מעורב הופס ליום שלישי: ארה"ב נעלבה מהנפילה בפיב"א; מתכוננת לקרוע את העולם עם "נבחרת החלומות II" בפאריז / מנחם לס

1.אף הפסד של נבחרת ארה"ב, אף פעם, לא כאב והעליב את כדורסלני ארה"ב כמו ההפסדים באליפות העולם

ההפסד באליפות העולם עורר 'REBUST INTEREST' מכל הסופרסטארים ב-NBA. ההפסד העליב את הכוכבים האמריקאים שלפתע מרגישים צורך להחזיר את העטרה לישנה. לא סתם, אלא שלי נראה שישנה מין התלהבות חדשה להרים נבחרת חלומות חגשה ולא סתם לנצח נמושות כמו סרביה, גרמניה, או קנדה, אלא לפרק אותן לגורמים עם משחקי נצחון על 30 ו-40 כמו ב-1992.תתפלאו, אבל לברון היה הראשון שפרץ בזמר "I AM IN". מיד אחריו שמעו מסטפן קרי ואנטוני דייויס.

ג'ייסון טאטום, דווין בוקר ודריימונד גרין הודיעו דרך סושיאל מדיה שהם היו נכונים גם הפעם אבל הבוסים של הנבחרת החליטו לצאת לקרב בלעדיהם.

'מקורות' – sources told ESPN's Dave McMenamin – מודיעים שכריס פול, שהיה חבר הנבחרת שזכתה בזהב ב-2008 ו-2012 הביע אף הוא רצון להשתתף, "אם יקראו לי". קווין דוראנט הגיב: "אני תמיד מוכן לשחק עבור הדגל".

בל הנזכרים למעלה לא התנדבו לשחק באליפות העולם כי גראנט היל מנהל הנבחרת הודיע מראש שהשתתפות באליפות העולם שהתקיימה במנילה אינה PRE-REQUISITE – תנאי מוקדם להשתתפות באולימפיאדת פאריז.

הנה קטע מהאתר של ארינאס לאלה האוהבים סלנג של שחורים:

You see what y’all did? Y’all done f***ed up”, said Arenas, addressing the fans’ criticism of Team USA after their FIBA World Cup humiliation. He further added, “Bron coming. Y’all celebrated too hard, The King coming. And he’s bringing all Louis Vuitton luggage yeah”. He went on to envision how Team USA would look in the Olympics, saying “The American hooper this year, they gon’ be trying to make that team. James Harden gonna be like….he gon’ be on his Houston s**t…..he gon’ bring him, Lil Baby, it’s gon’ be some n****s in Paris.” 

Everybody gon’ be there. Why you think I’m driving now? Tickets probably sky high. Imma head to Paris right now” he joked. He also boldly claimed, “The boys’s coming. This ain’t a Redeem Team. This is we gon’ kick your mo****f***ing a**es out there alright?….50! We beating all you mo****f***ers by 50.

ארינאס לא יכול היה לכבוש את התלהבותו. הוא, מרוב התלהבות, זורק 50 הפרש. אני מציע לו ולאחרים להירגע. לא יהיו משחקים של 50 הפרש. אבל יהיו משחקי נצחון בהפרשים של 15-20 עד מדליית הזהב.

2. שאלת היום:

מה היא החמישייה החזקה ביותר שארה"ב יכולה להעמיד היום, בינתיים לא כוללת את ג'ואל אמביד'?

3. ההאשמות נגד סטיב קר כחוטא הראשי בהפסדים האמריקאים באות מכל עבר

Steve Kerr most to blame for Team USA’s FIBA World Cup failure

STEVE KERR IS TO BLAME FOR USA LOSSES IN FIBA

Three People are Responsible for USA Losses

Steve Kerr cost the United States the FIBA World Cup by not playing Walker Kessler

Steve Kerr, Team USA falls to Canada in FIBA World Cup bronze medal game in OT

Steve Kerr Should Never Again Coach a USA Team

Videos Showing Steve Kerr as the Man to Blame for US Losses

יכולתי להכניס עוד עשרות כותרות מסוג זה מהאתרים המכובדים ביותר, והעתונים המכובדים ביותר בארה"ב.

הכותרת הכואבת ביותר – אבל אולי הנכונה ביותר – הייתה:

Steve Kerr Should Never Again Coach a USA Team

4. לפי צ'רנייה, פורטלנד ומיאמי החליטו להיפגש שוב ולשבת עד שהטרייד של דמיאן לילארד יהפוך לעובדה קיימת

אני שמעתי ברגע האחרון על פתרון אפשרי עם דאלאס שתקבל את טיילר הירו עבור שחקן שפורטלנד מעדיפה על הירו.

5. טריסטן תומפסון חוזר לקליבלנד

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
153 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
IDO
IDO
12/09/2023 2:52:56

כדאי שלברון יצרף תנאי מוקדם שניקולה יוקיץ לא ישתתף בנבחרת סרביה…

אנחנו בשאר העולם מצפים לנבחרת הכי חזקה שהינקים יכולים להרכיב עם המאמן הכי מוצלח בשביל שלא יתחבאו מאחורי תירוצים! כדאי גם שיתחילו כבר להתאמן, שמחסור בזמן משחק לא יהיה עוד תירוץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  IDO

גם עם סטף ודוראנט הם יכולים להפסיד למורי ושגא אגב…
למרות שעם סטף ודוראנט הם כנראה יזכו.
בלעדיהם שום סיכוי שארהב זוכה.
מקווה שאמביד לא יתאזרח להם בנבחרת חחח, דיוויס לא מספיק טוב?😂😂

Smiley
12/09/2023 3:33:41

בינתיים יש עוד עונת NBA עד לאולימפיאדה והרבה דברים יכולים להשתנות.
גם עם הסגל של אליפות העולם, האמריקאים היו צריכים לזכות. הם פשוט פישלו (בגדול).
האמריקאים פשוט לא ניצלו את הסגל הרחב והאתלטיות העליונה שלהם לעומת שאר הנבחרות.

golan
golan
12/09/2023 4:25:44

תודה על המעורב,
אני לא מסכים עם ההנחה שהם שולטים בכדורסל.
אפילו ב NBA יוקיץ ויאניס יותר טובים,
ולמעט סטף ודוראנט אין להם סופרסראים יותר טובים משאר העולם. בטח לא סנטרים.
אם אתה מוסיף את החוקים השונים, את העובדה שכל טורניר אוספים שחקנים שונים,
אז הם בכלל בבעיה, ואמרו את זה פה באתר גם לפני האליפות.

Guy d
Guy d
12/09/2023 8:11:09
הגב ל  golan

הם הפסידו ב2 נקודות לאלופת העולם. כמה גדולה יכולה להיות הבעיה?

Yp
Yp
12/09/2023 6:14:45

בוקר מצוין לכולם .
תודה למנחם על פוסט מצוין , ובאיחור מסוים מזל טוב ליום הולדת , והרבה בריאות ואריכות ימים אפרופו קוצב לב .
משאיר את הסיכומים של המונדובסקט למומחים , לזכותי יאמר שכתבתי כאן באתר שמדובר בסגל חלש מאד , אפילו חלש יותר מ-2019 .
הקטע של ג'יימס כמושיע של team USA פשוט גורם לי לחרוק שיניים . קצת היסטוריה למי שלא זוכר : הנבחרת זכתה בזהב ב-4 האלימפיאדות האחרונות. הפעם האחרונה שג'יימס היה בנבחרת היתה ב-2012 , וגם אז הוא לא היה השחקן המצטיין אלא דוראנט. ב-2016 ו-2021 ג'יימס וגם קרי לא השתתפו . הסופרסטאר היחיד שהתיצב היה דוראנט והוא אכן הוביל את הנבחרת לשתי זכיות . הנסיון של ג'יימס לחטוף את הקרדיט פשוט מבחיל בעיני . אם אני דוראנט , אני לא מתיצב בפאריס .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

ברור הוא מצלם דוקו כבר על עצמו. אני ממש מקווה שדוראנט וסטף לא יגיעו ואז ההתבזות של ארהב תהיה עצומה. אבל תהיה בטוח שאם הם לא מגיעים השקץ לא יגיע.
הוא יודע שכולם ישמרו עליהם וינסה לגרד קליר פאת בלייאפים חחחח
הוא ככ צפוי

etayef
etayef
12/09/2023 6:51:34
הגב ל  Yp

ואת כל זה הסקת מכך שהוא כתב I am in?
איפה כתוב שהוא המושיע של הנבחרת?

איצקו
איצקו
12/09/2023 7:14:53
הגב ל  etayef

אני מתפלא עליך
איך לא הסקת אתזה גם
הוא גם הולך לצאת המושיע במשבר הדיור
אולי אפילו יקח קרדיט על הרפורמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  איצקו

מה פתאום לברון זה שחקן שפשוט בא לשחק לא מעניין אותו המסביב כוכבים וזה.

דה שוט
12/09/2023 11:00:46

😂😂😂😂😂😂😂😂

Yp
Yp
12/09/2023 7:17:24
הגב ל  etayef

הי איתי
הסקתי מזה שקראתי שג'יימס "מגייס" את קרי ודוראנט להופיע בפאריס . כאילו שדוראנט שסוחב על הגב הצנום שלו את הנבחרת הזו מ-2010 צריך שג'יימס יגייס אותו לנבחרת .

etayef
etayef
12/09/2023 7:28:11
הגב ל  Yp

איפה זה כתוב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayef

בכל מקום

etayef
etayef
12/09/2023 22:39:52

מעניין, באי אס פי אן זה לא כתוב, אז כנראה שלא בכל מקום…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayef

וזה גם לא צריך להיות כתוב זה ברור כשמש.

Yp
Yp
12/09/2023 8:00:39
הגב ל  etayef

אתמול ב-ynet , ציטוט משאמס צ'רניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

יש לך ספק שהשקץ עובד על גיוס המונים? בוודאי שהוא מגייס.
בוא נראה אותו מוביל את נבחרת גרמניה שיחליף את שרודר חחחח איתו עפים בשלב הבתים.

etayef
etayef
12/09/2023 7:46:54

אכן הסקת מסקנות ראויה לשמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ככ צפוי. זה בשביל הדוקו שלו "המלך האחרון של ארהב-שיקום האימפריה".
יספרו לנו איך מהקרשים מהשאול מהמוות הוא החזיר את ארהב לחיים ולגדולה. סיפורי מורשת קרב.

אני ממש מקווה שדוראנט וסטף יהיו באמת פצועים לקראת הטורניר הזה אחרי עונת הnba ואז נראה את האמריקאים מתפתלים שם חחחחחחחחח. בלעדיהם אין סיכוי שהשקץ מגיע ושם את הזיטונים על עצמו. הוא רוצה איתם כי יודע שהם שוברי שיוויון ואם יפסידו במקרה יוכל להאשים אותם
"אני סתם זקן שבא ללמד להנהיג ולעזור לחבר'ה הטובים והמוכשרים באמת"…..

אור
אור
12/09/2023 9:05:12

רשמתי לך כותרת אלטרנטיבית לדוקו – "הילד הקטן מאקרון ששינה את פני הכדורסל".
אפשר גם "follow my lead – the untold story of who many consider the basketball GOAT"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

חחחח גם טוב. אבל כותרת לדוקו על הקריירה שלו ולא על הריקוד האחרון בטורניר. בסוף יסדרו לך עבודה בתאגיד

אור
אור
12/09/2023 9:32:08

פניתי כבר לברוך בעניין, שיסדר לי משהו אצלם

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 12:51:06

אמת. גם חזית את זה מראש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מאמין שהאמריקאים ימנפו את הפשלה הזו לשיפורים ותיקונים שיאפשרו להם לזכות בפאריס. לא חושב שיש מה להאשים את קר. הנבחרת תחת פופ זכתה, אבל גם היא נראתה לא טוב. ככה זה כשאין סגל קבוע. לא חושב שמאמן כלשהו היה עוזר, כולל צביקה שרף, ואפילו שלמה שרף
😉
.
טריילר הירו לדאלאס זה רעיון מעניין – בכל רגע נתון יהיו על הפרקט לפחות שני צלפים חסרי מצפון. אין ספק שההתקפה של דאלאס תקלע המון, אבל נראה לי שבדרך כלל, לפחות בפלייאוף, זה יהיה פחות ממה שתקלע היריבה.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח שמאמן טוב היה עוזר להם. תן את סגל ארהב למאמן גרמניה והם מנגבים כל דבר בדרך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיב קר השאיר בדקות הכרעה בכל משחק את הליברטון על המגרש השחקן שהיה חלש ברגעי ההכרעה נגד הקבוצות הטובות שאין לו מקום במגרש. שלא נדבר,שאין לו מושג איך והוא לא מוכן לשחק עם שחקן גבוה

Florida man
12/09/2023 6:57:40

ומי ישמור בדאלאס? ראית את ההגנה של הירו? (ושל לוקה וקיירי)?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

חחח יחטפו270

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Florida man

מסכים איתך לגמרי, ככתוב – אין ספק שההתקפה של דאלאס תקלע המון, אבל נראה לי שבדרך כלל, לפחות בפלייאוף, זה יהיה פחות ממה שתקלע היריבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פלייאוף? רוב הסיכויים שלא יגיעו לפלייאוף. דוויט פאוול לא יכול לשמור 5 שחקנים 😁

ד.ב.
ד.ב.
12/09/2023 9:14:47
הגב ל  Florida man

כנראה שסת׳ קרי יקבל את הגארד הבכיר של היריבה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ג'ייסון טאטום, דווין בוקר ודריימונד גרין החברה האלה כבר שיחקו והצליחו להפסיד טורניר אחד ולא הצליחו לקלוע סל בטורניר השני ונזקקו לתנו את הכדור לkd וזוזו הצידה.
על מי הם מאיימים? דריי לא יכול לשחק בעירוני נהריה.
בוקר לא יוכל להתנגש ולזרוק ראש בפיבא יאפשרו לשמור עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם לאמביד יש ביצים ואין לו שילך לצרפת עם ויקטור וינסה לעשות משהו עם עצמו במקום לחגוג עם המגבות עם האמריקאים אבל ברור לי שהוא יבחר לשחק בארהב.
ברור כשמש

Florida man
12/09/2023 6:56:27

שופטי פיבא לא אוכלים את הפלופים שלו… בעיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

היא עדיין גדולה חזקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ארינאס חי בסרט הימי 50 הפרש ו20 הפרש כל משחק זה טוב לפורטו ריקו מול נבחרות העל ארהב יגררו למשחקים מאד צמודים שיוכרעו על חודו של הסטף והדוראנט.

אור
אור
12/09/2023 12:27:59

אם יש מישהו שהדעה שלו לא שווה כלום זה ארינאס

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 12:52:42
הגב ל  אור

אמת

Florida man
12/09/2023 6:55:35

טייטום, באטלר, סטף, בוקר, דוראנט, דייויס, דיארון פוקס, גרין, אדאביו , קוואי PG13 (מי שיהיה בריא שם). תנו לספו לאמן או למייק מאלון.
הגיע הזמן לטרייד עם לילארד רק לא מבין מה הירו יעשה בדאלאס עם קיירי ולוקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

תוציא מהנבחרת הזאת את סטף ודוראנט והם עפים ברבע הגמר. בבית קשה אני אפילו לא בטוח שעוסרים שלב. מלא נגרים שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם השקץ ככ טוב כמו שאומרים למה הוא צריך כוכבי על? שיקח את הנבחת הנוכחית ויצטרף אליהם. ככה זה יאדיר אותו יותר לא? הוא יודע שפיבא אין שום סיכוי שיברחו לו לצדדים ויתנו קליר פאת ויתנו לו למרפק מגינים קלינג קלינג קלינג.
מה שהוא רוצה זה קליר פאת לייאפים והטבעות שהמגינים רחוקים וזה יקרה שסטף ודוראנט ישחקו כי כולם ישמרו עליהם ואז גיא יביא לנו נתונים כמה לברון יעיל חחחח
נפשו של בשקץ ידועה

עידו גילרי
12/09/2023 7:15:43

צריך להפסיק להתרגש כל פעם שהאמריקאים מפסידים במונדובאסקט. הם אף פעם לא התייחסו לטורניר הזה בשיא הרצינות (אולי חבל).העולם התקדם וטוב שככה – הם צריכים להביא את ההרכב הטוב שלהם כדי לקחת טורניר כזה. העולם ממשיך להתקדם ועוד לא רחוק היום שנראה אותם מחוץ לפודיום גם באולימפיאדה איפה שהם תמיד מביאים את ההרכב החזק שלהם.

חגי "התותח" ניסני
12/09/2023 8:59:53

אתה מגזים. נבחרת ארה"ב בהרכב הכי חזק שלה עדיין רחוקה מאוד מכל נבחרת לאומית אחרת. אם היה נבחרת אירופה מול נבחרת ארה"ב זה כבר היה סיפור אחר.

עידו גילרי
12/09/2023 9:02:40

נכון אבל בפורמט טורניר וכשהם מחליפים סגל כל טורניר זה מבטל את ההפרש הזה.

חגי "התותח" ניסני
12/09/2023 10:23:19

אתה משתמש בטיעונים שלי כנגדי?!

עידו גילרי
12/09/2023 10:26:00

מסתבר…?

אור
אור
12/09/2023 8:59:59

זה ברור, אבל הם אלה שכל פעם מופתעים מחדש כאילו הנבחרות האחרות לא קיימות או איכותיות או מאומנות ומגובשות יותר מהם

עידו גילרי
12/09/2023 9:03:05
הגב ל  אור

זה התקשורת שלהם בעיקר.

אור
אור
12/09/2023 9:09:09

בעיקר כן אבל לא רק

אהרון שדה
12/09/2023 7:15:52

בהזדמנות זו כדאי להזכיר שלברון הוא אולי הפאשלן הגדול ביותר בכדורסל הנבחרות
הוא איבד לארה"ב זהב אולימפי יחידי מאז השתתפות הנ.ב.א
זה קרה באתונה 04
ולקינוח הוא הפסיד לפאפלוקאס וסופו בגביע העולם 06
בשני המקרים הנ"ל הנבחרת הסתפקה בארד ואפילו לא שיחקה בגמר
והוא לא היה שם יחידי
ב 04 שיחקו לצידו וייד אנתוני ודאנקן
וגם אמארה מריון ובוזר
ב 06 הצטרפו ללברון וייד פול אנתוני בוש והאווארד
זה מוכיח 2 דברים
1 גם הנבחרות היותר איכותיות של ארה"ב הפסידו
2 לברון הוא לא המושיע

דבר אחרון מקצועי לגמרי
כל מי שראה את הטורניר הבין שארה"ב מתקשה מאד מול כל גבוה אפילו בינוני + ברמת נ.ב.א
זה קרה מול מונטונגרו של וויצוביץ מול ליטא של ולינציואס ומול טייס של גרמניה
הראשון קלע 18 הוריד 16 והוביל את נבחרתו לפייט עד הסוף
השני תרם 12 נק ו 7 ר בניצחון הליטאי
ותייס תרם 21 נק ו 7 ר
מדד אחוזי 2 ור'
שלב 1
מח 1 ניצחון 72-99 על ניו זילנד 36.5-59.3 ל 2 33-41 בר (הפסד 11-5 בהתקפה)
מח 2 ניצחון 81-109 על ייון 47.8-57.4 ל 2 25-40 בר ( 7-10 בהתקפה(
מח 3. ניצחון 62-110 על ירדן 33.3-48.8 ל 2 34-56 בר ( 7-17 בהתקפה)
שלב שני
מח 1 ניצחון 73-85 על מונעונגרו 40-47.6 ל 2 תבוסה 49-31 בר' כולל 23-8 בהתקפה
מח 2 הפסד 110-104 לליטא נ 52.8-53.4 ל 2 תבוסה 43-27 בר כולל 18-9 בהתקפה
רבע גמר ניצחון 63-100 על איטליה 30.7-53.7 ל 2 33-51 בר' (למרות הפ 9-8 בהתקפה)
חצי גמר הפסד 113-111 לגרמניה נ 57-7-58.5 ל 2 הפסד 30-28 בר כולל 12-7 בהתקפה
3-4 הפסד 127-118 לקנדה בהארכה נ 51.2-51.9 ל 2 נ 40-43 בר ו 11-15 בהתקפה

מסקנות גם הנבחרת הנוכחית של ארה"ב קלעה טוב יותר אפילו בתוך הקשת טוב יותר מהיריבה בכל משחק
אבל בהפסדים היא התרסקה בר' ובוא נגיד את האמת טייס וויצוביץ וגם ווינצוסלאס שריסקו אותה הם שחקנים לא ראים מצד הו"ו היו גם אולסטרים אבל יש טובים ומפחידים מהם בצבע .
בוודאי יוקיץ אבל גם יאניס מכונת ר' גם גובר שלא לדבר על אמביד אם יחליט שהוא צרפתי

בכלל מספיק להציץ בטבלת הר' בליגה בשנים האחרונות בכדי להבין שאין לארה"ב מישהו בקליבר הזה
זולת דיוויס שלרוב לא משחק מספיק בכדי להיות מדורג שם
ולכן למסקנה ארה"ב בהחלט מסוגלת להפסיד זהב גם עם כל השמות המרשימים
אם דיוויס לא יהיה בנבחרת או אם אמביד לא יקבל אזרחות.

ד.ב.
ד.ב.
12/09/2023 9:32:38

הם צריכים רק סנטר הגנתי נורמלי (jjj נישב רק אם יש ריבאונדר טוב לצידו), שיאט מספיק את הסנטר של היריבה בשביל לנצל יתרונות אחרים של הנבחרת.
באם, דייויס וכמה 4 ארוכים כמו jjj יכולים להספיק.

Smiley
12/09/2023 10:57:55

הנבחרת של 2004 הייתה של דאנקן, אייברסון ומארבורי.
לברון, וויד ואנטוני היו אז ילדים (כמו דיוויס ב-2012 או קארי ב-2010)
לשים עליו את הכישלון עושה ממך צחוק

TheMike
TheMike
12/09/2023 11:55:26
הגב ל  Smiley

עזוב. היה אמור לקחת, אבל זו פשלה של אימון, בכלל לא שלו. לא יתכן שלא מבססים את הנבחרת על לברון בגיל הזה. לא בחרתם אותו לנבחרת כדי שיחמםמספסל. הוא היה עילוי כבר ב-2004.
בלי קשר, הכוכבים ב-04 היו אמורים לשחוט. המבחרת שלהם פשוט לא מאומנת כבר שנים. סתם חיבור של שחקנים

Smiley
13/09/2023 0:37:15
הגב ל  TheMike

חד משמעית פשלה של האמריקאים.
כל טורניר בכדורסל הם עדיין הנבחרת הכי טובה מבחינת חומר שחקנים וסגל.
העולם מתקרב אבל האמריקאים עדיין הכי טובים. בטורניר נוק-אאוט הכל יכול לקרות

TheMike
TheMike
12/09/2023 11:52:44

יצטרכו התעלות של התותחים הכבדים כדי לסגור את הזהב.
אחלה ניתוח

עידו גילרי
12/09/2023 7:19:02

בעניינים אחרים ב-NBA:
הקריירה של קווין פורטר ג'וניור מתחילה להתקרב לסיומה אחרי שנעצר על חניקת חברתו. יש מקרים שבהם הראש פשוט לא מסתדר לא משנה מה הסיטואציה (לא שיוסטון היא הסיטואציה האידיאלית).
הספרס שחררו את קאם פיין – מן הסתם יהיו קופצים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חבל, קיוויתי לקבל על פיין בחירת סיבוב שני או משהו, אבל ניחא.

etayef
etayef
12/09/2023 7:51:52

קווין פורטר ג'וניור היה צריך להיות אולסטאר ואלוף, ואז יכל לחנוק באין מפריע, גם מישהי שהוא לא מכיר. אם הוא אשם או לא, זה תלוי בסטטיסטיקה שלו על המגרש.

עידו גילרי
12/09/2023 7:57:50

אאה שכחתי עוד משהו:
הליגה החליטה לא לאפשר לקבוצה לתת לשני כוכבים לנוח באותו משחק. כוכב לצורך העניין יוגדר כל מיש הגיע לאולסטאר / נבחר לאחת מחמישיות העונה בשלוש השנים האחרונות.
בנוסף יגידלו גם את הקנסות על חריגות מכללי הלואד מנג'מנט (כולל אלו שכבר קיימים על משחקים בטלוויזיה כלל ארצית): 100K לחריגה ראשונה, 250K לחריגה שניה ומיליון לכל חריגה נוספת.

רן הנרגן
12/09/2023 8:19:12

זה די פארש כי שחקן יכול להיות כל העונה תחת ההגדרה day-to-day ולליגה לא תהיה שום יכולת לעשות משהוא נגד זה. הם כמובן יכולים לנסות להכניס מערכת דומה לזו של הביסבול שמגדירה תקופה של 10 ימים וכו אבל זה יהיה לשפוך את המים עם התינוק מהאמבטיה.

עידו גילרי
12/09/2023 8:21:54
הגב ל  רן הנרגן

עובדתית – יכולת להגיד אותו דבר על הכלל של מנוחות שחקנים במשחקים בטלוויזיה ארצית. מעשית העובדה שיש חוק יוצרת מצה שלקבוצות עדיף לא להתעסק עם זה ולתכנן את המנוחות קצת יותר. מסכים איתך שקנסות לא נראה כאן, אבל התוצאה שלא נראה משחקים בהם כל החמשיה נחה.

Avri
Avri
12/09/2023 8:27:38
הגב ל  רן הנרגן

להצהיר ששחקן הוא day to day כשהוא כשיר, זה נקרא הונאה וזו עבירה פלילית ואזרחית. למה שבעלי קבוצות או מנהלים ירצו להתעסק עם זה.

זה שהליגה החליטה אומר שבעלי הקבוצות בעניין. ברגע שהבוס הגדול מוריד הוראה מלמעלה המנהלים לא ינסו לסבן אותו.

עידו גילרי
12/09/2023 8:28:44
הגב ל  Avri

הלייקרס עושים את זה כבר ארבע שנים עם לברון ודיוויס…

yaniv
12/09/2023 10:10:06

במקרה של דיוויס לצערי זה נכון.הוא אכן day by day לכל משחק ואפילו לכל רבע אפשר להגדיר אותו quarter to quarter

דה שוט
12/09/2023 11:06:24

חחחח מצויין יניב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

אברי כלום לא ישתנה זה סתם יעני להראות לאוהדים אנו עושים הכל חרטוטים.
יגידו פצוע וזהו מה יכולים לעשות? זה אינטרס של כולם. ואם ישחקו אז מה בעיה לעשות לואד על המגרש?
משחק 2 דק ואומר איי איי כואב לי הולך צולע וביי

ברוך רובין
12/09/2023 15:39:27

מדוייק, כמו שעתידו ציין הלייקרס רושמת את לברון ודיוויס ככה כל משחק ולא מעט קבוצות בליגה עושות את זה לכוכבים שלהם.

שמעון גם צודק החוק החדש לא ישנה כלום זה למכור ציפיות לאוהדים

Yinon Yavor
12/09/2023 21:37:21

לא נראה מצבים שמי שיכול לשחק עולה רק לשתי דקות.
כל העניין הוא לנוח ובכלל לא להגיע לאולם, בטח לא ללבוש מדי משחק ונעליים.
מי שכבר עשה את כל זה יעלה וישחק כרגיל, גם כי הוא ממילא כבר שם, וגם כדי לא לדפוק לעצמו את הממוצעים

Berch
12/09/2023 7:22:04

לא נעים לומר אבל לברון, קרי ודוראנט זה כבר פזמון ישן.
החברהה האלה כבר בכלל לא צעירים, מעבר לשיא ולא עושים הגנה.
אם הם התקווה האמריקאית הגדולה אז הם בצרות….
🤣

Yp
Yp
12/09/2023 7:27:55

שמעון , זה אליך
בהנחה שלא יהיו פציעות , לדעתי סטף כמעט בוודאות יהיה בפריס . לגבי דוראנט , זה פיפטי פיפטי . במצב שבו סטף יהיה ודוראנט לא יהיה , מה לדעתך יעשה ג'יימס ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

לברון יגיע כל עוד אחד מסטף או דוראנט יגיע. כי במצב כזה יהיה שחקן שאפשר לסמוך עליו שיביא גביע ואם יהיה פאשלה יש את מי להאשים.
"אני כבר בן 40 לא מאמין שאני בכלל פה מרגיש שבורכתי רציתי להביא את הווינריות והניסיון שלי לחבר'ה האלה"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

אני אישית חושב שסטף דוראנט שניהם יגיעו וגם אמביד ישחק בארהב ויגיע.

Yp
Yp
12/09/2023 7:38:27

הי שמעון
הרקורד של סטף בנבחרת לא רע אבל גם לא מזהיר , ובנוסף הוא מעולם לא שיחק באולימפיאדה .

עידו גילרי
12/09/2023 7:41:00
הגב ל  Yp

כן אבל אל תשכח שבשני המקרים זה היה לפני שהפך לסופרסטאר שהוא היום.

Yp
Yp
12/09/2023 7:46:39

הי עידו
זה נכון , אבל אני מסתכל על זה מהזוית של ג'יימס . סטף זה מניה לא מוכחת בפיבא , לא מאמין שג'יימס יסתכן בלי דוראנט שהוא קבלן הצלחות בפיבא .
התחושה שלי היא שהסאנס לא יאשרו לדוראנט להשתתף .

עידו גילרי
12/09/2023 7:51:45
הגב ל  Yp

undefeated…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

דוראנט לא שואל את הסאנס. ואני סומך ב100 אחוז על סטף. אבל כמו שציינתי קנדה בהרכב מלא מסוגלת לנצח את ארהב עם סטף ודוראנט. מורי ושגא יכולים להסתכל להם בלבן של העיניים.
מורי זה רוצח

MacLeod 1
MacLeod 1
12/09/2023 7:57:15

סטף עדיין לא נבחן מחוץ לג"ס.. . יש לי הרגשה שמצפה לכם הפתעה לגבי היכולת שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MacLeod 1

הוא ינגב. אין לי בזה שמץ של ספק. הדבר היחיד שיכול להפריע לו זה לברון

רפיקי
12/09/2023 7:54:41

סטף בוקר טייטום דוראנט אדבאיו.

על הספסל
קיירי לילארד גורג מיטשל דייויס ועוד כמה שחקנים כמו הולידיי ומיילס טרנר לדקות הגנה.

זה ניהיה פופולארי לצחוק על האמריקים ומגיע לבם כי הם לא מגיעים ומי שמגיעים משחקים חרא ולא קבוצתי, אבל צריך לזכור שאם הם רק רוצים הם לוקחים בהליכה.
..
למה לא מדברים על זה שיוקיץ מנע מסרביה תואר?

MacLeod 1
MacLeod 1
12/09/2023 7:55:41

תודה דוק
לארהב יש את המאגר כשרונות הכי גדול, מי שכשל זה מי שבנה את הסגל ומי שאימן… אני לא שמתי לב לחוסר מוטיבציה של השחקנים.

etayef
etayef
12/09/2023 8:00:17

השאלה מבחינת האמריקאים היא לא אם יבוא כוכב כזה או אחר, אלא אם הם מסוגלים להרכיב נבחרת חזקה מהשחקנים האיכותיים שלהם.
אין אף כוכב היום שיכול להציל אותם (ואף פעם לא היה בכדורסל דבר כזה), אבל יש להם תמיד יכולת לגייס 15 שחקנים טובים מכל 15 של כל נבחרת אחרת.
כל זה, בהנחה שוומבניאמה לא יממש את הפוטנציאל עד האולימפיאדה.

עידו גילרי
12/09/2023 8:00:53
הגב ל  etayef

12 שחקנים…

etayef
etayef
12/09/2023 8:16:56

תודה……….

etayef
etayef
12/09/2023 8:21:33

רעיון נוסף:
למה לא לשלוח את ג"ס עם דוראנט לאולימפיאדה?
כל השחקנים החשובים הם אמריקאים, יש כבר כימיה, ואפשר לסמוך עליהם שהכוכבים של היריבות יפצעו.
מי יעמןד בפני הדט' ליינאפ + קאפ קייק?

sroni741
sroni741
12/09/2023 8:21:54

שלושה מאמנים אלופים בליגה הכי טובה בעולם, שחקנים המרוויחים סכומי עתק, ומחפשים מי אשם באי עמידה על הפודיום (אגב עם הגרלה שלא מזמנת את איטליה יש מצב שהם עפים כבר ברבע הגמר). וחושבים שוב על רדים טים או משהו בסגנון. העובדה היא שהם פשוט לא עושים הגנה רצינית ומשחקים בצורה אינדיבידואלית. יחד עם העובדה אין להם גבוהים עם מיומנויות משחק בסיסיות וכאשר לא מקבלים את השריקות ואת המשחק הבינלאומי שפחות נותן יתרונות עצומים להתקפה, או שמפסיקים משחק כל רגע כדי לבדוק שריקות, אין שבעה פסקי זמן וכו' אז התוצאה היא הפסדים לקבוצות אירופאיות. אז לאולימפיאדה יביאו "כוכבים" מדרג יותר גבוה ואולי ישקיעו קצת יותר בהגנה ועם יתרון הכישרון והאתלטיות הם ככל הנראה יזכו, כמו שהיו צריכים לזכות גם באליפות העולם, אבל הבעיות השורשיות שיש בליגה כולל המאמן שלא מאמין שצריך שחקנים גבוהים וחזקים או שאפשר ללחוץ באופן משמעותי דקות ארוכות(בכל זאת משחקים רק ארבעים דקות) , מנעו מהם זכיה. ושתי נקודות קטנות – מישהו ראה מצב של גלגול כדור(ווק דה דוג..) שעובר את החצי כשהשעון לא עובד עד הרמתו בחצי השני באליפות הזו ? ולוקה רחמנות כבר שכח כנראה מה זה כדורסל של פיב"א

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

הרמתו בחצי של הכדור המגולגל? מרימים על קשת ה3. הלוואי זה היה חצי חחח
כריס םול אחרי שמרים אותו על קשת ה3 עומד איתו על המותן וביד השנייה מחלק הוראות כמו שוטר תנועה והשומר שלו מסתכל….

etayef
etayef
12/09/2023 9:02:15
הגב ל  sroni741

יש עניין אחר שנדון כבר הרבה אני מאמין.
הקבוצות באנ בי איי לא בנויות להצליח בטורנירים כאלה.
הלכידות הקבוצתית וסגנון המשחק פחות חשובים, ויותר מסתמכים על יכולת אישית גבוהה ורב גוניות של השחקנים.
זה נותן אפשרויות נרחבות לנצח בסדרות ארוכות ולנצל את החולשות של היריבה.
הסגנון פחות מתאים באליפות שבה הכל יכול לקרות, וצריך תאום מלא בין כל השחקנים.
גם ריבוי כוכבים מפריע, כי כמו שאתה רואה כאן באתר, אומרים שדוראנט ניצח, או לברון ניצח. אף אחד לא מתייחס לכל אלה שויתרו על הנקודות בשביל היעילות של הקבוצה, או עשו הגנה חס וחלילה, אז למה שיעשו?
לדוגמא: אף אחד לא יגיד ששרודר ניצח את האליפות, וספק אם מישהו מכיר את הכוכבים הסרבים בכלל.
היה פה את אהרון שטוען שלברון הפסיד ב 2004, הבנאדם היה בן 19, (עידו, פקט צ'קינג). הוא הפסיד?
קשה מאד לנצח קבוצות שבנויות טוב, ומשחקות כמה שנים יחד, אלא אם יש לך יתרון אדיר עליהם.
הנבחרת של 1992 היתה אנומליה מהבחינה הזו. חבורה של שחקנים עם יתרון בכל עמדה, ועם אינטליגנצית משחק שאין להרבה שחקנים היום, ולא היתה גם לפני. חשוב מזה, כולם היו כוכבים מוכחים (חוץ מלייטנר), ואף אחד לא התלונן על דקות משחק או כמות נקודות.
לגבי הגבוהים – לא סתם דנבר ניצחה בשנה שעברה, אין לאמריקאים אף גבוה שיכול להתמודד עם יוקיץ', שהוא האנטיתזה לאיך שמשחקים בליגה היום.
אין גבוהים אמריקאים מספיק טובים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayef

לברון היה בן 19 אבל בליגה זה לא הפריע לו לקלוע 30 נק ממוצע באותו הזמן בקליר פאת….ולהיות "אחד הטובים בעולם".
אז בטורניר הוא בן 19 פתאום? או שאתה שחקן או לא.
הגבוהים האמריקאים פחות טובים כי הם לא משקיעים כבר בגבוהים ובמשחק של גבוה אלא מלמדים אותו בעיקר לקלוע 3 ולעשות סקרין.
בכל הליגה הסנטר הוא כמעט שחקן זר
הדבר היחיד שסטיב קר פגע נכון זה שאמר שאנחנו כבר לא בשנת 92 הפערים מאז הצטמצמו. אז כולם התלהבו מהם כי זה היה כדורסל מעולם אחר לא היו שידורים קבועים ורשתות כמו היום. היום כולם מתאמנים ואין את הנאיביות וההתלהבות של אז מנבחרות ארהב.
גם היום ארהב בכללי מבחינת כשרון עולה בהרבה על כולם כי רמת האימון יכולות אישיות שם היא ברמה גבוהה ומגילאים צעירים משקיעים בזה. שאר העולם עדיין בפיגור בזה אבל זה יצטמצם עוד עם השנים שלא נדבר שזרים שגודלים בארהב תחת שיטת האימון האישי שם כבר בכלל כמעט אין פערים.
בקבוצתי וזה הם פחות טובים והרבה מזה בגלל האישי. שאתה חזק ב1 על 1 אתה פחות משקיע במסירה והבנת משחק וכו זה נגזר אחד מהשני.

עידו גילרי
12/09/2023 9:19:09

הוא קלע 20 נקודות למשחק ובהקבלה מוקצנת בכוונה היה הווקר קסלר של הנבחרת ההיא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו 20 נק בnba זה לא כוכב?

עידו גילרי
12/09/2023 9:24:58

לא ממש.

עידו גילרי
12/09/2023 9:27:20

זה יכול להיות כוכב אבל לא בהכרח.
בכל מקרה וא כבר סומן אז (הרבה לפני) אבל מבחינה טכנית קשה להפיל על שחקן שבקושי סגר 10 דקות למשחק על הפרקט את הכישלון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הפלתי עליו. הכשלון שם היה של אייברסון ודאנקן כמדומני

עידו גילרי
12/09/2023 9:33:46

אולי אתה לא – לזה התייחסה התגובה המקורית.

דוקטור רזי הופמן
12/09/2023 9:03:46
הגב ל  sroni741

++++++++++++++++++++++

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 12:59:46
הגב ל  sroni741

100+

The Oak
The Oak
12/09/2023 8:40:50

תודה רבה!
נראה לי דאתוני דייויס, סטף, ודוראנט הם שוברי שיוויון. כל אחד בעמדתו.
אגב, עם דייויס ובלי קר הם היו לוקחים את אליפות העולם

עגל
12/09/2023 8:43:05

תודה מנחם.
האם יספיקו לברון שכמעט בן 41, דוראנט הפציע וסטף שיחטוף מכות?
לא נראה לי, הם לוקחים בקלות רק אם הם יביאו את כל הכוכבים שלהם, כולל יאניס, יוקיץ', אמביד ושות.
אה, רגע . . .

נועמיקו
נועמיקו
12/09/2023 8:47:51

למה. שמישהו. יחשוב. שמה שיציל את נבחרת ארה"ב זה פרימדונה בכיין ומרוכז בעצמו בן 40??
גם בהרכב של האליפות הנוכחית, שהוא אולי הרביעי או החמישי בטיבו שארה"ב יכולה להעמיד, היא נחשבה פייבוריטית לזכייה. לכן חלק מהאחריות היא על קר, שלא מיצה את הפוטנציאל וגם היה אפשר לראות את זה בעיניים – נבחרות כמו ליטא, סרביה, גרמניה וקנדה שיחקו בצורה יותר יפה, משחק יותר קבוצתי, יותר תנועה, יותר חכמה, יותר יעילות ויותר הגנה. זה על המאמן.
יחד עם זה, בעיניי ברור שאם היא מגיעה בהרכב חזק עם דוראנט, בוקר, טייטום וכו, אי אפשר להמר נגדה.
ושוב, לברון הוא ממש לא שידרוג להרכב כזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  נועמיקו

לברון רק מחליש אותם. זה השחקן האחרון שאני לוקח לנבחרת. מה שכן בנבחרת ישראל יש ללברון מקום😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נבחרת ארהב שלי

סטף באטלר טייטום דוראנט דיוויס חמישייה.

מחליפים: טריי בוקר אדוארדס קליי אדביו jjj בנקרו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במציאות בטורניר החמישייה שלהם תהיה סטף דוראנט טייטום לברון אמביד

אור
אור
12/09/2023 9:07:10

חוקים או לא חוקים, טורניר נבחרות תמיד יותר מעניין מעוד עונה בליגה הטובה בעולם (תקף גם לכדורגל)

עידו גילרי
12/09/2023 9:08:45
הגב ל  אור

i beg to differ.
בטח לא בפורמט הקקיוני הנוכחי.

אור
אור
12/09/2023 9:10:22

מה יש לפורמט? יותר מדי נבחרות דרג ג'? אני כבר לא זוכר מה היה לפני כן אבל אם אני לא טועה היו רק 10 או 12 נבחרות וגם על זה התלוננו

עידו גילרי
12/09/2023 9:12:11
הגב ל  אור

כן בעיקר זה.
צריך מוקדמות יותר נורמליות ואם לא יהיה יצוג ליבשת זו או אחרת – so be it.

אור
אור
12/09/2023 9:13:27

מסכים, אבל הכוונה למשחקים עצמם בין הנבחרות הטובות

עידו גילרי
12/09/2023 9:15:27
הגב ל  אור

זה אכן השלב הכיפי.

אור
אור
12/09/2023 9:11:28

בכל מקרה הכוונה למצ'אפים שלא רואים כל יום והמוטיבציה הלאומית שיש למשחקים האלה ופחות לפורמט לפני שלבי ההכרעה

עידו גילרי
12/09/2023 9:12:52
הגב ל  אור

אני חולה על פורמט סדרות אז זה עניין פרסונלי מן הסתם.

אור
אור
12/09/2023 9:18:45

מה דעתך על פורמט "בית הגמר" 😋

עידו גילרי
12/09/2023 9:20:22
הגב ל  אור

מה הכוונה?

אור
אור
12/09/2023 9:22:27
הגב ל  אור

כמו פעם, שתהיה מיני ליגה בין ה-4 האחרונות נגיד. אפשר גם שלב בתים שני במקום שמינית ורבע וגם כל זה יהיה במקום משחקי דירוג

עידו גילרי
12/09/2023 9:24:17
הגב ל  אור

אני בעד רק' שבימינו זה יוצא שלב בתים שלישי…
עקרונית היית מעדיף 12 נבחרות שישחקו כולן אחת נגד השניה ומשם יעלו 4 לחצי גמר.

אור
אור
12/09/2023 9:25:28

מצוין

אור
אור
12/09/2023 10:51:33
הגב ל  אור

התגובה ל-27.1.2.1.1.3

אור
אור
12/09/2023 9:08:05

יפה לראות שטריסטן תומפסון עדיין חי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

חי וחוגג עם הקרדשיאנס

אור
אור
12/09/2023 9:17:58

אם זה אכן כך אני מתפלא איך הוא עדיין מחזיק מעמד כל כך הרבה זמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

יש קרדשיאנס יש מיליונים מידי פעם עושה סיבוב במגרש כדורסל ו3 ספרינטים על הפרקט וחוזר לבית. מה רע?
רק חסר שיזמינו אותו למבחנים סופיים לסגל נבחרת ארהב לאולימפיאדה

אוהד ס"א
12/09/2023 10:03:16

כל עוד נבחרת ארה"ב תסתובב עם המדים של וושינגטון, זה לא ייגמר טוב

אוהד ס"א
12/09/2023 10:19:05

אם נבחרת ארצות הברית תביא את קרי, לברון, דוראנט ופול הולך להיות פיאסקו מהסרטים שלא ארצה להחמיץ:
שחקנים בני 35 + שבמקרה הטוב עתידם מאחוריהם + עונה מתישה במיוחד.
מהם, אתם מצפים שיעשו הגנה, לחץ על כל המגרש? לכופף רגליים ולשים יד על השחקן היריב?
חוזי הפרסום שלהם יינזקו אם לא יצליחו לעמוד על הרגליים בעונה שלאחר המשחקים.
במקרה הרע, הם יתפרקו עוד לפני המשחק הראשון (או מחמת הבושה שבמשחקי ההכנה).

לגבי קר, יש משהו בביקורת:
חילופים שלא במקום, היררכיה לא ברורה, שחקנים שלא יודעים מה לעשות על המגרש אלה נקודות לשיפור.
אבל קבוצה שלא מסוגלת לשמור, לא מסוגלת לקחת ריבאונד עם טיילת בצבע זאת ממש בושה.
נבחרת אמריקאית נחותה בצבע (מתוך בחירה), היתה צריכה לשחק עם האסל שלזה דווקא היא כן הביאה את השחקנים המתאימים וזה לא קרה.
ההרגשה שלי שיש כאן מרכיב של צבע: קר, ספולסטרה אינם נחשבים ל"אחים ב -hood" ובדור הנוכחי, יש קושי לראות בהם סמכות.

דה שוט
12/09/2023 11:33:18

האמריקאים לא הפסידו בגלל חוקי פיבא – הם היו דלי כישרון וחסרי כל מנהיגות. צפיתי בכל המשחקים שלהם, את חצי הגמר ראיתי עם הבן – אמרתי לו במחצית – תראה, יגיע הקלאץ' וכולם יקפאו. אז ברידג'ס שהיה ביום קליעה פסיכי פשוט ברח מהכדור, אדוארדס שיכול היה להטביע בכל התקפה העיף שלשות פחדניות ואפילו מסר לחוץ את הזריקה הכי חשובה. ריבס לקח על עצמו אבל מנהיג לא יכול להיות חור גלוי בהגנה. גרמניה פשוט חיפשו אותו. דווקא ברונסון שהיה מעז – ישב על הספסל בשביל האליברטון חסר ההשראה. קר והצוות שלו נרדמו לגמרי, עמדו בצד והסתכלו כמו צופים. בלי קשר (או עם קשר כי הם הרכיבו את הסגל) – על הספסל לא היה להם מציאות. מסכים עם שמעון – טריי יאניג או פוקס היו לוקחים על עצמם את הקלאץ' עם יותר הצלחה.
באשר לפריז – המדליה האולימפית הרבה יותר נוצצת, זאת מזכרת יפה לתלות על קיר פנימי בבית, הרבה יותר ממונדו-באסקט. מוזר שלסטף עדיין אין אחת, זה תואר חשוב ואנקדוטה מרעננת והכרחית לכל ספורטאי-על. בלי דוראנט וסטף – ארה"ב אכן בבעייה כי אין להם מנהיג שייקח עליו את הקלאץ'. במשחק על כל הקופה, בחצי השני הברכיים רועדות והידיים קופאות. אין עוד משחק שאפשר לתקן וגם אין מעמד של משחק 7 שניצחת כבר 3 אז אתה כביכול "בסדר". כאן זה הכל או כלום, ווינר או לוזר, מילים קשות. ואז הכל רועד.
קיידי הוכיח בטורנירים האלה למה הוא הכדורסלן הטוב בדורו – בכל מסגרת – הוא מתפקד.
סטף כמוהו אבל חובת ההוכחה בנוגע ליכולתו לנצח מחוץ למפרץ – עליו.
לברון הפסיד כאשר היה צריך להוביל בטורנירים גדולים. עכשיו הוא כבר לא רלוונטי מבחינת כדורסל, רק מבחינת סיפורים. אבל הוא יכול להיות "המגייס" שארה"ב זקוקה לו.
היורש של קיידי וסטף – טייטום
🙂

אור
אור
12/09/2023 11:51:46
הגב ל  דה שוט

זוכר את המעורב ממשחקי ההכנה ש"ברונסון התגלה כמנהיג טבעי לנבחרת"? אז כנראה שבטורניר שכחו מזה 🙂

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 13:03:22
הגב ל  אור

ברונסון וקר זה שמן ומים

אור
אור
12/09/2023 13:41:53

כל פעם שראיתי אותו לא הבנתי למה דרק רוז בנבחרת, אבל אולי הדמיון רק אצלי

דה שוט
12/09/2023 14:33:33
הגב ל  אור

לא זוכר אבל מי שכתב צדק – הוא היה מתפקד יותר טוב מכולם בקלאץ נגד גרמניה

רן הנרגן
12/09/2023 11:58:38
הגב ל  דה שוט

אני מבין למה לא רצו את יאנג אבל מדוע העדיפו את ברונסון על פוקס אני לא מבין. לא ראיתי את המשחק אז אין לי מושג מדוע הליברטון לא תפקד. במשחקים שראיתי, כולל קנדה, כשהוא עלה מהספסל בפיגור שברונסון יצר, הם הצליחו לסגור את הפער.
.
האמריקאים חסרו את אינגרם, בנקרו ו JJJ במשחק הגמר. אני חושב שמאז שקר הכניס את אוזילי הפצוע בסוף המשחק השביעי ב 2016 הוא מעדיף שחקן נמוך על גבוה משולי הספסל ברגעי קלאץ (ובכלל)
.
KD מתפקד אבל הוא צריך מנהיג. ב 2021 זה היה גרין שמשולי הספסל בתחילת האליפות הפך לבאנקר בהרכב.
.
מה הסיכוי שלברון יהיה בריא בקיץ הבא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

גרין לא הנהיג כלום. היה מנהיג בעיני עצמו. באותה השורה ב21 אני הייתי המנהיג של ארהב מהטיוי בבית

דה שוט
12/09/2023 14:34:58
הגב ל  רן הנרגן

רן יקר לכתוב שגרין הנהיג את דוראנט זה דברי כפירה
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחח באותה מידה היית אתה הלב והמנוע של אותה נבחרת ארהב😉

דה שוט
12/09/2023 17:13:51

😂😂😂😂
הלב והמנוח…

MBK
MBK
12/09/2023 11:36:42

ההפסדים של האמרקיאים הם ללא ספק על סטיב קר
הטפלון הזה בלי בושה אמר שהוא מצטער עבור השחקנים …
הוא צריך להצטער עבור עצמו
איך נבחרת אתלטית עם שחקן ההגנה של העונה ושחקנים שיודעים להגן כמו ריבס, פורטיס, מיקאל ברידג׳ס סופגת פאקינג 113 נקודות מגרמניה, 111 מקנדה (ב 40 דקות) ו 110 מליטא
הנבחרת האמריקאית נראיתה רע מאוד בטורניר
היו בהלם כבר במשחק הפתיחה מול ניו זילנד החלשה
קבוצה שנראיתה כמו אוסף של בודדים חושפת שוב את האמת על סטיב קר, טפלון, מתראיין יפה, לא לוקח אחריות, מאמן בינוני
רק אזכיר שלוק וולטון פתח את העונה עם 0-24 על הקווים
חשבו שמדובר במאמן הגאון הבא
כשהקבוצה מוכשרת, גם מאמן כמו קר יצליח

yaniv
12/09/2023 13:00:25
הגב ל  MBK

לגבי ריבס זאת התעלומה הכי גדולה שלי מהטורניר.בלייקרס הוא פשוט לא שמר כל כך גרוע כמו בנבחרת,הוא היה שומר בסדר גמור ופתאום בטורניר חור שחור נוראי.לא ברור לי ההבדל המטורף הזה

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 13:04:45
הגב ל  yaniv

קר.
ההגנה הביזיונית של ארה"ב היא על קר.

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 11:55:10

תודה רבה דוק!
הצחקת אותי בגדול עם הסעיף הראשון. גרוטאות כמו לברון במצבו כיום, דריימונד וכריס פול יאכלו חיים נגד הנבחרות החזקות.
ייגמר 50 הפרש, אבל לצד השני.
KD יהיה זקן מדי ופציע מדי.
סטף כדאי שישמור על עצמו וכוחותיו לליגה.
הבוקרים והלילארדים לא יעשו שום הבדל מהאדוארדסים.
כל המדברים עכשיו לא יופיעו כשיגיע הזמן (מלבד KD, שהוא דפוק בראש ובאמת אוהב לבוא וגם מביא קבלות בנבחרת).
גוזרים קופון על הכישלון להאדיר את עצמם.
כדאי גם להפסיק להתייחס למה שארינאס אומר. הוא באמת היצור הכי גרוע שניתן למצוא שמדבר על כדורסל. דפקט רציני שחייב צומי.
.
סטיב קר על הפנים, זה נכון. כ"כ ירד לי ממנו מפעם.
.
TT עדיין חי?!

דה שוט
12/09/2023 14:37:57

דוראנט בא לנבחרת כי הוא אוהב כדורסל ולא מפחד מחוקים אחרים והגנות צפופות נטולות מוגבלות. בגלל זה גם לא עושה פלופים

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 15:41:35
הגב ל  דה שוט

אני יודע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

תשמע עד שהגיע לסאנס לא עשה פלופים. ברגע שהגיע לשם מרוח על הפרקט כמו אמביד חחחח עבר קורס מזורז אצל ציפי ובוקר

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 12:14:24

אתגר החמישייה:
סטף
בוקר
טייטום
KD
באם
.
חמישייה שנייה:
פוקס
ואסל
ברידג'ס
ג'רמי גראנט
ג'ארט אלן
.
עוד שניים להשלמת ה-12?
ריבס
מובלי

דה שוט
12/09/2023 14:39:08

אחלה נבחרת. צעירה מדי. הייתי מצרף את הארדן או לילארד

אשך טמיר המקורי
12/09/2023 15:42:46
הגב ל  דה שוט

רקדן בטן ושחקן גמור שהוא כולו בטן? לא תודה. אני מעדיף שחקני כדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אכלת אנקל מדה שוט אשך. זה הטרלה פר אקסלנס.
זה כמעט לומר שעם בן סימונס אוסטרליה הייתה מצליחה יותר בטורניר 😁

דה שוט
12/09/2023 17:15:01

😂😂😂

דה שוט
12/09/2023 17:14:41

לא הטרלה – צעירים מדי עושים במכנסיים בקלאץ

John
12/09/2023 12:51:00

לדעתי אילו האמריקאים רק היו שולטים בריבאונד ומשחקים הגנה חכמה הם היו זוכים גם הפעם. הם קלעו מספיק בכמעט כל המשחקים. רק ספגו יותר…
לא צריך את החמישייה הראשונה. צריך איזון. מישהו פה כתב על מנהיגות. אותו כנ"ל על אימון. לנהל טורניר נוק אווט זה שונה מסידרה. לא סתם קר הפסיד את הפלייאין היחיד שלו. צריך לעשות אדפטציות תוך כדי וצריך להיפטר מקבעונות. הרעיון שאפשר לשים גארדים בעמדות ה-PF ואת ברידג'ס בסנטר הם טירוף מוחלט וחוסר הבנה איך המשחק של פיב"א בנוי. הגודל של המגרש והחוקים הם מצמצמי כישרון אתלטי. יש פחות שטח לשנות. מצד שני אפשר להיות יותר פיזיים בחסימות ובשמירה על שחקנים הנכנסים לסל.
JJJ כסנטר זו טעות ראשונה. אפילו הגריזליז נזהרים איתו בעמדה זו ומשחקים איתו יחד עם אדמס. הוא ROAMER שמנקה הגנה של אחרים אך לא כמגן ראשי על הטבעת או על סנטרים. אפילו מיצ'ל רובינסון, ברוק לופז או אפילו אוון מובלי יכלו לעשות עבודה טובה יותר. אם אפשר גם להביא שחקן כמו באם מה טוב. כמובן שאשמח לראות את האמריקאים בטורניר באים עם נבחרת א' או ב'. אבל עדיין הכישלון היה ברמת הכדורסל ששוחק במיוחד בהגנה. לקנדים אין הרבה ברירות מכיוון שיש להם מצבת גבוהים קצרה מאוד. יש להם שורה בלתי נגמרת של גארדים ווינגים. לאמריקאים לא היה תירוץ לבנות כזה קוו קדמי. אגב פאולו בסנטר זה בזבוז אדיר של כישרון.

vcx
vcx
12/09/2023 14:50:02

אם אני ארצות הברית:

חמישייה
קרי
בוקר
טייטום
דוראנט
דיוויס
ספסל:
פוקס
אדוארדס
באטלר
JJJ
באם
לילארד
באנקרו

זה שהשחקנים כמו הארט וקסלר בכלל נמצאים בנבחרת ארצות הברית זה מראה כמה הכוכבים לא רוצים לבוא והנבחרת שלהם פשוט לא מעניינת את האמריקאים

ירון, החלום
ירון, החלום
15/09/2023 0:23:14

בס"ד
תודה על מעורב משובח מנחם.
חמישייה לארה'ב
סטף
בוקר
באטלר
דוראנט
דיוויס