מעורב הופס ליום ששי, כולל "שאלת היום" / מנחם לס

קרדיט לתמונה: קלצ'פוינטס.קום

1.החתמתו של כריסטיאן ווד בלייקרס היא חשובה הרבה יותר מאשר נראה לעין

הלייקרס סיכמו את החתמתו של הביג מן כריסטיאן ווד שאמר שזה היה "always been my dream" לשחק בלייקרס. הדבר החשוב ביותר הוא שחלומו COINSIDED עם חלומו של אנטוני דייויס: "לשחק עם עוד ביג מן מעולה לצידי".

זה לא היה בדיוק 'אולטימטום' של אנטוני דייויס, אבל הוא ביקש במילים שאין להן שני פרושים שהוא "מצפה" לביג מן לצידו שיאפשר לו לשחק פחות דקות כ-5 ויותר דקות כ-4.

Davis was slotted at center in 99% of his minutes last season, according to Cleaning the Glass data. While Davis' performance in the middle earned him a three-year, $186 million contract extension this summer, the Lakers' strategy with Rob Pelinka in charge of basketball operations has been to partner with their stars as stakeholders in the process.

כמובן שלא הכל ברור וידוע. למשדל שאלה קטנה ו-'בלתי חשובה': האם הלייקרס מתכוננים לשחק את ווד י-ח-ד עם דייויס, או כמחליפו? או גם זה וגם זה? האם הלייקרס יעלו עם החמישייה המסורתית או לא? את זה לא נדע כמובן עד שתתחיל העונה.

כך או כך, דבר אחד ברור: דרווין האם הולך לשחק העונה BIG לא פחות מ-SMALL. למעשה ההרגשה שלי היא שהוא ישחק BIG הרבה יותר מאשר SMALL (תסלחו לי על האנגלית אבל לא נשמע לי עובר לכתוב "ישחק גדול" או "ישחק קטן").

לווד אף פעם לא חסר טלנט. הוא היה אמור להיות בחירת דראפט סיבוב ראשון אחרי שנת הפרשמן שלו ב-UNLV וכשזה לא קרה הוא הלך UNDRAFTED ל-G LEAGUE שם הוא גרם להרבה קבוצות להתחרט שלא בחרו בו. הוא שם ביג נמברס בפליקנס בעונת 2018-19, ואח"כ מהספסל של דטרויט. אתם מאמינים 21.0 נק' ו-9.6 ריב' למשחק? ב-2020-21 הוא הוטרד ליוסטון רוקטס.

שם החלה הצניחה:

But the last two seasons laid bare the dynamic that's dogged Wood ever since he left prep school in Henderson, Nevada a decade ago. He's just never consistently impacted winning at the highest levels of basketball, Wood's gaudy numbers, penchant for highlight-reel plays and rare offensive versatility belying his real utility for teams trying to contend.

מה שלא מובן לי הוא מה קרה בדאלאס, לשם עבר כשחקן חופשי. הרי המבריקס חיפשו כמה שיותר טלנט מסביב לוקה דונקיץ', אז מה קרה? דאלאס אפילו לא חשבו להשאירו בקבוצה בפרי אייג'נסי אחרי שהם נתנו בחירת דראפט סיבוב ראשון עבורו. בדאלאס הוא שיחק ר-ק סנטר בצבע, והעניינים לא דפקו. לכריסטיאן ווד יש מה לומר בעניין (יותר מאוחר)

גם ביוסטון וגם בדאלאס ציפו מכריסטיאן ווד להיות המושיע הגדול והוא לא היה. בלוס אנג'לס הכל יהיה אחרת:

The good thing for Los Angeles is that Ham won't have any mandate beyond Davis' positional whims to rely on him. Wood signed in Southern California on a two-year deal worth the veteran's minimum. He's no longer viewed as a potentially devastating ball-screen partner for a playmaker like Doncic or James, let alone the fingers-crossed second-banana star to James Harden he was supposed to be in Houston. Wood's newfound reputation should ensure the Lakers don't play him major minutes unless they're earned.

Maybe they will be as a scoring spark plug for Los Angeles' second unit, especially in two-man games with Gabe Vincent. But that's the realistic best-case scenario of Wood's signing with the purple and gold, and not just because of his sweeping defensive deficiencies and struggles functioning within the team concept offensively.

2. לכריסטיאן ווד יש הרבה טענות על דאלאס והצורה ששיחקו איתו. הסרטון מבהיר את הכל!

Christian Wood vows to tell the true story: Mavs departure could be far messier than intended

3. ריץ' פול החליט שזה הזמן הנכון לעלות על סטפן קרי

ריץ' פול, המגה אייג'נט של קלאץ' ספורט החליט שהגיע הזמן לעלות על האימאג' של סטפן קרי, ה-'PURE KID OF THE NBA".

הוא הופיע כאורח בתכניתו של גילברט ארינה "GIL'S ARENA". פול, שלברון הוא אחד מחבורתו (והוא מייצג את לברון בכמה אירועים וכמה עסקים) מדבר על אי הכבוד ואי ההתחשבות שנותנים ללברון וללייקרס על זכייתם באליפות ה-NBA ב-BUBBLE באורלנדו ב-2020"

“If Steph wins in the bubble, do they discredit it?” he said. “No, they don’t.”

Here is the full clip (with Paul’s comments about Curry coming around the 1:20 mark).

4. ג'יני באס נשואה!

ג'יני באס נישאה לחברה מכבר הימים, הקומיקאי ג'יי מור (JAY MOHR) בחגיגה אינטימית בהשתתפות 20 אנשי משפחה בעיקר, במליבו ביץ', קליפורניה. ג'יני היא בת 61. מור בן 53.

מגזין TMZ מרחיב שפיל ג'קסון, שהיה בן זוגה של ג'יני משך שנים, ואפילו ארוסה, רצה להינשא לג'יני אבל זה לא קרה.

This is Mohr’s third marriage and Buss’ second. Buss, who has been the controlling owner and president of the Lakers since 2013, previously had a high-profile relationship with ex-Lakers head coach Phil Jackson. The two dated for years and were even engaged at one point but broke up in 2016 without ever marrying. Jackson and Buss still have a strong professional relationship though.

5. טריי מורפי מהפליקנס קרע את המיניסקוס. תלוי בפרוצדורה שיבחר, הוא יחמיץ שבועות או חודשים

6. שאלת היום

אם אתה מתחיל קבוצה, במי היית בוחר, לוקה או טאטום?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. תודה על המעורב.
    התוספת של ווד משלימה קאדר איכותי ועמוק ללברון ודיוויס.
    מועמדים רציניים ביותר לאליפות.

    בקשר לשאלתך, הייתי מתחיל קבוצה עם לוקה ללא היסוס.

  2. ואני חשבתי שכל הרצון של דיוויס ב5 לצידו על המגרש, הוא העובדה שהוא ממש לא מעוניין לשמור על הביג מנים האיכותיים של הליגה הזאת.
    הדבר האחרון שווד יעשה עבורו ועבור הקבוצה זה את זה
    אחלה שחקן אבל לא יודע אם זה מה שהיה חסר להם

  3. תודה על מעורב נפלא מנחם.
    הגבון הצהיר השבוע שהוא לא מוכן לשחק סנטר,רק 4.
    הביאו את ווד לתפקיד.
    אם נהיה אובייקטיביים,אם ווד ישים את השכל והרצון איפה שהפה.השלייקרז הרוויחו.
    עד היום ווד לא הראה,נכונות או שכל.
    טאטום קל,לוקה סחורה פגומה ב100%,
    הוא בפירוש כרגע,לא שחקן כדורסל,
    לוקה הוא בידור סל מהלך.
    אחרי שסימן באליפות העולם את הסימן לכסף, אחרי ההרחקה.
    הוא לקח את הטייטל "שיקוץ על" מאבו מנדבושקס ומהבבון

      1. חחחחח תלוי מאוד ברגע מסוים.
        ככל שהבבון מזדקן,אני אומר בפיק ברכיים שאני מתרכך.
        מהר לכפר לטיפול הפנוטי עם שטיפת קיבה.
        ראית את זה,שי? חחחחח
        ג'יימס הארדן הגיב על פוסט הדיווח של ESPN באינסטגרם לפיו התעלם מההזמנה של אדם סילבר לשמש מחליף במשחק האולסטאר ב"שקרים"
        https://www.instagram.com/p/Cw2k0wTOvGp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
        שני ליצנים, הארדן נשרף,אין לו הרבה זמן לפני המעבר לסין,אני בעד שיקח את מר קרחוני,סילבר היהודונצ'יק,מחסל הנ.ב.א.

  4. ברוך שובך דוק.
    כריסטיאן ווד זה הדבר הכי דומה לAD בליגה.
    גבוה רזה ולא פיזי, שמעדיף לשחק ב-4 ולזרוק מבחוץ, עם אופי חרא.
    לווד יש יד יותר טובה מדייוויס.
    לא ברור מדוע דייוויס והלייקרס חושבים שהם הביאו ביג-מן שמתאים לשחק בסנטר לצד דייוויס, כי זה לא. זה בדיוק עוד מאותו דבר.
    גילברט ארינאס זה בושה לליגה. השטויות שהוא פולט בקצב מביכות וגורמות לקרינג'. הייתי מדלג על כל דבר שנאמר בתוכנית שלו, וזה נכון במיוחד לגבי ריץ' פול.
    לוקה או טייטום.
    לוקה יותר מוכשר, אבל הוא מגלה יותר ויותר נטייה ליפול חזק להתמכרויות שלו על חשבון הקבוצה – הטחות משלוש והתעסקות בלתי פוסקת בשופטים – ולכן אני בוחר בטייטום.
    מבט בדף הסטט' מהמשחק האחרון של סלובניה מגלה, שגם בנבחרתו, כשהוא אמור להיות הכי מגויס, וגם במשחק ללא חשיבות ובלי לחץ, הוא בוחר להשליך לבנים משלוש (4-13 במשחק של 40 דקות!) ולשחק כאגואיסט (2 אסיסטים על 5 איבודים!!).
    לא ראיתי את המשחק, אבל בהחלט ראיתי את ההפסד לקנדה ומשחקים אחרים, והוא פשוט הפך לבלתי ניתן לצפייה ותוקע מקלות בגלגלים של קבוצתו.

    1. אין בכלל מקום להשוואה . לוקה בלתי עציר התקפית הוא לא רק סקורר הרבה יותר טוב מטייטום אלא גם מנהל משחק ברמה גבוהה הרבה יותר, כשרון של פעם בדור שעושה בהגנות כרצונו, ושלא תבינו טייטום שחקן מדהים פשוט לוקה הוא לא.
      .
      מסכים עם האשך לגבי ווד מארק קיובן אמר עליו מילים קשות.

      1. צודק בזה שטייטום הוא לא לוקה. טייטום משתלב במשחק של הקבוצה שלו באופן טבעי ומאפשר לאחרים לבוא לידי ביטוי, בעוד שלוקה, כמו קיירי, הוא הצגה של איש אחד. שורה תחתונה, לוקה שחקן עצום אבל כזה שחייבים להתאים ולתכנן את כל הקבוצה אליו (לא עניין פשוט), בעוד שטייטום יכול להכנס בלי בעיות לכל הרכב. ויש גם את הצד השני של המגרש – טייטום שומר הרבה יותר טוב. קיצר, טייטום.

    1. חחחחח שנים אמרתי את זה פה חחחחח
      אחד הטובים זה. ג א ת ר י נ ג הפתרון לכל הבעיות.
      הכי מצחיק מכל זה ששחקן wwe עושה ג'ב הוא מזיז את 2 הרגליים לפני שהוא מכדרר בכל מהלך במיוחד אנתוני אדוארדס. באליפות הזאת הם קיבלו שריקה לצעדים על זה חחח. מזיז,רגל ימינה רגל שנייה שמאלה חחח בלי לכדרר.
      ועוד אחד מצחיק זה צעד וחצי שעוצרים באמצע חחח ואז,שעה מסתובבים על רגל ציר וגם מזיזים אותה מהלך שהשקץ ויאניס עושים קבוע.
      ליגת lbj בחסות waaw

  5. קודם כל, נהדר שחזרת כל-כך מהר מנחם, רק בריאות.

    בין לוקה לטייטום? שאלה קשה. אותי היה מעניין מאוד לראות את שניהם באותה קבוצה.

    ווד ללייקרם במינימום – מציאה.

    1. אנדאלה קלה מזאת אין, ההשפעה של לוקה על המשחק גדולה בכמה מונים מזאת של טייטום, שני השחקנים ההתקפיים הטובים בליגה זה יוקיץ לוקה, בוסטון הייתה חותמת על הטרייד אתמול אילו האופציה הייתה על השולחן.
      .
      ווד זה בלוף הןא לא מוכן לשחק כרול פלייר או איזה תפקיד הגנתי, לא סתם דאלאס שהייתה חסרה בגבוהיים לא חשבה בכלל להציע לו חוזה חדש.

      1. בוסטון ממש לא מחליפים את טייטום בלוקה מחר. זה לא משחק מחשב, יש להם הרכב, שיטה ופילוסופיית משחק שעובדים מצויין בשביל טייטום ולהביא את לוקה יצריך מהפכות שלך תדע עם יעבדו. לוקה הוא כשרון על אבל גם קיירי הוא כשרון על – שוב, זה לא משחק מחשב.

        1. קיירי לא ברמה של לוקה, ההשפעה של לוקה על משחק ההתקפה שנייה רק לזאת של יוקיץ, בוסטון עם לוקה במקום טייטום קבוצה טובה משמעותית.

          1. בוסטון עם לוקה גרועה בהרבה מבוסטון עם טייטום, וזה בלי קשר ללוקה. זאת קבוצה שנבנתה מסביב לטייטום ובהתאם אליו. בשביל לוקה צריך לבנות משהו אחר לגמרי (וזה לא אומר שבדאלאס בנו משהו שמתאים ללוקה).

            1. צבע פנוי, קלעי שלושות מה שחסר זה מנהל משחק לוקה מושלם לזה

            2. ואני לא מדבר שלוקה סקורר טוב בהרבה במקום הבידודים והשלושות של בוסטון היה את לוקה זה קבוצה לאליפוצ

  6. לא בלי סיבה לברון וחבורתו מנסים לפגוע בתדמית של קרי. כששומעים דיבורים של אומת הפודקסטים, תחום שהולך ומתבסס כמתחרה לתחום תוכניות דיבורי ספורט ברדיו, עולה ליותר ויותר קרי נתפס כשווה ללברון מבחינת "טיב". הם מפחדים.
    .
    אתמול כתבתי שבמידה ופול, וויגינס וסריץ יתנו עונה טובה עד טובה מאד ג"ס תנצח את האליפות והתבקשתי לנמק. בשורה התחתונה, וויגינס טוב משמע הגנה על שחקן הכנף הטוב ביותר של היריבה. היעד של כריס פוס, הדבר שבעתיד ידברו עליו, תהיה היכולת שלו להביא למצב שג"ס מנצחת גם את הדקות שקרי אינו על המגרש. מאז שדורנט עזב לא היתה שנה כזו וגם בתקופתו ולפניו אני לא בטוח שהיה.

    1. הוא לא עלה על קרי, הוא פשוט צחק על הניסיון לדה לגיטימציה של אליפות הNBA בבועה, הלייקרס זכו באליפות סופר משכנעת באותה עונה ומנסים לצייר עלי כוכבית, לליקרס היה את המאזן הטוב בליגה לפני ההפסקה.

    2. לגבי החלק השני רק לפני שני עונות היה לכם קבוצה מנצחת שפול החליף את קרי הפצוע, קרי שחזר מפציעה והיה על מגבלת דקות עלה מהספסל בסדרה מול דנבר.

      גם העונה המאזן של גולדן סטייט בלי קרי הוא חיובי 14-12 למרות כל הבלאגן שהיה. https://www.statmuse.com/nba/ask/warriors-stats-this-season-without-stephen-curry

      קרי שחקן על, מגה סופרסטאר ואין ספק שהוא משפר את גולדן סטייט בעשרות מונים, עם זאת גולדן סטייט יכולה לנצח בדקות שקרי לא על המגרש, הנתונים מגבים את הטענה הזאת.

      1. דקות בלי קרי מתחלקות לשנים: משחקים בלי קר, בהם פול הצליח להחזיק יפה את הלפיד ומשחקים עם קרי , בדקות בהן הוא נח. בדקות האלו ג"ס היתה במאזן שלילי. פול מהספסל לא היה מוצלח כמו פול בהרכב הראשון. אני כתבתי שלדעתי קלי צריך לרדת מהספסל וגורדן פול לעלות בהרכב הראשון אבל דעתי לא התקבלה על ידי קר. מכיון שזה המצב ובהנתן שקרי לא מראה סימני ירידה ביכולת היתרון בלהחזיק את גורדן בקבוצה מתבטל.
        כמובן שתשאר השאלה האם גם במשחקים ללא קרי כריס פול יוכל להציג מאזן מנצח.

  7. כרגע טאטום .

    מעניין – מישהו קורא תקשורת בסלובניה, יש שם מישהו אמיץ שיעביר ביקורת על התנהגות חסרת אחריות של דונצ'יצ' מול קנדה? ככה לא מתנהג מנהיג הקבוצה! אגב לדעתי לא הייתה עבירה במהלך שהוא התלונן וקיבל טכנית שניה.

  8. לגבי שחקן לבנות סביבו. מדובר כמובן בסיטואציה דמיונית. כך שאני בוחר בלארי בירד לבנות קבוצה מסביב.
    לגבי לוקה – טאטום. הפיתוי הוא כמובן לקחת את השחקן הטוב יותר ואני מדבר על לוקה.אבל לוקח בהסתייגות
    לוקה לא צריך לשחק רכז. הייתי מחפש מהר מאוד משהו בסגנון כריס פול שירכז במקומו את המשחק.
    גם טאטום משחק הרבה 4 , עמדה שלא ממש מתאימה לו. ולא מאפשרת לנצל טוב את היכולת שלו.
    לוקה הבחירה שלי.

    1. מה לוקה יעשה בלי כדור ביד? שחקנים לא פצאום מתחילים לעשות תנועה בטח לא כאלה שמרוויחים סופר מקס. מדובר על אחד המוסרים הטובים בליגה, שפורח עם הכדור ביד ובלעדיו עציץ על קו ה3

  9. אי הכבוד ואי ההתחשבות שנותנים ללברון וללייקרס על זכייתם באליפות ה-NBA ב-BUBBLE באורלנדו ב-2020"
    הווה אומר המלך זקן תברחו יותר מהר הצידה שיקלע הרבה וישאג אל תתקרבו אליו חחחח אין לשקץ בושה שולח שליחים שיבכו שהוא לא מקבל כבוד חחחחחחחחחחחחחח

    ליגת lbj בחסות waaw ו wwe
    נתנו לו עוד שחקן חינם לחזק אותו כדי להאדיר את עצמו אני ואני ואני ואז הוא יגיד שיחקתי עם גרועים והפכתי אותם לאליפות חחחחחח

    איזה קומדיה הליגה הזאת נהיית כל קשר לכדורסל מקרי בהחלט. ריקבון מצחין שחיתות משתמשים בכדורסל כדי לרמות רפי הבנה.
    גם השחקנים יודעים את זה והיו מתים לספר אבל הם מקבלים הרבה כסף לזרום עם זה

  10. בתקשורת הספורט הישראלי בדרך כלל מדברים על הרכבים גבוהים ונמוכים, במקום Big ו-Small, זה נשמע יותר טוב מגדול וקטן למרות שזה פחות מדויק, כי יש ביג-מנים ניוכים וגארדים גבוהים שלא יודעים לנצל את הגובה שלהם.

  11. אחלה מעורב מנחם
    ברוך שובך ובריאות שלמה
    לגבי השאלה….. אני לוקח את לוקה, ללא ספק.
    קבוצה זה ביזנס. המופע של לוקה מוכר הרבה יותר חולצות מטייטום האנמי….
    🤣

  12. תודה מנחם
    הלייקרס ישחקו big או small
    זה לא משנה כי דיוויס היה ונשאר קוקסינל
    בשנה שעברה הלייקרס נותרו ללא גבוהים כלל (עם פציעתו של במבה הפריך)
    מי שיכול לשחק כסנטר הוא הייז שהגיע מניו אורלינס
    בגלל הסירוב/חוסר החשק של דיוויס לשחק כסנטר
    הלייקרס שיחקו ביג-בול בעונות הקודמות –
    מגי/הווארד בסנטר, אחר כך דראמונד ומארק גאסול
    עדיף להם לשחק עם לברון כסנטר (שיחק קצת בעונה הראשונה שלו באל איי)
    בכל אופן הלייקרס עשו קיץ ענק עם החתמות מעולות
    אם הם יהיו בריאים הם ילכו אול אין בדרך לטבעת

      1. הסגל המסייע של הלייקרס הכי טוב שהיה לה בעידן פלינקה
        יש חמישיה סבירה גם ללא לברון ודיוויס
        בשנים הקודומות הייתה חמישית נגרים
        יקחו את המערב השנה

        1. בשביל אלופה חייב כוכב על שיקבור 30 נקודות על היריבה בשינה, כיום אין את זה בלייקרס. לברון בן 40 וכבר לא מסוגל לכפות את רצונו על ההגנה ולדוויס יש נסיגה חדה ביכולת הקליעה

  13. שאלה קשה לבוקר שישי. אחד הולך בצעדי לברון, השני בצעדי הממבה, כך ששניהם פונים לכיוונים לא רצויים מבחינתי… נראה לי הייתי הולך על לוקה, אבל רק אחרי שישלים קורס שליטה על כעסים.
    תודה רבה מנחם ובריאות שלמה

  14. בתור האלפא של הקבוצה – לוקה. טייטום מנסה אבל אף פעם לא יצליח להיות אלפא. לוקה הוא אלפא מלידה (כמו כל אלפא אמיתי)

    בתור שני – טייטום. לוקה בחיים לא יוכל להיות שני בעוד שטייטום (אם יסכים להכיר בזה שהוא לא אלפא) הוא השני הטוב בליגה

  15. תודה מנחם.
    אכן שאלה קשה ומסכים עם החסרונות שמאנו והאווי ציינו לגבי שני השחקנים.
    אם אני לא יודע מי השחקן הבא שאני משיג – אז לוקה. כי הוא יכול לסחוב את ההתקפה עליו גם אם הוא לא מוקף בשחקנים גדולים, וגם כי הוא מוכר יותר כרטיסים ומרצ'נדייז.
    אם אני יודע שיש לי רכז מצוין וקבוצה שתגיע לאנשהו – אז טייטום.

  16. תודה רבה על עוד מעורב מנחם וברכות לסוף שבוע טוב!

    ההחתמה של כריסטיאן ווד היא !מאוד משמעותית! עבור הלייקרס.
    הוא "סליפר" גדול מאוד בליגה. אני סבור שיש לו אופי חזק מאוד ושהוא לא התחבר והתברג בקבוצה כלשהיא עד כה, היא מכיוון שהוא מתבטא או מתנהג באופן מסויים שלא מצליחים להכיל…כי מבחינת כשרון, אין ספק שהוא יכול להיות בין 10 הגבוהים הטובים בליגה.

    נקווה שהלייקרס ידעו להחמיא לאופי שלו (אולי לוחמני וקולני, אולי צנוע, רגיש ושקט) אינני יודע כי לא הקשבתי לכל הפודקאסט שקישרת.

    שאלתך לא פשוטה כל כך כפי שהיא נכתבת.
    לוקה אמנם כשרון גדול יותר ושחקן פרצ'ייז משמעותי יותר, אך טאטום עם הכלים הנכונים סביבו, יכול להיות יעיל ומצליח יותר מלוקה.

    אלך עם לוקה כרגע, כי אין ספק שבאחד על אחד, הכשרון שלו יוצא דופן, טבעי ונדיר יותר.

  17. בס"ד
    כריסטיאן ווד, לא כוכב, אבל יכול להיות מחליף איכותי.
    לוקה יותר כשרוני מטייטום, אבל לוקה צריך להתאפס על עצמו..
    אם ימשיך ככה, הוא ימאס על הרבה אנשים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט