מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.דיים, סוף-סוף, מגיב על הטרייד: "חלום שהתגשם"

ההתלהבות בקולו בלבד – גם ללא מילותיו – הייתה מסגירה אותו. ואז בנוסף לקולו הרועד מעט מהתרגשות באו המילים שאמר ל-Lillard expressed his elation to Chris Haynes at Bleacher Report: "סוף-סוף אני מרגיש את האפשרות לאליפות. כל ימי חיי שיחקתי בקבוצות שהיו UNDERDOG. אף פעם לא שיחקתי עם שחקן טוב כמוני או טוב ממני. לפתע זה? זה חלום שהתגשם:

"My whole life I've been on underdog teams… Now I'll be able to play with a player that's "better than me and to be a part of a great overall team is a dream come true," he stated. For Lillard, this is the moment he has been waiting for – to be part of a team where he doesn't solely bear the weight of leading but can share the stage with a titan like "Antetokounmpo.

2. "לברון מסוגל לתת את אחת מעונותיו הטובות ביותר, EVER"

Lakers believe LeBron James could have one of the best seasons ever

לברון לא יכול לעצור בהתלהבותו. הנה, אני מעתיק ישר מדף האוהדים:

LeBron James is absolutely excited with a roster which includes names such as Anthony Davis, Gabe Vincent, Jaxson Hayes, Austin Reaves, Taurean Prince, Rui Hachimura, Cam Reddish or D’Angelo Russell.

זה למה לברון מתאמן יומית כפי שלא התאמן אף פעם. הוא רואה שישנה ללייקרס אפשרות להיות SUPERB TEAM, ברמה של הבאקס, הנאגטס, ואולי אפילו טובים יותר.

פלינקה אומר על לברון:.

It’s staggering for a player who has 20 years under the hood already and is preparing for 21 like he’s a rookie. He’s been doing 6 a.m. workouts. Probably been in our building as much as any player this offseason. Been in the weight room as much as any player. To me, it’s let’s be about it, let’s not talk about it. He’s definitely been about it this offseason.”

3. מה יהיה עם זאיון ויליאמסון?

שמענו זאת כבר בעבר: זאיון ויליאמסון עובד על כושרו הגופני כפי שלא עבד אף פעם לפני כן.

אבל יש הבדל קטן אחד שהוא ענק: זהו כנראה הצ'אנס האחרון שלו ב-NBA. אם זה לא יצליח הפעם הסיכוי הוא שבעתיד הקרוב נראה אותו משחק באירופה, אוסטרליה, או סין. המצב איתו הוא כאילו הגיעו מים עד נפש. לאיש אין יותר סבלנות מלתת לו צ'אנס אחרון, והוא יודע זאת.

אני מעתיק מה קרה בסוף העונה שעברה:

As his teammates and coaches slowly shuffled into the tunnel following the play-in tournament loss to the Oklahoma City Thunder, Williamson, clad in all black, quietly remained in his seat, staring down at the floor as disappointment filled the air in the Smoothie King Center.The Pelicans' 2022-23 season was over, and it ended as every season of Williamson's short NBA career has — with the 2019 No. 1 pick in street clothes watching, unable to help as his team was eliminated..

.

השורה התחתונה היא שזאיון שיחק בארבע העונות האחרונות רק 114 מתוך 317 המשחקים בפליקנס, אפס בפלייאוף. פציעותיו, וזמן ההחלמה מהן, ארכו הרבה, הרבה מעל המצופה.

אבל אולי קרה משהו טוב: באופסיסונס האחרים הוא העדיף לעבוד לבדו עם מאמנים פרטיים שלו. הפעם הוא בג'ים של הפליקנס יום-יום. הקשיבו לגריפין:

"I can tell you Zion Williamson has been in our gym more than he has in his entire career in the offseason," Griffin said last week while speaking to the Greater New Orleans Quarterback Club. "He has been in New Orleans virtually all offseason, which is different."

משך כל הקיץ הוא התאמן לחזק את חצי גופו התחתון, ושיחק 5 על 5 עם חברי קבוצתו. כשויליאמסון משחק, הוא מצויין: 25.8 נק' ב-60.5% קליעה. הוא מתחיל העונה את השנה השנייה בהארכת חוזהו שהייתה 194 מיליון ל-5 שנים. הוא חייב לתת קבלות העונה. לעלות ולשחק ולהחזיר תגמול על המיליונים שזרקו עליו או הוא יסיים כאחד הסיפורים ההזויים ביותר בתולדות ה-NBA.

4. עכשיו שתי הקבוצות שת'רו הולידיי רוצה ביותר לשחק בהן: הניקס או הקליפרס

As the Portland Trail Blazers canvass the league for a Jrue Holiday trade, the veteran guard knows what he wants from his next team.

אין כאן כל סוד:

Jrue Holiday turned 33 in June, and has already openly mulled retirement—a possibility he's since squashed. The two-time All-Star is also set to be a free agent next summer, no doubt planning to decline the player option on his current contract in favor of one last long-term, big-money deal before his extended prime turns into his career twilight.

הוא רוצה טרייד מהיר ככל האפשר לקבוצה בנוייה שלא מסתכלת על 'בנייה מחדש' שתרצה במגן ושחקן נשמה כמוהו, ותתן לו הארכת חוזה לכמה שנים עם כסף גדול. לא יהיה 40 מיליון לעונה. לדעתי 25-30 מיליון לעונה לחמש שנים הוא החוזה שהולידיי ישמח לחתום.

הוא הביע רצונו לשחק בניקס או בקליפרס, ועתה זה UP TO THEM לפתוח את הארנק.

רגע. הרגע נפל לי אסימון: למה לא הסלטיקס? הוא יהיה הדבר הקרוב ביותר להחליף את מרכוס סמארט!!!

SUKOS. 5, או 'SUKOT', הוא החג היהודי האהוב של שקיל אוניל

בפוסט של מייקל ווייז (ווייס) באינסטגראם רואים את שקיל מדבר עם נער צעיר השואל את שקיל מה הוא החג היהודי העדיף ביותר עליו וה'ביג אריסטוטל' מגיב מיד: "SUKOS". ומיד אחרי שקיל אומר 'שלום', 'ברוך השם', 'שנה טובה', ומתחיל לשיר 'הבה נגילה'. וכשהנער שואל אותו מאין הוא יודע את כל הביטויים האלה, שקיל עונה שתמיד "הייתה לו הרגשה שיש בו שורשים יהודיים".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. גיל 33. מובן מאוד למה ההתרגשות.. מגיע לו. אבל זה צריך להיות בטווח מיידי זה בטוח
    .
    קליפרס יכולים להסתדר יפה מאוד גם בלי הולידיי. הוא לא הפתרון לבעיה הבלתי פתירה שלהם
    .
    חג שמח לכולם

  2. תודה על המעורב
    מילווקי תזכה באליפות ההייליטס.
    חסרה הקשיחות שהייתה בעונת האליפות עם הולידיי ופ ג טאקר.
    הולידיי גדל בקליפורניה ורוצה לחזור לעיר הגדולה אחרי החור במילווקי.

  3. תודה מנחם , מעורב מעולה כתמיד.
    נקווה שזאיון לא הולך בדרכו של בן סימונס,
    אין הרבה שחקנים מלהבים כמוהו .
    חג שמח ובריאות

  4. ערבבת מנחם

    חחחחחח (אחרי הנחה לחגים) לברון זה גורילה סילבר BLACK
    העתידות של ציון: כשתהיה גדול תשבור אצבע.
    שקיל סתם חנפן אבל מותק. הוא יודע שבאופנה היום להתחבר עם השמנה והסאלתה מורטלה היהודית אז הוא שר הבה נגעילה.
    1989 הייתי כ 3 חודשים באוקספורד-לונדון והיו הופעות פרידה מאולם הקלב-פוט בהמרסמית' שנהרס ועליו נבנה גורד. הלכנו להופעות כמעט כל ערב ובעיקר להקות רוקבילי פאנק וגות.
    הבה נגילה היה אחד השירים שעברו בין הלהקות ולא בגלל המקור שלו. זה פשוט שיר עם לחן משמח.

  5. לשאקיל עם הגודל שלו יש מקום לשורשים יהודים, שורשים מוסלמיים,נוצרים, אפילו קצת מקום לבודהיזם.
    העונה החדשה בפתח , צריך למכור כרטיסים.אז לברון ישים בשנה הבאה את מגיק בכיס הקטן.
    קבוצות יתחילו לרעוד מהמחשבה שיפגשו את ציון הגואל.
    בן סימונס יהיה בן אלים, אפולו של ברוקלין.
    לגבי פורטלנד מציע להם מייד להפטר ממחשבות לוטרי.קודם כל נכון לעכשיו אין מציאות בדראפט 2024.אלכס סאר בינתיים שיחק יפה במשחקי אימון. רון הולנד עוד צריך הרבה להוכיח כדי שנתייחס אליו ברצינות.קולייר רכז בכלל לא ברמה של הנדרסון.יש להם שלד מצויין של צעירים עם ותיקים.הנדרסון , שארפ, סימונס שלד מעולה לקו האחורי.הולידיי יתן נסיון , הגנה, ומנטליות של אלוף לשעבר. אייטון באווירה של נצחונות יכול עוד להשתפר.גראנט נסיון ושחקן טוב.
    לא לעשות שום טרייד. מי שמאמץ תרבות של 50 ,60 הפסדים לעונה מתמכר ללוטרי ונשאר שם.

  6. סרטוני אימונים של ציון או כל צעיר זה טוב. דווקא כשלברון מצהיר שהוא כמו רוקי ומתכוון לתת את העונה הטובה ביותר זה קצת מדאיג. הוא כבר לא יכול להיות כוכב ראשי לעונה שלמה. בעונה הקודמת ובפלייאוף הוא היה מסוגל להיות סופרסטאר למחצית אחת כל משחק. מקווה שהוא והלייקרס יבינו את זה ובמקום לבנות רק סביב לברון, יבנו משהו שניתן לתחזק לאורך כל העונה ובפלייאוף (אם יגיעו).

  7. חשוב לברר מה הדעה של שאק בנוגע להפיכה השלטונית. בארהב הוא שוטר חובב, הדבר האחרון שצריך לראות בצומת קפלן זה מפלץ כמוהו על סוס משטרה…
    תודה רבה על המעורב

  8. מכיוון שאין 'דיומא' אז אני כותב כאן.
    .
    הערב יתקיים בבואנוס איירס הסופר קלאסיקו בין בוקה לריבר. זה הדבר האמיתי שלרוב אינו מאכזב. תשוקה טהורה לכדורגל של האוהדים והשחקנים גם אם לפעמים הרמה אינה גבוהה. בעיני רבים, אלו המשחק והיריבות הגדולים בעולם.
    יש שידור ישיר בערוץ ספורט 3 החל משעה 19:55. כאמור, זה משחק של 'צפיית חובה' לאוהבי הכדורגל.
    .
    קצת פירוט: בארגנטינה יש ליגה בת 28!! קבוצות כך שהטורניר מסתיים לאחר 26 מחזורים. לאחר מכן מתקיים טורניר שנקרא Copa de la Liga. יש שני בתים כשבכל בית 14 קבוצות שמשחקות בינן לבין עצמן (13 מחזורים). לאחר מכן ארבע הראשונות בכל בית משחקות נגד ארבע הראשונות בבית השני. הראשונה בבית A משחקת נגד הרביעית בבית B וכן הלאה. בסוף מתקיים משחק גמר ובו מוכתרת אלופת הטורניר.
    ובנוסף מתקיים מחזור נוסף ובו משוחקים משחקי הדרבי השונים. זה המחזור הנוכחי, השביעי במספר.
    משחקים בולטים:
    הדרבי של האבז'נדה: ראסינג נגד אינדפניינטה. המשחק הסתיים בתוצאה 0:2 לטובת אינדפניינטה. את שתי הקבוצות מאמנים שחקני עבר של בוקה ג'וניורס (פרננדו גאגו את ראסינג וקרלוס טבס את אינפנדיינטה)
    .הדרבי של רוסאריו: רוסריו נגד ניואלס (די מריה נגד מסי). הפעם רוסריו ניצחה בתוצאה 0:1. משחק זה נחשב בעיני רבים לדרבי הלוהט מכולם.
    .
    ריבר, בהדרכתו של בלם העבר מרטין דה מיצ'ליס מגיעה אחרי אליפות מרשימה ביותר.
    בוקה, האלופה היוצאת, לא מפגינה רמת משחק גבוהה. היא פיטרה את שחקן העבר שלה הוגו איברה שזכה איתה באליפות ומינתה את חורחה אלמירון.
    שתי הקבוצות לא מפגינות רמה גבוה בטורניר הנוכחי, אבל הדבר אינו קשור כלל למשחק הספציפי ביניהן..
    .
    אז התכבדו נא לשבת על הספה עם אלפחורס, צ'וריסוס, דולסה דה לצ'ה ומאטה ולצפות בדבר האמיתי.

    1. תודה רבה אמנון
      זה בהחלט משחק-משחק
      חידשת לגביי הדרבי בין רוסאריו נגד ניואלס
      למה זה נחשב לדרבי הכי לוהט?
      בוקה נגד ריבר לתחושתי תמיד היה המשחק של בואינוס איירס, משחק עם מסורת עצומה, יריבות ארוכת שנים וגם טרגדיות (אוהדים שנדקרו למוות ועוד)

  9. תודה מנחם. אם אני זוכר נכון אז שאק שיחק בקולג' עם דני מוסקוביץ' ומכאן הביטויים בעברית.
    לברון מגוחך עם ההצהרות, שישמור על עצמו שלא להיפצע וזה הכל.

  10. מנחם תודה רבה על המעורב
    סיפור מעניין עם לילארד שהקבוצה לא הייתה בקשר עם הסוכן
    לברון? כנראה הריקוד האחרון שלו, פרטים בפרוויו לעונת 23-4 שיעלה בעוד כשבועיים
    שאקיל זה מלך רציני

  11. לא בטוח עם זה בריא להולידיי לפרסם לאן היה מעדיף לשחק בהתחשב בהיסטוריה הקרובה של פורטלנד עם טריידים…

  12. הבאקס עשו ב-100% את מה שהיו צריכים לעשות. הם גם עוד יבצעו כמה מהלכים קטנים. אבל העונה תיפול על חזרה לחיים של כריס מידלטון. הפעם הוא לא צריך לייצר באחד על אחד או לעשות פוסט אפים. רק לתקוף סגירות או לשחרר קליעה בקאץ'. כדאי לשים לב למרג'ון בושאמפ. הוא אתלט עילאי שעושה הכול מעדת הווינג חוץ מקליעה. להזכיר שהם לא רק איבדו את ג'רו ואת גרייסון אלן. הם איבדו גם את ג'בון קארטר שנתן עונה הגנתית מצויינת שנה שעברה. מישהו מהסגל יצטרך לבצע קפיצה הגנתית בקו האחורי.
    .
    זאיון לדעתי לא יצא מהליגה. בטח לא בקרוב. במקסימום ישחק פחות דקות כל משחק בשביל לשמור אותו.
    .
    ג'רו הולידי לסלטיקס על פניו נראה מהלך טוב. אבל החשבון להבאתו לא פשוט והמחיר עבורו יהיה כבד. אבל יותר חשוב, לא הוא פותר את בעיית הפוינט גארד הטבעי שהם כל כך זקוקים לו כבר שנים. ג'רו לא הבריק בלשון המעטה ברוב הפלייאופים ששיחק. נכון שתמיד יהיה לו את 2021, אבל זה לא דוחף את בוסטון, בטח במחיר איבוד של אל או רוב ווילאמס כאשר ההיסוריה של קריסטאפס גם בעייתית מבחינת בריאות. אם דיטרויט או וושינגטון הופכות ללא רלוונטיות, אז מונטה מוריס וטיוס ג'ונס יושבים טוב יותר שם. הניקס נראית כמו התאמה מוזרה לג'רו כאשר גם ברונסון הוא סוג של גארד מוביל אבל יותר סקורר. אני דווקא אוהב את ג'רו בבולס אבל צריך לבדוק באיזה תמורה

  13. בוסטון מביאים את הולידיי תמורת ברוגדן, רוברט וויליאמס ובחירות דראפט. נראה לי הלחץ שם עובד שעות נוספות. לא בטוח שלהפשיט את הסגל תמורת 2 שחקנים משלימים (פרוזינגיס והולידיי) יהיה שווה

    1. מהלך מעולה של בוסטון. הולכים אול אין והרוויחו שחקן מושלם עבורם.
      ברוגדון וטיימלורד פציעים מדי ולא ניתן לסמוך עליהם.
      לא הפסידו הרבה.
      כל מה שנותר להם זה להביא איזה סנטר מחליף בזול.
      הם יטאטאו את הבאקס בפלייאוף.

      1. נוטה להסכים אתך טמיר למרות שתוספת הבחירות דראפט מיותרות. אופציות מעניינות למילוי החלל שעדיין בשוק בלי חוזה לעונה הבאה? ביסמק ביומבו נדמה לי , נורל נואלס ,דדמון אולי.. ( אלא אם לא עקבתי והם כבר סגרו חוזים ואז יצאתי פיתה)

  14. בראד סטיבנס הרג את בוסטון הזו ,הוא העיף את הסנטר ההגנתי אולי הכי טוב בליגה, אין לקבוצה יותר משחק פנים ,איבדו את כלל ההגנה, זו פיניקס של המערב . בקיץ אחד איבדתי את כל הכבוד אליו .דביל

    1. התכוונתי פיניקס של המזרח. הטיקט של בוסטון זה ההגנה גם בתקופתו כמאמן , לא יודע מה חשב לעצמו ,הולידיי סתם שחקן בינוני.

    2. בוא נחכה קצת לפני ששולפים סכינים.
      תן לי להנות מן הספק. נראה מה הולך ב 10 המשחקים הראשונים ואז נדבר.
      בטיבנס לא דביל, הוא בוט.

  15. הולידיי – ווייט – בראון – טטיטום. הגנת הפרימטר הכי טובה בליגה.
    פורזינגיס + הורפורד זה מספיק מול מרבית הקבוצות בליגה.
    סימן השאלה?
    האם זה מספיק מול יאניס + לופז או יוקיץ' + גורדון.
    .
    איזו עונה אדירה הולכת להיות!

  16. עוד צעד של צלש או טרש בבוסטון. התקרה של הקבוצה עכשיו גורמת לקריספס להראות נמוך, הרצפה שלה היא הנק' שבה הוא שוכב על אחת כזו נאנק מכאבים (חס וחלילה מלח מים)

  17. יש מצב להחליף את נורקיץ' ברוברט וויליאמס?
    עכשיו, זה עושה שכל לסאנס.
    סנטר הגנתי אדיר. נכון שצריך להקיף את הבחור בפצפצים וצמר גפן, אבל מול מרבית הליגה לא באמת צריך אותו. נותנים לו 25 דקות למשחק בלי באק-טו-באק שומרים אותו ללייקרס-דנבר-מילווקי-בוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט