מעורב הופס ליום שלישי: לברון ללייקרס? / מנחם לס

1. הלייקרס חושבים על מאמן ולברון במיקשה אחת

 

העולם כולו חוזה בגמר ה-NBA בין מיאמי וסן אנטוניו.

בין כל המיליונים ישנה כל אצולת הלייקרס שלא מחליטה על מאמן עד שהיא תדע מה עם לברון.

אני ממש מתפלל שלברון ייקח אליפות שלישית עם מיאמי, ואז יחליט שמספיק לו מיאמי, ושהוא

"לוקח את הטלנט שלו להוליווד".

כשזה יקרה, כל הדו-פרצופיים, צבועים, PHONIES, היפוקריטים, חונפים, חסדנים, מזוייפים ומעמידי פנים באתר מ-"ד…י" ועד "ש…ה" ובדרך א.ל וכל השאר, יהפכו את לברון לצדיק העולם, הפרצוץ היפה ביקום, נעים ההליכות, והגבור-צדיק-נאור-בחיר אלוהים של ה-NBA בפרט והעולם בכלל.

לפתע הוא יהפוך תוך שעה לדבר הנפלא והטהור שאי פעם דרך על קרשי הפרקט.

כל אוהדי הלייקרס יעמדו בתור ללקק לו את התחת ולזכות בחסדו.

אני מת שהוא יחליט לקחת את הטלנט שלו ללייקרס.

אני אהפוך את כולכם לבדיחה הגדולה ביותר שאי פעם סופרה בתולדות היקום.

אני אהפוך אתכם לחגבים מלחכי צואת לברון ושותים את שתנו בצמא, ומבקשים עוד.

אני אגרום לכם לברוח מהאתר כאילו ממגיפה בספיד כזה שיוסוף בולט לא יצליח לתופשכם!

הלייקרס האפסים מטילים את כל עתידם על הסיכוי להביא את "הצבוע/שקרן/רודף בצע/פחדן/שבקן/שיא הכעור" ל- – לביתם. ואז להופכו למלאך ומשיח.

זאת הסיבה היחידה שהם לא החליטו על מאמן. עכשיו הם הפסידו את דרק פישר. הם רוצים לתת ללברון עצם נוספת – "תיבחר אתה את המאמן שאתה רוצה והוא יהיה מאמן הקבוצה"!.

מקורות אמינים מדברים על זה שהלייקרס כבר דיברו על כך עם לברון, והוא ענה ש-"יש על מה לדבר אבל בואו נסיים קודם את האליפות הזאת!".

לדוויין ולכריס בוש ישנה אופציה על 20 מיליון לעונה הבאה, אבל לך תדע מה מתכננים בלייקרס. הרי הצורה היחידה שהם יכולים להפוך למשהו שבכלל שמים לב אליו היא להביא את לברון ואיתו את חצי מיאמי. מה כבר יוכל כרמלו אנטוני לעשות עבורם?

אז הם שמים כל יהבם על לברון, ומי יודע, אולי ישכנעו אותו לשחק שם, עם צ'אנס לעשות מהם קבוצה רצינית, ואם דוויין ווייד וכריס בוש יסכימו אף הם לעבור – נניח על 5 מיליון כל אחד עם סכוי להפוך לאגדות הגדולות ביותר שהיו אי פעם בכדורסל תוך שהלייקרס מבטיחה להם עתיד ארוך ימים בארגון עם כסף גדול – מי יודע? קרו דברים מעולם!

היי, אולי גם מריו צ'אלמרס יסכים לבוא אם יבטיחו לו תפקיד של גבור עם מכונת ירייה היורה לייזרים משלושים קנים, לצד תום קרוז בסרט הדמיוני הבא?

ואחרי שכל מיאמי היט תהיה בלייקרס, יתנו להם לבחור מאמן!

אוהדי הלייקרס הפוניים יהיו מוכנים למכור את נפשם (ואימם) לשטן, רק שלברון האליל יגיע לעונה הבאה!

**************

2. מריו צ'אלמרס לא ידע שהכניס מרפק לצרפתי

   

ידעתי שמריו צ'אלמרס  לא ידע אפילו שהכניס מרפק לצלעותיו של טוני פרקר. עלאק מרפק. כשאני לא מוריד את מושב בשירותים, הזקנה מכניסה לי מרפק שהוא בערך פי שניים עד שניים וחצי חזק בעצמתו מזה שפרקר חטף. החבטה הייתה לטיפה קטנה, אבל פרקר התפתל כאילו האלק הוגן הכניס לו כיסא בצלעות. תראו. אנחנו 'WIRED' עם עצבים שבוחרים עבורנו  'SELECTIVE  MEMORY'. זה ה-'SURVIVAL  INSTINCT'  שבגופנו. תארו לכם שהיינו זוכרים כל דבר שקורה לנו בחיים. המוח היה מתפוצץ. אז המוח בוחר לזכור דברים חשובים, ולשכוח מאורעות זניחים ולא משמעותיים. אז מה, שמריו צ'אלמרס יזכור שהוא תקע לטוני מרפק? יש לו ברוך השם דברים הרבה יותר חשובים לזכור, במיוחד שמערת המוח שלו אינה מי-יודע-כמה-גדולה ועמוקה.

אתם לא מאמינים? I don't know (what happened)," Chalmers said. "They say I hit him with an elbow, but I don't remember throwing an elbow, I was just trying to get to the rim."
בסערה המשחק הוא ניכנס לסל עם מרפקים המנסים לפנות לו את הדרך, ואחד פגע בטעות בצרפתי. ביג דיל. עושים מזה סיפור.  מריו לא התכוון ולא תכנן לפגוע באף אחד. הוא לא פגע בנמלה בחייו (אולי בנמלה לא, אבל לנוביצקי הוא פעם הכניס מרפק שהשעה אותו למשחק ללא משכורת). אז הוא הכניס בטעות קטנה לטוני, ביג דיל עושים מזה. לספורטסנטר הוא אמר אתמול בבוקר משפט בנידון שחייב להיכנס ללקסיקון האמריקאי:

"Never in my career have I been a dirty player. Unless I'm being a dirty player."

  *******************

3. כמה כואב קנס של $5,000 לדוויין ווייד?

מרק סטיין חישב שהקנס של $5,000 שחטף דוויין ווייד על הפלופינג בפאול שנעשה עליו, כואב לו (בהתחשב במשכורתו) כמו קנס של $13.97 לאדם המשתכר משכורת רגילה של $50,000 לשנה! 

*********************

4. ג'ון קליפרי דחה מגה-דיל מהקאבס

לפי ESPN, דן גילברט הציע לג'ון קליפרי, מאמנה של אונ' קנטקי, 80 מיליון ל-8 שנים לשמש נשיא ומאמן הקליבלנד קאבס. ג'ון  דחה את ההצעה: "טוב לי בקנטקי!"

*****************

5. דונלד סטרלינג ביטל את מכירת הקליפרס

  עורך דינו של סטרלינג מקסוול בלצ'ר הודיע הערב שסטרלינג מבטל את מכירת הקבוצה ל-CEO לשעבר של מיקרוסופט סטיב באלמר, ושהוא החליט להמשיך בתביעת ה-NBA על ביליון (מיליארד) דולארים. מכירת הקבוצה על 2 מיליארד דולארים הוסכמה ע"י אשתו שלי, אחרי הדבור הגזעני של בעלה שהוקלט ופורסם. התביעה נגד ה-NBA טוענת הליגה עברה על זכויות האזרח לפי התחוקה, וחוקי ANTI-TRUST.  

***************

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. מעניין אותי מה היה יחסם של אוהדי הלייקרס החסדנים אם כל מיאמי היט – כולל 'ספו' – היתה עוברת ללייקרס!
    למעשה אני יודע: הם היו הופכים לקבוצה של הגדולה והנאורה שאי פעם שיחקה.

    1. הסבירות שהוא יעבור לייקרס שואפת לאפס לדעתי, אפילו אם יחזירו את רד אאורבאך לאמן בסיאנס וג'יני באס תעשה לו נעים כל ערב.. לדעתי הוא יסיים את הקריירה במיאמי או במקרה הכי קיצוני יחזור לקליבלנד נגרים.. אולי זו סתם משאלת לב שלי כי אני די מסמפט את לברון, הבחור הזה נושא עול עצום על הכתפיים מגיל 14, רבים וטובים קרסו מהרבה פחות..

    1. שאין לי כישורקי כתיבה כמו לאפלטון אני יודע מזמן – לכן הבאתי אותו לאתר! – אבל עוד שבועיים מסתיימת הליגה, ואז יש לי 5 חודשים לכתוב "סיפורים מהתיבה". שם הרמה תעלה קצת.
      כאן, עכשיו, מטרתי לא לכתוב 'יפה'. מטרתי לומר את האמת.

    2. ביום שאני ארגיש שיש לי כישורי כתיבה עשירית ממה שיש למנחם אני מוציא לאור ספר. ואז עוד חמישה.
      אין כתב ספורט בעברית מאז ומעולם שיודע לספר סיפורים כמו מנחם.
      הפוסט הזה אולי בא לעצבן אבל אני תהיתי אותה תהייה בדיוק לפני חודשים רבים. מה יעשו אוהדי הלייקרס במידה ולברון יגיע לשם?
      ואני אומר שהם ילמדו לאהוב אותו כמו שאני למדתי לאהוב (טוב לחבב) את דוויט הווארד, ואני גם אלמד לאהוב את כרמלו אם יפלו השמיים והוא יגיע ליוסטון (בבקשה בבקשה בבקשה שלא)

  2. כל אוהד רוצה את השחקנים הכי טובים אצלו בקבוצה, אז למה שזה יהיה שונה אצל אוהדי הלייקרס ?

    אם לברון יעבור אליהם אז הם יעודדו אותו כמו שאם קובי היה עובר בשיאו לשיקגו אז הם היו שונאים אותו, ככה זה עובד.

    אבל בכל מקרה אני לא הייתי עובר במקומו לליקרס זה כבר ירגיש ממש זול.

  3. למה לו לעבור ללוס אנג'לס ממיאמי?
    למה לו לעבור מההיט ללייקרס?

    נשמע שהוא מרוצה בעיר, יש לו קבוצה טובה ומוכחת שנמצאת בדרך לשושלת, מאמן מצוין שמסתדר איתו, הנהלה פיצוץ…
    אם כבר הוא יעבור זה יהיה בשביל משהו עם משמעות, כמו לחזור לקליבלנד בשביל סגירת מעגל, או לניו יורק בשביל לסבול.

  4. נהדר, כי אם צ'אלמרס אמר שזה בטעות אז בטוח שהוא צודק.
    המרפק הזה היה מכוון וניתן לראות את זה בוודאות בריפליי.
    זה לא המהלך הראשון המלוכלך של צ'אלמרס בפלייאוף הזה ובטח לא הראשון בכלל. אבל אם צ'אלמרס אמר אז בטוח שהוא צודק. איזה סיבה הגיונית יש לו לשקר?

    1. תגיד לי נתן, אתה מסוגל לקרוא ולהבין, או אתה סתם אוהב לשחק אותה אהבל? הסברתי שישנו "רפלקס הישרדות" וכנראה שזה פעם באותו רגע. אבל תמיד ישנם רפי הבנה שקוראים, ולא מבינים.

      1. איזה רפלקס ואיזה בטיח, מרפק מכוון. זריקת מינוח מדעי לא תעשה עליי שום רושם. גם אני יכול לזרוק מונחים מדעיים לחלל האוויר זה לא יהפוך את מה שאני אומר לנכון ומי שחושב אחרת לרפה הבנה. בייחוד בהתחשב בכך שה"ראייה" שהבאת לכך שזה היה רפלקס הייתה תשובתו של צ'אלמרס.

        צ'אלמרס בברור שולח מרפק רחוק מאוד מקו הגוף שלו בשביל לפגוע בפארקר, בנוסף לכך רואים שמהירות התנועה של המרפק מתחזקת לפני הפגיעה בפארקר שזה גם מעיד על כוונה לפגוע.
        אתה משתמש בזמן האחרון יותר מדיי במושג רפה הבנה בסוף כבר אף אחד לא יתייחס לזה, סתם שתדע.

  5. זה ידוע שמיאמי משחקים מלוכלך בעצם כל הקבוצות שמגיעות לשלבים האלה משחקות מלוכלך, הוא צריך להענש וזהו, כולם דוחפים כולם נותנים אגרופים זה לא חדש, מה שכן באמת נמאס מהיתממות הזאת של שחקני מיאמי, רי אלן-וויד-צארלמס מלוכלכים ברמות

  6. מנחם עד כמה שאתה מגלומן, האתר שלך לא שווה שום דבר בלי האנשים שמבקרים בו.

    זה כמו ספר מעולה שאף אחד לא קונה אותו.

    ואם על פי טענתך רוב מבקרי האתר הם אוהדי לייקרס אז תישאר בלי אף אחד.

    מספיק בינתיים נטשו כמו "מוחות" מכאן, חוץ מהמאמרים כיף גם לקרוא את התגובות, פשוט חבל שלקחת במשחק הראשון את הכדור האדום במקום את הכחול…וכרגיל השתן עולה לך לראש….

    "כל אוהדי הלייקרס יעמדו בתור ללקק לו את התחת ולזכות בחסדו."

    "אני אהפוך אתכם לחגבים מלחכי צואת לברון ושותים את שתנו בצמא, ומבקשים עוד."

    Classy Dude.

    ותחסוך ממני את הבולשיט שזה האתר שלך ואתה תעשה מה שבא לך. ראה את המשפט הראשון שכתבתי.

    אני שונא את לברון, אבל מה לעשות אוהד את הלייקרס, ואם הוא יגיע…והוא לא יגיע אז אני עדיין אמשיך לאהוד את הלייקרס גם בניצחנות וגם בהפסדים, זה לא ישנה את העובדה שאני שונא אותו.

    ובשם אוהד הלייקרס באתר אני אסכם ואומר
    שק לי

  7. למה להבריח את אוהדי הלייקרס מהאתר? הם אחלה. בכל מקרה, הסיכוי שלברון יעבור לשם שווה ערך לסיכוי שסטרלינג יוכל להמשיך ולכהן כבעלי הקליפרס.
    יאללה בנאדם, הפסדת בקרב, אבל קיבלת אחלה פרס ניחומים (2 מיליארד!), תתנצל בשידור חי במסיבת עיתונאים כמו שאמריקה כל כך אוהבת (כולל הפסקות לנגב את הדמעות), תקים כמה קרנות צדקה, ויאללה הביתה.

  8. וויד נתן פלופ מהסרטים, אבל גם לשחקני הספרס יש נטייה לפלופנות ודאנקן מתבכיין אחרי כל פאול, אפילו קיבל טכנית על זה.
    לברון ללייקרס? אני תמיד אמרתי שבנבא כישראלי יותר הגיוני לאהוד שחקנים, ולהשאיר את הנאמנות הלאומנית/פרימיטיבית לקבוצה לארץ שלנו. אז אני אוהד לברון אבל יש גבול. אם הוא בלייקרס, לא אשנא אותו אבל גם לא ארצה שינצח עם קבוצת הבדיחה הזו של הליגה.

  9. כל אוהדי הלייקרס יעמדו בתור ללקק לו את התחת ולזכות בחסדו.
    כמו שאתה מלקק לו את התחת מאז שלקח את הכישרון מקליבלנד אל מיאמי.

  10. כרגיל שמשעמם למנחם אז הוא מעלה פוסט שקשור ללייקרס,לצורך העניין מנחם אז מן הסתם אני לא אפסיק לאהוד את הלייקרס אבל זה לא אומר שאני יתחיל לאהוב את לברון,מן הסתם תהיה לי בעיה כי הצלחתו תהיה הצלחת הלייקרס אבל זה לא יקרה.ועוד דבר אם נותנים לי לבחור שחקן אחד ללייקרס אז למרות שלברון הוא השחקן הטוב ביותר ביי פר אני עדיין יעדיף את דוראנט.
    דבר אחרון מנחם לא יכלתי שלא להגיד משהו,אתה קטלת מגיבים קבועים על "תת רמה" בתגובות שלהם והנה אתה מעלה פוסט ועוד מדגיש את המשפט "כל אוהדי הלייקרס יעמדו בתור ללקק לו את התחת ולזכות בחסדו.",נראה קצת לא במקום לא?

  11. היום בלימודים ישבתי מאחורי איזה בחור שאני לא אוהב- אני לא יודע איך זה קרה אבל איכשהו הרגל שלי הגיע לאחורה של הראש שלו והעיפה אותו שני ספסלים קדימה.. באמת.. אני לא בן אדם אלים זה היה ממש בטעות…

    5000 שקל קנס על פלופ במשחק 2 של סדרת גמר? ועוד פלופ מהמכוערים שנראו? מזיז לוויד את הביצה.. כל אחד בכל אחת משתי הקבוצות יעשה הכל להרוויח כל פאול כל פוזשין וכל היסח דעת בזריקה אז נראה לי שאפשר לא להתפלא אם נראה עוד הרבה פלופים מכוערים שכאלה

  12. מנחם באמת עברת את הגבולות. בכל מקרה ברור שכל קבוצה שתצליח למשוך אליה את לברון תרויח ואוהדיה יהיו מאושרים. בכל מקרה לא רואה סיבה שראשיה החכמים של מיאמי לא ידעו לעשות בעתיד את מה שכבר הוכיחו שעשו עד עתה – לנהל קבוצת כדורסל בצורה מעולה ולבנות שושלת. לדעתי עוד עשור קדימה החבורה הזאת תמשיך להיות ביחד וכל שנה לאיים על התואר, ובחלק לא קטן מהמקרים גם לקחת אותו.

  13. אני משתדל לא להגיב לפוסטים הפרובוקטיביים של מנחם (תמיד זה משהו על הלייקרס, רק ככה זה יוצר עניין)
    אבל רק כדי להרגיע אותו: אם לברון יגיע ללייקרס (והוא לא יגיע)
    אני משהה את אהדתי אליהם עד שהוא עוזב.
    קאפיש?

  14. לברון לא יגיע ללייקרס בשום מצב.. מיאמי מספיק חזקים לרוץ עוד עונה .. ואז להחליט האם להשאיר את וייד ובוש או לבנות קבוצה חדשה סביב לברון…
    קליבלנד גם אופציה אבל גם נראת נמוכה אם זה יקרה זה יהיה רק בשנה הבאה שלברון יראה מה קורה בקליבלנד …
    לגבי סטלינג לא חושב שיכולים לחייב אותו למכור .. כל הסיפור שלו נראה לי מיותר הבן אדם אמר דברים גזעניים בשיחה פרטית זכותו..
    אם היה אומר את זה בציבור אז באמת היה צריך לצאת נגדו..
    במקומו הייתי מוכר הקליפרס לא כאלה אטרקציות ותוך 2-3 שנים יעלמו..

  15. מה שבטוח שרואים שסטרלינג לא מסתנוור מהכסף. הייתה לו כאן הזדמנות לעשות מכה מטורפת, אבל כסף לא חסר לו, והוא מעדיף להשקיע את זמנו במלחמות משפטיות כי הוא נהנה מזה…מסכנים השחקנים והמאמן שחתומים שם, יש שם קבוצה קונטנדרית אמיתית כרגע, אבל במצב הזה של המלחמה המשפטית הקשה והטעונה שהולכת להיות, היא לא תוכל להמשיך להיות כזו והעסק הולך להתחרבש להם מבחינת הקריירה והחוזים שלהם.

    1. יאללה "מסכנים", כל השחקנים שם יושבים על חוזים של מיליונים.
      אף אחד שם לא מסכן בעיקר לא כריס פול ודוק ריברס שהם שני צבועים שנלחמו ויצאו מהחוזים שלהם(במקרה של פול אפילו הפסיד כסף) כדי להגיע לשם.

      1. מה זה קשור? הם באו כדי לנסות לקחת אליפות. יש שם הרכב לא רע בכלל. עכשיו במציאות הזאת נראה לך שהם יכולים להיות קונטדורים? אני אכן בהחלט לא מודאג לחשבון הבנק שלהם. אהל לא על זה כתבתי.

        1. איזה מציאות? מה הוא יושב להם על הגרון? נותן להם לעבוד על פסי רכבת? בנתיים הם מקבלים אחלה כסף ובזמן. אז שיעבדו ויסתמו את הפיות שלהם. כל ההליך המשפטי ומה שמסביב זה לא העסק שלהם.

    1. באמת שאין לו שום סיבה לצאת מהחוזה ולעזוב את מיאמי.
      אבל בקיץ הם יצטרכו לקבל החלטות חשובות בקשר לעתיד, בין אם יקחו אליפות ובין אם לאו.
      הקבוצה הזאת צריכה שידוד מערכות כללי. בין השאר עזרה ללברון כדי להוריד ממנו את העומס בשנים הבאות אחרי שיחצה את גיל 30. זה לא נורמלי מה שהוא עובר.
      יוחזר ג'ואן הווארד מיד ובדיעבד!

    2. סיבה אחת: לעבור ללייקרס, להביא עוד שחקן גדול ולקחת אליפות ב-2015. הוא אז יעבור את מייקל בתור "איש הכדורסל מס' 1 בהסטוריה".

  16. אם לברון רוצה לשחק בלייקרז הוא חייב לעשות משהו עם הפרצוף קודם
    יש הרבה מנתחים פלסטים שהוציאו הרבה אפילו ממשפחה מכוערת כמו הקרדשיין
    מומי ימשיך לאהוד הלייקרס גם אם אחמדניג'אד יחתום שם שוטינג גארד
    ביננו דוקטור לברון זה לא פרצוף ללייקרס אולי לקליפרס.

    1. לברון לא יעבור לליקרס במקס יחזור לקליבלנד , הוא יודע שמהלך כזה יפגע בלגסי שלו שגם ככה מעוררת עקב המעבר למיאמי

    1. 1.לברון עזב את קליבלנד בצורה לא מכובדת .. והודיעה במסיבת עיתונאים בנשיונאל טיבי שהוא לוקח תרגלים שלו למיאמי
      2. סגר יחד עם בוש ששתיהם יעברו למיאמי לחבור לוייד
      סופרסטאר ברמה של לברון לא עובר לקבוצה של כוכב אחר לא בגיל כזה ושהוא עוד לפני השיא ..

      1. הוא עשה את כל ההחלטות הנכונות, בחיים כמו גם במשחק.
        בדיעבד זה כל כך ברור.
        רק שהסגנון היה קלוקל. זאת הבעיה שלו, לא המהות של מה שהוא עושה.

  17. לברון לא עובר לשום מקום. הקריירה שלו חטפה יותר מדי מהמעבר הקודם. אם כבר, אז אולי יחזור לקליבלנד. אבל הוא לא יוותר על האפשרות לעשות פורפיט, אם וכאשר מיאמי תיקח את הטריפיט

  18. מדברים על עזיבה של לברון כאילו הוא משחק בקבוצה שסיימה מקום אחרון בליגה.. להזכירכם הם בפיינלס והם יקחו השנה ויש להם סגל לקחת עוד אליפות גם שנה הבאה.. ואחר כך לעשות חושבים לגביי וייד ובוש מקסימום מתפנה מקום בתקרת השכר .. לאב אולדריץ .. מלו ..

  19. אני באמת לא רואה סיבה שהוא יעזוב לא שנה הבאה ובטח שלא השנה, אני במקומו הייתי נשאר שם כול עוד ריילי מנהל את העניינים, אני מאמין שהוא ידאג לרענן את השורות איפה שצריך ולמשוך וטרנים בחוזים נמוכים.

    ומנחם אני אוהב את האתר הזה וגם את הכתיבה שלך שהיא ברובה קלילה ובלי לעשות הרבה חשבון ,אבל הגזמת בפוסט הזה, כן גם אותי מרגיז הזלזול והנסיון לגמד את לברון שבא בין השאר מאוהדי הלייקרס,אבל לא היה נעים לקרוא את הפוסט הזה,אתה עונה להייטרים וטרולים באותו המבטע וחבל כי יש פה המון אוהדי לייקרס ורובם מאוד מוספים לאתר.

  20. נראה לי הלייקרס ציפו שפרסטי יפטר את ברוקס והם יקחו אותו אבל פרסטי לא לומד …
    קופצא'ק מחכה אם כבר לדוראנט

  21. מנחם
    הרבה קבוצות מחכות להחתמת מאמן. רובן מחכות לדראפט, שכן ה-GM רוצה להחליט על מי הוא הולך ורק אז לבחור מאמן שיתאים לכך. לדעתי נראה החתמה של מאמן קצת אחרי הדראפט.
    ואין סיבה ללברון להגיע ללייקרס עכשיו.
    ואני הייתי הראשון לברך על כזה מהלך אם יקרה, כשאני מאמין ששאר אוהדינו שלא מונעים משנאה עיוורת וחסרת הגיון חושבים כמוני.

  22. ינון, קצת נראה לא הגיוני. לחכות לדראפט ולהתאים את המאמן לשחקן האחד או השניים שתשיג?! ילד חמוד ומוכשר יקבע לGM איזה אופי של מאמן הוא רוצה על הקוים?! הרי גם המאמנים הצעירים כמו כל הרכזים הותיקים שמוחתמים לאחרונה, יש להם כל כך הרבה קבלות וכל כך הרבה נסיון וכבוד בגלל הקריירה הארוכה שלהם כשחקנים, שבטח לא אמור לשנות מי הוא בדיוק הילד שיבחר בדראפט כדי לדעת אם אתה רוצה או לא רוצה שהוא יאמן את הקבוצה שלך.

    1. אני מסכים צביקה, אבל זה היה הדיבור בהרבה מאוד מקומות. ההגיון (הלא הגיוני לדעתי) הוא שה-GM רוצה להכתיב את הכיוון והדרך, ולא להיכנס לוויכוחים על בחירת דראפט חשובה עם מישהו שהוא הרגע החתים. ויכוח כזה נותן למאמן את ה"זכות" להיכשל בלי שזה יירשם על שמו.
      הכוונה היא בעצם לאו דווקא לחכות לדראפט עצמו, אלא לקביעת 80-90% מהסגל הראשי. אחר כך אתה מביא מאמן שיודע לאן הוא נכנס בראש צלול, ומתחייב לך שהוא יכול להשיג מטרות מסוימות שאתה מגדיר לו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט