חם מהתנור – דמיאן לילארד במילווקי

על פי הדיווחים, פורטלנד הצליחו למצוא טרייד עבור דמיאן לילארד, שיעבור דווקא למילווקי ויצטרף אל יאניס אנדטוקומבו, לא הרבה אחרי שהוא הצהיר שהוא מצפה מהבאקס לעשות מהלכים משמעותיים כדי לחזק את המועמדות של הבאקס לאליפות. הטרייד הזה יהיה טרייד משולש שיכלול גם את פיניקס, שיוותרו על אייטון בתמורה ליותר עומק. לילארד קלע שיא קריירה של 32.2 נקודות למשחק בעונה שעברה, יחד עם 7.3 אסיסטים, והוא אמור להיות חיזוק משמעותי לניסיון של מילווקי ויאניס להשיג אליפות נוספת.

מילווקי מקבלים: דמיאן לילארד.

פורטלנד מקבלים: דיאנדרה אייטון, ג'רו הולידיי, טומאני קמארה, בחירת סיבוב ראשון של מילווקי ב-2029 ואפשרות להחליף בחירות.

פיניקס מקבלים: יוסוף נורקיץ', נאזיר ליטל, קיון ג'ונסון, גרייסון אלן.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
179 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
John
27/09/2023 21:36:55

מתי נלמד. אחרי KD ואחרי קוואי עכשיו דיים. מילווקי זרקו הכול למרכז השולחן. שחקן כמו יאניס מגיע פעם ב-40 שנה למועדון כזה.
הסאנס אמרו פאק איט… let's do this
והבליירס עוד לא ביצעו את המהלך האחרון שלהם

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  John

לבאקס זה מעולה הקליעה של דיים והקפיצות על המגינים יורידו מהחומה של יאניס ונתנו עליו כולה את הולידיי ובחירה.

היהלום האמיתי שפורטלנד השיגו זה אייטון והולידיי 2 שחקני הגנה במיוחד אייטון ובריא יותר מנורקיץ, קיבלו תמורה מקסימלית, ככה עובדים.

הסאנס חירבנו בטיטול יש לי הרגשה הם בדרך לקריסה רצינית, בטח ברגע שדוראנט יתחיל להיעדר ולדעתי בקיץ דוראנט כבר בקבוצה אחרת

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:45:26

הסאנס וגולדן בדרך להתרסקות העונה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

גולדן בחיים כל עוד סטפן האיום שם

רן הנרגן
27/09/2023 21:52:50

למה המהלכים האלו נוגעים לג"ס?

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:59:52
הגב ל  רן הנרגן

לא קשור לטרייד.
קשור לאובדן POOL, השארת דריי וקליי בחוזי מקס, והבאת paul.

רן הנרגן
27/09/2023 21:52:02

לילרד תמורת ג'רו זה חתיכת חור בהגנה

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:58:26
הגב ל  רן הנרגן

חחח נכון

דוקטור רזי הופמן
27/09/2023 23:07:48
הגב ל  רן הנרגן

חחחחחחחחחחחחחחחחח
כן, מצלחיק מאד. גם הוויתור על השחקן הכי מגעיל אלן ועל ההאסל שלו בהגנה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

פיניקס לפני פירוק חחח, תחושה שדוראנט יוטרד בקיץ הזה. נורק חלש בהגנה יותר מאייטון ובהתקפה יתן אותו דבר והוא גם יפצע כל כמה זמן. הסאנס הולכים בסוף לסיים עם דוויט בפלייאוף )

טרייד מעולה לבאקס שהופך אותם לטופ 2 בליגה ופורטלנד השיגו אחלה סחורה (היו פה רצו שימהרו לתת את דמיאן על הירו חחחח)

אופיר נ.
אופיר נ.
27/09/2023 21:40:06

בין ג'רו הולידיי ועומק, לדמיאן לילארד,
לטעמי הבאקס הפסידו. הוא לא ישפר אותם.

פניקס הרוויחו את העומק שרצו,
ופורטלנד הופכת לקבוצה שיכולה להתמודד על מקום ב-8 הראשונות במערב. והיא מבחינתי בהחלט ניצחה בטרייד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אופיר נ.

אין מה להשוות להולידיי לדמיאן. דמיאן שחקן בכמה רמות ומביא איתו קליעה מטווחים אסורים שתוריד חומה מיאניס וקפיצות על מגינים עם מלא עונשין

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:46:23

הולידיי אלוף, משחק בשני הצדדים ומיסטר קלאץ'.
מה דיים? מיסטר היילייט ופוזה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בסדר עם יאניס חייו של דיים יהיו קלים יותר ולבחור יש קליעה זה אי אפשר לקחת ממנו

חגי "התותח" ניסני
27/09/2023 21:50:12

סליחה שאני שואל אשך אבל מתי דיים עבר לצד של הרעים? (אגב מי כבר נשאר בטובים? – הכמות של השחקנים שאתה זורק לרעים לא תשאיר בסוף שחקנים בצד של הטובים)

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ברגע שהתחיל לקפוץ על מגינים ולטייל בהגנה

חגי "התותח" ניסני
27/09/2023 21:56:51

זה קורה כבר הרבה מאוד שנים

הבן הממזר של דנילו גלינארי

דיים בצד הרע הרבה מאד שנים אם לא שמת לב נראה לי משלהי 2018😁

דוקטור רזי הופמן
27/09/2023 23:08:46

+1865

oryadin
oryadin
27/09/2023 21:43:43
הגב ל  אופיר נ.

ברגע שהביאו את ביזלי ורוצים לתת יותר דקות לבושאמפ אז אלן מיותר..מה גם שבסדרות הרציניות בפלייאוף אין לו מה למכור.
הולידיי היה רע בשנתיים האחרונות בפלייאוף,במיוחד בהתקפה.
באמת לא ברור לי איך הבאקס הפסידו פה.

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:44:27
הגב ל  אופיר נ.

מסכים.
זה טרייד שנועד בעיקר לרושם על יאניס.

asaf
27/09/2023 22:27:58
הגב ל  אופיר נ.

חושב שזה טרייד שאף אחת לא באמת רואה את עצמה מפסידה , פיניקס הרוויחה הכי פחות אבל קבלה תוספת לעומק שחסר לה, מילווקי הרוויחה הורדת נטל ועומס מיאניס בהתקפה ועם תצליח לשמור את לופז ומידלטון בריאים לרגעים החשובים אז יש לה עם יאניס מספיק מי שיחפה על ההגנה הרפה של דיים ואם כל הכבוד להולידיי ואהבתי אליו לילארד נותן עוד נשק התקפי סופר חשוב. פורטלנד תהנה מהנסיון של הולידיי וההגנה שלו לצד הגארדים הצעירים שלה ואייטון נגאל מלהיות ניצב שחי משאריות בהתקפה מקווה שבפורטלנד ינוצל טוב יותר גם בצד הזה של המגרש.

oryadin
oryadin
27/09/2023 21:40:29

די מדהים שמילווקי הפכו את גרייסון אלן (שגם ככה רצו להיפטר ממנו) הולידיי ובחירת סיבוב ראשון אחת ללילארד.
שיחוק רציני להורסט הGM של מילווקי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  oryadin

אמת הבאקס המנצחים הגדולים, פורטלנד מנצחת גם חזקה והסאנס המפסידים הגדולים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
27/09/2023 21:40:46

מרגיש לי שאייטון שווה יותר מהאוסף שאריות שפניקס קבלו. מצד שני, זה מה שהם צריכים אז אולי זה בסדר.

לגבי פורטלנד, אם אני אוקלוהומה וכל הבחירות שלה אני מריח פה הזדמנות

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:43:24

הבאקס הנואשים מהאיום של הפריק נאלצו לעשות זאת.
זה בדר"כ לא סימן טוב להמשך.
אישית אני מעדיף את הולידיי גם בטרייד ראש בראש על דיים.
פורטלנד קיבלו מנטור מושלם להנדרסון.
והסאנס קיבלו ערימה של זבל על אייטון!

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כבר היה עדיף להם מיילס טרנר על אייטון שנה שעברה חחח. דיים מאד משדרג את הבאקס בWWE אין מה לעשות. קפיצות על מגינים+שלשות מהלוגו+מיד ריינג של מידלטון מורידים את החומה מהמרפקים של יאניס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

פורטלנד תעשה את הפלייאוף ולא מהחלק התחתון. סקוט סיימונס הולידיי גרנט אייטון זה חמישייה מאד חזקה ופיזית

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
27/09/2023 21:53:14

יטרידו את שניהם. גם יקבלו בחירות דראפט וגם יקבלו גבוהות משלהם בשנה שנתיים הקרובות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לא יטרידו את אייטון. גם את הולידיי לדעתי ישאירו השנה אחרת הם מפגרים

שי אבן צור
27/09/2023 23:57:22

אייטון אחלה שחקן
צ'ונסי יממש את הפוטנציאל שלו כמו שצריך

NBA בדם
27/09/2023 21:47:00

לילארד זה החתמה עצומה, אבל הם וויתרו על מנהיג ושחקן הגנה פנטסטי עם לב של אלוף והשחקן מספר 2 של הבאקס (לטעמי לפני מידלטון).
הולידיי ברגע זה הופך למועמד קלאסי לקונדטוריות.
מיאמי חייבים לחטוף אותו. הולידיי-באטלר-באם שלישיית כוכבי התקפה/הגנה.

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:49:29
הגב ל  NBA בדם

צודק
אבל מה מיאמי תיתן בתמורה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אין למיאמי שום נכסים רציניים

NBA בדם
27/09/2023 21:53:10

כתבתי זאת בחופזה מרצון רב שזה יקרה.
שכחתי שלמיאמי יש חפיסת בוטנים דלוחה.

Smiley
27/09/2023 21:54:56

הבלייזרס מחפשים בחירות ושחקנים צעירים ואת זה יש למיאמי.
הולידיי משחק בשני צידי המגרש ועם חוזה יותר ידידותי מאשר לילארד

Florida man
27/09/2023 21:57:52

מה לא ברור? טיירל הירו ושתי בחירות דראפט. רגע…

Smiley
27/09/2023 22:05:21
הגב ל  Florida man

יש להם את סיימונס על העמדה של הירו. לדעתי הבלייזרס יותר בעניין של יוביץ' הוא ואסקז הרוקי
עדיין יצטרכו כאן קבוצה שלישית (נטס?)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

סיימנוס טוב מהירו

Florida man
27/09/2023 22:12:02
הגב ל  Smiley

מוזמנים לקחת אותם יחד עם לילארד או רובינסון. הולידיי בהיט זה חתיכת שדרוג

Smiley
27/09/2023 22:12:59
הגב ל  Florida man

קודם שיגיע להיט…

נועמיקו
נועמיקו
28/09/2023 9:39:27

יכולה לתת את הירו.
ושווה לה

tlv1983
tlv1983
27/09/2023 21:47:24

על הבוקר כשראיתי שיש פה פריוויו לעונה של פורטלנד אמרתי לעצמי – היום לילארד עובר בטרייד

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:49:42
הגב ל  tlv1983

חחחחחחח

etayle
etayle
27/09/2023 21:48:07

איך תמיד הליגה הזאת מנפיקה טריידים שאף אחד לא ציפה.
לא מובן מה הלך שם ומה פיניקס הרוויחו..

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

לא צריך לחשוב מה הרוויחו קח בחשבון שהמנג'ר שם רפה הבנה לא נורמלי. הם לא הרוויחו כלום. הם מעולם לא רצו את אייטון אבל נתנו לו מקס שלא יברח חחחח, היה ברור שזמנו של אייטון שאול שם עוד לפני ההבאה של ביל. בשביל לוב אפשר להביא קאפלה

Smiley
27/09/2023 21:49:36

כבר יצאו השמועות שהבלייזרס מתכננים להעביר את הולידיי

NBA בדם
27/09/2023 21:54:23
הגב ל  Smiley

כמובן.
הוא לא מתאים לטיילין הצעיר של הקבוצה.
הוא נכס רציני לקונדטוריות.

Florida man
27/09/2023 22:03:08
הגב ל  Smiley

אז למה לקחת אותו?

Smiley
27/09/2023 22:07:02
הגב ל  Florida man

יכול להיות שישמרו אותו , אם כי לדעתי הוא יבקש טרייד
דווקא יכול להתאים לחנוך את הנדרסון

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 22:11:50
הגב ל  Florida man

כי הם יקבלו עליו עוד נכסים שהם רוצים.
הוא באמת מתאים לחנוך את הנדרסון אבל הם לא מחפשים גארד פותח אלא לתת לסקוט את המושכות מהשנייה הראשונה.
צ'ונסי יכול לחנוך אותו.
לא אתפלא אם ההיט חיכו בסבלנות שהעסקה תיסגר כדי לקבל מהם את ג'רו.
המחיר שלו נמוך יותר אז אולי מדובר בחבילה שהציעו עבור דיים.

Florida man
27/09/2023 22:14:13

פורטלנד לא צריכים את הירו אלא אם יארגנו קבוצה שלישית שתיקח (אולי יותר קל מדיים)

הבן הממזר של דנילו גלינארי

למה אתה חושב שגרו יגיע להיט? לא רואה את זה קורה

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 22:30:03

כי זה מתבקש.
כי ההיט חכמים.
כי המחיר שלו נמוך יותר.

עידו גילרי
27/09/2023 22:30:55

הם לא רצו את הירו קודם אז למה שירצו אותו עכשיו?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ההיט חכמים אבל פורטלנד לא נראים כמו מיניסוטה😁

TRIP
TRIP
27/09/2023 21:51:43

הבאקס ניצחו. הולידיי שוקל לפרוש אחריי השפלה שעבר מבאטלר יש להם עכשיו שחקן שיכול להיות עם הכדור ברגעי הסיום
מידלטון כבר שחקן גמור הפציעה הרגה אותו. העיקר שאיטון עף מהסאנס יש אחלה קור צעיר לבנות עליו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/09/2023 21:52:20

וואחד טרייד, אם זה אומר משהו על המעמד של דיים, הוא יכול להיות מרוצה. בהצלחה לכל המעורבים במציאת דירה במדינות החדשות, ככה פתאום באמצע תקופת החגים

Smiley
27/09/2023 21:52:37

הבאקס נתנו איתות ליאניס
הבלייזרס קיבלו שדרוג עם סנטר צעיר והגנתי, ועוד יקבלו משהו על הולידיי (שלטעמי עדיף להיט מאשר לילארד).
פיניקס מקבלת עומק על חשבון סנטר שלא רצה להיות שם.

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:55:38
הגב ל  Smiley

מעניין אם יש כבר סידור בקנה להולידיי להיט.
אם כן, ההיט שיחקו אותה פעמיים – גם נשברו לתת יותר מדי על דיים, וגם יקבלו שחקן שטוב יותר עבורם.

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 22:01:23

*לא נשברו

etayle
etayle
27/09/2023 21:55:56
הגב ל  Smiley

עומק בשקית זבל אולי, אסופת כלום ושום דבר הביאו.

Smiley
27/09/2023 21:57:47
הגב ל  etayle

מה היה להם בדיוק לפני על הספסל?

etayle
etayle
27/09/2023 22:02:37
הגב ל  Smiley

ומה יש עכשיו?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

קאם פיין ויינרט ביומבו עדיף על כל אלה

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 22:01:49
הגב ל  etayle

אמת

חגי "התותח" ניסני
27/09/2023 21:53:18

תודה
לקבל בחירת דראפט אחת זה תמוה. כן הם יכולים לקבל על הולידיי עוד בחירה אחת וגם אייטון סבבה ועדיין נשמע לי מעט מדי

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 21:54:00

קבוצה שצריכה את הולידיי זו פילי.
ובטח פורטלנד יכולה לספוג את החוזה הנגמר של הארדן. (בתמורה לבחירות או צעירים)
אבל הוא צריכה לעשות לו ביי אאוט או להעביר אותו הלאה כי היא בטח לא צריכה אותו בסביבה.

NBA בדם
27/09/2023 21:56:46

פילי חייבת לוותר על מקסי תמורתו.
מי גם ייתן את הולידיי וגם יקבל את הארדן בלי שחקן צעיר מבטיח?

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 22:03:00
הגב ל  NBA בדם

אם מקסי הולך אין שום טעם לעיסקה.
מניח שיש להם בחירות או לפחות איזה צעיר אחד לתת.

NBA בדם
27/09/2023 22:15:13

לא מכיר צעיר מבטיח שלא עונה לשם מקסי🤔

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 22:18:13
הגב ל  NBA בדם

צודק, יש להם רק בחירות להציע.
נראה לי שפורטלנד ימצאו עסקה טובה יותר.

חגי "התותח" ניסני
27/09/2023 21:58:06

ברור. פורטלנד לדעתי בכלל יעבירו אותו לOKC ביחד עם כמה בחירות תמורת הגופיה של ראס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לא נותן את מקסי על הולידיי. אני מוכן לתת את טוביאס והארדן על הולידיי

NBA בדם
27/09/2023 22:21:23

בחיים לא!!
את שניהם הייתי זורק לחירייה. אין על מה להזדכות.
הולידיי קליבר רציני.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

חחחחח אני תמיד מציע. היה לי קל יותר למכור אותם בwwe. אולי מיניסוטה היו נותנים לי גובר ו4 בחירות סיב 1 על האריס והארדן😉

gogo
gogo
27/09/2023 21:55:45

פורטלנד מקבלת כרטיס כניסה לפלייאוף אם צונסי יידע לחבר אותם.
במילווקי יהיו הרבה היילייטס אבל אליפות ממש לא. בפלייאוף אני מעדיף את הולידיי על לילארד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  gogo

יכנסו לפלייאוף

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  gogo

להשוות שחקן משלים לכוכב זה לא רציני. הולידיי היה מספרי 3 4 בקבוצות ככוכב ראינו איפה פילי הגיעה איתו….
עם כל הכבוד להגנה שלו ההתקפה של דיים לוקחת 😁

etayle
etayle
27/09/2023 21:58:04

יש ללייקרס משהו כדי להביא את הולידיי? איזה פרוטקציות?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

הליגה בטח תנסה לארגן שיחתום שם חינם

NBA בדם
27/09/2023 21:59:29

מישהו רוצה ללכלך על יאניס והסופר טים?
או שרק על לברון זה סקסי ללכלך?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

איזה סופר טים יש לו? דמיאן לא קרוב לרמה של וויד אז ו מידלטון גם פחות טוב מבוש וגם אחרי השיא

NBA בדם
27/09/2023 22:13:48

וויד היה שחקן על רק ב11. מאז התחילו בעיות ברכיים ודעך לאיטו.
לילארד שנים טופ 10 בליגה ומידלטון שווה לבוש לפחות אם לא יותר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

זה מה שהתאגיד מכר שוויד היה גמור ולברון סחב אותו אבל אין לזה קשר למציאות 😁

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 22:20:22
הגב ל  NBA בדם

השתגעת? ווייד היה השחקן הטוב ביותר במיאמי ההיא

NBA בדם
27/09/2023 22:25:29

במיאמי של 11 עד 14:
11. לברון וויד היו שווים בכוחם.
ב12 וויד הפך לאולסטאר
13,14 וויד ממש נחלש.
חכה לדירוג שלי(אמור לצאת יום שישי) ותראה.

Florida man
27/09/2023 22:00:42

לא בטוח שמילווקי תרוויח . הולידי הוא אחלא שחקן בשתי קצוות במשחק. לא קולע כמו דיים אבל מנהיג ומשפר את השחקנים מסביבו.
פורטלנד התעקשה כל הקיץ לא לקבל גארד ומה קיבלה בסוף? גארד…. (לא שאני משווה את הירו להולידיי)

ברוך רובין
27/09/2023 22:06:58

טרייד ענק של מילווקי, איך בדיוק שומרים ומצופים על יאניס בצבע שלילארד תופר שלושות, הפכו שוב בבת אחת למעומדת העיקרית לאליפות. לגבי ההגנה למרות שהולידיי מגן על ההגנה של מילווקי מתבוססת על יאניס והיכולת שלו לכסות שטחים. סאנס נכשלו

NBA בדם
27/09/2023 22:07:05

איזה כיף!!
אני מסקר את מלווקי.
אני פוצח בריקודי בטן.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

חחחח תתחדש

ברוך רובין
27/09/2023 22:12:16
הגב ל  NBA בדם

ענק!!!!

דוקטור רזי הופמן
27/09/2023 23:59:21
הגב ל  NBA בדם

קבל בארי סימון
https://www.youtube.com/watch?v=sy3DEnGLwzw
אופס, הבלבלתי
https://www.youtube.com/watch?v=aK5l9JKYmi4
הכי טוב להתרפק על העבר,1970
https://www.youtube.com/watch?v=AOz0CqtZf6E

NBA בדם
28/09/2023 0:26:03

נייס

NBA בדם
27/09/2023 22:09:12

אייטון צריך לעשות ברכת הגומל.
לנורקיץ צריך לעשות ברכת דיין האמת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

חחחח. אייטון כבר לא יהיה איזה סטאר גדול גם בפורטלנד אבל יהיה יציב ולא פציע כמו נורקיץ. הכדורים בפורטלנד ילכו לסקוט וסיימונס לא נראה לי פורטלנד יבנו על אייטון להיות גו טו גאי

Avri
Avri
27/09/2023 22:09:29

במבט ראשון, הבאקס שיחקו אתה. בדיוק מה שהרופא רשם ליאניס, ולדיים. יסדר למנהלים שם שקט בגזרת יאניס, דבר שהם ידעו לעשות יפה לאורך הקריירה שלו.
פורטלנד השיגו תמורה מצויינת על דיים, הרבה יותר טוב מהשאריות שמיאמי דיברו עליהם. אייטון יכול לקבל את המבטים שלו סופסוף והטיים ליין שלו עם סקוט וסיימונס מצויין. פתאום הם קבוצת העתיד של הליגה. ג'רו עוד יתורגם לנכסים אחרים כי אין לו מה לחפש בפורטלנד אבל יהיה גם יהיה לו ביקוש במקום אחר (פילי לדוגמה היו נותנים את הארדן בכיף בעדו, אבל פורטלנד לא יקחו).
פיניקס קיבלה סוג של עומק שהיה מאוד חסר לה מהספסל ובעיקר יכול להיות שמקווים שם שגרייסון אלן נכנס לשנות השיא שלו וייתן איזה 13 נקודות, ערסיות ומלחמה כל ערב, אבל עדיין ההרגשה היא שגנבו אותם והם היו יכולים לקבל עליו הרבה יותר.

איזה כיף שזה קרה, היה קצת מנומנם בקיץ הזה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

נאזיר ליטל, קיון ג'ונסון, גרייסון אלן. אני מתקשה לקרוא לזה עומק. בראדלי ביל ישחק סנטר ויתן יד בהגנה
יש שמועות שדוויט וגואקים נואה באים למבחנים

NBA בדם
27/09/2023 22:27:41

הם נפלטו מהעולם הבא, לא קיבלו אותם.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

זה היה בגולדן אולי בס(י)אנס יקבלו אותם.
אם לא תמיד אפשר להחתים את דדמן

Avri
Avri
27/09/2023 22:39:51

ככה נראים ספסלים בליגה, מה ציפית? סטף לברון ובאטלר? חוץ מיזה לפני זה לא היה להם אפילו את זה.

עידו גילרי
27/09/2023 22:25:18

מהבאבל סאנס, מהקבוצה שהגיעה לגמר ואפילו מהקבוצה שחטפה בראש מדאלאס נשאר רק בוק. ☹️ קשים חייו של האוהד.

ברוך רובין
27/09/2023 22:29:04

רציתם בעלים חדש (:

עידו גילרי
27/09/2023 22:29:32

קיבלנו …

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחח בדרך למטה אני מחכה לראות אותם מדברים על ללמוד לשחק אחד עם השני להקריב לתת הגנה הסטט לא חשוב לי חחחחח את כל אלו נשמע העונה😉

הבן הממזר של דנילו גלינארי

גילרי עזוב את כל זה זה המסביב אל תשכח שהטרייד הכי גדול שלכם זה דה שוט הכוכב של העגלה שלכם….
ודה שוט הוא מדריך קפיצה מצוקים

דה שוט
28/09/2023 1:02:06

😂😂😂😂😂
הסאנס קפצו יפה מאוד מצוקים עוד הרבה לפני שהגעתי. מה שלוקה עשה להם זה בכלל באנג׳י (בלי חבל…)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

🤣🤣🤣

עידו גילרי
27/09/2023 22:26:14

רן – הולידי תמורת פול + שתי בחירות סיבוב ראשון מוגנות טופ 3?

NFS
NFS
27/09/2023 22:32:30

יאניס אוהב שדיים צמוד אליו

NBA בדם
27/09/2023 22:33:56
הגב ל  NFS

גדולל😂😂

דוקטור רזי הופמן
28/09/2023 0:04:44
הגב ל  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחת התגובות הכי אינטליגנטיות בעשור האחרון.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NFS

🤣🤣

thetroll
thetroll
27/09/2023 22:35:27

תשמעו … וואלה. באמת? קודם כל אובייקטיבית (שזה לא מה שחשוב -אחר כך החלק הסובייקטיבי שהוא יותר חשוב) אני מנסה להבין את ההגיון. הולידי בעייני המנהל משחק הכי טוב בליגה. (לא מתעקש – נגיד בשלישיה הראשונה). זה שחקן שכשנחה עליו הרוח הוא רוצח אותך מהטריי ושחקן הגנה טופ. לילארד זה לילארד אין מה לעשות אבל אם משקללים את הכל כולל ההגנה אני לא בטוח שזה יותר טוב למילווקי. טוב נזרום עם העדר. יותר טוב למילווקי. נגיד. אובייקטיבית. עכשיו פורטלנד.. לא הבנתי את הרעיון. אם אתם הולכים לבנות קבוצה חדשה מסביב לסקוטר הנדרסון אז בשביל מה להביא את הולידיי? כדי לעשות טרייד על הולידיי? במקום על לילארד? זה טמטום מוחלט. כאילו עכשיו יש להם ביד את הולידי לסחור בו במקום בלילארד. זה יותר טוב? לא בטוח. בסדר קיבלו על הדרך את איטון. וואלה כל הכבוד. ופיניקס??? נורקיץ'??? זה ההוא הפציע? כאילו שלא חסרה להם במצבת שחקנים פציעים. נוקריץ על איטון? אתם רציניים? כאילו… איך זה קורה לדוראנט כל פעם. איך הוא כמעט מצליח תמיד להגיע למשהו ובסוף זה מתחרבן לו.
ועכשיו סובייקטיבית שזה מה שחשוב כי אובייקטיבית זה טמטום מוחלט. סובייקטיבית זה טרייד רגיל בליגה ההזויה הזאת. פשוט פעם בכמה זמן צריך לתת ניעור. בעברית יותר תקנית? ריענון. אבל זה ניעור. זה מה שזה. ניעור. יוצר ציפיות אצל האוהדים. נותן להנהלות עוד שנה על הכסא שמשפריץ מליונים. כל האוהדים בחוץ עם עייני עגל מנסים להבין. והכסף ממשיך להיות מושפרץ לכל עבר כי זה מה שכנראה באמת חשוב. טרייד מוזר ברמות. הסתכלתי קצת על השחקנים המשלימים פה. אולי מתחבא איזה אוצר שאמי לא רואה. אבל לא נראה לי.
טוב נראה.

אשך טמיר המקורי
27/09/2023 22:41:49
הגב ל  thetroll

חחחח תגובה טובה אבל הולידיי יותר סחיר מדיים כי הוא לא עושה משחקי כוח ותרגילים ויעבור לאן שירצו בלי בעיה.
והחוזה שלו יותר נוח
שני אלו נותנים להם הרבה יותר אופציות מדיים.
והם כבר קיבלו את אייטון אז יש כבר חלק מהתמורה בכיס.

thetroll
thetroll
27/09/2023 22:51:03

האמת שאני מסכים איתך. ג'רו זה סחורה חמה מאוד בליגה הזאת יושב בול על קונטנדרית שיש לה כוכבים וצריכה שחקן כאילו "משלים" בלי מניארות אלה אחד שעושה את העבודה הכי טוב שיש. אני מת על השחקן הזה אפילו בליגה המפגרת הזאת סביר להניח שיש מספיק ג'י אמים שהתחילו לפנטז עליו עכשיו ויתנו עליו נכסים. נראה. זה ארוע מתגלגל נראה איך זה יגמר. חחח

ברוך רובין
27/09/2023 23:27:47
הגב ל  thetroll

מה עשיתם מהולידי, מגן על מנהל משחק בינוני בלי קליעה.
.
לגבי פורטלנד, הם יכלו להוציא יותר על לילארד אבל הולידי הרבה יותר סחיר ממנו זה לא הסוף.
.
ברגע שביל הגיע היה ברור שזה עניין של זמן שהעגל יעזוב, הסאנס הייתה חייבת עומק ולכן ביצעו את הטרייד לעבות את הספסל אבל אלא לא המחליפים שרשם הרופא.

אם תשאל אותי לגבי ניקוד זה A+ למילווקי אפילו בחלומות הוורדים ביותר לא האמנתי שיצליחו להפוך את הולידיי ללילארד. B+ לפורטלנד. וF לסאנס

thetroll
thetroll
28/09/2023 0:04:36

ברוך הולידיי מנהל משחק בינוני? בלי קליעה ? בחיאת לא הגזמת? נו טוב שיהיה. לגבי הציונים על הטרייד אני פחות או יותר מסכים איתך.

The Oak
The Oak
28/09/2023 0:20:08

הפוך.
A לסאנז
B לפורטלנד
ו- F (הייתי נותן D אבל כבר אין Defence בגזרת הגארדים) למילווקי
מעניין לאן יאניס עובר עוד שנתיים.

thetroll
thetroll
28/09/2023 0:42:06
הגב ל  The Oak

אתה מטריל את הטרול? עד כדי כך אתה שם קצוץ על לילארד?

דוקטור רזי הופמן
28/09/2023 0:06:40
הגב ל  thetroll

אז תן ניעור

The Oak
The Oak
28/09/2023 0:21:31

נער פעם אחת, נער פעמיים.
בזריקה האחרונה לילארד לא עושה במכנסיים.

thetroll
thetroll
28/09/2023 0:43:28

דוק אני שותה את זה מנוער לו מעורבב.

דוקטור רזי הופמן
28/09/2023 10:09:54
הגב ל  thetroll

רק אל תשתה את זה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הקיפוד
הקיפוד
27/09/2023 22:36:48

מילווקי במבט ראשון ניצחה, אבל הבעיה שלה לא היתה הולידי בשום שלב אלא שתי אלו שאחריו ברוטציה, ברוק ומידלטון. קשה לי לראות אותה משתפרת כל כך, ובכללי אני אתאר אותה דרך ביטוי בכדורסל אבל שלא כל כך קשור לנושא והוא One&Done כי אני לא רואה אותה עושה משהו בעוד שנתיים, אם זה ייגמר באליפות אז זה יהיה שווה את זה אבל אם לא היא תצטער על זה כי אין לה נכסים יותר
מצדה של פיניקס עשתה את המינימום המוטל עליה, אני מסכים שהיתה יכולה להשיג יותר עם טרייד על טרנר ומקונל אבל לא נראה, במקום זה השיגה סנטר שיחליף את פול בתור הפצוע ורוטציה, גרייסון אלן על שאמט זה חיזוק לא רע, וטיפה פורוורדים לספסל.
מבחינת פורטלנד, כמו פיניקס יכלה להשיג יותר אבל הבינה שברגע שמתחילים המחנות אימונים הערך של דיים צונח אז השיגה את שחקן די טוב שגם אולי ילמד את סקוט להיות שומר אדיר אם יישאר, ואם לא אז נכסים קלים, את אייטון שהוא כשרון לא ממומש וקצת בחירות, שזה נכסים לא רעים בכלל

Drexler
Drexler
27/09/2023 22:51:44

טרייד מדהים למילווקי , גם מנעו מלילארד לעבור למיאמי (למרות שכנראה לא היה למיאמי מספיק מה לתת) גם עשו שידרוג מטורף שהיה נדרש וגם הבטיחו שיאניס יחתום על חוזה חדש אחרי שחשב על עזיבה . לילארד יקח את הכדורים במאני טיים ירכז את המשחק ויוריד עומס מיאניס . הפיקנרול עם יאניס יהיה בלתי ניתן לעצירה הכי קרוב שנקבל ליאניס עם סטף. הגנתית יש למילווקי מספיק שחקנים לחפות עליו. זה לפחות גמר פלייאוף . לא רואה אותם נופלים לשום קבוצה במזרח, אלא אם יהיו פציעות מטורפות.
לילארד למרות כל הדיבורים התרכך , טורנטו ופילי רצו מאוד אבל לדעתי הוא לא רצה ואחרי שהבין שטרייד עם מיאמי לא יגיע בקרוב בחר באופציה שלדעתי יותר טובה לו והלך לשחק עם יאניס . לדעתי זו התאמה מושלמת עבורו .
פורטלנד מתחילים מחדש כנדרש והרוויחו מאוד.
לדעתי פיניקס נחלשו חזק כי אין להם גבוהים הגנתיים , אין rim protector, זה יסתיים בהתפרקות בפלייאוף .

The Oak
The Oak
28/09/2023 0:17:02
הגב ל  Drexler

מי השחקנים שיחפו עליו בהגנה? מידלטון?
אתה מדבר כאילו מדובר בקלייד דרקסלר בן 28 ולא בלילארד שמתחיל להתקרב ל 40 ושהשלשות שלו כבר פחות טובות והצעד הראשון נחלש.
מצטער. עם הולידיי ואלן ביום טוב אין הרבה הבדל התקפית ביחס ללילארד. לעומת הבדל עצום בהגנה.

ג'ט לג
ג'ט לג
28/09/2023 2:10:04
הגב ל  The Oak

לילארד בן 33 לא 40. אולי אתה רגיל שבספורט הישראלי שחקנים אומרים קדיש על הקריירה בגיל 30 אבל בספורט המקצועני של ימינו שחקנים משחקים וברמה גבוהה עמוק לתוך ה30 והמובחרים מהם גם קרוב ל40. סטף קארי בן 35 ונראה מדהים, דוראנט בן 35 ועדיין בלתי עציר, לברון בן 200. גם אם הוא לא השחקן שהיה לפני שנתיים שלוש זה עדיין טוב כי פה יש לו כוכב משלים שעדיין בשיאו והפעם הוא ישלים אותו הגנתית. זה לא מה שהיה לו בפורטנלד בכל השנים שם השחקן הכי טוב לידו היה גארד בינוני עם קליעה ובלי הגנה. כאן יש מערכת הגנתית שכבר שנים עובדת אבל אין לה מנהיג.
אני לא קונה את האשמה הבלעדית על בולדנהולצר. קבוצה מקום 1 במזרח צריכה לקחת מקום 8 גם בלי מאמן. זה בעיית אופי לקבוצה.
בגלל זה יאניס ויתר על כבודו ונתן לדיים לנהל את ההתקפה כי אם יש מישהו שחד בקלאץ' זה דיים

עידו גילרי
27/09/2023 23:16:49
Drexler
Drexler
27/09/2023 23:51:24

חחח גדול,
בוכה על tampering , פט ריילי המציא את זה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

😂😂😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
27/09/2023 23:42:00

הולידיי לא יישאר בפורטלנד
הוא יעבור לפילי, מיאמי או לקליפרס

שי אבן צור
27/09/2023 23:43:46

המרוויחה הגדולה זאת פורטלנד! תעשה פלייאוף השנה

ד"ר פופרס
27/09/2023 23:51:06

מי ששונא את הסאנס חייב לאהוב את הבעלים\GM שלהם.
הסאנס נמחקו,קללת דה שוט בועטת וולה ישר מראש הצוק.
פורטלנד נתנו עבודה,
הבאקס נתנו ליווני שלהם תרופה מרגיעה "זמנית"
מיאמי בקריז חחחחח

דוקטור רזי הופמן
28/09/2023 0:13:18
הגב ל  ד"ר פופרס

+1865

דה שוט
28/09/2023 1:09:41
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחחח תגובה טובה
הציעו כאן בהופס 6000 טריידים ואף אחד לא חזה את זה

ד"ר פופרס
28/09/2023 1:13:30
הגב ל  דה שוט

האמת ממש קשה לראות מה קורה מאחורי הקלעים, המציאות עולה על ידה ידה ידה

ד"ר פופרס
28/09/2023 0:08:17

רודי גיי חתם לשנה בגולדן סטייט.

דוקטור רזי הופמן
28/09/2023 0:14:14
הגב ל  ד"ר פופרס

אני מאד גייה בו
הוא גיי המשפחה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ד"ר פופרס

יהיה הסנטר שלהם

The Oak
The Oak
28/09/2023 0:14:09

פיניקס התחזקה וכעת קונטנדרית לכל דבר ועניין.
הולידיי ואלן יחד שווים יותר מלילארד בהגנה ביי פאר ופחות בהתקפה.
מילווקי בעצם נחלשה כי פלייאוף זה הגנות.
פורטלנד כנראה תהיה ממש טובה עוד 4-5 שנים.
אולי הולידיי לסיקסרז?

ד"ר פופרס
28/09/2023 0:21:56
הגב ל  The Oak

פיניקס התחזקה וכעת קונטנדרית🤣🤣🤣
תגיד את זה לגילרי שי הרשע ובעיקר למפוצץ המכוניות "דה שוט"
פיניקס במיץ מיץ של הפיפוש

The Oak
The Oak
28/09/2023 12:07:35
הגב ל  ד"ר פופרס

טיפה נבהלתי שאולי יצאתי הזוי.
ואז שמעתי שגם טים בונטמפס מ espn
חושב כמוני אז נרגעתי קצת.

The Oak
The Oak
28/09/2023 12:08:19
הגב ל  The Oak

בעצם אולי הם צודקים…

ד"ר פופרס
28/09/2023 0:15:12

ראס "לא אוהב סקס לפני משחקים. אחרי משחקים זה חגיגה"
אשתו השיבה: "טוב לדעת שזה מעודד אותך בין אם אתה מנצח או מפסיד"🤣🤣🤣

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ד"ר פופרס

🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
28/09/2023 0:20:03

פורטלנד יצאו מהמחראה שהם היו בה עם ריח שושנים.

דה שוט
28/09/2023 0:38:23

הסאנס התחזקו מאוד. נפטרו מאייטון שלא רוצה בכלל לשחק והרוויחו עומק. הקלף הסודי כאן זה גרייסון אלן. ריווח וקשוח.
פורטלנד גם התחזקו מאוד כמו שאמרו כאן בעיקר בהגנה.
מילווקי הימרו כאן – לא בטוח שדמיאן כל כך עדיף על הולידיי. בעיקר בפלייאוף, בנוגע להגנה. אבל ראינו השנה שתי פיינליסטיות עם הגנות בינוניות אז אולי בעצם מילווקי הרוויחו. יהיה מעניין

ד"ר פופרס
28/09/2023 1:04:47
הגב ל  דה שוט

דה שוט, אתה הקלף הסודי
ווינק ווינק

דה שוט
28/09/2023 1:08:39
הגב ל  ד"ר פופרס

השנה לא תראה אותי בצנטרישוט הסאנס הולכים לטבוח במערב בוא עם הטמיר תעלו על העגלה ביל קיידי ובוקר שימו קסדות

ד"ר פופרס
28/09/2023 1:11:47
הגב ל  דה שוט

איזה עגלה? אין גלגלים הספסלים רקובים. הרשע וגילרי הולכים לתלות אותך מהמשקוף
דה שוט, אני לא יודע מה מכרת לבעלים החדש,אבל חיסלת אותם לעשור.
לא מתקרב למלכודת הרעל הזה.
אני על העגלה הירוקה כל הדרך

דה שוט
28/09/2023 2:34:48
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחחח העגלה הירוקה בנויה על טייטום ובראון שני שעלולים הצמד הכי לא צמד בליגה צלילה מהצוק מובטחת

ד"ר פופרס
28/09/2023 2:38:27
הגב ל  דה שוט

מבטיח לך,מילה של פופרס שאתה גילרי הרשע והעגלוש שלכם טסים לפנינו
אנחנו הירוקים נקבל כרית ריכוך
ככה אתם עושים תלמה ולואיז העונה,הקאפקייק בחוד.
חחחחחח

IDO
IDO
28/09/2023 1:02:37

מילווקי ניצחו בגדול. הם טופ 2 לאליפות. הראשונים מהמזרח.
שחקן כמו לילארד שווה עוד עשר נקודות לטוטל הכללי. ויכול לנצח לך את כל המשחקים הצמודים .
מאמן שיידע לתפור את הקשר לילארד יאניס יקבל מכונה לא עצירה.
השילוב שאני הכי יכול לחשוב כדוגמא זה סטף קארי פריים לברון ביחד. וזה מפחיד!!!

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  IDO

הפיקאןרול ביניהם יהיה קטלני בטח בבידורסל שלא מאפשר לצאת אגרסיבי אחרי הסקרין. אחד מבין דיים ויאניס תמיד יתקע במגן וילך לקו😁
נוסחה בלתי עצירה

Yinon Yavor
28/09/2023 1:05:31

הסאנס לדעתי המרוויחים הגדולים.
ממילא לא היו להם מספיק כדורים כדי שגם אייטון יממש את הפוטנציאל שלו, אז החליפו אותו בעומק, כולל סנטר לא רע בכלל שאין לו בעיה לחיות משאריות.
.
ברמה האסטרטגית מילווקי גם הרוויחו, בהנחה שזה יגרום ליאניס לחתום.
.
פורטלנד מראש כיוונה להיות בצד המפסיד כדי ללכת לריבילד, וזה אכן יקרה

FAN
FAN
28/09/2023 2:17:57

אחד הדיווחים הכי חלוקים בדעות שהיו באתר הזה… כל אחד נתן ציון הפוך מקודמו

ג'ט לג
ג'ט לג
28/09/2023 2:26:24

מילווקי היו חייבים ניעור. חייבים.
אבל הבעיה לא הזתכמה רק במאמן. בודהולצר היה גרוע בפלייאוף כשזה הגיע לעשות התאמות אבל כשאתה מפסיד בסיבוב הראשון מול המדורגת שמינית זה יותר השחקנים ממאמן.
אז יאניס לא הופיע בקלאץ והם הביאו את לילארד כדי להיות האיש הזה כי כבר שנתיים יאניס לא נותן את ההופעות בלבל שאקיל שהוא נתן בסדרה מול פיניקס .
בגמר.
ואם כל הכבוד להגנה של ג'רו הוליידי, שחקן שיש חלק גדול באליפות ושלא אשכח את המהלך שם שהוא חטף להגנת פיניקס שהסתיים בסל של יאניס שחתם את האליפות אבל עם זאת, את השחקן הזה באטלר לקח פעם אחרי פעם אחרי פעם למיד ריינג' ותפר אותו פעם אחרי פעם , אז אם כל הכבוד להגנה הנפלא שלו בנקודה כזאת של משחק אני מעדיף שאם אני חוטף כל פוזשן שתי נקודות שיהיה לי דיים שיתפור שלשה על כל שתיים של באטלר.

FAN
FAN
28/09/2023 3:26:20
הגב ל  ג'ט לג

אמנם באטלר התעלל, אבל מה שהיה שם לא זוכר שקרה להולידיי בעשור האחרון. והיו לא מעט חיות בצד השני..

ד"ר פופרס
28/09/2023 2:45:24

ככה הסאנס מנוגבים העונה
https://giphy.com/gifs/cat-fun-sliding-DyrRdAZvsS7Pq

Zvika Bar-Lev
28/09/2023 2:54:34

אני חושב שהולידיי, שחקן שלגמרי חתום על האליפות של מילווקי, עדיף על דיים. לא רואה איך מילווקי עולה מדרגה מהדיל הזה. פורטלנד שיחקה אותה בענק. ואת פניקס קשה לי להבין.

שייקה
28/09/2023 5:48:42
הגב ל  Zvika Bar-Lev

הגרוש ללירה הוא עדיין רק גרוש.

גיא רוזן
28/09/2023 5:35:23

וואו. בן אדם קם בבוקר, ויש את זה.
צריך איזו שעה בשביל לעכל…
.
דבר אחד –
הולידיי שחקן נהדר. אבל תבדקו. איך נראו האחוזים שלו מ-3 לפני מילווקי ואחרי.
עכשיו, אם מתבוננים במה שלילארד עושה, וברמת הקושי, ואז מוסיפים אותו למילווקי –
עכשיו מדברים על משהו חדש לגמרי. הריווח סביבו, הפוטנציאל של הפיק אנד רול עם יאניס?
יקלע פחות, אבל יעשה הכל טוב יותר ויניל יותר, מה שהופך (לדעתי) את מילווקי לקבוצה שכרגע עברה את דנבר כקונטנדרית המובילה.
הסאנס?
אכלנו אותה. אנחנו בדרך להיות ברוקלין 2.0

שייקה
28/09/2023 5:46:36
הגב ל  גיא רוזן

ככה, בקלות, לקחת מדנבר את הבכורה? עבדו קשה החברה שם ואתה בין קור שינה אחד לחברו, לפני שראית מתיחת שריר בטן אחת מדיים, כבר נתת להם את המושכות. כמובן שכל מה שכתבת נכון, בתיאוריה. במציאות, יש עדיין קבוצה אחת (עם כמה שינויים קטנים, אוקיי) that got it done. תן להם לפחות עד תחילת העונה.
לגבי הסאנס כמובן צודק אכלתם חרא.

חגי "התותח" ניסני
28/09/2023 6:53:08
הגב ל  שייקה

אני בכלל לא בטוח שדנוור אלופה אם יאניס לא נפצע בתחילת הפלייאוף

שייקה
28/09/2023 8:55:27

מה הקשר למה שכתבתי? כאילו, יש קשר קלוש ולא רלוונטי, אבל איך זה קשור לעונה הקרובה? אתה אומר שבגלל משהו שלא קרה שנה שעברה, משהו אחר שלא קרה מעולם יקרה שנה הבאה? מעניין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

את מילווקי אני יכול להבין – מבין כל שחקני ה"תראה יאניס מה אנחנו מוכנים לעשות בשבילך", הם הביאו את האטרקטיבי ביותר. נראה מי יהיה בקו הבריאות, נראה אם זה יעבוד על הפרקט ולכמה זמן, ובסוף נדע אם הם הצליחו. גילוי נאות – כותב שורות אלה חשב שמילווקי שילמו יותר מדי על הולידיי ושהוא לא יעשה את ההבדל עבורם…. נו טוף.
התמורה המלאה של פורטלנד תלויה בטריידים בהמשך, אז קשה להעריך בשלב זה. סך הכל נראה לי סביר. מענין מה יעשו עם אייטון.
את הצד של פיניקס צריך לבחון בשני חלונות זמן. בחלון הארוך – להפוך בחירת סיבוב ראשון ב-2018, ללא בעיות רפואיות, לגרייסון אלן, מה שנשאר מנורקיץ, ועוד כמה חתיכות זו השמדת פוטנציאל מרהיבה. בחלון הקצר – אם היחסים עם אייטון היו בלתי ניתנים לשיקום כנראה שלא היו להם יותר מדי ברירות. בשורה התחתונה – להערכתי הסיכויים שתצא מזה קבוצה של ממש נותרו נמוכים. חבל על בוקר ועל האוהדים.

Yinon Yavor
28/09/2023 7:45:07

האמת שהטרייד לא ממש משנה את דעתי, ששתי הקונטנדריות הבכירות כרגע הן בוסטון ומילווקי.
דנבר מעולים אבל מקבלים הרבה יותר מדי כבוד כאן. הם קצרים וזכו בקלות בגלל היריבה מהמזרח. אולי היו זוכים בכל מקרה, אבל לא בכזאת קלות

נועמיקו
נועמיקו
28/09/2023 9:49:28

לדעתי המהלך של פיניקס הוא בעיקר פיננסי ופחות מקצועי. יש להם פיירול מאוד גבוה וכנראה שרצו להקטין את מס המותרות. לגיטימי, לא כולם לייקוב.
בנוסף, יש גם שיקול מקצועי של לייצר מעט היררכיה בתוך סגל הכוכבים הזה. אייטון התקשה לבלוט לצד 2-3 כוכבים, אז קשה לראות אותו מככב לצד 4. יותר מתאים לפיניקס סנטר עם אופי של שחקן משלים כמו נורקיץ' (לדעתי סנטר מצוין כשהוא כשיר), לשלם מקס לאייטון אצלם זה בזבוז.
פורטלנד מיקסמו את התמורה על לילארד, ובעיניי הם המרוויחים הגדולים בעסקה. המו"מ הקשוח ואי הכניעה לדרישות של לילארד השתלמו להם. הולידיי מצוין ויכול ללמד הרבה את סקוט, אבל יכול להיות שלקחו אותו רק כנכס כי ירצו לתת את הבמה לסקוט ויש להם גם את סיימונס.
הבאקס לדעתי לא הרוויחו. נכנעו לדרישה של יאניס והביאו כוכב, שלא בטוח שמשדרג אותם ברמה הקבוצתית על פני הולידיי. הם לא יהיו רעים, אבל השדרוג שהם חיפשו היה מקבוצה בכירה לאליפות נוספת, וקשה לראות איך שני אלפא דוגז ייצרו סינרגיה שתביא אותם לשם.

עידו גילרי
28/09/2023 9:52:49
הגב ל  נועמיקו

רק שהסאנס לא הקטינו את הפיירול או את מס המותרות.

ירון, החלום
ירון, החלום
28/09/2023 13:27:51

בס"ד
תודה רבה.
טרייד מעניין.
נראה מה יצא.