You are currently viewing עומדים במקום: איך יסתיים הקיץ של מיאמי? / יריב קרן

עומדים במקום: איך יסתיים הקיץ של מיאמי? / יריב קרן

פט ריילי מאז שדרך כאיש מערכת ולא כשחקן במשרדי ה-NBA, נחשב לשועל ואדם שלרוב במו"מ – משיג את מטרותיו. כשהביא לדוויין וייד הצעיר את שאק כדי שיחנוך אותו וייתן לו יד בדרך לאליפות היסטורית עשה זאת, כשהצליח על הראש של הבולס להשאיר אצלו את הפלאש ולגנוב את לברון וכריס בוש בדרך לשתי אליפויות ואחת הקבוצות הדומיננטיות של 20 השנים האחרונות, וגם כשהצליח להפוך את הקריירה של ג'ימי באטלר על פיה בלי עזרה: כל אלו מיצבו את ריילי כנשיא הטוב ב-NBA נכון להיום.

גם העונה האחרונה, תרמה להאדרתם של ריילי ואריק ספולסטרה, שהפכו את ה-"היט קאלצ'ר" למושג מיסטי שמדבר על הרבה מעבר לכדורסל. קבוצה שהזדחלה לפלייאוף בקושי רב אחרי עונה סדירה מקרטעת, ושחקנים שנראים עם הרבה רצון וללא מספיק יכולת שהצליחה לשלוח לחופש מוקדם את הבאקס, את הסלטיקס, ואת הניקס עד שפגשו את השחקן הכי טוב על הפלנטה היום עם כוכב פצוע וסגל מסייע גמור מעייפות ולא יכלו להם. למרות ההפסד בגמר, אין ספק שהייט הגדירו מחדש את המושג אובראצ'יבינג וכולם חשבו שעם האוכל, יבוא התאבון ליושבי המשרדים בפלורידה.

מסתבר, שליושבי המשרדים שחיכו וזממו על דמיאן לילארד יש משימה הרבה יותר קשה ממה שתיארו לעצמם, שלא נדבר על גייב וינסנט ומקס שטרוס שעזבו בשביל כסף גדול יותר מבלי שמישהו נלחם עליהם, כי כולם פשוט התרכזו בדיים וכפי שגילו בהיט, ברגע שאתה שם את כל הביצים בסל אחד – אתה עלול להישאר עם החלק המחובר אליהן ביד.

בשורה התחתונה ועל אף שריילי וספולסטרה לעולם לא יודו בזה: הקבוצה שסיימה שנה שעברה הכי קרוב שאפשר לתואר, הפכה למשמעותית פחות טובה. בלי וינסנט, בלי שטרוס, עם הירו שעדיין מתאושש מהיד השבורה ורובינסון שנוכח בפיירול אך נפקד מהפרקט וכמובן, ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו שלוקחים את הפרויקט הבעייתי על הגב, והברכיים אך אי אפשר לדעת כמה זמן זה עוד יחזיק.

יש אומרים שההיט כבר פספסו את הרכבת וינסו כמו בעונות האחרונות לעשות מהלימונים לימונדה, עם הכלים שנותרו להם. מצד שני, אף פעם אי אפשר להספיד את ריילי כשהוא רוצה שחקן מסוים, ויש סיכוי לא רע שהטרייד המסובך הזה ירקם בשלב כזה או אחר של העונה ויהפוך את ההיט למועמדת מיידית לאליפות אבל דבר אחד בטוח: מועדון הכדורסל ממיאמי, על אף הקאלצ'ר המפורסם מתנהל כרגע כמו פרארי בלי דלק ועד שלא ימצאו פתרונות לשיפור הקבוצה אובראצ'יבינג כלל לא בא בחשבון.

Subscribe
Notify of
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
20 באוגוסט 2023 17:42

תמיד מעניין במיאמי….
סומך על ריילי שישלוף איזה שפן
🤣

NBA בדם
Editor
20 באוגוסט 2023 19:20
Reply to  Berch

שפן בשכר מינימום כמובן שלא נבחר ברשימת ה30 שפנים החמודים ביותר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
20 באוגוסט 2023 19:45

תודה רבה יריב, פוסט מעניין.
.
אני חושב שאני מבין למה אתה מתכוון, ונכון שבינתיים פורטלנד מערימה קשיים, ושוינסנט ושטרוס עזבו, אז הקבוצה, נטו, נחלשה, אבל אני לא חושב שאפשר לזקוף זאת לגנות ההיט – לא חושב שיכלו להשאיר את השניים שעזבו או לשנות משמעותית את המשא ומתן מול פורטלנד.
אם כבר, הייתי משבח אותם על כך שהצליחו למשוך את ג'ימי ולהיות המועדון המועדף על לילארד. זה יותר ממה שאפשר להגיד על 90 אחוז מהמועדונים בליגה (בערך כולם למעט הלייקרס, הקליפרס, ואולי גולדן סטייט), וזה הישג מכובד להפליא.

FAN
FAN
20 באוגוסט 2023 21:01

אין ספק שכל הביצים על לילארד, ושנראה שכל הקבוצה עזבה
אבל לזכות ההיט יאמר שבכל העונות האחרונות כמות השפנים שהם שלפו היו הרבה יותר מכל השאר..הירו ורובינסון ונאן ווינסט שטרוס קיילב

Smiley
Editor
21 באוגוסט 2023 1:48

ההיט כל שנה מצליחים למצוא שפנים מהכובע.
רובינסון חזר לרוטציה בפלייאוף ונראה טוב, ואני מניח שגם מרטין שסובל מחוסר יציבות ישתפר.
הירו כולה שבר ביד (וטוב שלא עשית אותו קטוע גפיים…), החלים וכל שנה שעוברת הוא רק ממשיך להשתפר.
אדבאיו גם כן ממשיך להשתפר ויש את יוביץ' והרוקי שאמורים לראות דקות
.
מיאמי עדיין יחכו ללילארד ואני מניח שבסוף הוא יגיע. אחרי ההודעות שלו ושל הסוכן אף קבוצה לא ממש מוכנה להמר על שחקן שלא ממש רוצה לשחק אצלה.
נשאר רק העניין למצוא קבוצה שלישית להירו שתעביר עוד קצת בחירות לבלייזרס.
לטעמי עדיף לבלייזרס לעשות את הטרייד הזה לפני ממחנה האימונים כדי לא למצוא את עצמם עם לילארד מתוסכל בתחילת העונה שהנדרסון חייב דקות ואת הכדור ביד.
יש פה גם את העניין שלילארד היה סמל בפורטלנד, והם פשוט שינו כיוון לבניה למרות שאמרו לו שישימו סביבו קבוצה תחרותית.
.
אצל ההיט זה פשוט להביא את באטלר טרי לפלייאוף

ירון, החלום
ירון, החלום
21 באוגוסט 2023 13:04

בס"ד
תודה רבה.
יש לי הרגשה שסיים ינחת בקבוצה אחרת..
אבל רק הרגשה לא איזה מידע פנים. .
לגבי מיאמי עדיין קשה לקבוע מה יהיה הסגל, יש להם מקום לעוד חוזים, לא?

Florida man
Florida man
21 באוגוסט 2023 23:17

פוסט מעניין אבל הטרייד המדובר יקרה גם יקרה. וינסנט וסטרוס אכן עזבו תמורת כסף גדול מאוד ואשרי להם, מיאמי לא יכלו להשאיר אותם ביחד (אולי את וינסנט?) אבל היה ברור להם שהם צריכים כוכב נוסף יציב ליד ג'ימי שייתן תפוקה התקפית יציבה ויהיה רעב לאליפות.
פורטלנד משחקים קשוח ובצדק אבל העובדה שאף קבוצה לא הסתערה על טרייד מתבד מיאמי רק מורידה את ערכו כשיש הצעות אחרות מעניינות על השולחן (ואין).