מעורב הופס ליום חמישי בבוקר / מנחם לס

 1. הבלק ממבה מוכן ומזומן לחזור עם ELITE FORM!

 

הבלק ממבה הודיע בראיון שכמעט לא פורסם שנערך בהפסקת משחק בבראזיל בלאונג' העתונאים ע"י מרק מדינה מ-'אינסייד סו קאל' שהוא "100% בריא, ומוכן TO EXPLODE בעונה הקרבה ובאה". הוא הוסיף שברכו מרגישה כמו חדשה, והוא חוזר עם "ELITE FORM" לשחק.

בקשר לבעיית המאמן הוא אמר: "IT IS A TOUGH CALL. הבעייה היא שאין הרבה מאמנים ממש טובים. הרשימה קצרה מאד. אנחנו לא עומדים לקפוץ מהר לשום החלטה. עלינו לבחור את האדם הנכון. אנחנו מתחילים FROM SCRATCH. מהתחתית. זה לא שאנחנו רוצים להיות יותר טובים מאשר בעונה שעברה. זה שאנחנו רוצים לנצח, ולנצח בגדול יותר מאשר אנשים חושבים."

אשרי המאמין. הבעייה של הלייקרס היא לא המאמן. הבעייה היא שחקנים.

2. מחשבות מפורטלנד חסרת בחירת דראפט

לפורטלנד אין בחירת דראפט.

 מה עושים?  לדעתי ישנן להם כמה אפשרויות אם הם חושבים שהם חייבים בחירת דראפט. אני לעולם לא אבין את הטרוף של בחירות דראפט אבל אני מבין אותו. כל GM מקווה שהוא ימצא יהלום בבחירת, נניח, 14. מה שסי.ג'יי מקולום יכול לעשות פורטלנד יודעת. מה תומאס כרובינסון יכול לעשות פורטלנד יודעת. שניהם שחקנים טובים, משתפרים, אבל אול סטארים הם לא יהיו. ה-GM יודע עד כמה רחוק הם יגיעו. לאן ששחקן בבחירה 10 או 18 או 26 יגיע איש לא יודע.

לכן הטרוף הזה להשגת בחירות דראפט כי כל קבוצה מצפה לקאווי לנארד הבא.

מה הייתי מציע לפורטלנד?

  1. טרייד של שחקנים ברמה של נניח סי.ג'יי מקולום או תומאס רובינסון עבור בחירת דראפט שלא תהיה מתחת בחירת 8. אולי קבוצות לא יסכימו לעשות טרייד אלא אם כן היא בחירת 10 ומעלה. מה יכול לעשות ניבחר 8 ומעלה ששני הצעירים הללו לא יכולים? אגיד זאת אחרת: גם מקולום וגם רובינסון הם שחקנים בעלי כשרון מוכחים. לרובינסון לקח שנתיים להיכנס ל'גרוב', אבל לקראת סוף העונה הוא נתן כמה משחקים מצויינים, ובסוף עוד אצא צודק לגביו (כי אני הייתי זה שבחר בו ככוכב עתידי!). הוא יישאר בליגה עוד 12-15 שנים. אותו דבר מקולום.הסיכויים של בחירה מס' 8 ומעלה להישאר בליגה 15 שנה הם קטנים מאד. המאמן טרי סטוטס יודע זאת. למה ללכת על סחורה בלתי ידועה ולקוות, בזמן שישנם לו שני שחקנים מוכחים? אז אם אני ה-GM אני מוכן לטרייד של כל אחד מהם רק עבור בחירת 1 עד 8.
  2. אני מוכן לתת את אלן קראבי עבור כל בחירת דראפט סיבוב ראשון.
  3. ג'ואל פרילנד? אני מוכן לתת אותו עבור בחירת דראפט עד 10.
  4. ווסלי מת'יוס? עבור בחירה 1 עד 5. האם יוטה תרצה אותו?
  5. אני הייתי נותן את למרכוס אלדרידג' רק עבור בחירת דראפט ראשונה או שנייה.

אבל אם אני ה-GM אני אומר לעצמי: "אנחנו קבוצה טובה מאד. מה אני צריך טרייד של שחקן עבור בחירת דראפט? אני מוכן רק טרייד של שחקן עבור שחקן.

מה בקשר לאולדרידג' עבור מרק גאסול?

או…או…אני צריך לחשוב על זה!

 

3. ראיון דירק נוביצקי עם ESPN דאלאס 103.3FM

הראיון נערך עם טים קולינשאו ומאט מוסלי.

 מה דעתך על זה שאומרים שללא הסיבוב הראשון נגד המבריקס, הספארס היו מוצאים את עצמם במצב פחות טוב בהרבה נגד הבלייזרס, הת'אנדר ומיאמי?

אין שאלה שנתנו להם כל מה שהם יכלו לספוג. אין שאלה שהעלינו אותם מהרגע הראשון לדרגה א'+ של כדורסל או שלא היו מנצחים אותנו. אין שאלה שעשינו אותם קבוצה הרבה יותר טובה.

מה הרגשתך מהסידרה נגדם?

היתה סידרה מצויינת. המשחק ה-7 היווה עבורי אכזבה. אבל אין שאלה שהיינו היריב הקשה ביותר שלהם מכל הבחינות. נתנו להם כל מה שהיו מסוגלים לספוג. הסידרה הוכיחה לנו שיש לנו את ה-FOUNDATION להיות קבוצה שתיאבק חזק מאד בפלייאוף בעונה הבאה.

מה חסר לכם כדי לחזור ולהיות שוב אלופים?

לא הרבה. עם חוזה קלדרון ומונטה אליס אנחנו מסודרים מאחורנית. למונטה היתה עונה פנומנלית. אולי מעט עזרה בקו הקדמי תעזור. יצאנו מהבעייה שהיתה לנו משך שנים של חוזי עונה אחת ועתה החוזים הופכים לארוכים וזה מביא יציבות ו-STABILITY! אבל תמיד אפשר להיות יותר טובים, ואני בטוח שמרק קיובן וה-GM עובדים קשה לשפר הקיץ את הקבוצה עוד יותר.

מה עשית, ומה עשו שאר חברי הקבוצה, משך הפלייאוף?

אדבר על עצמי אבל אני מאמין שהשאר עשו זאת כמוני: עבדתי לא פחות קשה מאשר בזמן העונה. ככל שאתה מתבגר כך קשה יותר להיכנס לכושר, אז מה שאני עושה כבר 3 שנים הוא שאני לא יוצא כלל מכושרי הגבוה. לפני תחילת העונה אני לוקח שבועיים חופש מחלט, אך אני בכושר כזה טוב שהמנוחה רק מרעננת, אבל אני לא מפסיד בה דבר! למדתי זאת בדרך הקשה. אחרי עונת האליפות לא עשיתי דבר עד שבועיים לפני העונה, ולקח לי חודשיים להיכנס לכושר משחק מלא! מאמני האישי הוא  Holger Geschwindner מברלין, והוא הטוב בנמצא!

מה בקשר לחתימת חוזה?

לי ישנם יחסים מיוחדים מאד עם מרק קיובן. אני סומך עליו ב-100%. אני יודע שמה שהוא מציע לי הוא החוזה הטוב ביותר שהוא יכול לתת לי. נעים לי שהוא עדיין מעריך ומחשיב אותי כעוגן הקבוצה. כמה שנים יהיה החוזה? זה דבר שאצטרך לסכם איתו. אני לא אדרוש יותר משאני יכול לספק ברמתי הגבוהה ביותר. מרק יודע שאין ברצוני ללכת לכל מקום אחר. אני רוצה לסיים את הקריירה בדאלאס ואני לא הפסקתי לרצות עוד אליפות. לא אשחק ברגע שארגיש שאיני תורם יותר ברמה הגבוהה ביותר שאני יכול.

מה הסיפור שאתה דוחף לקראת הבאתו של כרמלו אנטוני כשחקן חופשי?

מי לא היה רוצה אותו? הוא אחד השחקננים שאני מעריך ביותר בכל הליגה.  אני יכול לדמיין אותו, את מונטה אליס, ואני משחקים יחד. היריב לא יידע את מי לשמור קודם. מי שאומר שלא אוכל לשחגק איתו, לא מבין אותנו. שחקנים כמונו יודעים טוב-טוב כיצד לשחק אחד עם השני. אני לא יכול לחכות לצ'קאנס להראות זאת!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. מנחם אשמח להבין את הגישה בליגה שלא נותנים אול סטאר ובטח לא סופרסטאר בשיא הכושר, ואם מועמד לMVP הוא לא סופרסטאר כנראה לברון ודוראנט היחידים בליגה שמוגדרים ככה, עבור שחקנים שבפוסטים קודמים אמרת שמחזור הדראפט טוב מאוד אבל לא יצא ממנו לברון הבא וגם לא משהו קרוב לזה.

    אני לא יודע על כמה ולכמה זמן אלדריג' חתום ומה מצב תקרת השכר של פורטלנד, דרך אגב אם יש אתר שאפשר לראות את הנתונים על חוזים ותקרת שכר אני אשמח להיחשף אליו, אבל שחקן שמביא קבוצה על הגב (ונכון שהייתה לו עזרה אבל בלעדיו הם לא מנצחים משחק) לפליאוף עם אופי נוח, יכולת יצירה וקליעה שיש רק לו בליגה, קשה לי להחליף במשתנה עם הרבה סימני שאלה

  2. אני מוכן לתת את אלן קראבי עבור כל בחירת דראפט סיבוב ראשון. WTF
    ג'ואל פרילנד? אני מוכן לתת אותו עבור בחירת דראפט עד 10. WTF
    ווסלי מת'יוס? עבור בחירה 1 עד 5. האם יוטה תרצה אותו? WTF
    אני הייתי נותן את למרכוס אלדרידג' רק עבור בחירת דראפט ראשונה או שנייה. WTF

    1. במקום "חחחחח", כתוב ותסביר דבר אחד לא הגיוני במה שכתבתי. ואז לך ל-"בלייזרס אדג'" ותבדוק מה הם אומרים שם בפורטלנד ניישיון.
      מקולום ומאיירס היו לוטרי פיקס בעצמם. הם לא נופלים מהדראפט הזה בשום דבר. ואז בא עוד שמוק חסר מושג כחיים כ. ומגחך.
      נמאס לי לחנך וללמד אתכם. בסוף אני הרי צודק ב-90% ממה שאני אומר.

      1. על השאלה ששאלתי והקדשתי תגובה ארוכה לא ענית, אבל לקרוא לי שמוק חסר חיים על זה שהצחיק אותי שמה שניסיתי לעדן הגיבו בצורה הרבה יותר תוקפנית ממני זה בסדר.

        מאוד בוגר מנחם

  3. את תומאס רובינסון לא כדאי לתת כל כך מהר.
    קבלו אותו במתנה היה בנוני במהלך השנה וקבל מעט הזדמנויות. בפלייאוף כבר היה טוב למרות ששחק מעט.
    לא יודע אול סטאר אבל לא הייתי מוותר עליו, אם ימצא לו בית מתאים הוא יהיה טוב.

    אם אני פורטלנד אני לא נוגע יותר מידי ואם אז לא מהדראפט אלא מניצול הזדמנויות, מו שעשו עם רובינסון וגם עם גיי גיי היקסון שנה קודם.

    בלי כל קשר משהו צריך שם לדבר עם הטרי סטטוס[חחחח..] שיתן יותר הזדמנויות לצעירים,
    המצב שלהם היא של קבוצה בבניה, חוץ מלילארד אף אחד מהצעירים שהזכרת לא קבל הזדמנות אמתית.

  4. מנחם, רק נגמרו המסיבות מהעונה שהייתה ואתה כבר מתחיל להפציץ פוסטים….
    סחטיין עליך,
    חזק ואמץ
    המשך בדרך זו
    וכל הכבוד לצה"ל

    עשית לי את הבוקר 🙂

  5. מקווה שמלו יגיע לשיקגו וסוף סוף ישחק בקונטנדרית אמיתית ונזכה להנות ממנו בשלבים הגבוהים של הפליאוף ..דאלס גם אופציה לא רעה ..

  6. לא ברור לי שני דברים:

    1. למה שיהיה GM אחד בליגה שמחזיק בבחירה 10 וירצה לתת אותה עבור רובינסון/פרילנד/מקקלום??? אלא אם כן בא לו מהר מאוד להגיע ללשכת העבודה.

    2. לא ברור לך למה GM היו מאוד רוצים בחירה גבוהה בדראפט הזה?? רמז: תסתכל על הסיבוב הראשון.
    פורטלנד במיוחד הייתה שמחה לבחירה בסיבוב הזה כי אם היא פוגעת יפה עם עוד שחקן שישב להם על חוזה רוקי יהיה לה הרבה יותר קל להשאיר את אולדריג' בעתיד.

    חוץ מזה שבשביל לבצע טרייד על בחירה דראטפ בדראפט עם אפסייד כל כך גבוה אתה צריך לתת משהו בתמורה שלפחות לא יעלה גיחוך.

    באיזור הבחירה ה-10 יכול לחכות זאק לבין או סטאוסקאס למשל,
    אתה חושב שיש GM בליגה שהוא מספיק טמבל לקבל הצעה של רובינסון או פרילנד על הבחירה הזאת?
    כנראה שלא.

    1. למה? רובינסון ומקולם היו בחירות לוטרי. יש להם נסיון של שנתיים. רובינסון עוד יהפוך לאול סטאר, ומקולם הוא גם שחקן שכבר הוכיח את עצמו.
      הטרייד המוצע הוא רק כדי "משנה מקום משנה מזל". פורטלנד צריכה לעשות משהו שיתן לה סכוי להשתפר. אבל היא יודעת שזאת גם יכולה להיות נפילה, והדראפט פיק בין 1 ל-10 עבור רובינסון ומקולם יהיה (יהיו) נפילה גדולה.
      אבל זה מה ש-GM עושים: מהמרים, בתפילה שיזגו בג'ק-פוט.

      1. זה מה שאתה לא מבין שהGM מנסים הרבה דברים אבל ימנעו כמה שיותר מהימורים. הם לא בלאס וגאס.
        ובטח הימורים שיכולים חד משמעית לעלות להם במשרה ואולי בקריירה.

        מקקלום(שחקן שאני דווקא מחזיק ממנו כסקורר לא רע ששתי הפציעות הקשות שעבר בשנה האחרונה מנעו ממנו להתחיל להשתלב כמו בן אדם) ורובינסון כרגע לפחות לא בשלב שבכלל ישקלו עליהם טריידים כאלה.

        אתה לא מנסה להעביר שחקנים צעירים כשמניה שלהם ברצפה ובטח לא צריך לצפות לקבל עליהם משהו כל כך יוקרתי כמו בחירה 10 באחד מהדראפטים הכי חזקים ב-20 השנה האחרונות.

        נכון יכול להיות שתבוא ותגיד לי שבעוד 5 שנים בחירה 10 תתברר כבאסט הגדול ביותר בזמנים, זה יכול לקרות. אבל נכון ל19.6 האפסייד שיש לכל בחירה בסיבוב הראשון היא כל כך גדולה עד כדי כך שאפילו שיקגו חושבת שעל בחירה 19 למשל היא תוכל להשיג הרבה יותר ממה שאתה מדמיין או מציע.

  7. בהחלט כתבה קצת הזוייה בדרפט כזה חזק בשביל לקבל משהו פורטלנד צריכה להציע את אחד הכוכבים שלה אולדריץ או ליארד תמורת בחירה טופ 5 באטום יהיה שווה בחירה 7-12 מאטיוס מלקום ורובינסון במקס בחירה בסוף הדרפט בחירות 27 ומטה כל שאר הקבוצה לא שווה כלום ..
    במקום פורטלנד הייתי בודק מה המצב עם אולדריץ אם הוא מתכון לעשות הארכת חוזה ואם לא עושה טרייד עליו תמורת בחירה טופ 5 ..
    אני מאמין שקליבלנד היו מוכנים לטרייד אם היה חותם על הארכה…

    1. עוד חסר מושג שמחליט להשמיע את שטויותיו , ולזרוק את האשפה שלו באתר. "מתיום, מלקום, ורובינסון עבור בחירות 27 ומטה".
      ילד, לך לוינגייט וקח כדורסל 101 (אבל במחשבה שנייה הקורס הוא מעל רמת האינטיליגנציה שלך)

      1. סבאלה היקר.. מעניין שרוב האנשים רואים פה את אותו הדבר ורק אתה כרגיל בשלך עדיין חושב שרובינסון אול סטאר והשחקן הכי טוב בדרפט ההוא , את רובינסון זרקו כבר מ 2 קבוצות והוא היה ב2 קבוצות שהיו צריכות פאור פורווד והוא לא הוכיח את עצמו , בחירה 5 בדרפט כנראה שהוא באמת לא ברמה שצפו, אתה אומר שהוא עוד יהיה אול סטאר גם אם יש לו כישרון הוא גיבוי לאולדריץ מה שאומר שחוץ מלחמם את הספסל הוא לא יעשה כלום ..
        לגבי טריידים עבור בחירות דרפט יש דבר שנקרא פוטנציאל זה נותן לשחקנים שחושבים שיש להם אותו שווי יותר גבוה ממה שהם באמת שווים עד שיוכח אחרת , רובינסטו ומלקום שחקנים טובים אבל אחרי עונה של מלקום ו2 עונות של רובינסון השווי שלהם מבחינת פוטנציאל ירד, בגלל שלא מימשו את עצמם , כרגע מול בחירות דרפט של השנה שיש להם פוטניאל גבוהה הם לא שווים הרבה אתה רואה את אחת הקבוצות מוותרת על פוטניאל שיכול להגמר כאול סטאר
        אמביד -האקים
        פארקר- פול פירס
        ויגנס – לברון (לפי דעתי במקס פול גורג)
        אקסום – פני הארוודאי
        סמארט – וייד/בלדסו
        וכן הלאה …
        אני לא אומר שנבחרי הדרפט יגיעו לזה אבל זה מה שרואים הסקאוטים, השווי של הרבה מהדרפט הוא כשווי שחקן אולסטאר (כרגע) ולכן אין מצב שמישהו שמישהו יתן תבחירה ה10 שלו תמורת מתיוס או רובינסון

  8. אנשים לא מבינים באמת כמה הדרפט הזה עמוק ואני במקום הג"מ הייתי מנסה להשיג בכל מחיר בכל בחירת דרפט אפשרית ..
    אפילו בבחירות הנמוכות יש שחקנים עם פוטנציאל מטורף
    גלן רובינסטו פטריק יאנג מגראי אדמס מקדינאלס(נמצא היורש לקואי לאונרד )
    במקום מיסנסוטה הייתי מעיף את לאב וחוטף תהצעה של בוסטון תוך שנתיים אני בונה קבוצה לפליאוף ..

    1. הדראפט הזה לא יותר 'עמוק' משום דראפט אחר. 60 שחקנים ייבחרו בו. נחכה ונראה כמה גדולים באמת ייצאו ממנו.

  9. כשכל רפי ההבנה מרועי ב. ועד דדי, וניגמר באשך ייראו עוד שנתיים-שלוש שמכל "הדראפט העצום הזה" לא ייצא הרבה, הם יתחילו להבין אותי יותר טוב. הצרה היא שהם מעכירים מוחות צעירים באתר, וממלאים אותם ברפש ובזבל.
    חכו ותראו שפורטלנד יתחילו להציע כמה טריידים של שחקנים עבור בחירות דראפט, עם ה-RESTRICTIONS שהצבתי. וכשאמרתי אלן קראבי עבור כל בחירת דראפט סיבוב ראשון, זה כולל בחירות 29 ו-30.
    הבעייה שלי בכתיבה באתר היא שכל בוקר אני קם, וצריך לקרוא את הצואה מהסוג של עומרי, דדי, והאשך, ולוקח לי כ-20 דקות להירגע מהשטויות שלהם.

    1. למה אתה קורא לי רפה שכל בגלל תגובה שכתבתי לך על כדורסל?
      – מי זה אלן קארבי? אני ידעתי, לפני שבדקתי, שהוא רוקי (מחרא של מחזור, יש לומר) שלא קיבל דקות. אחרי שבדקתי: http://en.wikipedia.org/wiki/Allen_Crabbe זה שווה בחירת סיבוב ראשון? באמת?

      – ג'ואל פרילנד? בכאילו, אתה רציני?

      – ווסלי מת'יוס הוא רול פלייר. רול פלייר מצויין, אבל עדיין רול פלייר (שחקן רביעי בהיררכיה של קבוצה טובה, בדיוק מה שהוא עכשיו). קבוצות שבוחרות מ1-10 מחפשות סטארים עתידיים, לא שחקני 3 and d טובים ככל שיהיו.

      – למרקוס – לא נותנים שחקני טופ 15 בליגה (שרוצים להישאר) בשביל בחירת דראפט, אלא אם היא בחירה של can't miss prospect *(קארים, וולטון,האקים, שאק, דאנקן) אין בדארפט הזה שחקן כזה, אז לא עושים טרייד על שחקן מהרמה של למרקוס, פשוט מאוד.
      *סנטרים ברמה הזו הם מצרך הרבה יותר נדיר משחקני כנף טובים ככל שיהיו.

      רק עכשיו שמתי לב, שכתבת אני מוכן לתת… ברור שאתה מוכן לתת השאלה היא האם הGM מולך לא יצחק לך בפנים.

      נ"ב: אני לא הייטר שלך, רחוק מזה, אז בבקשה תתייחס רק לטיעונים שלי.

      1. אל תתרגש, רפי השכל וההבנה לא זכו לחטוף בראש בגלל שסאן אנטוניו לקחו למיאמי את האליפות, והקיטור משתחרר לאט.

  10. בעייה שישנה לי עם כמה המחשיבים את עצמם כ-"מבינים" ובראשם דדי ול-700, ועכשיו נוספו אליהם כמה ליצנים כרועי ל וחיים כ היא שאין להם כל אינטואיציה, חוש, בקיאות או תבונה בראיית התמונה כולה. הם לוקחים שחקני קולג' שהחלב עדיין על שפתיהם ולא מבינים שפורטלנד חושבת אליפות העונה, או בעונה הבאה.
    הם חושבים ע-כ-ש-י-ו ולכן כתבתי שהם לא ימהרו לעשות טריידים של שחקנים מוכחים ומנוסים עבור בחירות דראפט של "שמות" שלא עשו ולו דבר אחד בחייהם מלבד לקלוע סלים נגד דוק או מישיגן סטייט.
    לכן הם לא יתנו את מתיוס עבור כל בחירה מתחת 5, ולא יתנו את רובינסון עבור שום בחירה מתחת 10.
    וכרגיל, אם דברים ייקרו, תראו שוב שהדוק המנוסה והחכם צודק.

    1. גם ללילארד לדוגמא נטף החלב מהשפתיים??

      ותגיד כשהוא רק יצא מוובר סטייט גם אז נטף לו החלב מהשפתיים?

      אתה מבין כמה שטויות אתה כותב ואני צריך בכל בוקר לקרוא?
      לוקח לי לפעמים שעות לעכל את השטויות שלך.

      אבל מזל שכוחי במוחי לענות לך.

      1. קוף 700, לילארד היה 4 שנים בקולג' !
        כבר נטפה לו בירה, אני לא צריך להגיד לך שהיום שחקנים במקרה הטוב מסיימים שנה…

        1. קופיקו- אתה יודע איפה וובר סטייט משחקת? אתה מודע לכמה שידורים ארציים או אפילו בSTATE הוא היה חשוף ב-4 שנים האלה?
          ולכמה טורנירים עלה? אם כבר לילארד היא אולי הדוגמא הקיצונית והטובה ביותר להביא מהשנים האחרונות, כשחקן שכל ההילה הייתה לגמרי זרה לו.

    1. כל הסימנים לא לגעת בו..
      בוא נראה למי יש אומץ לקחת אותו..

      הוא לא עמיד לחלוטין.
      אתם מדמיינים שהוא מחזיק מעמד 82 משחקים בעונה?? עם טיסות?? עם בק טו בק?? עם פלייאוף אינטנסיבי?

      אחרי עונה הוא נשבר

      1. תזכיר לי מתי סיימת את התיזה שלך מיסטר פיסיוטרפיסט?

        מזל שאתה פה לתת לנו אבחנה.

        אגב רוצה לנחש כמה עונות מה-16 שלו בארקלי סיים עם 82 משחקים? ואיך הוא נתפס אצלך? שחקן טוב או כזה שלא כדאי לבנות עליו?

          1. אני אתבגר מתישהו אבל השאלה הגדולה אם מתישהו תמצא תרופת הפלא שתעניק לך מעט מנת משכל כדי להשתתף בדיון ולא לשתף אותנו בדמגוגיות סטייל אורן זריף.

            טוב הקדשתי לך יותר מ-5 דק' במצטבר, זה מעל ומעבר לחודש זה.

        1. הפיזיוטרפיסט היחיד כאן, שהודה, זה מוש השור הקנדי..
          וכשהוא ניסה להסביר מה קורה בגב של אמביד זה נשמע כמו הכרזת מלחמה בשפתו הברברית של הכובש המפורסם ג'ינג'יס חאן.

          1. כמו שלא צריך להיות דקארט כדי להבין ש 1+1=2
            ככה לא צריך להיות מומחה גופני גדול כדי להבין בסבירות מאוד גבוהה מה קורה אצל אימביד.

            ובעוד אנחנו מדברים הבחור יעבור ניתוח ברגל.

            זה נשמע לך כמו גוף שיכול להחזיק 2.13 ב NBA ?…

            על הָָָָָָ*** שהוא פרוספקט מטורף..

            מה שקובע זה מה שקורה בפועל, ובפועל הגוף שלו מועד לפציעות עוד לא לפני הג'אמפ שוט הראשון.

            וכל מי שהיה במפגש בזמנו יודע שאמרתי שהגוף של אימביד מועד לפציעות ולא הייתי לוקח שחקן כזה בחיים כבחירה ראשונה.
            וזה לא מעניין אותי אם מילווקי וקליבלנד יבחרו אותו, זה לא אומר שמישהו טעה בוודאות. זה רק אומר שמישהו הימר בטירוף, ובדראפט כזה לא צריך להמר בטירוף.

  11. אני אסביר לך את זה בשני משפטים מנחם –

    1. כל הספסל של פורטלנד ביחד לא שווה בחירה טופ 12 בדראפט הזה.
    השווי שנתת לשחקנים נשמע כאילו זה אמא שלהם שקבעה את הערכים האלה…

    2. פורטלנד היא אחת הקבוצות שהכי פחות צריכה בחירת דראפט מכל הקבוצות בליגה.

    אין לזה שום קשר לאפשרות לשמור על אולדריג' בקבוצה, ועל ה"הברקה" של לפרק את הצירוף המוצלח של אולדריג' ולופז כדי להביא שחקן שבכלל לא יכול לשחק ליד לופז אני מעדיף שלא להגיב מטעמי נימוס…

  12. לדעתי הפציעה של אמביד תיצור תגובת שרשרת.

    הוא היה הבחירה הבטוחה מספר 1 – ללא תחרות בכלל.

    אבל עכשיו ?
    קשה לי לראות את קליבלנד מהמרים עליו, ואני חושב שזה אפילו עשוי לדחוף אותם לטרייד עם יוטה תמורת 5 + פייבורס. אולי גם ישלחו את וורג'או.

    אולי אפילו אורלנדו יחליטו ללכת בכל הכח על פארקר.

    משהו כמו –

    4, 12, אפללו
    תמורת
    1, ג'ק

  13. הפנטזיה שלא תקרה זה לראות את דני איינדג' צריך בכמה דקות להחליט אם לקחת את אמביד או לא, ואז הוא יתחיל להזיע, ואדז בדיוק מישהו מהוליווד ידאג שהמזגן יתקלקל ויבגני יוכל לבוא לתקן אותו רק מר בין 5 ל-21 ואז השעון תיקתק. תיק תוק תיק תוק ואז מאלוהים הבחירה עוברת אלינו ובלי למצמץ קופצ'אק לוקח אותו.

    אמן אמן אמןץ

        1. איזה אומץ.
          לי הוא נשמע כמו חתול בשק שירתיע את רוב הקבוצות.
          בטח בדראפט כזה, בטח ובטח כשהביטוי 'אודן דוראנט' כבר מתחיל להיזרק באוויר.
          אין GM שלא ישקשקו לו התחתונים כשהוא יצעק אמביד אליי.

  14. איינג' יקח אותו ב 6, ועכשיו זה גם די ריאלי.
    אם הלייקרס רוצים להמר על אמביד, הם יצטרכו לעשות טרייד עבור הבחירה של יוטה.

  15. 2 דברים נחמדים מאד קרו בחצי השעה האחרונה.

    דבר ראשון – תסתכלו כמה תגובות למעלה –

    "אבל עכשיו ?
    קשה לי לראות את קליבלנד מהמרים עליו, ואני חושב שזה אפילו עשוי לדחוף אותם לטרייד עם יוטה תמורת 5 + פייבורס. אולי גם ישלחו את וורג'או."

    והנה חצי שעה אחר כך –

    Hearing the Cavs and Jazz have discussed a swap of picks. Jazz would move up to take Parker and Cavs would likely get Favors and 5.

  16. דבר שני – ואני לא יודע באיזה פוסט לפרסם את זה כדי שכולם יראו אבל…

    Adrian Wojnarowski @WojYahooNBA
    Sources: Cleveland has offered David Blatt its head coaching job, talks underway on a contract. yhoo.it/1qjawyP

    מברוק לדייויד אם הוא הולך על זה.
    שיהיה בהצלחה (וכנראה בלי בחירה ראשונה בדראפט… 🙂 )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט