מעורב הופס לשבת: צרפתי נוסף יהיה בחירת לוטרי (ראשונה??) ב-2024 / מנחם לס

1.השם הוא אלכס סאר ובשני משחקים נגד ה-IGNITE הוא קלע 69 נקודות וקטף 28 ריבאונדים

השם הוא אלכס סאר (ALEX SARR). הגיל 18 וארבעה חודשים. הגובה 2.16 מ'. יליד צרפת. בשני משחקים עם קבוצתו פרת' נגד G LEAGUE IGNITE הוא קלע 26 נק', 10 ריב', 6 חסימות, ו-3 גניבות, ובמשחק שני 43 נקודות, 18 ריבאונדים, 12 חסימות ו-4 אסיסטים.

האם שמו הוזכר באתר כשלא הייתי כאן? אני לא יודע. בכל מקרה, מעתה הוא יעסיק אותנו אם לא כמו ויקטור, אז מיד אחריו.

שני המשחקים האלה הקפיצו אותו מבחירה 6-8 של דראפט 2024 לבחירה מס' 1 בכמה וכמה מוק דראפטים.

At 7-1, Sarr brings an impressive combination of size, length, mobility, defensive versatility and skill. His motor continues to run hot and cold, the biggest gripe scouts have with him currently, but when he's operating at full intensity, he's an absolute game-changer defensively with the way he covers ground, mirrors smaller players on the perimeter and rotates to protect the rim with exceptional quickness getting off his feet.

Sarr's offensive versatility has been similarly notable thus far. He looks quite natural stepping into pick-and-pop or fake dribble handoff 3-pointers, has impressive acumen as a pick-and-roll target and has shown excellent passing ability when being utilized as the trigger man in Perth's half-court offense.

2. לברון: "אני מסתכל לעבר העונה הזאת, ה-21 בקריירה שלי, כמו רוקי לפני עונתו הראשונה"

מאמן הלייקרס דרווין האם אמר הבוקר שבקשר ל'ברון' הוא לא דואג: "הוא יודע כיצד לטפל בעצמו ובגופו טוב יותר מכל אחד אחר". כשהוא נשאל כיצד הוא יצליח להאריך את הקריירה של 'ברון' הוא ענה: "ע"י שנסובב אותו בשחקנים טובים, ולא ע"י שנאריך את דקותיו. הוא ישחק אותן מספר דקות כמו לפני עונה, כמו לפני עונותיים, וכמו לפני 5 עונות. ההבדל הוא שתמיד יהיו מסביבו שחקנים טובים שיידעו שאחת ממטרותיהם היא להאריך את הקריירה שלו".

"The team that's around him now, the pieces that we have in place, those guys are going to step up and do a lot of heavy lifting early."

James, who will turn 39 in December, averaged 35.5 minutes per game last season, which was a tick down from the 37.2 minutes per game he logged in 2021-22 but was still more than he played in any of his first three seasons with the Lakers. Statistically, James was still impactful — averaging 28.9 points on 50% shooting with 8.3 rebounds and 6.8 assists — but a torn tendon in his right foot caused him to miss 27 games.

מה שכן, גופו בגד בו לעתים. מאז חתם בלייקרס הוא החסיר 111 משחקים בגלל פציעות ב-5 העונות האחרונות. זה אחרי שב-15 העונות הקודמות לאלה הוא החמיץ רק 71 משחקים

לברון אמר אתמול שהוא מתכונן לעונה ה-21 שלו כאילו היה רוקי. הוא מתרגש…שואל שאלות…הוא מתעורר ל-WORKOUT של 6:00 בבוקר…נמצא על המגרש יותר מכל שחקן אחר. נמצא בחדר המשקולות שלוש שעות ביום.

פלינקה אומר:

"There has been nothing but an increase in seeing that here. To me, it's let's be about it, let's not talk about it. He's definitely been about it this offseason."

פלינקה השאיר את גרעין הקבוצה כפי שהיה: לברון, AD, אוסטין ריבס, ד'אנג'לו ראסל, רוי הצ'ימורה, וג'רד וונדרבילט. הוא הוסיף אליהם את גייב וינסנט בן ה-27 ממיאמי, טאורין פרינץ בן ה-29, הביג-מן כריסטיאן ווד בן ה-28, הסנטר בן ה-23 ג'קסון הייז, והסווינגמן בן ה-24 קם רדיש. הלייקרס גם החתימו את 2 הרוקיס ג'יילן הוד-שיפינו ומקסוול לואיס בן ה-21

"המטרה שלנו היא 'TO PARTNER' עם לברון ולהביאו בריא ושלם לפלייאוף", אומר פלינקה. "ואז אני מאמין שהסיכויים שלנו ללכת עד הסוף הם טובים כמו כל קבוצה אחרת, ואולי טובים יותר".

אתם יודעים מה? עם כל הכאב שבכך אני מסכים איתו!

3. עד שאנטוני אדווארדס לא גילה זאת בעצמו, לא ידענו שסטיב קר ביקר אותו שוב ושוב באליפות העולם, ולפניה

עם כל המחמאות, הילולים, והתשבוחות שסטיב קר זרק למדיה על אנטוני אדווארדס, באופן אישי – ורק בין השניים – זה היה הרבה "זה כל מה שיש לך?" כשאנטוני התאמן עם הכדור ובלעדיו באולם ובחדר הכושר. אדווארדס התוודה במדיה דיי אתמול:

"I thought I was working hard," Edwards said at Timberwolves media day on Thursday. "When he came, I was going through drills and he kept stopping them, like, 'That's all you got? That's all you got?' And I'm like, 'Bruh, I'm going hard as you want me to go. What you want me to do? I'm sweating crazy.'"

אדווארדס אמר לעתונאים ביום המדחה שה-"?THAT'S ALL YOU HAVE GOT" נשאר תקוע במוחו, ונותן לו תמיד מוטיבציה לעבוד קשה יותר ויותר.

4. קיירי אירוינג אומר שהוא "מאושר לחזור לדאלאס מבריקס" אחרי הפרי אייג'נסי

דאלאס והוא הסכימו על דיל לשלוש שנים בסך 126 מיליון

Due to having Irving's Bird rights after trading for him last season, the Mavs could offer Irving significantly more money than other potential suitors who interested him, such as the Phoenix Suns, who were limited to veteran's minimum deals in free agency.

"לא היה לי כל היסוס לחתום עם דאלאס", הוא אמר.

"משפחתי ידעה שבדאלאס אהיה שקט שכלית ורגשית. לא היה כל היסוס לחתום איתם. דאלאס עושה לי 'PEACE OF MIND' ובשלב הזה של הקריירה שלי זה הדבר החשוב ביותר עבורי. הם ידעו שאני לא מחפש להיות מין סופרסטאר כל יכול אלא להיות עצמי, לעשות מה שאני יכול עבור הקבוצה, ולגדול ולהתבגר עם השנים בדאלאס".

רק להזכיר לאירוינג שדאלאס לא החתימה אותו כדי שיהיה 'עצמו' ויהיה לו זמן להתבגר. הם נתנו עבורו את ספנסר דינווינדי ודריאן פיני-סמית, ובחירת דראפט ב-2029 בלתי מוגנת. הם רוצים אותו יחד עם לוקה להפוך לאחד מה-"1-2" הטובים בליגה. לדאלאס אין כל עניין במצבו הנפשי של קיירי. הם רוצים ממנו נקודות ואסיסטים ברמה הגבוהה ביותר שהוא יכול ליצור.

5. קווין גארנט מזהיר את ג'יימס הארדן שה-WIGGLE ROOM (החדר לכשכש בו) עומד להיסגר

6. הגולדן סטייט ווריורס החתימה 6 שחקנים

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה מנחם
    לא אמרנו שנה טובה ובריאה וכמובן צום קל.
    תמיד יהיו מסביבו שחקנים טובים שיידעו שאחת ממטרותיהם היא להאריך את הקריירה שלו. מה זה? מאמן שמתחנף לאדון? זה להודות שלברון הוא באמת מלך והשחקנים והצוות הם המשרתים…. טוב השקץ הוא המיליארדר בחבורה ובעל המאה… אתה יודע.
    למצעד השקצים השנתי הוספת את קיירי ו? אבו זקן האיש המחושפן.
    קיירי מצא פרייר שהסכים לתת לו את החוזה הכי גבוה ומופרך שיכול היה לקבל. יואל רוצה את שני השקצים ביחד בלייקרס וגם מלך השקצים שכולם עומדים למרותו רוצה אז אולי יתאחדו באמצע העונה. אחרי שגם זה אולי לא יעבוד ב 2025 קיירי יועבר לעוד קבוצה, העיקר שהכסף ממשיך להיכנס.
    אבו חשפנית לא מגולחת, ציפור לחשה לי באוזן שבאבו זקן מחפש ציפור שיודעת לנענע את הזנב, אחת קושקושית כזו צעירה שתפיח בו בזקן את רוח הנעורים והניעורים. זו שנה שהוא יחפש איזו קבוצת פריירים שתשלם לו חוזה מופרך לשלוש שנים הבאות כמו קיירי הציף האינדיאני שגילה שהוא מוסלמי יהודי בודהיסטי נוצרי ועקום או אכו"ם
    סליחה מכולם, עברתי הרגע סדנא לניקוי רעלים ואני מרגיש מטוהר.
    ועכשיו, כשהוצאתי את כל הרעל אני חושב שאפשר לשבת ולסיים עוד מאמרון נחמד על איזו רכיכה ימית חמודה ומיוחדת.

  2. תודה על המעורב מנחם
    אני לא מאוהבי לברון , אבל אי אפשר
    שלא להעריץ אותו.
    בנו מסביבו נושאי כלים לא בהכרח קבוצה טובה

  3. שבת שלום וחג שמח דוק.
    כיף לקרוא את המעורב ולדעת שאתה בטוב.
    הצרפתי נראה מפלצת…
    נראה שחוץ מפילי כל הקבוצות כבר רוצות לתת בראש 😀

  4. תודה רבה מנחם.
    האם מודה למעשה שלברון הוא עול על הקבוצה.
    בחיים לא שמעתי על הצרפתי – מה הם מאכילים אותם שם?
    קיירי מאוס והארדן בדרך לסין.
    גולדן השנה עם כריס פול ודריימונד הגמור והרעיל הולכת להתרסק קשות.

    1. מה מאכילים אותם?
      המטבח הצרפתי ידוע כחגיגה קולינריות
      הוא מבקר במסעדות מישלן מבוקר עד ערב ואכל את מיטב המנות שיש למטבח הצרפתי להציע
      בטח אכל באגטים עם קורדון בלו, קרואסונים לקינוח, כוסיות של קוניאק

  5. הדואו של קיירי ולוקה הולך להיות קטלני הם יודעים לשחק ביחד.
    הבעיה היא הצוות המשלים של דאלאס שהוא בינוני ביחס לרוסטרים העמוקים של הליגה
    לא גרנט וויליטמס ולא הארדווי גוניור ולא ראשון הומס מספיק טובים כדי לרוץ עד הסוף והם לא עמוקים.

    1. הקינגס החתימו את גיילן נואל למחנה אימונים ואני מקווה שיחתימו אותו כשחקן ה15 ברוסטר.
      אבל דווקא המבריקס היו נהנים ממנו יותר, אחלה שחקן 6-8 ובקינגס המאד עמוקים לא יהיה לו מספחק זמן משחק.

  6. תודה, מנחם.
    לטעמי, החשש שלך מוצדק. הלייקרס בנויים ללכת עד הסוף (או לצורך העניין, ראש בראש עם הנאגטס לקראת התמודדות בפיינלס מול אחת ממפלצות המזרח)

  7. תודה מנחם
    בשביל שהלייקרס ילכו עד הסוף לברון צריך להיות כינור שני ולתת לדייויס את המפתחות לקבוצה
    הלייקרס תלויה ב AD הרבה יותר מאשר היא תלויה בלברון
    דייויס התקפית הוא כאב ראש לכל מגן והגנתית הוא מפלרטט עם ה DPY
    הבעיה שהוא לא עשוי מהחומר הנכון

    1. הם בעיקר צריכים שלברון ודיוויס ישחקו 60 – 65 משחקים כל אחד ויגיעו בריאים לפליאוף. גם אז הם יצטרכו להשאר בריאים.

    2. מיידן חברי מתי צפית בדיוויס משחק לאחרונה, הוא איבד את הקליעה לגמרי וזה מסיבה של חוסר אימון. כיום הוא מסוכן רק כשהוא מתגלגל לטבעת, בפלייאוף נתנו לו לזרוק מידריינג והוא החטיא בסיטונאות .
      .
      הוא עדיין החולייה החשובה בלייקרס בגלל ההשפעה על ההגנה, אבל התקפית הוא לא כאב ראש לכל מגן כיום אפילו לא קרוב (בבועה שהוא קלע מיידריינג בהחלט).

  8. עושה רושם שבצרפת מצאו מכרה של חדי קרן, או לפחות למדו לשכפל גנטית. אלכס סאר נראה כמו וריאציה על וומבי. אם שניהם מגשימים את הציפיות, אפשר לבטל את אליפות אירופה לעשור הקרוב.
    תודה רבה מנחם

  9. אח המעורבים. אמחייה.
    .
    ששת השחקנים שג"ס החתימה קיבלו חוזים לא מובטחים (יש כמה סוגים כאלו ) שמאפשרים להם להיות במחנה האימונים. בנוסף להם יש 3 שחקנים בחוזה 2-way. לרוב הקבוצות יש שחקנים עם חוזים כאלו בתחילת מחנה האימון.
    יש הגבלה על מספר השחקנים שמותר לשתף במחנה האימון. אם אני לא טועה 21.
    .
    לג"ס יש 2 מקומות פנויים בסגל. עד תחילת העונה היא חייבת 14 שחקנים עם חוזה לשנה לפחות (אבל הוא לא חייב להיות מובטח). בנוסף קבוצה יכולה להחזיק עד 3 שחקני 2-way שיכולים לשחק ב 50 משחקים במהלך העונה הרגילה. אם לקבוצה יש מקום פנוי בסגל של 15 היא יכולה לפוך שחקן של 2-way לחוזה רגיל ולהחתים שחקן אחר על 2-way במקומו (לא יוגע כמה משחקים מותר לו לשחק).
    .
    כנראה שב CBA החדש קבוצה שלא תחתים עד אמצע העונה 15 שחקנים על חוזה מלא תחוייב לותר על ה 2-way השלישי.
    .
    לאוקלהומה יש 18 שחקנים עם חוזה מלא והיא תהיה חייבת לשחרר 3 מהם. לפני חודש היו להם 21 חוזים.

  10. חולה על המעורבים,זה כמו עיתון בוקר לפני 30 שנה עם הקפה והסיגריה.
    אין סיגריה אין עיתון יש קפה דשופרא
    איזה יופי שחזרת לכתוב מנחם

  11. הניסוי של קיירי ולוקה הולך לשנה שנייה, כנראה הכי הרבה פוטנציאל לפיצוץ – גם מבחינת כדורסל, ובטוח שלגבי כל מה שמסביב. יהיה מעניין.

      1. לא זה, הוא בחירת לוטרי שעבר על החוקים,נבעט בצדק מהמועדון,
        סילבר הדפקט לא מעניש ועכשיו הוא חותם בקליפרס בחינם?
        לא הגיוני שסאן אנט לא מקבלים פיצוי מהליגה\קליפרס

          1. סארבר מספר בדיחות מיניות קיבל קנס של 10 מליון מרחיקים אותו מהליגה לאלתר ומחייבים אותו למכור את הקבוצה.
            גוש פרימו חושב את הלקרדה שלו לעובדות, הרחקה ל4 משחקים. סך הכל הוגן

            1. אתה לא מבין, זה בגלל הבריאות הנפשית שלו…
              ופרימו אולי שלף, אבל בצבע הנכון.

            2. לפרימו נפלו המכנסיים שלא היו במידה שלו והוא לא לובש תחתונים.
              הוא שמע שהפסיכולוגית אמרה לו
              Josh free more

            3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, כבוד היו"ר
              לשחרר את ווילי לאלתר

  12. מנחם מעורב נפלא קראתי כל מילה אי אפשר לסגור את היום בלעדיו. כל כך טוב שחזרת. תרגיש טוב. לליקרס יש הרכב מפלצתי שבלי לברון היה יכול ללכת עד הסוף. איתו בגילו המתקדם יהיה יותר קשה. ניתן עוד צאנס ללוקה ולקיירי למרות שאני סקפטי. קראתי על ששת השחקנים שהלוחמים החתימו. נורא ואיום. סטיב קר גם אמר השבוע שהוא מאוד מרוצה ממה שקורה שם במחנה האימונים. נוסיף להחתמות האומללות האלה גם את הדברים של קר וגם את ההצהרה השחצנית של דריימונד שהם הולכים להביא לכריס פול אליפות ראשונה והקבוצה הזאת שהיתה חביבת הקהל (הקהל זה אני לצורך העניין) מתחילה לעורר בי תחושה של אנטגוניזם. זו חבילה שצריך לפרק הייתי שמח לראות את סטף עובר למקום אחר וממשיך את הקריירה שלו . עוד אליפות אחת לא תזיק לו. בסן פרנסיסקו זה כבר נראה שלא יקרה. אני כמובן אהיה בעדם כל עוד סטף שם.
    הצרפתי הזה לא נראה צרפתי. חוץ מזה הוא נראה מצוין.

      1. ברור לי שאלה לא "החתמות".
        אולי המחנה אימונים עוד לא התחיל אבל היתה התבטאות של קר על זה שהקבוצה מתגבשת ונראית מצוין. אני אנסה להביא לינק.

        1. כי הם נפגשים בנפרד. זה עדיין לא מחנה אימונים.
          וזה מכבסת מילים לזה שדריימונד ופול עוד לא הלכו מכות …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט