האם מכבי ת"א תחזיר לעצמה את כתר האליפות? האם המעבר לשני משחקים לא יהיה גדול מדי על האלופה מחיפה? האם מכבי ת"א שוב תעשה חיל ביורוליג מבלי להיות אלופת ישראל? האם מכבי חיפה תדמם רק בפוסטים של מתן גילור? איזה שם משפחה יותר מצחיק יבזורי, קוז'יקרו או אולי אלטיט? ואת מי בכלל מעניינת ליגת העל בכדורסל?
כל זאת ועוד, נדע הערב בשעה 20:45 עם בלוג חי לכבוד הגמר-סל הראשון מבין שניים בחיפה, שידור ישיר בערוץ הראשון.
לא כי רק בארץ מחליטים מי רוצים שיהיה לה סיכוי הכי גדול להיות אלופה (יותר מדויק …איך ישנו סיכוי הכי גדול לקחת ממכבי את האליפות)
ועל פי זה מחליטים מה תהיה השיטה.
בכלל כאוהד אובייקטיבי אני מתבאס שאין סדרה ..כי לא הייתה סדרה אחת שנגמרה 0-3.כל סדרה הייתה מעניינת.
בעיקר הסדרות של חיפה מול נס ציונה (2-3 ) ומול ירושלים (1-3 ).
גם הסדרה של מכבי מול אילת הייתה נפלאה (1-3 כולל משחק רביעי שהגיע להארכה).
חבל …אך זה מה יש נקווה לכדורסל טוב .
קרב האלופות בין אלופת ישראל לאלופת אירופה.
אני אגיד את זה שוב כי אנשים טועים בזה: אין דבר כזה "לקחת ממכבי את האליפות". האליפות לא שייכת למכבי, היא לא כתובה על-שמה בטאבו, הצלחת לא קרויה על-שם שמעון מזרחי ובפעם האחרונה שבדקתי היא אפילו לא האלופה כרגע.
יש רק "לקחת את אליפות ישראל".
צודק יאיר. לגמרי.
אבל מה ההגיון שעמד מאחורי החלטת 2 משחקים? באמת שאני לא מצליח להבין את זה חוץ מהמחשבה על כך שגם ככה מישהו יתלונן אז עדיף למצוא את הפיתרון הכי רע לכולם
אתה מחפש הגיון בכדורסל הישראלי?! יש יותר סיכוי שתמצא את דנסקי שנעלם מהאתר בדצמבר.. הסיבה היחידה שיש שני משחקים היא שזה יותר ספורטיבי ממשחק אחד. מאמין שתוך שנה שנתיים יגלו ששלושה משחקים זה עוד יותר ספורטיבי.
יאיר אל תיתמם מחפשים שיטות שיוכלו למנוע ממכבי לקחת אליפות .
כשקופל היה יו״ר המנהלת בוא אמר זאת בגלוי .
השיקול היחידי בשיטה הוא הסיכוי להפתעה ובמילים אחרות לקחת אליפות ממכבי חד משמעית .
גם ביורוליג וגם במכללות משחקים בשיטת הפיינל פור אבל שם אין את השיקול שיש כאן במנהלת .
והכי גרוע שככה הכדורסל הישראלי לא יתקדם אלא רק יילך אחורה .
דובי זה הסיפור בקצרה .
בישראל כמו בכל העולם שוחק הפליאוף מזה שנים בשיטת הטוב מחמש.
לפני 8 שנים החליטה המנהלת כי יתקיים פיינל פור מתוך הנחה כי כך תהיה היתכנות להפתעה ולשבירת ההגמוניה הבלעדית של מכבי שהתואר כן היה רשום על שמה בטאבו ( לפחות כ חכירה ל50 שנה ..עם השכרת האליפות לשנה אחת בשנת 1992-3 עקב יציאה לשבתון 😊).
מכאן ואילך ובמשך 6 שנים התקיימה השיטה בשיטת הפיינל פור הידועה מהמכלות והיורוליג .לאחר ויכוחים שונים הושגה פשרה תחילה שרק הגמר ישוחק בשיטת הנוקאאוט ואז שהגמר ישוחק בשני משחקים .זו למעשה פשרה בין עמדת מכבי שרוצה סדרת פליאוף רגילה לעמדת רוב הקבוצות שהייתה משחק בודד על האליפות .
עדיף למכבי מחיפה להפסיד היום או לנצח בהפרש קטן כדי שמכבי מתל אביב לא תיתפוצץ עליה במישחק השני.עודד קטש אמר פעם שכדי לנצח את מכבי צריך להיות בפיגור במחצית,ואני נוטה להסכים איתו.
אני במקום חיפה לא עושה שמירה כפולה על סופו,עדיף לה שהוא יעשה את ה15 נקודות שלו מאשר שכל הקלעים של מכבי יתעוררו,כי במצב כזה קשה מאוד לנצח אותה.
דרך אגב אני די בטוח שהשיטה הדבילית הזו של הפרשי סלים לקוחה מגביע קוראץ' זיכרונו לברכה.
נכון בקוראץ ז״ל ( כמו להבדיל בגביע אופ״א כדורגל ).
שוחק הטוב מ 2 ..אגב עכשיו הזכרת לי שגמר היורקאפ העונה שוחק בטוב מ 2 ובשני המשחקים ניצחה ואלנסיה את קאזאן .
אני נאלץ לוותר על המשחק
הלינק לשידור החי רעוע ביותר
קודם גמר הרולאן גארוס עם שדר טורקי ועכשיו העונש הזה
אני סומך על הסיקור שלך יאיר זה יהיה טוב לפחות כמו לראות את המשחק
בקשר לשמות מצחיקים גרג קורנליוס וקורקי נלסון בנוק-אאוט פופה שאמרדיני ויסאיקבציוס במסגרת הסרט הזר
חיפה מסוגלת למזער נזקים ברוממה …אבל יהיה לה קשה להתעלות מכאן ל 60 דקות ועוד למחוק הפרש דו ספרתי ו…היא תצטרך לשנות את יכולתה ב 180 מעלות !
מישהו יודע באיזה שעה מתחיל היום גמר 2 ?
משחקי הגמר של ימי ראשון בארה"ב הם תמיד שם בשעה 20:00 שעון מזרח ואלה של הימים האחרים (שלישי וחמישי שם) תמיד בשעה 21:00. השנה יהיה שינוי ואם יהיה משחק שביעי הוא יהיה בשישי בערב במקום בחמישי בערב מה שאומר שזה לא יהיה בשבילכם אהרון ואלעד.
כמה הערות:
למכבי חיפה יהיה קשה מאוד ברביעי אבל זה אפשרי.יום טוב של דונטה מה הוא עושה פה סמית ובריאן רנדל והכל אפשרי.
רודריק שחקן בינוני פלוס.חיפה היתה יכולה להגיע הרבה יותר רחוק עם זר איכותי יותר,מיצד שני זה עדיף על קובייאן,והוא גם בהחלט שחקן שיכול "ליתפוס יום" ולהתפוצץ.
גור שלף פשוט מתפרס בצורה בילתי רגילה,כל כך אובייקטיבי לטובת צד אחד[שפיטר אותו בטלפון] בצורה שזה כבר מגעיל. הוא גם צריך ארבעה הילוכים חוזרים בשביל לקלוט דבר פשוט בכדורסל (ועוד להתווכח על זה שלוש פעמים): זה לא משנה מי נגע אחרון בדרך החוצה, כל עוד טייריס רייס תופס את הכדור בחוץ. . גם כשאוהדי חיפה שרו את שירת הלל לחתן פרס ישראל לא שמעתי אותו מוחה על זה,לעומת הנאום שהוא נתן אחרי השלט של אוהדי הפועל.
אוהדי מכבי תל אביב זרקו כוס שפגע כנראה בראש של המאמן הלאומי.אני מריח העמדה לדין.. או שלא?
חום כשאתה תכה על חטאי אוהדי הפועל יהיה על מה לדבר. עד היום עוד לא שמעתי ממך מילת גינוי אחת כלפיהם. כל אלימות מילולית או אחרת ראויה לגינוי ולטיפול חמור, אבל אתה נוהג איפה ואיפה והגיע הזמן שתפסיק להכות על חטאיו של האחר ותתוודה קודם על חטאי אוהדי קבוצתך, ואז נוכל לקיים דיון ענייני בנושא.
היתנגדתי בזמנו לשירי שואה-והם פסקו לחלוטין.
קריאות לרגב פנאן-כמעט ואין.בחמש עד עשר המפגרים שעשו לבן שלו תנועת חבל צריך לטפל.
חשוב לציין שבכל העולם קבוצות שרות לקבוצות אחרות על טרגדיות שקראו לקבוצה היריבה,רק פה בארץ צריך לישכוח לגמרי שהבן אדם ששנא את הקבוצה שלך ניהל בנק של משקיעים ותלה את עצמו.מילא..
קריאות נגד חתן פרס ישראל שימעון מיזרחי-אני בעד.לא הסתרתי את זה לעולם ואני גם לא רואה סיבה להתביש בזה.
אלימות פיזית-לא היתה וגם לא תיהיה,בניגוד לקהל מהצד השני של הכביש שזורק קונדמים וכוסות,יורק ויורד לחדר הלבשה אחרי הפסדים,אצלנו זה לא קורה.
צביקה
8 יונ 2014 15:33:42חיכיתי לפוסט הזה. ערב של כדורסל: מתחילים בזה, אחרי כך לישון 4 שעות, ולקום לאקשן. יהיה לילה נהדרֱ
איל
8 יונ 2014 15:46:21באסה. לא אוכל לצפות במשחק.
יאיר, תחזיק אצבעות לחיפה בשבילי.
אפלטון
8 יונ 2014 16:56:25אה יש 2 משחקים השנה?
ואם יש תיקו יהיו פנדלים? ברצינות איך קובעים את האלופה?
רועי ויינברג
8 יונ 2014 20:44:15הפרש סלים. אם הוא זהה יש הארכה. אם אחרי ההארכה אין הכרעה, עוברים לדוקים
דובי
8 יונ 2014 20:51:21שלילי לדוקים.
חיובי לסל הזהב.
רומיאו
8 יונ 2014 17:05:26הקלידו את התגובה כאן…
רומיאו
8 יונ 2014 17:05:55הפרש סלים
אפלטון
8 יונ 2014 17:34:41באמת? זה לא יותר מגוחך ממשחק אחד קובע? או סדרה של הטוב מ-3 אם כבר? איך הגיעו לרעיון הזה?
רומיאו
8 יונ 2014 18:20:04אני מתפלא שאתה מתפלא
כל פעם מביאים איזה שטות הזוייה
אהרון שדה
8 יונ 2014 17:18:28היום תחושתי היא שחיפה מנצחת בהפרש קטן.
ניב
8 יונ 2014 17:29:29אותי זה מעניין ליגת העל.
מקווה לאלופה בירוק:)
Mbk
8 יונ 2014 17:35:40אני נמצא בחו"ל לינק למשחק יתקבל בברכה
תודה מראש
דובי
8 יונ 2014 17:48:38ערוץ אחד משדר באתר, תזכה לשמוע פרשנות בעברית
צביקה
8 יונ 2014 17:37:32ערוץ אחד
צביקה
8 יונ 2014 17:39:35גם אני מעדיף סדרה אבל שני משחקים זה לא רע בכלל. אנחנו מכירים מצבים שמשחקים על הפרש וכל סל קובע – זה יכול להיות מתח לא נורמלי!
דובי
8 יונ 2014 17:45:00איזה רעיון יוצא דופן זה לעשות סדרה של מספר משחקים זוגי.
מישהו זוכר משהו דומה ממקום אחר?
אהרון שדה
8 יונ 2014 17:49:28לא כי רק בארץ מחליטים מי רוצים שיהיה לה סיכוי הכי גדול להיות אלופה (יותר מדויק …איך ישנו סיכוי הכי גדול לקחת ממכבי את האליפות)
ועל פי זה מחליטים מה תהיה השיטה.
בכלל כאוהד אובייקטיבי אני מתבאס שאין סדרה ..כי לא הייתה סדרה אחת שנגמרה 0-3.כל סדרה הייתה מעניינת.
בעיקר הסדרות של חיפה מול נס ציונה (2-3 ) ומול ירושלים (1-3 ).
גם הסדרה של מכבי מול אילת הייתה נפלאה (1-3 כולל משחק רביעי שהגיע להארכה).
חבל …אך זה מה יש נקווה לכדורסל טוב .
קרב האלופות בין אלופת ישראל לאלופת אירופה.
דובי
8 יונ 2014 17:54:59בשני משחקים זה הסיכוי הכי טוב לקחת ממכבי את האליפות? למה?
ההיגיון הוא משחק בית אחד לכל קבוצה, בלי יתרון לזו שסיימה במאזן הטוב יותר, ואתה טוען שבגלל שהביתיות של מכבי פחות משמעותית הסידור עובד לרעתה?
רועי ויינברג
8 יונ 2014 20:45:17צריך ללכת על הטוב משלוש, עם ביתיות לקבוצה שסיימה במקום גבוה יותר בעונה הסדירה. אחרי כמה שנים ככה, לעבור לטוב מ-5
דובי
8 יונ 2014 20:50:36נשמע הגיוני.
אין סיכוי שיתקבל.
נסה שוב.
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 17:51:52אני אגיד את זה שוב כי אנשים טועים בזה: אין דבר כזה "לקחת ממכבי את האליפות". האליפות לא שייכת למכבי, היא לא כתובה על-שמה בטאבו, הצלחת לא קרויה על-שם שמעון מזרחי ובפעם האחרונה שבדקתי היא אפילו לא האלופה כרגע.
יש רק "לקחת את אליפות ישראל".
אפלטון
8 יונ 2014 18:03:27צודק יאיר. לגמרי.
אבל מה ההגיון שעמד מאחורי החלטת 2 משחקים? באמת שאני לא מצליח להבין את זה חוץ מהמחשבה על כך שגם ככה מישהו יתלונן אז עדיף למצוא את הפיתרון הכי רע לכולם
דובי
8 יונ 2014 18:05:08משחק בית לכל קבוצה
אפלטון
8 יונ 2014 18:05:19אותי לימדו שבכדורסל צריך לקלוע נקודה אחת יותר מהיריבה כדי לנצח, עוד פעם עבדו עלי
דובי
8 יונ 2014 18:11:42המורה של שנינו היה מר היגיון הנערץ, אח של שכל.
אפלטון
8 יונ 2014 18:22:32איפה המורים של פעם דובי.
פעם ראשונה שאני יהיה בעד מכבי כדי שבלאט יצא כמו מלך ויגיע ל-NBA כבר.
שנה הבאה שחיפה תיקח או ירושלים, הכל חוץ ממכבי
דובי
8 יונ 2014 18:27:11איפה הזמנים שמורים יכלו להצליף בתלמידים איפה…
יאיר
8 יונ 2014 18:24:46אתה מחפש הגיון בכדורסל הישראלי?! יש יותר סיכוי שתמצא את דנסקי שנעלם מהאתר בדצמבר.. הסיבה היחידה שיש שני משחקים היא שזה יותר ספורטיבי ממשחק אחד. מאמין שתוך שנה שנתיים יגלו ששלושה משחקים זה עוד יותר ספורטיבי.
אהרון שדה
8 יונ 2014 18:18:37יאיר אל תיתמם מחפשים שיטות שיוכלו למנוע ממכבי לקחת אליפות .
כשקופל היה יו״ר המנהלת בוא אמר זאת בגלוי .
השיקול היחידי בשיטה הוא הסיכוי להפתעה ובמילים אחרות לקחת אליפות ממכבי חד משמעית .
גם ביורוליג וגם במכללות משחקים בשיטת הפיינל פור אבל שם אין את השיקול שיש כאן במנהלת .
והכי גרוע שככה הכדורסל הישראלי לא יתקדם אלא רק יילך אחורה .
דובי
8 יונ 2014 18:27:50אבל איך השיטה הזאת נותנת יתרון לאיזה צד?
אהרון שדה
8 יונ 2014 18:36:27דובי זה הסיפור בקצרה .
בישראל כמו בכל העולם שוחק הפליאוף מזה שנים בשיטת הטוב מחמש.
לפני 8 שנים החליטה המנהלת כי יתקיים פיינל פור מתוך הנחה כי כך תהיה היתכנות להפתעה ולשבירת ההגמוניה הבלעדית של מכבי שהתואר כן היה רשום על שמה בטאבו ( לפחות כ חכירה ל50 שנה ..עם השכרת האליפות לשנה אחת בשנת 1992-3 עקב יציאה לשבתון 😊).
מכאן ואילך ובמשך 6 שנים התקיימה השיטה בשיטת הפיינל פור הידועה מהמכלות והיורוליג .לאחר ויכוחים שונים הושגה פשרה תחילה שרק הגמר ישוחק בשיטת הנוקאאוט ואז שהגמר ישוחק בשני משחקים .זו למעשה פשרה בין עמדת מכבי שרוצה סדרת פליאוף רגילה לעמדת רוב הקבוצות שהייתה משחק בודד על האליפות .
דובי
8 יונ 2014 19:11:07פשרה בין העמדות שהיא לרעת מכבי תל אביב כי ההיכל שלה פחות ביתי משאר האולמות ובכך מקנה לאחרות יתרון?
אהרון שדה
8 יונ 2014 19:35:56בשנה שעברה הגמר היה ברוממה …השנה ו מציאות יותר סבירה למכבי .
אהרון שדה
8 יונ 2014 18:19:32תשאל את קופל
חום
8 יונ 2014 18:29:10עדיף למכבי מחיפה להפסיד היום או לנצח בהפרש קטן כדי שמכבי מתל אביב לא תיתפוצץ עליה במישחק השני.עודד קטש אמר פעם שכדי לנצח את מכבי צריך להיות בפיגור במחצית,ואני נוטה להסכים איתו.
אני במקום חיפה לא עושה שמירה כפולה על סופו,עדיף לה שהוא יעשה את ה15 נקודות שלו מאשר שכל הקלעים של מכבי יתעוררו,כי במצב כזה קשה מאוד לנצח אותה.
דרך אגב אני די בטוח שהשיטה הדבילית הזו של הפרשי סלים לקוחה מגביע קוראץ' זיכרונו לברכה.
אהרון שדה
8 יונ 2014 18:38:56נכון בקוראץ ז״ל ( כמו להבדיל בגביע אופ״א כדורגל ).
שוחק הטוב מ 2 ..אגב עכשיו הזכרת לי שגמר היורקאפ העונה שוחק בטוב מ 2 ובשני המשחקים ניצחה ואלנסיה את קאזאן .
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 21:02:58חיפה עוד לא הפנימו שאליפות לוקחים בהגנה
האווי לאסוף
8 יונ 2014 21:05:06גם ההתקפה לא משהו, למרות שצריך לתת קרדיט למכבי
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 21:06:36מכבי באה לסגור עניין היום. למורת רוחינו
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 21:18:04עושה רושם שלא רק המשחק השני יהיה לפרוטוקול אלא גם המחצית השנייה של המשחק הראשון.
לפחות המשחק יותר חי מהבלוג…
Mbk
8 יונ 2014 21:20:17אני נאלץ לוותר על המשחק
הלינק לשידור החי רעוע ביותר
קודם גמר הרולאן גארוס עם שדר טורקי ועכשיו העונש הזה
אני סומך על הסיקור שלך יאיר זה יהיה טוב לפחות כמו לראות את המשחק
בקשר לשמות מצחיקים גרג קורנליוס וקורקי נלסון בנוק-אאוט פופה שאמרדיני ויסאיקבציוס במסגרת הסרט הזר
צביקה
8 יונ 2014 21:20:21משחק מצוין של תל אביב
האווי לאסוף
8 יונ 2014 21:20:57אני לא מסכים איתך, לפחות לגבי המשחק… יש קצב משחק גבוה, פער של 8-10 זה פער מחיק בהחלט
אהרון שדה
8 יונ 2014 21:21:09חיפה מאכזבת בעיקר בהגנה .
כמה שלשות הם נותנים ?
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 21:22:42הסיפור הוא לא התוצאה אלא איך שחיפה נראית
האווי לאסוף
8 יונ 2014 21:23:04ובקשר לשמות, פעם שמעתי מוכר בפיצריה שואל את חברו: תגיד, אתה בכלל יודע מתי נחתם חוזה וורגס?
Mbk
8 יונ 2014 21:26:24המוכר בפיצריה פוטר מבורגר ראנץ לאחר שהתגלה שיש לו פוסטר של אריאל מק'דונלנד
אהרון שדה
8 יונ 2014 21:24:38מכבי ת״א העבירו לגמרי הילוך אבל אני מאמין שחיפה מסוגלת לחזור .
לבקן
8 יונ 2014 21:27:23רועדות לחיפה הביצים
גם אם יהיה משחק של שעתיים אני לא רואה אותם עולים ליתרון
לבקן
8 יונ 2014 21:28:09מנגד, רייס הגיע במוד של גמר. וכמו בגמר הקודם, הוא השחקן הטוב על המגרש
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 21:31:38הגמר האמיתי מתחיל ב-3
לבקן
8 יונ 2014 21:31:42תסתכל באתר של הערוץ הראשון. רואים מצוין
אהרון שדה
8 יונ 2014 21:35:161.הישראלים של חיפה רוט ויבזורי לא בעסק רוט כנראה רוצה להוכיח יותר מדי.
2. אילת הייתה מורידה את חיפה וירושלים בהליכה כנרה …אם היו נפגשות.
יניב
8 יונ 2014 21:36:58הכל עדיין פתוח סהכ 10 למכבי
יניב
8 יונ 2014 21:38:44טוב נו 13
אהרון שדה
8 יונ 2014 21:38:53בלאט מדהים .חוץ מזה שהוא פיתח סגנון עם סופו ואז סגנון עם טיוס.
הוא הפך את הקבוצה שהייתה קולעת 75 וסופגת 70 לקבוצה של 100 נקודות כשצריך.
לבקן
8 יונ 2014 21:38:58נכון אבל זה כמו המשחקים האלה שאתה מרגיש שלא משנה מה יקרה, מכבי תנצח כי חיפה פשוט לא מסוגלת. תסתכל הלילה על מיאמי ותבין על מה אני מדבר…
יניב
8 יונ 2014 21:40:50הלוואי והנה חזר ל10 בגדול אני מסכים אבל חיפה יכולה לבוא אחרת למחצית השניה יב זורי יחמם את הידית והפער ימחק
צביקה
8 יונ 2014 21:42:40חיפה לא נראית טוב אבל עוד לא נעלמה. נראה איך הם יעלו למחצית.
אהרון שדה
8 יונ 2014 21:48:40חיפה מסוגלת למזער נזקים ברוממה …אבל יהיה לה קשה להתעלות מכאן ל 60 דקות ועוד למחוק הפרש דו ספרתי ו…היא תצטרך לשנות את יכולתה ב 180 מעלות !
מישהו יודע באיזה שעה מתחיל היום גמר 2 ?
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 21:51:13הגמר מתחיל ב3:00. הגמר הישראלי נגמר ב21:15
אלעד אייל
8 יונ 2014 21:59:30המשחק הראשון החל ב4:00 מה קרה שהקדימו בשעה ?
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:01:46משחקי הגמר של ימי ראשון בארה"ב הם תמיד שם בשעה 20:00 שעון מזרח ואלה של הימים האחרים (שלישי וחמישי שם) תמיד בשעה 21:00. השנה יהיה שינוי ואם יהיה משחק שביעי הוא יהיה בשישי בערב במקום בחמישי בערב מה שאומר שזה לא יהיה בשבילכם אהרון ואלעד.
אלעד אייל
8 יונ 2014 22:12:10טוב אז דאנקן ושות' צריכים להתחשב ולסיים את הסיפור במקסימום 6 משחקים 🙂
אהרון שדה
8 יונ 2014 21:55:44😊 תודה רבה
אהרון שדה
8 יונ 2014 22:06:59רוט עבור
חום
8 יונ 2014 22:08:27השופטים הורגים את חיפה
אהרון שדה
8 יונ 2014 22:09:36אם חיפה הייתה טיפה מרוכזת
דניאל
8 יונ 2014 22:10:00לברון ג'יימס לקח את הכישרון שלו לחיפה או שאני מדמיין?
צביקה
8 יונ 2014 22:11:29יש משחק
לבקן
8 יונ 2014 22:11:51טוב, הזדרזתי מדי להספיד את המשחק
אהרון שדה
8 יונ 2014 22:14:05סמית דונטה התעורר
חום
8 יונ 2014 22:14:07מעניין איזה עונש תקבל אלופת המדינה בעקבות עצת הקהל לשימעון.אני מעריך בכלום..
אהרון שדה
8 יונ 2014 22:15:00רוט קלע סל אולי גם מסי יכבוש במונדיאל 😊
האווי לאסוף
8 יונ 2014 22:17:03ממשחק אחר לגמרי ברבע הזה
חום
8 יונ 2014 22:19:04רייס מדהים
האווי לאסוף
8 יונ 2014 22:20:53הוא היחיד במכבי ברבע הזה
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:21:00חיפה הגיעו עד הבאר ולא שתו. עכשיו הלכה ההזדמנות
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:21:36אולי לרייס תהיה התכווצות שרירים…
צביקה
8 יונ 2014 22:22:14רייס ברח לחיפה. חיפה במו ידיה פספסה כמה הזדמנויות לעלות ליתרון וזהו, נמאס לרייס, והוא החליט לא לתת להם יותר הזדמנות.
צביקה
8 יונ 2014 22:23:35השידור באינטרנט גרוע ביותר. מעצבן
המשגיח
8 יונ 2014 22:27:04תוריד קצת את האיכות, לי זה עזר
יוסל'ה שוחמכר
8 יונ 2014 22:24:04רייס נותן את אחד מסיומי העונה הגדולים ששחקן נתן אי פעם בתולדות מכבי. והמבחר גדול.
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:29:10גם בטלוויזיה השידור מעצבן. ולא בגלל האיכות של התמונה…
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:29:16הקלידו את התגובה כאן…
האווי לאסוף
8 יונ 2014 22:31:15הקלידו את התגובה כאן…
האווי לאסוף
8 יונ 2014 22:31:38הרבע התחיל רדום משהו
חום
8 יונ 2014 22:32:33וירובניק ומועלם.הורגים את חיפה בכל התחלה של מומנטום
האווי לאסוף
8 יונ 2014 22:38:10מכבי נראית כמו בתחילת העונה, אובדת עצות ברבע האחרון
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:41:17מה פתאום בן רייס לוקח זריקות???
אהרון שדה
8 יונ 2014 22:41:52שוויון מדהים מכבי כבר הייתה צריכה לסגור את הסיפור ממזמן
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:43:01חיפה מסרבת לקחת את המשחק
אהרון שדה
8 יונ 2014 22:46:09הקלידו את התגובה כאן…
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:46:09בריאן רנדל שחקן אדיר
האווי לאסוף
8 יונ 2014 22:48:42הקטע שלניצחון היום אין שום חשיבות, רק הפרש הסלים בסוף יקבע, אם הבנתי נכון
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:50:25הבנת נכון אבל חיפה לא תנצח בנוקיה גם לא בנקודה
צביקה
8 יונ 2014 22:51:40מכבי תל אביב קבוצה חכמה ומנוסה.
צביקה
8 יונ 2014 22:57:46מחצעת ראשונה בסך הכל די צמודה. מכבי ת"א בעמדת ניצחון אבל חיפה יכולה להתעלות גם בנוקיה. זה עוד לא בכיס של ת"א.
יאיר זעפרני
8 יונ 2014 22:58:27מכבי ת"א נשארה הקבוצה היחידה בפלייאוף שלא הפסידה בבית. זה יספיק לה לאליפות
דובי
8 יונ 2014 23:04:00חום ציטט למעלה את קטש שאמר שכדי לנצח את מכבי צריך לפגר במחצית.
משחק אחד מתוך שניים הוא מחצית….
צביקה
8 יונ 2014 22:59:29לכו לישון. השכמה בשלוש!
עומר
8 יונ 2014 23:06:30פשוט מדהים שדונטה סמית' משחק שנה שנייה בחיפה. פשוט שחקן לא לפה.
חום
8 יונ 2014 23:54:58כמה הערות:
למכבי חיפה יהיה קשה מאוד ברביעי אבל זה אפשרי.יום טוב של דונטה מה הוא עושה פה סמית ובריאן רנדל והכל אפשרי.
רודריק שחקן בינוני פלוס.חיפה היתה יכולה להגיע הרבה יותר רחוק עם זר איכותי יותר,מיצד שני זה עדיף על קובייאן,והוא גם בהחלט שחקן שיכול "ליתפוס יום" ולהתפוצץ.
גור שלף פשוט מתפרס בצורה בילתי רגילה,כל כך אובייקטיבי לטובת צד אחד[שפיטר אותו בטלפון] בצורה שזה כבר מגעיל. הוא גם צריך ארבעה הילוכים חוזרים בשביל לקלוט דבר פשוט בכדורסל (ועוד להתווכח על זה שלוש פעמים): זה לא משנה מי נגע אחרון בדרך החוצה, כל עוד טייריס רייס תופס את הכדור בחוץ. . גם כשאוהדי חיפה שרו את שירת הלל לחתן פרס ישראל לא שמעתי אותו מוחה על זה,לעומת הנאום שהוא נתן אחרי השלט של אוהדי הפועל.
אוהדי מכבי תל אביב זרקו כוס שפגע כנראה בראש של המאמן הלאומי.אני מריח העמדה לדין.. או שלא?
אלעד אייל
9 יונ 2014 00:22:25חום כשאתה תכה על חטאי אוהדי הפועל יהיה על מה לדבר. עד היום עוד לא שמעתי ממך מילת גינוי אחת כלפיהם. כל אלימות מילולית או אחרת ראויה לגינוי ולטיפול חמור, אבל אתה נוהג איפה ואיפה והגיע הזמן שתפסיק להכות על חטאיו של האחר ותתוודה קודם על חטאי אוהדי קבוצתך, ואז נוכל לקיים דיון ענייני בנושא.
חום
9 יונ 2014 01:10:01היתנגדתי בזמנו לשירי שואה-והם פסקו לחלוטין.
קריאות לרגב פנאן-כמעט ואין.בחמש עד עשר המפגרים שעשו לבן שלו תנועת חבל צריך לטפל.
חשוב לציין שבכל העולם קבוצות שרות לקבוצות אחרות על טרגדיות שקראו לקבוצה היריבה,רק פה בארץ צריך לישכוח לגמרי שהבן אדם ששנא את הקבוצה שלך ניהל בנק של משקיעים ותלה את עצמו.מילא..
קריאות נגד חתן פרס ישראל שימעון מיזרחי-אני בעד.לא הסתרתי את זה לעולם ואני גם לא רואה סיבה להתביש בזה.
אלימות פיזית-לא היתה וגם לא תיהיה,בניגוד לקהל מהצד השני של הכביש שזורק קונדמים וכוסות,יורק ויורד לחדר הלבשה אחרי הפסדים,אצלנו זה לא קורה.
גיא
9 יונ 2014 16:48:48הקהל שלכם זה קהל בושה !! בשום מקום מתוקן לא היו מאפשרים את הנאצות למזרחי.
את שירי השואה שלמרות דבריך לא פסקו בכלל.
אגב, גור שלף הגון למרות שפיטרו אותו. השנאה למכבי של השני אורי לוי. והעצבות הגדולה שלו מזה שמכבי תיקח עוד פעם אליפות. פשוט מעורר דחייה.