אירועי דיומא – 24.09.2023 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות אירופה באופני כביש – מירוץ הגברים

היום תסתיים בהולנד אליפות אירופה באופני כביש עם אירוע השיא שלה – מירוץ הגברים. תוואי המירוץ כאן הוא 200 ק"מ של מירוץ שטוח כמעט לחלוטין, שבחלקו השני יכלול מירוץ הקפות בתוך פארק, שהוסב ממה שפעם היה מזבלה. בסיום כל הקפה, כולל בסיום המירוץ כולו, נקבל עלייה קצרצרה בשיפוע של כ-4%. המירוץ, כדרכן של אליפויות הסוג הזה, הוא ברמת נבחרות לאומיות. במוקד העניין כאן נקבל תחרות בין שני פיבוריטים עיקריים – וואוט ואן ארט ומאדס פדרסן. הבלגי יקבל תמיכה מסיבית מחברים כדה לי, סטויבן, לאמפר ותיונס, בעוד שהדני יזכה לתמיכה מביירג, קרון ומורקוב. עוד מועמדים חזקים שנראה כאן הם אולאב קואי (הולנד), כריסטוף לאפורט וארנו דמאר (צרפת), פיפו גאנה (איטליה) ואיתן ורנון (בריטניה). ארצנו תזכה לייצוג מכובד בדמותם של שלושת חברי IPT – איתמר איינהורן, עומר גולדשטיין וגיא שגיב. שידור ביורוספורט ובלינק הזה ב-12:45.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. אליהוד קיפצ'וגה ניצח ב-2:02:42.
    טיגיסט אספה מאתיופיה שברה את שיא העולם בכשתי דקות ו-12 שניות, כשקבעה 2:11:52. הרצה בת ה-29 ניצחה גם בשנה שעברה, כשסיימה עם שיא מסלול של 2:15:37.
    כידוע, קיימת הפרדת מה בין שיאי עולם לנשים במירוצי הכביש שנקבעו בריצה מעורבת, כמו בברלין, לבין אלה שהושגו בריצה לנשים בלבד. השיא בקטגוריה השנייה שייך למארי קיייטני מקניה ועומד על 2:17:01.

      1. בוודאי. היא קיבלת דריפטינג גברי כל הריצה. פרקטית זה כמו מכתיבות קצב מתחלפות.
        לגבי האופניים – איך איינהורן בסיום בעליה?
        כמו כן, האם איינהורן הוא פינקל?

            1. חושב (לצערי) שהוא די הגיע לתקרה. הקבוצה בעונה הבאה אמורה להיות מוכוונת ספרינטרים, והוא צפוי להיות השלישי או הרביעי אחרי אקרמן ו-ורנון, כשקוגוט הצעיר נושף בעורפו. גם סטרונג ופיקרל הם ספרינטרים עם איכויות "ואן ארטיות" יותר, אז הוא יצטרך לעבוד מאד קשה כדי לשמור על מקומו.

  2. בינתיים במירוץ, בריחה של לאפורט קדימה יצרה קבוצה אדירה שכוללת יחד איתו חברים כמו ואן ארט, דה לי, פדרסן, קואי ודגנקולב הוותיק. גאנה מעורב בהתרסקות מאחור ולא אמור להיות פקטור במירוץ יותר לצערו.

    1. חשוב לציין כי רצה עם נעליים יוצאות דופן (אפילו לעומת הנעליים בעלות סוליית "הפחמן" והקצף המיוחד, שמרבית הרצים, ברמות השונות, נועלים אותם), שהן בבחינת "אב-טיפוס", כלומר כאלה שאינן זמינות לציבור בחנויות השונות.

  3. ובכן האיחוד הגדול :
    קוויק סטפ בולעת את יומבו או הפוך…
    רמקו , רוגליץ ,יאנוש , ספ ירכבו באותה קבוצה.

    חסר להם רק לצרף את לברון הארגן ואיך קוראין לו …דוראנט …
    ואולי גם הארדן יהיה אלוף…
    בעצם לא ממש הגיוני ..
    השלב הבא בטח יצרםו את ברנל
    מרק סולר ….ולני קאמנה…
    משאר להם רק לצרף את קינטאנה וולורדה בתור מאמנים סםורטיביים כדי שיומבו
    תתחיל לנתחרות בעצמה…

    1. אלו חדשות מעבר לרעות.
      אמנם התבטאתי כאן הלוך-ובטוא שאני לא חושב שרמקו מסוגל להתמודד עם הסלובנים והדני, אבל להפוך להיות "ריאל ברצלונה" או "גולדן סטייט לייקרס" זה כבר ממש על הפנים.
      אני לא מכיר מספיק מאחורי הקלעים, וייתכן וללאפבר באמת לא היתה ברירה.
      אין ל-UCI איזה משהו על תקן רשות להגבלים עסקיים? איזה באסה שכל הכסף הולך לכדורגל…תקציב שנתי של קבוצת עלית הוא פחות מסכום העברה של כדורגלן אחד, ואפילו לא מהטופ.

  4. מתנצל על שגיאות הכתיב ככה זה מרוב התלהבות ,רגע.לפני שהסוללה נגמרת…
    בכל מקרה לענף.זה לא בדיוק טוב
    נהפוך הוא חיסול התחרות להרבה שנים .
    שורה תחתונה :
    לקוויק סטפ או נכון יותר למנהל שלה לא היתה ברירה ,אין לו תקציב להחזיק קבוצה המתחרה בגראן טור.
    לפבר שגה שגיאה קריטית כאשר ויתר על המממן שלו שעבר לממן את אינטרמנשה .
    המימון הראה תוצאות מאד מהר. :
    הפורטוגלי רוי קושטה רוכב שלא היה ספיק מוערך חזר לתחיה.
    את האריתראי אין צורך להציג .
    הקבוצהשל ואן דר פול נושפת בעורפה
    של קוויק סטפ במירוצים קלאסיים.
    בגראן טורים מול יומבו אין לו סיכוי .
    נשאר לו נכס אחד בודד הברירה היתה
    לממש או לצאת מהמשחק .
    פטריק לפבהר מנוסה מאד היה שם
    בזמן פסטינה היה שם בזמן כל השערוריות.
    הואלא מרשה לעצמו ליפול כפי שנפל ביורן רעיס .
    ה תל יגו לו אקדח לרקה ואמרו תחתום .
    לא מתוכחים עם אקדח .
    חתם וסיפור הסינדרלה נגמר :.
    נראה מה יעשו כעת זדנק שטייבר והחברים :
    האם יקחו את המירוצים הקלאסיים עבור יומבו
    או יםרשו .
    תיקו :תישבי יתרץ קושיות ובעיות:
    המשפט שנכתב בימי דוד וגולית או אולי קצת
    אחרי עדיין נכון ….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט