A Kosher Hot Dog – העונה רגילה, הפרק – מיוחד! / ארז שץ ויוני לב ארי

מקור: endehoy.com

אז עונת 2023 במייג'ור ליג בייסבול נכנסה לספרים. ואוטוטו כבר מתחיל הפלייאוף, והמאבקים האמיתיים ייצאו לדרך. אך רגע לפני כל הטירוף של הפוסט סיזן (מתחיל ביום שלישי), פרק מספר 154 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, מוקדש רובו ככולו לסיכום העונה הסדירה, ועוד איזה סיכום יצא לנו…

אולפננו הצנוע ארח שוב את סהר אשל, המומחה שלנו לענייני כל מה שקשור בבייסבול. זרקנו לו שמות של 30 קבוצות, והוא, אחת אחת, ניתח את עונת 2023 של כל אחת מהן. זה קצת ארוך, אנחנו יודעים, אבל שווה את המאמץ (: בין לבין עוד הספקנו לייצר אתנחתות עם פינות חביבות, "השבוע לפני", "מורה נבוכים", "לההה" וליינאפ השבוע, ולהוסיף חידה בלתי פתירה. הכל בפנים.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 11 תגובות

    1. אתה מתכוון לאליפות אירופה? לא מאכזב ולא צפוי. ברגע שהתברר שחייבים לעבור דרך הולנד זה שינה את כל הנרטיב, ובנוסף הסגל היה חלש יותר מבחינת הטורניר מזה של לפני שנתיים, גם מבחינה פרסונלית, לא כל מי שהיה אז בא היום, גם לווינגארד לא היה בפורמה, לווארנווי התעורר מאוחר, הפיצ'ינג שלפני שנתיים היה בחזקת נס איטליה הפעם לא סחב, והפעם גם היו לנו כל מני אריק סוגארד ודידי גרגוריוס פתאום בנבחרות ששיחקו בMLB לפני שנה, לא לפני 5 שנים, אז מצד אחד זה לא מאכזב שהגיעו מקום שישי, מצד שני עדיין הנבחרת הזו היתה צריכה לפחות לקחת מקום ראשון בבית וזה לא קרה, וגם הולנד עפו פתאום בחצי שזה בכלל לא היה צפוי, אז כאמור, גם צפוי וגם מאכזב (או לא ולא, תלוי איך מסתכלים על זה…)

      1. תודה
        כמובן שההפסד לגרמניה הוא זה שחרץ את גורל האליפות, מצד שני אולי לא היה צריך לצפות ליותר מדי אפילו מולם
        בתקופת ההצלחות היה נראה לי שהנבחרת אובראצ'יברית אז עכשיו חוזרים קצת לממוצע

        1. בדיוק, מה שהיה מדהים בטורניר הקודם היה שפשוט הכל כמעט הלך להם עד שההולנדים התעוררו בסוף הגמר. פה היה יותר מציאותי. מצד שני, וזה דווקא היה כיף לשמוע, היחס של השדרים הצ'כים לישראל היה של נבחרת מהצמרת האירופית, שזה גם מלמד על המקום שהם השיגו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט