מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.לא יוקיץ'. לא אמביד. לא יאניס.אז מי? צדקתם! קווין דוראנט הוא ה-MVP של העונה הבאה!

הגיע הזמן לעשות בחירות לעונה הבאה. נתחיל עם MVP. אני בטוח שניקולה יוקיץ', ג'יאניס, וג'ואל אמביד יחסלו אחד את השני. המילים אחרות ינטרלו אחד את השני. בוחרים יגרדו את הראש במי לבחור ואז יצוץ הרביעי, ויגנוב את הקופה.

שמו קווין דוראנט ועד כמה שאני לא סובל את אישיותו והסוואג שלו, אני חייב לבחור בו כי בשעב שיוקיץ', יאניטס, ואמביד יתקוטטו אחד עם השני, דוראנט מהפיניקס סאנס יישאר עומד כשהוא גונב את כל הקופה.

מה שכמובן יעזור לו היא העובדה שהסאנס תברח מכל שאר הקבוצות קדימה, ולבחור את השחקן הטוב ביותר מהקבוצה הטובה ביותר זה רק עניין של הרגל. קווין דוראנט יתחיל את עונתו השלמה בסאנס יחד עם דווין בוקר ובראדלי ביל בריא ושלם. בשתי העונות האחרונות הוא סבל מפציעות הגונות בשני החורפים האחרונים, והפעם הוא מגיע בריא, שלם, ונינוח לתת את העונה הטובה ביותר שלו מזה שנים, עונה טובה מספיק לזכיית ה-MVP

להלן סטטיסטיקות הלקוחות מ-BLEACHER REPORT:

In 47 contests with both the Nets and Suns, it was a common off-the-charts 29.1 PPG on a ridiculous 56 FG/40.4 3P/67.7 TS%.

KD put up 26 PPG with Phoenix only 53% shooting from three and 69.7 true shooting through his eight games before the playoffs. They only went up in the Suns’ two rounds at 29 points on 47% from the field and a near-60 true shooting percentage.

דוראנט נהנה מקיץ שלם של כתיבת טוויטרים, ומריבות לשוניות עם חצי עולם. הוא נשמע משועשע ונינוח. הוא יפתיע את כולם ויתן עונה נפלאה כשהוא סוחב את הסאנס למקום ראשון במערב בסיום העונה כשהוא הקלעי המוביל, והאדם שייבחר ל-MVP למרות שרובכם כבר שכחתם על קיומו.

2. והשחקן המשתפר הוא מיקאל ברידג'ס

בחירת ה-MIP העונה תהיה סוערת ביותר. היו כמה רוקיס שנתנו עונה מסחררת, ולפחות אחד שנפצע והוא יחזור בגדול. יהיו כאן כמה מועמדים רציניים מאלה שיתנו אליפות פיב"א גדולה, במיוחד אנטוני אדווארדס, אבל רוב הקולות עבורו יילכו לתואר ה-MVP וזה ישאיר את מיקל ברידג'ס בראש לתואר 'השחקן המשתפר'.

זאת העונה בה הוא ייצא מהכונכיה שלו. הוא עשה זאת כבר במשחקי המבחן של נבחרת ארה"ב.

מיקאל הוא לא איזו מציאה שפתאום התגלתה הנטס ואחרי זה בנבחרת ארה"ב. ב-56 משחקיו בנטס לפני הטרייד הוא קלע 17.2 נקודות ב-38.9% מהטריי. אז הוא הועבר בטרייד עבור קווין דוראנט ובנטס נפתח עבורו עולם חדש כשהוא הפך, פתאום, לאיש המרכזי.

הוא לא הסתכל אחורה אף פעם: בנטס כל מספריו עלו לשמיים: 26.1 נק' למשחק עם 47.5 FG/37.6 3P/60.7 TS% in 27 contests עם משחק אחד של 45 נק' נגד מיאמי. הוא יכול היה להיבחר כבר בעונה שעברה כ-MIP אבל מרקנן זכה בתואר, בצדק.

אבל העונה הנטס תהיה קבוצה טובה יותר כשמיקאל ברידג'ס ממשיך להיות הקברניט שלה, והתואר MIP יינתן לו אפילו בעיניים עצומות.

3. קצת באיחור בגין העדרותי: ג'יימס הארדן אכל אותה במאה אלף על הצהרותיו נגד הסיקסרס

ג'יימס הארדן ניקנס במאה אלף על כמה מהצהרותיו בשבועות האחרונים, בעיקר על הנזק שדרל מוריי עשה ל-NBA בסין, ואז כשכינה את מוריי 'שקרן', וההודעה שהוא לא ישחק עבור קבוצה שמוריי מעורב בה.

אמנם הארדן מוציא $100,000 בקלות בעונת חשפניות אחת, אבל אף מולטי מיליונר לא אוהב להפסיד כסף כזה.

ניתן לומר בשפה עדינה שהוא אכל אותה. לא רק הוא פעל מיד נגד הקנס, גם ה-NBPA (איגוד השחקנים) שנא קנס זה.

ה-NBPA לא מאמין שהארדן עבר על איזה שהוא 'חוק' הקשור ב=TRADING DEMANDS והאיגוד מתכונן לערער על הקנס.

4. ריצ'רד ג'פרסון יצא בהצהרה שתרגיז הרבה מאוהדי מיאמי היט

Richard Jefferson, Paul Pierce, Dwyane Wade, Heat, Celtics

הויכוח "דוויין ווייד או פול פירס" החל בסושיאל מדיה לפני כמה ימים. ריצ'רד ג'פרסון, השחקן שהפך אנליסט ב-ESPN הוא גם בעל הפודקסט “Road Trippin Pod” יחד עם בן קבוצתו לשעבר ריצ'רד פריי, וכשדיבור עבר ל-"ווייד נגד פירס", ג'פרסון אמר:

“Ball in the hands for a last-second shot, I would probably fear Paul Pierce more than DWade,”

הויכוח על 'מי טוב ממי' החל כשפול פירס אמר שאם הוא היה משחק עם שקיל אוניל ולברון ג'יימס היו לו יותר מ-4 טבעות עם מיאמי מאשר לדוויין יש.

אני לא מאמין ב-"אם". אני מאמין ב-"SHOW ME THE MONEY" ולכן אני מצביע עבור דוויין ווייד.

5. אריק ספואלסטרה: "אנטוני אדווארדס מזכיר לי את דוויין ווייד"

We know who that is,” Spoelstra said of the Timberwolves' star. “It's hard not to look at Anthony Edwards and not see Dwyane Wade in him. And I'm not a guy for comparisons. But the way he moves, the way he competes, the way he electrifies a crowd, that reminds me of No. 3.

6. כריס "MAD DOG" רוסו על ההצהרה של סטף קרי שהוא "הפוינט גארד הגדול בהסטוריה: "זה BLASPHEMY" (חילול השם)

הכוונה היא שהוא 'קבע' במה שאמר שהוא פוינט גארד גדול ממה שהיה מג'יק ג'ונסון!

7. אז הבה נשווה בין סטפן קרי ומג'יק ג'ונסון (A)

Steph Curry recently sparked a fierce debate when he proclaimed that he is the greatest point guard of all time. The comments divided the NBA community, with many sticking up for Magic Johnson, who Curry admitted has an incredible resume. Despite that, Curry couldn't help but name himself as the 'GOAT' in his position.

כמובן שסגנוני המשחק של סטפן קרי ומג'יק ג'ונסון הם – היו – שונים בהחלט, השניים הם בוודאי בויכוח על ה-GOAT בין הפוינט גארדים. ברור שג'ון סטוקטון וכריס פול יכולים לטעון על מקום בויכוח, אבל העובדה שאין להם ולו טבעת אחת, מורידה הרבה מהקרדיט שלהם. אייזיה תומאס הוא היחיד היכול לטעון למקום בויכוח.

אבל אם הייתי שואל את כל אנשי קהילת הופס מי הם השניים הגדולים ביותר, כולם – מלבד שימון – היו בוחרים במג'יק ובסטף. רק שימון היה בוחר בלמלו בול.

כמו ש-MAD DOG אמר, ההשוואב בין השניים איננה אפילו קרובה. והוא מסביר למה:

"That's not even close. Magic Johnson is the only player who I've seen, There's only two or three of them, who could dominate a game at that position without putting the ball in the basket. Curry doesn't score, he's not a factor. Magic can go in there, take two shots, and dominate a game. His rebounding, his passing, his fastbreak ability."

הוא ממשיך:

"He's 6'8, Magic Johnson. I love Curry, and we all know he's a wonderful shooter, but he is not Magic Johnson. Sorry. He's not in the same discussion. That is blasphemy to put him in Magic Johnson's category … Magic Johnson, you could argue, is a top three player in the history of the National Basketball Association."

8. עכשיו נשווה בין השניים סטטיסטית, והישגים שהשיגו (B)

נקודות למשחק

סטפן קרי 24.6 לקריירה. מג'יק 19.5 נק' לקריירה

(הערה: ההבדל לטובת קרי הוא בגלל השלשות האדירות שלו)

ריבאונדים למשחק

מג'יק 7.2, סטפן 4.7

אסיסטים למשחק

מג'יק 11.2, סטפן 6.5

גניבות כדור למשחק

מג'יק 1.9, סטפן 1.6

ACCOLADES (תשבוחות)

אליפויות NBA: מג'יק – 5, סטפן – 3
MVP של FINALS: מג'יק – 3, סטפן 1
ALL NBA FIRST TEAM: מג'יק – 12, סטפן – 9
LEAGUE MVP: מג'יק – 3, סטפן – 2

בהסתמך על כל הכתוב, ודעתך האישית, מי הוא גדול הפוינט גארדים, מג'יק או סטפן קרי?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
152 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 4:29

תודה מנחם פנסטי כרגיל,
1. הסיכוי של דוראנט לקחת MVP זה בערך כמו של שמעון, פעם אחרונה שהוא עבר את ה50 משחקים בעונה זה היה בעשור הקודם לפני פציעת האכילס והוא בן 35.
.
2. מייקל בריידגס עשה את הפריצה עונה קודמת, בקבוצה לא תחרותית. הוא ללא ספק אחד החוזים הטובים בליגה, עם זאת אני לא רואה אותו עושה עוד קפיצה.
.
3. דיברנו על זה לא מעט החוקים מקולקלים ולא ימנעו מאף שחקן/ בעלים לעבור עליהם בעתיד, אין פרופורציה בין גובה המשכורת לקנסות.
.
5. אדוארדס מזכיר גרסה קטנה של לברון מאשר של דווין וויד, שגם הוא היה זריז כברק, אבל בשום פנים ואופן לא היה לו את אותו כוח גופני.
.
7. צריך לקחת למד דוג את הסמים, הגרביטציה של קרי משפיעה על כל משחק ההגנה גם אם הוא לא קולע, לא היה בהיסטוריה שחקן כל כך מסוכן בלי הכדור. דחקו את קרי לפינה בשאלה הזאת אבל הוא בהחלט הפוינט גארד הטוב ביותר בהיסטוריה (אבולציה של משחק).

תודה מנחם פנטסטי

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 5:49

1+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 באוגוסט 2023 7:14

מסכים עם הכל חוץ מ-7. נכון מאד שסטף משפיע המון גם בלי הכדור, אבל זה עדיין לא הופך את סטף לטוב יותר ממג'יק.
.
מה שיפה, לדעתי, זה שסטף ממשיך להשתפר – בסדרה האחרונה מול הלייקרס הוא עשה דברים שלא ראיתי ממנו בעבר, בעיקר סביב מסירות וניהול משחק. גם זה מסימני הגדולה.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
25 באוגוסט 2023 8:04

קריאת תגובה שלך. זה חלק בלתי נפרד מהכתבה של דוק.

דה שוט
דה שוט
25 באוגוסט 2023 8:48

+ 11
תגובה מעולה ברוך
נ.ב.
מישהו בסביבתי – איש כדורגל – טען באזניי שניימאר הוא הכישרון המבוזבז ביותר בהיסטוריה – וזה כולל את כל ענפי הספורט. טענה מעניינת…

MacLeod 1
MacLeod 1
25 באוגוסט 2023 10:09
Reply to  דה שוט

אז הוא לא ראה את ראובן עובד ולהבדיל יואב ספר 😉

דה שוט
דה שוט
25 באוגוסט 2023 11:29
Reply to  MacLeod 1

יואב ספר ממש לא, אבל ראובן עובד – בחירה יפה ומקורית. אהבתי

ירון, החלום
ירון, החלום
25 באוגוסט 2023 5:02

בס"ד
תודה מנחם.
כמדומני סטף עם 4 אליפויות, לא 3.
סטף משפיע על המשחק, גם במשיכת ההגנה. הפניקה שהוא יוצר, משאירה שחקנים לזריקות חופשיות.
גם האחוזים של סטף הרבה יותר טובים.
להערכתי מג'יק עדיין יותר גבוה, אבל הפער לא גדול.

אור
אור
25 באוגוסט 2023 5:14

תודה מנחם. נחמד לראות אזכור של מאד דוג במעורב, לא תמיד מסכים אבל חולה עליו

שלהבת
Editor
25 באוגוסט 2023 6:17

תודה רבה, דוק לס.

מג'יק.

MacLeod 1
MacLeod 1
25 באוגוסט 2023 6:45

אחלה מעורב, תודה
סטף לא שתה את הקפה של הבוקר… חי בסרט הבחור
זאת ההשוואה המלאה :
https://twitter.com/NBAMemes/status/1694570569742819490/photo/1
https://twitter.com/NBAMemes/status/1694570569742819490
לא הכל זה סטט' אבל… נו זה לא קרוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

מגיק שיחק בליגה של 2 קבוצות בלי תחרות עם בסופר טים. בקושי יגל לשים כדור בסל

MacLeod 1
MacLeod 1
25 באוגוסט 2023 7:27

בלי מג'יק אין ליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

בסדר זה לזמנים של אז.
סטף פשוט עולה עליו בכל פרמטר של כדורסל.
קולע ב20 רמות יותר מכדרר ב20 רמות יותר מהיר יותר רואה משחק טוב יותר גג אותה רמה.
לא חושב,שיש פה אדם אחד שהיה לוקח את מגיק בשיאו על סטף בשיאו אם היה צריך לבחור בדראפט.
אם יש כזה שיתייצב ויודה באשמה

MacLeod 1
MacLeod 1
25 באוגוסט 2023 10:11

תיזכר בקלינגים של סטף במשחק 7, פלוס השלשה שחטף בפרצוף… ומצד שני מג'יק משחק סנטר בגמר בעונת רוקי… עזוב אותך מג'יק זה ווינר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

מגיק עשה יותר קלינגים

Guy d
Guy d
25 באוגוסט 2023 20:38
Reply to  MacLeod 1

מה שמקלאוד מנסה להסביר זה שמג'יק היה יותר מצ'אקות או קלינגים. גם כשהוא לא קלע הוא היה דומיננטי במשחק.

גיא הירוק
Admin
25 באוגוסט 2023 7:04

זה תמיד משעשע,
לראות התהליך בו זיכרון הופך לאגדה ואז לשיכחה.
.
2 שחקנים ענקיים,
כל אחד הצטיין בצורה חסרת תקדים בחלק של המשחק.
כל אחד היה דומיננטי, בצורה חסרת תקדים ביחס לתפקידו על הפרקט.
אישית, אני בוחר להאחז בכלל ה-"לא מדרגים שחקן עד שהוא כשיר להיבחר ל-hof"
זה מאפשר לי להאחז בחמישיית מג'יק/ג'ורדן/בירד/דנקן/קארים בלי בעיות…
.
(רק מדגיש עד כמה חדה הנפילה מ-"אגדה" ל-"שיכחה".
ווילט, ראסל, ביג o –
הדור שלי רק שמע עליהם, ובדיקה סטטיסטית תגלה שרובינו דחקנו אותם מהרשימה לטובת אגדות בהן יצא לנו לצפות בלייב)

Dor
Dor
25 באוגוסט 2023 13:03

+1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מגיק ליד סטף זה נגר על. אין מה להשוות בכלל בין שניהם סטף זה כמה רמות למעלה.

ברוך טועה לדוראנט יש סיכוי יותר טוב ממני להיות הmvp אבל לא באמת יש לו סיכוי.

א. הוא יפצע וזה בטח

ב. הסאנס יתרסקו

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 7:35

מנחם תודה.
דוראנט מבוגר, פציע ופיניקס תקרוס. היא בנויה נורא.
MVP יהיה שיי, אם יתנו לו לשחק כל העונה.
אמרתי בזמן עונת האליפות האחרונה של גולדן שסטף עבורי השתווה ואולי עבר את מג'יק.
הארדן צריך להיות מוחרם בידי קבוצות הליגה, להיות מנושל מחוזהו לאחר שלא יופיע / יבוא להרוס, ולעבור לסין כמו שהוא רוצה.
הוא כתם ענק על הליגה בכל המובנים.
המשתפר יהיה גידי.

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 באוגוסט 2023 8:02

יש לשנות את השם של הפרס ל"השחקן שהוא גם הכדורסלן הכי טוב וגם אופיו הוא הערכי ביותר רק שהעולם המושחת לא מצליח לראות את המציאות דרך העיניים הנבואיות של האשך ולכן כולם רעים"
.
זה אמנם ראשי תיבות קצת ארוכים אבל זה רק נראה ארוך כי אני מושחת ועקום (ופאשיסט)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה צריך לשנות כינוי ל חגי "הפוך" ניסני

כל מה שאתה אומר יוצא הפוך כמעט בדיוק של 100 אחוז. אף אחד לא מתקרב לכזה אחוז אפקטיבי😉

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 באוגוסט 2023 17:52

חמוד נעלבת? מי שוטה הכפר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מצויין שאתה חושב שנעלבתי חחח.
הדימיון מאד מפותח אצלך שם תמשיך ככה אין כמו טראש טוק טוב קצת לנגב אותך. משעמם בלעדיך האמת פעם היית יותר פעיל. כנראה שכל האיירבולים עצרו אותך?
אל פחד תמשיך תמשיך…..
אל תשאל בכיתי בחדר בשקט מהעלבות שלך…. עד עכשיו אני בוכה אמאלה איזה העלבות… נפשי נפגעה כה עמוק שאני לא יודע מה לעשות
לא חשבתי שאתה מהדמיונות המפותחים פה באתר אבל נחמד לגלות 😉

Guy d
Guy d
25 באוגוסט 2023 20:40

יותר קצר וברור לענות בפשטות "לא נעלבתי"

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 באוגוסט 2023 21:25

אז לרקורד, אין לך בעצם שום בעיה עם זה שאני קורא לך שוטה הכפר נכון?

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 באוגוסט 2023 7:59

תודה מנחם
.
אם כבר לעשות השוואות עם נתונים סלקטיביים אז:
סטף: 42.8% לשלוש
מג'יק: 30.3% לשלוש
סטף: 58.3% אפקטיבי
מג'יק: 53.3% אפקטיבי
.
מג'יק שיחק עם כארים עבדול ג'אבר ומעולם לא לקח אליפות בלעדיו. קרי שיחק בסך הכל 3 שנים עם דוראנט ולקח בלעדיו עוד 2 אליפויות.
.
שאלת הלמי יש יותר גדול אה סליחה מי גדול יותר ממי היא_______________

רן הנרגן
רן הנרגן
25 באוגוסט 2023 8:13

עיון שכולם AI אז שאלתי את בראד הבחור של גוגל.
.
בהתחלה הוא נתן 5 שמות כולל אוסקר רוברטסון סטוקטון ואיזיאה תומס. אח"כ כשביקשתי שיבחר מבינהם הוא ציין את קרי ומגיק ואמר שההכרעה היא ענין של דעה אישית.
.
אין דרך להכריע בויכוחים כאלו. אני חושב שאין בנבא שחקן אחד ששיחק מול שניהם. אותו דבר כשדנים בדירוגי שחקנים? פרט למנחם אין כאן אפילו אחד שראה את ראסל , ווילט או גרי וולש משחקים.

עמיחי קטן
Admin
25 באוגוסט 2023 8:23

תודה מנחם. אני חושב שמג'יק וסטף הן שתי בחירות לגיטימיות, אבל אצלי ברשימות סטף עבר את מג'יק.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
25 באוגוסט 2023 8:29

גם כשאני עובר על תגובות, הוויכוח אם דוראנט ישחק יותר מ 50 משחקים או לא. למעשה כולם חושבים שהוא ראוי להיות מועמד.קשה למצוא שחקן יותר יעיל ממנו 2.12 שמתפקד כגארד.הגובה והבנת המשחק שלו מאפשרים לו לשחק כ 4.
מיקאל כבר כוכב על איזה שיפור מדברים? יש שחקן בליגה שלא זקוק לשיפור? יש בכלל בן אדם שלא זקוק לשיפור?
הארדן עדיין לא אכל אותה.יש ערעור מאוד רציני בנושא שלו.אני מאמין שבעתיד יהיה שחקן שנשבר לו מהקנס ,שהוא עונש לא מידתי, ויפנה לבית המשפט בתביעה נגד הליגה.אי אפשר להטיל עונש מוגזם ברמות בטענה "בשבילו זה כלום"
לי זה נראה סביר ששחקן המסוכסך עם מנהל הקבוצה ומרגיש מרומה ירצה לעבור קבוצה.בפרט שהקבוצה אמורה לקבל תמורה עבור הטרייד. בניגוד למשל לליארד שהשיג חוזה עתידי של 60 מליון לשנה וסתם לא מתחשק לו לשחק בקבוצה בבניה, ועוד רוצה טרייד רק למיאמי.משום מה כולם מתלבשים על הארדן.במקום להתעמק בהגיגים פילוסופיים הוא מעדיף לבקר במועדוני חשפניות.מה רע בזה?
אדוורדס מזכיר את וויד? אולי בעתיד , שיראה קודם תוצאות. ראינו מספיק שחקנים שדופקים הרבה נקודות במשחקי אימון.
מתנגד עקרונית להשוואה בין שחקנים. אין דרך מדעית נכונה לעשות השוואות, בטח לא לקחת סטטיסטיקות ועל סמך זה לקבוע מי טוב יותר.מאוד מפריע לי שחלק ממש פוסלים שחקנים כמו ברקלי.מלון, סטוקטון בגלל שאין להם אליפות. .

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 8:49

איזה הבנת משחק יש לדוראנט, השחקן הכי סתום בליגה המזל שלו זה שיש לו כישרון ואורך חסר תקדים. דוראנט מקבל כדור יכנס לרוב לטווח המיידירנג וזורק לסל לא משנה אם יש שומר 1 או 3 עליו.
.
100 אלף דןלר זה עונש לא מידתי? זה 0.02 מהמשכורת שלו, אחרי שהוא עבר על חוקי הליגה (סיכום מתחת לשולחן), פגיעה בערך הטרייד שלו על ידי סבוטאג. לגבי החשפניות אין שום בעיה בזה רק הציפייה משחקן מקצועי שישמור על הגוף שלו

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 9:25

אמת

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
25 באוגוסט 2023 9:33

רשות שיפוטית הגונה לא מטילה עונש כאחוז מההכנסות של בן אדם.
סיכום מתחת לשולחן מי השותף? האם השותף נענש?
המנכ"ל של פילי אחראי על הורדת ערך הטרייד של הארדן.הוא ביקש מהקליפרס מחיר גבוה מאוד עבור השחקן.הארדן כבר לפחות שנתיים בתהליך ירידה.כל הליגה ידעה שאין לו ערך טרייד גבוה כבר בראשון ליולי.שנה אחרונה של הארדן יותר מ 35 מליון דולר.אם הרדן חתם על אופציית שחקן,הוא נן הסתם הבין שהוא שווה הרבה פחות מ 35 מליון דולר לשנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו בחייאת אז מה יגיד גה מוראנט. אנשים קונים שם קלצניקוב ואמ16 באמזון וולמארט ואת גה קנסו במיליונים😂😂😂

זה החוקים הליגה היא מקום עבודה פרטי ואם אומרים לך תהיה פרוגרסיבי ומלבישים את לוקה בבלאק לייף אז מותר להם גם לקנוס אותך על התבטאות😁

גם להגיד שם על שופט שהוא רפה הבנה זה קנס 😁

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 9:45

העונש הוא בעיקר בגלל דרישת הטרייד הפומבית והורדת הערך.

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 10:03

פילי חטפו קנס של 10 מליון דולר שוב זה כסף קטן, החוקים עקומים העונשים המצחיקים לא ימנעו מאף אחד לא לעשות את זה בעתיד

רביד אראל
רביד אראל
25 באוגוסט 2023 10:20

הליגה היא לא רשות השיפוטית אלא המעסיק שלו ובהסכם הקיבוצי עם השחקנים מתוארות עבירות ומה יהיה העונש עליהן. אם הארדן בוחר לעבור את אחת מהעבירות הוא יודע מה המחיר שהוא ישלם.
ובלי קשר איגוד השחקנים חייב להפסיק להגן על כל שחקן שעבר על החוקים בלי קשר לסיטואציה, זה רק מראה שהתגובה שלהם היא פבלובית ולא צריך לקחת אותה ברצינות. (כמו במקרה מיילס ברידג׳ס לדוגמא)

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 10:40

אמת

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 באוגוסט 2023 9:37

אחרי זה אל תתבכיין שתגיד ש"דבריך הוצאו מהקשרם" (שלושה אליפויות אחרונות הם של יוקיץ' סטף ויאניס. בוא ננסה להיזכר מה כתבת על כל אחד מהם) אז עכשיו דורנט השחקן הכי סתום בליגה ללא הבנת משחק? סקורר שבעשרת השנים האחרונות ממוצע האסיסטים שלו בערך 5 אסיסטים למשחק. כזה שמשתלב בכל התקפה שתשים אותו בצורה חלקה. הוא השחקן הכי סתום בליגה?
התבטאות אומללה נוספת שלך ברוך.

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 10:08

מה קשור א לב, לדוראנט יש הבנת משחק של אוגר. היכולת קליעה האבסולוטית שלו מכל טווח ואורך+ הצעד הראשון שלו מאפשרים לו להיות סקורר אדיר שמשתלב בהרבה הרכבים (בניגוד ללוקה לברון… שהם השיטת משחק).
בכל הקשור להבנת המשחק הוא לוקה בחסר

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 באוגוסט 2023 11:17

כן כן שמח ששלפת את קיליאן הייז שאני אמרתי עליו ש… ש… (אין לך מושג אז בוא תמציא)
כן ברוך במה זה מתבטא? יש לך מושג בכלל מהי הבנת משחק?
אגב אתה סבור שאתה מבין משהו במשחק הזה? (לדעתי אתה מבין יותר משמעון שזה כבר משהו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אתה הטופ של המבינים באתר הזה אין ספק בכלל.
מזל שאתה יודע להבחין בין כדורסל וכדוריד זה גם נס גלוי.😉

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 באוגוסט 2023 18:05

הי הנה ההוא שאף פעם לא נעלב

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 10:12

דבר אחד אתה צודק יש כמה סתומים יותר קיליאן הייז שנזרק מדטרויט הוא אחד מהם

עמיחי קטן
Admin
25 באוגוסט 2023 10:20

בגדול, אני מעריך בזהירות שתביעה כזאת של הארדן או שחקן אחר תידחה בקלות יחסית, מכיוון שמערכת המשפט האמריקאית מאוד מאמינה באוטונומיה של מקומות העבודה שמאפשרת להם גם להטיל קנסות או עונשים אחרים במסגרת התפקיד, גם בצורה שהיא לכאורה לא מידתית. יש כמובן הבדלים בין מדינות שונות בארה"ב, אבל זו דעתי הלא מספיק מקצועית בגדול.

Berch
25 באוגוסט 2023 9:04

אחלה מעורב… התגעגעתי…..
יותר הגיוני בפניקס שבראדלי ביל לא ימסור, דוראנט יהיה מתוסכל ויתחיל לעשות את השטויות הרגילות שלו
🤣

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 9:27
Reply to  Berch

לא שמעת? הוא הולך להיות הרכז של פיניקס 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ינסה כמה משחקים בהתחלה כדי להראות ואז הכל יחזור למצב הרגיל.
בראדלי ביל יגיד "אני עובד בשביל הקבוצה אני הולך לעשות הרבה הגנה ולרכז יש לנו המון שחקנים מצויינים"
😂😂😂😂😂

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 9:49

בפגרת האולסטאר הם מביאים את דארן קוליסון וריימונד פלטון לווקאאוטס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

אמת חחח

Jonathan
Editor
25 באוגוסט 2023 9:13

תודה מנחם.
שני השחקנים שאולי היה הכי כיף לראות והביאו אליפויות יחד עם הקסם על המגרש.
חייב לציין שנורא קשה לי לדמיין איך שחקן כמו מג'יק יישתלב בימינו בלי לשנות כמה אלמנטים במשחק שלו. בערך כמו לדמיין את בובי קוזי או ג'ורג' מיקאן עמוסי התארים מגיעים לליגה של ימינו. כנראה שמג'יק עדיין היה מככב אבל או שהוא היה זוכה להצלחה פחותה יותר או פשוט עושה דברים אחרת.
.
אחת הסיבות המרכזיות לזה היא סטף קרי .
סטף הוא כמו מה שג'ימי הנדריקס (או אדי ואן היילן) היו לעולם הגיטרה החשמלית. אפשר למצוא טכניים יותר, כאלה שמכרו יותר, זכו ביותר פרסים וכו… אבל אחרי שהם עשו את שלהם התחום היה שונה לגמרי. ואם לסטף היו נותנים לעשות את שלו בכל תקופה אחרת מאז המצאת קו השלוש אז המהפכה הייתה מתרחשת כבר אז.
.
אז אני אישית הולך עם סטף (ומאוד אוהב את מג'יק)
.
הימור שלי ל-MVP? יוקיץ' ייזכה בשלישי שלו. אם לא הוא – אז יאניס.
דוראנט לטעמי במקום יותר טוב בתחרות על התואר מאמביד ולוקה…

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 9:29
Reply to  Jonathan

מאוד פשוט. תדמיין את לוקה רק הרבה יותר טוב ולא אגואיסט.

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 10:10

דמיינתי את סימונס ואז קלטתי שמדובר בכדורסל ולא ברוגבי אוסטרלי, מג’יק היה אדיר היכולת שלו להריץ התקפה הייתה חסרת תקדים אם השלושות היום הוא היה פורח.

Jonathan
Editor
25 באוגוסט 2023 11:23

לוקה ומג'יק לא באותה ליגה.
לוקה זה ג'יימס הארדן עם פוטנציאל לקצת יותר אבל עוד לא הוציא קבלות.
היחיד שמזכיר לי את מג'יק בימינו זה יוקיץ'. רק בעמדה אחרת.
מג'יק בימינו היה לוקח MVP ומוביל קבוצה לאליפות. וחבל לי על כל מי שלא ראה אותו משחק. שחקן מדהים. רק לא חושב שהוא היה עושה שלושה MVP ו-5 אליפויות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחח מגיק היום היה בן סימונס משופר

Jonathan
Editor
25 באוגוסט 2023 15:27

שמעון, תזכיר לי איך קיבלת את הכינוי הנוכחי שלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אני אוהב אותו ונשארתי איתו

MacLeod 1
MacLeod 1
25 באוגוסט 2023 10:15
Reply to  Jonathan

אתה מבין במוזיקה פחות מאשר בכדורסל… כבוד!
אין אף אחד שהוא "יותר" במשהו שקשור לגיטרה מג'ימי. יותר טכני ממנו זה רוברט ג'ונסון אם הסיפור אמיתי

Jonathan
Editor
25 באוגוסט 2023 11:20
Reply to  MacLeod 1

היו ויש הרבה חבר'ה יותר טכניים מהנדריקס. אני לא מדבר איתך על בודדים. אני פחות אוהב את רובם מאשר אותו…
הגדולה של הנדריקס הייתה במשהו לגמרי שונה (קודם כל באיך שהוא היה פורץ דרך אבל גם בשילוב סגנונות ובשואו שהוא נתן עם הגיטרה).
.
אדי ואן היילן כנראה שינה יותר ממנו – אם הנדריקס היה פורץ דרך אז EVH גרם למהפכה בדרך שבה ניגנו וגם בדרך שבה בנו ציוד. אבל הוא בהחלט פחות נחשב מבחינת ההמונים, וזה בסדר גמור.

Guy d
Guy d
25 באוגוסט 2023 13:17
Reply to  MacLeod 1

מייקל בלומפילד,

Guy d
Guy d
25 באוגוסט 2023 13:21
Reply to  MacLeod 1

מה עם מייקל בלומפילד? מה שהוא עשה ב1965 בניו פורט עם בוב דילן עשה קצת גלים בבריכה.
הנדריקס ענק, לדעתי היא יותר קרוב למה שבוב מרלי עשה ברגאיי. הביא את המוזיקה הזאת לתודעה ופופולריות עולמית (לפחות מערבית)

Jonathan
Editor
25 באוגוסט 2023 14:20
Reply to  Guy d

לא חסרים שמות ונגנים שהיו הראשונים לעשות משהו. עם הנדריקס אני חושב שפשוט היה "לפני" ואז "אחרי". הנדריקס לא ליווה או ניגן מנגנינות – הוא לקח שירים לאיזשהו מסע גילוי גיטרה… וודו צ'יילד, ליטל ווינג ומשין גאן (שאני פחות אוהב) הן לדעתי הדוגמאות היותר בולטות.
עד אז הגיטרה הייתה פשוט כלי שקיבל הרבה מקום ועשו איתו דברים יפים…

Guy d
Guy d
25 באוגוסט 2023 15:02
Reply to  Jonathan

מסכים איתך

דה שוט
דה שוט
25 באוגוסט 2023 14:17
Reply to  Jonathan

+ 11
טופ -3 הכי טכני : סטיבי ויי

Jonathan
Editor
25 באוגוסט 2023 14:28
Reply to  דה שוט

כן.
וגם – סטיב ואי נראה כמו הגיטריסט שהכי כיף לשבת איתו לכוס קפה (הוא בטח יישתה שייק נבטים ועשב חיטה) אבל אני מתקשה לשרוד 2 דקות של המוזיקה שלו

דה שוט
דה שוט
25 באוגוסט 2023 17:56
Reply to  Jonathan

לגמרי!! וגם גיא צודק לגמרי, ואני מסכים גם עם תמיר. ובכל זאת – להיות הכי טכני זה תואר נחמד, סטיב ואי מטורף (וכן, אי אפשר באמת להקשיב לו לאורך זמן).
אם אתם מחפשים משהו מעבר… אההה… די נדוש אבל… דייוויד גילמור
🙂

Guy d
Guy d
25 באוגוסט 2023 15:03
Reply to  דה שוט

הכי טכני זה לא בהכרח הכי טוב לדעתי.
פשוט זה טוב, יותר פשוט יותר טוב.

Jonathan
Editor
25 באוגוסט 2023 15:30
Reply to  Guy d

האמת שאני לא יודע טם אפשר לדבר על טופ 3 הכי טכני וכו….
יש עכשיו יוטיוברים שעושים דברים מטורפים ובמוזיקה בניגוד לכדורסל לא צריך לעשות את זה כשמישהו מפריע לך.
גם בין אלה שיש להם טכניקה מטורפת מי שמתפרסם מביא הרבה מעבר

Tamir
Tamir
25 באוגוסט 2023 17:32
Reply to  Jonathan

מוסיף לתמהיל הזה גם את ג'ון פרושיאנטה
מרד-הוט שהוא אנדריטד רציני ביותר.
לולא ההרואין כנראה שהיה פוצח בקריירת סולו הרבה יותר מוקדם.

Guy d
Guy d
25 באוגוסט 2023 18:11
Reply to  Jonathan

אני לא עוקב אחרי יוטיוברים ואומנים פופולרים בכלל.
אני יכול להזדהות עם זה שמי שטוב זה מי שמביא משהו מעבר לטכניקה.
לדוגמא ג'ון לי הוקר, לא עושה דברים מסובכים עם הגיטרה. לפעמים זה נראה שהוא בקושי מוזיז את האגודל, אבל הבוגי שלו מהפנט ואני לא יודע להגיד למה.

גיא הירוק
Admin
25 באוגוסט 2023 18:17
Reply to  Guy d

בול.
.
זו גם הקבלה מצויינת למה שהופך את מג'יק, ובכן, לקסם.
יש יותר יעילים ממנו, ובהפרש.
אבל הקסם שהוא הביא לפרקט,
מהפנט.
בדיוק כמו ג'ון לי הוקר (שעושה בלוז שכל כולו נשמה)

Jonathan
Editor
25 באוגוסט 2023 18:35
Reply to  Guy d

ג'ון לי הוקר ענק.
בהופעה של הבלאק קיז הם ביצעו את הקטע שלו שאני הכי אוהב Crawling King Snake. הם ייחסו את זה בכלל לג'וניור קימבורו (שהקליט את הקטע אחריו) והמקור בכלל יותר ישן מזה של הוקר.
קצת כמו הריב באחים בלוז (I wrote Boom Boom)
.
רק אומר שטכניקה לבדה לא מספיקה כדי שמוזיקאי יהיה מעניין או מושך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Mvp קשה לדעת אבל לדעתי זה יהיה לוקה.
בכללי זה שוב יהיה בין יוקיץ יאניס אמביד לוקה וטייטום אם בוסטון יתנו עונה אש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25 באוגוסט 2023 9:32

ברור שהארדן כועס על הקנס. 100 אלף דולר? סכום כזה יש לו רק בתא הכפפות, וזה בכלל מיועד לערב שישי אצל החשפניות. עכשיו הוא צריך להסתובב בכל פילי לחפש כספומט שנותן שטרות של 10 דולר. בהחלט עונש לא מידתי.
תודה רבה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 אמת
יש לו פאוץ של 100 אלף רק לחשפניות טיפ

רפיקי
25 באוגוסט 2023 9:41

דוראנט לא השחקן הכי טוב בקבוצה שלו..עזוב את המערב או הליגה.
40 משחקים שלי העונה יהיה הישג.
מה שכן אני מסכים שיש סיכוי לא רע שנראה mvp חדש ולא אחד מ יאניס/יוקיץ/אמביד.
המועמד הטבעי זה לוקה אבל גם טייטום,מיטשל, פוקס ושגא מסוגלים.

בכל וויכוח בין דורות אני הולך עם החדש.. בnba, כמו כל מערכת קפיטליסטית האפשרויות הן להשתפר או להיעלם.
לפי דעתי הליגה היום הרבה יותר כשרונית מפעם וזה לא פייר להשוות.

Tzafriros
Editor
25 באוגוסט 2023 9:48

זו השוואה מצחיקה. סטטיסטיקה גם לא תמיד מספרת את התמונה. לי ברור שמג׳יק גדול יותר מה גם שהוא שיחק רק 11 עונות ובעונתו האחרונה הגיע לפיינלס ונבחר לאם וי פי. מג׳יק היה המנהיג והכוכב של הקבוצה הגדולה בהיסטוריה

PhillySpecial
Editor
25 באוגוסט 2023 10:12
Reply to  Tzafriros

לך ברור שמג'יק גדול יותר כי הוא היה לייקר ולא משום סיבה אחרת. אם סטף היה בלייקרס וזוכה באליפויות היית מעריץ אותו ומלקק לו כמו שאתה עושה עם לברון, שעד לפני חמש שנים לא סבלת. לפחות תגיד את האמת, אתה אוהד ורואה ושופט הכל דרך משקפי הלייקריות שלך.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
25 באוגוסט 2023 9:49

תודה מנחם
גודדדדדדדדד שבס

עידן
עידן
25 באוגוסט 2023 10:28

אני מת על דוראנט אבל הוא בירידה ופציע ושנה שעברה הוא אפילו לא היה הכי טוב בקבוצה שלו אלא דווין בוקר שבעלייה מטורפת בשנתיים האחרונות.
אני כבר לפני חודש רשמתי פה את הבחירה שלי וזה אנטוני אדוארדס.יש לי תחושה טובה לגבי מיניסוטה השנה וכשאני מסדר את הקבוצות בראש לקראת העונה הקרובה יש לי תחושה שהם יכנסו לשישיה הראשונה במערב ואדוארדס יהיה ה mvp.
בכל מקרה לא חושב שה mvp יהיה זר השנה.אחרי 5 שנים של יאניס×2 יוקיץ×2 ואמביד הפעם נראה לי שהmvp יהיה אמריקאי גם אם אדוארדס בסוף לא יזכה(אני יודע שאמביד קיבל השנה אזרחות אמריקאית אבל הוא נחשב זר).גם אם אדוארדס לא יזכה בסוף אז טייטום ובוקר אצלי ברשימה לפני הזרים

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 10:52
Reply to  עידן

מינסוטה קבוצה גמורה, המטומטים היו בדרך למעלה וזרק הכל בשביל הגמלוני הצרפתי. אדוארדס לא יקח MVP

Avri
Avri
25 באוגוסט 2023 11:40

מה הם כבר זרקו? את ווקר קסלר? הם שיחקו העונה בלי השחקן הכי טוב שלהם ועדיין עשו פלייאוף. לא קונטנדרית אבל בוא לא נסחף, בסך הכל בנו שם קבוצה בכלל לא רעה.

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 14:08
Reply to  Avri

7 בחירות דראפט סיבוב ראשון בשביל להשאר במקום, הרסו את כל מהשGM הקודם השיג

Avri
Avri
25 באוגוסט 2023 15:41

הנזק של הבחירות הוא ברור, אבל אלו לא יהיו בחירות גבוהות מידי. ואתה גם ממעיט מידי בחשיבות של גובר, הוא לא כזה נקניק כמו שאתה ושמעון עושים ממנו.

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 16:57
Reply to  Avri

איך הוא מועיל בדיוק? השילוב שלו ושל טאונס לא עובד (כצפוי), הוא חוזה רע. 7 בחירות ראשונות בשביל סיבוב ראשון בפלייאוף זה טירוף, מי יודע אם אדוארדס מבקש טרייד עוד שנתיים?

רן הנרגן
רן הנרגן
25 באוגוסט 2023 12:16

הם לא גמורים כי יש להם את אדוארדס. אם הוא יצדיק את התקוות שתולים בו וזו שאלה של אופי ויכולת מנטלית הם יהיו במצב שבו יש להם אפשרות להקטין את נזקי העסקה על גובר על ידי החלפה של קאט ולבנות את הקבוצה על הבסיס של אדוארדס. המפתח זו עסקה טובה על קאט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גמורים

My2cents
My2cents
25 באוגוסט 2023 10:54

סטף עבר את מג'יק באליפות האחרונה שלו. לא רק את מג'יק גם את לברון. הוא שני רק מייקל.
הבנאדם שינה את פניי המשחק לחלוטין בליגה של כישרונות שלא היו כמותם מבחינה מספרית. הרבה יותר יריבות חזקות ממה מג'יק עם קבוצת הכוכבים שלו היתה צריכה להתמודד איתם. והכל דרך כדורסל נטו, ללא פיזיות או אתלטיות יוצאת מן הכלל.
עם כל הכבוד למג'יק ויש כבוד. ראיתי את שניהם בלייב.

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 11:07
Reply to  My2cents

היריבות שקרי פגש הרבה יותר חלשות היסטורית ממה שמגיק פגש, הליגה גם הייתה קטנה יותר לפני שהכניסו זבל לליגה והיריבות בטופ היו איכותיות הרבה יותר ממה שקרי פגש . לגבי פיזיות מה שיפה במגיק, זה שהוא היה אתלט בינוני.

Avri
Avri
25 באוגוסט 2023 15:47

קרי התמודד מול לברון בשיאו, ובשתי אליפויות בלי שחקנים בלבל של קארים או וורת'י לצידו. לא צריך להוריד מהאחד בשביל להדגיש כמה האחר היה גדול.

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 16:59
Reply to  Avri

היה לידו את קליי שהיה אחד מהגארדים הטובים בליגה (ברמה של וורתי) וצוות מסייע מצויין, כל הכבוד ללברון בשיאו הם לא ברמה של בוסטון. היריבות שקרי וגם גורדן פגשו היו קלות היסטורית לעומת מה שמגיק התמודד מולו. (אין בזה להוריד מהגדולה שלהם)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח מול מי מגיק התמודד? היה בסופר טים בלי אף תחרות במערב. גמר אוטומטי כמו השקץ במזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח את מי מגיק פגש עד הגמר היה לו דרך סלולה כמו לברון בימים הטובים של המזרח. ליגה של 2 וחצי קבוצות בלי תחרות בכלל ובטח שופטים שדאגו לו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25 באוגוסט 2023 14:12
Reply to  My2cents

אני מבין את הטענה שלך, אבל לא בטוח שמסכים איתה. גם דיק פוסברי, הבחור שהמציא את הקפיצה לגובה המודרנית, השפיע על התחום יותר מכל אחד אחר. אני לא חושב שמישהו היה ממקם אותו בפסגת הקופצים.
נכון, קרי הוא ממש לא פוסברי ויש לו עוד סיבות טובות למעמדו, אבל התייחסתי רק לטיעון של שינה את הליגה.
באופן אישי, בדיון בין מג'יק לקרי, אני שמח להגיד שזכיתי להינות בזמן אמת משניהם. יותר מזה אני לא צריך, שידרגו אחרים

מומי החציל
25 באוגוסט 2023 11:10

מג’יק חיים של מומי במקום הראשון ואין בזה ספק
הד״ר שכח HIV ברשימת התארים של מג’יק יתבדל״א
הדיון הזה מיותר לגמריי
מג’יק נותן סטירה עם הג׳ונסון לכל הרכזים ברשימה

NBA בדם
Editor
25 באוגוסט 2023 11:11

עצם זה שהדיון בין קרי למג'יק עלה לאוויר נותן עוד נדבך שקרי שחקן טופ 15 היסטורי על גבול ה10.
מג'יק בגיל 31 השיג יותר ממה שקרי השיג עד היום:
אליפות נוספת+ 2 העפלות לגמרים+ MVP אחד יותר, 2MVPF יותר, יותר בחירות לחמישיית העונה הראשונה.
מעבר לכך, לרוב במעמדים הגדולים מג'יק התעלה הרבה יותר.
המשחק המגדיר של מג'יק התרחש כבר בעונת הרוקי שלו מול פילי בגמר במשחק השישי.
רק עד לפני שנה קרי נתן משחק "מגדיר" שבו הוא הצליח לנצח קבוצה בכוחות עצמו (משחק 4 מול בוסטון).
לסטף הכי הרבה נערכים, אבל כדי לנצח סדרה/ משחק קריטי מג'יק אמין ומתעלה יותר ברגע האמת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

סטף הוא טופ 3 איזה טופ 15. יש מייקל קובי ואז סטף

NBA בדם
Editor
25 באוגוסט 2023 15:53

לפי סדר:
ווילט,ראסל,קארים,מגיק,בירד,קובי,לברון,שאקיל,
דאנקן,מייקל.
כולם בשכלולדומיננטיות/מעוטרים(אליפויות,תארי mvp וחמישיות עונה) עולים על סטף.
האקים פחות מעוטר, אך יותר דומיננטי די שווה לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

עזוב סטף עם כוכבים היה עם 10 טבעות. לקח 2 בלי כוכבים ואליפות אחת לבד לגמרי. לכל החברים שציינת אין כזה שלא נדבר על היכולת וההנאה מהמשחק. עזוב. מה בכלל השקץ קשור לפה ואיזה דומיננטיות אתה מדבר? דומיננטיות שיפוטית?

מייקל קובי סטף. כל היתר שלא חושבים ככה רפי הבנה

NBA בדם
Editor
25 באוגוסט 2023 16:13

ב15 זכה באליפות שהמכשול הכי קשה שלו זה קליבלנד ללא קיירי ולאב. למעשה דלבדובה היה השחקן השני בחשיבותו וגם שם עשה זאת ב6 משחקים קשים (לא נבחר לMVPF).
ב22 טייל במערב מול לוקה שהיה לבד. בגמר היה באמת מעולה, אבל בו נזכור שבוסטון היא קבוצת טיטולים (ראינו השנה).
פרמטר ההנאה לא רלוונטי. ברגע שאני צריך לבחור את השחקן שינצח לי סדרה אני לא מסתכל מי יותר מהנה, זה קריטריון בנפרד.
כל מי שציינתי עולים עליו בשיאם ואתה יודע זאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

מעניין שלברון לא הצליח לטייל ככה לבד מול לוקה ואלה…..
לברון בלי כוכב ושופט לא יכול אפילו בחצי טבעת מצופה לזכות.
סטף לקח אליפות לבד לגמרי עם 4 שחקנים גמורים וחצי קליי. עם נגר כמו דריי. זה לבד שווה מכל ה4 אליפויות הקנויות של השקץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחח שחקן שינצח לי סידרה. לברון זה השחקן האחרון שאני לוקח בליגת כדורסל אמיתית לא בליגת lbj. איפה הוא ואיפה סטף ביכולות הכדורסל……

NBA בדם
Editor
25 באוגוסט 2023 16:33

מרוב שהאליפויות של לברון קנויות.
2 מהם הפכו לסדרות הגמר האיכותיות ביותר. (גם בפרוייקט האדיר של עמיחי וגם כלל האנשים בעולם מעריכים את הגמרים הללו שבהם ידו של לברון הייתה על העליונה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

קנויות עם סופר טים.
זה שהוא התקשה לנצח בקושי עם סופר טים זה עליו 😉
לבד אין לו סיכוי לקחת אליפות בסולו כמו דירק או סטף

ברוך רובין
ברוך רובין
25 באוגוסט 2023 17:01
Reply to  NBA בדם

לברון הציג פלייאופ שהוא בלתי עציר, היריבות שקרי התמוד מולם די קלות. יוסטון של הארדן ופול סחבה אותם למשחק 7.

NBA בדם
Editor
25 באוגוסט 2023 16:55

אל תשווה בין האליפות האחרונה של סטף לזו של דירק.
זה חילול הקודש.
האליפות של דירק שווה 2- 3 כמו האחרונה של סטף

NBA בדם
Editor
25 באוגוסט 2023 18:20
Reply to  NBA בדם

כמובן בלי סדר

Avri
Avri
25 באוגוסט 2023 11:19

'רק שימון היה בוחר בלמלו בול.' ענק 🙂

למה אין למלו בול בסקר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

למה לא בול?

Avri
Avri
25 באוגוסט 2023 11:27

אגב, שמעתי את הקטע המדובר מהראיון ואני בכלל לא בטוח שסטף הכתיר את עצמו כפוינט גארד מעל מג'יק. להיפך, הוא איכשהו מצליח לצאת חמוד ואפילו סוג של צנוע אפילו כאן
https://www.foxnews.com/sports/warriors-steph-curry-hes-best-point-guard-all-time

IDO
IDO
25 באוגוסט 2023 11:31

סטף הוא השחקן עם הנקודות לדקה הכי גבוה.
ולדעתי כולם מפספסים כי בתשובה היה היום. הפוינט גארד היום. ללא אגדות עבר.

Avri
Avri
25 באוגוסט 2023 11:41
Reply to  IDO

בראיון המדובר השאלה היתה סטף או/ו מג'יק.

רן הנרגן
רן הנרגן
25 באוגוסט 2023 11:52
Reply to  IDO

גם אני ראיתי קטע שבו קרי אומר "היום" אבל כשחיפשתי שוב ראיתי ביוטיוב קטע אחר, ארוך יתר ושם השאלה נמצאת בדקה האחרונה וארינס שואל לגבי "מעולם". אז כנראה שיש כאן לפחות 2 גרסאות ערוכות.

רן הנרגן
רן הנרגן
25 באוגוסט 2023 12:23

אני לא חושב שבשלב הזה אפשר לקבוע בצורה נחרצת שקרי טוב ממגיק. אבל יש נקודה אחת ברורה. קרי שיחק אם שחקן אחד, שלוש שנים שהיה מדורג ברשימת 75 הטובים ביותר של eson – דוראנט (דורג 13 בעוד שקרי דורג 15). מגיק שיחק כל הקריירה עם קרים ורובה עם גיימס וורדי שדורג 59.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25 באוגוסט 2023 13:45

וורת'י, לא וורדי!
קרי זכה באליפות הראשונה ללא דוראנט.

רן הנרגן
רן הנרגן
25 באוגוסט 2023 17:03

כן, 3 גמרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25 באוגוסט 2023 13:03

מג'יק הוא בבירור עדיין המרכז הגדול ביותר על כל יכולת המסירה וניהול המשחק המבריקים ביותר שלו. הוא היה גאון כדורסל קסום יותר מסטף.
בין המועמדים היה צריך את אוסקר וקוזי, דני רכזים בעלי יכולת מסירה מרשימה ביותר כשקוזי היה הטוב ביותר בשליטה בכדור בידיו והיה המג'יק הלבן בסביבות 25-20 שנים לפני מג'יק ועל כן כונה "הודיני של המגרש".
אצלי מג'יק ואוסקאר וקוזי השלישייה המובילה ווסט רביעי. ועד כה שמתי את אייזיאה חמישי ופרייזר שישי וסטוק שביעי, טייני שמיני, קיד ונאש אחריהם.
השאלה היכן להכניס את סטף מבחינתי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25 באוגוסט 2023 13:45

*הרכז

הקיפוד
הקיפוד
25 באוגוסט 2023 13:11

1. דוראנט כבר לא מצליח להחזיק יותר מדי משחקים ולכן כבר לא יזכה בMVP, לדעתי יזכה אמריקאי כי הNBA חייבת את זה אם חייב להמר הייתי שם טייטום או אדוורדס (טייטום הליגה מתחילה לפמפם שהוא טופ 10 בעמדה שלו בהיסטוריה, וANT מפמפמים עליו כל הקיץ שהוא הבעל הבית של האמריקאים)
2. השחקן המשתפר זה התואר הכי קשה לחזות, במיוחד שהבוחרים אוהבים לראות רק שיפור נקודות בשביל הבחירה (הימור הזוי אוסטין ריבס, גם עליו הליגה מפמפמת כבר הרבה זמן)
3. הארדן תופס את פילי בביצים ובסוף יגרום לריבילד שלה
4. וויד ליגה אחת מעל פירס אבל פירס הרבה יותר מיועד לשחק עם לברון
5. אדוורדס הכי דומה לוויד ממה שבליגה אבל הוא ממש לא וויד
6. לגבי סוגיית קרי ומגי'ק, מג'יק שתי רמות מעל קרי גם מבחינת הישגים וגם מבחינת יכולת אבל קרי גם לא שייך לעמדת הרכז הוא שייך לקבוצת ג'רי ווסט, Pistol Pete וכו' ששיחקו בעמדת הגארד אבל לא היו רכזים, סטוקטון הוא הרכז השני בהיסטוריה
נ.ב. דעה ממש לא פופלארית מבין שלושתם (ווסט, פיסטול וקרי) אם אני בונה קבוצה או אפילו מכניס לקבוצה בנויה, אני לוקח ווסט, פיסטול וקרי לפי הסדר הנ"ל, זה ממש לא אומר שהם יותר טובים מקרי בראי היסטורית

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25 באוגוסט 2023 15:10
Reply to  הקיפוד

אתה לא מדייק כלל! כמחצית הקריירה שלו וסט היה הרכז של הלייקרס כמו שמג'יק היה הרכז של הלייקרס ושיחק רכז טבעי לכל דבר. לאחר מכן בחלק השני של הקריירה שיחק בעמדה 2. אני בהעדפה האישית שלי מעדיף את וסט כי הוא הצטיין בשני צדי המגרש. מרביץ' שיחק בעמדה 2 כל הקריירה ולא היה רכז. קרי כן שייך לרכזים כי הוא הרכז של הלוחמים כפי שמג'יק הרכז של הלייקרס וקוזי היה הרכז של הסלטיקס ואייזיאה היה הרכז של דטרויט וטייני היה רכז (לללא קשר להבדל בסגנון המשחק) וכו'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  הקיפוד

מה עשיתם מאדואדרס פה חחחח שום סיכוי לmvp השנה

Avri
Avri
25 באוגוסט 2023 15:42

מסכים איתך. אחלה שחקן, בדרך למעלה, אבל ממש לא אמ וי פי.

פה איתמר
פה איתמר
25 באוגוסט 2023 13:15

אני חושב שסטף אמר על עצמו שהוא הרכז טוב *בתקופתו* ולא בכל הזמנים.
זמנים אחרים, חוקים שונים, הסכמי שכר שונים.
ספק אם היה שחקן ששיחק בתקופת מג’יק (לבטח לא לפני הפרישת HIV+ ומניח שגם לא אחרי) וגם שיחק בתקופת סטף.
ואחרי הההערות הללו, הלייקרס היו לדעתי שושלת יותר מרשימה מהווריורס ומג׳יק לדעתי מרשים יותר מסטף והיה הפנים של הליגה בתקופתו.

אלכס דוקורסקי
Editor
25 באוגוסט 2023 13:56

מנחם, תודה רבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן קלרקסון מנגב בפיליפנים 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אנחנו לא מאזרחים שחקנים כמו קלרקסון. שיביאו תעודה וזהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חטפו עכשיו לקלרקסון כדור בלחץ בחצי שלו והיה לו מבט של איפה השופט מהwwe שישרוק לי משהו מה זה הלחץ הזה. אחרי זה שרקו נגדו אוויר מוחלט 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאט ככ רך שאפילו הפיליפינים לא מפחדים ממנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכף רבע אחרון הולך להיות waaw בין קלרקסון לחתלתול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאט ניגב את הפיליפינים אחרי שהשופטים השביתו את קלרקסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גובר זה נגר על שאין דברים כאלה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורנייה מנגב תכף 20 נק בחצי

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 17:41

שיי מתחיל להיכנס לעניינים. קנדה עוד לא מדגדגת את הפוטנציאל שלה ועדיין שולטת בצרפת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם גמאל מורי היה הם היו טובחים בארהב למרות שלדעתי עדיין ינצחו אותם

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 17:53

זה היה ניגוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא מתעלל בצרפת טובח בהם

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 17:52

כוח טבע

אשך טמיר המקורי
25 באוגוסט 2023 18:00

הגנה רצחנית של קנדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה שבwwe לא יאפשרו לשמור בחיים השופטים ידאגו לעבירות דני דין כמו שמדביקים לדורט על שמירה קשוחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פה נותנחם ללו דורט לשמור בניגוד לשריקות אוויר שמדביקים לו בwwe להאדרת הכוכבים והצרפתים לא יודעים מי זה הבולדוג הזה שניטפל אליהם תזעיקו את פוסטר וברודרס תורידו אותו מאיתנו חחחחחח
אני מת לראות את האמריקאים מול דורט בהגנה חחח

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
25 באוגוסט 2023 18:09

מבחינתי קארי הוא בכלל לא מסוג הרכזים הקלאסיים , הוא יותר קלע סקנד גארד ולא מנהל משחק. מג'יק ניהל את המשחק , קארי מניע את הכדור כמו עוד שלושה שחקנים בקבוצה שלו. אין ספק שקארי שינה את המשחק עם השלשות שלו (כיוון שאני מאוד לא אוהב) , הוא נבחר 7 בדראפט ולא היו ממנו ציפיות בכלל ופתאום הוא פרח. מג'יק לקח אליפות בקולג' , נבחר ראשון ודראפט והוביל קבוצה לאליפות כרוקי אז הוא בכלל התחיל את הקריירה בלבל אחר. אחד רכז והשני קלע טהור , אין מקום להשוואה בכלל.

לגבי אדווארדס , איך עשיתם אותו כבר MVP ??? בקושי עבר סיבוב בפלייאוף . בהחלט יש לו תקרה גבוהה מאוד אבל תזדיינו קצת בסבלנות . אולי MIP

חגי "התותח" ניסני
Editor
25 באוגוסט 2023 18:31

וואו. כמה חוסר דיוק (בלשון המעטה) בתגובה. ובחיית זה שמישהו יכתוב "אין מקום להשוואה בכלל" לא עושה את זה לנכון בכלל.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
26 באוגוסט 2023 11:04

אין מקום להשוואה מהטעם שהם לא משחקים באותו תפקיד (לדעתי )… אחד מנהל משחק ורכז משחק …והשני קלע טהור שהוא במקרה גם נמוך קומה אז שמים לו את הכדור ביד חלק מהזמן ,אבל הוא לא פויינט גארד קלאסי בשום צורה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26 באוגוסט 2023 11:40

רגע יש הבדל בין רכז, ל"רכז קלאסי"? ובעצם איך אנחנו מגדירים רכז?
כן מג'יק היה רכז יותר מוכוון מסירה בדומה למשל לכריס פול סטוקטוןן או סטיב נאש. אז זה הופך את כל שאר הרכזים ללא רכזים?
בהצלחה לך עם ההגדרה של מהו רכז. מניסיון צפויות לך הרבה שעות של תסכול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רודי גובר חחח אין קשר לכדורסל נראה מול קנדה עציץ לא יאמן שמישהו נתן לו 40 מיליון לעונה חחחח
אנבליביט

Yinon Yavor
Editor
26 באוגוסט 2023 0:03

יפה לראות שחן ליפין ים יותר קולות מכריס פול בסקר כאן…

golan
golan
26 באוגוסט 2023 2:32

מעורב מעניין, תודה רבה.
הארדן אכל אותה בהרבה יותר מהקנס, אף אחד לא מציע לו חוזה. ובצדק.
דוראנט לא יזכה, הוא גם לא ישחק מספיק משחקים וגם הכדור יתחלק בין כולם ולכן גם הקרדיט. והם גם לא יהיו מס' 1 במערב.
אני אישית בוחר במג'יק. הבחור וינר ענק,תמיד מוצא דרך לנצח, שחקן שלם שתרם בכל האספקטים. סטף הקלעי הכי טוב כנראה, ושינה את המשחק,הדרך שבא הוא משחק בלי הכדור גאונית. אבל התחושה האישית שלי היא מג'יק.