מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.ה-NBA פתחה בחקירה בעניין 'בעיית הסיקסרס/ג'יימס הארדן'

התמונה-איור לקוחה מ-CLUTCHPOINT

:

The NBA has launched an inquiry into the circumstances surrounding Philadelphia 76ers star James Harden's public admonishment of the franchise's President of Basketball Operations Daryl Morey, sources told ESPN.

The league office is believed to be pursuing an understanding of whether Harden was portending a 2023-2024 hold out in violation of the league's collective bargaining agreement — or had been referencing past contract discussions with the organization that might constitute salary cap circumvention, sources said.

אני חושב שאני מבין את הבעייה באופן כללי, אבל כמה מהפרטים לא ברורים לי. מי שמעוניין להיכנס ל-NEETY-GREETY של הסיפור מוזמן להיכנס לפוסט המקורי ב-https://clutchpoints.com/nba-rumors-the-non-terance-mann-package-sixers-covet-in-potential-james-harden-trade-with-clippers

2. ג'ואל אמביד יבקש טרייד SOONER RATHER THAN LATER

לפי וינסנט גודוויל מ-YAHOO SPORT לאמביד נמאס מכל הדראמות בסיקסרס ואם עניין הארדן לא ייפתר "בקרוב מאד", ג'ואל אמביד יבקש בעצמו טרייד.

בשש שנותיו בסיקסרס הקבוצה אפילו לא הגיעה לגמר ה-NBA, ועם הבעיות עם הארדן אמביד רואה רק דרך אחת שהסיקסרס הולכת בה והיא למטה.

לפי גודוויל ייתכן מאד שדארל מוריי לא יתנגד לטרייד של אמביד כי פילי תקבל עבורו בוכתה רצינית של שחקנים ו – או – שחקנים ובחירות דראפט והוא ינסה "בנייה חדשה" אחרי שהטרייד בין בן סימונס להארדן לא הביא את התוצאות המצופות.

3. מיאמי היט מסתכלת בעיניים ל-REALITY CHECK – המציאות המרה – בעניין דמיאן לילארד

הנה משפט המחץ שהוא הבסיס לכל הפוסט:

The Portland Trail Blazers could not care less that Damian Lillard prefers a trade to the Miami Heat. Or at least that's the word out of South Beach, as Barry Jackson of the Miami Herald has reported that the Blazers are "still showing no interest in doing a deal with the Heat."

את הסיפור יודעים כולם: בראשון ליולי לילארד ביקשר טרייד למיאמי היט. פורטלנד בלייזרס אמרו לו,"אנחנו לא נותנים 'שיט' לאן שאתה רוצה ללכת; רק שיתנו לנו החזר מתאים"

התעוררה בעייה: למיאמי היט לא היה "החזר מתאים" כי ג'ימי באטלר ובאם אדביו הם – כמו שאומרים – OFF LIMITS, ו'האיש הששי' של העונה טיילר הירו לא מעניין את פורטלנד (וכמובן שה-120 מיליון שקשורים לטבורו לא עוזרים בכל מחשבות יטריידיות').

חשוב להזכיר עוד עובדות חשובות בקשר לפורטלנד: הם בחרו בדרראפט את סקוט הנדרסון הנפלא, והוא מצטרף לבק-קורט שכבר יש בו את אנפרני סימונס (21.1 נק' לעונה בעונה שעברה). הווה אומר?

הווה אומר שלפורטלנד אין בעייה שלילארד יילך כי הנדרסון/סימונס עלולים להיות לידה מחדש נפלאה ללילארד-סיג'יי מקולום של העבר. זאת אומרת קומראדים שזו לא הבעייה. הבעייה היא שהטריילבלייזרים רוצים "ע-ר-ך" עבור לילארד ולמיאמי אין את הערך המיוחל.

האם פורטלנד מעוניינת לוותר קמעה עבור 11 שנות נאמנות ללא רבב, יעני, של לילארד? מסתבר שלא. פורטלנד, עיר שדה נידחת, החליטה ללמוד מניו יורק ולומר "WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY???", והלויאליטי שלו הפכה לסיפור נחמד לספר לילדים.

פורטלנד החליטה לקמץ אגרופים ולתת ללילארד לשבת על הספסל בלי לשחק – ולשלם לו את העשרות מיליונים – עד שתבוא הצעה מתאימה מקבוצה אחרת, ועד שלילארד יסכים לשחק עבור מישהו אחר.

הנה עוד משפט מחץ לסיים את הקטע הזה:

Lillard is a seven-time All-Star coming off a career-best 32.2 ppg scoring average. The return for such a player should be sizeable and littered with talent and upside. Until such an offer comes through, expect Portland to hold its ground.

אין כאן מוצא אחר.

4. לאנפרני סימונס ישנה בקשה ללילארד…

Anfernee Simons Wants Lillard To Give Him A Signed Jersey

I was hoping to ask for signed jersey when he retired from Portland but I mean, if he ends up somewhere else I’m going to have to ask for it before,” Simons told Aron J. Fentress. “He taught me so much about the game, being professional, how to workout, how to carry yourself in this type of environment, how to handle success. He’s taught me a lot of things that have set me up in my career.”

“So obviously, those lessons will be missed and hopefully, I’ll obviously carry what he’s taught to me onto the other young players as well,” the young guard continued.

5. הניקס עושים צעד נבון ביותר עם ההחתמה של ג'ריקו סימס

לסנטר האתלטי (אולי הסניטר האתלטי מכל הסנטרים) המשחק בניקס היה חוזה לא מובטח של $600,000 לעונה הבאה. הניקס עשו צעד נבון ביותר כשהסכימו להחתימו על חוזה מובטח בערך 1.93 מיליון לעונה הבאה:

6. אנדרה איגודלה, בפודקסט של גילברט ארינה "GIL'S ARENA" תוקע לכל מקטרגי ג'ורדן פול

הוא אמר:

He“[Poole] averaged 20 last year, on a bad year. He’s going to get to the line. He’s the only one who got to the line for us last year consistently,” Iguodala said on the “Gil’s Arena” podcast, via Tristi Rodriguez of NBC Sports Bay Area. “People act like he had a bad year. I’m like, ‘OK, a bad year? Y’all [sic] blamed him for the year we had last year and he averaged 20.’ [He will average] 25-plus, easy. He’s going to get to the line.”

"הוא יקלע 30 נקודות בעונה הבאה, יהפוך למנהיג בויזרדס ויעשה את האול סטאר"

7. ג'יילן בראון מתחיל ללקק לעתונאים, או הוא, באמת, החליט להיות 'ילד טוב בוסטון'?

ג'יילחן בראון נוא העל החוזה העשיר ביותר בכל ה-NBA ובחירתו לאול סטאר עזרה מאד בכמה עשרות מיליונים. אחד העתונאים שבחר בו הוא מייק סניידר מהדנבר פוסט.

ג'יילן שלח לו את המסר הבא:

Dear Mike,” the note from Brown read. “I wanted to thank you for your All-NBA vote this past season. I recognize the power and weight of the current system of All-NBA voting and the impact it has on players like me in the current NBA. I also recognize that it is not something any journalists like yourself signed up for.

מייק החזיר לבראו כגמולו:

(וואווו…איזו אידיליה בין שחקנים ועתונאים. בא לי להזיל דמעה מרוב התרגשות…)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
96 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
20/08/2023 2:53:34

שמועות טרייד!
הארדן לליקרס. דיאנגלו והוצטמורה פלוס בחירות עתידיות לפילי.

לילארד הוא השחקן השני הפעיל אחרי סטף עם ממוצע נקודות לדקת משחק. אתה מחליף אותו בגיילן בראון אתה מביא אליפות לבוסטון. אתה מחליף אותו בהארדן ויש אליפות לפילי. (או לפחות אליפות בווגאס…)

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 4:31:48
Reply to  IDO

חברי איזה בחירות פילי תקבל, הגופה של הארדן זה הדבר האחרון שהלייקרס צריכה, פילי תיפטר ממנו בחינם.
.
בראון לילארד היה טרייד גאוני עונות קודמת לפני החוזה ההזוי לבראון, אני לא רואה את פורטלנד מסכימה להתקע עם החוזה הזה.

IDO
IDO
20/08/2023 6:54:14

הארדן תחת זכר אלפא דומיננטי יכול לתת עבודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

החלום שלי שיעבור לללייקרס הלוואי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/08/2023 7:25:46

חחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה חותמים על טרייד ששולח את הארדן ללייקרס? תביאו מיד את העטים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/08/2023 10:12:56

+1966

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/08/2023 13:30:03

לא יעזור אם יביאו לך עטים כי אינך מורשה חתימה!!!

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 6:03:46
Reply to  IDO

הלוואי 🙏🤞

trusttheprocess
trusttheprocess
20/08/2023 6:52:26

איך בדיוק ראסל והיפני יהיו בטרייד כשאי אפשר על פי חוקי הליגה לעשות עליהם טרייד עד ה 15 בדצמבר כי הם חתמו על חוזה חדש?

הטמטום שאנשים מוציאים מהמקלדח שלהם…

IDO
IDO
20/08/2023 6:55:26

הייתי שמח לקחת קרדיט אבל זה מרק סטיין

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 4:41:45

תודה מנחם מצויין כרגיל לנקודות
1. להארדן הובטח חוזה מקס, דריל מורי וכל GM אחר בליגה סוגר עם שחקנים את כל התנאים הרבה לפנישמותר״, חוק הטמפרינג זה חוק רקוב יש מישהו שבאמת חושב שקבוצות מחכות ל1 ביולי בשביל לדון עם שחקנים על חוזה?
.
2. דריל מורי GM נוראי הטעויות שעשה בפילי הן עילה למאסר בחלק מהמדינות, אני לא רואה אותו מבצע טרייד על אמביד ללא דרישה של אמביד, לדעתי פילי תעשה טוב אם תקבל נכסים רבים ותצא לבנייה מחדש.
.
3. פורטלנד צודקת לילארד מצד אחד האריך חוזה כדי לקבל מקסימום משכורת ומצד שני דרש טרייד להוריד את הערך (דומה מאוד למה שהארדן עשה).
.
7. אני במקום בראון שולח לחלק מהכתבים מתנות, בזכותם הוא קיבל עוד 100+ מליון במשכורת, העניין של חמישיות העונה והכוח שזה נותן לכתבים במשכורות צריך להשתנות. בוסטון טעו שלא בעטו אותו עונה קודמת בשביל לילארד.
.אני בהחלט רואה מצב שאחרי הCBA הנוכחי ישנו את עניין הסופר מקס, מצד אחד להגדיל את האחוזים והמשכורת המגיעה לשחקן מצד שני להקטין את הבחירה לחמישייה ראשונה שנייה בלבד.

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 5:16:17

צודק

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 5:09:32

לאו מסי אם גול מהסרטים, עושה לו טוב הפרישה במיאמי.

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 6:59:27

איזה גול יא אללה… מה עוד יש לו להשיג? לא נתפס

asaf
20/08/2023 9:56:02

מסי עשה אחלה בחירה. נותן סיבוב פרישה , קרוב יחסית הביתה, ביופי של עיר. תכלס חלום. אחרי הסרת הקוף עם הזכייה במונדיאל בקטאר זה מה שנשאר לו לעשות. עשה בשכל שלא הלך כמו כולם למפרציות …

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 10:24:50
Reply to  asaf

מיאמי זה העיר הטובה בעולם (תל אביב גדולה יותר).
כסף לא שיקול משמעותי למסי הוא מכניס מאות מילוני דולרים ככה או ככה מפרסום.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 10:25:54
Reply to  asaf

וכמובן יש את הייתרון הגדול שיש בעיר כמויות של ארגטיאניים צילאניים… הרבה יותר קל למשפחה שלו להתנהל מאשר בסעודיה

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 5:51:19

מקהייל מסביר את האמת הפשוטה על הארדן
https://www.youtube.com/watch?v=2GEwV_Z0Xs0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המיליםמשל מקהייל זה העתק הדבק על גורדן פול. שישלחו לאיגי את זה חחח יקלע 20 25 היום כל אחד בליגה שים אצלו 40 דק כדור ביד ולתת לו לעשות מה שבא לו קולע את ההממוצעים האלה אין בכלל הגנות.
שים אצל קאם תומאס 40 דק כדור הוא שם גם ממוצע 30 נק קל. שאלה אם הקבוצה תנצח 😁

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 7:13:45

אמת אבל להערכתי פול יפרח בווש והם יהיו הפתעת המזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יעשו פלייאוף

asaf
20/08/2023 9:58:18

תנחומי לדני אבדיה שמקווה בשבילו שלא יחווה עונה בה יצפה בתחרות קליעות/זריקות בינו לבין קוזמה וימשיך לחיות משאריות. כקבוצה גם קצת מרגיש לי שהם השתפרו , יש מצב לפלייאין בהתחברות טובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

מקווה בשביל דני שהוא מתכנן הקיץ איך לשדוד ולפרוץ לברינקס (טיפ מרפה הבנה -לזרוק 25 זריקות) לפני שישדדו אותו ויתחיל להיסחר במינימום בליגה כמתנת חג המולד.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/08/2023 6:53:48

אני גם יכול להיות וינסנט גודוויל , לדעתי סטף קרי יבקש טרייד מגולדן סטייט כי "ממציא משהו מהתחת"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד גג עוד שנה מבקש,טרייד זה די ברור. גודסוויל😁

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 7:14:09

איזה שנה, שבועיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנה זה תקרת מקס 😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/08/2023 7:30:03

פורטלנד, עיר שדה נידחת?
לא חושב.
גיילן בראון יודע היכן החמאה מרוחה.
כמה מילים על טייטום. יש ברשת מליון תמונות שלו עם אמא והבן. הגיע הזמן שתהיה לו גם מישהי שהאמא מאשרת. שנראה את מצעד הקרשקשיאן עובר אצלו. הילד מליאן.
🙂

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
20/08/2023 8:18:19

טרייד של אמביד.עסקה לא הגיונית המחיר עלול להיות גבוה מידי.
אחרי העסקאות עם יוטה (גובר ומיצל )בהן הקבוצות מיניסוטה וקליבלנד לא שיפרו את מצבן. יש כבר זהירות אתה מקבל שחקן טוב , אבל כתמורה אתה מחליש גם את הקבוצה בעמדות חשובות.
פילי לא תהיה מרוצה מהתמורה המוצעת לה , מאחר ואמביד לבד זה לא מתכון לאליפות.
מי תרצה בשלב זה כשהסגלים מגובשים לפרק קבוצה בשביל אמביד?

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 8:55:17

קבוצות מפגרות כמו דטרויט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל הקבוצות בליגה כמעט.
אתה לא מעריך מספיק את כמות רפי ההבנה בליגה
never underestimate the heart of clueless or rafe havana

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
20/08/2023 9:46:13

אתה צודק. אבל אני מנסה לערוך החלטות שנראות לי סבירות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני חולק על דעתו של איגי, אבל נחיה ונראה. תודה רבה מנחם.

רן הנרגן
רן הנרגן
20/08/2023 9:30:37

טרייד על אמביד קשה מאד לעשות. פילדלפיה רוצה הרבה בחירות ותשמח גם לשחקנים צעירים שנבחרו גבוה בדראפטים טחרונים. המועמדות אוקלהומה, יוסטון, דטרוייט, אורלנדו, יוטה (בקושי). הבעיה באמביד שבקבוצה צעירה הוא יחזיק מעצמו מספר 1 ויצפה שהקבוצה תשחק סביבו.
.
למרות זאת אני חושב שאוקלהומה חייבת ללכת עליו.

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 11:57:39

חס וחלילה, אוק' פסע מלהיות כוח משמעותי במערב

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 11:57:55

הניקס יילכו עליו

רן הנרגן
רן הנרגן
20/08/2023 17:45:09

לניקס אין מה לתת שלא כמו לאוקלהומה.

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 18:50:06

בטח שיש. למשל רנדל, פורנייה ובחירות.
אוק' בדרך הנכונה ולא צריכים רעל כמוהו.

asaf
20/08/2023 9:53:56

תודה על המעורב מנחם. יאללה פילי לפירוק והרכבה שוב בלי שני הרעלנים. בוקר טוב אדם סילבר, לכל בר דעת היה ברור שהויתור של הארדן על הכסף העונה הוא תמורת הבטחה לקבל אותו בדרך אחרת , לכן גם הפרימדונה המזוקנת זועמת.

Niro
Niro
20/08/2023 9:54:02
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Niro

אי אפשר לראות את הטרייד, הלינק מעביר למסך הראשון של הטרייד מאשין.

golan
golan
20/08/2023 10:50:02

תודה על המעורב.
פילי לא ירוויחו כלום מויתור על אמביד. צריכים לבנות מסביבו קבוצה שמתאימה לו (דוגמת אורלנדו ודווייט הווארד) כל מי שיתקבל בתמורה לא יספיק כדי להוביל קבוצה לאליפות.
אז איגואדלה אמר … פול שיחק בלי חשק והיה לא מחובר לקבוצה (ובצדק, אחרי הסיפור עם גרין) בווש הוא יקלע יותר זה נכון, השאלה אם זה יביא ניצחונות.

historyteacher
20/08/2023 10:56:58

תודה, מנחם.
פילדלפיה זה באמת תבשיל שהתקלקל. לא משנה אלו תבלינים תוסיף, זה כבר לא ישנה.

Berch
20/08/2023 11:01:16

תודה על המעורב העשיר
יאללה… אבו זקן על ליילארד, ראש בראש….
🙂
לצערי רק ממלכת הדמיון נשארה לעידוד אוהדי הסיקסרס…..

John
20/08/2023 11:11:21

1. הארדן "הבהיר" שכשאמר שמורי שקרן, התכוון לזה שמורי הבטיח שימצא עבורו טרייד אם ייעשה opting in. זה מזכיר לי שבשכונה אנשים היו הולכים מכות ואז שוטר היה מגיע ואז הם היו מפסיקים לרגע, טופכים אחד לשני על השכם ומסדרים אחד לשני חזרה את דש וצווארון החולצות, כאילו כדי להדגים לשוטר שלא קורא כאן שום דבר והם בסה"כ מסתחבקים. איך שהשוטר עוזב את המקום, הם חוזרים למכות. הארדן יודע שסגירה של חוזה תחת לשולחן מסוכנת גם לו… אז הוא רץ לסדר למורי את הצווארון של החולצה כדי שהליגה תתקדם ותתעלם מהסיפור…
.
2. ג'ואל אמביד הוא אחד הסיבות שהקבוצות בעלות המקום לא רוצות את הארדן. קבוצות כמו ניו יורק רוצות את אמביד ולא את הארדן. אם הם פותרים ל76ים את הצרה הזו אפילו עם החזר מניח את הדעת, הם יכולים לפספס את אמביד. ככול שהמצב בסיקסרס גרוע יותר, כך הסיכוי לדיל על אמביד גבוה יותר. הסגל של הסיקסרס לא נורא, אפילו החזר לא מדהים אבל טוב, יכול לסדר את הקבוצה בינתיים. מורי משחק באש.
.
3. לילארד מחכה לקבוצה שלישית. על זה כול העניין. אין כרגע אף אחת כזו. אין להיט אף שחקן שמתאים לבלייזרס שהיא מוכנה לתת. לדעתי ההיט מחכים לפתיחת העונה כדי להבליט איזה שחקן צעיר כמו האקז או ג'וביץ' ואז לשווק אותם אחרת לבלייזרס.
.
5. ג'ריקו סימס הוא אחד הגבוהים האתלטים בליגה. הוא גם ארוך מאוד, אבל הוא חייב להיות מעט יותר מגוון כדי שיוכל לתרום. בשביל 2 מיליון, זו החתמה טובה.
.
6. סוף סוף מישהו מהווריורס שלא מטנף או דוגל בגישה של פאסיב אגרסיב. החמישייה השנייה לא נוהלה טוב על ידי סטיב קר. הוא הודה בזה בעצמו בקיץ. פול לא עשה שום דבר שלא ביקשו ממנו. אפשר למצוא לא מעט ראיונות בהם קר הוא זה שאומר שיש לו אור ירוק בגודל עצום. החטא הגדול של פול זה שהוא לא גיבה את דריימונד על האגרוף שהוא נתן לו בפנים. הוא מיעט לדבר עם דריימונד וגם חטף מסטף קרי בפסק זמן בגלל שסרב לתת לו כיף בירידה. אבל דריימונד לא רק נתן לו אגרוף. הוא לא הפסיק להצדיק את זה דרך דיבורים והדלפות. קר בכלל כעס שזה דלף וקרי המנהיג הדגול והשקט, לא הפסיק למלא פיו מים ולשמור על ממלכתיות. מי שחושב שבעיית דריימונד תיעלם טועה. קומינגה הוא הבא בתור. הוא מראה לכל הסקאוטים בליגה שהוא הדבר האמיתי, אך קר רואה בו רול פלייר להבריג לסיטואציות שמתאימות לו. אם כול הכבוד לממלכתיות, קומינגה הצליח לתת תפוקה כל פעם שקיבל דקות אמיתיות כווינג (במיוחד כשוויגינס נעלם). הוא כבר דרש טרייד בשקט והובטח לו שהשנה יראו בו גורם משמעותי. החיכוך עם דריימונד הוא עניין של זמן.
.
7. ג'יילן לא מלקק. יש לו את כל הכסף שיצטרך ללפחות כמה דורות קדימה. אולי הוא פשוט מוקיר תודה על ההבדל המשמעותי שעשו בהון שלו. מה שהליגה צריכה להיזהר ממנו זה שוחד מסוכנים או מקורבים של שחקנים.

Smiley
20/08/2023 11:57:08
Reply to  John

הארדן ומורי בבעיה. להארדן אין שוק ומורי מבקש מחיר גבוה מדי. הארדן, בנוסף, מתחיל לאסוף רזומה של בעיה בחדר ההלבשה וחוסר יכולת ו\או רצון לשמור על כצמו ספורטיבית.
.
דיברו על ברוקלין ועל עניין בהירו תמורת בחירות לבלייזרס. העניין שהבלייזרס רוצים כמות רצינית ולא חושב שיש לנטס עניין בזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 12:32:06
Reply to  Smiley

חוסר רצון זה ההגדרה הנכונה, אין אדפ שאם יאכל בריא ויתאמן כל יום לא יהיה בכושר שיא. הארדן כל היום אוכל גאנק שותה אלכוהול בטח עם החשפניות, הוא נראה כמו קציצה ולא כמו שחקן NBA תוסיף את האופי החרא שלי, וקבוצות צריכות להיות מפגרות כדי להכניס את הרעל הזה בגילו לחדר הלבשה

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 12:01:52
Reply to  John

6 – אמת. בעיית דריימונד לא תיעלם כל עוד הוא שם.
בושה גדולה לאירגון הזה ואין לי ספק שהוא איבד הרבה אוהדים, כמוני.

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 11:20:37

תודה מנחם
א. איזה דיוק!!! ויש גם עוצמה!!!
https://fb.watch/mxxly4kfX2/?mibextid=qC1gEa
(מסי מסי מסי)
ב. תראו את המגינים בצהוב זזים לצדדים!!!! קליר פאת׳ הגיע ל-MLS ???
ווי אר אול וויטנס… (אבל מסי זה עולם בפני עצמו. אנביליביט)

Smiley
20/08/2023 11:53:44
Reply to  דה שוט

דה שוט, מסי ב-MLS זה כמו שאתה בשיא שלך, היית משחק ביום שישי\שבת בקיבוץ עם החברים… הוא פשוט כמה רמות מעל כולם, לא כוחות, לא משנה כמה הקבוצה השניה מנסה

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 11:59:20
Reply to  Smiley

חחחחח גדול סמיילי צודק אבל הוא כבר קשיש ועדיין משחרר מיני-פצצות מ-16 מ׳ מדהים.
ואני בקיבוץ ביום שישי הייתי כמו אחד האדם – דוחף צועק מקלל ורב עם כולם… עונג שבת
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 12:29:21
Reply to  דה שוט

זה שוט זה ליגה למקומות עבודה, זלאטן אחרי קרע ברצועות בן 38 קבר שם 31 שערים. הגול עצמו יפהייפה אבל הרמה כל כך נמוכה בליגה (בדומה לסעודיה) שזה מצחיק

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 12:40:31

שמע הפנסיונרים מתחילים לזלוג וגיל הפנסיה יורד (כמו בצה"ל) בסוף הרמה תעלה תראה את הרוסטר שהגיע השנה לסעודיה – יכולים להרכיב שם קבוצת שמינית גמר ליגת אלופות. בגדול מי שנדפק זאת הליגה הסינית חחח בא להם בהפוכה – לא ציפו לזה

עגל
עגל
20/08/2023 13:30:40

מה שרובי אומר זה שלא רק הרמה האישית לא משהו, אלא הרמה הטקטית נמוכה. אין שם (עדיין) הגנות מנוסות וממושמעות כמו באירופה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אם הרמה הטקטית שם נמוכה מה נגיד על הwwe?

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 14:03:31
Reply to  עגל

ברוך צודק – בכדורגל אני מחזיק מברוך תותח גדול – נפל רק עם ניימאר
🙂
שמעון הטקטיקה באנ בי איי זה לקחת טיים אאוט אם הקבוצה השנייה קולעת שלושה סלים רצוף, ולתת לכוכב לכדרר ולהחליט מה עושים. זהו פחות או יותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 18:57:30
Reply to  עגל

כדורסל זה ענף אחר, הבעיה שיש שם ציטים של המשחק בדומה לדוראנט שקולע 30 נקודות בערב עם קקטוס על הקווים וזה מספיק לריצת פלייאוף עמוקה.
.
בכדורגל ההשפעה של הכוכב על הקבוצה הרבה יותר שולית. מאמני על בכדורגל מרוויחים כיו סופרסטארס מהסיבה הזאת

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 13:00:16
Reply to  דה שוט

https://fb.watch/mxDpucx9zG/?mibextid=v7YzmG
לראות את מסי בגילו רץ לחגוג ניצחון – אין גיל לניצחונות בספורט

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 12:46:51

אני לא ממש מבין על סמך מה אומרים שהאופי של הארדן רע ושהוא רעל.
הגיע רחוק עם כריס פול והוציא את המירב מהסיטואציה עם ראס (סמול בול פסיכי הרג אותם בבועה). שיחק פצוע בפלייאוף בשביל דוראנט וברח מברוקלין בצדק בגלל הטרלול של קיירי. הסתדר מצויין עם אמביד ומקסי.
"הרעל בחדר ההלבשה" זאת אגדה אורבנית. היא לא מבוססת על כלום.
לגבי קווין מק'הייל – מאיפה הוא הגיע פתאום? היה מאמן מאוד שבלוני מקובע ובינוני, חי מפוקס במשחק 6 נגד הקליפרס בעיקר בגלל הפאדיחה של הקליפס. אם הארדן חתר כדי להחליף אותו – הוא צודק. ד'אנטוני ביוסטון נתן את אחת מתצוגות האימון הגדולות בעשור (בעיקר בהגנה)

עגל
עגל
20/08/2023 13:32:30
Reply to  דה שוט

צודק לגבי הארדן.
הארדן הוא לא רעל, הוא פשוט קצת דפוק בראש שעושה את מה שהוא אוהב בדרכו שלו. כשהוא על המגרש הוא עובד הכי קשה מכולם (לא אתחיל עכשיו עם סיפורי הפלייאוף ביוסטון); כשהוא לא משחק הוא חי את החיים במלואם . . .

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 13:56:52
Reply to  עגל

+100
בדיוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

הוא לא עבד הכי קשה מעולם. לשחק רק בצד אחד של המגרש לא נקרא לעבוד הכי קשה אלא לנסות להשיג מקס הכי גדול שאפשר זה המטרה שמשחקים רק בצד אחד שומרים כוחות מה שנקרא. הגנה שאחרים יעשו

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 13:41:05
Reply to  דה שוט

אתה רציני? היציאה על הסגל של הרוקטס והרס חדר ההלבשה מבפנים, השביתה האיטלקית המפורסמת שם, אחרי טרייד שדרש ולא עמד בחוזה הוא דורש עוד טרייד ומטנף על הארגון וGM. להארדן לא היה שוק ולכן חתם על הארכת חוזה ותוסיף את העובדה שהוא גם שמן עצלן שלא שומר על הכושר וזה משפיע לרעה על שאר השחקנים (יש סיבה למה גארדיולה בעט את רונאלדיניו בעונה הראשונה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דה שוט היה היה

פעם שהוא היה טוב והיה זורק ראש ברמה גבוהה הוא היה שווה את הכאב ראש והתנאים המיוחדים.
היום הוא שווה לתחת ביכולת המקצועית והוא רוצה אותם תנאים כאילו הוא כוכב. זה נקרא אופי בעייתי.
הוא כבר לא כוכב משנה לשנה ישמין וישחק פחות ורוצה חוזה מקס. גם אני רוצה חוזה כזה 😁
עוד לא קיבלתי הצעה מהסעודים האמריקאים או הסינים אפילו לא מהרוסים. אני עדיין מחכה.
התנאים שלי צנועים יחסית

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 14:00:58

מסכים שהוא כבר סוס מת ועדיין טוב ככינור רביעי בקונטנדרית או סמי-קונטנדרית. לגבי החוזה – אם ואן וליט וברוקס מקבלים חוזים כאלה – אז למה הוא לא? מה ג'ורדון פול נתן בשנה שעברה בתמורה לחוזה שלו? אני לא מתחיל לדבר על קאוואי וג'ורג'י בוי. זאת ליגה של שודדים – ברומא תהיה שודד! ניימאר בשביל החוזה של הארדן לא יוצא מהמיטה חחחחחח
ברוך הוא לא רעל ולא כלום – דרש טרייד אחרי שמורי רימה אותו. ותגיד – במיאמי אין תנינים ואיגואנות? נראה לי תל אביב עדיף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח יש הוריקנים גם במיאמי😁.
הארדן מנסה לפרוץ כספות לא מצליח כבר זקן מידי האחרים הצליחו לברוח מהר עם השקים רצים מהר יותר גורדן פול ון וליט בראון וכל החברייה
הארדן לא יכול לרוץ.
כינור רביעי כמו שהאשך אמר בלהקת רחוב הוא יכול להיות.
שישחק בשביל הכיף וההנאה והסיכוי לטבעת כמו דיאו 🤣🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

תשמע אם קאוואי וגורג יוציאו עוד מקס מבאלמר אני מוריד בפניהם את הכובע יחשבו לטופ שודדי העילית בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/08/2023 18:54:40
Reply to  דה שוט

ענק!!! הארדן כינור רביעי נראה לך השמנמן יסכים לזה? הוא רוצה להיות כוכב ולקבל מקס אממה הרגליים כבר לא עובדות הוא בקושי זז.
.
כל החברה שהזכרת כמו ואן פליט הם בהחלטמשכורות הזויות, אבל מדובר בחיות עבודה שישפעו לטובה על הצעירים. הארדן הוא השפעה שלילית

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 19:08:36

ברוקס נראה טוב מאוד עד כה בנבחרת הקנדית. יש לו מה לתרום.

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 20:39:19

כבר היה כינור שלישי בברוקלין אז עכשיו עם הגיל הבטן יהיה רביעי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסי מדהים שומרים עליו שם הרבה יותר קשה מאשר על לברון. רואים ששחקנים לפחות צמודים אליו ולא בורחים לצדדים בניגוד לגואט

דה שוט
דה שוט
20/08/2023 14:01:25

😂😂😂😂

אלכס דוקורסקי
20/08/2023 14:03:13

מנחם, תודה רבה.

רפיקי
20/08/2023 14:57:24

תודה מנחם.
אני מחזיק מפורטלנד מאוד על ההתנהלות שלהם עם לילארד.
הלוואי שלכל הקבוצות היה עמוד שדרה כזה

Florida man
Florida man
20/08/2023 17:04:59

הארדן עם האופי המחורבן ביותר בליגה- דרש טרייד מ3 קבוצות ברצף לאחר "שהתחייב להן"… עושה תחרות מצויינת עם קיירי על הדפוק של הליגה.
פורטלנד מנהלת משא ומתן מצויין לצערי מול מיאמי ואולי כשהתיגה תתחיל משהו ישתנה וקבוצה 3 או 4 תצטרף לטרייד ותפתור את הפלונטר. העובדה שאף קבוצה לא הציעה על דיים שום דבר מורידה את ערכו, לידיעת פורטלנד…
הניקס ייקחו ב2 ידיים את אמביד ויחד עם ברונסון התקרה שלהם במזרח עולה משמעותית, כל עוד הוא יפסיק עם הפלופים שלו

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 18:51:10
Reply to  Florida man

0 סיכוי שיפסיק עם הפלופים. מאמין שיגיע לניקס.

The Oak
The Oak
20/08/2023 19:10:25

הארדן בטרייד לפילדלפיה!
אה, הוא כבר בפילדלפיה…
אה, הוא כבר מבוגר ועושה טאנקינג
אה, אז הארדן בטרייד מפילדלפיה!
אה, אף קבוצה לא מוכנה לתת תמורתו משהו משמעותי…
אה, אמביד מבקש טרייד עוד 3, 2, 1…
That's life
כפי ששר פרנק סינטרה
ואוסיף
That's life in Philly

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  The Oak

בול בפוני
:-)))))

רן הנרגן
רן הנרגן
20/08/2023 20:10:12

מחצית ראשונה ארהב – גרמניה. הגרמנים הכניסו את נבחרת ארה"ב לשוק. 5 דקות אחרונות האמריקאים לא תפקדו.חזרו להירו בול. אבל קר יודע להעלות קבוצות על המסלול ברבע הקביעי. נראה
.
הטעות הגדולה של קר בשנה שעברה היתה קשורה לעובדה שלא הוריד את קלי לספסל ונתן לפול לשחק ליד קרי.
.
דרימונד להזכירכם לא קיבל שום דבר במתנה.

רן הנרגן
רן הנרגן
20/08/2023 20:20:45

חצי הרבע השלישי עבר. שרודר ממשיך לקרוע את האמריקאים שכל מה שקר ניסה להטמיע בהם נשכח. נ.ב אין לאמריקאים בהרכב הראשון אף קלעי טוב לשלוש.

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 20:34:54

פתחתי וראיתי שתי שריקות אוויר עוקבות לאמריקאיים, אחת לזכות ריבס ואחת לבאנקרו.
האמריקאיים הכוסיות האלה לא יודעים לשחק כדורסל. רק להפיל את עצמם לפרקט.
לא ברור למה גם באירופה נתנו להם את השריקות האלה.

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 20:41:39

בנקרו לא מסוגל לקלוע עונשין

רן הנרגן
רן הנרגן
20/08/2023 21:00:19

בסופו של דבר קר מצא את החמישיה שתנצח לו את המשחק הליברטון- ריברס-אדוארדס( ה MVP)-ברידגס-JJJ. אם קר היה יכול הוא היה מעלה את ברונסון על מטוס הביתה.

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 21:04:52

ראיתי רק מאמצע הרבע השלישי. ברונסון לא שיחק כשראיתי. קר לא עשה כלום, אדוארדס שיחק הירו בול ונכנסו לו כמה שלשות קשות שהכריח ועוד סלים קשים באחד על אחד.
מנגד הגרמנים נחנקו לחלוטין בהתקפה ופשוט הפסיקו לשחק.
לא מגיע שום קרדיט לקר.

נועמיקו
נועמיקו
20/08/2023 20:41:58

אני חושב שאיגודאלה צודק. ג'ורגן פול היה מעולה, כוכב בואכה כוכב-על, כשהוביל בווריורס. כשנתנו לקליי את המקום בחמישייה במקומו הוא כנראה נהיה מתוסכל, ובצדק, כי זה הגיע לו ולא לקליי.
בכלל, אני חושב שיש סיכוי שוושינגטון תפתיע לטובה. עם חמישייה שכוללת את ג'ורדן פול, קנדריק נאן ווקייל קוזמה, וצוות מסייע שכולל את גלינארי, גאפורד, אבדיה, שאמט ודלון רייט, יכול להיות שיש מצב לקבוצה מאוזנת, בריאה ורעבה. רוב הסיכויים שהם לא יעשו את הפלייאוף השנה, אבל נראה לי שבמהלך העונה יתגלה הגרעין שישמש לבניה מחדש

נועמיקו
נועמיקו
20/08/2023 20:42:40
Reply to  נועמיקו

אשמח לשמוע מה אתם חושבים

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 20:47:30
Reply to  נועמיקו

מסכים איתך

רן הנרגן
רן הנרגן
20/08/2023 21:13:54
Reply to  נועמיקו

לפול יש 2 מגרעות משמעותיות. יש לו פה גדול. לפני שנתיים שמו עליו מיקרופון במשחק טרום עונה. הוא לא הפסיק לטחון מילים. לא לכולם זה מתאים. דבר שני הוא לא משחק בהגנה. בוושינגטון זה יחמיר כי לא יהיה מי שידרוש ממנו לעשות את זה.
השריקות למשיכה ששרקו לו בתחילת העונה הוציאו אותו מאיפוס. כל הטכניקת הובלת הכדור שלו התקלקלה. הוא יעבוד על זה בקיץ וסביר להניח שיחזור לשלוט טוב בכדור. אבל איבודי הכדור שלו בשנה שעברה היו רעים. בוושינגטון גם לא ישחקו לידו קרי וקלי שציפו שימסור להם את הכדור לזריקות וכעסו (מגן השיניים של קרי שהוביל להרחקה שלו) כשלא מסר. אני מניח שהלחץ ירד ממנו והוא יקלע באחוזים טובים יותר כי בשנה שעברה האחוזים שלו מהשלוש היו רעים.
המבחן הגדול שלו יהיה האם הוא יצליח להוביל את וושינגטון ליותר ניצחונות ממה שווגאס תיתן להם. בג"ס במשחקים שפתח ללא קרי אחוזי הנצחונות היו טובים.
מי שקרא אותי בתחילת הקייץ זוכר שהעדפתי שקלי יעזוב ולא פול אבל בשלב מסויים הבנתי שזה לא יקרה. לטווח הקצר ובסיטואציה שנוצרה בג"ס ובמשקעים כריס פול עשוי לתרום יותר לאליפות והטווח הקצר הוא כל מה שמענין את קרי וגם את הרוב המוחלט של אוהדי ג"ס.

Guy d
Guy d
20/08/2023 21:59:37

לדריימונד גרין יש גם פה גדול, פתיל קצר והוא חסר שליטה על עצמו. בנוסף והוא לא מסוגל לקלוע או לייצר לעצמו ובכל זאת הוא נשאר

רביד אראל
רביד אראל
20/08/2023 23:45:37
Reply to  נועמיקו

וושינגטון יכולים להיות טובים אבל הם בטח יימצאו דרך לחרבן את זה (בחרו ווינג בטופ 10 ב5 דראפטים רצופים).
קנדריק נאן כנראה לא יהיה משמעותי. טיוס ג׳ונס כן והוא גם בטח ייפתח פעם ראשונה בקריירה שלו, נראה אם הוא יכול להישאר יעיל בצורה פסיכית כמו שהיה עד עכשיו.
הם יגיעו לאזור 30 ניצחונות לדעתי אבל יהיה שיפור בסגנון המשחק (למרות שגם אם הם יעלו לפלייאוף הם צריכים לפתור את המאמן ולהביא מישהו שתוכנית המשחק שלו היא לא בידודים)

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 20:47:03

"המוחות המשולבים" על הספסל, קר ספולסטרה ולו, הגו תוכנית גאונית – תנו את הכדור לאדוארדס וזוזו מהדרך.
אני לא רואה את ארה"ב לוקחת זהב.
כרגע שווה ארד בעיני.

אשך טמיר המקורי
20/08/2023 20:58:33

הגרמנים הפסיקו לקלוע כל הרבע האחרון. הירו בול של אדוארדס ניצח אותם.
ארה"ב צריכה לחשוש מאוד מהיום שהוא יזרוק ככה וזה יהיה בחוץ.