בכל הרצינות: סופר אתגר לעכברי הופס רציניים לששי-שבת / מנחם לס

אתגר לששי-שבת: בנה פילדלפיה סיקסרס חדשה!

זהו אתגר קשה לחולי הופס אמיתיים מהסוג של K-700 (הפעם אני רציני בקשר ל-700)

מה הבעייה? K-700 תמיד נעלם כשצריכים אותו.

טוב. זהו האמא של האתגרים. הדראפט בא עלינו סוף סוף לטובה ביום חמישי הקרוב. מהיום ועד הדראפט לפחות פוסט אחד ליום על הדראפט כדי להכניס את הגולשים לאווירה.

אז הנה: עליך לבנות קבוצה חדשה ל-2014-15! לפילדלפיה ישנן 7 בחירות דראפט. בחירות 3 ו-10 (שקיבלו מהפליקנס). בחירות 32, 39 (מהקאבס), 47 (מהנטס), 52 (מהגריזליז), ו-54 (מהרוקטס).

אם אתה סם הינקי וסקוט או'ניל, מה אתה עושה?

אם יהיה לי זמן, אכתוב פוסט על "ה-30 בסיבוב הדראפט השני" עוד לפני יום חמישי כדי שיהיה לכם מושג מה הולך לקרות, ולא רק עם העשרה הראשונים. אבל כדי לענות על האתגר בהגיון, ניתן ללכת לדראפט אקספרס, או לאתרים אחרים שעשו מוק-דראפטים בעשרות, ואז הפתרון לאתגר יכול להיות מעשי והגיוני.

אם יהיו רק מעטים שיעיזו ללכת עליו – לא נורא. לא קרה שום אסון. אני אכתוב ביום ראשון פוסט על מה אני הייתי עושה אם אני סקוט או'ניל.

לפני ההליכה על האתגר, הנה כמה פרטים לאזכרה ולהתחשבות בהם:

פילדלפיה סיימה את העונה שעברה עם מאזן של 63-19, כשהיא קולעת 99.5 נק' למשחק וסופגת 109.9. אחוז הקליעה שלהם היה 43.5%, מקום 29 בליגה. הבחירה הששית שלהם הסנטר נרלנס נואל  החמיץ את כל העונה בגלל ניתוח ברך, אך היום הוא בריא לחלוטין, ומשתתף במשחקי אימון בלתי רשמיים, ואפילו יופיע בהארלם בטורניר ראקר. מס' 11 בבחירה מיכאל קרטר-ויליאמס סיים עונה נפלאה כרוקי העונה בה קלע 16.7 נק' למשחק עם 6.3 אס' ו-6.2 ריב'. אבל…הפוינט גארד הגדול בגופו הזה הוא גם מעט בלתי אחראי עןם 3.5 ריבודים למשחק, ורק  40.5% מהפארקט ו-26.4% מה-3. מס' 54 בבחירה ארסלן קזמי בילה את הבעונה האחרונה בליגה האירנית.

סם הינקי, נשיא הקבוצה והמנכ"ל שלה שהחליף את רוד ת'ורן עשה החלטה מיידית: הוא לא רוצה יותר להיות קבוצת פלייאוף תחתית. הוא רוצה בנייה מחדש. הוא עשה אוברול כללי והחליף כמעט את כל הקבוצה, ובראש הטרייד הדרמטי של דרו הולידיי בנרלנס נואל. הוא גם הביא את עוזרו של הפלח ברט בראון לאמן את הקבוצה ולבנותה לפי המודל של הספארס.

הקיץ תהיינה כמה החלטות חשובות: אם הגארד הוותיק ג'ייסון ריצ'רדסון יחליט לנצל את האופציה שנותרה לו, הקלע המוביל בקבוצה ת'דיוס יאנג יהיה היחיד בקבוצה המשתכר יותר מהשחקן שהם בחרו שלישי בדראפט. שלושה שחקנים שהיו בחמישייה בסוף העונה – השוטינג גארד ג'יימס אנדרסון, הסמול פורוורד הוליס ת'ומפסון, והסנטר הנרי סימס – הם בעלי חוזים 'לא מובטחים' והסיקסרס יכולה להחתים אותם או לא לעונה הבאה.

סם הינקי אמר לספורטסנטר שהוא נוטה להשאיר את השלושה, וכן את שחקן הספסל הגארד אליוט ויליאמס.

כל שאר השחקנים שהיו בקבוצה בסיום העונה כנראה לא יוחזרו. לסיקסרס יש בוכתא של כסף תחת הסף להחתים שני פרי אג'נטס טובים מאד. לפי הוופסהייפ לסיקסרס יהיו 24 מיליון תחת הסף לשלם לפרי אג'נטס.

אז יאללה. עם כל האינפורמציה הזאת, לך לבנות פילדלפיה סיקסרס חדשה!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. הבעיה של פילדלפיה היא מה קורה אם וויגנס ופרקר נבחרים 1,2 ( מה שהולך לקרות ) מהו הערך של אמביד פצוע ? מי תהיה מוכנה לתת משהן עבור נואלס ? האם ללכת על קו קדמי שיכול להיות תאומי המגדל 2016 ? ( אמביד את נואלס )
    פילדלפיה חייבת ללכת על וויגנס או פארקר בכל מחיר בנוסף בבחירה 10 ללכת על הטוב ביותר שיהיה פנוי ( אהרון גורדון או ז׳אק לווין ? )
    בחירות הסיבוב השני הן קשות אולי להרים טלפון למישהו בספרס ולקבל עזרה. בדרך כלל שחקני הסיבוב השני הם שחקני אופציה שנעים בין הדי ליג לאירופה
    בבחירה ה 32 הייתי הולך על מיץ מקריי ממישגן אם יהיה פנוי עד אז ואולי ללכת על איזה שחקן אירופי שחמק תחת לרדאר ( ג׳נטילה ג׳וניור נניח )

    לא נראה שמישהו בשוק הפרי איגנט בדרך לפילידלפיה

    1. צריך לזכור שמייקל קרטר וויליאמס שיחק בקבוצה עם קצב המשחק הגבוה בליגה כך שברור שסטטיסטיקת האיבודים שלו תהיה גבוהה מהממוצע, אבל כך גם שאר הסטטיסטיקות. בסך הכל נתן עונת רוקי מצויינת.
      דווקא הם יוכלו להציע חוזים גבוהים לשחקנים טובים וצעירים יחסית שלא יקבלו את אותו הכסף במקום אחר, דוגמת גרג מונרו ובלדסו.
      יקחו הימור על אקסום ככוכב פוטנציאלי ב-3 וב-10 על מקדרמוט או ססטאוסקס כמנייה בטוחה לריווח המשחק שהם כל כך צריכים ואוהבים.
      גלן רובינסון ה-2 בבחירה 32, ופטריק יאנג בבחירה 39 (אם יהיו פנויים בבחירות האלה, סביר להניח שכן).
      בבחירה 47 אם יצליחו לשים יד על ראס סמית זה יהיה אדיר להם. אם לא אז דונטה ברטון יכול להיות פוינט גארד מחליף שמתאים לשיטת המשחק שלהם.
      תכלס יש סיכוי לא רע למצוא יהלום באוסף הבחירות סיבוב שני שלהם.
      העתיד נראה וורוד בפילי, אבל הם צריכים להתחיל לנסות לנצח עכשיו ובקרוב

      1. אין להם שום צורך בסטאוסקאס(שיושב על הבלטות של אקסום וMCW), הוא שחקן מהסוג שאוהב לעלות לקליעה מכדרור(יש לו שיחרור מהיר מאוד) או בין סקרינים כמו ריי אלן.

        אני לא הייתי מוותר על אתלטיות וריץ' גם בבחירה ה-10, הווה אומר לא לקחת את מקדרמוט או סטאוסקס, שבכלל יכולים להבחר שניהם לפני זה.

    2. לסיקסרס אין שום סיבה לחפש להעביר את נורלס נואל, פשוט אין שום סיבה.

      הפוטנציאל שלו להפוך למפלצת הגנתית גבוה מדי ושווה את הסיכון בטח כשלקבוצה יש את הזמן הדרוש לבנות שם מהיסודות ועם השכלה של איך לתפעל את הבחירות העתיד שלהם באמת יכול להיות ורוד.

      אין לי כל כך הרבה זמן עכשיו(בזמן בישולים ולמידה ומקווה להספיק הכל לפני האוכל) אבל אני במקומם מתפלל שאקסום פנוי.
      ממנו הייתי מתחיל.

      לחשוב על ריץ' וגובה בקו האחורי של אקסום וMCW אני לא חושב שראינו דבר כזה לפני זה מעולם(אקסום אוהב לשחק יותר PG אבל זה כבר צרות לעשירים).

      יותר מאוחר אני אספר איזה סליפרים אני סימנתי לבחירות מאוחרות מאוד(בעולם פנטזיונרי שבאמת הסיקסרס משאירה אצלה את כל הבחירות האלה).

      יאללה שבת שלום.

  2. הצעות ראשונות :
    גרג מונרו מדטרויט – שחקן מוכח שלא מחפש את הכדור לעצמו – יגיע בכסף בינוני למרות שיעדיף להישאר בדטרויט.

    מרצ'ין גורטאט מוושינגטון – יגיע רק בכסף גדול כי הוכיח את עצמו – נמצא כיום בשיא.

    כריס אנדרסן מיאמי – הרבה ניסיון והרבה הגנה בקצת כסף – מצוין לקבוצה צעירה בלי שמץ של מושג מה עושים בפלייאוף

  3. טרבור אריזה סיים חוזה – שחקן מצויין לעמדה שחסרה ולא בכסף גדולץ נמצא בשיא – גיל 28 ויודע קצת על פלייאוף

  4. פוינט גארדים-משאיר את MCW, מחתים את שון ליבינגסטון כשחקן חופשי בתור מחליף.

    שוטינג גארדים-ניק שטאוסקאס מהבחירה העשירית בדראפט, משאיר את טוני רוטן וג'יימס אנדרסון.

    סמול פורוורדים-בוחר את וויגינס בבחירה השלישית בדראפט, משאיר את ג'ייסון ריצ'דרסון. קלינטוני ארלי בבחירה ה-32 שישלים עמדה קטלנית.

    פאוור פורוורדים-טרייד על ת'דאוס יאנג והבחירה ה-39 בדראפט בשביל פאו גאסול (סיין אנד טרייד). בוריס דיאו בתור מחליף (אם נשאר בספרס אז פטריק פטרסון).

    סנטרים-נרלנס נואל פותח, מחליף-ג'רמיין אוניל או אמקה אוקפור.

    קבוצה מבטיחה שמפוצצת בבחירות לוטרי (קרטר וויליאמס, וויגינס, שטאוסקאס, נואל), ומאוזנת עם ותיקים (גאסול, ג'וניל, ריצ'רדסון), וספסל חזק (טוני רוטן, שון ליבינגסטון, ארלי).

  5. הייתי עושה טרייד על יאנג כדי לנסות להשיג את הבחירה הראשונה או השנייה. הסיקרס נמצאים במלכוד כרגע כי וויגינס כנראה ילך לקליבלנד בעקבות הפציעה של אמביד ופארקר לבאקס, מה שישאיר את הסיקרס פחות או יותר בידיים ריקות כי הם חייבים WING. נגיד יאנג + הבחירה השלישית לקליבלנד או מילווקי בתמורה לבחירה הראשונה מסדר אותם.

  6. לפילי יש סה"כ 26 מליון ל-10 שחקנים בשנה הבאה. הרבה כסף לשרוף.
    בדראפט הם הולכים על ויגינס או פרקר בבחירה השלישית(העדיפות לויגינס כמובן). בבחירה ה-10 הייתי הולך על ניק סטאוסקאס שיהיה הקלע הפותח. הסיבוב השני זה כבר הימורים נטו, אבל אפשר למצוא שחקנים מוכשרים עם עדיפות לאירופאים שישארו באירופה. בבחירה ה-32 אני הולך על מיץ מגארי, שיהיה פאוור פורוורד מצוין ליד נואל. בבחירה ה-39 הולך על וסילי מיציץ הסרבי, ומשאיר אותו באירופה לעוד שנה שנתיים. בבחירה 47 לוקח את גבארי בראון שנתן 20 נק למשחק במיזורי. יחד עם סטאוסקאס עמדת השוטינג סגורה לשנים הקרובות. בבחירה 52 הולך על דוויט פאוול, פאוור פורוורד שנתן העונה 14 נק למשחק. בבחירה 54 לוקח את יאניס פפטרו מאולימפיאקוס. אולי יצא ממנו משהו יום אחד.
    אז בסיכום הכולל פילי יוצאת עם 5 שחרנים מהדראפט: ויגינס(או פרקר), סטאוסקאס, מגארי, בראון ופאוול. הגענו ל-15 שחקנים בעונה הבאה. יש בקבוצה שני שחקנים עם חוזים לא מובטחים: ורנאדו ואליוט ויליאמס(מי??). מעיף אותם ומפנה עוד 2 מליון. לפילי יהיו בערך 25 מליון מתחת לסף המשכורות להביא שחקנים תותחים. גרג מונרו נשמע לי כמו רעיון מעולה. פילי יוכלו לארגן סיין אנד טרייד ולתת לדטרויט את תד יאנג, שיתאים להם לחמישיה. אפשר לתת להם אחת מהבחירות סיבוב שני אם ירצו. אני מאמין שמהלך כזה אפשרי. שחקן חופשי נוסף שהייתי רוצה הוא גרייויס ואסקז. וסקז יכול להיות שחקן שישי מצוין, ויכול לשחק בשתי עמדות הגארד. 5 מליון אמורים להספיק כדי להביא אותו.
    החמישיה של פילי תיראה ככה:
    רכז-ויליאמס
    קלע- סטאוסקאס
    סמול- ויגינס( או פרקר)
    פאוור-מונרו
    סנטר-נואל
    שחקן שישי- ואסקז
    אני לא אעבור על כל הגופות שיושבות על הספסל, אבל עם שחקנים מובילים כאלה אפשר להתחיל לבנות עתיד.

    1. שוב- אמביד לא יבחר ראשון או שני. ופילי לא תבחר בו. זה משאיר להם ללכת על בטוח יחסית עם מישהו כמו מרקוס סמארט או להמר על אקסום. אני מאמין שילכו על אקסום כפוטנציאל אפסייד מטורף

  7. PG:קייל לאורי
    SG:מייקל קרטר וויליאמס
    SF:פארקר/וויגינס
    PF:ת׳דיוס יאנג
    C:נרלאס נואל

    On The Bench:ג׳ייסון ריצ׳ארדסון, צ׳יינון פריי, מייק מילר,וולטר טאברס
    (בחירה 32),ואסילה מיצ׳יץ׳ (בחירה 39), ג׳יימס אנדרסון, הנרי סימס, הוליס ת׳ומסון

  8. לא מאמין שגסול ירצה לבוא הוא רוצה סיכוי לטבעת ולא נשארו לו עוד הרבה הזדמנויות…
    לא חושב שלאורי מתאים לכזאת קבוצה .

  9. אתגר נהדר מנחם.
    ברוך השם, החופש התחיל היום ויש לי ים זמן, אז אכתוב תוכנית יסודית ומפורטת.
    האם הכוונה שלך הייתה שנשלח לך מייל, או לפרסם אותה פה כתגובה?

  10. זה לא עובד ככה.
    בשביל לבנות את הקבוצה כמו שצריך, הם צריכים סבלנות.
    אין להם שום שאיפה לנצח עוד כמה משחקים העונה.

    כל מה שהם רוצים זה לראות שהצעירים משחקים טוב ומתקדמים, ואז לאסוף בקיץ הבא עוב בחירת לוטרי גבוהה.

    יש מי שיקראו לזה טנקינג.

    יש גם שם למה שאתה מציע להם לעשות.
    זה נקרא לעשות "דומארס", וזה הדבר הכי מטופש שקבוצה בבניה יכולה לעשות.

    אפשר סתם להתייחס לאתגר כבידור ולענות עליו, אבל אין לו קשר למציאות ולמטרות של הסיקסרס העונה.

  11. הסיקסרס עם שכר מובטח של 27 מיליון שנה הבאה (ללא בחירות הדרפט) מה שאומר שיש לה המון מקום בתקרת השכר אבל בלי פרי איגנטים טובים להחתמה בתור צוות מסייע (לעומת קיץ קודם שהיה קיץ של צוות מסייע .. סמית איגודלה אוונס) , כמובן פרי איגנטס טובים שיבואו כי לברון מלו.. לא יגיעו..
    הבניה של הקבוצה יתבסס על הדרפט
    בחירה 3 סמארט – הבחור עם הלב והביצים הכי גדולות בערב הדרפט עוד יהיה הפתעה ויעלה על פראקר ואקסום..
    קרטר ויליאמס עובר בטרייד לסקרמנטו תמורת בחירה 8 בוחר רנדל/גורדון
    בחירה 10 סטאקאוס/יאנג
    בחירה 32 מקדנאילס בחירה 39 פטריק יאנג בחירה 47 ראס סמית / דינדרה דאנילס בחירה52 אוסטין החתמות בחירה 54 ביצינסקי
    ספלושה קיימן חוזה לעונה 1
    קבוצה:
    רכזים- סמראט מיינור
    שוטינג גארד סטאקאוס/יאנג, רוטן ריצרדסון
    סמול פורווד מקדאינלס דאנילס
    פאור פורווד רנדל/גורדון תיאודוס יאנג
    סנטר נואל קיימן אוסטין/בוצינסקי

  12. בבחירה 3 הייתי בוחר במקומם את אקסום או סמארט- ביחד עם קרטר וויליאמס יכול להיות אחלה קו אחורי.[מסכים עם ק-700 ויוסי]
    בבחירה 10 הייתי חושב על אדריאן פיין או יוסוף נורקיץ- אם ארון גורדון פנוי הייתי אף עליו.
    ב32 אם קיי גיי מקדינאלס פנוי זו גניבה!

    1. רק אם נצליח ממש לסמם את איינג' בדק' של הדראפט.

      כעיקרון עכשיו עוד חושבים שיחטפו אותו בבחירה 5.
      אבל לך תדע לאן זה יתגלגל ביום הדראפט(בדרך כלל הידיעות החמות מגיעות בבוקר שלו) ואז השעון מתחיל לתקתק ושאף אחד לא ישקר יש שם המון לחץ.

      אני הצעתי להתחיל עם תקלה במזגן, בלי מזגן בחום כלבים הזה והמוח כבר מתפקד ב-40 אחוז פחות.

      בקשר לפילי, אני שוב חוזר ואומר אין מה למהר שם.
      אני מבמקומם מנצל את שתי הבחירות הגבוהות לגניבות ב-2 עמדות שהם חייבים לקחת את השחקנים הטובים ביותר(עם דגש על אתלטיות).
      בבחירה 3 שלהם זה צריך להיות אקסום, הסברתי למה.

      בבחירה ה-10 הייתי הולך על פוורד ארוך, אולי וונלואה אם ידרדר, או פיין שכבר הראה בטורניר איזה פוטנציאל התקפי יש לו.

      בכל אופן יכול להיות להם ריץ' פסיכי אחרי הדראפט הזה ולא שווה להם לוותר על זה.

    1. יניב אני יודע שהיית רוצה, אבל המקרה הכי גרוע מבחינת אמביד זה בחירה שישית. אם הוא נופל עד בוסטון, הם אפילו לא ממצמצים. אין סיכוי בכלל שאמביד יפול ללייקרס, למרות שאישית גם אני הייתי רוצה לראות איך זה היה עובד.

      1. הסיכוי הכי גבוה זה שהוא יחטף בבחירה 5 ולשם כבר רוב הדיונים על טריידים.

        אם הלייקרס נורא ירצו אותו אז לשם הם יצטרכו לכוון.

        אגב רק שתדעו כולם שגם ג'וליוס רנדל עבר ניתוח בכף הרגל לשבר מאמץ(הוכנסו לו ברזלים לעצם בתיכון).

        1. אני דווקא יודע על רנדל ואני מאוד מקווה שיגיע או ללייקרס או לפילי. הלייקרס כי זה המועדון הכי גדול, ורנדל הוא אחלה שחקן לעתיד שלהם.
          אבל אם הוא נופל לפילי זה יהיה תענוג. ויליאמס, פרקר, רנדל ונואל ביחד. פשוט נפלא והלוואי שזה יקרה.

  13. הם צריכים איזה מישהו בשל שיתחיל להוביל את הכישרון המטורף אבל הצעיר שהולך להיות שם.ועדיף PF. הייתי הולך חזק על קווין לאב אבל עכשיו הם משלמים על זה שאין להם חומר לטרייד.. אולי יאנג וכמה בחירות עתידיות יעשו את הטריק
    מי עוד? מי עוד? שמעתי שבוש הוא פרי אייג'נט.. החתמה לשנתיים היא לא רעיון כזה גרוע

  14. יש מצב שהסיקסרס יקחו את אמביד בבחירה עשירית אם יחליק עד לשם.

    אני מאמין שהסיקסרס יקחו עוד בחירת סיבוב ראשון ע"מ לנקות כסף לקבוצה אחרת (נניח הבולס רוצים לפנות מקום לכרמלו אז הם מעבירים את בוזר עם 16 מיליון ובחירה #19 לפילי תמורת בחירת סיבוב שני או נניח יוסטון מעבירה את אשיק ובחירה #25 לפילי לפנות מקום ללבורון….)

    מילווקי וקליבלנד יודעות שפילי רוצה וויגינס וסבירות גבוהה שהם יקחו אותו בעבור לסחוט מפילי שתי בחירות….

    הינקי הולך לעבוד קשה בערב הדראפט . זה יום הצל"ש או טר"ש שלו.

    אני מאחל לו בהצלחה ושאפו על היצירתיות והתקווה שהוא נותן לנו בשנה האחרונה , נמאס להיות קבוצת אמצע המגינה על "נכסים " כמו איגי וטרנר שיכולים להביא אותה לבינוניות ודשדוש (מ86 הארגון הזה אוכל הרבה לוקשים – כןכן ההבלחה של אייברסון ב-2000 היתה קשקוש הם ממש לא היו קונטנדרים מול קבוצות המערב באותה שנה)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט