הווריורס עומדת לירות לעצמה ברגל / מנחם לס

yson

טרוף בעיר גשר הזהב: מציעים את לי ובארנס עבור צ'אנדלר!

 

מרכוס תומפסון,  כתב הבסקטבול טוק, הודיע הערב שהג'נרל מנג'ר של הווריורס בוב מאיירס (המאמין שזהו אחד הצעדים האחרונים שיעשה תחת ג'ו לייקוב), הציע לפיל ג'קסון טרייד של דייויד לי והריסון בארנס עבור טייסון צ'נדלר.

 

סטיבן קאר מאד מעוניין בטרייד, ואם הוא ייצא לפועל זאת תהיה תחילת מערכת יחסים חדשה בין סטיב קאר ופיל ג'קסון, וכמובן בין הניקס לבין הווריורס.

 

מבחינת כדורסל הווריורס ייצאו מפסדים גדולים.  היתרון היחיד בו הוא להיפטר מחוזה ה-30 מיליון לשנתיים שנשאר להם עם לי, עבור החוזה בן השנה של צ'נדלר על 15 מיליון. הווה אומר בסוף העונה הווריורס ניפטרים מהחוזה המעיק של הג'ינג'י.

 

מי שחושב שהווריורס עושים זאת כדי להרוויח מקום תחת תיקרת השכר להבאת לברון ג'יימס, מוטב שיחשבו פעמיים. הטרייד ישחרר להם רק 3 מיליון תחת הסף. הם עתה מחוייבים על 64.5 מיליון ל-2014-15. אפילו אם ה-SALARY CUP יעלה (כפי שכולם מאמינים) ב=5 מיליון ל-63 מיליון, הווריורס יהיה עדיין מעל הסף. הדבר היחיד שיקרה הוא שיהיה להם בתחמושתם MID-LEVEL EXCEPTION.

 

.ומי מבטיח להם שלברון מגיע? הם כבר הציעו לו  חוזה MAX (בדיוק כמו לדווייט האווארד) ושניהם סירבו. היום ברור שכסף תחת הסף לא מבטיח דבר. "רכוש" – שחקנים – חשוב יותר ממקום תחת הסף, וכן בחירות דראפט, טלנט צעיר, וחוזים אטרקטיביים. זה שיש לך כסף להציע לא מבטיח לך דבר אם כל הדברים האחרים אינם קיימים. לברון יודע שללא דייויד לי והריסון בארנס, הווריורס הופכת לקבוצה קטנה שהוא לא יספיק להביא אותה למרומי ההר. מה יעשה צ'נדלר ללא פאור פורוורד כדייויד לי? ומה ירויחו הווריורס כשיחליפו פאור פורוורד תוקף בסנטר שלא מסוגל לרקלוע, ובעונה שעברה שיחק פחות משחקים מאנדרו בוגוט?

 

אז תארו לכם שהווריורס עושה את הטרייד הזה שלא יביא לה SPACE תחת התיקרה, ולברון (או כרמלו) לא מגיעים. מה יהיה אז? הווריורס יחלישו את הספסל כי ללא דייויד לי, דריימונג גרין יהיה הפאור פורוורד, ולווריורס יהיה רק מיד-לבל אקספשיון למלא אותו. מהספסל הם יאבדו את הריסון בארנס עבור 3 מיליון ס"ה תחת הסף, וב-NBA ישנו חוק בלתי כתוב: אתה לא נותן טלנט צעיר וטוב עבור כמה מיליונים של SPACE CAP בשכר! אתה נותן טלנט רק כדי להביא טלנט טוב יותר. אתה לא יוצר SPACE בתקווה שתוכל למלא אותו בטלנט. ומה כבר יוכלו להשיג עבור 3 מיליון מבלי להיכנס ל-LUXERY TAX?

 

הטרייד הזה – אם יקרה – יהיה שגיאה גדולה. כל מה שהוא יעשה זה לחסוך בעל הקבוצה 3 מיליון. יהיה להם הרבה יותר יעיל לשמור על הפתיונות הגדולים כדייויד לי והריסון בארנס לתפוש דג גדול באמת, ובאותו זמן להשתמש במיד לבל אקספשיונס לחזק את הספסל!

 

דבר נוסף: משך העונה הבאה דייויד לי יהיה שחקן על חוזה מסתיים. ערכו יעלה אז עשרות מונים. להיפטר ממנו עתה תהיה שגיאה גורלית לווריורס!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. הם חשובים נכון. דרמונד גרין גדל להיות כוכב ושחקן מצויין. דיוויד לי הוא אוב אבל לא יעביר אותם לשלב הבא בשביל זה הם צריכים סנטר דומיננטי.
    עם בוגוט ביחד בהנחה ששניהם ביחד הם לא יהיו פצועים במקביל…

  2. מצד אחד הם מפסידים שחקן צעיר שיכול להתפתח לאחלה של שחקן
    מצד שני הם מרוויחים שחקן הגנה מהטובים בנמצא אפילו בגילו.
    מקסימום סוף שנה הבאה החוזה שלו מסתיים ואז הוורירוס יוכלו להחתים שחקן טוב אחר (לא חייב להיות לברון)
    הניקס לדעתי צריכים ללכת על הטרייד הזה אבל להעיף את לי בתמורה לבחירות דראפט, כמו שכבר אמרתי בעבר בשנה הקרובה כל מה שצריך לעשות זה לתת לצעירים להשתפשף לקוות לבחירות דרפט גבוהות (כמובן להעיף את כרמלו סטודמאייר ברניאני וסמית,או לחכות גג שנתיים ולכל אלו נגמר החוזה) ואז להחתים 2-3 שחקנים שנחשבים לאולסטארים.

  3. בלי שום קשר לטריים איך אתה אומר שקבוצה שמשחקים בה קרי,תומפסון, איגואדלהוצאנדלר/ בוגוט היא קבוצה קטנה? אתה מוסיף לה את לברון ויש לך אחת הקבוצות המפחידות שיש

  4. בתור חבר ילדות של סטיב קאר אני יכול לומר לכם שהטרייד הזה רוקם עור וגידים, חכו ותראו מחכות לכם הרבה הפתעות בפרי סיזן הקרוב

  5. אני אתיחס לטרייד הזה משתי כיוונים:
    1) התאמה לסגל- גרוע מאוד. לא רואה איך צאנדלר ובוגוט משחקים ביחד. שניהם שומרים מעולים אבל לשחק אחד ליד השני הם לא יצליחו בחיים. לא רואה את זה עובד.
    2) כסף- מהלך מעולה. המהלך הזה יפנה לווריורס 15 מליון בקיץ הבא כששחקנים כמו גאסול, לאב אולדריג יהיו חופשיים, ולווריורס יהיה כסף להביא אחד מהם. מצד שני אני לא מבין למה שהניקס יקחו את החוזה המופרך של לי לשנתיים, אם הם רוצים ספרים נקיים ב-2015?? מהלך ניקסי טיפוסי שיתנקם בהם.

  6. הניקס יקבלו עוד הצעות ויתר טובות עבור צנדלר .. פארקינס בחירה 27 תמורת צנדלר יהיה טרייד טוב לשתי הקבוצות…
    למה שהניקס יקחו חוזה של 15 לשנתיים .. זה חשיבה של הניקס הישנה עכשיו שפיל שם לא רואה את זה קורה

  7. מילה לגבי לאב , כרגע המרוץ הוא בין בוסטון גולדן סטיט ודנבר..
    מבחינת מינסוטה העסקה של בוסטון הכי טובה בלי מתחרים ..
    גולדן סטיט לא יוותרו על תומסון ובצדק , שיקגו יוסטון עסוקות עם מלו , ולברון הלוזר בודק אופציות בכל הליגה…

  8. זה הטרייד הכי דפוק ששמעתי.
    להחליף שני שחקנים מצוינים שמשתלבים היטב בגופה לא מתאימה?
    הזוי, ועוד יותר הזוי אם קר תומך בהצעה.
    ג"ס בגדול היו צריכים בעיקר החלפת מאמן וזהו.
    אבל אם זה יקרה הם גמורים.

  9. טרייד מזעזע . במקום הניקס אני נותן את ברניאני בחינם
    דוויד לי אולסטאר צנדלר נו סטאר לדעתי אחד השחקנים הכי אוברייטד אול טיים . אם היה הול אוף פיימר לאוברייטד צנדלר היה צריך לעשות פתיחת היכל

  10. מעבר לזה שזה טרייד הזוי בגלל שצנדלר לעיתים לא נראה קשור לענף, הוא ובוגוט שניהם שחקנים נורא לא יציבים.
    יכולים לתת משחקים של 12 ו-14, 0 ו-4 או 5 ו-12.

  11. הטרייד שהוצא בין הגרועים בהסטוריה שתי הקבוצות יוצאות מפסידות
    אין לאף אחת מהקבוצות אינטרס לטרייד כזה ..

  12. סתם שמועה מטופשת.

    הווריורס הרבה יותר קרובים לעסקה עבור קווין לאב שתכלול את לי, מאשר לטרייד עבור צ'אנדלר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט