מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.הסלטיקס קיבלו את ת'רו הולידיי עבור רוברט ויליאמס, מלקולם ברוגדון, ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון

האם היה זה טרייד חכם לסלטיקס?

כן, אם הוא יביא לאליפות.

לא, אם לא יביא לאליפות.

זה לא היה מזמן שמלקולם ברוגדון בעצמו היה סחורה שווה להולידיי – למעשה סחורה עליונה עליו – אבל מאז עברו הרבה מים בנהר צ'ארלס.

הטרייד הזה הוא התשובה של הסלטיקס לטרייד שהביא את דמיאן לילארד למילווקי באקס. האם ניתן לומר שזאת הייתה תשובה עלובה לטרייד הבומבסטי של מילווקי? כן, אם הסלטיקס לא יגיעו אפילו לגמר המזרח, ולמעשה אפילו 'גמר' מזרחי לא יספק תשובה מתאימה. רק אליפות מזרח תצדיק את הטרייד הזה, ואולי אף היא לא.

אני מעז לומר שגם אליפות מזרח לא תספיק. הסלטיקס הגיעו לראשות המזרח גם ללא הולידיי. למעשה רק אליפות NBA העונה תצדיק את הטרייד הבומבסטי הזה.

כתבתי שלשום במעורב שלפתע נפל לי האסימון: הולידיי לבוסטון!!! התשובה הסלטיקית לעזיבה של מרכוס סמארט. אבל לא תארתי לעצמי שהירוקים יתנו שני שחקני חמישייה (מלקולם עלה בחמישייה של הסלטיקס משך יותר מחצי עונה בעונה שעברה) – רוברט ויליאמס ומלקולם ברנדון – ועוד שתי בחירות דראפט ראשונות ב-2024 וב-2029 לפורטלנד עבור הולידיי.

זהו מחיר כבד מאד שרק אליפות NBA – תצדיק אותו.

In 67 games last season, Jrue Holiday averaged 19.3 points, 7.4 assists, a career-high 5.1 rebounds and 1.2 steals per game while shooting 47.9 percent from the field and 38.4 percent from deep. One of the best defensive guards in basketball, he should fit very well with the Celtics, who have the offensive firepower around him to help cover up for his scoring inefficiency in the postseason.

הטרייד של ויליאמס מסוכן מאד לסלטיקס. מי נשאר להם תחת הסל? קריסטפס פרוז'ינגיס הענק (2.20) המעדיף לשחק בפרימטר מאשר להתלכלך בקרבות תחת הסל, לוק קורנט מונדרבילט, 2.16 מ' שהמילה הנוספת אליו חייבת להיות 'הממוצע', ואל הורפורד. הם ויתרו על ת'איוס (שכה הפתיע באליפות העולם האחרונה, עבור גרמניה), ועתה אני לא מאמין שיש להם פרונט-ליין מספיק לקרבות הקשים בפלייאוף נגד אנדים כג'ואל אמביד או ניקולה נורקיץ'.

הבלייזרס הם-הם שעשו פתאום מת'רו הולידיי מין KEY ASSET ו-קומודיטי יקר – תאורים שלא מתאימים לסוג השחקן שהוא. נכון, הוא עשה העונה כמה שיאים אישיים אבל הוא יהיה בקרוב בן 34, ואני לא מאמין שבסלטיקס הוא יהיה אפילו קרוב לסטטיסטיקה שלו בעונה שעברה.

כך או כך, יהיה לנו סיפורים על גבי סיפורים העונה.

2. מג'יק ג'ונסון או סטפן קרי?

השאלה "מג'יק או סטפן" חזרה בשבוע שעבר בתכנית "LEGACY":

Magic Johnson and Stephen Curry are two of the most prominent NBA stars of all time. While Johnson used to dominate the court during the 80s with his breathtaking passing for the Los Angeles Lakers, Curry has found fame amongst the NBA enthusiasts of today by displaying his shooting prowess for the Golden State Warriors. But who is better? Many NBA fans and enthusiasts are doing their best to draw up a comparison between players of the current and the past generations.

מצד אחד ישנה הדיעה ששחקני ההווה הם 'רכים' לעומת אלא של שנות ה-80 למשל, ומצד שני ישנה הדיעה ששחקני היום הם יותר "COMPLETE": יותר אתלטים, ויותר 'מושלמים'. אני מסכים, אבל בכל תקופה ישנם היוצאים מין הכלל והמיוחדים במינם.

כזה היה מג'יק:

Magic Johnson’s prowess defined the 80s

מג'יק שהופיע על הבמה ב-1979 אחרי שזכה עם מישיגן סטייט באליפות המכללות, היה האחד שהפך את הלייקרס ל-SHOWTIME. הוא הריץ את הקבוצה משך 13 עונות עד שפרש בגלל הדיאגנוזה החיובית של HIV בדמו. הוא החל את עונת הרוקי שלו ככוכב, וסיימה כ-MVP של הגמר, הרוקי היחיד בהסטוריה שזכה בתואר MVP של משחקי הגמר.

אליפות 1980 כרוקי הייתה רק ההתחלה. הוא המשיך וזכה ב-4 אליפויות נוספות, ושליטה ב-NBA עד שמייקל ג'ורדן הופיע עם השיקגו בולס בשנות ה-90 ולקח את המושכות ממג'יק. הוא לא המשיך לשחק ככל שרצה בגלל ויורס האיידס בדמו, אבל גם כך סיים עם קריירה של 11.2 אסיסטים, הגבוה ביותר בהסטוריה של ה-NBA.

כמה מהסרטונים על יכולת המסירה של מג'יק הפכו לקלסיים ביותר של הליגה. מג'יק, 2.06 מ' בגובהו, ידע הכל, עשה הכל, ושלט בכל בזמנו, כשיריבו האמיתי היחיד היה לארי בירד.

כזה היה סטפן קרי:

Stephen Curry has broken all shooting barriers

בשש שנותיו הראשונות של סטפן קרי בליגה הוא אואשם בחוסר יכולת הגנה ובחוסר אתלטיות לככב ב-NBA. לקח לו גם 6 שנים לזכות בתואר האליפות הראשון של ה-NBA.

It took him 6 years to win his first NBA championship. The victory propelled him and his team to work harder and deliver three more wins, with the latest one being in 2022, where Curry won his first Finals MVP award. Along with the following accomplishments, Stephen Curry has also managed to become a 9x NBA All-Star and an inspiration for the aspiring players of today.

The thing that sets the 35-year-old apart from everyone else is his shooting ability. Accumulating a total of 3,117 threes made by the end of the 2022 NBA season, Stephen Curry has shattered the previous record set by Ray Allen to emerge as the best three-point shooter of all time. With many more years to go before he retires, Curry continues to add more accomplishments to his name and build up his ultimate legacy.

אז מי היה טוב יותר?

ההשוואה אינה זודקת. כל אחד מהם היה הטוב ביותר בדברים שהוא הצטיין בהם. אני הולך לפי קריטריון אחר לחלוטין: אני, שראיתי את שניהם בעשרות משחקים, הייתי בוחר במג'יק ראשון לו התחלתי קבוצה. ה-9'6 שלו היה פקטור חשוב מאד בבחירה שלי של מג'יק, כגדול הגארדים מכולם. למעשה לא רק גארד. הוא השחקן היחיד בכל תולדות ה-NBA שיכול היה לשחק בכל אחד מהתפקידים מ-1 עד 5 ולסיים כ-MVP בכל אחד מהם.

3. ג'ואל אמביד, מבואס שהסיקסרס לא עשו כל MOVE, שולח היום את הטוויטר הזה:

4. אתגר היום

אתר מסויים ערך משאל בין קוראיו לדרג את הצמדים הטובים ביותר ב-NBA. אני הוספתי להם צמדים משלי. האתגר הוא לבחור את עשרת הצמדים הטובים ביותר (לפי סדר יורד) כשכל בחירה נכונה שלך מול הבחירה של קוראי האתר בעשרת הראשונים תתן לך 5 נקודות, ואם בחרת גם במיקום הנכון, תזכה בעשר נקודות:

ג'ה מוראנט וג'רן ג'קסון
קווין דוראנט וקווין בוקר
ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו
קאווי לינארד ופול ג'ורג'
דמיאן וג'יאניס
טאטום וג'יילן בראון
לברון ו-AD
דונובן מיצ'ל ודריוס גארלד
שיי גילגריוס אלכסנדר וג'אש גידי
דמאר דרוזן וזאק לוויין
דארון פוקס ודומנטס סבוניס
ג'יילן ברונסון וג'וליוס רנדל
ניקולה ג'וקיץ' וג'מאל מוריי
אנטוני אדווארדס וקרל אנטוני טאונס
זאיון ויליאמסון וברנדון אינגראם
לוקה דונצ'יק וקיירי אירוינג
סטפן קרי וקליי תומפסון
טריי יאנג ודג'ונטה מוריי

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
205 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Florida man
02/10/2023 1:46:30

בוסטון לקחו חתיכת הימור עם הטריידים על הלטבי והולידיי. זה רק עאסל או באסל…. הספסל שלהם דליל והגנת הצבע שלהם בעייתית מאוד. וויליאמס (בריא) היה חתיכת מפלצת מתחת לסל וגם פורטלנד קיבלו 2 שחקנים שהם לא ממש צריכים. ויליאמס מחליף של אייטון? מה ברוגדון יעשה שם שהולידיי לא היה יכול להיות? גם אותו יטרידו?

ד"ר פופרס
02/10/2023 2:56:02
הגב ל  Florida man

יטרידו הכל

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 10:02:27
הגב ל  ד"ר פופרס

אותי זה מטריד יה חתיכת הוני עלוב, שאתם לא משתמשין בעברית תיקנית!
🙂

ד"ר פופרס
02/10/2023 12:25:11

לך שתה קפה יאשכנזון

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 15:29:10
הגב ל  ד"ר פופרס

מת עליך יה ת'מני. לא ברור מה אתה עושה בדוייטשלנד.
אני וקפה? אף פעם לא הלך. היה ניסיון אחד כשהייתי בן 15 ונגמר לא טוב 🙂

ד"ר פופרס
02/10/2023 15:44:40

אשכנזי לבנבן מקנדה,לא תימני ולא נעליים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Florida man

ברור רוב וויל וברוגדון זה טריידי המשך לקבוצות לחוצות לפני הפלייאוף 😉

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/10/2023 1:58:53

גוקיץ ומוריי
דוראנט ובוקר
שגא וגידי
דמיאן ויאניס
טייטום ובראון
פוקס וסאבוניס
מוראנט וג'קסון
ברונסון ורנדל
מיצ'ל וגארלנד
יאנג ומורי

Smiley
02/10/2023 2:42:05

הולידיי הוא כמו איירון מן לעומת הבריאות של ברוגדון ו-וויליאמס
רק הקיץ טרייד של ברוגדון לקליפרס נפל על סיבות רפואיות, ו-וויליאמס, עם כל הפוטנציאל שלו, התגלה כשאחד עם גוף פריך
על הנייר הטריידים של הולידיי ופורזינגיס מעלים את התקרה של הסלטיקס, שגם ככה הייתה אליפות.
יש שם חמישייה מצויינת והבעיה (כבר כמה עונות) היא בספסל החסר.

bobby
02/10/2023 16:37:36
הגב ל  Smiley

לא יכולת לכתוב טוב יותר.
דנבר, עם ספסל דיי דליל הצליחו לקחת את כל הקופה. אולי בבוסטון מאמינים במודל דומה? השאלה העיקרית האם ווייט + עוד 2 שחקנים שוליים, יצליחו להיות חלק לגיטימי מהרוטציה כפי שהבראונים וג׳ף גרין היו בדנבר.

ד"ר פופרס
02/10/2023 2:54:49

בוקר מנחם.
בוקר מנחם,
ג'ואל אמביד,איזה ילד קקה.
הבוט שילם יותר מידי אבל! יש לו אומץ חוצפה ישכל.
99% מהג.מ בנעליים שלו נשארים באותו רוסטר,בידיעה שאין אליפות אבל הג'וב שלהם מובטח.
על זה,אני מוריד את הכובע.
פורטלנד שיחקה אותה ועדיין לא נגמר.
ממצב של חוסר ברירה וחצי אונס עי לילארד\מיאמי והסוכן שלו הפכו את זה ב180 מעלות.
גוד ג'וב

ד"ר פופרס
02/10/2023 3:03:50

1.ניקולה ג'וקיץ' וג'מאל מוריי
דמיאן וג'יאניס
קווין דוראנט וקווין בוקר
טאטום וג'יילן בראון
אנטוני אדווארדס וקרל אנטוני טאונס
סטפן קרי וקליי תומפסון
ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו
לוקה דונצ'יק וקיירי אירוינג
לברון ו-AD
10.ג'ה מוראנט וג'רן ג'קסון

ברוך רובין
02/10/2023 3:04:49

הטרייד בהחלט שם אותם במדרגה של קונטנדרים בחירים לטעמי מדרגה קטנטונת מתחת למילווקי ודנבר, יש שם הרבה סימני שאלה כמו הבריאות של פורזינגס והורפורד שחגג לפני 4 חודשים 37 שנים על הכוכב, יש להם גם בעיה חמורה מול גבוהיים ולצערם גם מילווקי וגם דנבר מחזיקות בהם, עם כל הכבוד להולידיי הוא לא יכול להתמוד מול עילויים ולמנוע מהם לקלוע (בוקר ובאטלר טחנו אותו דק) ולילארד יעשה לדעתי אותו דבר, כשיאניס בצבע ההימור שלי זה שהם האלופה.

הולידיי נותן לבוסטון בדיוק מה שהיה חסר להם וזה ניהול משחק והוא גם יודע לקבור את העור (למרות שיש לו ירידה ביכולת כסקורר) השאלה אם ישימו לו את הכדור בידיים, ההגנה של בוסטון תהיה מדהימה.
.
לגבי מג’יק או קרי השאלה שצריכה להישאל זה לא מי טוב יותר אלא מי יותר גדול היסטורית? גם לשאלה הזאת אין לי תשובה ברורה שניהם סיפקו כל כך רגעים אדירים על המגרש, צריך לצפות במגיק כדי להבין שהוא הרבה יותר מרק סטטיסטיקה.
.
אמביד צודק, מילווקי הביאו את לילארד בוסטון את הולידיי ופילי נשארה על הגדר, יעשו חמוצים שם עוד עונה שבסופה אמביד יעזוב.
.
לילארד יאניס, יוקיץ מורי חייבים להיות הצוות הראשון בכל בחירה, הם בכמה רמות יותר טובים משאר הצוותים, אחרי זה הייתי הולך על בוקר דוראנט ולברון ודיווס.
.
תודה ענקית כרגיל מנחם, אתה הMVP שלנו בלי שאלה טוב מאוד שחזרת

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 4:53:26

קשישא, עוד לא ראינו איך הצמד יאניס דיימו עובד. אל תקשור כתרים לראשם לפני שראית איך זה עובד ולו פעם אחת…

ברוך רובין
02/10/2023 6:33:19

יעבוד יעבוד הצמד הזה יהיה כמו דאריל הול וג'ון אוטס רק של עולם הכדורסל, הם נבנו לשחק יחד אני לא יכול לחשוב על קומבינציה יותר טובה ומסוכנת משניהם כיום.
.
לילארד שחקן חוץ שעולה מכל מקום על המגרש לזריקה וקולע באחוזים מטמטמים, יאניס מפלצת פנים שאם לא תשים עליו 2 שומרים ותצופף את הצבע ימעך אותך, צריך 3-4 שחקנים רק על לשמור על שניהם ויש עוד את מידלטון שמחכה בצד.
.
עכשיו האופציה שהייתה קיימת עד היום להאט את יאניס בלצופף את הצבע נעלמה כשלילארד שם.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 6:57:36

נחייה ונראה
דעתי שלא צריך ישר להכתיר אותם לפני שנפתחה העונה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

נכון אף אחד לא יודע איך המאמן שם והאם דיים יקח ליאניס כדורים שיעצבנו אותו😁

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 9:10:09

בדיוק
אף אחד לא התייחס להחלפת המאמן.
גריפין לא בא עם איזה ראזומה של הצלחות בפלייאוף.

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 9:17:11

דיים עולה לזריקות משלוש בכדרור, בלי קשר להתקפה.
נראה לי שזה יעצבן את יאניס די מהר.

thejanitor
thejanitor
02/10/2023 7:11:56

בפעם האחרונה שדיים והולידיי נפגשו בפליאוף, זה נגמר בסוויפ של הפליקנס על פורטלנד, והולידי קירצף את דיים מהפרקט.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  thejanitor

אמת. הבעיה שעכשיו שריקות האוויר לטובת דיים יגדלו. דיים מאד מתקשה מול לחץ וקשיחות, שחקן מאד רך שהתרגל לשריקות האוויר. גם בפיבא הוא סבל מאד שיצאו עליו אגרסיבי בפיקים. בwwe פחות מאפשרים את זה הוא רגיל בפיק להיתקע במגן לזרוק ראש וללכת לקו

https://youtu.be/yqL4Lhm_Ig0?si=q_D6A7MSPH5dFTyr

אלו שריקות כמעט קבועות שהוא מקבל

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 7:34:01

חחחחחחחח הצעקה שלו מהאוויר 😂🤣😂🤣
איזה איש עלוב

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הצעקה מוסיף גם אופציה לבלתי ספורטיבית 😉

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 9:16:16

לברון כבר בשלב הבא, הוא כבר לא צריך את חסדי השופט אלא מסמן בעצמו
https://www.youtube.com/shorts/aP5aPaG8kbE

הבן הממזר של דנילו גלינארי

🤣🤣🤣 איזה שקץ בדרן

ד"ר פופרס
02/10/2023 13:17:59

חחחחח🤮🤮🤮

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 9:11:54

זה האמא של ה WWA

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 9:15:41

וגם האבא, והדודים

ברוך רובין
02/10/2023 15:04:10
הגב ל  thejanitor

שרת אתה בהחלט צודק חברי, אני אופטימי ודמיוני יתר על המידה, מקסימום נחזור לסיבוב נוסף בצנטרישטוט כל החברה שם

thetroll
thetroll
02/10/2023 3:35:38

מנחם איזה מעורב מעולה.
הסיפור של בוסטון מאוד פשוט. הבוט יודע שזו העונה שהיא הנסיון האחרון של בוסטון בגילגולה הנוכחי לקחת אליפות. כולל ההזדמנות שלו ברמה האישית. יש נוהג באן בי איי – בעייני בזוי למדי – שקבוצות שכמעט מגיעות כמה שנים אבל לא מצליחות מפורקות בסוף לחתיכות ומתחיל תהליך בניה מחדש. אין סבלנות ולא נותנים צאנסים. וזה מה שכנראה עומד להתרחש בבוסטון השנה כי כרגע יש לו את כל השחקנים מחושלים בשיא הפריים שלהם התירוץ של קבוצה צעירה לא תופס יותר. הבוט עצמו על הגריל. הוא נמצא שם כבר שנים רבות אם כמאמן ואם כג'י אם ולא הצליח להביא אליפות וזה גרם לו לעשות השנה את מה שהיה חייב לעשות כבר מזמן. להתחיל לעבוד באמת. מספר הפעמים שזעקתי באתר הזה שמרכוס סמארט הוא שחקן מיותר בבוסטון הוא אין סופי. אמרתי שהוא חייב ללכת כי הוא לא פוינט גארד הוא לא מנהל משחק והוא שוטינג גארד ממוצע ומטה כך שתפקיד אין לו באמת שם (תודה רבה על ההאסל בהגנה על צביעת השיער בירוק ועל זה שהכריז על עצמו כמנהיג – זה לא מספיק). כשהסכין על הגרון המוח מתחדד ואני שמח שכיוונתי לדעת גדולים ממני והוא החליט לעשות את מה שצריך. ברגע שהולידיי נזרק ממילווקי אמרתי שהוא הפתרון המושלם לבעיה של בוסטון שהיא יכולה לתת עליו את ברוגדון והורפורד לאיזון שכר ובחירות. גם זה בוצע שמח ששוב קלעתי. כמובן שלא דימיינתי שהוא יעשה משהו אבל הפעם הוא כנראה באמת מבין שאין ברירה ועשה גם את זה (אפילו הרחיק לכת והסכים לתת את הטיים לורד ולא את הורפורד – כל הכבוד לו גם על זה לא האמנתי שעד כדי כך הוא יהיה מסוגל לצאת מהקבעון כי הטיים לורד הוא סוג של ציון – בדיוק כשאתה צריך אותו הוא נפצע – משחק מעט מאוד כך שזו לא אבידה גדולה מידי וכנל ברוגדון). שמח שכיוונתי שוב לדעת גדולים ממני. אני לא חושש מהעומק של בוסטון. דנבר לקחה אליפות עם שמונה שחקנים. לדעתי וויט או הורפורד ירדו לספסל תלוי אם מזולה ירצה לשחק סמול בול. יש להם 4-5 סנטרים בהרכב (לא דניאל תייס – איזו טעות נוראית) הם יוציאו משם משהו אני בטוח בזה. כך שבוסטון מועמדת לאליפות בעייני חד משמעית. במה זה תלוי.. התשובה הטריוויאלית זה כמובן בריאות. התשובה הפחות טריוויאלית היא ביכולת של הקבוצה הזאת לשנות את אופי המשחק ההתקפי שלה. טייטום ובראון גדלו לתוך סיטואציה פרועה בבוסטון סיטואציה של העדר מנהל משחק אמיתי זה נמשך כבר שנים ולכן המשחק שלהם שמבוסס היום הרבה על יכולת אישית יצטרך לעבור התאמה למשחק קבוצתי יותר לעולם שיש בו סוף סוף מה שבוסטון משוועת לו כבר שנים (הבוט אשם שלא עשה את עד היום) וזה מנהל משחק אמיתי בעל בית שמנווט את הקבוצה. האם יצליחו לעשות את ההתאמה הזאת? ימים יגידו זה תלוי במזולה. אני סומך עליו? לא. חד משמעית. זה סימן השאלה הגדול ביותר. אשמח להיות מופתע. אני בנתיים מהמר על בוסטון וזוכר שיש עוד חלונות העברה ודברים שיכולים לקרות.
תודה מנחם על מעורב נפלא כמה טוב שחזרת.

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 7:10:32
הגב ל  thetroll

100+

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  thetroll

תייס עוד יכול להיות בבוסטון עד הפלייאוף נבר סיי נבר 😂

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 9:17:59

לא יודע איך ויתרו עליו בכלל

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  thetroll

הבוט כנראה הבין שאם לא יעשה מהלכים הבחירות דראפט העתידיות יעברו לgm הבא והוא יהנה מזה כמו שקרה לאיינג ששמר עליהם 🤣🤣🤣🤣

Avri
Avri
02/10/2023 9:01:25
הגב ל  thetroll

אני צפיתי אני ראיתי אני ניבאתי… יש מצב שביבי מגיב אצלנו באתר? 😉

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 9:14:48
הגב ל  Avri

אה ביבי?
שאפו

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 9:15:51
הגב ל  Avri

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אברי, לקחו לך את הטיימלורד, מה תע'שה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יביא את סימונס

Avri
Avri
02/10/2023 12:59:53

זה רעיון! תכלס מתאים לנו בול, סטופר הגנתי בדיוק בגודל המתאים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

חלום שיגיע אליכם אמיתי.
רציתי אותו בלייקרס או בסאנס אבל הסאנס כבר רחמים עליהם.
הלוואי יגיע אליכם

ד"ר פופרס
02/10/2023 13:19:16
הגב ל  Avri

חחחח שמעון אתה חד.
תן אותו לדה שוט,גם ככה הוא מפוצץ

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 15:32:29
הגב ל  Avri

חחחחחחחחחחחח
דווקא מתאים לי בווטרן מינימון וישחק סנטר בלי קליעה. רק דנקים ושאגות.
בפלייאוף הוא יהיה בחוץ למעטפה ושם תורנויות שמירה ומטבח.

yaniv
02/10/2023 10:12:25
הגב ל  Avri

אם מה שהוא אומר לא יקרה ותקבל תגובה בסגנון של "לא ידענו,לא חשבנו,לא אמרו לנו שככה זה יכול להיות וכו, אז תדע שהוא מגיב אצלנו באתר…

thetroll
thetroll
02/10/2023 13:04:24
הגב ל  Avri

לא… הטרייד על גובר… חחחח מה שמדהים זה שאתה עדין … עדין… לא מבין. גאון.

Avri
Avri
02/10/2023 15:43:48
הגב ל  thetroll

די נו, הכל ברוח טובה.

thetroll
thetroll
02/10/2023 16:59:52
הגב ל  Avri

מקבל ומעריך.

אטאפומה
אטאפומה
02/10/2023 11:30:38
הגב ל  thetroll

בדיוק :

כדי להיות מועמדים לאליפות צריך מאמן
ושחקנים ממושמעים .
מאמן היה , נראה שהכיוון חיובי ,ועכשיו אין !

golan
golan
02/10/2023 3:56:17

בוסטון צריכה סנטר / 4 חזק להגנה וריבאונד בשביל ללכת עד הסוף.
אחלה מעורב. משמח מאוד שחזרת. תהיה בריא

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 7:10:52
הגב ל  golan

וויין גבריאל

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אמת. ישר משוק הפשפשים

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 9:17:37

השואג מסודן חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אההההההההההההההההההההההההההההההההה, זה בתוספת שריר ותיפוף על החזה.
רק אני קובע פה…

Guy d
Guy d
02/10/2023 21:09:53

איפה הוא?

IDO
IDO
02/10/2023 6:02:47

לפחות עכשיו נוכל לראות בעין ים הטרייד לוליארד- הולידי היה טוב למי. באקס או בוסטון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בוסטון בהחלט הלכו אול-אין עם הטרייד על הולידיי, נראה איך זה יעבוד על הפרקט, אבל זה טרייד שיש בו היגיון לדעתי.
.
אני עדיין לא לגמרי מבין את הטרייד עבור זינגר. נראה שבוסטון הולכת על סטרץ' 5 – בהנחה שזינגר והורפורד ישחקו ב-5 תמיד יהיה בעמדה שחקן שיודע לקלוע שלשות, אבל לך תדע באיזה אחוז השלשות האלה יכנסו, ומי מהשניים האלה יהיה בריא. וגם אם הולכים על הקונספט הזה לא יודע אם זינגר זה הכי טוב שאפשר היה למצוא, לא בטוח שלא עדיף היה איזה זאק קולינס כזה מאיתנו או אפילו ג'וק לונדייל.
.
בהשארת דרק וייט וג'יילן בראון ננוחם.
.
אם זה לא נגמר באליפות ירוקה מאזולה מוחלף בקיץ, ואם העונה מתחילה באופן חורק אז עוד במהלך העונה. חתיכת לחץ.
.
קשה, אבל הייתי הולך על מג'יק.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

גיא רוזן
02/10/2023 7:03:20

לפורזינגיס יש 36% בקריירה מהשלוש, 38.5% בשנה שעברה. אבל הוא מביא לפרקט הרבה יותר –
בצד ההתקפי הוא שחקן שנותן תפוקה לאמרעה בכלל בפוסט, כאשר השילוב של הטווח שלו והגובה שלו הופכים אותו למיסמאצ' תמידי.
בצד ההגנתי, משום מה יש כאן זלזול בתגובות. כן, וושינגטון ודאלאס לא היו מזהירות בצד ההגנתי, אבל פורזינגיס בהחלט יודע לשמור, בעיקר בצבע אבל לא רק.
.
שאלת הבריאות ללא ספק צריכה להיות חלק משמעותי בדיון, וזה הימור משמעותי, בעיקר לנוכח צמצום רוטציית הסנטרים (עם וויליאמס והורפורד היו מספיק גיבויים)
.
השורה התחתונה –
אין ספק שיש כאן הימור משמעותי של הסלטיקס,
אבל התקרה שלהם עם פורזינגיס בריא גבוהה בהפרש מהחלונות שעלו בתגובה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

פורזי זה קליר פאת. בבוסטון ינסו לחפות על זה אבל בפלייאוף זה יצוף

חגי "התותח" ניסני
02/10/2023 7:21:08
הגב ל  גיא רוזן

גיא מיסמאצ' תמידי בהתקפה אמור להיות הרבה יותר אפקטיבי מבחינת EFG (אחוזי קריירה מתחת לממוצע הליגה) וTS (אחוזי קריירה כממוצע הליגה)
לא צריך להאדיר אותו לחינם. הוא מתקשה מאוד להביא את הגובה הייחודי שלו לידי ביטוי בכל הנוגע ליעילות התקפית.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הוא גם לא הולך לראות הרבה כדורים בבוסטון….

גיא רוזן
02/10/2023 7:41:02

ראית אותו משחק בשנה שעברה?
פעם ראשונה שראיתי אותו בשנה שעברה זה היה מול הסאנס. הוא נתן משחק מצוין ב-2 צדי הפרקט.
עכשיו, זה לא שאני אוהד וויזארדס או פורזינגיס,
אבל יצא לי מעט לראות אותו, ובכל פעם הוא היה מרשים.
הכי מרשים היה במשחק שתפסתי באיחור –
רציתי לראות מה דני אבדיה עשה במשחק הכי טוב שלו בעונה (בניצחון של וושינגטון על הסלטיקס), אבל מה שראיתי זה את פורזינגיס עושה בית ספר לסלטיקס. איך? ניצול מיסמאצ'.
קלע בפוסט על הראש של טייטום, על הראש של בראון. כאשר גבוה שמר עליו הוא פשוט החליף MO ומשך אותו החוצה תוך ניצול האיום בשלוש.
זה מה שהופך שחקנים כאלו למשתלמים (אם הם לא חור בהגנה) –
הם מכריחים שומר גבוה לצאת מהצבע, וקולעים על שומר נמוך בפוסט.
דרך אגב, השחקן שכן הצליח להקשות על פורזינגיס באותו משחק?
מרכוס סמארט.
.
השורה התחתונה –
פורזינגיס שחקן מאוד מוכשר. יש לו יד רכה והוא בהחלט יודע לשחק בצבע. לצד ההגנה מדובר על שחקן שיש מעט כמותו בליגה, ושיכול להתאים בול לשיטת המשחק של הסלטיקס.

חגי "התותח" ניסני
02/10/2023 7:57:01
הגב ל  גיא רוזן

אז קבל נתונים על הפוסטאפ של זינגר שאמורים לגרום לך לפקפק בקביעה הזו (כל הנתונים באחוז אפקטיבי אבל זה לא באמת משנה כי כולם זריקות מה2):
עונת 22-23 – 58%
עונת 21-22 – 42.3%
עונת 20-21 – 49.2%
עונת 19-20 – 37%
עונת 18-19 – אין נתונים
עונת 17-18 – 43.4%
מקווה שזה גורם לך לחשב מסלול מחדש לגבי המיסמאצ' הזה.

גיא רוזן
02/10/2023 8:12:20

אתה טוען שמשחק פוסט אפ הוא כמו זריקה מ-3?
הסיכוי להשתפר בשלב הזה של הקריירה נמוך?
אני ממש לא מסכים.
אני חושב שזה תלוי בשחקן, בנתונים הפיזיים ובעיקר בסיטואציה.
מה שראיתי אותו עושה מול ברידג'ס, בראון וטייטום –
לקחת שחקן נמוך ולנצל את המיסמאצ,
את זה אני חושב שהוא יכול להמשיך לעשות בהצלחה.

חגי "התותח" ניסני
02/10/2023 8:14:31

אני בסך הכל הבאתי נתונים שמגבים את מה שאני טוען.

גיא רוזן
02/10/2023 8:21:15

הנתונים שיגבו את מה שאתה טוען צריכים להראות דוגמאות לשחקנים עם הבלחה חד פעמית בשיפור משחק הפוסט.
.
(לא שלי יש כאלו לכל כיוון… לא בדקתי, אבל זו בהחלט שאלה מעניינת. אני זוכר שחקנים שלקחו כפרוייקט לשפר את המשחק עם הגב לסל, אז השיפור היה עקבי ולא הבלחה חד פעמית. הדוגמה הבולטת ביותר היא לברון. אבל יש עוד כמה וכמה שעברו סדנאות אצל אלאג'ואן)

גיא רוזן
02/10/2023 7:44:49

לגבי שאלת האחוז האפקטיבי –
נראה לי שהסלטיקס בונים על 55%+ כמו בשנה שעברה. גם אם יקלע את ממוצע הקריירה מהשלוש ולא 38%, השיפור שהראה בשאר חלקי ההתקפה לא צפוי להעלם (שיא קריירה של 56% ל-2 נקודות)

חגי "התותח" ניסני
02/10/2023 8:01:12
הגב ל  גיא רוזן

למה הוא לא צפוי להיעלם? למה זו לא רק סטייה מקרית? מה השתנה במשחק שלו באופן מהותי מכל הקריירה?

גיא רוזן
02/10/2023 8:18:10

בגלל שיש הבדל בין קליעה מבחוץ (אז רואים לא מעט מקרים של סטייה חד פעמית) לבין משחק פוסט אפ.
משחק הפוסט אפ קשור לנתונים פיזיים, מיומנות (כלי שניתן לרכוש דרך אימון וניסיון על הפרקט), ביטחון וסיטואציה.
אין סיבה שאותו פורזינגיס שלקח את בראון לצבע פעם אחר פעם "ישכח" איך עושים את זה בשנה הבאה.
.
דרך אגב, פורזינגיס בן 28.
הוא כבר לא הדחליל שקל כל כך היה להעיף כפי שהיה בצעירותו.
פורזינגיס נמצא פיזיולוגית בנקודת השיא של עליית מסת השריר.

חגי "התותח" ניסני
02/10/2023 8:29:24

סבבה. אז בוא נתערב על זה.
על פי הפלייטייפ – פוסטאפ. זינגר 55% ומעלה ניצחת 54.9% ומטה ניצחתי. הולך? בירה?

גיא רוזן
02/10/2023 8:38:45

יאללה, בכיף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

גיא פורזי הולך להיות על תקן בארטנס בבוסטון יזרוק,שלשות וזהו אף אחד לא הולך לשחק עליו כגו טו גאי יש להם 3 שחקנים שיקחו את כל הזריקות.
להביא שחקן ב40 מיליון בשביל תפקיד כזה זה טעות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  גיא רוזן

מסכים שזינגר בריא טוב יותר מהאופציות שציינתי אבל הוא עולה הרבה יותר – חוזה גבוה וארוך שעלה גם בוויתור על סמארט. מה בדיוק יכלו לקבל על סמארט אם היו מחתימים את קולינס או לונדייל? לא יודע, אבל יתכן שהחבילה הכוללת הייתה עדיפה עבורם.

גיא רוזן
02/10/2023 7:48:58

מבלי לבדוק את המספרים, נראה לי ששאלת כמה פורזינגיס עולה, בטווח הארוך משמעותית רק עבור שאלת המס.
עכשיו, אחרי הטרייד עבור הולידיי, נכנסות שאלות הסינר בטווח הארוך.
.
כאמור –
יש הימור,
לי זה מרגיש הימור של קבוצה שרוצה לצעוד את הצעד הנוסף לאליפות (מה לעשות, בשביל זה צריך להשתפר).

עידו גילרי
02/10/2023 9:32:31

הם לא יכולים ל'החתים' את קולינס או לנדייל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני מניח שיכלו לקבל את קולינס עבור בחירת סיבוב שני רחוקה או משהו כזה, ואני מניח שהיו אפשרויות דומות גם עם לונדייל (סיין אנד טריידים למיניהם).

עידו גילרי
02/10/2023 10:55:23

אתה מניח לא נכון.

עידו גילרי
02/10/2023 10:59:16

כי קבוצה מעל האפרון לא יכולה לקבל שחקן בסיין אנד טרייד.
כי צריך להשוות שכר.

עידו גילרי
02/10/2023 11:03:50

ולגבי קולינס – פופ בונה עליו לפחות כרגע. אז הספרס לא היו הולכים על זה במחיר מצחיק כזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אז שתי בחירות סיבוב שני רחוקות עבור קולינס, ולא יודע את מי כדי להשוות שכר עבור לונדייל. זה לא משהו שאי אפשר לבנות אם רוצים. השאלה כאן היא האם ללכת על מישהו יקר או על מישהו זול. הם החליטו על היקר. נראה אם זה ישתלם להם.

עידו גילרי
02/10/2023 11:25:59

נתחיל מזה שזה מצחיק שאתה משווה ביניהם לפורזינגיס.
נניח שהספרס היו מסכימים (והם לא) אז לא עדיף להם כבר להשאיר את גלינארי?
ולגבי לונדייל כבר הסברתי שהם לא יכולים לקבל אותו בסיין אנד טרייד (וגם אז את מי הסאנס היו מסכימים לקבל?)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא משווה בינם לבין זינגר, אני אומר שהם יכלו לייצר חלק מהדברים שהוא מביא, ועדיין לשמר את סמארט או מישהו שהיה מגיע עבור סמארט. כלומר
קולינס+סמארט/מחליף סמארט > זינגר
או, עוד יותר בזום אאוט – זינגר עבור סמארט זו עסקה בעייתית עבור בוסטון, בגלל שיכלו לקבל יותר עבור סמארט וליצר תחליף לזינגר.

עידו גילרי
02/10/2023 12:57:56

הם רצו שחקן גבוה שיכול להוות איום התקפי לא איזה מחליף כבונוס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זאק קולינס זה חצי גופה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

באתרים של הספרס יש הטוענים שהוא כבר לא גופה, אבל גם אם כן – הוא חוזה נגמר, נמוך ולא צריך לוותר בשבילו על סמארט. אם כבר מהמרים על חצי גופה עדיף לעשות את זה בזול.

gogo
gogo
02/10/2023 6:35:00

תודה על המעורב
הולידיי שדרוג גדול ביחס לסמארט
הסלטיקס צריכה בצבע גוף גדול דוגמת זלר. בספסל יושב לו נמיאס קואטה 2.13. אפשר לבנות עליו?

קרי מול מגיק…שאלות קשות בסוכות. שניהם שינו את פני הליגה

IDO
IDO
02/10/2023 6:43:06
הגב ל  gogo

זה 2/5 חדש דנדש. אולי אפילו 3/5. מרגיש כמו זריקת קוביות או הייל מארי

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בוסטון לא סיימה את המהלכים שלה. עד הפלייאוף היא תביא עוד שחקנים. הטעות הגדולה שלהם זה הבאת פורזי היה ממש מיותר אבל נראה, סטיבנס מאמין בו כנראה הרבה יותר ממני 😁
בסוף יצרפו עוד איזה ביומבו קאפלה או משהו כזה.
מנחם בוסטון הייתה חייבת לעשות את המהלך הזה, לפעמים בחיים צריך להמר. הם הגיעו לשיא שלהם כבר ולא מצליחים לקחת אליפות עם הגרעין שהיה שם אז חייבים לשנות ועשו נכון שהלכו על זה. גם אני הייתי הולך על המהלך הזה.
לדעתי כרגע הבאקס יותר חזקים על הנייר עם הביג 3 שלהם.
השאלה בבאקס זה המאמן איך הוא יהיה.
עד הפלייאוף עוד הרבה ישתנה אצל הרבה קבוצות אפילו דנבר יכולה להנחית פתאום עוד כוכב אם תראה שדברים לא הולכים. הרבה שחקנים עוד ינתנו חינם לקבוצות חכה עד הפלייאוף יש,זמן

Avri
Avri
02/10/2023 10:36:29

פורזי זה קל: אם נשאר בריא, סטיבנס גאון. אם פצוע, סטיבנס כישלון. הביאו אותו פחות או יותר בעד סמארט, זה נו בריינר בעיקר לקבוצה שעושה אול-אין כאן ועכשיו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Avri

לא מבין למה אתה חושב שזה נו-בריינר – לסמארט יש ערך, אז גם אם לא משאירים אותו בבוסטון אלא מטרידים אותו, אני לא יודע אם זינגר זה הכי טוב שאפשר היה להשיג עבורו.

Avri
Avri
02/10/2023 13:13:08

ברור שלסמארט יש ערך. אני פשוט חושב שלפורזי (בריא) יש ערך הרבה יותר גבוה.

אם יש משהו שלמדנו משנים של מעקב אחרי שוק השחקנים החופשיים, זה:
(1) אוהדים בדרך כלל חושבים שמה שיש להם ביד שווה הרבה יותר מערך השוק (יש מחקר כלכלי על זה, אגב), ו
(2) קל מאוד להגיד 'היה אפשר להוציא יותר'. זה קצת שב'ר-י, לחשוב שכולם מטומטמים ופרייארים. מה גם שלפני הטרייד היה דיבור על זה שצפוף לנו מידי מאחורה, וחייבים להוסיף כוח אש מקדימה. זה טרייד מתבקש.

חגי "התותח" ניסני
02/10/2023 14:12:04
הגב ל  Avri

אברי אתה יודע מהו שם המחקר הכלכלי הזה?

Avri
Avri
02/10/2023 14:35:10

כל סטודנט לכלכלה יכול להפנות אותך למאמרים, תעשה גוגל ל endowment effect

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

לא הבנת. אין שום קשר לפציעה פורזי לא טוב מקצועית לדעתי זה בארטנס ב40 מיליון

Avri
Avri
02/10/2023 13:06:45

קודם כל, זה 30 מליון.
דבר שני, גם אתה יודע (אפילו אם אין לך שום כוונה להודות) שזה שחקן בלבל של ברטאנס.
דבר שלישי, הביאו אותו כשחקן 3-4 לקבוצה, לא ככוכב.
דבר רביעי, הוא הרבה יותר טוב מסמארט (בכלל אני מתפלא על הקראש שיש לך על סמארט, בהנתן מה שאתה כותב כאן על דריימונד).

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

סמארט בניגוד לדריי באמת שומר טוב ויודע לקלוע גם לפעמים.
אני בהחלט יודע שבארטנס ופורזי אותו דבר אמרתי את סה עוד שפורזי היה במאבס

Avri
Avri
02/10/2023 14:38:30

בהחלט כמו שכתבת, סמארט קולע, לפעמים. ולפעמים הוא גם משתולל בהתקפה, בלי הבנה שיש 3-4 שחקנים שעדיפים עליו בכל רגע נתון על המגרש ושעדיף היה אילו הכדור היה נשאר אצלם.

על ענייני פורזי-ברטאנס אין לי כח להגיב. אתה מטריל ואני נופל בפח שלך ואין לי זמן/אנרגיה בשביל זה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אברי אני לא מטריל אמיתי.
במשחק 5 על 5 מה פורזי תורם לך יותר מבארטנס? עומד וזורק שלשות זה גם יהיה תפקידו בבוסטון

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אמביד לא מבין שפילי לא צריכה כלום. יש להם קבוצה לאליפות בלי הארדן זה הוא שצריך לעלות את הרמה בפלייאוף אבל הוא כנראה לא מאמין בעצמו ובשחקנים שלצידו ואז מתבכיין מי הוא רוצה שיביאו לו? עוד איזה שחקן בחוזה מופרך?
אני בעד טריי בפילי אם יגיע תמורת הארדן 😂

הבן הממזר של דנילו גלינארי

קרי קל מנחם. זה לא בר השוואה. קרי זה שחקן טופ 3 היסטורי לפחות. מגיק היה שחקן עם הרבה פחות יכולות ומאד מוגבל בקליעה שיחק בליגה של 2 קבוצות עם סופרטימס.
אם אני מנטרל את כל המסביב ובוחן יכולות כדורסל נטו סטף זה רמה אחרת לגמרי

MBK
MBK
02/10/2023 8:42:26

אתה אשכרה תיארת עכשיו את גל מקל

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 9:19:52
הגב ל  MBK

מג'יק זה מקל עם יח"צ, פיגמנט, ועוד 5 אינץ' בחציל

MBK
MBK
02/10/2023 11:52:20

אם מג׳יק היה משחק כיום הוא היה בן סימונס רק בלי ההגנה
לדעתי היה נפלט ליורוליג ומשם לליגה הסינית ומשם לליגה התאילנדית
שם יודעים להעריך כוסיות עם חציל

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 13:57:42
הגב ל  MBK

😂

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 14:31:55
הגב ל  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד הטובים שלך EVER

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 9:22:17
הגב ל  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרצחת וגם ירשת?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  MBK

תיארתי בן סימונס משודרג לא גל מקל😉.
מגיק ליד סטף בכדרור ובקליעה באמת בן סימונס

NBA בדם
02/10/2023 9:33:21

המשחק המכונן של מגיק הגיע בעונת הרוקי שלו במשחק 6 בגמר.
המשחק המכונן,של קרי הגיע בגיל 34
קרי שיחק עם mvp בשיאו, עם קליי (שיותר טוב מוורתי), ועם דריימונד.
קרי עם mvp f בודד, מגיק עם 3.
מגיק הגיע ליותר גמרים.
רק בתחום הקליעה סטף בפער יותר טוב.
בניהול משחק, הופעות במעמדים הגבוהים, מגיק עולה עליו.
קרי מתחתיו עם כל הכבוד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

סטף קולע ומכדרר ב20 רמות עליו (ובכדורסל נדרש לכדרר ולקלוע).
ומנהל משחק ברמה שלו

שים את סטף בלייקרס ההיא הוא עם 10 טבעות. שים את מגיק בגס של סטף הם מעולם לא מגיעים אפילו לגמר

רן הנרגן
02/10/2023 13:27:05
הגב ל  NBA בדם

בלי להכנס לעצם הדיון, ה fmvp של 2015 נשדד מקרי על ידי חבורת עיתונאים נפוחים, רובם מהחוף המזרחי. לגעתי יותר מאחד מהם הודה בפומבי ששגה.

עידו גילרי
02/10/2023 13:32:04
הגב ל  רן הנרגן

לא הייתי קורא להם נפוחים. מה גם שאף לא אחד מהם הצביע לסטף אפילו לא העיתונאי המקומי

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  רן הנרגן

עזוב מי שראה את הסידרה מבין 2 שחקנים רודפים אחרי סטף בכל רגע נתון ואיגי כל הזמן לבד 😂

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/10/2023 22:24:13

איגי לא קיבל את ה-fmvp על הקליעה שלו בגמר.. הוא קיבל אותו על הגנה. ספציפית על לברון.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מגיק או קרי . שוב השוואה מיותרת. אין שום דרך נורמלית או אפילו טיפ טיפה מדעית לעשות השוואות כאלה. שחקנים מתקופות שונות עם צורת משחק שונה.קרי יותר 2 שמשחק 1. מגיק יותר 4 ששיחק 1.
הסלטיקס של תחילת הקיץ לפני הטריידים היתה חוטפת סוויפ ממילווקי של היום. השיפור הוא שמילווקי עדיין תנצח אבל במאבק קשה.
אין ספק הסלטיקס השתפרה. היא תעשה עכשיו ועד הדדליין בפברואר מאמצים לשפר את הקו הקדמי.
עם ההרכב הנוכחי הציפיות מהסלטיקס לקחת אליפות מוגזמות לגמרי.נניח שעשו את המזרח מה יעשו נגד יוקיץ, מה יעשו כנגד קומבינציה קטלנית של דוראנט, בוקר, ברדלי?
לגבי פילי נראה שהרדן נשאר שם. עד אפריל הבא יש מספיק זמן ליישר לו את הראש. יש מספיק זמן לשפר את הקבוצה.משחקי האליפות לא בעוד יומיים.יש לפילי חומר טוב להגיע לגמר המזרח, בפרט אם הסלטיקס לא משדרגים את הקו הקדמי.אתם יודעים מה אני בטוח שפילי עוד תעשה מהלך בכיוון, קצת סבלנות .

Warrior
Warrior
02/10/2023 8:48:11

לפי דעתי זה בעיה כי מג'יק לא גארד.
אי אפשר להגיד על מישהו 9'6 שהוא גארד. זה כמו להגיד שלברון פוינט גארד ואז הוא הפוינט הגדול ביותר אי פעם..

עידו גילרי
02/10/2023 9:23:33
הגב ל  Warrior

מה זה משנה? אז גם דונצ'יץ לא גארד?
מה שמשנה זה איך אתה משחק. ממילא כל ההגדרות האלה של עמדות מאד התעממו עם השנים.

Warrior
Warrior
02/10/2023 14:16:06
הגב ל  Warrior

נכון ולכן זו השוואה לא נכונה לפי דעתי.
אפשר להגיד סטף הגארד הטוב ביותר אי פעם.
בגולדן גרין הוא חלק משמעותי לא פחות מבחינת ריכוז של הדברים אז גם הוא פוינט גארד? לא.

Avri
Avri
02/10/2023 9:15:55

כמה מילים נשפכו על חוסר הספסל של בוסטון. הדיון מאתמול על ת'ייס מראה שלא תמיד אנשים אשכרה מכירים את הקבוצות שהם כותבים עליהם שורות על גבי שורות, וכמו תמיד כאן באתר, המעבר מאובררייטד לאנדררייטד קצת מוגזם. יש בסלטיקס עכשיו את ששת הגדולים שישתו הרבה מאוד דקות. מעבר אליהם יש את האוזר, קורנט, פריצ'ארד וסבי, ארבעתם לא בדיוק מתחרים על מקום באולסטאר אבל שחקני ספסל לגיטימיים בליגה כבר מספיק שנים. יש גם את אושה בריסט שיתן דקות פה ושם. היה יכול להיות יותר טוב, ברור, אבל בסך הכל שחקנים מוכחים עם ניסיון, וליד כוכבים כולם נראים יותר טוב. צריך עוד איזה דחליל מתחת לסל, רצוי מומחה למשימות הגנתיות, אבל בסך הכל בסדר.

yaniv
02/10/2023 9:29:44
הגב ל  Avri

אם ששת הגדולים ישחקו רוב המשחקים ביחד וללא פציעות אז יש צדק בדברייך,הבעיה שאני רואה אצל הסלטיקס זה שכל הקו הקדמי מורכב מהורפורוד שאתם צריכים להתפלל שהגיל לא יתפוס אותו ופרוזינגיס שאתם צריכים להתפלל שהוא יגיע ל60-65 משחקים בשנה.מעבר לשניהם יש לכם בעיה קשה מאוד מתחת לסל ופה הספסל נגכס לתמונה ובטח שאתם מסתכלים על קבוצות הצמרת אם זה הקו נקדמי של מילווקי או דנבר אפילו פילי עם אמביד עלולה לכתוש אתכם חזק.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 9:32:53
הגב ל  yaniv

אני חושב שעל הזינגר ישמרו ויגבילו את דקותיו וישמו בעיקר בשביל הפלייאוף.

yaniv
02/10/2023 10:15:52

אז זה אומר שהורפורוד ישחק הרבה דקות כי נכון לעכשיו אחד מהם חייב לשחק כמעט תמיד.לגבי גבריאל אז הוא אחלה שחקן יכול להיות תוספת נחמדה מאוד לסשדרוג הספסל אבל במקרה של פציעה של זינגר או הגיל של הורפורוד זה לא יפתור את הבעיה

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 11:26:55
הגב ל  yaniv

מה? טייטום, בראון והולידיי לא מספיק כח אש?
הולידי גם מגיע עם ניסיון של אליפות אחת אז אין בעיה לשחק עם אל והסודני, מה הוא קופץ כשאומרים גפן?
הסודני יעבוד בהגנה כמו רוב ויצדיק את השימוש בו. הוא היה טוב בהגנה באליפות העולם. אני לא מחפש קלע מצטיין כי יש לי כבר לא מעט כאלה.

Avri
Avri
02/10/2023 13:14:39
הגב ל  yaniv

אני עם רזי. הגבוה המחליף צריך בעיקר שתי תכונות: (1) להיות גבוה, ו(2) להיות מחליף. כל דבר מעבר לזה זה בונוס.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 14:27:56
הגב ל  Avri

גבוה לא מספיק טוב.
צריך להיות חזק שיודע לדחוף בשביל הזלוב הקאמרוני והפריק היווני.
צריך גם להתאמן בפזצטות כי היווני אוהב לתת עם המרפקים.
ולא כזה קליר פאת'…
https://www.youtube.com/watch?v=qZYHvHrsvTM

Avri
Avri
02/10/2023 14:40:24
הגב ל  Avri

מקבל את התיקון. צריך להיות (1) גבוה, (2) מחליף, (3) עם יכולת להרביץ בהגנה. אני זוכר באיזה יום ספורט יחידתי שיחקנו נגד העורב של החטיבה והיה להם בדיוק אחד כזה. אם הייתי יכול למצוא אותו היום הייתי שולח את הפרטים שלו לבראד.

Avri
Avri
02/10/2023 10:28:51
הגב ל  yaniv

לגבי פציעות אתה צודק, אבל זה נכון גם לכמעט כל קבוצה אחרת. לגבי גבוהים, יש גם את קורנט שיתן 10 דקות וכמו שאמרתי חסר לנו איזה אמיר ג'ונסון כזה שיתן גוף והגנה. לא נראה לי שחסרים מועמדים, ודי בטוח שסטיבנס עובד על זה.

yaniv
02/10/2023 11:30:16
הגב ל  Avri

נכון שזה תקף לכל קבוצה אבל לגבי הקבוצות שלנו זה תקף כפליים.גם הלייקרס וגם בוסטון שמו כמעט את כל הזטונים שלהם על 2 שחקנים שמה לעשות אם הם ישחקו 60-65 משחקים בעונה זה נחשב הצלחה כבירה ולכן עניין הפציעות פה מהותי וקריטי קצת יותר מקבוצות אחרות

Avri
Avri
02/10/2023 13:17:21
הגב ל  yaniv

בוא, יש לבוסטון שישה שחקנים בכירים ברוטציה. גם אם נצטרך לתת לאיזה דחליל דקות בסנטר כי פורזי פצוע אנחנו עדיין עם הרבה יותר כוח אש ממה שהיה לנו בשנה שעברה. ברור שאם פורזי ואל פצועים ביחד אנחנו בבעיה, אבל זה עדיין בקונטקסט שהולידי בראון וטייטום משחקים.

עגל
02/10/2023 13:16:45
הגב ל  yaniv

הגיל כבר תפס את הורפורד בשנה שעברה

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 9:31:36
הגב ל  Avri

שלא תהיה עצוב שלקחו לך את הטיימלורד החמודי יש לי בשבילך סנטר מהפצפצים Wenyen Gabriel
כשיש כל כך הרבה שוטרים על המגרש הוא יתמקד בהגנה ושאיבת כדורים בשני הצדדים.
להטביע הוא יודע ורק צריך לעבוד אתו על הדיוק מהקו כשיתחילו לעשות עליו שאקיפוקי.
אם הוא יכניס אותם ב 65% דיינו.
הוא יכול להרביץ קצת לטמביד עד שהקמרוני יעלב והכל יהיה בסדר. אותו הדבר עם יאניס אנטה קטקומבות.

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 9:41:11

הוא יותר מזה. הוא יודע אפילו לקלוע שלשות.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 10:08:18

זה יופי אבל לא צריך כשיש 4 שחקנים שעושים את זה כל כך טוב.
שיעשה את מה שהטיימלורד עשה בלי הפציעות. סטט של 6 עד 8 נקודות, 11 ריב, 3 חסימות ואסיסט שנים על שני איבודים מספיק טוב מבחינתי.

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 13:59:06

אתה טוען שהוא פועל שחור?

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 14:21:02

אני טוען שהוא סודני טאוויל כהה עור ובמקום שיש בו 4 כשרונות גדולים, הוא לא חייב להביא יותר ממה שציינתי לעיל. אם יביא יותר? מה טוב! ואם לא? מה שציינתי לעיל מספיק טוב מבחינתי.

Avri
Avri
02/10/2023 10:32:58

קודם כל אני מאוד עצוב שלקחו לי את הטיים-לורד. אתה בטח היחיד כאן באתר שזוכר ומכיר את האובססיה שלי לגביו. אבל זה העסק ואלו הם החיים ואם לטיים-לורד, סמארט, או איזייה, או מי שזה לא יהיה היתה הצעה כספית טובה הם היו חותכים מהסלטיקס מחר אז אין מה לבכות על חלב שנשפך או שחקן שעבר. שיביאו את גבריאל, רעיון מצויין. שחקנים כאלו יש 10 בשנקל, אפשר להביא גם אחרים.

Warrior
Warrior
02/10/2023 14:16:45
הגב ל  Avri

דוויט האוורד?

Avri
Avri
02/10/2023 14:41:08
הגב ל  Warrior

יאללה תביא. קצת מקרה ראש אבל נראה לי יעשה את העבודה.

ד"ר פופרס
02/10/2023 15:43:41
הגב ל  Warrior

לאאאאאאאאאא דוויט עושה לי בחילה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/10/2023 9:52:53

תודה רבה מנחם

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 11:20:46

לחייפאים שביניכם
ראיתם את הפרסומת של קליש לראשות העירייה? כאילו שיש לה איזה סיכוי מול יהב ה…..
עינת לא לא לא 9 פעמים (כולל לא תמכור את חיפה-מי הקופירייטר שלה?) ואחד כן, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
https://einat2023.org/be-good/

Jonathan
02/10/2023 11:32:52

תודה על המעורב מנחם.
חושב שמג'יק וסטף הם שני השחקנים שהכי הלהיב אותי לראות והייתי שמח אם היו לי עוד כמה שנות צפיה בקריירה של מג'יק אבל הייתי די צעיר כשהוא פרש.
לא מרגיש צורך להשוות אבל מוכן כל שבוע לדון בהשוואות ביניהם – סתם כדי לקבל דיונים עליהם.

NBA בדם
02/10/2023 11:50:44
הגב ל  Jonathan

עצם הדיון לטעמי הוא טעות.
מגיק מעליו בבירור.
מגיק בעל 5 אליפויות ו4 גמרים.
קרי בעל 4 אליפויות ו2 גמרים.
מגיק עם 3 mvp, קרי עם 2.
מגיק עם 3 mvpf, קרי עם 1.
המשחק המכונן של מגיק היה בעונת הרוקי שלו במשחק 6 בגמר.
המשחק המכונן של קרי הגיע בגיל 34.
היכולת של קרי לקלוע מכל טווח מתקזזת עם היכולת של מגיק לנהל משחק בצורה אבסולוטית.

Jonathan
02/10/2023 12:16:31
הגב ל  NBA בדם

NOBODY CARES

NBA בדם
02/10/2023 14:26:36
הגב ל  Jonathan

יש למי שחושב שסטף גדול יותר ממגיק טיעון שהוא יותר מ"שינה את המשחק"/ "מטמטם הגנות איך שהוא עובר את החצי"/"מושך הכי הרבה תשומת לב בהיסטוריה".
אם כן אשמח לשמוע.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

נייט סטף גם מכדרר 20 רמות עליו. חות מגובה והגנה ואין שום יתרון למגיק על סטף בסקילס. סטף עם קארים וורתי בליגה של 2 קבוצות עושה 10 אליפויות.
אתה חושב שעם נגר כמו מגיק גס היו מגיעים לגמר בכלל אי פעם?

NBA בדם
02/10/2023 14:34:11

הטרלה יפה. מגיק נגר ולא היה מגיע לגמר.
עכשיו ברצינות ידידי:
לא תמיד השחקן המוכשר, זה שמשחק בצורה הכי יפה לעין וחלקה הוא הטוב ביותר, יש גם עניין של מנטליות והופעה במעמדים הגדולים ששם מגיק יותר טוב.
מעבר לכך, סקילס זה גם לנהל משחק ולמסור מסירות לא מהעולם הזה בגובה של pf.
גם פדרר משחק הכי נקי והכי בעל "סקילס", אבל קמו כנגדו שחקנים שבכוח הזרוע כופפו אותו.
בעיני רבים גוקוביץ נחות ממנו בכישרון, אבל היכולת הפיזית והמנטלית של נולה לא מקבלת מספיק קרדיט כמו הכישרון של פדרר, שאת זה קל יותר להעריץ ולהעריך.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

היכולת המנטלית של סטף הרבה יותר גבוהה.
את פדרר איש לא שבר הוא כבר היה מעבר לשיא.
ומגיק זה לא נובאק.

NBA בדם
02/10/2023 17:29:45

מ2010 עד 2018 הוא זכה רק ב 5 סלאמים.
הוא היה בשנים אלה בן 29 עד גיל 37.
רוב השנים הטובות של ספורטאי בשיאו.
הגיעו רפא ונובאק והרסו את ההגמוניה של כל הליצנים שהוא פגש עד שהם הגיעו.

Jonathan
02/10/2023 19:17:02
הגב ל  NBA בדם

תשמע, אם דירוג היסטורי מביא לדיון, אז סבבה… לך על זה. אבל זו באמת זווית משונה להתעקש לעסוק בה.
בסופו של דבר אנחנו חיים בכאן ועכשיו ומה שכיף לי בנוסטלגיה זה לא לחשוב על מי היה הכי גדול אלא להיזכר במסירות משום מקום של מג'יק במתפרצות או בסטף מפרק שחקנים בכידרור וחותם בזריקה שרק לו מותר לזרוק.
שמח שראיתי הרבה את ג'ורדן אבל הייתי מחליף כמה שעות צפיה בו במג'יק בכיף… אז מה זה משנה מי העיזה?

NBA בדם
02/10/2023 22:16:14
הגב ל  Jonathan

יש הרבה אנשים שבאמת ובתמים רוצים לזכור על דפי ההיסטוריה בעיקר לנצור את החוויות של השחקן והדברים שהוא הביא לשולחן.
יש הרבה כאלה (כמוני), שמעבר לחווייה ההיסטורית, רוצים לבחון מקצועית עד כמה הוא טוב בהשוואה לאחרים לאורך ההיסטוריה.
זה לא פחות מעניין לטעמי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אשך מכיר את זה מגיק היה טוב אבל הוא שיחק עם כוכבים בליגה של 2 קבוצות ובמערב לא היה בכלל תחרות ללייקרס זה היה סטייל לברון מזרח.
אין ספק שהוא היה טוב אבל סטף זה ליגה אחרת שאני רואה אותו מדחק ואת מגיק

NBA בדם
02/10/2023 21:58:59

לא כי השושלת שלהם התחילה מפציעה של כוכבים אצל קליבלנד, צירוף דוראנט (מהיריבה החזקה), הפך אותם למפלצת מושחתת, שגם שם נראו פגיעים ובמזל קוואי נפצע בספרס ופול נפצע רגע לפני שהדיח אותם במדי יוסטון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/10/2023 12:01:21

רוב ויליאמס אמנם היה שחק חשוב ביותר בעיקרון אך עם בריאות לקויה איבד הרבה מהחשיבות שלו כי במצב כזה הוא יכול לתרום לקבוצה כראוי וכך גם ברוגדון עם בעיית הבריאות שלו. אמנם גם לגבי פורזי יש חשש בריאותי אך לא מצאו ציר טוב יותר ובריא יותר. בכל מקרה הם צריכים שחקן פנים טוב וגם שחקן במקום גראנט ויליאמס שיהיה עבודה לא פחות טובה בשני צדי המגרש. וצריך לחפש את שני הדברים בין השחקנים החופשיים לפני טריידים, ובין שחקני הפנים יש את ביומבו למשל.

The Pro
The Pro
02/10/2023 13:15:17

מנחם,
הולידיי הוא שומר אישי יותר איכותי מכל הסגל בבוסטון,
רכז שהוביל קבוצה לאליפות בניגוד ללילארד שנכשל להגיע לפלייאוף.
לבוסטון בכל שנה היה חסר שחקן שיוביל את הכדור כשהפוזשן הלך לנגר כמו מרכוס סמארט,
גם בראון וגם טאטום לא יודעים מה לעשות עם הכדור ברבע הרביעי.

ויליאמס,רוברטס וברוגדון הם נגרים שסטיבנס אסף מהזבל בג'יליג,
לא תהיה משמעות גדולה לחיסרון שלהם ואין ספק כאן שהמנצחת הגדולה מהעסקה היא בוסטון.

Avri
Avri
02/10/2023 13:19:26
הגב ל  The Pro

צודק לגבי הנקודה הראשונה. מה גם שהולידיי ישמור על דיים, ויעשה את זה עם אקסטרה מוטיבציה.

לגבי הנקודה השניה, הגזמת.

NBA בדם
02/10/2023 14:20:36
הגב ל  The Pro

דווקא ברוגדון ורוברט ווילייאמס הם אחלה.
בשאר אני מסכים לחלוטין.
הולידיי בעל בית ושחקן של אליפויות.
יש לו נשמה של אלוף הרבה יותר מהפריכיות שבקבוצה החדשה שלו.

עגל
02/10/2023 13:23:03

בוסטון עשו מהלך נהדר, אני מאוד מחזיק מהולידיי. לפחות לשנים הקרובות לפני שהוא דועך (בהנחה שיסכימו איתו על השנים הבאות). הוא שחקן שיודע להפעיל מצוין את החברים שלו, שלא כמו סמארט. הוא יעשה יופי של פיק אן רול עם כל מי שישחק לידו.
עכשיו חובת ההוכחה על בוסטון. מקווה שמאזולה ימצא איך לשחק נכון עם פורצינגיס. רק שישארו בריאים לפלייאוף.
הם איבדו 4 שחקנים חשובים – סמארט (גם ממנו אני מחזיק), וויליאמס (גם אותו אוהב . . . אם הוא ישחק עם אייטון ביחד ההגנה שלהם תהיה מדהימה), גרנט וויליאמס וברוגדון הסבירים.
מה חסר? כמו שאמרו, עציץ תחת הסל ואולי עוד חיזוקים לספסל.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 14:30:22

ואיפה, איפה הן הבחורות ההן…
https://www.youtube.com/watch?v=F2AF0y19HS4

הבן הממזר של דנילו גלינארי

וואז אין איליגאל פוזשן

tsk
tsk
02/10/2023 15:23:51

תודה מנחם .
שחקן בגילו שהוא בעיקר הגנה
זה לא מה שיביא אליפות

ד"ר פופרס
02/10/2023 16:42:14

בוסטון מצרפת את ווניין גבריאל.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 17:13:06
הגב ל  ד"ר פופרס

בקיצור גברי

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 17:19:04
הגב ל  ד"ר פופרס

יש!

אור
אור
02/10/2023 17:21:35

תיזהרו שם על העגלה הירוקה, בסוף דה שוט יצטרף..

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

דה שוט מדריך צניחה את גיא וגילרי אין לו זמן לבוסטון

ד"ר פופרס
02/10/2023 16:49:57

קאם פיין מצטרף למילווקי.

עגל
02/10/2023 16:57:36
הגב ל  ד"ר פופרס

החתמה מצוינת, ימלא את הואקום של גרייסון אלן ועוד יתן עודף.

אור
אור
02/10/2023 17:22:01

לא יודע כמה זה חדשות אבל הארדן החרים את המדיה דיי של פילי

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 18:37:43
הגב ל  אור

התחלנו?
תרחם קצת על אוהדי פילי באתר…

Florida man
02/10/2023 18:48:24
הגב ל  אור

התעורר מאוחר מערב ארוך בקלאב..

FAN
FAN
02/10/2023 18:53:23
הגב ל  אור

יש טרייד על הארדן שיכול להפוך את פילי ליותר חזקה? לא חושב
עדיף להם להשאר ככה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  FAN

הארדן תמורת כל דבר חוץ מסימונס

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 18:56:56

ג'ימי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
https://www.israelhayom.co.il/sport/world-basketball/article/14662744

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 19:02:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אפילו הבבבאאאםםםם צוחק
https://www.nba.com/news/jimmy-butler-new-look-media-day-2023

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 19:03:56

אלה היו ג'ימי והעב"ם

ד"ר פופרס
02/10/2023 19:04:25

חחחחח נדפק לו הבורג לג'מי בויו.
אחלה אוף סיזן עד עכשיו.
לפה או לאפה למקלחת.

https://giphy.com/gifs/dog-bath-bathtime-xTiTnyb9oJUqkfCYyk

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 19:18:11
הגב ל  ד"ר פופרס

איזה ניק ניים יותר טוב לאדבאיו?
באם באם באם או עב"ם?
אם גימי חושב שבמשחקים הספרי תהיה צמודה אליו לסדר את הפוני וההחלקה בכל התקפה, אנחנו נראה מהר מאד איך מיאמי מפסידה בסיטונות את העב"ם

ד"ר פופרס
02/10/2023 19:20:12

אשכרה WWE ובידור סל.
בטח הקרחוני מקלל

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 19:22:30

אולי באבא באם?

ד"ר פופרס
02/10/2023 19:23:16

עב"ם

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 20:08:41
הגב ל  ד"ר פופרס

טוב ילה, מיאמי זה ג'ימי והעב"מ

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מנסה לקדם גם את הנשים

אשך טמיר המקורי
02/10/2023 19:43:02

חולה צומי

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 19:45:31

דוקטור פופרס התמני מתכונן לפתיחת העונה ב WWA
https://www.facebook.com/watch?v=684782840220996

ד"ר פופרס
03/10/2023 0:35:38

רזי אם תמשיך ככה,
אני אעלה את דה שוט לעגלה שלנו

דוקטור רזי הופמן
03/10/2023 7:25:20
הגב ל  ד"ר פופרס

הוא יעלה בכל מקרה.
🙂

ד"ר פופרס
03/10/2023 7:30:40

אני ושי נבנה חומה אנטי דה שוט

אשך טמיר המקורי
03/10/2023 9:08:27
הגב ל  ד"ר פופרס

comment image

דוקטור רזי הופמן
03/10/2023 10:55:09

🙂

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 20:07:33

ועכשיו קצת יותר ברצינות.
חייב להגיד משהו על פורטלנד.
בלי להתיחס לעסקה עם פיניקס שקיבלה 3 שחקנים עבור אייטון ובחירת דראפט סיבוב שני וכמה אפשרויות החלפה, יצאו לדרך עם ליילארד, מכרו וקיבלו נכס מעולה (ג'רו) ובחירת דראפט סיב 1. את גרו מכרו עבור הטיימלורד וברוגדון וקיבלו בחירות של הסלטיקס וג"ס. עכשיו הם שמים את ברוגדון על המדף ויקבלו עוד בחירות דראפט. בקיצור עיסקה משתלמת מאד מבחינתם והרבה יותר ממה שהיו מוציאים בסוף מהעיסקה עם פאט ריילי. אם היו מציעים את באם כחלק מהעסקה זה אולי היה עובד.

דוקטור רזי הופמן
02/10/2023 20:36:57

גברי בממלכת השקצים
https://www.youtube.com/watch?v=6M8CqBxEiVQ

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/10/2023 23:39:35

מה החוקים להשוואה בין מג׳יק לסטף? מי השחקן הכי טוב בעמדת ה-PG?
כי אם אנחנו מדברים על מי השחקן הכי טוב ״באופן כללי״ מג׳יק לוקח בהליכה. זה לא כוחות.
אם מדובר רק על ורק על ה-PG אז אפשר להתחיל להתפלסף..

בנוגע לרשימה, לא אמרנו מה אני חושב – אמרנו מה אני חושב שאחרים ירשמו:

1. ניקולה ג'וקיץ' וג'מאל מוריי
2. קווין דוראנט וקווין בוקר
3. דמיאן וג'יאניס
4. לברון ו-AD
5. טאטום וג'יילן בראון
6. סטפן קרי וקליי תומפסון
7. לוקה דונצ'יק וקיירי אירוינג
8. קאווי לינארד ופול ג'ורג'
9. אנטוני אדווארדס וקרל אנטוני טאונס
10. דארון פוקס ודומנטס סבוניס

אשך טמיר המקורי
03/10/2023 6:10:24

ואסל חתם על הארכה בספרס, 5 שנים 146

המשגיח
03/10/2023 7:28:46

תודה רבה דוק.

לגבי אמביד – מה אגיד, סיטואציה בעייתית. חבל שדברים לא התחברו טוב יותר בעונה שלו, סימונס האפס (כשלא היה אפס) באטלר ו-האריס. וואלה, היו צריכים להשיג יותר

ירון, החלום
ירון, החלום
03/10/2023 20:53:13

בס"ד
תודה מנחם.