מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.משחק טרום עונה בין הסלטיקס לסיקסרס שהפך לממתק אמיתי

הסיבה היחידה שבא לי לחזות במשחק הייתה לראות אם ג'יימס הארדן יעלה לשחק או לא. לפני המשחק הוא היה על הפארקט, ריקד עם הכדור נגד שמירה, ואז פריצה מימין ואח"כ משמאל, אבל כשנשמעה שריקה לפנות את הפארקט ולעלות עם שתי החמישיות הוא נעלם ואיננו. עד סיום המשחק לא ראיתי את פניו ואין לי מושג אם הוא נשאר באולם או לא.

אין לי מושג מה הסיפור איתו. אולי אפילו הצילומים המוקדמים היו מאולם אחר. אין לי כוח – או עניין – לבזבז אנרגיה על ג'יימס הארדן. מצידי? ש…

כשהסיקסרס עלתה גם ג'ואל אמביד לא היה בקבוצה.

הסלטיקס עלתה עם החמישייה העכשווית שלה, ויסלח לי דרו 'הולידיי' שהערב, כששיחק, היה 'יום חול' עם 2 צמ-10 ל-6 נק': החמישייה של הסלטיקס היא דרק ווייט (שעם הקרחת החדשה שלו בקושי הכרתי אותו), ג'יילן בראון, ג'ייסון טאטום, פרוז'ניגיס, והורפורד. מאומה לא נחצב על סלע. אני בטוח שיהיו משחקים – ומצבים – שהולידיי יהיה שחקן חמישייה חשוב.

מי היה השחקן הטוב ביותר הערב בנצחון הסלטיקס 106-114? פייטון פריצ'רד. כשאתה מסתכל על הלבן הקצת שמנמן הזה אתה שואל איך, בשם אלוהים, נתנו לו הארכת חוזה ל-4 שנים בסך 30 מיליון? שלושים מיליון דולארים לפריצ'רד? אז הוא הוכיח היום מה שידעתי:במצב עמידה הוא קלעי השלשות הטוב ביולם. היום הוא קבר 4 מ-4 מה-3 בעמידה. הוא היה ס"ה 6 מ-11 מה-3 ל-26 נקודות.

והשחקן הטוב ביותר בסיקסרס? טייריס מקסי. עם גיילן ספרינגר וקלי אוברה – רק שיזריקו לו קצת שכל – אולי הסיקסרס יסתדרו ללא הארדן.

פארוז'נגיס היה טוב מאד בדקות ששיחק. הוא משנה לחלוטין את כל משחקה של בוסטון.

אגב, הסיקסרס הייתי טובה יותר ברוב המשחק וגם הוליכה בו עד סוף הרבע הרביעי כשהמחליפים של הסלטיקס בהובלת פריצ'רד לקחן את ההובלה.

2.דבר אחד שלמדנו על הלייקרס ללא לברון ג'יימס

זאת הייתה הלייקרס ששיחקה נגד הווריורס. הדבר החשוב ביותר שלמדנו מהפסד הלייקרס לווריורס 108-125? שללא לברון ג'יימס הם סתם 'עוד קבוצה'. או??? תרנגולת שמלקו לה את הראש.

3. סטיב קר על כריס פול: "אוצר יקר שהתווסף לקבוצה"

4. האם ויקטור וומבניאמה טוב אפילו יותר מאשר חשבנו?

13,000 צופים הגיעו לראות את ויקטור וומבניה בפעם הראשונה, CLOSE AND PERSONAL. גרג פופוביץ' חילק את קבוצתו לשתי שמיניות. כל פעם ששחקן עלה לשחק הוא קיבל STANDING OVATION. ויקטור אמר:

"It really warmed my heart to see that every time a player of our team stepped on the court, they almost had a standing ovation," Wembanyama said after the scrimmage. "It's all I expected but it still feels good."

Wembanyama, who is listed on the team's roster as a forward, played all of his minutes with centers Zach Collins or Charles Bediako on the floor with him.

מה שויקטור עשה חייבים למסגר. הכדור הראשון בידו הפך ל-NO-LOOK PASS לזאק קןלינס לסל קליל.

ויקטור שיחק את כל הדקות של הסקרימג'. הוא קלע 12 נקודות כולל STEP-BACK 3 POINTER, ו-ALLEY-OPP מדבונטה גראהאם. הוא היה 4 מ-6 מהקו

זה חייב להיכתב מילה במילה:

Graham was on the receiving end of perhaps Wembanyama's flashiest play of the night, when the rookie went behind the back with the ball into a spin move on the left side of the court before whipping a pass to Graham in the opposite corner for a wide-open shot.

כשגרג פופוביץ' נשאל לדעתו על ויקטור הוא רק חייך.

5. פתאום כולם רוצים לשחק עבור ארה"ב בפאריס וליצור "נבחרת החלומות מס' 2" אחרי זו של 1992

ההודעה של ג'ואל אמביד שהוא "ישחק עבור ארה"ב באולימפיאדת פאריז" הייתה המסמר האחרון במגדל החדש שנבחרת ארה"ב בונה לקראת אולימפיאדת פאריז.

עוד לפני שג'ואל אמביד הודיע שהוא החליט לשחק עבור הנבחרת האמריקאית קווין גארנט, סטפן קרי, לברון ג'יימס…כולם רוצים לשחק בפאריז. ההפסד באליפות העולם פגע הפעם בכבוד האמריקאי. אני לא מבין למה בדיוק הפעם כי ארה"ב הפסידה לא פחות מאשר ניצחה באליפויות העולם האלה, אבל משום מה הגאווה האמריקאית, והשמועה שארה"ב מאבדת את יקרתה בהופס פגעה באיגו האמריקאי יותר מאשר בעבר, והיום כבר מדברים על "נבחרת החלומות מס' II" של 2024, אחרי זאת של 1992.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה רבה דוק! לצערנו, קווין גארנט בגילו לא יוכל לשחק עבור נבחרת ארצות הברית, אבל קווין דוראנט כן😁

  2. יופי של מעורב עם הקפה.
    ככה מתחילים את היום.
    "הדבר החשוב ביותר שלמדנו מהפסד הלייקרס לווריורס 108-125? שללא לברון ג'יימס הם סתם 'עוד קבוצה'. או??? תרנגולת שמלקו לה את הראש."
    ככה הוא הרגיל אותם, שללא הוא, הם כלום.זה החטא הכי גדול של הבבון. הוא עזב בטריקת דלת, כל קבוצה שלא עשתה לו מסג' בטוסיק.
    אבו מנדבושקס יופיע בחימומים כדי לקבל את הבקשיש החודשי שלו, יש לי הרגשה ששני הצדדים לא רוצים לראות את המנדבוש המהלך על המגרש.
    סוג של סטטוס קוו.
    לגבי פריז, הם מזכירים לי שמוקים נדחפים בכוח. אם אני קר אני נותן קודם כל,מקום לשחקנים הטובים ששיחקו באליפות העולם.
    קר פוליטיקאי מקצועי,מה שנקרא "שום ג'יף לא נדבק אליו,טפלון מהלך"

  3. תודה מנחם
    ראיתי את רוב המשחק. רק מילים טובות יש לי על הסיקסרס אין לי הרבה על הסלטיקס….
    רואים שנרס עושה שם עבודה מעולה.
    שימון אתה יכול להיות גאה בחבורה שלכם. הם עשו הגנה לא רעה בכלל והעובדה היא האחוזים העלובים של טייטום.

  4. כאשר בוסטון עשתה טרייד על סמארט, היא לקחה בחשבון את דריק וויט , ופריצרד. שחקנים שלא השתמשו בהם מספיק בשנה שעברה.
    בניגוד לגעת רבים בהופס. אני בטוח שויקטור יהיה רוקי השנה.

  5. בס"ד
    תודה מנחם.
    מעורב משובח.
    אם באמת יאכפו את החוק החדש,, שמכריח כוכבים לשחק בכל משחק,
    לא יודע כמה מהם יגיעו לפריז, ואם כן, באיזה מצב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט