האם דונלד סטרלינג איבד את שפיותו? / מנחם לס

 

 

שלי סטרלינג נגד דונלד סטרלינג. ה-7 ביולי, בית במשפט המחוזי בלוס אנג'לס.

על מה המשפט: שלי דונלד הוציאה את שמו של בעלה דונלד מפקדון הנאמנות המשפחתית שרכושה העיקרי היא קבוצת הלוס אנג'לס קליפרס שנימכרה לבליונר האמריקאי סטיב בלמר עבור 2 ביליון. דונלד ביטל את העיסקה אבל עתה איש לא יודע אם היתה לו את האמנה ("POWER OF ATTORNEY") לעשות זאת.  דולנד יקבל כ-30% מה-2 ביליון, שלי תקבל 30%, והשאר  (40%) יילך לששת בניהם ובנותיהם, אבל הוצאתו מה-"TRUST" המשפחתי רק אומרת שאין לו זכות לאשר או לבטל את העיסקה. במילים אחרות ה-TRUST המשפחתי – ללא דונלד – קבע את המכירה.

שמיעה מוקדמת על הסכסוך תיערך בבית המשפט  ביום שני הקרוב. שלי טוענת שבעלה דונלד איבד את היכולת המנטלית להחליט החלטות הגיוניות, או כמו שהחברים שלי באור עקיבא אומרים – הוא השתגע – ולכן היא אישרה את המכירה כנציגת ה-TRUST למרות התנגדותו של דונמלד.

המכירה חייבת להיות מאושרת ע"י בית ה משפט עד ה-15 בספטמבר, ואם לא, המכירה תיעשה כמכירה פומבית בשליטת וניהול ה-NBA. עורך דינו של סטרלינג בובי סמיני טוען שהמכירה שנעשתה עבור 2 ביליון אינה חוקית כי היא נעשתה ללא אישור מורשו, ושהטענה שהוא אינו שפוי בדעתו היא שגוייה.

לפי שלי, דונלד הסכים להצעתה שילך למיפוי מוח ויעבור בדיקות MIR בבית החולים סידר סיני מדיקל סנטר תחת פיקוחה של הפסיכיאטרית מריל פלזר. לפי הבדיקות ניכתב הדו"ח שסטרלינג

"i"Is suffering from cognitive impairment secondary to primary dementia Alzheimer's disease. The duration of the memory issues is at least three years. … It is my opinion that Mr. Donald T. Sterling is unable to reasonably carry out the duties as Trustee The Sterling Family Trust as a result of, among other factors, an impairment of his level of attention, information processing, short-term memory impairment and ability to modulate mood … and is at risk of making potentially serious errors of judgment."

דו"ח רופא אחר:

Another doctor, James E. Spar, examined Sterling on May 22 and wrote that Sterling had "cognitive impairment" and was at "risk of making potentially serious errors of judgment, impulse control and recall in the management of his finances and his trust. … (Sterling) is substantially unable to manage his finances and resist fraud and undue influence and is no longer competent to

היום שלי הגישה בקשה למשטרת לוס אנג'לס להגן עליה, על עדים שיעידו במשפט, ועל שני הפסיכיאטורים, כי דונלד החל לשלוח איומים רציניים ביותר, כולל "HARASSMENTS" כשהיא טוענת שהוא הפך ל-"MENTALLY INCAPACITATED".

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. דווקא לאמביד היה את הוורק אאוט הכי מרשימים עד כה.

    הוורק אאוט הראשון שלו בסנטה מוניקה היה לדעת רוב הפרשנים המרשים ביותר שנראה מביג מן ב-12 שנים האחרונות.

    רגל שבורה לא תפיל אותו יותר מדי, אני חושב שכבר רוב הקבוצות מבינות במה מדובר.
    לא מדובר פה באיזה מקרה דומה לנואל בשנה שעברה שפציעה קשה בברכיים הורידה כל כך את המנייה שלו.

    פה מדובר ב-3 שחקנים שהפוטנציאל שלהם גבוה בצורה משמעותית מכל האחרים. בעיקר אמביד שיכול באמת להתפשט על העמדה הכי נחותה בליגה.

    הווה אומר שיש עדיין 2 אחרות שיהיו שמחות מאוד לקלוט אותו.

      1. אתה לא אמור להיות שרינק?? גם אתה פיתחת יכולות "על טבעיות" להיות פיסיו??

        מנאין לך שהוא מתנדנד בין אודן לאלג'ואן על הסקאלה.
        פאקינג חשד לשבר ברגל. שבר יכול לקרות לכל אחד ושבר יכול להתאחות שונה אצל כל אחד ובטח שלא צריך להפריע לקריירה מאוד ארוכה.

        מבנה הגוף של אמביד בניגוד להמון סנטרים הוא מבנה שונה לחלוטין. אין לו את המסה והשומן שהיו לסנטרים מאסיביים בגילו.
        המבנה שלו הרבה יותר ארוך וגמיש. ועדיין אני מעדיף לחכות לחוות דעת של אנשי מקצוע שמטפלים בו לפני שאני נעזר בכל מיני "אורן זריפים" סטייל דקסטר.

        1. השמועות אומרות שהגב שלו דפוק במידה מסוימת, ולא ברור כמה.
          השמועות אומרות שהוא נפצע ברגל, ולא ידוע באיזו חומרה.

          אם יתברר שהגב שלו דפוק ברמה שמגבילה את היכולת שלו לעמוד בעומס הפיזי של עונת nba שלמה, או עשר, הוא יהיה 'כמו אודן'.
          אם הגב קצת דפוק והרגל באמת שבורה…
          ואם הגב בכלל לא דפוק וברגל יש רק מכה…

          ואם ואם ואם…

          אתה צודק, רק אורן זריף והמכשפה מהקניון שקוראת בצ'יזים של הרגליים יודעים מה יהיה. אנחנו רק משחקים בניחושים.
          איזה כיף זה?

          1. העובדות(לא שמועות) שבוורקאאוט המקיפים שעבר אף ואני מדגיש אף חשש למשהו שמציק לו בגב.

            כל קבוצה שלחה צוות של רופאים ואנשי מקצוע לבדוק בדיוק את זה וראו שחקן בריא לגמרי.

            אז לא ברור לי לאיזה שמועות אתה מעדיף לשמוע(אולי לכמה ציוצים של אנשים הזויים בטוויטר שאמרו שקליבלנד פוחדת לבחור בו בגלל הגב? זה כבר הופרך מזמן).

          2. מה שמטריד אותי לגבי הפציעה שלו הוא מה שהסוכן שלו אמר " הוא עובר הערכה על ידי מגוון של רופאים ומומחים בתחום “ (תרגום מגרנטלנד), השאלה היא למה הוא זקוק למגוון רופאים ומומחים, אם זה שבר פשוט או פציעה ברורה הוא לא צריך מגוון של רופאים מומחים, מספיק אחד.. אני לא אומר כלום לגבי הפציעה כי לא ראיתי במה מדובר אבל ההתנסחות מוזרה.

          3. מצעד השמועות מתנפח מרגע לרגע…
            קליבלנד מוכנים לשמוע הצעות מפילי על בחירה מס 1
            קליבלנד בודקים אפשרות של אקסום לבחירה ראשונה
            קליבלנד מופתעים ממצב הרגל…

          4. שבר מאמץ שמגיע לניתוח זה לא סימן כל כך טוב, אני באמת לא יודע איך הגוף שלו יתמודד עם עונת nba, גם השיקום מפציעה כזו הוא לא פשוט וממושך, בעיני הוא צריך להיות מוכשר יותר במכפלות מוויגנס ופארקר בשביל לקחת עליו סיכון.. קיי, זה לא שבר פשוט שלא מעלה ולא מוריד משחקן, זה בעיה מכנית שהגוף שלו לא מגיב טוב לעומס וזה קרה לו גם בגב וגם בכף הרגל..

          5. דובי, אני אוהב אותך אז אני אענה באריכות 😉, שבר מאמץ ב navicula הוא לא משהו בכלל, לרוב לא מנתחים שבר כזה, הטיפול הוא לפחות 6! שבועות ללא דריכה על הרגל בכלל והמצאות בסד\ גבס, לאחר מכן חזרה הדרגתית ואיטית מאוד לפעילות, זמן החלמה ממוצע +-חצי שנה. לניתוח מגיעים או כאשר השבר נכשל בהתאחות, או כאשר חלקי השבר לא בעמדה טובה או כאשר מדובר באתלט ורוצים חזרה מהירה לפעילות- בערך ארבעה חודשים. אני לא יודע מה הסיפור איתו ואם מנתחים רק בגלל שהוא אתלט..

    1. ויתור של הקאבס עליו זאת טעות הדראפט הגדולה ביותר מאז הבחירה של אנטוני בנט במקום הראשון בדראפט 2013. אפילו אם וויגינס יבחר ראשון, הם יצטרכו סנטר. אין סנטרים טובים בשוק. יש SF בשפע

  2. וואי וואי המתפרצות של קולומביה פשוט תענוג!!! תכלס נראה לי שפלקאו רק היה מאט את הקצב של ההתקפה המדהימה שלהם.

    יאללה הגיע הזמן להתחיל למלא את פינו אלכוהול ולשיר לכבוד המלכה,
    עוד שעה וחצי!!!

    1. אם לא היה לי מבחנים ללמוד הייתי נוסע לכפר סבא, יש שם התארגנות יפה מאוד של המון אנגלופילים לצפייה משותפת עם שירים והמון המון אלכוהול.

  3. שיהיה לבלאט בהצלחה מכל הלב אם זה נכון. אני בטוח שהוא יצליח יותר ממייק בראון.

    קורה משהו מעניין עכשיו עם יוטה שחשבתי שסביר שיקרה. הם מנסים לקבל את הבחירה הראשונה מקליבלנד תמורת הבחירה שלהם והייוורד כדי שיוכלו לשים את הידיים המורמוניות שלהם על פארקר.
    מבחינת קליבלנד זה אחלה, אם אין אמביד, תכלס אין יותר מדי הבדל בין בחירה 1 ל-5. הימור כך או כך. בסוף עוד יוכלו לבחור באמביד ב-5 ולקבל את הייוורד. רק שכאן מגיע עוד טוויסט שהייורד הוא שחקן חופשי בלתי מוגבל אז לא יודע איך זה יעבוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט