חם מהתנור: כרמלו כנראה שחקן חופשי/רועי ויינברג

דווח כי כרמלו אנטוני מתכנן לעזוב את ניו יורק ניקס, ולהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה. כידוע, יש לו אפשרות יציאה מוקדמת מחוזהו, שנגמר בעונת 2014/15. אם ינצלה, הוא יוותר על 23.35 מיליון דולר מהניקס, שצפוי לקבל בעונה הבאה (אך ירוויח סכום זהה במקום אחר).

נשיא הניקס, פיל ג'קסון, מבצע מאמצים רבים על מנת השארת אנטוני בקבוצה, אבל מרבית הסיכויים כרגע לא לטובתו, והשחקן צפוי להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. ג'קסון, מנג'ר הניקס סטיב מיליס, ומאמן הקבוצה דריק פישר, צפויים לקיים סדרת פגישות עם אנטוני בנושא.

יש למלו אפשרות להחליט עד ה-23 ביוני, וכרגע הוא מעוניין לשחק בדאלאס מאבריקס, יוסטון רוקטס ושיקגו בולס. מיאמי היט נחשבת מועמדת נוספת להחתימו. ראוי לציין כי אנטוני יכול לחתום על חוזה מקסימלי של 130 מיליון דולר ל-5 עונות בניקס, ו-96 מיליון דולר ל-4 עונות בכל קבוצה אחרת. אם יעבור למיאמי, כנראה יחתום על חוזה קטן יותר בצורה משמעותית.

אנטוני קלע העונה 27.4 נק' עם 8.1 ריב' למשחק, והוא קולע 25.3 נק' עם 6.5 ריב' למשחק בקריירה בת 11 שנה.

*

מקור מהימן סיפר כי החלטת לברון האם להשאר או לעזוב את מיאמי היט לא תלוייה בתוצאה של גמר האנ.בי.איי, בו קבוצתו בפיגור, 3-1.

*

לפאוור פורוורד של סן אנטוניו, השחקן האגדי טים דאנקן, יש עד ה-24 ביוני כדי להחליט בקשר לעתידו עם הקבוצה. דאנקן אמר כי לא יפרוש בסיום העונה, דבר היכול להשתנות בסיום הגמר, ולא סביר כי יעזוב את הספרס. אם יחליט להמשיך לשחק, במדי הקבוצה כמובן, ירוויח 10.3 מיליון דולר בעונה הבאה. הוא צפוי להמשיך, ובסוף עונת 2014/15, כאשר חוזיהם של דאנקן, פארקר, ג'ינובלי ופופוביץ' יסתיימו, הספרס ישקלו מחדש עתיד המועדוןץ

*

מטים דאנקן לכדורסלן גדול אחר-ריי אלן שוקל פרישה מסיום סדרת הגמר, למרות היותו כדורסלן בכיר באלופת האנ.בי.איי הנוכחית. אלן מסיים עונתו ה-18 באנ.בי.איי, וכרגע יש באמתחתו 2 אליפויות, והוא קולע 18.9 נק' עם 45.2% מהשדה ו-40% מהשלוש למשחק בקריירתו הענפה.

*

הפליקינס צפויים להחתים את אנדריי בלאטץ', שחקן הנטס, שיפתח לצידו של אנטוניו דיוויס בקו הקדמי של הקבוצה. הפאוור פורוורד (בלאטץ') מעמיד 11.2 נק' עם 5.3 ריב' למשחק העונה, ושימש כשחקן השישי בנטס, שהגיעו למקום השישי במזרח.

*

שחקן הקינגס, רודי גיי, עדיין לא החליט בקשר לעתידו במועדון. הסקורר קלע 20.1 נק' עם 5.5 ריב' ו-3.1 אס' למשחק העונה.

*

קליבלנד צפוייה לא לבחור בג'ואל אמביד בבחירה הראשונה, עקב בדיקה פיזית רעה שלו במועדון, שהראתה מספיק דגלים אדומים כדי שתוותר עליו. לא בטוח שהקאבלירס לא תעביר הבחירה, למרות הכל. ג'אבארי פארקר ואנדרו וויגינס ישחקו במחנה הדראפט של המועדון בימי שישי ורביעי בהתאמה. מילווקי מעוניינת באמביד, אם לא יבחר בבחירה הראשונה.

*

הניקס, הבלייזרס, הפליקינס והקינגס ינסו להעביר שחקנים תמורת בחירות דראפט בדראפט השנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. יש כמובן המקוון בין לעזוב לבין לא לנצל את אופציית השחקן על השנה האחרונה.
    מלו לא דרש פומבית לעזוב ולא הביע דעה על המינוישל פישר ועל תכניותיו לעתיד.
    כרגע פיל ג'חנון עושה הרבה לשכנע אותו להישאר.

  2. הלייקרס יבואו אותו, ואת לאב השנה. ואז יפנו ללברון. ועוד שנתיים לדוראנט. השמועות כרגע אומרות שהם מדברים עם הארבעה לפני שהם בוחרים את המאמן בשביל לראות אם זה מתאים להם.

  3. אני לא מבין למה שאלן יפרוש.
    הוא הרי בכושר שיא, הקליעה לא יציבה לאחרונה אבל זה עדיין שם, הגנתית הוא כבר לא גדול אבל בהחלט שומר ראוי והמעמד שלו כשחקן 6-7 מובטח.

  4. יש מצב שהוא יגיע לבולס?
    אני קצת חושש מזה בתור אוהד שיקאגו בגלל כמה סיבות:
    1)יש שם מספיק אגו עם רוז ויש מצב שיהיה פיצוץ סטייל לייקרס של שנה שעברה
    2)יש לך שני Francise players שעל הנייר הם מעולים אבל בפלייאוף הם לא ממש הוכיחו את עצמם
    3) האם מלו יישתלב בDefensive system של הבולס?

    1. שאלות 1-2 הן אולי שתי השאלות הכי חשובות בליגה הזו.
      לגבי שאלה 3, אני מאמין ששחקן קשוח כמו מלו, בהנחה ויבין כמה חשוב להיות חלק מההגנה, ישתלב נהדר.

  5. כל כך חבל על מלו שלא מימש את עצמו אחד השחקנים האהובים עלי , מלו יודע שאליפות בניקס הוא כבר לא יראה אז מחפש אופציה אמיתית עם סיכוי לכך , המקום שהכי מתאים לו כנראה זה שיקגו וגולדן סטיט במקרים האלה תצטרך להתבצע עסקה בין הקבוצות
    לא מבין מה סקרמנטו כל כך מפחדים שגיי ילך הוא ממש לא שווה תחוזה שלו הוייתי מתפלל שהוא לא יממש תשנה האחרונה ..
    קליבלנד צריכה ללכת על ויגנס הוא בדיוק מה שצריך ליד קיירי הוא יחפה עליו בהגנה , צריך לעשות טרייד על ויטרס וטומסון ולראות מה אפשר להוציא מהם
    עד שסוף סוף ניו אורלנס רוצה להחתים מישהו זה בלאצ , תכלס שחקן טוב אבל בתור אחד שעולה מהספסל , הקבוצה חייבת סנטר האופציות הריאליות טרייד גורדון תמורת סנדרס/מגיי ואו לנסות להשיג בדרפט את מגראיי של מישיגן שהוא יהיה בסוף הדרפט ..
    איך דאמפ הרס תבנייה של הקבוצה בשנה אחת, יש לך תשחקן הכי טוב בליגה ואתה ישר מחתים שחקנים ומוותר על בחירות דרפט ..

  6. כרמלו שחקן שלא הייתי משקיע בו
    אין ספק שהוא סקורר מהטובים שראה המשחק
    באיזה שהוא מקום תמיד מרגיש כאילו רמת המחויבות שלו נמוכה והוא עסוק בדברים אחרים
    אם הוא מגיע למיאמי והביג 3 נשארים + הצעה לדארקו מילציץ וכל הבחירות 1 עד 5 של דראפט 2003 באותה קבוצה

    יוסטון היא אסון עבורו שילוב של שחקנים רכים מנטלית כהווארד והארדן עם מאמן כמקהייל

    במקומו הייתי בוחר בגולדן סטייט

  7. נראה לי שיקגו הכי תפור על כרמלו. אבל כמו MBK אני גם חושב שהוא לא שווה את ההשקעה. טו מאץ' שופוני יש על הבחור.

  8. חוץ מלברון, אין שחקן שמתאים לבולס יותר ממלו.
    הוא בדיוק בעמדה שהם צריכים
    בדיוק בגודל הנכון
    בדיוק במנטליות ההתקפית
    בדיוק בגיל המתאים

    השאלה האם הוא יסתדר אם רוז זו שאלה שרוז צריך לשאול את עצמו ולא להיפך.
    אם רוז יחזור לשחק הוא לא יהיה אפילו בטופ 20 של הליגה.

    1. כמובן שיש את העניין הקטן הזה עם האוריינטציה ההגנתית של תיבודו,בדגש על הגנה קבוצתית, והוהעובדה שמלו מעולם לא היה חלק מכזו.
      מסכים עם סימני השאלה לגבי רוז. יש שני וולברינים בליגה- ווסטברוק ובוורלי, ולרוז אין שמץ מהאדמנטיום שמרכיב להם את העצמות.

      1. מה שטוב בבולס השיטה חזקה מהכוכב ואני מאמין שגם בלי רוז הם יוכלו ללכת רחוק…
        אני במקום הבולס מכין גיבוי ממש טוב בעמדת הגארד

      2. זה בדיוק מה שהם לא צריכים.
        אוריינטציה הגנתית.

        הם צריכים סקורר חסר רחמים אני כותב את זה בערך שנתיים.

        מי שחי בסרט וחושב שהעונה הרגילה מספיקה גילה מציאות שבה וושינגטון עשו מהם קציצות.

        ההתקפה של שיקגו פשוט מביכה.

  9. מבחינת כרמלו סדר העדיפויות צריך להיות לפי הסדר:
    1)שיקגו- הוא מגיע לקבוצה מוכנה, כשהוא יוכל לקלוע 25 כל משחק מבלי להיות מותש. מבחינת כסף וגודל שוק לשיקגו יש כל מה שמלו יכול לרצות. בונוס נוסף- הם במזרח.
    2)גולדן סטייט- אמנם אפשרות רחוקה, אבל יכולה להיות קבוצה מטורפת. קארי ישא בנטל ההתקפי יחד עם מלו, בוגוט ואיגי ישאו בנטל ההגנתי. במקרה כזה אני מניח שתומפסון יעבור לניקס, אבל עדיין הקבוצה תהיה פייבואיטית ברורה. דבר נוסף שאולי אנשים לא מודעים אליו- הווריורס יעברו לסן פרנסיסקו ב-2017. מלו רוצה שוק גדול. סן פרנסיסקו עונה על הדרישה.
    3)מיאמי- אופציה ריאלית אם מלו מוותר על כסף, או שעושים טרייד של מלו תמורת בוש. למרות הדיווחים האופציה הזו נראית קלושה למדי.
    4)יוסטון- לשחק עם 2 כוכבים כמו הארדן והווארד נשמע מלהיב, אבל לא בטוח איך זה יעבוד. אם תהיה לו שפה משותפת עם הארדן, זה יהיה פגז. בהגנה הוא לא יפגע ברוקטס, כי הם גם ככה לא שומרים גדולים. מבחינת שוק, יוסטון עונים על הדרישה.
    5)ניקס- משתי סיבות: 129 מליון ל-5 שנים ולשחק בניו יורק. על פלייאוף אין מה לדבר.

  10. אופצייה נוספת שהייתי שוקל במקומו אולי אטלנטה יש קבוצה לא רעה עם בסיס טוב ועם ניסיון והקבוצה תהיה רק שלו

    1. יוסי יש עוד איזה 5-6 קבוצות שיכולות להיות מתאימות מבחינת כשרון נטו, אבל מלו לא ילך אליהם בחיים אז פסלתי אותם. הלכתי רק על האופציות הסבירות ביותר.

  11. אני חושב שזה הטעות של השחקנים בליגה , גם ככה הם מרויחים שכק עתק ופרסומות , עדיף ללכת שוק טיפה יותר קטן עם קבוצה יותר טובה ..
    שילמד מגארנט שעבר לבוסטון בשביל לקחת אליפות , מחפשים איפה יש תסיטאוציה הכי טובה לקחת , או שאם חשוב לו גודל שוק שישאר בניו יורק יקבל תחוזה הכי הגבוה שהוא יכול לקבל ותוך שנה יצטרפו עליו הכוכבים כמו שהיה בבוסטון

    1. זה לא שחור ולבן. אפשר להבין את השחקנים שרוצים לגור בעיר גדולה כמו ניו יורק או שיקגו ולא באיזה חור כמו מילווקי או אטלנטה. גארנט גם לא ממש בחר, פשוט העבירו אותו. באותה מידה הוא יכל להגיע ללייקרס, ואז לך תדע מה היה קורה.
      מבחינת מלו, לא נשארו לו ההרבה שנים ולבזבז עוד שנה בניקס יהיה רע מאוד בשבילו. שיקגו תפורים עליו בול לדעתי.

  12. מעניין מה הממצאים שפסלו את אמביד, אני מניח ששבר המאמץ שלו (ספונדילוליזיס) לא החלים לגמרי או לחלופין קרה שוב, לא מוותרים על שחקן כזה אלא אם יש חשש אמיתי..

      1. בגדול שבר באיזור החיבור של החוליה לחוליה שמחוברת אליה, מעבר לכאבים והגבלות בתנועה זה יכול להוביל לשבר דו צדדי שגורם לחוליה להחליק קדימה או אחורה על פני החוליות האחרות (ספונדילוליסטזיס), חוסר יציבות בגב, כאבים מקרינים לרגליים, חולשה ועוד ועוד, אני לא יודע מה מצבו, הייתי שמח לראות MRI שלו אם יש למישהו…

      1. האוהדים של מיאמי שהיו במשחקי 3 ו-4 הם אוהדי הצלחות טהורים. זה גמר האנ.בי.איי, פור גאד סייק. אני מוכן לשים כסף על זה ש-5% מהם היה קם ב-4 בבוקר לראות את ההיט, ואני אופטימי.

        אם יש לך הזדמנות ללכת למשחק של מיאמי, אפילו אם זה נגד קבוצת המעודדות של הפועל להבות חביבה, אתה נשאר עד הסוף, אפילו אם הם בפיגור 60 נקודות.

        1. נו אבל זה ברור וזה נכון לגבי הלייקרס, תחשוב כמה עולה כרטיס שם למטה, מי שיש לו את הכסף לבזבז את זה, כדורסל או ספורט באופן כללי לא משהו שמעניין אותו על בסיס יומי, בא בשביל השואו ולראות ולהיראות.

  13. קליבלנד צריכה ללכת על בטוח יש לה כבר פרציז פלייר לעשות טרייד על הבחירה ה-1 עם פילדפליה , פילי נעולה על ויגנס מילווקי תיקח את אמביד כי גם ככה היא לא מפחדת ויש לה זמן לתת לו להבריא אם הוא צריך, קליבלד נשארת עם פארקר ומוציא מפילי עוד נכס בטרייד יאנג/בחירת דרפט נוספת

    1. אנתוני עשה גמר מערב בזמנו, אם אני לא טועה זה היה ב 2009 עם הנאגטס. אני זוכר כשחקתי איתו אז (צ'ונסי!) גם קניון מרטין היה שם, nene, בירד מן. אחלה קבוצה. הפסידו ללייקרס ..

  14. היחיד לדעתי יכול להתחרות בדנקן בתור ה 4 הגדול בהסטוריה זה גרנט אבל הוא מפסיד בנוק אוט לפי מבחן האליפויות ..
    אבל זה עניין של איפה אתה נוחת וגרנט היה תקוע מתחת לשלג במינסוטה איזה 9 שנים

    1. יותר בכיוון של 12! שנים. מ-95 עד 2007. איזה בזבוז קריירה, היה יכול לקחת 3-4 אליפויות בכיף עם קבוצה נורמלית.

      1. על זה גרנט אומרים ביזבוז ועל לברון אומרים בוגד. אם גרנט היה עובר אחרי שש שנים במקום 12 ולוקח 3 אליפויות הוא היה עובר מבזבוז לבוגד. שחקנים צריכים לשחק במקום שבו הם ימצו את הפוטנציאל שלהם.

        האמת בעיניי המתבונן

  15. טוב, אז ככה –

    ליציאה של כרמלו מהחוזה אין קשר ישיר לעזיבה אפשרית של הניקס.
    גם אם הוא רוצה להישאר בניו יורק, הוא חייב להפוך לשחקן חופשי כדי שיוכל לחתום על החוזה המקסימלי האפשרי מבחינתו.

    האם הניקס יציעו לו כזה חוזה, אוהאם הוא יקבל הצעה כזו – זה כבר סיפור אחר לגמרי…

    עקרונית, הדבר הכי טוב שהניקס יכולים לעשות עבור עצמם זה לתת למלו ללכת.
    זה ישים אותם בעמדה הכי טובה לקיץ הבא.

    יותר מזה, טרייד עם שיקגו שאני מתריע עליו כבר יותר משנה ישפר את העמדה שלהם אפילו יותר (יתן להם 2 בחירות דראפט בסיבוב הראשון השנה), אבל יש גם טיעון נגדי, והוא שהניקס לא היו רוצים להתמודד עם הבולס וכרמלו במזרח, כי זו קבוצה שיכולה תיאורטית לנצח כל קבוצה אחרת – כולל "סופר טים" אפשרי של הניקס שהם מקווים להרכיב בקיץ הבא עם לברון, לאב/אולדריג', ושחקן מקסימום נוסף כמו מארק גאסול או רונדו.

    אבל גם לזה יש טיעון נגדי, והוא שהבולס יכולים לעשות כמה מהלכים די פשוטים – כנראה בעזרת הלייקרס – ולפנות מספיק מקום בתקרת השכר כדי להחתים את כרמלו בלי עזרה של הניקס, אולי על קצת פחות כסף.
    אז בהחלט יכול להיות שבגלל זה הניקס בכל זאת יסכימו לטרייד אפשרי לבולס.

    ועדיין, הטיעונים עוד לא נגמרים כאן…

    האם מישהו באמת יכול לראות את פיל ג'קסון מנהל קבוצת תחתית של הניקס בעונה הקרובה, בלי כוכב אחד לרפואה ???
    אני ממש לא בטוח שזה תסריט שג'קסון ופישר ירצו לראות מתממש.
    הבעיה שלהם היא שהדרך היחידה לגרום לכרמלו להישאר בניקס ולא לעבור לשיקגו, היא לתת לו חוזה מקסימום, ובמקרה של כרמלו מדובר בחוזה ענקי באמת שכנראה לא ישאיר לניקס מקום ל 2 חוזי מקסימום לקיץ הבא, אלא רק ל 2 חוזים "גדולים מאד" באזור ה 15 מיליון, כך שאם הם ירצו להחתים 2 כוכבים נוספים, הם יצטרכו לקוות שהם יסכימו לחתום על פחות כסף ממקסימום.

    הניקס ינסו "למכור" לכרמלו את השמועה שלברון רוצה לשחק איתו, ואם הוא סבלני לעוד עונה אחת קשה – התסריט הזה יוכל להתממש בלי שהוא יצטרך להקריב 50 מיליון דולר (לפחות) כדי לחתום במיאמי…

    אני לא רואה את מלו הולך ליוסטון ולא בטוח בכלל כמה הם ירצו אותו – אין מספיק כדורים להארדן, למלו, וגם להווארד שרגיש מאד לנושא הזה.

    גם לא רואה אותו הולך לדאלאס.
    הקבוצה הזו אולי תקלע 200 נקודות למשחק, אבל תספוג 300…

    מיאמי זו סתם בדיחה שאני מניח שהגיעה מהסוכן של כרמלו כדי להתחיל להפעיל לחץ על ג'קסון להציע למלו חוזה מקסימום – מה שכנראה הוא מהסס לעשות, ובצדק.
    יותר מדי שחקנים יצטרכו לוותר על יותר מדי כסף כדי להכניס את מלו למיאמי, וזה עוד לפני שדיברנו על איך זה יסתדר על המגרש…

    זה חייב להיגמר בבולס או בניקס, ואני חושב שהבולס פייבוריטיים.
    ואם זה יקרה בטרייד – מה טוב, כי זה מוציא אותי תותח לכל מי שעוקב כאן לאורך זמן…

  16. אגב, לא הייתי שולל לגמרי את האופציה של הלייקרס !
    לא נותן לזה המון סיכויים, זה תלוי בהרבה מאד דברים גם מצידם וגם מצד כרמלו, אבל אני יכול לראות תסריט מסויים כזה, למרות שלדעתי הוא קשור קשר ישיר למה יקרה עם לאב, והאם הלייקרס יצליחו להשיג את אסיק מיוסטון.

  17. הידיעה לגבי הבריאות של אמביד היא מפוקפקת מאד.
    יש הרבה מאד דיסאינפורמציה ואינטרסים בידיעות מהסוג הזה לפני הדראפט.
    ממש לא הייתי ממהר להסיק מסקנות…

    ורודי גיי יכול להפיג את המתח – הוא לא הולך לשום מקום, ולא מוותר על ה 19 מיליון שלו בעונה הבאה.

    לגבי דאנקן – להחלטה שלו אין כמובן שום קשר לעזיבה של סאן אנטוניו, אלא רק להחלטה אפשרית על פרישה או החלטה פיננסית לבקש (ולקבל) יותר כסף לעונה הבאה.

    באופן די "מפחיד" לשאר הליגה, לספרס יש אפשרות לפנות מקום די משמעותי בתקרת השכר – למרות שזה ידרוש מהם לוותר על כמה שחקנים – ואני מניח שההחלטה של דאנקן תהיה תלוייה גם בתכנית שתוצג לפניו, והאם הספרס מתכוונים לרדת מתחת לתקרה או לא.

  18. האופציה הכי טובה למלו וכולם זה שהוא יעבור לשיקגו , הניקס מקבלים את בוזר ובחירות דרפט ויכולים להתחיל לבנות צוות מסייע לכוכב שיגיע שנה הבאה או שנה אחרי (דוראנט) ,בחירות 16 ו19 אני במקומם הייתי מנסה להפוך את זה לבחירה גבוה יותר סקרמנטו או שארלוט בחירות 8,9 אם סמראט או רנדל פנויים הניקס גם יכולים להוציא משהו מצלנדר סנטר מצויין בשנה אחרונה של החוזה שווה לקבוצות לקחת אותו, לברון לא יגיע לניו יורק כי זה יפגע בדינסטי שלו במקס הוא יחזור עם הזנב בין הרגליים לקליבלנד
    בחירות 16 ן19 אפשר להביא שחקנים כמו יאנג,לווין, אניס,רובינסון , מגראי,אנדרסון מה שיכול להיות בסיס מצויין ועוד שנה של התחזקות של הארדוואי

  19. לברון לא יגיע לניו יורק כי זה יפגע ב"דיינסטי" שלו (?), אבל הוא אולי יגיע לקליבלנד ?….

    אוקייי…….

    היית פעם בניו יורק ?
    היית פעם בקליבלנד ?

    1. אם לברון יעבור לניו יורק הוא יכול לשכוח להיות אחד הגדולים , הוא לא יכול לעבור כל פעם לקבוצה שיש לה תסגל הכי טוב ואחר כך להחשב כגדול ברמה של מייקל ומגיק, החזרה לקליבלנד מתקבלת עוד איכשהוא , כבר הייתה לו אפשרות להגיע לשם והוא בחר שלא ללכת , הוא צריך להשאר במיאמי יבנו שם סביבו קבוצה חדשה ויגידו שלום יפה לבוש וויד , לאף אחד לא יהיה בעיה להגיע למיאמי ולא לניו יורק

      1. מה יחכה ללברון בניו יורק .. פלטון וגי אר סמית
        בקליבלנד יש לו את קיירי ויטרס בחירת דרפט ראשונה השנה ויגנס/אמביד/פארקר
        מה נראה לך עדיף

        1. רגע, חשבתי שהבעיה עם ניו יורק היא שהסגל שלהם יהיה טוב מדי לעומת קליבלנד ויהרוס את ה"דיינסטי" שלו…

          אז עכשיו קליבלנד כי הסגל שלהם יהיה יותר טוב ?

          תחליט…

          1. הניקס של הקיץ הבא יכולים להיות מיאמי של 2010.
            אם אתה לא רואה את זה, אל תנסה בכלל להבין מה האופציות של לברון.

          2. צודק הכוונה הייתה שהוא יעבור כל פעם קבוצה ,וכן הוא עבר למיאמי כי הוא ידע שוייד ובוש יהיו ואם הוא יעבור לניו יורק זה כמובן יקרה רק אחרי שהוא ידע שבאים עוד כוכבים
            מיאמי וניו יורק בקיץ הבא יהיו באותו מצב שתיהן יהיו פנויות מבחינת תקרת השכר ויוכלו להחתים את מי שהן רוצות אז מה ההבדל ללברון וגם לברון אמר שהוא לא אוהב תמזג האוויר בניויורק ומעדיף להשאר במקום חם יותר …

          3. וברור גם שאם הוא חוזר לקליבלנד זה לא כי הוא התגעגע אלא בגלל שהוא חושב שיש לו שם בסיס יותר טוב לאליפות

  20. לשיקגו באמת תיהיה קבוצה מפחידה רוז באטלר מלו גיבסון ונואה
    אני במקומם הייתי דואג לרכז גיבוי ברמה הכי גבוהה שיהיה אפשר להשיג קשה לי להאמין שרוז יחזור להיות כמו פעם

  21. מיאמי וניו יורק לא יהיו באותו מצב מבחינת תקרת השכר בקיץ הבא, וגם לא מבחינת סגל וצעירים.
    ווייד לא הולך לשום מקום, ולא מוותר על ה 20 מיליון שלו.

  22. באותו מצב בדיוק לשתיהן יש חוזים לניו יורק סטודמייאר וצנדלר ומיאמי בוש וייד שהחוזים נגמרים בקיץ הבא

  23. נכון.

    ולניו יורק גם תהיה בחירת לוטרי גבוהה (ובמשכורת זולה) בקיץ הבא.

    המשימה שלהם העונה היא רק להיפטר מפלטון וסמית, ואת זה הם יעשו.

  24. הייתי בטוח שהאופציה רק לשנה אחת .. בגלל זה לברון חושב ברצינות על קליבלנד; וניו יורק באמת תיהיה אופציה שהוא יצטרך לשקול.. אבל עדיין מעבר לניו יורק יפגע בדיינסטי שלו..

  25. מישהו ייודע מי השחקנים החופשיים המובילים בקיץ הזה?

    לדעתי מלו חייב ללכת לשיקגו די לחשוב על הכסף
    המזרח יהיה חלש אם לא יקרה משהו מיוחד (חתיכת אם) והדרך לגמר תהיה אפשרית אפילו בשבילו.
    תחשבו על : רוז(?) באטלר מלו גיבסון נואה חמישיה מאוזנת
    אוגוסטין הינריך עוד בחירת דראפט מוחמד ואנדרי בלאץ

כתיבת תגובה

סגירת תפריט