מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1."גם 'נבחרת החלומות' הפסידה ל-SELECT TEAM במשחקי המבחן ב-1992" – סטיב קאר

קייד קנינגהאם מדטרויט האכיל את נבחרת ארה"ב מרורים

כשכבר מגיעות אזהרות מכל הכיוונים שנבחרת ארה"ב לאליפות העולם עומדת להתפרק מול האירופאיות החזקות, וכן אוסטרליה וקנדה – עובדה שחבורת שחקנים הנקראית "SELECT USA TEAM" בהובלת קייד קנינגהאם מדטרויט פיסטוניס קרעה להם את הצורה – סטיב קר המאמן מרגיע את כולם.

הוא מכנה את משחקי המבחן הללו "time-honored tradition in USA Basketball," ומזכיר לנו כיצד ב-1992 גראנט היל ובובי הארלי קרעו את הצורה ל-'נבחרת החלומות' בשני משחקי מבחן. "THEY CAME IN AND KICKED THE BUTT OF THE 'DREAM TEAM". כולם כבר הציעו להחליף את שתי הנבחרות ולשלוח את ה-'SELECT TEAM' מ-1992 לאולימפיאדה במקום את מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון, ולארי בירד. את הסוף כולם יודעים.

קר סיכם:

"That's the whole point," Kerr said. "You want to get great talent to come in and challenge you every which way. And that's what the Select Team did today. It's good stuff."

2. קייד קנינגהאם

המשחק המצויין של ה-SELECT TEAM שניבחרת כדי לתת לנבחרת כמה משחקימ מבחן נאותים הונע ע"י מנוע הנקרא קייד קנינגהאם. להזכירכם, בחירת הדראפט מס' 1 ב-2021 שיחק אמש את משחקו הראשון מאז נובמבר 9 (הוא שיחק רק 12 משחקים העונה). הסיבה? STRESS FRACTURE (סדק) בעצם הטיביה ברגל השמאלית התחתונה.

אתמול הוא נראה כאילו הוא לא החמיץ שנייה מכל העונה. סטיב קר ביקש ממאמן ה-SELECT TEAM ג'מאל מוסטלי שיבחר שחקן שיגלם את לוקה דונקיץ', ויתחפש לשחקן שיוביל את סלובניה נגד ארה"ב.

Cunningham did an admirable job performing like the Dallas Mavericks star beyond being roughly the same size. Kerr said he worked on the role with Select Team coach Jamahl Mosley in order to help the national team prepare for a potential matchup against Doncic in the World Cup.

קנינגהאם אמר: "שמחתי להתחפש ללוקה ולנסות לשחק כמוהו אבל הדבר החשוב ביותר עבורי הוא שאני PAIN FREE!". קנינגהאם הוא 6'6 (1.97 מ') השוקל 100 ק"ג השולט בכדור כמו טוב הפוינט גארדים, עם כוח מתפרץ (POWER) נדיר, קליעה מצויינת – בקיצור החבילה כולה של SIZE, STRENGTH, ומהירות. הוא יכול לשמור על כל גארד, סמול פורוורד, ואם צריך על פאור-פורוורדים.

במשחק נגד הנבחרת הוא מצא בן קבוצה ג'לן דורן – הסנטר בן ה-19 שנראה מצויין אף הוא נגד הנבחרת – והשניים גרמו לנבחרת ארה"ב בעיות רציניות. "אהבתי זאת"" אמר סטיב קר. "הם הראו לנו מה שנפגוש כשהאליפות תתחיל". סטיב קר הוסיף:

"Cade looked great," Kerr said. "The injury is clearly behind him. It's just great to see him healthy, and he's a guy who can really control a game from that point guard spot with his !"size and physicality, and it's good to see him looking so healthy."

C

3. סטיב קאר "יבחן כמה אפשרויות של STARTING FIVE בגולדן סטייט"

Steve Kerr to look at 'all kinds' of Warriors starting combinationss

Tim Bontemp מ-ESPN מתחיל את הפוסט שלו עם המשפט הזה:

 Chris Paul has started all 1,214 regular-season games and 149 playoff games that he's played in his 18 NBA seasons.

אבל כפי שסטיב קר אומר, אמר, ויאמר, מאומה לא מובטח בגולדן סטייט 'עד סיום ה-TRAINING CAMP:

"I think that'll be a case where you get three weeks of training camp before that first game," Kerr told ESPN after Team USA's second day of training camp practice ahead of the FIBA World Cup later this month. "We'll just look at all kinds of different combinations.

סטיב קר ממשיך: "כריס פול הוא אחד הלוחמים המובילים ב-NBA לא רק עכשיו אלא אפשר להעמידו בשורה אחת עם הגדולים ביותר בעמדתו. אני יודע שהוא תמיד עלה בחמישייה ואולי הוא יעלה בחמישייה שלנו בפתיחת העונה. אך הוא יודע ומבין שישנן כל מיני אפשרויות. הוא יקבל את הדקות שלו. הוא תוספת אדירה לקבוצה. אבל אם זה יהיה כ-STARTER או לא זה ייקבע יותר מאוחר. הוא מבין ויודע זאת, והוא מוכן להיכנס ולתרום בכל צורה שהקבוצה תצטרך אותו בצורה היעילה ביותר".

בדבר אחד פול יעזור ביותר: לשמור על הכדור. בעונה שעברה גולדן סטייט הייתה אחרונה – שמעתם אותי נכון, א-ח-ר-ו-נ-ה בליגה בשמירה על הכדור עם 16 איבודי כדור למשחק. רק עבור זה הבאתו של כריס פול כדאית!

4. ג'יילן בראון מזהיר את הליגה -""YOU HAVEN'T SEEN MY BEST YET"

Jaylen Brown Issues Warning To The Entire NBA

מאז חתימת החוזה (המטורף לדעתי) על 304 מיליון ל-5 שנים עם הבוסטון סלטיקס, לא פסקו ההערות, ההלצות, ולעתים אפילו התלונות – כאילו זה הכסף של 'המתלוננים'.

אחת הבעיות לדעתי? הסטטוס של ג'יילן בראון לא נקבע. סטטוס זה לא EXACT SCIENCE אבל אנחנו יודעים שסטף קרי הוא סופרסטאר. אנטוני דייויס הואנ סופר סטאר. דמיאן לילארד הוא סופר סטאר. ג'ייסון טאטום הוא סופרסטאר. ג'יילן אינו סופרסטאר. הוא גם לא 'סטאר' – – הוא היכן שהוא בשטח האפור בין סטאר לסופרסטאר. משהו כמו קייל קוזמה למשל. ישנה עוד 'בעייה' – – שוב, כאילו זה הכסף שלנו; מצידי שישלמו לו 500 מיליון ל-5 שנים – – הוא אפילו לא השחקן הטוב ביותר בקבוצתו הוא. ג'ייסון טאטום הוא הנמבר וואן.

אולי זה למה הוא הרגיש צורך להודיע לנו ולכל 'המתלוננים' על גובה חוזהו: "אתם עוד לא ראיתם דבר בקשר ליכולתי האמיתית. כל השאלות בקשר לחוזה שלי יצרו מפלצת שעומדת לכבוש את הליגה. אני רק אומר. אני עומד להראות לעולם שאני שווה כל PENNY".

5. ריקי רוביו פורש מהכדורסל INDEFINITELY (לזמן בלתי מוגבל)

בהודעה לנבחרת הכדורסל הספרדית הוא מסביר שהוא פורש מכדורסל ב-NBA ובנבחרת ספרד כדי 'TO TAKE CARE' ב"בעיות מנטליות אישיות"

6. קיירי אירוינג מבקר את כל העולים על נבחרת ארה"ב שהפסידה פעמיים ל-SELECT TEAM

"אנשים מבקרים מבלי שיהיה להם מושג" אמר קיירי אירוינג. "השחקנים מנסים למצוא את ה-ROLE שלהם בקבוצה, ליצור קואורדינציה עם חברי קבוצה חדשים, והתוצאה הסופית כלל לא משנה. כל נבחרת ארה"ב אי-פעם שנבחרה לאליפות העולם או האולימפיאדה תמיד מפסידה ל-SELECT TEAM" (https://clutchpoints.com/mavs-news-kyrie-irving-hits-back-at-team-usa-criticisms-after-epic-fail-vs-select-team

7. סטיב קר מסביר למה הווריורס שנאו כל כך את כריס פול

Steve Kerr Explains Why Warriors Players Didn’t Like Chris Paul

אסור לתרגם. קראו זאת מילה במילה, בעיקר החלק על רג'י מילר:

You know, one of the funny things about this league is that you compete against people and especially if you see someone in the playoffs, over and over again like we did with Chris in Houston,” Kerr said. “And then all of a sudden you’re teammates or you’re coaching someone and you laugh at moments like this where, you know, you’re at each other’s throats for much of your career.”

“It reminded me a little bit of when I played. Reggie Miller and I played against each other in college and then the pros as well. I used to hate Reggie. And then we became broadcast partners and became great friends,” Kerr added. “I feel like that’s kind of how it’s going to be with Chris. We’ve all hated him, you know, because we were competing and he was so good. And now that’s our guy and we love him.”

8. תראו מה אשתו של טריי יאנג מאכילה אותו לארוחת ערב…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
29 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
6 באוגוסט 2023 3:52

אחלה מעורב מנחם,
ארוחת הערב של העכברוש🤣🤣🤣
את הילד שלי לא הייתי מאכיל ככה.
זה אמיתי?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
6 באוגוסט 2023 3:54

מזכיר לי את הג׳אנק של מקדונלנד.
חייבת להיות בדיחה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
6 באוגוסט 2023 5:57

רק בריאות לרוביו. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

ברוך רובין
ברוך רובין
6 באוגוסט 2023 6:22

תודה מנחם, אין שום דמיון בין לוקה לקניגאהם חוץ מזה שהם באותו גובה, לוקה הוא מפלצת פיזית הוא שוקל 250 פאונד ואין אף גארד בליגה שמתקרב לכוח שלו במיוחד בפלג גוף העליון. אתלטיות בNBA זה הרבה יותר מכמה גבוה אתה קופץ.
לקניגאהם אין קליעה. הילד שובר את הטבעות, והוא גם לא אתלט על.
.
הייתי מעתיק מילה במילה את גיילן בראון, מה הוא יגיד שהוא לא שווה את הכסף ועקץ את המערכת? זאיון שנה שעברה אמר שהוא ווינר…

אשך טמיר המקורי
6 באוגוסט 2023 7:37

גם אין לו כדרור

John
6 באוגוסט 2023 12:46

אתה מתכוון לג'יילן נכון?

אשך טמיר המקורי
6 באוגוסט 2023 12:56
Reply to  John

לקייד

ברוך רובין
ברוך רובין
6 באוגוסט 2023 14:37
Reply to  John

לא מסכים אשך, כדרור יש לו הבעיה זה כל השאר.

דדי
דדי
7 באוגוסט 2023 0:10
Reply to  John

עזוב נו, זה סקאוטינג ברמת כיתה ג…
שחקן נפלא שיתן קפיצה גדולה העונה אם רק החלים.

ברוך רובין
ברוך רובין
6 באוגוסט 2023 14:52

אין לו אתלטיות/ פיזיות חריגה והוא לא יכול לעבור את השומר באחד על אחד, אין לו קליעה, העידן של רכזים כמו סטוקטסון וקיד יצאו מעולם.
.
לוקה יוקיץ ואפילו הגרסא של לברון הזקן כרכז באליפות האחרונה … הם קודם כל סקוררים עליונים שיכולים לקלוע 30 נקודות בשינה, היכולת שלהם ליצור נקודות זה מה שעושה את הניהול משחק שלהם כל כך יעיל ומסוכן. בלי קפיצה משמעותית של קניגאהם ביכולת ליצור נקודות דטרויט בבעיה קשה.

Berch
6 באוגוסט 2023 7:17

תודה על המעורב מנחם
כואב הלב על רוביו… מקווה שיצא מזה.
והארוחה של טרה יאנג….. או שזה לא אמיתי או שאשתו נראית ממש ממש טוב
🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

אשתו של טריי יאנג צריכה בכלל לבשל? מה אין לו תקציב לשף פרטי? רחמים החוזה שלו גרושים לעומת החדשים 😁

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
6 באוגוסט 2023 7:39

תודה מנחם
ריקי רוביו אחד השחקנים האהובים עלי עד שפינטזתי שיגיע לבוסטון.
בראון יצטרך להוכיח השנה שהוא שווה את הכסף וקודם כל צריך לשפר את הכדרור.
אם הוא יאבד משמעותית פחות כדורים השנה וישים נקודה או שתים יותר, את שלו הוא עשה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
6 באוגוסט 2023 19:25

אל תבנה יותר מידי על שיפור של בראון.
יש סיכוי לשיפור אם הוא בא עם הגישה של השנתיים הראשונות.
אם הוא בא עם הגישה של השנתיים האחרונות
(חצי שיקוץ וכף רגל בצד החשוך) הוא הולך לעצבן אותכם למוות

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
6 באוגוסט 2023 8:04

לא צריך להשוות את קייד ללוקה.קייד פותח שנה הבאה מחדש.לוקה בליגה של יוקיץ, אמביד .
הוללה , בשנה הבאה, ויקטור, הולמגרן, וקנינגהם, וסקוט הנדרסון. ממש חגיגה!
כריס פול מחזיר את הלוחמים לתמונת האליפות.לטעמי אחת ההחתמות החשובות של הקיץ.
אשתו של יאנג לא חושב שבכלל מכינה אוכל.יש להם מספיק כסף כדי לאכול ארוחת פאר כל יום.זה סתם בדיחה.

golan
golan
6 באוגוסט 2023 8:57

תודה על המעורב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שטויות הwwe מייצר חח קייד דומה ללוקה כמו שאני דומה לסטף חחח. קר כבר מכין את התירוצים הןא יודע שבלי סטף ודוראנט הוא לא שווה הרבה.
תכלס אם קנדה ישחקו יחד הם נבחרת רצח הרבה יותר טובה מארהב מורי ושגא זה קו אחורי שאמור להרוג את כולם בטורניר האמת.
ארהב יקבלו בראש כל חוזי ה50 וה60 מיליון האלה שם יראו שהם מקבלים בראש מ5 מיליון 😉.
גם השופטים אני מקווה לא קיבלו מעטפות מהwweולא ישרקו זריקות ראש וכל הקרקס כי ביורו האחרון יאניס ולוקה התחילו לקבל שריקות כאלה גם בפיבא

Pitzo
Pitzo
6 באוגוסט 2023 10:03

תודה מנחם,

המשחק מול הסלקטד:
1. אין משמעות לתוצאה, זה היה רכבת של שחקנים עם הרכבים משתנים, בשני הצדדים. המאמנים בסהכ מנסים לבדוק התאמה של שחקנים, כדי לבסס רוטציות.
הסלקטד טים היא לא איזו אסופת קולגים, אלא שחקני נבא צעירים ומוכשרים, בגלל שגם נבחרת ארהב היא צעירה, אז ההבדל הוא קצת יותר נסיון אבל במשחק ממוצע הסלקטד יכולים לנצח בלי שום בעיה.
2. קייד: נראה בעל-בית, אתלט ממוצע מינוס, מסתמך על כח, גודל ושכל, ומקבל החלטות טובות מאוד, לא שומר גדול כרגע, בכ״ז מתי ששיחק היה הרכז הטוב במגרש. יכול בהחלט לחבר את דטרויט הכשרונית והצעירה ולמצות את הפוטנציאל של הפורוורדים.
3. צ׳ט: נראה יותר זורם עם המשחק מאשר בליגת הקיץ, כמובן מול תחרות הרבה יותר טובה. לא היה דומיננטי, נתקע הרבה עם הכדור לפעמים איבד והחטיא הרבה, כשניסה לחסום חטף בעיקר עבירות, כולל סל. ליד קסלר נראה ממש רזה. אבל פיזית נראה שחוזר לעצמו ולא חשש ממגע.
4. ג׳יילן גרין: לא אוהב אותו, שכונתי ואנוכי, אבל כשרון ענק, מצויין באחד על אחד, אתלט, עם אופי של אלפא. השנה עם מאמן חדש ושני רכזים חדשים אולי יבין איך לשלב את זה עם משחק קבוצתי.

נבחרת ארה״ב:
1. מבחינת כישרון הם במקום הראשון, אבל אין כרגע סופרסטארים או כוכבים מנוסים לסחוב את הנבחרת שדברים לא יעבדו
2. הם גם לא רצים שנים כמו נבחרות אחרות אז יהיה פחות מתואמים לפחות במשחקים הראשונים
3. מצד שני גם אין שחקנים בעייתיים שיגרמו נזק.
בקיצור לא מהנבחרות החזקות שארה״ב שלחה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 באוגוסט 2023 10:28

באסה על רוביו, מקווה שיחזור לעצמו במהרה.
תודה רבה מנחם

Lior
Lior
6 באוגוסט 2023 10:34

אני לא מבין את הפסימיות ביחס לנבחרת ארה"ב, גם אם הסגל רחוק מלכלול את השחקנים הטובים ביותר שלהם, זאת עדיין נבחרת עם עומק גדול ביחס ליתר הנבחרות, ואולי אין להם את יאניס או לוקה, אבל ברונסון, אדוארדס, ברידג'ס ואינגראם זה מספיק כוח אש, ולא שסביבם יש קוטלי קנים.
הגנה שמונהגת על ידי JJJ, וברידג'ס עם מספיק אתלטים ושחקנים זריזים סביבם היא לפחות חצי מתכון לניצחון.
ועל הספסל חוץ מסטיב קאר יושבים גם ספולסטורה וטיירון לו. זה חתיכת צוות אימון מעולה.
https://www.usab.com/teams/5×5-mens-world-cup/roster

אשך טמיר המקורי
6 באוגוסט 2023 12:57
Reply to  Lior

נבחרת מצוינת של שחקנים שבאים לשחק ולא לעשות פלופים

Don
Don
6 באוגוסט 2023 10:45

לגבי ג'יילן בראון: ראינו גם ראינו
לגבי אשתו של יאנג: במה היא שונה משאר אמריקה?

Dor
Dor
6 באוגוסט 2023 12:20

באסה הסיפור של רוביו, שיחזור מהר. מרגיש כאילו הוא איתנו כבר יובל

historyteacher
6 באוגוסט 2023 12:49

בפעמים שארה"ב עלתה עם שחקני ביניים, ולא עם הטופ של הטופ שלהם, היא לרוב הפסידה.
א. שאר העולם התקדם , ויש 3-4 נבחרות עם ערימה של שחקני נ.ב.א. מצויינים.
ב. שחקנים כמו ברידג'ס ורוב השחקנים האחרים הם אתלטים מעולים, שחקני הגנה מצויינים, אבל הם לא יודעים להוביל קבוצה. במשחקים שהכל ילך בקלות, הם יככבו, אבל כשיהיה משחק צמוד, הם ייחנקו. בגמר של אולמפיאדת 2008, אם קובי לא היה לוקח את המשחק עליו , ספרד היתה לוקחת.

אליפות 2010 היתה יוצאת הדופן, כששחקן יחסית לא-מנוסה (דוראנט) הצליח להתעלות ולהוביל קבוצה בינונית לתואר. בדרך כלל זה לא עובד.

ברוך רובין
ברוך רובין
6 באוגוסט 2023 14:54
Reply to  historyteacher

דוראנט ציט של המשחק, קלע מיידריינג אחד אחרי השני וקיבל על זה 3 נקודות.

The Oak
The Oak
6 באוגוסט 2023 14:16

זה אותו רוביו שלפני שנתיים טען שלא ישחק יותר בנ.ב.א כי אשתו רוצה לחזור לאירופה.
טיפוס…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
6 באוגוסט 2023 19:21

כריס פול זה ״הייל מרי״.
הבעלים השתמש במצב הנתון כדי לחסוך הרבה הרבה כסף(בצדק)
אני מאמין שאם הבעלים היה מאמין והולך על אליפות, דריימונד היה עף ופול הצעיר היה נשאר.
עם הגמד הם לא עוברים חצי גמר אזורי, וזה בסדר והגיוני.
החלטה עסקית טובה, וזה נעשה בלי לנענע את הסירה( הוותיקים)
דריימונד עוד עונה הולך לעוף ובעונת 25/6 הם הולכים לריבילד.

ירון, החלום
ירון, החלום
7 באוגוסט 2023 0:41

בס"ד
תודה מנחם..
קייד פוטנציאל, נראה לאן יגיע.
בראון, נחיה ונראה.
כטב לי על רוביו. אבל שיעשה מה שטוב לו ולמשפחתו.