A Kosher Hot Dog – ירח דבש או חומץ? / ארז שץ ויוני לב ארי

מקור: Fine Art America

ממש ממש אוטוטו ייצא לדרך חודש הבייסבול האחרון לעונת 2023 (אלא אם הקבוצה שלך ממש טובה, ואז הרווחת בחינם עוד חודש). אז בפרק מספר 149 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, החלטנו לבדוק עד כמה הוא קריטי. אספנו נתונים, וניסינו להבין האם כניסה לאוקטובר אחרי ספטמבר מוצלח משמעותית עבור הצלחה. הימורים?

מה עוד בפרק? קיימנו מסדר פצועים, כשה-MVP של הפצועים הוא כמובן שוהיי אוטאני, ששם את הכפפה בצד ונשאר עם המחבט בלבד. אך מעבר לזה, העתיד שלו לוטה מעט בערפל כרגע… וכמובן, כל הפינות הקבועות: מי המציא את האול סטאר ב-"השבוע לפני", מה זה "משחק הגומי" ב-"מורה נבוכים", הרכב השבוע, חידת השבוע, שחקני השבוע, מה (לא) עשו האוריולס מאז ש-אדלי ראצ'מן עלה למייג'ורס ב-"להההה", ופינת הביזאר של אלעד ליבנה.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. הקשבתי כבקראונד כשהתחלתי את המעורב. אני רציני כשאני אומר שלשניכם יש קולות שנשמעים מצויין ממש, ושלא כמו רוב הישראלים, אתם לא מדברים 300 מילים בדקה.
    בקשר ל-"חודש האחרון של העונה באמת משפיע על זהות האלופה, או שמא מדובר במיתוס", אני מאמין שבבייסבול, פחות מאשר בכל ספורט קבוצתי אחר, זה באמת מיתוס כי אחרי הכל מדובר באלה וכדור קטן. זה אולי נכון רק כשישנה קבוצה כמו היאנקיס בשנים עברו, שהייתה ממש, אבל ממש הרבה יותר טובה מאחרות.

  2. דוק, תודה, ממש משמח כי באמת שני החובבנים שאנחנו מנסים להיות רדיופונים ככל האפשר וכן, לא לדבר אוטוסטרדה. וגם נגעת בנקודה האמיתית בעיני, אלמנט הקושי בבייסבול והעובדה שטובי השחקנים לא ישיגו יותר מ300 ממוצע חבטות הופך כל מומנטום למשהו שאין לו באמת השפעה, אלא אם יש קבוצה שמפגינה יכולת על כל השנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט