מעורב הופס ליום רביעי: עשו הכרה עם "נבחרת החלומות הצעירה" / מנחם לס

1.ארה"ב 2023: "נבחרת החלומות הצעירה" (כל הזכויות שמורות)

כשאתה משחק עבור ארה"ב בכדורסל אתה מצפה לנצח כל משחק. פעם – לפני 50-60 שנה זה היה נכון בהוקי-קרח עבור קנדה, ולפני 100 שנה זה היה כדורגל עבור אנגליה. לארה"ב זה נכון, אגב, גם בגברים וגם בנשים. שליטה כמעט מחלטת בהופס.

עם השנים השליטה של הקנדים בהוקי-קרח או האנגלים בכדורגל קטנה עד לא הייתה. רק השליטה של האמריקאים בכדורסל עדיין נשארה עובדה קיימת.

זה לא אומר שלא יכולות להיות נפילות מדי פעם. אבל אצל האמריקאים הנפילות בכדורסל הן ארעיות. הם תמיד חוזרים ומנצחים ללא ספק וללא שאלות. ארה"ב ניצחה 14 מ-18 הטורנירים העולמיים האחרונים בהם הופיעה עם הרכב מלא בשחקני NBA. הרקורד של ארה"ב נגד שאר נבחרות העולם במשחקים מאז נבחרת החלומות ב-1992 הוא 10-140 ב-18 הטורנירים העולמיים.

חשוב לציין שהפעם הראשונה – והאחרונה – שארה"ב שלחה את 12 הטובים ביוותר שלה הייתה נבחרת החלומות המקורית ב-1992. מלבד כריסטיאן לייטנר מאונ' דוק שה-NBA עשתה ג'סטה ל-NCAA לכלול אחד משלה בנבחרת, הייתה זו נבחרת ה-NBA הטובה ביותר.

הנבחרת הזו שבתמונת השער רחוקה מלהיות הנבחרת החזקה ביותר שארה"ב יכולה לשלוח לאליפות העולם. אולי היא אפילו לא הנבחרת הצעירה הטובה ביותר כי קייד קנינגהאם אינו חלק ממנה, אם כי אני כלל לא בטוח שנבחרת הכוללת את לברון ג'יימס, קווין דוראנט, סטף קרי, ג'יימס הארדן, וכל האחרים שתבחרו מבין הסניורס הייתה מנצחת את הנבחרת הזאת. למעשה, אני בטוח שלא.

אמש המשחק נגד פורטו-ריקו הראה גם הראה את המצויינות של ארה"ב ועליונותה על שאר העולם, אפילו ששאר העולם' התחזק בגין שחקני ה-NBA בכל נבחרת (בנבחרת אוסטרליה 10 שחקני NBA). קנדה מלאה בהם. גם כמה אירופאיות.

2. ארה"ב הראתה אמש קמצוץ מהפוטנציאל שלה, והוא אדיר

TEAM USA (כך מכנים אותה ולא USA NATIONAL TEAM כי היא לא!) סיימה את חמשת ימי האימון שלה במשחק בו היא הכריעה את פורטו-ריקו 74-117 במשחק מצויין, שבוודאי הפליא את סטיב קר לא פחות מאשר אותנו, שחזינו במשחק.

אני חזיתי ב-TEAMS USA רבות, ואני קובע כבר עכשיו שזאת תהיה אחת הטובות מכולן. הייתי מוקסם מהכל: מהנעת הכדור…מחילוף המקומות בשעת המשחק…בחילופי שחקנים שלעתים לא רק שלא החלישו את הקבוצה אלא שהיא, פתאום, נראתה חזקה אפילו יותר. אני, שכמוכם ראיתי וראיתי קבוצות כדורסל, לא זוכר קבוצה עם חדווה כזו בין השחקנים. שחקנים שקר הוציא ירדו מהפארקט עם חיוך כיפי וחיבוק אמיתי למחליף. מה שאני מנסה לומר לסרקסטים הקוראים אותי שכן, ראיתי אהבה ואהדה אמיתית בין כל 12 השחקנים ששיחקו.

היה תענוג אמיתי לחזות בהנעת הכדור, בשמירה ההדוקה, באתלטיות של השחקנים, ובכיף האמיתי בו הם שיחקו.

סטיב קר, המאמן שמעדיף לא לדבר, לא לגלות מי החמישייה שלו, ולא להרעיף מחמאות, לא עצר בעצמו ואמר "IT WAS A REAL GREAT NIGHT FOR US". הוא לא יכול היה לומר זאת נכון יותר. ברור שהוא הרגיש ELATED כשהוא מנצח את משחקו הראשון כמאמן ארה"ב, ובמיוחד כשראה את המצויינות של הקבוצה אחרי 5 ימי האימון.

אני מנסה לא להגזים ולא להתעלות על עצמי אבל הקבוצה הזאת נראתה לי שוב ושוב כמו נבחרת החלום של 1992 עם מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון, ולארי בירד. אני לא הולך להשוות כאן את שחקני 2023 לשחקני 1992 אם כי אצבעותי המקישות מתחננות שאעשה זאת, אבל לא. נחכה למשחקים הבאים נגד ספרד, סלובניה, והאחרות לפני שנסיק מסקנות אמוציונליות כאלה.

קר הוסיף עובדה חשובה:

I think the guys have really picked up what we're trying to install at both ends and we're slowly but surely getting used to the FIBA rules and interpretations .

הוא קלע בול. אחת הבעיות של האמריקאים היא לשחק לפי החוקים של FIBA, ובאמת לקח לשחקנים עד המחצית (43-50) לעכל את המשחק השונה, ואז בא החצי השני בו הקבוצה BLEW THE GAME OPEN, עם ריצה של 0-20 בשלישי ושליטה מחלטת ברביעי (13-33), כשהיא מכריחה 18 TURNOVERS.

מה שהזכיר לי את 'נבחרת החלומות' הייתה ההגנה החונקת. כשארה"ב שומרת בלחץ, גונבת כדורים, וחוסמת לריבאונדרים את הדרך לכדור, סוג וסטייל ההתקפה כבר לא חשובים כי הכל בא עם שבירת היריב בהגנה. ג'יילן ברונסון, שסיים עם 11 נקודות ו-12 ריבאונדים ב-22 דקות משחק אמר זאת טוב ביותר:

"It took us a while to get going, but when we're playing the defensive side of the ball and getting stops and turnovers and running, it's pretty fun for us,.So we just got to try to continue to do that. Just not worry about offense at all, and we'll be all right."

3. החמישייה

סטיב קר לא אוהב לגלות מי היא החמישייה שלו.

אז התחלת המשחק גילתה את החמישייה, והצדיקה אותה, אם כי שאר השחקנים הראו שכל אחד מהם היה יכול לעלות בחמישייה וההבדל לא היה כזה גדול.

אתם יודעים מה? אולי היה זה עניין של "היררכיה" יותר מ-"חמישייה", אבל ההיררכיה הצדיקה את עצמה: ג'יילן ברונסון, מייקל ברידג'ס, אנטוני אדווארדס, ברנדון אינגראם, וג'רן ג'קסון.

אני לא מוכן לומר ששחקני החמישייה הם הטובים ביותר. האם ג'יילן ברונסון טוב יותר בפוינט מטייריס הליברטון? כלל לא בטוח. זה עניין של גישה. של טעם וריח. של 'מי הם שאר הארבעה בחמישייה'. אותו דבר לגבי, נניח, ג'רן ג'קסון. האם הוא טוב יותר מפאולו בנצ'רו? אולי ב-'ביג בול'. היי, בטוח שב-'BIG BALL' ג'רן ג'קסון עדיף. אבל מה בקשר ל-'סמול בול'? כשבנצ'רו שיחק כסנטר כשקר הלך עם 'סמול בול' ראית כאילו את דריימונד גרין במיטבו משחק בסנטר במשחק SMALL – עד כדי כך בנצ'רו הצטיין.

השאלה הגדולה נפתרה ב-2 ו-3. מייקל ברידג'ס הוא מספר 3 טבעי ואת זה ראינו בליגה. הוא אחד מקלעי ה-3 הטובים ביותר ומוסר עילאי. הוא יכול לשחק 2, 3, ואפילו 4 באותה יעילות. אבל הפעם הוא קנה את מספר 2 כדי להשאיר את 3 לאנטוני אדווארדס.

ברנדון אינגראם ב-4 הוא קווין דוראנט צעיר ב-4. כל מילה נוספת מיותרת, ועל הסנטר – ג'רן ג'קסון ב-BIG ופאולו באנצ'רו ב-SMALL כבר כתבתי.

4. אנטוני אדוורדס – ה-GO-TO GUY החדש בנבחרת. האם יהיה ה-'אלפא' שכל נבחרת חייבת?

הפתעת המשחק הגדולה – למעשה לא כל כך הפתעה לכאלה שכתבו זאת כבר לפני-כן – אני לא מתבייש לכתוב 'כמוני' שתארו אותו כ-GO-TO GUY החדש של ה-NBA רק לפני שבוע – היה אנטוני אדווארדס. ה-200 מיליון שחתם לפני כחודש עם מינסוטה הם ההשקעה הבטוחה ביותר מכל '200' אחרים – הוביל את הנבחרת עם 15 נק' (כמו קמרון ג'ונסון) ב-7 מ-13 עם 4 אסיסטים, והחשוב ביותר 4 גניבות הראה את עצמו בגדולתו: יש לשכן שלי מפרבר מריאטה כאן באטלנטה הכל: אורך. כוח. מהירות. זריזות. ציפייה. זמן תגובה, והפעם ראינו גם שכל ורמת משחק מצויינת.

השאלה היא אם יש לו את מה שלוקח להיות שחקן 'האלפא' בנבחרת. לכל נבחרת חייב שיהיה האלפא שלה. זה שבשעת צרה ייקח את הזריקה האחרונה ויקבור אותה…זה שיקלע 40 נק' כשלאחרים לא הולך. מייקל ג'ורדן היה כזה. קווין דוראנט היה כזה. לברון ג'יימס היה כזה, אבל מסוג אחר.

לי נראה שאנטוני אדווארדס בנוי להיות האלפא של הנבחרת. יש לו את היכולת ואת הסוואגר. הוא נראה האדם שיביא את הזהב לארה"ב יחד עם חבריו, שיחד נראים כדבר האמיתי!

5. האחרים

הנבחרת ניצחה ב-43 למרות יום חלש במיוחד מה-3 – 6 מ-27. אוסטין ריבס הוכיח שגם חוש הומור יש לו כשאמר ש"הקשת קרובה מדי". הוא המשיך במשחקו הטוב מהפלייאוף בלייקרס ומהטריינינג קמפ. טייריס הליברטון חילק 16 מתנות כמחליף לברונסון. הוא לא היה צריך להוכיח שהוא טוב כמו ברונסון בחמישייה – כולם יודעים זאת.. קמרון ג'ונסון שיחק מצויין כפאור פורוורד, וקלע 15 נק', כמו אדווארדס הגבוה בנבחרת.

ג'קסון הוכיח למי שצריך היה הוכחה שאם קר יחליט לשחק BIG יש על מי לסמוך. הוא קלע 12, קטף 9 וחסם 2. אבל הוא גם עשה 3 פאולים וזה קצת מדאיג עם הצוות הגבוה הדק של הנבחרת.

פאולו בנצ'רו הזכיר את דריימונד גרין במיטבו כששיחקו SMALL והיה המחליף של ג'קסון (יחד עם בובי פורטיס שתמיד מביא את הסחורה), והסנטר של יוטה וולקר קסלר קיבל כמה דקות ברביעי. ג'אש הארט היה היחיד שלא שיחק. הוא אמור לחתום על הארכת חוזה עם הניקס מחר, ואף אחד לא רצה שהוא ייפצע יומיים לפני החתימה. הוא יקבל את הדקות שלו.

ומילה אחרונה לגולשים שכתבו שוב ושוב שהאמריקאיםהצעירים הללו יאכלו אותה נגד המקצוענים האירופאים:

צוחק מי שצוחק אחרון!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
9 באוגוסט 2023 5:51

מיקאל ברידג'ס וקמרון ג'ונסון ואוסטין ריבס, ביחד?!? האמריקאים ינצחו את כל השאר, אין לי ספק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם זה פורטו ריקו יכלו באותה מידה לבוא אלינו לשכונה ולנגב אותנו😁.

לברון רק חירבן במשחקי ארהב בנבחרת מול יריבות נורמליות מה השוות אותו למייקל ודוראנט שהאחרון ניצח טורנירים לבד.
לברון יכול לחגוג מקסימום על פורטו ריקו וניגריה וכאלה.

גיא הירוק
Admin
9 באוגוסט 2023 7:39

כמה שטויות אתה כותב…
זה קטע, איך שאתה מנסה בכל פעם לשכתב את ההיסטוריה. יש מי שצפו במשחקים וזוכרים.
מול ספרד ב-12 לברון היה מצוין, כנ"ל מול ארגנטינה.
אותו הדבר נכון לגבי צמד המשחקים מול ספרד ב-8

MBK
Editor
MBK
9 באוגוסט 2023 7:50

ואם הוא מתכוון ל 2004?
ב 2008 הניצחון האמריקאי הושג הודות לקובי ודווין וייד
ב 2012 דוראנט דפק 30 בגמר
לברון לא היה מעולם השחקן שהוביל את האמריקאים לזהב למרות שהיה השחקן הטוב בעולם בתקופה זו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

אמת. גיא מנסה להנדס לנו תודעה. כולם יודעים שלברון נחנק בלי קובי ודוראנט

גיא הירוק
Admin
9 באוגוסט 2023 9:34
Reply to  MBK

מידן, אתה באמת מנסה לתרץ לשמעון?
שמעון לא כתב 2004. הוא כתב "לברון רק חירבן במשחקי ארהב בנבחרת מול יריבות נורמליות"
.
עכשיו אתה יכול לקחת את 2004 ו-11 הדקות למשחק שהוא קיבל,
או להתייחס למכלול המשחקים.
גמר 2008
אני יודע שמעון לא צפה במשחק, אבל נראה לי שאתה כן. ווייד היה אדיר, בראיינט מצויין. לברון?
6 מ-9 מהשדה, 2 מ-3 מטווח השלוש, והגנה מצויינת (הכי טובה באותה קבוצה).
גם במפגש הראשון מול ספרד באותה אולימפיאדה לברון היה מצוין.
גמר 2012
8 מ-13 מהשדה, 1 מ-3 משלוש.
.
עכשיו, אפשר ללכת על שיטת שמעון ולנגן נרטיב מטופש,
או שאפשר להתייחס לעובדות.
להבדיל משמעון,
אני צפיתי במשחקים.
לברון ממש לא נחנק,
כך שהנרטיב היה, ונשאר, מטופש.
.
חזרה רגע לגמר 12
הרבע האחרון נפתח ביתרון נקודה בלבד לארה"ב.
כריס פול ולברון הובילו את הבריחה ברבע האחרון (7 נקודות לכל אחד ברבע).
אלו העובדות.
לא הסיפור שמעון כל כך אוהב להמציא בכל פעם מחדש.

MBK
Editor
MBK
9 באוגוסט 2023 9:57

אתה צודק
לברון היה טוב אבל לא הכי טוב בנבחרת
האמריקאית
מה גם שבין 08 ל 12 הוא היה בשיאו מכל מבחינה
הנבחרת האמריקאית הייתה מוכשרת בטירוף
ב 08 הוא הגיע במומנט לא טוב אחרי שהפסיד בפלייאוף
ב 2012 זה היה לברון אלוף (עם קצת עברה מחברים)
ב 2008 המנהיג היה קובי
ב 2012 הוא היה צריך להיות המנהיג
אגב, ב 2004 אני חושב שהנבחרת הייתה מספיק מוכשרת לקחת את הזהב
בטח עם אייברסון ודאנקן בשיאם
לארי בראון לא ניהל טוב את הנבחרת, היה זחוח והצעירים לא שולבו כהלכה
שחקן בקליבר של לברון יחד עם דוראנט לא יכול להפסיד לנבחרת ספרד, גם לא במשחק אחד מתוך 100 והוא אכן לא הפסיד

Ogigi
Ogigi
9 באוגוסט 2023 15:08
Reply to  MBK

אני חושב שגיא מלין ובצדק על חוסר הכבוד ללברון
יו"ר איגוד רפי השכל יכול להצטרף לסקיפ בילוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא לשקר אין רגליים צפה שוב במשחקים תראה איך השקץ נחנק אין שם שופטים שיעזרו ושחקנים שיברחו לצדדים. שיחגוג על קונגו ומונגוליה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10 באוגוסט 2023 0:33

לשקר שלך אין רגליים. כבר הראו לך שלברון היה נהדר ומהמובילים ב-2008 ו-2012.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תשכח שבנבחרות אירופה יאניס ויוקיץ גם לא יגיעו.

דן רוזנבלום
9 באוגוסט 2023 6:31

אחלה מעורב.
אני מאוד אוהב את הנבחרת הזו.
בחרו את השחקנים הנכונים עם הגישה הנכונה…אין לי ספק שיזכו בזהב…

MBK
Editor
MBK
9 באוגוסט 2023 6:50

תודה מנחם
לצערי אליפות העולם בכדורסל הוא כבר לא טורניר יוקרתי (מעולם לא היה)
הפורמט החדש הופך את הטורניר לפחות מעניין
כשיש 12 נבחרות מאירופה וישראל לא שם זאת חתיכת בושה
בזמן שאריות כדורסל מהיבשת כמו פינלנד, גיאורגיה, מונטנגרו הקטנה ולטביה
8 נבחרות מאסיה/אוקאינה זו בדיחה
עברתי על הבתים המוקדמים וזאת בדיחה
אין אפילו בית אחד ראוי או משחק אחד שסימנתי כחובת צפייה

asaf
9 באוגוסט 2023 8:11
Reply to  MBK

מה לעשות שזו הרמה שלנו כרגע.. ראית את "הישגי" הבוגרת באליפות אירופה האחרונה וגם בטורניר המוקדמות.. לא ממש מאריות היבשת.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
9 באוגוסט 2023 10:39
Reply to  asaf

+1966

MBK
Editor
MBK
9 באוגוסט 2023 11:19
Reply to  asaf

נבחרת שכוללת את – אבדיה, מדר, זוסמן, בלאט, סורקין, גינת ומנקו + מתאזח נורמלי (הייתי הולך על וויד בולדווין מאחר והטורקים כבר סגרו עם סקוטי ודורסי בכלל לא ישראלי ובחר ביוון) + TJ ליף יליד ישראל + נועם יעקב, דוברת ועוד
זה צריך להספיק לטופ 12 של אירופה
הנבחרת שלשלה את אליפות אירופה בגלל הותיקים מקל ופניני שכבר היו הרבה מעבר לשיאים ובגלל שגודס חרפלץ במאני טיים

Tamir
Tamir
9 באוגוסט 2023 16:51
Reply to  MBK

גודס יצא פח אשפה של מאמן באליפות אירופה האחרונה, מי אתה שתספסל במשחק מכריע את הכשרון הכי גדול שהיה פה זה דורות? חושב שהוא פאקינג אוברדוביץ', משחק על הוותיקים שלו כשמקל לא מסוגל לקלוע גם אם חיוו היו מונחים על הכף. למה דני וים בקושי שיחקו יחד?
מאמן אפס שמח מאוד שהוחלף.
לא קשור לדיון ראיתי מה מידן כתב וישר נדלקתי הייתי חייב לפרוק….

asaf
9 באוגוסט 2023 8:12
Reply to  MBK

וצודק מידן שאליפות העולם פחות נחשבת משמעותית מהאולימפיאדה למשל בקרב הרבה נבחרות ובוודאי אצל האמריקאים שתמיד באים אליה עם סגל "משני".

אשך טמיר המקורי
9 באוגוסט 2023 7:16

תודה דוק

שלהבת
Editor
9 באוגוסט 2023 7:27

תודה רבה מנחם. מדהים איך אתה מגרד משהו מעניין כל יום. תודה רבה שוב.

Berch
9 באוגוסט 2023 7:37

אחלה מעורב
אין סיכוי שהנבחרת הזו תהיה כמו זו של 1992 מהסיבה הפשוטה ששחקני היריבה לא יבקשו חתימות לפני המשחק….
🤣🤪

א. מנור
Editor
9 באוגוסט 2023 7:53

האדם הכי חשוב שם זה סטיב קר. היכולת שלו להדריך,לנהל ולאמן את הכישרון והאגו הוא הטוב בעולם בעשר שנים האחרונות. כל עוד הוא המוג'ו מאחורי הארגון, יהיה בסדר.

פאולו באנקרו בקוף ולא בנצ'רו בצדיק.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
9 באוגוסט 2023 8:15

נו באמת בסך הכל פורטוריקו!
זה מזכיר לי את ברזיל במונדיאלים האחרונים. נותנים הצגה מול נמושות, הופכות לקפה נמס רך מול קבוצה רצינית.
הכתבה היא טובה אבל זו כתבה של אוהד.לדוגמה 6 מ 27 לשלוש הופך לפרט שולי. חוסר בסנטר אמיתי נבלע בין השורות.
אולי זה יעבוד כשיוקיץ ועוד שחקנים טובים לא בסביבה.

אהרון שדה
Editor
9 באוגוסט 2023 8:29

בדיוק כתבתי כמה הפסדים של ארה"ב באגדות על שאראס
אז ככה עד 98 ארה"ב לא הפסידה היא שלחה נבחרת מבולבלת לאליפות העולם ההיא וחזרה עם זנב בין הרגליים
אך באולימפידות עדיין ניצחה בקושי בקושי בסידני 2000
2 הפרש על שאראס בחצי
ב 02 הפסידה
ב 04 שלחה נבחרת אגדית ממש שכללה את לברון אייברסון דאנקן וויד וגם אנתוני ואמרה והנבחרת ההיא הפסידה פעמיים בבתים כולל לשאראס מיודענו ואז בחצי הגמר לאיטליה וזכתה בארד בלבד .

הלאה 06
לברוו וייד פול בוש הווארד ועוד טיילו עד החצי
שמה פאפלוקאס וסופו עשו מהם רסק עגבניות.
מאז ארה"ב אמנם כמעט תמיד ניצחה
אבל ב 2019 למשל הם היו בדיחה
למעשה בכמה וכמה טורנירים היה זה קווין דוראנט שהשאיר אותם לבדו מעל המים.
בקיצור אני כלל לא בטוח שהם ימשיכו לנצח .
בטח בעידן שבו הגדולים הם אירופאיים
אז הפעם יוקיץ נעדר
אבל יש יאניס יש לוקה
ועוד.

דני האדום
9 באוגוסט 2023 10:01

ראיתי אתמול את יוון סרביה בידידות. יאניס ביוון זה יאניס של הבאקס ממש לא. גודריץ ובוגדנוביץ קרקסו אותם . האמריקאים לדעתי יאכלו את שניהם בלי מלח. אין לאף אחד כלים לעצור ריצה של הסייחים האלה או לעמוד בפני לוחצת אמיתית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
9 באוגוסט 2023 9:53

תודה רבה מנחם

Amitlahev
Editor
9 באוגוסט 2023 11:02

תודה רבה על מעורב משובח נוסף. לא מובן מאליו שכל יום אתה מוציא כאלו פנינים בגילך הצעיר.
ארצות הברית כרגיל תלויה בעיקר בעצמה.

דה שוט
דה שוט
9 באוגוסט 2023 11:12

תודה מנחם.
הדבר הכי מרשים בנבחרת הזאת (שהיא מצויינת) זה צוות האימון שלה.

Ogigi
Ogigi
9 באוגוסט 2023 15:12

תודה מנחם.

אף פעם לא הבנתי את היומרה ולומר על הנבחרת האמריקאית שהיא לא תצליח, או תיכשל ושאר מריעין בישין.
כל הנבחרות שמשחקות מולן יודעות כמה השחקנים שמולם חזקים לא משנה איזה חמישיה ה NBA ישלח.
גם שחקני חמישייה שניה ואף שלישית יעלו בתחושה שהם הטובים ביותר. הם פשוט טובים.

צריך לשמוע את מארק קיובן כשהוא מדבר על אחרון השחקנים בספסל ממוצע ב NBA.

TheMike
TheMike
9 באוגוסט 2023 16:51

אחלה מעורב. תודה מנחם.
אנימלושב שאם ארהב שומרת על קצב גבוה רק קנדה תהווה מבחן. הכל תלוי ברמת הלחץ שהיא מסוגלת לייצר והקצב של המשחק. במשחק איטי האירופאיות יהוו עבורה בעיה. למרות זאת, כל דבר נחות מזהב זו פאשלה.

רן הנרגן
רן הנרגן
9 באוגוסט 2023 18:30

על רקע ההערות שנכתבו פה לגבי איכות צוות המאמנים וקשרי החברת שנרקמים בין שחקים אחרי קיץ בנבחרת מענין לבדוק את תנועות השחקנים בשנים אח"כ.

Ari
Ari
9 באוגוסט 2023 19:48

תודה רבה.
אינגראם הוא לא דוראנט צעיר, היה רוצה…
הוא כן מזכיר אותו במבנה גוף, אבל אין לו קליעה או "דיוק" ברמה עליונה.

Florida man
Florida man
9 באוגוסט 2023 19:51

תודה על המעורב אבל הוא נמתין לעוד תוצאות ובמיוחד משחקים על הכסף באליפות. להשוות הנבחרת הזו לדרים טים זה חילול הקודש ולמרות שיש שם כשרונות צעירים אני די בטוח שלו רצו יכלו לשלוח נבחרת סופר חזקה (בוקר, קרי, לברון, טייטום, באטלר, אדביו, ליאלרד, דוראנט, קוואי ועוד כמה. הם לדעתי טובים יותר מהנבחרת הנוכחית .

ירון, החלום
ירון, החלום
14 באוגוסט 2023 7:19

בס"ד
תודה מנחם, מעורב משובח.
מאמין שהרעב ופחות אגו של הצעירים יעזרו מאד לנבחרת.