מעורב הופס לשבת: ג'יימס הארדן לצ'יינה? ייתכן מאד! / מנחם לס

  1. ארה"ב גוברת על יוון 86-108 כשהמאמן קר מרוצה מה-STABILITY

ארה"ב עשתה 0-4 במשחקי המבחן בנצחון על יוון, כשארה"ב מובילה מתחילה ועד הסוף, משתפת את כל 12 שחקניה, ומשחקת שוב – כמו בשלושת הקודמים – SMALL AND FAST.

כך משחקת הגולדן סטייט ווריורס וכך משחקת הנבחרת. השחקנים שניבחרו ניבחרו כדי לשחק SMALL AND FAST, והחמישייה – שבינתיים אנטוני אדווארד'ס היה היחיד בחמישייה ששיחק יותר מ-20 דקות (הוא שיחק 21) כנראה נקבעה סופית: ג'יילן ברונסון הפוינט, מיקאל ברידג'ס השוטינג גארד, אנטוני אדווארדס הסמול פורוורד, ברנדון אינגראם הפאור פורוורד, וג'לן ג'קסון הוא הסנטר. קמרון גונסון ואוסטין ריבס הם המחליפים הראשונים ותרומתם (24 נקודות) מצדיקה אותם כמחליפים ראשונים.

המעלה החשובה ביותר בקבוצה הזאת היא שאין כל קנאה או סודות נסתרים בין השחקנים. כולם חבורה צעירה אחת שכולם בה נראים כמחבבים אחד את השני, ואין כל בעייה של קנאה או HOT DOGGING,. אנטוני אדוורדס אמר זאת טוב ממני:

"I feel like we got it going pretty good," Edwards said. "The whole coaching staff does a great job to make sure we know the [play]. You know, we really like each other too, so we don't mind sharing the ball and making the extra pass. So I think it's going pretty good."

האמריקאים מושלמים? בהחלט לא: הנה, קראו את חולשתם כשחקנים צעירים, די בוסריים:

This isn't to say the Americans were perfect. They didn't play cleanly for stretches against the Greeks, who were without national hero Giannis Antetokounmpo as he recovers from offseason knee surgery. For example, they turned the ball over 20 times, costing them 24 points. During one stretch in the second quarter, they turned the ball over four times in a six-possession span, and at one point they saw a 17-point lead sliced to six because they lost focus.

הבעייה של האמריקאים היא ריבאונדים ואיבודי כדור. אם הם יצמצמו את הדפיציט שלהם בשני הדברים האלה, הם יהיו אלופי העולם.

2. לא יאומן שאיש לא הזכיר עד עתה את סין כברירה לא רעה כלל לבעיותיו כאן

אתמול, אחרי שחזר מסין, ג'יימס הארדן נשאל אם יחסיו עם פילי הם 'BEYOND REPAIR'.

הוא ענה "זה בוודאי נראה ככה, אבל אני לא אשאר ללא עבודה"

ג'יימס הארדן זה עתה חזר מה-TOUR שלו בסין אותה הוא חרש לאורכה ורוחבה, ובכל עיר, בכל כפר – ואפילו הנידח ביותר – הוא התקבל כמין דבר מיוחד מעולם אחר, כשזקנו הוא כמובן הלהיט הגדול בארץ מלוכסני העיניים.

אתם יכולים לרשום זאת כאמת שתתאמת בעתיד, אבל אולי אפילו 'עתיד' שהוא העונה הבאה ב-NBA: הארדן ישחק בסין.

אחד הדברים המפתיעים ביותר הוא שעד עתה איש לא דיבר על הארדן כשחקן בליגה הסינית.

באמצע כל הבעיות והסיכסוכים, וה-"מורי הוא שקרן" קית' פומפיי מהעתון 'פילדלפיה אינקוויירר' שאל את הארדן מה קורה עד עתה בסין. הארדן ענה:

Every time I come here, the love is just like … it's crazy, you know what I mean? So I feel like they deserve to actually see me come play here,” Harden said, via Keith Pompey of The Philadelphia Inquirer.

מבחינה כספית הוא לא יפסיד אגורה אם ישחק בסין, ואולי אפילו יגדיל את נכסיו. אפילו אם המשכורת לא תגיע לרמות של ה-NBA – אך לך תדע בקשר לסינים האלה המעוניינים לדפוק את ארה"ב בכל דבר אפשרי, כולל משכורת להארדן – הוא יכפיל וישליש את משכורתו בשיווק מוצריו, ה-LINE של הסניקרס שלו, וכל הברנד שלו שיהפוך למוביל בצ'יינה.

אבל, איש לא יודע מה הארדן עצמו מרגיש. הוא לא מוציא מילה, לא מדבר לכאן או לכאן, אז כל מה שנותר לנו לעשות זה לפתח השערות, ולחשוב בשבילו מהו המוצא הטוב ביותר עבורו מהתסבוכת בה הוא שרוי עתה.

ככל שאני קורא יותר וכותב יותר, "צ'יינה" נראית לי כפתרון הכספי, העסקי, והאנושי ביותר עבורו. ב-NBA אין לו יותר מה לחפש.

3. עניין "מוריי שיקר לי" קורם עור וגידים. ה-NBA פתחה בחקירה כי ישנם דברים בגו'

מסתבר שג'יימס הארדן לא סתם זרק מילים באוויר כשהאשים בזמן שהייתו בסין את דרל מוריי ששיקר לו. אם יתברר שאמנם כך, ואם 'השקרים' מכריחים את הארדן להישאר בסיקסרס, ה-NBA תיכנס מיד לפעולה ואז ישנם סיכויים שהארדן יהיה חופשי לחתום עם כל מי שירצה בו.

4. הדנבר נאגטס יארחו את הלייקרס בפתיחת העונה החדשה

NBA season to tip off with champion Nuggets hosting Lakers

כנהוג במסורת החדשה של הליגה, האלופה המכהנת זוכה במשחק פתיחה של העונה הבאה כדי לתת לה את גביע האלופה, לשחקנים את טבעות האליפות, ולקבוצה עצמה את דגל האליפות שיורם וייתלה במרומי תקרת האולם למזכרת נצח, בפעם הראשונה בתולדות הקבוצה הזאת.

היריבה נקבעה! הלא היא האל. איי. לייקרס, הקבוצה שהנאגטס ניצחה בגמר אליפות המערב, והקבוצה שנראתה – ואכן הייתה – היריב המסוכן לנאגטס מכולן.

הליגה פרסמה את לוח המשחקים לעונה הבאה באפיזודה מיוחדת של "NBA TODAY" שלשום אחה"צ. אם כך הנאגטס תחל את הגנתה על התואר ב-24 לאוקטובר. אין כלל שאלה שהליגה בחרה בלייקרס כיריבה הראשונה כדי לחגוג גם את תחילתה של העונה ה-21 בקריירה הלג'נדרית של לברון ג'יימס.

המשחק השני הוא לא פחות גרנדיוזי: הפיניקס סאנס עם כוכבה החדש בראדלי ביל שיצטרפו אליו קווין דוראנט ודווין בוקר יבקרו את הגולדן סטייט ווריורס עם כוכבה החדש כריס פול, במשחקו הראשון נגד קבוצתו לשעבר.

אני כבר מתרגש רק למקרא מילותי. מה יש לומר ולהוסיף?

LIFE CAN BE VERY, VERY GOOD!

5. משחקים נוספים

המשחקים הבאים – כולם משודרים ע"י ABC או ESPN עם קבוצת השדרים החדשה שאני לא מחבב – יהיו לא פחות מעניינים: ב-25 לאוקטובר הבוסטון סלטיקס יבקרו במדיסון סקוור גרדן, שתי קבוצות עם מאוויי פלייאוף רציניים מאד, ואחרי משחק זה יהיה לנו את הפנומן הצרפתי ויקטור וומבניאמה נגד הסנסציה האירופאית לוקה דונקיץ' כשסן אנטוניו תשחק נגד דאלאס.

יום אחרי, ב-26, פילדלפיה (עם או בלי הארדן? כמעט בטוח ב-ל-י) תהיה במילווקי באקס עם DEBUT של מאמנה החדש אדריאן גריפין שהחליף את מייק בודנהולצר. מיד אחרי משחק זה יש לנו עוד BLUCKBUSTER של משחק כשפיניקס תשחק שוב, הפעם ב-CRYPTO ARENA כאורחת של הלייקרס.

יום אחרי זה, ב-27, מיאמי נוחתת בבוסטון נגד הסלטיקס.

וכך עוד ועוד, עוד ועוד, עוד ועוד, והתאבון שלנו לא פוסק מלרצות עוד!

6. אנס קנטר רוצה להיות אשה ומתעתד לשחק ב-WNBA

אנס קרטר – סליחה, 'FREEDOM' – אומר לנו שהוא "מרגיש כאשה, חושב כאשה, ורוצה להפוך להיות אשה". הוא מסביר את המהפך הטרנסג'נדרי.

הוא כותב:

Since I’m blackballed from the @NBA, should I put on a wig, identify as a woman and start dominating the @WNBA?

הוא כבר קנה פאה נכרית (הוא יהיה 'בלונדינית') והוא מבטיח שהוא יקלע ב-WNBA {60 נקודות למשחק מינימום. אפילו שם חדש יש ל-FREEDOM והוא "ENESHIA"

7. קווין דוראנט, בפודקאסט לALL THE SMOKE, מסביר למה עזב את OKC ומי השחקן שהוא מעריץ ביותר

Kevin Durant wanted out of the Oklahoma City Thunder, and some of that may have had to do with Russell Westbrook.

באוף סיסון של 2016 קווין דוראנט החליט לעזוב את OKC ולהצטרף לגולדן סטייט ווריורס שזה עתה סיימה עונה של 73 נצחונות. היה ברור שהוא רוצה אליפות קלה. החלטתו פגעה ברפיוטציה שלו עד היום, וכך זה יישאר לעולם ועד. הוא לא יוכל לעשות דבר לתקן את ההשפעה של החלטתו להצטרף לקבוצה המנצחת ביותר ב-NBA.

לכן הוא שמח ומתנדב אפילו לדבר על החלטתו למי ששואל כי מאז 'ההחלטה' הוא מנצל כל הזדמנות להסביר את החלטתו.

הפעם הוא HAS TAKEN A SHOT בראסל ווסטברוק. הוא לא הזכיר את שמו אבל הוא אמר הכל מלבד לקרוא לו בשם.

הוא אמר:

“In OKC, I played with a lot of athletes,” Durant said on All The Smoke. “I didn’t play with a lot of skill guys, not like shooters, (or) ball-handlers. So after a while, my game started to grow (and) I was like, ‘I need a change.’ This was before the (2015-16) season even started.”

“I was tired of playing in that system,” “I was tired of being the only guy that can make threes, make jump shots, and consistently make them. So, my mind was already thinking about how can I develop my game more so than the Warriors vs. Thunder, that rivalry. Even if that was a rivalry, I didn’t give a fuck.

אתה לא צריך להיות גאון כדורסל להבין שכל מה שאמר מכוון היה ישר לראסל ווסטברוק.

8. קווין דוראנט מסביר מדוע פול ג'ורג' הוא השחקן שהוא מעריך ביותר

“Paul George is my favorite player in the league. I’ve been saying that for a while, “He’s just so smooth, man, and can do it all: can pass, can rebound, can defend, can shoot the J, can post up, handle the ball. He’s my favorite player.

“Just getting to know him over the last few years, it makes the competition even better when we play against each other. I‘ve got nothing but respect for Paul. It’s a mutual respect. We always have battles when we play against each other,.”

ועל מה עשה מהם חברים טובים:

“. “He’s low-maintenance. He’s a superstar, but he’s a low-maintenance guy, doesn’t need much. It’s the same type of attitude that I bring. Just loves to play the game. Loves to work, .too, so we kind of clicked.”

9. פרנק קמינסקי בפרטיזן


 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trusttheprocess
trusttheprocess
19 באוגוסט 2023 2:58

הליגה כבר עשתה חקירה שנה שעברה אחרי ההנחה שהארדן לקח אם הבטיחו לו משהו מתחת לשולחן
הם החרימו טלפונים ובדקו אימיילס והודיעו שלא מצאו כלום
הם כן נתנו עונש על דיבור עם טאקר לפני תחילת הפרי אייג'נסי

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באוגוסט 2023 11:10

טראסט החקירה של הליגה שווה לתחת, בדקו טלפונים ואיימלים אתה יודע שזה פשוט מאוד להתקשר לטלפון אחר/ מטלפון אחר ולסכם דברים פנים מול פנים. בדיוק כמו שהחוזים בליגה נחתמים שנייה אחרי שמותר ואין שום אימייל שיוכיח סיכום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח חקירה של הליגה 🤣🤣🤣

יש מצב הארדן סגר עסקת טיעון עם הבוס להעיף את מורי חחח גם ככה מחפשים להיפטר ממנו אחרי הלכלוכים על סין והשקץ בסוף יצטרכו לעשות לו כמו שעשו לסטרלינג 😂😂

אשך טמיר המקורי
19 באוגוסט 2023 6:19

דוקטור הבאתי את הציטוט הזה ואת הרעיון באחד המעורבים הקודמים.
זה הכי הגיוני עבורו, מאחר ואין לו שוק ואף קבוצה לא רוצה אותו, או צריכה אותו, בטח בסכומים שהוא דורש.
הוא מעוניין בכסף וזיונים והערצה ואת זה יש לו בשפע שם.
פילי צריכה ללכת איתו עד הסוף ולהושיב אותו בבית שנה שלמה, כי אם יגיע לאימונים או למשחקים זה רק כדי להרוס.
הבן זונה יכל להיות שחקן חופשי ולחתום איפה שבא לו אבל הבין שאין לו שוק ולכן מימש את האופציה לשנה בקבוצה שלא רצה, כדי לקבל את הכסף אבל מייד דרש טרייד, הודיע שהוא גמר איתם ומטנף ברמה חסרת תקדים.
את גוש החרא הזה חייבים להוריד באסלה!

אשך טמיר המקורי
19 באוגוסט 2023 6:21

אנס מסכן, לא יכול לשחק באירופה מחשש שיחטפו אותו, ובארה"ב לא בדיוק יודע מה הסיפור, היה לו עוד מה לתרום.
אולי אוסטרליה?

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
19 באוגוסט 2023 6:57

הסיפור הוא משחק הנעליים נגד לברון. הלך נגד שני הכוחות הכי חזקים בNBA, לברון וסין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת יצא נגד כוחות חזקים. צריך היה לשתוק לקבל את הדולרים ככה זה עובד. אבל זה נגד האדם הלבן מוצר ללכלך😉

Avri
Avri
19 באוגוסט 2023 20:02

הבחור בכל זאת עשה 100 מליון מכדורסל, וזה על קריירה די בינונית. הסיבה שאין לו חוזה קשורה בעיקר לזה שהוא גבוה מהסוג של פעם + לא עושה הגנה. אין לזה ביקוש כיום וזה לא קשור לסין ובטח ובטח שלא קשור לברון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

חחח לא עושה הגנה 😂😂😂 ענק אתה אברי
מי עושה הגנה בליגה ואיזה גבוה בדיוק? 😁
ברור שזה קשור לסינים ולשקץ

Avri
Avri
19 באוגוסט 2023 21:44

שכחתי, כולם בליגה נגרים, אבל כאלו שלא עושים הגנה. אתה בחור הגיוני בסך הכל שמעון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אברי תתחיל לתת שמות מי שומר טוב מקאנטר בליגה בעמדה שלו…..עזוב את אמביד דיוויס ואלה….

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באוגוסט 2023 20:13
Reply to  Avri

שמעון הפעם אברי צודק, לקאנטר אין מקום בליגה זה למה התחיל לתקוף את הסינים לברון ליגת הWNBA ושטויות כאלו ואחרות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש שחקנים ככ הרבה יותר גרועים מקאנטר בליגה יכול לתת לך רשימה של 150 כאלה

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באוגוסט 2023 23:02

קאנטר לא שווה היום כלום, והוא מביא גם הרבה רעש שלילי לקבוצה. הוא לא משחק בגלל יכולת.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
19 באוגוסט 2023 9:08

ממתי אנס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 באוגוסט 2023 7:28

רק מזקיר נישקחות למי ששקך
הארדן תמיד היה חביבן של הנשים, ראו איזה חתיך הוא היה לפני הזקן והמוהיקון, תמיד היה מלכת הנשף.
https://beardstyle.net/james-harden-without-long-beard/

gogo
gogo
19 באוגוסט 2023 7:34

תודה על המעורב
קנטר האומלל מפיץ שטויות בשביל לחזור להיות לגיטימי.
קמינסקי בפרטיזן… רואה אותו בדמיוני חוטף צעקות מאוברדוביץ על ההגנה החלשה. מעניין איך ישתלב שם.
בשידורים של הנבחרת אנטוני אדוארדס ממש אגואיסט בניגוד לשאר.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
19 באוגוסט 2023 9:07
Reply to  gogo

פרטיזן עשו רכש טוב.השחקנים עם מעט מגרעות נשארים באנ בי איי. באירופה אין ברירה ,וצריך מן הסתם לעבוד עם השחקנים הפחות מוכשרים.

אשך טמיר המקורי
19 באוגוסט 2023 7:44

משהו שצץ לי ביוטיוב על פופ.
https://www.youtube.com/watch?v=iyXSPWzKYBk
.
מתוך התגובות:
I love how everyone is so quick to convert really bad coaching into an amazing feel good story when ever Popovic's name is involved. Channing invents a reason for this betrayal, but what he misses is why didn't the coach just say "Hey Zach, you are an amazing shooter but lets take the pressure off that for awhile and start attacking the rim like I know you can" Why did he instead berate him and try to kill his confidence, AND did it in front of his teammates! Have to stop defending bad old school style coaches because they won the lottery and had 5 HOF players on their roster.
.
ככה כל הקבוצה נראית בשנים האחרונות. עצורה, מפוחדת, חסרת להט וניצוץ, חסרת שמחת חיים, כבויה.
פופ היה צריך לפרוש ולתת לדם חדש להריץ את הספרס הצעירים, הוא כיום עול גדול על הקבוצה.

MacLeod 1
MacLeod 1
19 באוגוסט 2023 7:52

פופ צריך היה לפרוש, טעות טקטית ואסטרטגית, שלו ושל המועדון.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
19 באוגוסט 2023 9:03

בשנים האחרונות לא היה לספארס חומר טוב אפילו לפלייאוף.
שחקנים שהתפתחו בשנים האחרונות :
קלדון גונסון.
דווין ואסל שנבחר אחרי אבדיה בדראפט . והיום שחקן הרבה יותר טוב ממנו.
ברנהאם שמקבל כיוון טוב.
סוצאן מהרוקיס המבטיחים של שנה שעברה.
וכמובן הפרוייקט הגדול מכולם ויקטור שיצליח מאוד כי פופ הוא המאמן.

חגי "התותח" ניסני
Editor
19 באוגוסט 2023 9:56

בול אך. ראינו איך מאנצ'סטר יונטייד פרחו בשניה שפרסון פרש. ובכלל אם רק האידיוטים היו מקשיבים לעצות הגאוניות שלך

MacLeod 1
MacLeod 1
19 באוגוסט 2023 7:51

תודה על המעורב דוק
קמינסקי אחד המצחיקים והחביבים ביותר, שיהיה לו בהצלחה שמה
ארה"ב עם יתרון אתלטי מוחלט בכל עמדה, על כל קבוצה ומספיק ששני שחקנים יהיו ביום סביר+ והם יתנו בראש לכולם. הקטע באליפות זה הנוקאאוט, שמה הצד המנטלי גם מדבר וקשה לצפות מה יהיה עם החברה האלה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
19 באוגוסט 2023 8:11

מצוין מנחם תודה רבה.
.
האם דוראנט, הבלתי נלאה, מתכנן את חבירתו העתידית לפול ג'ורג' וקוואי בקליפרס?!? ימים יגידו.
.
רעיון לא רע בכלל עבור הארדן, להפוך למלך סין. אם וכאשר זה קורה אני חושב שווסטברוק יצטרף אליו, ואולי גם קיירי. אז אולי סין תהפוך בכדורסל למעין סעודיה של כדורגל? עיר מקלט שתמשוך לא רק לשעברים אלא כל מיני ליצנים ש"כבר מיצו" נוסח ניימאר? נשמע לי מצוין לכל הצדדים.

אשך טמיר המקורי
19 באוגוסט 2023 8:17

אמת

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באוגוסט 2023 11:15

הקטע שכדורסל לא מעניין אף אחד וסין היא לא סעודיה שמעוניינת ביחץ ומוכנה לשלם מילארדי דולרים בשביל זה.

Guy d
Guy d
19 באוגוסט 2023 16:04

אז למה מתייחסים להארדן כמו כוכב פופ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קווין דוראנט נהיה כמו השקץ אני ואני ואני. סתם נוכל הוא חירבן שם בסידרה מול גס מה הוא מבלבל במוח?
הייתה לו קבוצה לאליפות בokc. סתם הלך קנה אליפויות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
19 באוגוסט 2023 8:55

קבוצה לאליפות? לא עם ראסל. שחקן מומחה למספרים יפים.לא השיג בכוחות עצמו כלום. כל קבוצה שהעסיקה אותו חיפשה בשלב מאוחר איך להפטר ממנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע בדקתי כמה אליפויות דוראנט זכה בלי סטף…. מצאתי שזה 0 כמו ראס והמספר שלו. וספרתי כמה קבוצות נפטרו מדוראנט וזה כמעט כמו ראס, מחליף קבוצה כל שנה….
סתם קאפקייק היה נשאר היה זוכה במה טבעות עם ראס. הביאו בדיוק את אולדיפו לעזור להם בהגנה בזמנו והוא בדיוק ברח בלי להגיד לאף אחד. גם לא יזכה בשום טבעת כמוביל בעתיד.

שי אבן צור
19 באוגוסט 2023 13:43

+ מיליון

דה שוט
דה שוט
19 באוגוסט 2023 13:18

דוראנט חצי צודק – הוא לא נהנה אף פעם מקלעי עלית לצדו – כמו שהיו לסטף ולברון. היחידי שהתקרב להגדרה היה דרק פישר בסוף דרכו מהספסל וזה אכן הביא את אוק' סיטי לגמר הכללי. אם דיון ווייטרס היה קלעי יציב – אוק' היו עוברים את ג"ס בגיים 6 של קליי. הוא גירזן שם שלשות חופשיות מהפינה שיכולו לגמור את המשחק. בלי קשר, דוראנט באמת נחנק שם בסוף ביחד עם ראס אבל הם נצצו במשחק 1 ובמשחקים 3 ו-4 וזה היה צריך להספיק. בלכ מקרה בגמר חיכתה להם קליבלנד עם לברון מפחיד ועם יתרון ביתיות, אז זאת לא הייתה אליפות בכיס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

למה דר נוביצקי נהנה מקליעה עילית לצידו? יוקיץ נהנה מקליעה עילית לצידו? יאניס נהנה? בחייאת דה שוט אוק ההיא הייתה קבוצה אדירה שאליפות היה רק שאלה של זמן ודוראנט פירק אותה.

דה שוט
דה שוט
19 באוגוסט 2023 14:15

לא מדויק – לדעתי.
לנוביצקי היה את ג'ייסון טרי והוא נהנה משנה מיוחדת של ליקוי מאורות/בין השמשות בליגה. שנה אחר כך דאלאס נעלמה לעשור. כבר עסקנו בזה כאן בהרחבה בעבר.
ליאניס היו מידלטון ולופז שקולעים יותר טוב מכל אוק' סיטישל דוראנט ביחד
ליוקיץ' היה את מארי. אפילו קולדוול פופ קלעי יותר טוב מכל מה שהיה ליד דוראנט.
אוק' סיטי 2015 הייתה מפלצת אתלטית אבל בדיוק כמו שדוראנט אמר – היייתה חסרה שם איכות. האיכות היחידה שם הגיעה מדוראנט – זה רק מראה כמה הוא ענק.
מה שכן אמנם לברון היה אז בשיאו – אבל סטף היה פצוע בפלייאוף ולא ברמה של סטף מודל 2022. עם זאת, ג"ס 2015 הייתה חזקה מ-ג"ס 2022
דוראנט עמד מול כוחות יורת גדולים מאלה שעמדו מול נוביצקי ויאניס (ברוקלין נפצעה). בטח שיותר גדולים מה"כוחות" שעמדו מול יוקיץ' (דנבר הייתה אדירה ובלתי עצירה, אבל היה חסר לה עומק ומול ג"ס או קליבלנד או אוק' סיטי של 2015 – ספק אם הייתה עוברת).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא מסכים בכלל. Okc הייתה קבוצה אדירה חזקה מאד אתלטית בטח לא נפלה מדנבר מאבס או הבאקס שאצלם ההבדל היחיד שהכוכבים נשארו ולא ברחו בניגוד לקאפקייק
מידלטון ולופז,וגייסון טרי בוא זה לא קלעים דגולים ואף אחד מהם לא התקרב לראס בשיאו. ושוב הביאו את אולדיפו גם לתגבר אותם. היה להם את כל הכלים להיות אלופה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
19 באוגוסט 2023 8:51

הארדן יגיע לסין רק אם לא תהיה לו ברירה. הבעיה שאנו קרובים לאופציה הזו.מוריי מעונין לדפוק את הארדן זו מטרה עליונה שלו.הארדן פגע באגו שלו , לוקח את הכסף ורוצה במקביל טרייד.האמת לא זכור לי מקרה ששחקן לוקח אופציה שחקן ומבקש מייד טרייד.
הבעיה עם מוריי שהוא בדרך עושה בדיוק כמו הארדן , דופק את המעביד שלו.
פילי יכולה להסתדר ללא הארדן, אבל לפחות היתה יכולה לקבל משהוא לא רע בכלל .
לגבי דוראנט , אוקלהומה ידעה שהיא עלולה להפסיד את דוראנט, לו פנתה לדוראנט והיתה מודעת לבעיה שלו, היתה היתה יכולה לעשות טרייד על ווסטברוק (הערך שלו היה גבוה מאוד ה 2016)לצרף בקלות שחקנים מהסוג שהוא רוצה , ואז להשיג אליפות.אותה קבוצה בשלב יותר מוקדם נתנה גם להארדן ללכת תמורת כמעט כלום.הם שמו את הפוקוס על ווסטברוק ואיבקה.בסופו של דבר לא נשארה עם אף אחד מהשחקנים שהזכרתי.להנהלה טובה יותר זה פשוט לא היה קורה.
גם היום אוקלהומה מתנהלת לא הכי טוב, צוברת יותר מידי גארדים, בזמן שכל הקו הקדמי זה הולמגרן שעוד לא עשה עונת רוקי.

thetroll
thetroll
19 באוגוסט 2023 8:58

שילך כבר לאן שהוא. רק שילך לא חשוב לאן – כפיות טובה גועל נפש מזוקק כמה בן אדם יכול להשתין בקשת על זה שלאורך כל הדרך תמך בו האמין בו ושילם לו בענק. זה אחד הסיפורים הכי מסריחים שהיו בליגה הזאת מאז ומעולם. זה ברור עכשיו ששנה שעברה הוא הסכים להוריד שכר תמורת המילה של מורי לחוזה אין פה מה לחקור אבל עכשיו אין גם סיבה לתת לו אחד כזה.
עם ווסטברוק לא לוקחים אליפות אפילו לא עוברים סיבוב בפליאוף את זה כל הליגה כבר יודעת. דוראנט נשאר לשחק איתו יותר מידי שנים. חבל. לא שהבכיונים האלה שלו יעזרו לו ולתדמית שלו , אליפות עם פיניקס אולי כן, אבל הבן אדם הפך להיות בכיין צמרת לא משנה שבמקרה הזה הוא צודק.

אשך טמיר המקורי
19 באוגוסט 2023 9:00
Reply to  thetroll

מרקס לכלא

thetroll
thetroll
20 באוגוסט 2023 18:53

בוא נגיד שיש רק תחתית אחת מתחת לאבו זקן וזה הדוגמן. זה ממש המיץ של הזבל ההןא לפחות משחק. אבל בוא אל תהפוך אותי לחובב הארדן. בגדול? לא סובל אותו. גם בקטן.

אשך טמיר המקורי
20 באוגוסט 2023 19:07
Reply to  thetroll

הדוגמן ישב בצד ולא הפריע. נתת עליו שני שחקנים ובחירות. בתמורה קיבלת רעל מזוקק שגם נחנק בדיוק כמוהו ולא מביא אותך לכלום.
כל תמורה שהיית מקבל על הדוגמן, שאינה רעל, הייתה בונוס.
אתה נתת בקבוק אקונומיקה סגור מתחת לכיור והוספת כסף כדי לקבל רעל עכברים מפוזר בכל חדר ההלבשה.
זה מה שאתה ממשיך לסרב להבין.

Guy d
Guy d
19 באוגוסט 2023 10:29
Reply to  thetroll

אם כך, מה שווה המילה של מורי?

שי אבן צור
19 באוגוסט 2023 13:48
Reply to  thetroll

לא צודק, סתם בכיין
עונה קודמת עם ראסל הם הובילו 3-1 בגמר המערב והפסידו
לעזיבה שלו מייד אחרי זה – ועוד לקבוצה היריבה – אין שום תירוצים ושום הסברים

רן הנרגן
רן הנרגן
19 באוגוסט 2023 9:16

חידה: איך יודעים בנבחרת ארה"ב באמת משחקת בשיטה של סטיב קר?

sroni741
sroni741
19 באוגוסט 2023 9:28

הקטע עם קאנטר זה שהוא דיבר על שילוב טראנסג'נדרים בכדורסל הנשי. צריך להבין בקונטקנקסט שלו שהוא נגד הדבר הזה והוא מתאר בקיצוניות מה היה קורה אם הוא היה מצטרף לליגה של נשים. הוא אחד הבודדים שלא יודע להיות PC ובטח גם על הדברים הללו הוא גם לא הולך ללקק דבש, אבל אחרי שחטף כבר כל כך הרבה כנראה שזה פחות מפריע לו.

דוראנט היה רחוק דקות מלהגיע בפעם השניה לפיינלס ולהדיח את הווריורס אבל נכנע ל"גיים סיקס קליי", ואז עבר לאותה קבוצה בתור הקאפקייק הגדול. התדמית שלו כל כך חשובה לו , אבל הוא כבר שרף אותה ממזמן.

בליגה מנסים בכח לייצר עניין גם עם משחקי הפתיחה, כריסמס , טורניר אמצע עונה וכו'. כי אולי לא כל כך פשוט למכור עונה עם 82 משחקים שרבים מהם כל כך מיותרים . כשביקרתי את הרעות החולות של הליגה אני עומד מאחורי הביקורת.חרף הביקורת היא עדיין מצליחה ומגלגלת מיליארדים בין השאר בזכות היכולת ליצור סיפורים, גיבורים ונבלים. אני עוקב אחרי הליגה הרבה מכח האנרציה משנות השמונים המאוחרות (יש לי דגלון יפה מאוד מאליפות הבק טו בק של הפיסטונס, אגב) , אבל ההתעניינות הולכת ופוחתת הודות לתרבות הבעייתית שהעלימה בקלות שיפוט מושחת בטענה של עשב שוטה אחד, "חקירות" והענשות נגד טמפטינג כשקל. היום הדברים כבר נעשים דרך המקפצה. יש לזה עדיין ביקוש גדול מאוד והון עצום וחזירי אבל לצערי יש לזה מחיר למי שאוהבים ספורט בכלל וכדורסל בפרט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 באוגוסט 2023 12:02
Reply to  sroni741

+1966
תגובה ישר ולעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  sroni741

כל מילה

שי אבן צור
19 באוגוסט 2023 13:50
Reply to  sroni741

יופי של תגובה

Jonathan
Editor
19 באוגוסט 2023 9:39

תודה מנחם.
.
לגבי הארדן: יש הרבה קבוצות שהןא יתאים להן בטרייד. הבחור נשאר רכז מצוין וזה לא מיצרך כזה נפוץ.

חגי "התותח" ניסני
Editor
19 באוגוסט 2023 13:55
Reply to  Jonathan

לא על חוזה מקס. זה משהו שאף קבוצה לא תהיה מוכנה להתחייב לו. ובצדק.

Jonathan
Editor
19 באוגוסט 2023 18:17

החוזה שלו זה אכן מה שעושה לו את רוב הבעיות.
כמו הרבה מהחוזים הגבוהים האחרים שניתנו לשחקנים שלא מצליחים לשחזר את ההצלחה.

sroni741
sroni741
19 באוגוסט 2023 9:39

הסגל של ארה"ב חזק בהרבה מכל סגל של נבחרת בעולם. כדי שארצות הברית לא תקח זהב יש צורך בנבחרות עם שניים שלושה שחקני על או נבחרות מאוד מאומנות ולרוב זה שילוב של השניים. באליפות העולם הנוכחית אין צירוף כזה אלא אולי עם מארי היה משחק בנבחרת קנדה ועדיין הספסל לא חזק כמו של ארה"ב. בחוקי העולם יותר קשה לארה"ב אבל יש להם כמות כישרון שלא מתקרב כרגע לאחרות לכן הם יכולים לגמגם פה ושם אבל לא רואה אותם לא זוכים בתואר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  sroni741

אתה צודק ועדיין לדעתי הם לא יזכו בתואר באליפות הזאת

Pitzo
Pitzo
20 באוגוסט 2023 9:37
Reply to  sroni741

יש כמה משחקי נוקאאוט.
מספיק יום טוב מהשלוש של היריבים והאמריקאים הצעירים יתפרקו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19 באוגוסט 2023 9:44

אהבתי שדוראנט הגדיר את עצמו כ'low-maintenance'. מה שנקרא טול קורה מבין עיניך.
תודה רבה על המעורב וסופש נעים לכולם

רן הנרגן
רן הנרגן
19 באוגוסט 2023 10:00

אני חושב שהוא דיבר על פול גורג

Guy d
Guy d
19 באוגוסט 2023 10:34

לפי מנחם הוא אמר בסוף
it's the same type of attitude that I bring

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

למד מהשקץ מאדיר את עצמו דרך מישהו אחר

Berch
19 באוגוסט 2023 11:33

אחלה מעורב
איך אנאס קאנטר לא עובר לסין???? לקבל קצת שקט
🤣

רן הנרגן
רן הנרגן
19 באוגוסט 2023 11:37
Reply to  Berch

ישר מסגירים אותו לטורקיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מיידית במכולה

אלכס דוקורסקי
Editor
19 באוגוסט 2023 12:30

מנחם, תודה רבה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19 באוגוסט 2023 13:46

אשך, ספורט חדש שמתאים לחיי כפר, אם אתם מחפשים גיוון (עכשיו שהnba היא wwe וכהנה):
https://www.ynet.co.il/sport/article/r1do0ts3n

אשך טמיר המקורי
19 באוגוסט 2023 14:03

חזק.
יש גם את זה:
https://www.youtube.com/watch?v=k8SKyObGbdY

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

שי אבן צור
19 באוגוסט 2023 13:52

דוראנט הזה כזה בלתי נסבל יא אולוהים🤦
למה הוא פשוט לא יכול לסתום ת׳פה???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משעמם לו בחופש וכנראה מחפש לברוח מפיניקס עוד כמה חודשים 😉
יש מצב מחפש להתחבר לגורגי בוי והמדדה הם ישבו ויקבעו אחד עם השני מתי כל אחד מהם עולה לשחק

המשגיח
Admin
19 באוגוסט 2023 16:35

תודה רבה דוק כיף לקרוא כתמיד.
אני מאמין שהארדן יגיע לסין בסוף – אבל לא עכשיו. עוד איזה שנתיים ככה, הוא יסיים שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  המשגיח

אכן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 באוגוסט 2023 20:38
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אמת. בלי השופטים שמנטרלים לו מגינים בעבירות שיברחו לצדדים ומאפשרים לו לדחוף עם היד ולקבל אנד וואן קל לשמור עליו הוא ככ צפוי. כל תנועה שלו ידועה.
לאנס סטיבנסון מגובה בשופטים תאגיד ודחיפות.

רן הנרגן
רן הנרגן
19 באוגוסט 2023 19:29

טוב, אף אחד לא ענה על החידה אז אני אתעלם מההתעלמות ואתן את התשובה: נבחרת ארה"ב מאבדת הרבה כדורים ולוקה בריבאונדים.
האספקט הראשון הוא כנראה תוצר של קצב המשחק והתנועה הרבה שיש בשיטה של קר.
האספקט השני נובע מהדגש של קר על ירידה להגנה על חשבון הליכה לריבאונד התקפה ומשחק עם הרכב נמוך.
.
באליפות של 2021 לוני וויגינס הלכו חזק על ריבאונד התקפה והביאו את האליפות.

IDO
IDO
20 באוגוסט 2023 2:20

The winner is la lakes

ירון, החלום
ירון, החלום
21 באוגוסט 2023 4:22

בס"ד
תודה מנחם. מעורב משובח.
בהצלחה לקאנטר, ונמאס כבר מהרשות שילמד מקאנטר וילך לשחק ב nba.