מעורב הופס ליום ששי: לג'יאניס לא היה מושג על דמיאן לילארד / מנחם לס

1.לאן נעלמתי 16 יום?

נשאלתי אתמול כמה פעמים אז אני עונה בקיצור נמרץ.

לפני שבועיים קמתי בבוקר ובקושי יכולתי לזוז. בגילי, ועם ההסטוריה שלי בשנתיים האחרונות (קוביד 19; 24 יום הנשמה מלאכותית, 14 יום INDUCED COMA) מיד נסעתי למחלקת חרום ומיד העלו אותי למחלקה לטיפול נמרץ. הסתבר שכל סביבת הלב וחלק מהריאות היו מלאים בנוזלים ודם.

אני לא זוכר בדיוק מה היה הטיפול הראשוני לשאיבת הנוזלים (מעל ליטר), אך אז עברתי ניתוח בחזה ששמו הרפואי הוא SUBXYPHUID CARDIO WINDOW, והייתי חייב להישאר בטיפול נמרץ עד שהנוזלים פסקו להיכנס לסביבת הלב. נאמר לי שהסיבה להתקף הלב הזה לא ידועה אבל כנראה שזאת הייתה אחת מתופעות הלוואי של ה-'קוביד 19'.

זה הסיפור.

2. הוספת תמונה או איור לתגובה

שמתי לב שישנם גולשים חדשים באתר. רציתי להזכיר שוב שתמיד נחמד שלצד שמך מופיעה תמונה או איור כלשהוא. התמונה/איור ילוו אותך רק בתגובות לאתר ולא בשום מקום אחר.

GRAVATAR.COM הוא האתר שידריך אותך בהכנסת התמונה. עניין של 5-8 דקות.

3. למקרה ששכחתם קיימות קבוצות אחרות מלבד מילווקי, פורטלנד, ופיניקס. למשל הקליפרס

תהיו רציניים. מתי הייתה הפעם האחרונה שחשבתם על קוואי לינארד או פול ג'ורג'? לפני חודשיים? שלושה? אולי אפילו יותר .

אז לפתע, OUT OF NOWHERE, מופיעה ידיעה שבשבוע הבא, כשמחנה האימונים של הקליפרס ייפתח בהוואי, קוואי לינארד וכריס פול יופיעו בריאים ושלמים ובכושר-שיא להתחיל את העונה החדשה.

לורנס פרנק, נשיא הקבוצה, תאר את השניים "בריאים, ורעבים להתחיל את העונה החדשה".

להזכירכם, לינארד שיחק את שני משחקי ההפסד הראשונים בסיבוב הראשון בפלייאוף נגד פיניקס כשהוא הרים ידו מסמן פציעה בברכו הימנית. מיניסקוס קרוע. הוא עבר "TOTAL CLEANUP PROCEDURE" והוא, כך נאמר, ב'כושר שיא'. גם ג'ורג' הבריא לחלוטין מנקע בברכו הימנית שמנע ממנו לשחק בפלייאוף.

פרנק אמר אתמול לעתונאים:

"Both are fully healthy, I think both have had extremely productive offseasons, and obviously our two best players are totally invested in doing special things for the Clippers. They show it with their actions, so I think we're really excited that they're both fully healthy and will be full participants in camp."

Frank also said there have been discussions with the two Clippers franchise players concerning contract extensions. Both stars, who grew up near Los Angeles and wanted to play here, each have $48 million player options for the 2024-25 season and are eligible to sign four-year extensions worth up to $223 million each, according to ESPN NBA front office insider Bobby Marks.

""יצרנו את האווירה המתאימה עבור השניים שיירצו להישאר שחקני הקליפרס במקס משכורת עד יום פרישתם מהכדורסל".

הקליפרס נכנסים לעונה שהם חייבים להצליח בה. כמעט שבא לכתוב 'סוף-סוף'. הפציעות של לינארד-ג'ורג' השכיחו את הקליפרס בכל שיחה על טופ הקבוצות בליגה. הקבוצה זכתה לשחק עם שני כוכביה רק 38 משחקים בכל העונה שעברה. כשהם היו בריאים ושיחקו יחדיו הקבוצה הייתה 46-96 ב-142 המשחקים שהשניים שיחקו בהם בריאים. הקליפרס הגיעו לגמר המערב ב-2021 כשקוואי קרע את ה-ACL.

מה בקשר למאמן T-LUE?

"In terms of with T-Lue, he has two years [on his deal]," Frank said. "We love T-Lue, we want T-Lue to be coach here for a long time. He's one of the elite coaches in this league and there's always a timing for things like that.

כמובן שלא שכחתי את רצונו של ג'יימס הארדן להיות קליפרי כבר העונה. פילדלפיה מסרבת להזכיר אפילו את הנושא, אבל ישנו שבוע עד פתיחת מחנות האhמונים, וב-NBA שבוע שלם זה דור שלם. ראו מה קרה פתאום במילווקי עם דמיאן דילארד.

4. לוקה דונקיץ' מבטיח שפרה-סיסון מלא עם קיירי אירוינג 'יתחיל סיפור חדש'

בפתיחת מחנה האימונים של הדאלאס מבריקס, לוקה מבטיח לכל מי שמוכן להקשיב – אני מוכן – שלהתחיל את מחנה האימונים עם קיירי אירוינג 'יציג צמד חדש שלא ראיתם בעונה שעברה'.

"אני מבטיח לכם שזה יקרה. בעונה שעברה הוא הגיע באמצע העונה ולא היה לנו זמן להתאחד לצמד שחקנים שאנחנו יכולים להיות. המטרה היא לקחת את היכולת שלו ואת היכולת שלי, ולאחדם כדי שהס"ה יהיה גדול מסכום שני החלקים. זוהי המטרה של שנינו"!

הוא מסביר:

". We went straight to playing games. It takes time to do chemistry, especially on the court, so we didn't have the whole training camp and then I mean the preseason too. So I think it's going to be way better."

Dallas traded for Irving in February with the hope that the eight-time All-Star guard would help elevate the Mavericks to contender status in the Western Conference. The results fell far short of expectations, as the Mavericks fell out of the playoff picture and finished 11th in the West.

שניהם החמיצו חלק נכבד מהחצי השני של העונה בגין פציעות, וכשהם היו יחד, הם ניכשלו בגדול עם רקורד של 5 נצחונות ו-11 הפסדים. "זה לא מה שאנחנו" אומר לוקה.

כמובן שקיירי עדיין לא חתום. הוא הסכים להארכת חוזה לשלוש שנים בסך 126 מיליון. זה הדבר המיידי שחשוב שייחתם.

ג'ייסון קיד המאמן אמר: "אנחנו רוצים שדברים יקרו מיד אבל כמובן שהם לא קורים. יחסים בין שחקנים חייבים לגדול יחד". הוא מוסיף:

". "There is a relationship, and so they had the summer and now they have a preseason to bond. But that's the big question: Can they coexist? And it is not that they don't coexist; it's the group around them. I think sometimes we are misinformed. If you have the right pieces around, they're going to coexist, and after day one, they coexisted at a high level."

ג'ייסון קיד מוסיף דבר שלא ידעתי:

Kidd noted that the Mavericks were "one of the best offenses in the league" with Doncic and Irving on the floor together. Dallas averaged 119.2 points per 100 possessions in 444 minutes with that duo playing together, but the Mavericks' dreadful defense destroyed their playoff aspirations.

"I don't think that's going to be an issue for us scoring points," Kidd said. "It's about getting stops and being consistent. That's the thing that we'll talk about in the film room and on the floor."

כמובן ששניהם לבד לא מספיקים לערבב את הסלט, וה-CEO ניקו הריסון יודע זאת טוב מאתנו: הוא הוסיף שחקן אינטיליגנטי, DEFENSE MINDED גראנט ויליאמס מבוסטון (בסיין-אנד-טרייד). לדאלאס ישנם שני רוקים מבטיחים שעלולים לתפוס מקום בחמישייה, הסנטר דרק לייבלי והפורוורד אוליבר-מקסנס פרוספר.

לוקה סיכם: "קיירי ואני הם המובילים בקבוצה. עלינו לשמש דוגמא במשחקנו והאחרים יילכו בדרכנו. יש לנו הרגשה של 'התחלה חדשה' ואנחנו מרגישים שנצליח להפתיע הרבה אנשים בצורה שנשחק!".

4. כולם רוצים את ת'רו הולידיי

The Celtics, Knicks, Heat and Clippers are reportedly in on Jrue Holiday after he was traded to the Trail Blazers

משפט המחץ:

The trade of Damian Lillard to the Milwaukee Bucks took the NBA world by storm on Wednesday, but when it was revealed that Jrue Holiday was heading to the Portland Trail Blazers in the deal and would be flipped to another contender, that created another story to watch before the start of the season, and Brian Windhorst of ESPN said that contending teams are lining up to try and acquire him in a trade

וינדהורסט מציין את הסלטיקס, הניקס, ההיט, והקליפרס כקבוצות שקודחות כל אפשרות להביא את ת'רו הולידיי לביתן. ממש לפני זמן קצר וינדהורסט שלח הודעה ש"ישנן עוד 5 קבוצות המעוניינות בת'רו הולידיי".

מה קרה פתאום? מה שקרה הוא ששחקן שליבו מלא הגנה הוא קומודטי נצרך מאד בימים טרופים אלה, ו-POUND-FOR-POUND ת'רו הולידיי הוא כנראה מספר אחת.

בוסטון משקשקת ידיה כשהיא מפנטסת את ת'רו משחק מאחורי ג'ייסון טאטום, ג'יילן בראון, וקריסטפאס פרוז'ינגיס. הניקס בטוחה שהוא הבורג החסר לה כדי להיות TITLE CONTENDER. פט ריילי אכל אותה כפי שלא אכל מרור כזה מאז שהגיע ל-NBA כשאיבד את דמיאן, ות'רו הוא השחקן שיוסיף קצת אודם לפניו שהתייבשו לחלוטין. הקליפרס חולמת חלום רטוב של ת'רו הולידיי מאחורי פול ג'ורג' וקוואי לינארד.

5. הגופייה של ווילט צ'מברליין מהגמר של 1972 נמכרה ב'פומבית' ב-4.9 מיליון

הגופייה היקרה ביותר עד היום היא זו של מייקל ג'ורדן מה-"LAST DANCE" – גמר 1998 – שנמכרה ב-10.1 מיליון. הגופייה של קובי מעונת ה-MVP שלו (2007-8) היא השנייה בערכה (5.8 מיליון)

6. לדרווין האם יש 4 מה-5 סטרטרס שלו

דרווין האם אמר לעתונאים הבוקר שד'אנג'לו, אוסטין ריבס, לברון ג'יימס, ו-AD הם ארבעת העולים בחמישייה. "החמישי ייקבע במחנה האימונים"

7. עכשיו פורטלנד רוצה להטריד את ג'רמי גראנט

לפי מייקל סקוטו מהופס הייפ, פורטלנד שמוצאת את עצמה מבולבלת לחלוטין ממה שקרה, החליטה להעמיד לטרייד את ג'רמי גראנט המצויין "ולהתחיל הכל מחדש":

The 29-year-old Grant is a fine two-way bludgeon who averaged 20.5 points per game on 40.1 percent from three last season as a long, 6-foot-8 combo forward. But the Blazers had the misfortune of signing him to a cyclopean five-year, $160 million deal this offseason … days before Lillard officially asked out from the team. Now Portland is stuck with an albatross on the books as they try to start from scratch and build around fresh talent.

8. לג'יאניס לא היה כל חלק, והוא לא ידע למפרע, על הטר ייד שהביא את דמיאן לילארד לבאקס

C

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 99 תגובות

    1. לא יקרה. דנלבי כבר אמר את הברור מאליו, בשנה הבאה ג"ס תהיה מתחת לסינר השני (תקרת השכר הקשיחה). עדין לא ברור מה יהיה גובה התקרה וזה תלוי בעלית תקרת השכר בשנה הבאה.
      כרגע מדובר על בערך 190 מיליון. הסכום הזה משאיר לג"ס 40-45 מיליון לשכר לקלי + השחקן שיהיה בסגל במקום שכריס פול תופס. הולדי אמור לקבל בשנה הבאה 39.5 מיליון. לא זז הרוורס.
      המשמעות של המגבלה הזו היא שכריס פול לא ימשיך בג"ס בשנה הבאה ושקלי אלץ להסתפק ב 20 פלוס מיליון לחוזה הבא. לא יותר.

  1. רק בריאות!
    לסלטיקס תהיה בעיה להביא אותו. יצטרכו לוותר על אחד הגבוהים כי ברוגדון זה לא מספיק שכר. ומעבר לזה שלוותר על גבוהים בסגל הזה זה טירוף, לוותר על הורפורד או ויליאמס בנוסף לגרנט ויליאמס וסמארט באותה שנה זה כבר לא להשאיר שום נשמה בקבוצה

    1. +10 אחרי שבעטו את סמארט, עכשיו גם יעיפו את וויט או ברוגדון במינימום בשביל הולידי? לא רואה איך זה שדרוג אם יותר משחקן 1 מהסגל הקצר הזה יועבר

  2. מנחם טוב שחזרת, כמו שכתבתי אתמול הכי חשוב שאתה בריא וטוב לשמוע ממך, אתה חסר לאתר כמו שיאניס היה חסר למילווקי בפלייאוף.
    .
    לגבי מילווקי ויאניס אין מצב שלא שואלים שחקן בקליבאר הזה על טרייד בומבסטי שכזה, זה בעיקר להוריד שמועות על טמרינג שמריצים באטלר ואחרים בארגון של מיאמי שנשארו עם הלקרדה ביד. בטרייד אחד כמו שחברי עידו ציין אתמול מילווקי הפכה את שאר המזרח להערת שוליים.
    .
    הקליפרס זה קבוצה גמורה, קוואי שחקן ענק כשהוא בריא אבל אין לו רגליים וגם פול גורג (שהוא די אוברייטד נהיה) פצוע תמידי. הם חייבים להפטר מהשניים האלה עונה הבאה ולצאת לבנייה מחדש, השאלה אם באלמר רוצה את זה עם האולם החדש באינגלווד שעומד להפתח בשנה הקרובה.
    .
    המטומטים בפורטלנד אכלו אותה עם החוזה ההזוי לגרמי גראנט, הרבה מזה בא מ״הנאמנות״ של לילארד ועל כך שלא ביקש טרייד בשקט לפני, אלא יצא ישר לתקשורת.

  3. לגבי הולידיי הוא הפך לדי אוברייטד באתר. הוא מגן פרימטר מצויין, אבל הוא לא הצליח להאט לשנייה את בוקר ואפילו את באטלר, גם למגן הטוב בליגה אין אפשרות לעצור שחקני התקפה.

      1. אתה מדבר על לפני שנתיים, בכל מקרה באותה סדרה בוקר קלע עליו כמה שרק רצה, באותה סדרה מילווקי פשוט עצרו את המשחק השבלוני של הסאנס ואת העגלה כריס פול, ונשאר פשוט הבידודים של בוקר זה לא הספיק.
        .
        הולידיי שחקן טוב פלוס, אבל מוגבל התקפית הוא לא שחקן יוצר ברמה גבוהה, לילארד 10 רמות מעליו בטח ליד אחד כמו יאניס (הוא קולע בשינה זריקות קטש אנד שוט ) אל מי בדיוק שומרים בקומבינציה האדירה הזאת? או שלושה על הראש מלילארד או שיאניס יקבור אותך בצבע

        . לבוסטון הוא מתאים כמו כפפה ליד השאלה אם הם מוכנים לשחרר בשבילו נכסים והאם הם מוכנים להוציא את הכדור מהידיים של טייטום בראון.

        1. לא הייתי קורא לו מוגבל התקפית.
          הוא השחקן שהביא את השינוי והקפיץ אותם מקבוצה טובה לאלופה. עם הרבה רגעי קלאץ' ומנהיגות.
          הוא חיבר את הקבוצה.
          דיים הוא בעיקר צלף שלשות מדריבל. הוא לא משפר את הקבוצה ולא מחבר את הקבוצה. וכמובן לא שומר.
          לכן מדידת סכום נקודותיו והשוואה פשוטה לטור הנקודות של הולידיי עושה עוול לאחרון.
          אני לא מאמין שסגנון המשחק של דיים מביא כדורסל מנצח בפלייאוף.
          (דריבלים ועלייה לשלשות בבידודים)
          הוא לא איזה סטף שנע ללא הפסקה וגורם לכל המכונה לנוע. הוא משחק לבד במנותק מהקבוצה וצובר נקודות אישיות.
          אני כן מאמין, מצד שני, שסגנון המשחק של הולידיי מביא כדורסל מנצח. ולזה יש גם קבלות.
          שורה תחתונה שלי הבאקס ינצחו הרבה בעונה הרגילה ויפלו מול בוסטון כי לא תהיה שם סינרגיה.

    1. הסיבה היחידה שחלק ידברו על אוברייטד זה רק בגלל שהוא זכה באליפות והיה חלק עצום ממנה
      ועם כל הכבוד, את בוקר אי אפשר היה לעצור. הנאדם ריחף פעם מזרחה ופעם מערבה וקלע כמו מטורף.
      זה שיש שחקנים שבקושי אפשר לעצור אותם לא אומר שלא צריך את המגנים שלך בשיאם. חלק גדול מהאליפות רשומה על שמו של הולידיי בלי ספק

      1. לרגע לא אמרתי שהוא לא היה חלק חשוב באליפות המאסטרפיס שלו על פול היה חלק קריטי בלעצור את המשחק של הסאנס. עם זאת הוא נחלש משמעותית בשנתיים האלה התקפית, בלי יאניס לצידו בפלייאוף הוא נראה כמו תרנגולת שמלקו לה את הראש.

        .
        מילווקי הייתה חייבת יותר כשרון ליד יאניס וזה בדיוק מה שלילארד נותן לה. לא האמנתי שהם יצליחו לעשות את הטרייד הזה בשביל המחיר הזה

  4. לצערם של הקליפרס הכוכבים שלהם פצועים מדי ולא רואים ממש פרקט. הקליפרס זה "נמר של נייר".
    קוואי וג'ורג' קודם צריכים להראות שהם בריאים.
    .
    בדאלאס עדיין מחפשים מי ישמור בהגנה על הגארדים. דונצ'יץ' וקיירי יצטרכו להרים את עצמם החלק הזה של המגרש.
    .
    בוסטון ומיאמי צריכות ללכת בכל הכוח על הולידיי, בטח שהמחיר שלו לא גבוה כמו של לילארד.
    יש להן נכסים ותמיד אפשר להביא קבוצה שלישית.
    .
    לבלייזרס אין מה לעשות עם ג'רמי גרנט, אבל תקועים איתן בגלל החתימה באוף-סיזן… קשה לי לראות יותר מדי קבוצות הולכות עליו בגלל החוזה (ושהוא די ניפח מספרים בקבוצות קטנות)
    .
    ככל שיוצא לי לחשוב על הטרייד הזה של לילארד, זה נראה כמו win-win-win לכל ה-3 קבוצות

      1. יכול להיות. אבל זה לא אומר שהוא לא שחקן מצוין. על קלי אוברה למשל הייתי יותר מסכים בעניין ניפוח
        גרנט כבר היה בקבוצות אחרות לפני ולטעמי שחקן של קבוצה אלופה. לא יודע לגבי גודל החוזה

  5. ממה שקראתי אז םורטלנד לא הסכימו בכלל לדבר עם מיאמי על טרייד לדיים ודי סגרו את הדלת כשביקשו את באם או באטלר ולא הראו שום עניין לשמוע אחרי זה .
    הולידיי זה סיפור אחר ופורטלנד בטח ירצו לקבל בחירות דראפט וחוזים נגמרים. מיאמי יילכן עליו חזק כפרס ניחומים אם בכלל פורטלנד יענו לטלפון.. בוסטון צריכים לוותר על יותר מדי ולא בטוח שישתלפ להם לתת 3 שחקני רוטציה חשובים… בסוף תגיע קבוצה משום מקום ותיקח אותו (OKC או ניו יורק).
    מציע לעשות פול מתי קיירי מקבל החפיפה ומחרב לדאלאס את העונה.

  6. תודה על הפוסט
    מאחל בריאות וחג שמח
    פורטלנד צריכה לעשות מאמץ להשאיר את הולידיי כמנטור לצעירים.
    אם הוא יגיע למיאמי הוא ממש יתאים למנטליות של הקבוצה

  7. מנחם הרבה בריאות ורפואה שלמה.
    בטח יאניס לא ידע בטוח שהוא גם מעולם לא דיבר עם דמיאן.
    גם לברון במקרה פגש את דיוויס במסעדה וסתם דיברו על החיים לא היה לו מושג שהוא בא ללייקרס.

    הקליפרס זה קבוצת גופות גמורה ממזמן מדהים שבאלמר עוד נשאר עם קאווי בקבוצה.

    1. מדוייק לדעתי זה בגלל האולם החדש, הייתי בועט במקומו את קוואי לפני שנתיים וגם את פול הייתי מגלה לטורנטו או מינסוטה

  8. טוב שחזרת מנחם. הרבה בריאות. חג שמח לכולם. מישהו בהנהלה של מלווקי יודע לעבוד. פעם קודמת שהלכו אול אין כדי לרצות את יאניס זה נגמר באופן מושלם. ריילי בטוח מתכנן משהו למרות שהליגה מלאה בשועלים בהנהלות השונות. אולי הגיע הזמן שלו לפרוש? מה רע להיות נשיא של כבוד? תכלס מיאמי נחלשה באופן רציני הקיץ ושחררה בשביל כלום שני שחקנים מרכזיים מאד גם אם לא נבחרו בדראפט

  9. מנחם יקר המעורב משובח כתמיד, מדהים שאתה ממשיך לייצר אותם למרות הכל.
    .
    לגבי המצב הבריאותי, והמשפט "נאמר לי שהסיבה להתקף הלב הזה לא ידועה אבל כנראה שזאת הייתה אחת מתופעות הלוואי של ה-'קוביד 19'."
    אני כמובן לא רופא ולא מכיר את המקרה שלך.
    אבל לצערי העולם מתנער מנזקי חיסון ה-MRNA ומסרב לדון במספרים פשוטים וברורים המראים שצדקנו כשחששנו מהחיסון הניסיוני הזה, שנדחף בכל הכוח ובצורה פשיסטית ע"י תעשיית התרופות, כנגד כל היגיון בסיסי וכללים ואתיקה רפואיים סטנדרטיים.
    לחיסון הזה, מעבר לכך שהתועלת בו מאוד נמוכה, יש תופעות לוואי חמורות שנמשכות שנים, ועיקרן סביב קרישי דם אבל גם השפעות אחרות.
    .
    רבים מהמתים בזמן המגיפה מתו בגלל ה-ט-י-פ-ו-ל במדינות כמו ארה"ב, לאחר שלחצים כלכליים אסרו על רופאים להשתמש בתרופות זולות ומוכרות לטיפול מוקדם בקורונה, והיה איזה פרוטוקול שלמעשה החמיר את המחלה וגרם לבצקת בריאות שהרג אינספור אנשים – מי שהגיע לבית חולים אפילו במצב קל ביותר וקיבל את הפרוטוקול הזה פשוט חוסל. (איזשהי תרופה, לא זוכר את שמה)
    אני לא אתפלא אם גם במקרה שלך מה שהכניס אותך לקומה היה הטיפול, ולא המחלה עצמה (שניתן לטפל בה מאוד אפקטיבית בתרופות פשוטות וזולות שנאסרו לשימוש כי הן פשוטות וזולות).
    .
    אנשים צעירים רבים מתים מדום לב ושבצים בזמן שינה או פעילות ספורטיבית.
    גם מבוגרים, אבל אז פחות בולט כי הם מבוגרים, אז זה נראה טבעי. זה לא והמספרים מראים את זה.
    תופעות הלוואי הן באחוזים שמעבר לכל דימיון לעומת חיסונים קונבנציונליים אחרים, ופשוט לא ניתן להסביר מדוע אישרו דבר כזה, ועוד דחפו אותו בכזה כוח, ועדיין דוחפים אותו למרות המספרים המטורפים ועוד מסרבים לשחרר מידע ולדון במספרים.
    .
    למעוניינים, ערוץ היו-טיוב הזה הוא מאגר בלתי נדלה למידע פשוט וברור, נתונים נטו.
    כמה סרטונים ממנו:
    מספרי תמותה עודפת במדינות שהשתמשו בחיסוני ה-MRNA בצורה גורפת לעומת כאלה שלא –
    https://www.youtube.com/watch?v=_6xBiyidQ9g

      1. המשפט אודות סטיטסטיקה ושקרים?
        אז הדוקטור הזה לסיעוד, הוא מרחיב את המשפט בענק. כמות הזויה של דיסאינפורמציה.
        .
        אישית, אני ממליץ לצרוך מידע מסוג זה דרך מאמרים שעברו סינון, בדיקה הביקורת עמיתים.
        בוודאי כאשר מדובר במאמרים הדנים בנתונים ובניתוח נותנים, אז ניתן לראות מקורות ושיטה.
        יוטיוב כמקור ידע?
        זה כמו להגיש קורות חיים לתפקיד מאמן כדורסל כאשר בעברך רקורד של שעות על גבי שעות של היילייטס ביוטיוב…

      2. וואלה אשך אני לא מבין את האובססיה דווקא לחיסון הזה. אלך איתך ונגיד שאתה צודק, דחפו חיסון יקר ולא בטוח שגורם לתופעות לוואי כדי שחברות התרופות ירוויחו.
        זה קורה כל יום, מכיר וועדת מוצרי החלב והבשר האמריקאית? היא מארגנת כל שנה צוותים שיחשבו על דרכים חדשות להגברת צריכת החלב והבשר באוכלוסיה כדי שהתעשיינים ירוויחו בינתיים מליונים מתים מסכרת ותופעות לוואי של מגפת ההשמנה הרבה יותר מהתחזיות הפסימיות ביותר של תופעות הלוואי של החיסון. הממשלה גם דואגת שגספי המיסים יממנו את החקלאים שמגדלים את המזון של כל הבקר, ללא המימון הזה החקלאים האלו כבר היו פושטים רגל כיוון שזאת לא חקלאות ברת קיימא.
        זה קורא אתמול היום ומחר. החיסון לקוביד כבר מת

        1. החיסון לקוביד לא מת כי ההשפעה שלו לא הסתיימה.אין כמעט יום בשנתיים האחרונות שאני לא שומע על מקרה/מקרים של בעיות לב(דלקת לב או חס וחלילה דום לב) שזה רק תופעות לוואי אחת של החיסון.הבעיה עם כל מקרי הלב שהם פוגעים בעיקר באנשים צעירים.כאמור כמעט כל יום אני קורא על מקרה/מקרים בשנתיים האחרונות ואתמול קראתי על מקרה של דום לב לילד בן 8 שכמובן לא שרד.כאמור התופעת לוואי הספציפית הזאת(תופעה אחת מיני רבות) פוגעת באנשים צעירים דבר שלא היה לפני החיסון.

          1. הכותב (אני) התעורר ממש בתחילת הסגר הראשון במרץ 20 תשעה חודשים לפני החיסונים אז כמובן שאפילו לא התחסנתי בחיסון הראשון,מעולם לא עשיתי בדיקת קורונה וחוץ מפעמיים שהייתי חייב גם לא שמתי מסיכה.

          2. הכוונה שלי היא שאנשים לא מתחסנים יותר, הנזק שנעשה (לכאורה, אם אני הולך איתכם) בעוד ששאר הדברים שתיארתי ועוד אחרים כמו הרס האוקיאנוסים וזיהום האוויר ומקורות המים לשתיה מתרחשים כרגע, והנזק מצטבר ומי שמרוויח הם התאגידים ומי שעומד בראשם.

            1. חח אתה מתאר את השלב השני באג'גנדה-הונאת האקלים.אין לי כח להתווכח על זה.יש לי מספיק בטוויטר.הקורונה היא לא המטרה היא אמצעי והשלב הראשון באג'נדה 2030.האקלים וחוקיו הדרקוניים והדיסטופיים הם השלב השני

            2. אג’נדה של מי? אתם רואים יותר מדי סרטי פנטזיה אם אתם מאמינים בסדר העולמי החדש והנוננסס הזה.

            3. לא מכיר את השלבים האלה שאתה מדבר עליהם.
              בסך הכל הסברתי מה הכוונה של הייתה בזה שהחיסון לקורונה מת, אנשים לא מתחסנים יותר. אם החיסון גרם לנזק, הנזק כבר נעשה.
              יש בעיות גדולות שמתרחשות היום ויוצרות עוד ועוד נזקים והכל למען קדושת ההון.
              אני חושב שעדיף לכוון את המשאבים שלנו בהתנגדות ורדיפה של התופעות האלה.

          3. אתה מודע לזה שהמחלה מייצרת אותן תופעות, כן? מעייף כבר לקרוא על כל הקונספירציות בשקל. מהיכן אתה שואב את הכוח לחשוב על התסריטים האלו?

            1. בחיאת, מי אלו התאגידים שצוברים הון וכוח? איך אתה לא מתעייף מהסיסמאות האלו, איך..

        1. כל התארגנות אנושית – שבטים, דת, מדינות, תאגידים – כוללת בתוכה טוב ורע.
          תאגידים פתרו לנו הרבה בעיות ויצרו בעיות חדשות. חלקן מאוד קשות כמו שינוי אקלים.
          .
          היכולת לתת לאנשים מצלמת וידאו, תוכנת עקיכה פשוטה ולחרטט תיאוריות קונספירציה ביוטיוב – גם היא בעיה שהתאגידים יצרו והעצימו.

          1. גם ה"מומחים" שמדברים בחדשות ובמצלמה חרטטנים. אשרי המאמין להם.
            שורה תחתונה ה"גאונים" טעו לגבי הקורונה ורואים שזה עוד שפעת ותו לא.
            אז סתם עשו סגרים ושטויות.
            הם בעצמם לא ידעו כלום וחירטטו כאילו יודעים.
            יש מלא רופאים שאמרו שזה שפעת.

            1. שיעור התמותה של מאושפזי קורונה עדיין גבוה ב-60% לעומת מאושפזי שפעת.
              בסיבובים הראשונים של המגיפה, לפני החיסונים, שיעור התמותה היה בכלל גבוה במאות אחוזים.
              אני לא מסכים אוטומטית עם כל מדיניות הסגרים של ממשלת ביבי בזמנו, אבל זה היה רחוק מלהיות "סתם שפעת".

            2. גונתן זה סתם שפעת.
              השפיע קשה על זקנים בעיקר שהם אכן היו צריכים להתחסן כאוכלוסייה בסיכון.
              אנשים לא זקנים חיסנו סתם.
              לגבי הנתונים תרשה לי לגחך עליהם כי אני לא מאמין לשום נתונים כאלה שכל מיני אינטרסנטים דוחפים.
              איזה בהלה ניסו ליצור אז כאילו העולם עומד למות….
              הדרעקים העתיקו אחד מהשני את הפרוקטוקול בלי שאחד מהגאונים הפעיל טיפה בינה.
              אני בכלל לא מדבר על ההזייה באוסטרליה וניו זילנד אמאלה…..
              עד היום יש הזויים כאלה….
              אם החיים לימדו אותי משהו זה כל מה שהממשלה/תאגיד אומרים צריך לעשות הפוך.

            3. אגב ממה אתה יודע שמאושפזי קורונה מתו? אולי מהקורונה אולי מסתם שפעת…הכל זרקו על קורונה כדי לייצר בהלה. בתכלס לא יודעים.
              עוד בזמן אמת וגם היום יש מלא רופאים שאני מכיר אישית וכולם אומרים סתם שפעת רגילה. עוד זן.
              אתה יודע שהיום מנסים לדחוף חיסוני שפעת רגילים לילדים בבתי ספר כדבר קבוע? שהיית ילד עשית חיסון לשפעת כל שנה? בשביל מה ילד צריך את זה?
              זה נטו למען כסף.
              זה לא כמו טטנוס וכאלה

          2. התאגדות לא שווה אצלי במילון לתאגיד.
            כשהמטרה הנעלה של ההתאגדות היא רווח וכשההתאגדות צוברת כוח בלתי סביר מדובר בתאגידי ענק

    1. אחרי מחקר מעמיק שכולל כמה צפויות ביו טיוב לחברה שחושבים כמוני…..

      המזל שלי היה, שחבר מרפא מתי שהתחילו להיסתם לי הראות מדלתא נתן לי איברמקטין ובין לילה הכל נעלם.

      אני גם חושב שהיה אוברקיל מטורף ב 2020-21
      אבל מחקר ביו טיוב. לא תודה. תשאלו את ראסל ברנד הצדיק.

    2. אני מאוד מקווה שתמונה בקרוב לשר הבריאות של ישראל. ייתן לי הרבה מאוד שקט ורווחה נפשית לדעת שאני בידיים טובות ומקורות מידע מדויקים של סרטוני טיקטוק

    3. מילא שאתה חושב עבור עצמך. אבל לרשום את זה בתגובה לאדם שהיה מורדם בכפייה בגלל הקורונה…
      ברור, זה עדיף בהרבה מלהתחסן

    4. אשך צודק לגמרי לגבי הקורונה – זו מזימה של צפון קוריאה, האילומינטאי והקרן החדשה להשתלט על העולם!
      ותיזהר מנחם כשאתה בא לישראל לטוס דרך הצד הימני ולא השמאלי של העולם, שלא תיפול מהקצה.

      אבל בשיא הרצינות רפואה שלמה וטוב שאתה איתנו שוב!

  10. אחלה מעורב.
    ג'רו הולידיי בטוח יהיה מבוקש – רק על עצם זה שהוא רכז מצוין בליגה של וינגים.
    .
    לוקה וקיירי – אני אהיה מופתע אם זה ייתחבר ליותר מקבוצת סיבוב ראשון בפלייאוף. אבל גם הייתי מופתע מההתרסקות של דאלאס בעונה שעברה.
    לא רואה הרבה סינרגיה שאפשר להפיק מהם, אבל חזון למועד

  11. בריאות מנחם. הרבה. אתה ראוי לך.
    .
    העולם המערבי הולך ומתחלק לשתי קבוצות. האחת מקבלת את הרפואה המודרנית ומבינה שבתהליך מדעי (לא קשור לקורונה) יש גם טעויות אבל שזו המתודה שהוכיחה עצמה (כשנבדקת בכלים מדעיים, כן כן יהיו שיטענו שיש כאן טיעון מעגלי) בכל ניתוחי הדטה.
    הקבוצה השניה שואפת לחזור לחיים כפי שהיו בראשית המאה 19. גם זו דרך להאבק בפיצוץ האוכלוסיה שהעולם חווה.

  12. פורטלנד צריכה להשאיר את גרנט והולידיי.הקבוצה צריכה נסיון בעיקר בקו האחורי.יש שלד טוב להתמודדות בליגה. השנה הבאה אין דראפט רציני,חבל על המאמץ.
    אייטון,גראנט בראון ובטלר מחליפים .
    קריס מוריי אמנם רוקי יכול לתגבר כמספר 3 יחד עם טיבול ונוקס.(לא משהו אבל לא נורא)
    שגון שארפ,סקוט הנדרסון, סימונס .הנסיון וההגנה של הולידיי.
    הרכב טוב שצריך ללמוד לנצח.ללכת בדרך של יוסטון שכבר למדה שהתמכרות ללוטרי הורסת קבוצות.

  13. תארו לעצמכם . קוואי , פול גורג,ודוראנט בריאים.ויש לנו שתי קבוצות עם ראש חץ לאליפות.
    סימונס מתעורר בברוקלין והנטס עושים בלגן במזרח.
    הולמגרן מימש פוטנציאל ואז גם התנדרס עושים בלגן.
    כיף של אי ודאות.

  14. בריאות בריאות ואריכות ימים…כל השאר זה שטויות! אוהבים אותך מנחם!

    באופן אישי, אני קישרתי את הארכת החוזה של גראנט לבקשת הטרייד של דמיאן.
    הם החתימו אותו על חוזה מפלצת ועבור דמיאן זה היה למעשה הקש האחרון…כי הוא דורש מהם זמן רב להביא שחקן דרג א' למועדון…
    עם זאת, נדמה שליליארד כבר מתחרט על העזיבה שלו, למרות שסיכוייו לאליפות גדולים בהרבה עם יאניס.

    סוף שבוע טוב מנחם! איחולים חמים!

  15. לא יודע איך עדיין יש קבוצות שחושבות שקיירי ארווינג עדיין יכול להיות גורם חיובי באיזשהי קבוצה בנ.ב.א. כן הוא מוכשר מאוד ויכול לקלוע 30 פלוס נקודות בכל משחק, אבל איכשהו כל הקבוצות שהוא שיחק בהן בנ.ב.א היו בינוניות מאוד, חוץ מכששיחק לצד לברון בקליבלנד. לא ברור מה דאלאס חושבים שישיגו איתו…

  16. ואני עוד חשבתי שזה קשור לבלגן האינטרנט שדברת עליו בזמנו…. עברת לא מעט. הרבה בריאות מנחם היקר! יפה שחשבת על מיון למרות הרגשת "רק" שבקושי יכלת לזוז
    ואחלה מעורב כמובן
    .
    גורג ולאנרד זה כמו הקדימון על הפליקנס… פוטנציאל שלא מתממש כבר כמה שנים בגלל פציעות. ופה הפוטנציאל הוא גם אליפות…חבל
    .
    אם לא החוזה של גראנט, מניח שהיו גם קונטרדיות שהיו קופצות עליו ועל הולידיי ביחד.

  17. מל חג שמח וטוב שחזרת לכתוב!
    אני עם לוקה אני חושב שאנחנו ישנים על הצמד לוקה קיירי. ראיתי אותם מול הקינגס בסוף השנה כמה פעמים, הם היו טובים כבר אז והם יהיו ממש טובים כשירצו באמת לנצח.

  18. תודה רבה מנחם.רק בריאות וכל טוב. חשוב שהראש והידיים המקלידות ממשיכים לעבוד למרות שהגוף כבר לא ממש צעיר.
    כתוב כל עוד תוכל.
    ישנם צמדים של סופרסטארים עם התקפה בלי הגנה (קיירי ולוקה), ישנם צמדים כמו יאניס (גם וגם) ודיים (רק התקפה), וישנם צמדים מאוזנים כמו קוואי ו-PG (גם התקפה וגם הגנה) אבל בלי בריאות. וישנם צמדים כאהלה עם בריאות (טייטום ובראון). ישנן שלישיות כמו דוראנט (גם וגם), בוקר (כנ"ל) וביל (רק התקפה). וישנן קבוצות עם כוכב על כמו יוקיץ' או אמביד.
    מי יהיה עם ידו על העליונה השנה? לא יודע.

    1. מה לא מאוזן ביאניס ולילארד, זה השילוב המסוכן בליגה של משחק פנים וחוץ, יאניס מגן על.

      יאניס ולילארד >>מקוואי וגורג בריאים שיושבים על אותה המשבצת (אף אחד מהם לא מנהל משחק).

      יוקיץ כוכב על (הטוב בעולם) אבל לידו יש את מארי המדהים וסגל מסייע פנטסטי

  19. המון בריאות מל.

    סבא שלי בגיל שלך וגם בשנה האחרונות התחילו לו בעיות בלב ובריאות, כולל השתלת פייסמייקר.
    שתהיו לי בריאים שניכם.
    לאב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט