מעורב הופס ליום חמישי: דמיאן לילארד במילווקי כשכל ה-3 המעורבות יצאו מנצחות, ואתגר היום / מנחם לס

  1. הבאקס הקשיבו לג'יאניס שאיים בעזיבה, והביאו לו את דמיאן לילארד

הטרייד המשולש הוא כדלהלן:

I.מילווקי מקבלת את דמיאן לילארד.

II. פורטלנד מקבלת דיאנדרה אייטון, ג'רו הולידיי, טומאני קמארה, בחירת סיבוב ראשון של מילווקי ב-2029 ואפשרות להחליף בחירות.

III. פיניקס מקבלת את יוסוף נורקיץ', נאזיר ליטל, קיון ג'ונסון, גרייסון אלן.

2. מחשבות ראשונות אחרי שהיה עלי לשנות את כל המעורב כשנודע על הטרייד הבומבסטי: כל השלוש יצאו מנצחות

1)דמיאן לילארד חזר ואמר 'רק למיאמי'. אז דמיאן לילארד חזר ואמר.
2) הייתה זו הפגיעה הרצינית ביותר במוניטין ובתדמית של פט ריילי. אחרי התרגיל שעשה על הניקס לפני הרבה-הרבה שנים, מגיע גם לו להרגיש טעמה של תבוסה.
3) Jimmy Butler Accuses Milwaukee Bucks Of “Tampering,” Calls On NBA To Investigate Damian Lillard Trade (VIDEO. זוהי בכייה של לוזרים על חלב שנישפך.
4) היה זה תרגיל מצויין של 'עושים עסקים בסתר'. עד לפני 4 שעות הקטע מספר "1" במעורב היה "לילארד לטורונטו?". לפתע כל הגלגלים של מרכבת מיאמי היט התפנצ'רו, ותשומת הלב הייתה "דמיאן לטורונטו עבור פסקל סיאקם, סקוטי בארנס, ובחירת דראפט עתידית". כדי לבצע טרייד משולש כזה כפי שנעשה עשרות אנשים חייבים להיות מעורבים בו, וכולם עם קוד השתיקה של המאפיה. ההודעה שדמיאן לילארד מצטרף לג'יאניס במילווקי התפוצצה בסערה, מבלי שלאיש היה מושג כשהטרייד הבומבסטי הזה נעשה בסתר מחלט.
5). הטרייד הזה של דמיאן לילארד למילווקי לא בא בחינם: עליהם היה לוותר על דרו הולידיי והצלף גרייסון אלן לפיניקס, בחירת דראפט בלתי מוגנת ב-2029, ושני FIRST ROUND SWAPS ב-2028 ו-2030 לפורטלנד. (אבל למילווקי חשוב ההווה, עם ג'יאניס)
6) הבלייזרס מקבלת את בחירת הדראפט הראשונה של 2018 דיאנדרה אייטון ובחירת הדראפט טומני קמרה מפיניקס.
7) הטרייד הזה יוצר עבור מילווקי 'משולש' של ג'יאניס, דמיאן לילארד, וקריס מידלטון שאני מוכן להכתיר עכשיו כמשולש החזק ביותר בליגה. שלישייה חזקה ברמות מהמשולש 'קרי-תומפסון-גרין' וחזקה מהמשולש 'לברון-אנטוני תומאס- ריבס (או דיאנג'לו ראסל).

דמיאן וג'יאניס הם משחקני ההתקפה הטובים ביותר בליגה, וקריס מידלטון הוא ה- X-פקטור שבשיאו יכול לשמש כמנהיג השקט של מילווקי לאליפות (שחקן של 19.8 נק' ב-46.3% מהפרקט, עם 39.3% מהטריי)
8) אם תסתכלו על מה שמילווקי הייתה צריכה לתת עבור לילארד, אז זה לא הרבה. במקום אלן יש למילווקי את לילארד כשצריך, את פט קונאוטון, וההחתמות האחרונות מליק ביסלי ומרג'ון ביאוצ'אמפ.
9) בקשר לבחירות הדראפט העתידיות, מילווקי לא דואגת. מה שחשוב לה זה לנצח ע-כ-ש-י-ו, ויש לה את הכלים לעשות זאת בשלוש השנים הבאות עם מה שיש להם.

10) דרו הולידיי הוא שחקן שקשה לאבד. מגן מצויין. אבל עם לופז, בובי פורטיס, וג'יי קראודר, מילווקי מצטיירת כיום כקבוצה מס' 1 ב-NBA.
11) מה הטרייד הזה עושה לבלייזרס? אתן לכם את ההרכב הצעיר שלהם ותסיקו את המסקנות בעצמכם: ג'רמי גראנט…אנפרני סימונס…שיידון שארפ…סקוט הנדרסון… הוסיפו להם את דרו הולידיי ודיאנדרה אייטון. זוהי הקבוצה האתלטית ביותר בליגה, ואחת הצעירות. סקוט הנדרסון ישכיח את לילארד במהרה, והתוצאה היא שלא רק מילווקי הרוויחה מהטרייד הבומבסטי, אלא פורטלנד עצמה הרוויחה ע"י שהחסירה. החסירה את לילארד אבל הרוויחה בגדול.
12) אחרונה-אחרונה חביבה: פיניקס עצמה יצאה מנצחת אף היא. דיאנדרה אייטון אף פעם לא תפס תאוצה בפיניקס. לקבל עבורו את יוסוף נורקיץ', נאזיר ליטל, קיון ג'ונסון, וגרייסון אלן זה רווח נקי.

3. במילווקי כבר ישנו כינוי לג'יאניס ולילארד

4. כולם עולים על פט ריילי ב-MEME של תגובות על הבעיטה שחטף בישבן

צר המצע מכדי להכניס את כל ה-MEME על פט ריילי. אז הנה, לכל שונאיו:

5. מג'יק: "אם ארכוש קבוצה, היא תהיה הניקס ולא אף אחת אחרת"

האהבה של מג'יק ג'ונסון ללייקרס היא כזו עמוקה שהיא מנעה ממנו עד היום לרכוש קבוצת NBA אחרת. (אז רגע, שאלת תם, כמו שאומרים החברים שלי מכרם התימנים: למה שלא ירכוש את הלייקרס?)

אתמול, יום שלישי, הוא היה בניו יורק ואמר:

"I think it would be intriguing," Johnson said Tuesday. "The only team I would actually probably think about is the New York Knicks."

דבר אחד אני לא מבין: מה הקשר בין אהבה לרכישה? פעם, כשגרתי בקנט, אוהיו, לכל השכנים שלי היו פרות. הם הציעו לי לקנות אחת. בגלל שאני אוהב אותה? לא. בגלל החלב שהיא נותנת. ערך קבוצת NBA עולה בשנים האחרונות ב-8-10% כל שנה. אז בעליהן 'אוהבים' את הקבוצה שלהם? דונט קיד מי פליז. הם אוהבים את ה-"8-10% לשנה".

אז שמג'יק יפסיק לבלבל באשכים. או שאין לו מספיק כסף לקנות קבוצה (בוודאי שבעצמו אין לו 2-3 מיליארדים שהיום הם בערך ערך הקבוצה הממוצעת, והניקס שווה בוודאי פעמיים מזה.

כשהוא, מג'יק, יחזור ללוס אנג'לס הוא יוכל לחזות בקבוצה שישנם לו כמה אחוזים בה – הדודג'רס – מתחילה את הפלייאוף שלה בבייסבול. זוהי עובדה. אבל לשמועות שמג'יק היה מועמד לקנות את הווריורס, פיסטונס, או ההאוקס אין כנפיים.

מג'יק הסביר לפני שחזר מערבה למה הניקס היא אופרה אחרת משאר הקבוצות:

"I think because of the way fans love basketball you might have to think about that one, because I love coming to New York and going to the Garden and watching the Knicks play," Johnson said in an interview with The Associated Press. "I love being with fans who are so passionate about their team and the Knick fans are, and they're smart. They're smart basketball fans and so that one I would have to think about. I think that other than that, I would probably never think about ever being a part of another franchise."

הבוקר, לפני שעלה על מטוס שייקח אותו חזרה למערב הוא אמר:

"I think the Lakers going to be the best team in the West this year," Johnson said

6. סטיב קר אוהב את ה-CONNECTIVITY של הרוסטר החדש שלו בווריורס

SAN FRANCISCO — About a year ago, the Golden State Warriors were entering training camp while navigating what coach Steve Kerr then called the biggest crisis during his tenure in San Francisco. That incident was never fully resolved, fracturing the camaraderie within the locker room and ultimately plaguing their success on the court.

When the Warriors traded Jordan Poole for Chris Paul in July, there were some questions on whether the move would improve team chemistry — getting rid of one player who was at the center of last season's drama and replacing him with someone who has a history of rivalry with the franchise and some of the key players.

אבל היום, שבוע לפני 'יום המדיה', סטיב קר, והג'נרל מנג'ר שלו מייק דנליבי, לא יכולים להסתיר את החיוך כשהם נשאלים על הכימייה החדשה שנוצרה בקבוצה. מסתבר שסטפן קרי, קליי ת'ומפסון, ודריימונד גרין ערכו כמה אימונים הקיץ בסן פרנציסקו, לאס ווגאס, ולוס אנג'לס לשחקניהם הצעירים – וכריס פול כשהיה חופשי להגיע – לדוגמה??

Paul even took a 6 a.m. flight from his Los Angeles home to make one of the runs in San Francisco

מייק דנליבי אמר:

"So these guys are all in on making it work and us having a great season," Dunleavy said at a news conference Monday. "I really feel good with where we are at in September. [We've] got a ton of work to do, but I think the foundation is in a good place right now."

הבעייה היא בעיית עשירים. סטיב קר הגיב כשנשאל:

"We basically have six starters the way I look at it, and only five can go each night

"כמובן שאנחנו לא יכולים לעלות עם ששה שחקנים. עדיין לא החלטתי באיזו דרך לבחור. ננסה קומבינציות שונות ונראה מה עובד הכי טוב עבורינו. מה שחשוב הוא שאיש לא יספור את דקותיו. אנחנו שלם, ולא סכום חלקים. כל הששה יקבלו את דקותיהם וזה כלל לא חשוב מי יעלה בחמישייה – –

," . "But you know, if this is going to work then everybody has to embrace it regardless of who is starting and who is not. It only works if the whole team buys in."

7. הווריורס מחתימה את 'האוייב לשעבר' של קליי תומפסון, רודני מקרודר

רודני מקרודר הוא 1.94 סווינגמן עם ריבאונד מצויין לשחקן בגובהו, קליעת שלוש טובה, והעיקר מגן מעצבן מהסוג של ברוס בואן שהוזמן למחנה הגולדן-סטייט ווריורס בנסיון לעשות את הקבוצה.

בואו לקבוצה הוא המהלך המשלים את המעגל ככל שזה נוגע לקליי תומפסון.

בליגה נוצרות יריבויות שאתה לעולם לא יכול לנבא אותן למפרע. תומפסון-מקרודר יצרו יריבות כזו עוד כשחקנים – מקרודר הוא מגן FIERCE – חריף – שהיו לו טאקלים עם תומפסון משך שנים. אולי השיא היה ב-2021 כשמקרודר משחק במדי הפיסטונס והוא ניכנס לקרב דחיפות ויריקות עם חואן טוסקנו-אנדרסון. קליי היה פצוע אז ושימש כאנליסט אורח של המשחק. כשהאינצדנט קרה, קליי תומפסון זרק לכל המקשיבים לשידור ש-"רודני מקרודר בעצבים כי הוא יודע שהוא בימיו האחרונים כשחקן מקצועני". אתם יכולים לקרוא על המקרה – בו היה מעורב גם דריימונד גרין – כאן here.

FAST FORWARD ל-28/9/23, מקרודר הוא לא רק עדיין מקצועני בליגה אלא נקרא ע"י הווריורס למחנה האימונים בגלל ההגנה הקשוחה שלו.

זאת ההזדמנות של קליי תומפסון לשים את משחקו נגד רודני מקרודר ולהוכיח שהוא לא שייך, או…??? לקבלו כחבר קבוצה קשוח שיכול לעזור להגנה הקצת רכה של הווריורס בעתיד.

8. הנטס מצפים לבן סימונס "בכושר מלא" למחנה האימונים

בן סימונס חדש עומד להופיע למחנה האימונים של הנטס. נינוח, שרירי, רעב לסתום מיליוני פיות שזרקו עליו דרק וחרא משך השנתיים-שלוש האחרונות.

כל ה-RESTRICTIONS – מגבלות ומעצורים – הלכו ואינן. אין יותר 'תרוצים', 'סיבות' ו'האשמות'. נפתח דף חדש ובן סימונס מבטיח למלא אותו בזרי שושנים. אלא לא מילותיו אבל זה ההסבר על מה שהוא אומר עתה.

HE COMES TO KICK SOME ASS.

המאמן ג'ק וון אומר שהוא יעלה מיד בחמישייה במשחקי מבחן ב-FULL SPEED מהרגע הראשון.

וון אמר היום:

"Pretty simple that way which is good for me to say, and I think that fits into an exciting time for me to have this group together," Vaughn said. "No restrictions at the beginning of the year — get to form an identity together, get to form some relationships at the beginning of the year, a style of play, so really looking forward to the challenge and getting to training camp because of that."

עונת התרוצים הסתיימה. גם היחסים הקרירים בין המאמן והשחקן הפכו לנורמליים היום. "אני מבין היום טוב הרבה יותר משבעבר מה עבר על בן סימונס. פעם חשבתי שכשחקן מקצועני עליו להתגבר על כל המעצורים של העבר. עכשיו אני מבין הרבה יותר טוב את המקום שממנו בן מגיע, ואני מאמין שגם השחקנים מבינים. אך יש דבר נוסף שבן סימונס מבין: בליגה הזאת אין מקום לתרוצים. זוהי ליגה של 'מה עשית עבורי לאחרונה, חבר?'. בן סימונס יודע ומבין שאין כאן סנטימנטים. עליו לבוא לעבודה יום יום ולתת 100% מיכולתו. הוא אמר לי שהוא מוכן ומזומן לצ'אלנג'"

9. אתגר היום: הרכיבו חמישייה (לפי תפקידים) של השחקנים הטובים ביותר בתפקידם שלא זכו בתואר MVP של הליגה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 155 תגובות

  1. אני חושב שבפלייאוף, ג'רו הולידיי וגרייסון אלן שוים יותר מדיים. עסקה גרועה בעיני למילווקי. מצד שני, אולי הכרחית כדי לרצות את יאניס, ולך תדע, אולי תהיה פה התפוצצות איכשהו.

  2. תודה על המעורב.
    אכן פט ריילי יצא חומוס בפיתה. היו לו חודשיים וחצי לסגןר טרייד בניחותא אבל הוא פשוט היה שחצן מדי ופספס הזדמנות פז.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        רסמי בית שימוש.
        אם אני במקומו, הייתי מתאמן כל הקיץ בפילי, בברוקלין אההההה, איפה הוא משחק?

  3. מנחם הכי חשוב שאתה בריא ומרגיש טוב, מעורב מופלא.
    .
    מילווקי מנצחת בענק הביאו סקורר על שיפרח ליד יאניס ויפתח לו את הצבע, זה בהחלט השלישיה החזקה ביותר בליגה והמעומדת העיקרית לאליפות (דנבר ירדה למקום שני), יאניס ולילארד מותאמים לשחק אחד ליד השני, המחיר שהם שילמו בשביל לילארד הוא בדיחה לא הייתי מאמין בחלום שהם יכלו לבצע טרייד במחיר הזה, עם כל הכבוד להגנה של הולידיי הוא די מוגבל התקפית והוא לא מסוגל לקלוע שלושות באחוז עובר , לגבי ההגנה של מילווקי היא בנוייה הרבה יותר על היכולת המיוחדת של היווני להיות בכל מקום.
    .
    לגבי הסאנס זה כל מה שהם קיבלו על אייטון, הבעלים החדש פירק את אותה הקבוצה תוך 6 חודשים במילון קוראים לזה קארמה על הטריק המסריח לסארבר.
    .
    פורטלנד יוצאים לבנייה מחדש וטוב שכך למרות שיכלו לקבל יותר לדעתי על לילארד.
    .
    עוד פעם הסיפור על סימונס מתי מראים סרטונים שלו קולע מהחצי?

    שוב מנחם טוב שחזרת היית חסר מאוד

    1. כתבתי אותה תגובה בדיוק.
      ויש עוד חדשות טובות. בוסטון ופילדלפיה יתפוגגו אל ספרי ההיסטוריה. הם לא רלוונטים יותר בשנתיים הקרובות, מה שהם לא עשו עד עכשיו הן כבר לא יעשו.
      זה כמו להיות סשה זברב כשנובאק עוד לא פרש

  4. איך השילוב פריים לברון יחד עם סטף קארי נשמע לכם? כי זה השילוב של דיים ויאניס!

    אי אפשר לעצור את זה.
    תסגור את הרחבה ייפלו עליכם שלשות. תסגור את הפרימטר תקבל ליין אפים. בצד ההגנתי אפשר להחביא את לילארד כי יאניס המגן המושלם.
    כל המשחקים הצמודים אפשר לרשום עליהם נצחון.
    כי אם יש משהו שלילארד יודע זה להכריח נצחונות.
    ועכשיו בלי חבורת הלייצנים והמסוממים מפורטלנג, כשיש לו ידיות כמו מידלטון ופאט. ועוד טנק עם מנוע סילוני כמו יאניס????

    ברוק לופז הולך לקבל דמי אבטלה סמוייה הוא גלגל חמישי.

    אני קופץ על העגלה.

    עדכון נבואה.
    גמר אן בי איי
    מילוויקי-דנבר

    1. אם אני זוכר טוב היה לך בעבר טור שנקרא הדרך לטבעת של דיימו או משהו כזה. נראה לי ששווה להחיות אותו לאור הטרייד הזה

  5. שנה טובה מנחם. אחלה מעורב פלוס הפצצה שהוטלה
    לא יכול לחכות לסיבוב ראשון בפלליאוף הקרוב בו גימי יפגוש את דיים
    .
    אם יש משו שקר יודע לעשות זה לדבר..נחיה ונראה
    והכותרות על סימונס קורעות כל פעם מחדש…

  6. 1. כריס פול / סטוקטון
    2. דווין וייד
    3. סקוטי פיפן
    4. פאו גסול (בדיעבד כשראיתי תגובות של אחרים, אשמח להחליף לאנטוני דיוויס)
    5. פטריק יואינג

    אגב, שתי בחירות לא קונוונציונליות אבל עלולות להוביל לאליפות – דניס רודמן ובן וואלס

  7. מנחם מסכים איתך בהכל חוץ מזה שיאניס שחקן התקפה מהטובים בליגה. עדיין משחק 5 של 10/22 מהעונשין אומר הכל.
    אני עדיין חושב שמילווקי יש לה את הצמד הטוב בליגה מאז סטף וKD אבל אני לא חושב שהשניים האחרים בהיררכיה טובים כרגע.
    מידלטון פצוע ולא חוזר לעצמו
    וברוק חונה בצבע ולא יכול לצאת לבחוץ והוא מבוגר (היתה עושה בשכל אם היתה עושה Sign&trade עם יוסטון)
    בטרייד מבחינת מילווקי אומר רק דבר אחד,
    שבעוד שנתיים היא נכנסת לפירוק דיים מבוגר, ברוק פורש או קרוב לזה, מידלטון סימן שאלה ויאניס לא ידוע עתידו ואין לה נכסים יותר כלומר אם יאניס לא מאריך חוזה והיא לא זוכה באליפות אזי היא יכולה במשך עשור+ להיות בתחתית הליגה

  8. שנה טובה, מנחם! איזה כיף שחזרת!
    .
    אני פסימי לגבי הסאנס,
    לא רואה איך נורקיץ' משפר את הקבוצה בהתחשב בעובדה הפשוטה שב-4 השנים האחרונות הוא שיחק בממוצע פחות מ-40 משחקים בעונה.
    .
    הבאקס. לשנתיים הקרובות הם (לדעתי) הקונטנדרית מספר 1. לילארד כישרון התקפי פסיכי, והוא לא היה בקבוצה כמו הבאקס, שם השילוב של איזון בין משחק פנים לאיום מבחוץ יהפכו את האפשרויות שבפניו בצד ההתקפי לעולם חדש.
    ג'רו הולידיי שחקן ענק, ממתין לראות מי תזכה לקבל אותו כמכפיל כוח משמעותי.
    .
    פורטלנד מנצחים גדולים בטרייד הזה. בנייה מחדש דרך לוטרי וטרייד ששם את כל הכלים בשביל לבנות משהו חדש.
    הפוטנציאל שם מטורף, אחת הקבוצות לעקוב אחריהן השנה.

    1. אני חושש שפורטלנד, והנדרסון, יגרמו לספרס לאכול את הלב בשנים הבאות עם הבחירה בוומבי.
      וומבי הוא פריק וכוכב מאיר בשמיים, אבל סקוט הוא כאן ועכשיו, לוחם אדיר שהולך להקפיץ אותם קדימה מיידית.
      אני חושב שאני אוהד הספרס היחיד שרצה אותו ולא את וומבי.

    2. וואלה גיא אנחנו משחקים שונה לגמרי ומסכימים לעיתים מאד נדירות אבל צודק.
      נורק יתן מה שאייטון נתן רק עם פחות הגנה וישחק פחות משחקים.

      הבאקס מאד חזקים דמיאן מביא שלשות מהלוגו והרבה שריקות אוויר איתו יהיה קשה לשמור עליהם בwwe.
      יהיה בעיה להכין חומה ליאניס

  9. היי מנחם,
    הטרייד אכן מפתיע, אבל כפי שכבר כתבתי,
    אני חושב שהמנצחת של הטרייד היא פורטלנד, שקיבלה תמורה מצויינת עבור דיים.

    אבל מה שהכי חשוב הוא שאתה חזרת!
    ברוך שובך. היית חסר.
    מאחל לך ולגייל שנה טובה ומתוקה,
    והכי חשוב, שנת בריאות טובה.

  10. טוב שחזרת! דאגנו
    המעורב משובח.
    בלייזרס הם המנצחים הגדולים. כל הכבוד שלא התקפלו.
    ההיט וריילי נראים המפסידים הגדולים, אבל הייתי מחכה – לא אופתע אם ג'רו יגיע אליהם והוא מתאים הרבה יותר מלילארד.
    הסאנס אספו ערימת זבל אבל זה עדיף על הקוון הלא מעוניין.
    באקס? היו חייבים לעשות משהו בומבסטי כי אחרת יאבדו רלוונטיות ואת יאניס. עשו זאת. אם זה ישתלם להם מקצועית? אני בכלל לא בטוח.
    הכל יכול להיות במקרה שלהם, מאליפות עד עוד כישלון מהדהד בפלייאוף.
    אבל עכשיו, על הנייר, יש לפחות 2 קבוצות במזרח שמועמדות לצאת ולא רק בוסטון.

      1. צודק. כמו שעידו כתב למעלה, בוסטון איבדה בערב אחד את הרלוונטיות. מלווקי עקפו אותנו בסיבוב והשאירו עשן. עצוב, אבל הסיכוי היחידי שלנו זה פציעות במלווקי.

    1. הבאקס יאכלו את בוסטון חיים הם היו מנצחים בסדרה עונה קודמת בהליכה אם מידלטון היה בריא, כשיש את לילארד אין יותר את האופציה לחסום ליאניס את הצבע כיוון שיקבלו מטר שלושות על הראש.

    2. יהיה קשה לכל הצדדים עם ג׳רו במיאמי. גם כפת אגו לריילי, גם ג׳רו וג׳ימי לא החברים הכי טובים, בלי (ואולי קצת עם) קשר לבכיינות של ג׳ימי אתמול, ובעיקר ג׳רו לא מוסיף הרבה קליעה – מה גם שההיט טובים בהגנה גם בלעדיו ולבטח ייאלצו לוותר על סקורר אחד לפחות עבורו. לא חושב שהוא מתאים יותר למיאמי מדיים. אם יגיע לפילי אולי תהיה תקווה קצת אבל זהו בערך. הכי הייתי רוצה לראות אותו בפליקנס נראה לי, שזה אומר שחבר שלך סקוט כנראה יקבל מנטור אורגוני ידוע בדמות מקולום.

    3. +1
      ג'רו הולידי שחקן ענק.
      אם הוא מגיע להיט זה אדיר בשבילם (הוא וג'ימי ביחד זאת הגנה חונקת).
      תהיה קבוצה יותר מאוזנת עם הגנה יותר טובה מאשר אם דיים היה מגיע.

  11. מעורב פגז
    מהלך מטורף של מילווקי
    מעניין מי תעשה מהלך על הולידיי שיהיה שדרוג לכל קו אחורי
    יכול להיות שהלייקרס ישליכו את דיאנג׳לו ראסל + תופין נוסף עבורו, גם פילי צריכה להיות פעילה בתחום
    באשר לאתגר
    בעמדת ה PG זה קשוח אבל אני אלך עם ג׳ייסון קיד
    SG – דווין וייד (מסכן דרקסלר, שוב בחוץ)
    SF – סקוטי פיפן
    PF – אנתוני דיווס (רציתי לבחור בראשיד וואלס אבל הוא סירב לשחק בסנטר)
    C – פטריק יואינג

        1. זה נכון, ואני מניח כמובן גם שהם ימצאו לא מעט קבוצות אחרות שייתנו להם יותר. סתם ההתאמה נראתה לי מעניינת אז תהיתי אם הלייקרס יכולים להיות יצירתיים (להציע מעל ומעבר, לערב קבוצה נוספת, וכו׳).

            1. הוא אשר אמרתי…

      1. אז עוד יותר היתכנות למה שאמרתי הוא יבוא לתת עונת חוזה מושלם לפורטלנד. אני הייתי משאיר אותו עד לסיום העונה מאשר לשחרר אותו על איזה בחירה מסכנה. הוא בסוף רוצה דינרוס. יביאו לו את ה30 מיליון אם יתן עונה מעולה ואת ה20 מיליון אם יאכזב.
        לא באמת רואה לפורטלנד סיבה לשחרר אותו בלי איזה הצעה באמת טובה

        1. ?
          ג'רו הולידיי כבר לא ילד, הוא ממש לא צריך להוכיח למישהו כמה הוא שווה,
          את הכסף שלו הוא יקבל.
          השאלה היא פורטלנד –
          להשאיר אותו זה לאבד אותו תמורת כלום.

            1. ברור שיש,
              אבל זה דורש את הסכמתו של הולידיי.
              השינויים האלו בליגה, לדעתי, יגרמו לכך שהטרייד יתרחש מוקדם ולא מאוחר (בהחלט אפשרי שתהיה קבוצה רביעית בטרייד)

            2. איך כבר הכנסת קבוצה רביעית לסיין אנד טרייד שעוד לא התרחש…

  12. עכשיו זה הזמן של הסלטיקס לטרוף את הקלפים.
    יש להם בחירות דראפט לתת-
    למעט 2028, יש להם את כל הבחירות שלהם + הבחירה של גולדן בשנה הבאה + לא מעט בחירות סיבוב שני לשנה הקרובה (שלהם שייכת לשארלוט, אבל יש להם 4 מקבוצות אחרות). טרייד עם ברוגדון בשביל השכר + בחירות זה בסיס לא רע בכלל.
    קו אחורי של הולידיי + ווייט לצד טייטום, בראון והורפורד/פורזינגיס?
    זו חמישייה שתעשה את המוות בהגנה לכל קבוצה, עם מספיק ניהול משחק ומספיק קליעה.

    1. ברוגדון 22 מיליון לעונה, הולידיי 36 מיליון. אז בנוסף לבחירות דראפט, בוסטון גם יצטרכו להוסיף שחקנים שמשתכרים 14 מיליון לעונה. אין להם, אז טרייד כזה לא יעבור

    2. בהחלט האפשרות הטובה לבוסטון היא ברוגדון ופריצארד בתמורה להולידי ביחוד אחרי העזיבה של סמארט, אבל לדעתי פורטלנד מעוניינת בדברים אחרים. אורלנדו יכולה לתת להם הרבה יותר, וגם שארלוט.

  13. האמת שהטרייד לא ממש משנה את דעתי, ששתי הקונטנדריות הבכירות כרגע הן בוסטון ומילווקי.
    דנבר מעולים אבל מקבלים הרבה יותר מדי כבוד כאן. הם קצרים וזכו בקלות בגלל היריבה מהמזרח. אולי היו זוכים בכל מקרה, אבל לא בכזאת קלות.
    .
    הסאנס הרוויחו בגדול כי ממילא אין להם מספיק כדורים לחלק לביג 3, אז גם לאייטון? כרגע עיבו את הסגל והספסל בשחקנים שיוכלו לשחק נהדר ליד אולסטארים, ולא יתבאסו לקבל מסירה פעם בירח מלא

    1. בעקרון מסכים איתך.
      אבל הטרייד כן שינה דעתי לגבי מילווקי. בגדול לילארד במקום הולידיי . שיפור ענק.

  14. לילה קשה עבר על כוחותינו בפוטפרינט.
    עוד לא יודע איך לאכול את זה. אישביה מתעסק במשכנתאות – אז הוא החליט למשכן לנו את כל העתיד. בתכלס הוא אבל צריך לעבור להיות קבלן בנין. תוך חצי שנה פירק את כל הקבוצה והרכיב מחדש למעט בוק (ודמיון, כן לא שכחנו אותך) לא נשאר אף אחד מטרום הדדליין.
    אני מתעב את גרייסון אלן
    לא אוהב את ביל
    אדיש לנורקיץ'
    ונהיה מיום ליום אמביוולנטי לגבי דורנט.
    הולך להיות לא פשוט העונה.
    גיא מה עושים?

      1. להתבכיין?דרך שלא הוכיחה את עצמה.
        במקומך הייתי אופטימי אזכיר שמות בלי לפרט כי מיותר לפרט.
        בוקר, ברדלי, גורדון, דוראנט, בול בול (יפתיע בגדול), וטאנבה, גרייסון אלן, נורקיץ
        הכשרון נוזל מהאוזניים. התקפה מפחידה. ועכשיו יותר עומק.
        האם בסוף יוני הייתם קבוצה טובה יותר?או לפני החלפת הבעלים?

    1. חשבתי שהם מועמדים ברורים לאליפות. אני כבר לא חושב ככה לא רק בגלל איטון. דוראנט נראה לי מתחיל לצאת מפוקוס בגלל העישון.מה שקורה איתו במרשתת זה כבר ברמה של פאטתי מוחלט.

  15. השנה הזו תהיה היסטורית עבור עתיד הנ.ב.א.
    מספר קבוצות מהמרות all-in על התקפה שתביא אליפות עכשיו.
    זה בא כחלק מהתהליך הכללי של שני העשורים האחרונים של העדפת ההתקפה.
    הקבוצות הן: מילווקי, בוסטון, פיניקס וכנראה שכחתי עוד אחת או שתיים.
    חוסר הצלחה שלהן בפלייאוף יכול להביא לשינוי היסטורי של המגמה בחזרה לכיוון ההגנה.
    למרות שהאמריקאים עקשנים יחסית ויתכן שנצטרך עוד 3 שנים כאלו כדי להוכיח את מה שאני ואחרים חושבים:
    עונה רגילה זה טוב ויפה.
    בפלייאוף, ובמיוחד בגמרים האזוריים ובפיינל, ההגנה מנצחת.

    1. בפלייאוף כמו בכל משחק אחר מנצחת הקבוצה שקולעת יותר נקודות. אתה יכול למנוע מהקבוצה השניה לקלוע ועדיין תצטרך לקלוע יותר בעצמך.
      בינתיים השנים האחרונות לא בדיוק ממחישות את הטענה שלך.

  16. תודה רבה מנחם.
    סטיב קר נהנה מהקונקטיביטי של שחקני גולדן סטייט בערבי הבינגו בדיור המוגן.
    הוא גם אירגן הופעה של קוסם (סטף)
    בתפקיד השפן שלא יוצא מהכובע: בן סימונס

  17. תודה על המעורב מנחם היקר.
    שמחים שחזרת!!
    לאתגר:
    Pg- גרי ווסט
    Sg- דווין וויד
    Sf- סקוטי פיפן
    Pf – מקהייל
    C – יואינג

  18. התגעגענו למעורבים מנחם, ברוך שובך.
    .
    לגבי הטרייד הגדול – אני לא יודע מה הבלייזרס יעשו עם שלושה גארדים נמוכים (סיימונס, הנדרסון והולידיי) שכל אחד מהם מתאים כשחקן חמישיה ואין סיבה שלא יידרוש להיות כזה? יש לי תחושה שנראה את הולידיי נוחת בקבוצה אחרת עוד לפני שהספיק לעלות על מדים

    1. ולגבי פניקס: מצד אחד גרייסון אלן הבלתי נסבל הוא בדיוק הקאץ' אנד שוט וההגנה שהם היו צריכים והם קיבלו סנטר לגיטימי אז נראה שהם הרוויחו.
      מצד שני – הכל בקבוצה נראה כל כך פציע

  19. תודה מנחם כיף שחזרת.
    הסאנס עשו טוב שהעבירו את אייטון, בלי קשר לתמורה. הוא היה ממורמר ועם אפס מוטיבציה וזה פגע בכולם. נורקיץ פציע וקשיש אבל לפחות משחק עם תשוקה. כך גם גרייסון אלן. עם כל הכישרון – הסאנס יחזרו להיות ההצגה הטובה בעיר, כמו בסיבובים של בארקלי ונאש. יש למה לצפות.

      1. נכון אבל הסיפור פה זה אייטון – פיניקס בשנה שעברה שיחקה בלי חיוך ואני חושב שהיה לו חלק בזה (ברור שהוא לא האשם הבלעדי, גם דוראנט מלנכולי מטבעו). נורקיץ' כשהוא משחק הוא מוטרף וזה מעלה את האנרגיה של כולם. רק שיהיה בריא.

  20. האתגר:
    PG – סטוקטון
    SG – דוויין וייד
    SF – סקוטי פיפן
    PF – אנתוני דייויס
    C – פטריק יואינג
    .
    מעניין שככל שהשחקנים גבהו הייתה פחות תחרות.
    במקום סטוקטון הייתי שם בכיף את פול, תומאס, ג'רי ווסט (סטוקטון לקח מבחינתי בגלל הטוטאלז המדהימים ושום סיבה אחרת).
    ב-SF היה לגיטימי לשים גם את אלג'ין ביילור, ריק ברי, קוואי בעונת שיא… אבל את פיפן ראיתי הרבה והוא היה לא פחות ממופלא במשך כמה עונות.
    בסנטר זה היה בין יואינג לרוברט פאריש ושניהם לא באותה קטגוריה כמו כאלה שכן קיבלו MVP ואפילו לא נמצאים באיזשהו דיון על להיות עיזה.

  21. תודה מנחם.
    אני מאוד מודאג בקשר להגנה של הבאקס, שאיבדו את הולידיי וגרייסון אלן.
    פיניקס הרוויחו בקטנה כי אייטון לא מיצה את עצמו, רק שישארו בריאים. חוץ מבוקר לא נשאר שם אף אחד מהקבוצה המלהיבה של השנים האחרונות.
    פורטלנד מתחילה לרוץ הלאה.
    לאן הולידיי יגיע? אני מאוד מחזיק ממנו, בעיקר בזכות ההגנה. אם יגיע למיאמי זה מצוין בשבילם. גם לבוסטון במקום דרק ווייט + תוספת (לא יודע אם זה אפשרי)

    1. זה לא רק ההגנה.
      גם התקפית הבאקס עם 2 סופרסטארים וחצי. מספיק כדי לזכות באליפות רק אם יש קבוצה מאוזנת ומתואמת סביבם.
      נראה שזה לא יקרה העונה עם הסגל הנוכחי, אולי בשנה הבאה, או אם ימשיכו להיבנות.

    2. מילווקי הייתה קבוצת ההגנה הטובה בליגה בין השנים 2018-2020, שני שמות לא תמצא בקבוצה הזאת הולידיי וגרייסון אלן. ההגנה של הבאקס בנוייה סביב יאניס האורך והאתלטיות החסרת תקדים שלו מאפשרים לו לחפות ולהיות בכל מקום על המגרש. הם נחלשו בהגנת הפרימטר אבל זה כלום לעומת השדרוג ההתקפי האדיר שהם קיבלו.
      .
      הולידיי מגן על אבל מ שחקן מוגבל התקפית בלי קליעה, ראינו כמה הסגל של הבאקס מוגבל וכמה היה חסר סקורר ליד יאניס (בלעדיו זה תרנגולת שמלקו לה את הראש), הטריק של לחסום את הצבע נגמר עכשיו כשיש את לילארד לידו,המשוואה פשוטה או שתקבל שלושות על הראש או שידרסו אותך בצבע..

    3. גם אני סקפטי בקשר לסיכויי ההצלחה שלהם כבר השנה.
      ברוך יאניס לא יכול להגן בשביל קבוצה שלמה. אמנם יהיה עליו נטל יותר קטן בהתקפה, אבל עדיין.
      מכים שהולידיי מוגבל התקפית אבל הוא השתלב יפה מאוד במכונה הכללית, כשיאניס ומידלטון שיחקו.
      צריך לראות איך הקבוצה תרוץ השנה ולקוות בשביל שיגיעו לפלייאוף מגובשים, ואז השמיים הם באמת הגבול.

  22. מצחיק לקרוא עם כל אותם שחקנים "חדשים" לקראת העונה הבאה.

    כבר כמה שנים באופן קבוע יש הבטחות על ציון, בן סימונס וגם… דני אבדיה, ובכל עונה מתגלה הפלופ מחדש.

    אגב מנחם, מחכים להסבר מפורט על ההעדרות. מה לעשות, הרגלת אותנו…

            1. בסדר אבל סיפרו מה שהיה לספר.

  23. המרוויחים:
    באקס הפכו למועמדת בכירה לאליפות.
    הפניקס לא מבין את אלה שמדברים על התפרקות. ברדלי בוקר ודוראנט ועכשיו יותר עומק.
    דריל מוריי יש לו אחלה תירוץ למה פילי לא תהיה אלופה.
    לילארד זה הזמן שלו לתת 100% ולזכות באליפות.
    נורקיץ הולך לשחק בקבוצה בכירה, לשחק בפלייאוף ובנסיבות מיוחדות גם להיות אלוף.
    מפסידים:
    שר האוצר של הבאקס . לילארד 60 מליון , יאניס השנה הבאה מחדש חוזה , אם הם אלופים יבקש 80 מליון .יחד זה 140 מליון לשני שחקנים.
    דנוור – יהיה עוד יותר קשה לשמור על אליפות. סלטיקס , באקס, לייקרס מאוד התחזקו.
    בוסטון- היה לה אליפות מזרח כמעט בכיס.עכשיו צריך להרים את הסיכוי לאליפות עמוק מהרצפה.
    פילי- שוק הרכזים נעשה גדוש יותר, חוץ מהארדן יש גם את הולידיי.
    אייטון- הכל באשמתו, במקום לרוץ לאליפות, ישחק בקבוצה שכרגע בינונית.
    טייטום- האליפות קצת מתרחקת.גם ככה מטילים בו ספק.
    סימונס- נשאר בפורטלנד, ועכשיו נוסף לו עוד גארדלנגוס לו ברוטציה.

    1. בגזרת דנבר דווקא די שמחים,נורקיץ זה טרף קל ליוקיץ לעומת אייטון,מה גם שהוא פחות מרווח ככה שהסאנס יתקשו יותר בלערב את יוקיץ בפיקאנרולים,מה גם שהוא כבד ופציע,מה גם שיש לו בעית עבירות רצינית נגד יוקיץ.
      לבאקס יש לא מעט דברים לעבוד עליהם במהלך העונה לפני שיהיו הקונטנדרית הראשית שמאיימת על שאר הקבוצות.
      אייטון – מה אתה רוצה ממנו?
      ייבשו לו את כל הכישרון בפיניקס ולגיטימי שירצה לעבור למקום שיוכל לבטא שם את עצמו באופן יותר משמעותי ולקדם את עצמו כשחקן גם אם זה ירחיק ממנו את חלום האליפות

      1. הרגת אותי מצחוק, יוקיץ התעלל באייטון, הוא קלע בלי הכרה על העגל וכמובן לקח לו ריבאונדים על הראש. התקפית אייטון היה לא פאקטור בסאנס.
        .
        כבר 5 שנים מדברים על הכשרון של אייטון, יש לילד בעיה באופי מישהו יכל לייבש את שאק? הוא היא מכפכף את המאמן ותולה את כריס פול הגמד מהתחתונים אם לא היה מוסר לו.

        1. יוקיץ היה בגאד מוד בסדרה הזאת,לא חושב שנכון להסיק מהסדרה הספציפית למצאפ הכללי שלו עם אייטון,נגיד בסדרה הקודמת נגד הסאנס אייטון יחסית עצר אותו והוריד לו את האחוזים(אפילו שלדעתי הירידה שם הייתה תוצאה של עוד גורמים וזה לא שאייטון היה כזה תותח).
          באופן כללי המצאפ שלו עם נורקיץ הרבה יותר נח וזה שניק וורייט חושב הפוך רק מוכיח את הנכונות.
          הבעייה שאתה מסתכל עליו במבט של 0 או 100,או שהוא שאק או שהוא כלום.
          לצפות ממנו שיתנהג כמו אלפא בשנים הראשונות שלו בליגה בזמן שהוא מוקף בשחקנים עם המון נסיון בליגה ומועדון שגדול ממנו בכמה מידות זה קצת מוגזם.
          כישרון יש לו בשפע,רק צריך לפתח לו לפתח את האופי והנסיון,לעודד לתמוך ולתת הזדמנות אמיתית.
          לא הוגן לשפוט אותו באופן מוחלט על התקופה בסאנס,לדעתי כל קבוצה שתיתן לו את ההזדמנות להיות שחקן מרכזי רק תרוויח ובמיוחד אם היא לא מתחרה על אליפות בזמן הקרוב.

          1. גם עצרו את לברון ב2007, אתה לא יכןל להסיק מסדרות קודמות בטח שליוקיץ לא היה צוות מסייע סביבו.
            שום שחקן בליגה כיום לא יכול להאט את יוקיץ לשנייה.
            .
            שנים ראשונות ? הוא 5 שנים בליגה ורק הלך אחורה, שחקן צריך לדרוש לגבי המועדון אתה מדבר על הסאנס לא על הלייקרס, מדובר באחד המועדונים הכושלים בהיסטוריה.

            הוא בהחלט יכול להפוך לשחקן של 20 נקודות 10-12 ריבואנדים.

            1. הסאנס אחד המועדונים הכושלים בהיסטוריה…טוב לדעת.

            2. בהחלט הגזמתי טיפה, יש מועדנים גרועים יותר אבל הסאנס מועדון ״קטן״ ודל מאוד בהשגים. 3 הופעות בגמר סך הכל , 0 אליפויות ב55 שנה.

            3. נכון אבל גם מאזן טופ 5.
              שלוש פיינלס זה לא מעט (גם לא הרבה) זה רק האליפות שחסרה…

            1. נורקיץ יהיה אלוף בקפיצה מהצוק. הוא מגן חלש לא נורמלי בwwe(באירופה דווקא הרבה יותר טוב ומשקיע).
              הסאנס זה נטס 2

  24. תודה על מעורב חריף, מיאמי תצטרך לעשות הייל מארי עכשיו אחרי שאיבדו את וינסנט וסטרוס שהיו מרכיב עיקרי בקבוצה ואיבדו את לילארד. נראה לי רק הארדן יכולה להיות החתיכה החסרה שלהם בשביל להגיע לסיבוב שני. אם לא אז לפחות יהיה חם במסיבות בפלורידה.
    מילווקי שיחקה אותה בגדול, טרייד אדיר במחיר אפסי. השאלה היחידה היא איך זה יעבוד אם דיים לילארד הוא שחקן קלאץ' ויאניס יודע רק לשוט על אוטומאטי, כנראה הצוות המקצועי יביא כמה מכונאים לתזמן את המנוע הזה עד מאי.
    פיניקס באמת אין מילים, רק צר לי על האוהדים.
    דבר אחרון לגבי פורטלנד, למה היו צריכים לחכות עם הטרייד ולדפוק לראובן ואורן את הפריוויו לעונה? אני

    1. איבדו את לילארד?אתה יכול לאבד משהו ששייך לך, לא דבר שמעולם לא היה שלך. מיאמי לא הפסידה בטרייד , היא כבר יותר מחודשיים לא היתה רלוונטית לטרייד.מזלו של לילארד שהגיע לבאקס ולא למיאמי.מיאמי קבוצה בינונית שנהנתה מלא מעט מזל,צירוף של לילארד לא היה מביא אותם לכלום.
      לגבי פניקס , האוהדים במצב טוב פלוס יש להם קבוצה שיכולה להתמודד על האליפות. במקום אייטון שסתם תקע אותם בתמורה אפסית , שיפרו את הספסל.אוהדים שיש להם את דוראנט,בוקר, ברדלי בכלל לא מסכנים.
      לגבי פריוויו לעונה כבר כתבתי בתגובות לקבוצות האילו. היה תזמון גרוע בפרסום הכתבות . היו יכולים לחכות בשקט לפחות שבוע.אפשר לפרסם כתבה חוזרת על פורטלנד אקרא אותה בכיף , כי הכתבה המקורית נכתבה מאוד במקצועיות.

  25. האם אי פעם באמת היה טרייד גדול בהיסטוריה שבו כל השלוש קבוצות יצאו מנצחות?
    די ברור שלא.

    אבל זו כמעט תמיד תחושה פופולרית כשהטרייד עובר.
    אני דווקא אוהב מאוד את החיבור של ליליארד ליאניס. כזה סקורר לידו כששניהם יכולים באהלן אהלן להוריד עליך 80 נקודות בערב, זה מרשים אותי הרבה יותר מכל מיני טריו׳ס מדומיינים בליגה.

    פורטלנד לא קיבלה פה משהו מעניין חוץ מבחירות דראפט.
    לא רואה את אייטון מתרומם למשהו, הולידיי כבר מזדקן ומחוץ למערכת במילווקי יהיה עוד וטרן מזדקן בקבוצה שלא תמריא לכלום.
    הם ילכו לבנייה.

    1. הופה הופה חזרת מאירופה?
      או מבית החולים?
      מקווה שהכל בסדר, שמחים לראות אותך. אם אתה באמת K700 המקורי גם מנחם התגעגע.

      1. המקורי המקורי.
        חי באמריקה כבר לא מעט שנים. הכל בסדר איתי. במשך שנתיים לא הצלחתי להתחבר למערכת פה אז הייתי סתם קורא מדי פעם.

        תגידו למנחם שזה כמו בורקס העגלה עכשיו, צריך להוסיף האורגינל בסוף.

    2. עוד דבר. גרייסון אלן הולך לריב עם דוראנט העונה שזה בכלל הופך את הטרייד הזה למרמלדה אמיתית.
      אין סרט שזה לא נגמר בפיצוץ לאגו בחדר הלבשה. הקלט כסדרה.

  26. פאקינג הל! איזה מעורב מעולה! היית שקט קצת וחשבתי שאתה מתמכר ללשחק עם הנכדות והנכדים עם כדור 3…
    חזרת בגדול וכמה טוב שכך!

    גרת בקנט, אוהיו?! איזה מגניב! אילו עוד סודות ומעללות יש בעברייך שאיננו יודעים?!
    איש סוד ערמומי ומיוחד שכמוך מנחם! אני יודע עמוק בלב שאתה לעולם לא תכתוב על כל השיחות הפרטיות שלך עם השחקנים…
    כי אתה Homegrown ואדם מהימן, יצוק מהלב הטהור…

    אך בהזדמנות זאת, אנסה שוב לשדל אותך מעט לכתוב אולי כמה סיפורים קצרים על מעללות עסיסיות עם הכוכבים שהיו בעבר…
    חיית חיים כמו של כוכב רוק ואתה לנצח נותן לנו רק את החנון המתרפס, הצנוע והעניו! מקווה שאינני מעיר את דמך, אך אני צמא מאוד לחלק מן הסיפורים הללו. אני פשוט יודע מעומק ליבי שהם בלעדיים לנצח הזמן ורק דרך השקפתך ונסיון חייך! The Original Gangster!

    מקרודר יהפוך את גולדן סטייט לאלופה! אין כמו יריב שנוא ומוערך כאשר אתה מלקט אותו לחברותך!
    לעיתים הפה והאופי של שחקן הם חשובים ועולים הרבה יותר על תרומתו על הפרקט! כמו האסלם, ג'יימס ג'ונס (ה-GM! מי האמין…) וכעת מקרודר שידע איך לבעבע את הדם של חבריו לקבוצה. כריס פול נוצרי מאמין, הוא מעולם לא יוציא את הכת ויתן לו בפנים. החתמה גאונית ומחשלת לתרכיב הקבוצתי באימונים באם יתרחש!

    לשאלתך והאתגר : קודם שחקנים פעילים ואחרי זה כל הזמנים.

    שחקנים פעילים :

    C – ניקולה וויצ'יץ
    PF – אנטוני דיוויס
    SF – דונובן מיצ'ל \ דרמאר ד'רוזאן
    SG – דווין בוקר
    PG – לוקה דונצ'יץ

    כל הזמנים : (קשה מדי ובלתי אפשרי האמת…)

    C – אלג'ין ביילור
    PF – דומיניק ווילקינס
    SF – סקוטי פיפן
    SG – איזאייה תומאס
    PG – ג'ון סטוקטון

    קשה מדי. קשה!

    יאללה, לשיר נפלא (אני תיכף משנה את שם המשפחה לאזולאי ונכנע)

    שיר באמת גאוני של חנן בן ארי, בראש מצעד הפזמונים…
    משלב אלמנטים של רוק, מטאל, מזרחית, היפ הופ ומוסיקה חסידית.

    https://www.youtube.com/watch?v=EfLHAJrNnsM

    שיהיה חג שמח לכולם!!!!

    ממני, דן אזלואי…
    3>

    1. כמה טעויות בחמישיות:
      יוקיץ' כבר זכה בתואר ב-2022.
      ביילור לא שיחק סנטר ולא מתאים כלל לעמדה, הוא היה סמול פורוורד טבעי בגובה 1.95 מטר ולא היה מתאים לעמדת הציר.
      אייזיאה היה רכז טבעי ולא שייך לעמדה 2.

  27. החמישייה הטובה ביותר של אלו שלא זכו בתואר השחקן המוערך ביותר העונה הסדירה:
    אייזיאה, וסט, הבליצ'ק, מקהייל, יואינג.

  28. בס"ד
    תודה מנחם. מעורב משובח..
    אהבתי את החבר אויב של קליי.
    הטרייד מעניין, נחיה ונראה מה יהיו התוצאות.
    חמישייה שלא זכתה באליפות, אולי אני טועה
    סטוקסטון
    אלג'ין ביילור
    בארקלי
    מאלון
    יואינג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט