מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.כיצד נבחרת ארה"ב לאליפות העולם ב-2023 יכולה להיעזר בהשראה של הנבחרת מ-2010

  • Tim Bontemps במאמר ב-ESPN מסביר כיצד נבחרת ארה"ב יכולה להעתיק את זו של 2010 ולנצח את אליפות העולם.
https://www.espn.com/nba/story/_/id/38122122/how-team-usa-draw-inspiration-2010-world-cup-squad-success

הנקודה העיקרית והחשובה ביותר?

אנטוני אדוורדס צריך להתחפש לקווין דוראנט של אז, ולסחוב על גבו צוות צעיר – ומוכשר מאד – שנראה מוכן לעשות את מה שהחברים שלי בשכונה הגרמנית בחיפה היו מכנים בשנות ה-40 המאוחרות 'הצעד הבא'.

לפני שהוא חתם את המקס שלו עם מינסוטה לפני כחודש הוא נשאל מדוע הוא הסכים לשחק עבור נבחרת ארה"ב באליפות העולם.

הוא ענה: "אני מאמין שאני מוכן עתה לקחת את משחקי לרמה הבאה. להיות המנהיג של צעירים טובים כמוני. להיות הקווין דוראנט של 2010".

מי שזוכר את אליפות העולם ב-2010 – וארה"ב בד"כ די מפשלת באליפויות העולם בכדורסל – אז, הרי אז, קווין דוראנט הצעיר הפך למנהיג הנפלא של צעירים אחרים כמוהו, ויחד הם זכו בזהב. אדווארדס מאמין שהוא יכול להיות ב-2023 מה שקווין דוראנט היה ב-2010.

"אני מוכן", הוא אומר."אני לא צריך לחכות לעונה שתתחיל. אני מוכן עכשיו לאליפות העולם. זה צעד גדול עבורי".

הקבוצה החלה להתאמן. משחק ההכנה הראשון הוא נגד פורטו-ריקו ביום שני. אחרי זה אימונים ועוד משחקי מבחן לפני המשחק הראשון באליפות העולם נגד ניו-זילנד ב-26 לאוגוסט במנילה, הפיליפינים.

בואו נגיד זאת במילים הפשוטות והנכונות ביותר: נבחרת ארה"ב היא נבחרת עם אפס נסיון בינלאומי. זאת ההזדמנות הגדולה עבור אדוורדס לעשות את הצעד הבא לקראת 'STARDOM', בדיוק כפי שקווין דוראנט עשה לפני 13 שנה כשהיה צעיר בן 21.

גם ב-2008 נבחרת ארה"ב 'המבוגרת' זכתה בזהב. כל שחקניה החליטו לשבת בחוץ באליפות העולם ב-2010. גם הפעם ארה"ב זכתה בזהב באולימפיאדה האחרונה בטוקיו ב-2020, אבל אף שחקן מהקבוצה המוזהבת לא משתתף הפעם באליפות העולם ב-2023.

לכן ישנם המכנים קבוצה זו כ-"נבחרת ב'", או 'REDEEM TEAM'. כולם, מלבד אנטוני אדוורדס והשחקנים עצמם.

"אז, ב-2010", אומר ג'רי קולנג'לו, מנהל הקבוצה, "פשוט נתנו את הכדור לקווין דוראנט והוא קלע":

"He just, you know, you got him the ball and he scored," Jerry Colangelo, Team USA's longtime executive director, told ESPN this week of Durant's 2010 performance. "It was as simple as that. I mean, there's no secret sauce with Kevin.

"He had the capacity and the desire to do whatever !it took and he did it."

הפעם זה שונה לחלוטין. אלף, אנטוני אדווארדס הוא לא קווין דוראנט. לא מדובר על 'טוב יותר' או 'טוב פחות' (הוא 'טוב פחות', מ.ל). מדובר על 'שונה'. אדווארדס שונה מדוראנט, ויש לו צוות 'שונה'. אני, מנחם לס, כותב בפשטות: לאנטוני אדווארדס יש צוות שחקנים טוב הרבה יותר מאשר היה לדוראנט ב-2010 אפילו שאף אחד בכל הרוסטר לא עשה את ה-ALL NBA: מספיק שאזכיר את טייריס הליברטון, ג'רן ג'קסון, וברנדון אינגראם בהתקפה

אחד המעריצים הגדולים של אנטוני אדוורדס הוא ה-CHIEF EXECUTIVE של הקבוצה האומר על אדווארדס ומשחקו נגד הנאגטס באליפות ה-NBA האחרונה"

"The way he played, the way he attacked, the decision-making that he made … he was unguardable," Hill said of Edwards in the playoffs. "No one could stay in front of him. His sort of understanding and reading the situation, I felt, was exemplary.He just put the team on his back

"


Edwards might have to do the same with this group, one that in addition to Haliburton, Jackson and Ingram features a versatile roster stocked with young talent. It includes guards Jalen BrunsonJosh Hart and Austin Reaves; forwards Paolo BancheroMikal Bridges and Cam Johnson; and centers Walker Kessler and Bobby Portis. However, the roster lacks in cachet that past groups provided, thanks in part to players such as Durant, Jayson Tatum and Devin Booker, who were on the Olympic team in 2021, but are sitting out the World Cup.

The increased competition across the basketball landscape is a factor, too, even with players such as Nikola Jokic and Victor Wembanyama not participating. It is unknown if Giannis Antetokounmpo — who would play for Greece, a group stage opponent for Team USA — will play after undergoing knee surgery earlier this offseason.

But there's plenty of talent that will be on display. The Canadians, led by Shai Gilgeous-Alexander and possibly Jamal Murray, have the deepest team they have ever fielded. Luka Doncic will be playing for Slovenia, the Australians have a preliminary roster featuring a record 10 NBA players — along with a hunger to finally claim an elusive international gold medal — while longtime mainstays Spain and France will remain as stiff competition.

בקיצור, השגת מדליית הזהב תהיה מבצע קשה ביותר. היא תדרוש מאמן בשיא כושרו (סטיב קאר שהחליף את 'פופ'). היא תדרוש שחקן שיתעלה לרמת סופרסטאר. אנטוני אדווארדס הוא הצעיר שיהיה חייב להתעלות ולשאת חבורת צעירים מוכשרת מאד על גבו. אין כאן כל שאלה: אנטוני אדווארדס חייב TO GET IT DONE. זו יכולה להיות פרשת הדרכים עבורו: הוא יכול לצאת מהאליפות כסופרסטאר חדש, יורש קווין דוראנט ושות', או עוד כוכב שניסה וניכשל.

2. הלייקרס חייבת כוכב אמיתי שלישי ליצור 'BIG 3' אמיתי. מי הוא? הנה הצעת טרייד וולידית ומעשית

Lakers Add New Star Point Guard To Round Out Their “Big 3” In Blockbuster Trade Proposal

Alex Hoegler מ-MSN הוא זה שמציע טרייד שלי נשמע מעשי מאד, DOABLE, שיכול לעזור לשני הצדדים:

Lakers Add New Star Point Guard To Round Out Their “Big 3” In Blockbuster Trade Proposal (msn.com)

הנה טרייד נועז, אבל מלא חכמה לדעתי, שיכול לעזור לשני הצדדים.

זה המצב קומראדים: פעם לקחו אליפויות עם סופרסטאר אחד: וילט צ'מברליין (לא שפילדלפיה לקחה אליפויות איתו…), ביל ראסל…לארי בירד… אח"כ בא הצמד מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן, ואחריהם לברון ג'יימס ודוויין ווייד, ודיברו על הצורך בשני סופר-סטארים. גולדן סטייט העלתה את הדרישה לשלושה סופר-סטארים – סטפן קרי, קליי תומפסון, ודריימונד גרין.

הנאגטס הורידה את המספר לשניים אבל ייתכן מאד שאם היא לא תוסיף שלישי הסיפור שלה נגמר.

היום, קומראדים, מדברים על הצורך ב'שלישייה גדולה'. הנאגטס? מוטב שתמצא שלישי, או שתפתח מתוךהרוסטר שלה – מיד וללא IF או OR – כוכב שלישי.

הלייקרס יודעת שהיא חייבת למצוא כוכב שלישי או לשנים הבאות היא תשאר תקועה בסיבוב השני של הקונפרנס שלה. לפחות ב-4-5 הפלייאוף הבאים, ואחרי זה – אחרי AD ולברון – רק שימון יודע.

העתונאי Alex Hoegler. ההצעה שלו היא טרייד ענק בו הלייקרס מקבלת גארד המוגדר כ-STANDOUT VETERAN להשלים את 'השלישייה הגדולה'. היה ברור לחלוטין בגמר המערב נגד הנאגטס שמה שחסר ללייקרס היה כוכב נוסף המשחק מאחורי לברון ו-AD, ושם הכוכב המנוסה שהגלר מציע הוא טרי רוזייר. עבורו הלייקרס יצטרכו לתת לשרלוט הורנטס את טאורין פרינץ וד'אנג'לו ראסל. ההורנטס יקפצו על ההצעה כי עם למלו בול הם לא צריכים את טרי רוזייר הלא צעיר, ומצד שני ד'אנגלו ראסל יוכל לפרוח בהורנטס כשוטינג גארד או סמול פורוורד.

ללייקרס?. ROZIER? he’s the type of player who’s thrived alongside James before.

We’ve seen Rozier succeed with score-first guards. If you can space the floor and create your own shot, you can thrive in a James-led system. Rozier ticks those boxes. The Lakers can’t make this move immediately. They just extended D’Angelo Russell, so they need to wait until the trade deadline to move him. That’s perfect.

Rozier was once among the better backup point guards in the league behind Kyrie Irving in Boston. But Rozier left the Celtics in 2019 to sign with the Hornets, where he was guaranteed !a starting role that he’s excelled

3. גלינרי שולח מסר נועז לבוסטון סלטיקס


Danilo Gallinari sends bold message to Celtics

דנילו גלינרי היה אורח בתכנית“A Cresta Alta,” בה דיבר לראשונה אחרי הטרייד הפוגע בו הוא נשלח לוושינגטון ויזרדס בטרייד אחרי שהוא השתמש באופציה שהייתה לו להישאר לעוד שנה בבוסטון. הכל קרה אחרי קריעת רצועת ה-ACL שלו שהושיבה אותו שנתיים, וכשהוא מלא מרץ ואמביציה לחזור סוף-סוף לשחק ולתרום, הוא נשלח לשחק באחת הקבוצות האחרונות – ולעתים, כבר היו שנים, שהיא הקבוצה האחרונה ברשימת השחקנים של "היכן אתה מעדיף יותר מכל לשחק לשחק".

Danilo Gallinari signed a two-year deal, worth $13.3 million with the Celtics in 2022. In early September of that year, Gallinari tore his left ACL. The forward never saw court time in Boston after he became a footnote in the trade that sent Marcus Smart to Memphis and .Kristaps Porzingis to the Celtics

גלינרי מרגיש פגוע. הובטח לו מקום ברוטציה של הסלטיקס ועתה זרקו אותו כאילו היה משא מיותר. הוא מרגיש הרגשה של רבנג'. כשתכנית המשחקים תפורסם, מיד אסמן את כל המשחקים נגד הסלטיקס. אני מתכונן להראות להם שהם נפטרו ממני מוקדם מדי. אנחנו נעלה בוושינגטון עם טיירוס ג'ונס בפוינט, ג'ורדן פול ב-2, קורי קיספרט ב-3, קייל קוזמה ב-4 ודניאל גפורד בסנטר. אני אעלה כרול פלייר ב-4, 5, ואפילו 3. אני מאמין שאוכל לפגוע בגאוות הסלטיקס הזאת. (את דני אבדיה הוא לא הזכיר, מ.ל).

4. הסרטון הזה של טים דנקן עושה WAKESURFING הולך וויירל

5. דמרכוס קאזינס מגחך על ההחתמה של כריס פול בווריורס

קראו בעצמכם. דבר כזה לא צריך תרגום (רק הערה: קאזינס, המשחק עתה בפורטו ריקו, וכריס פול, תמיד היו בכסאח:


I’m gonna be honest, I didn’t understand the Chris Paul trade,” said Cousins. “I looked at it as, ‘Maybe it’s the contract [of Jordan Poole, who was traded for Paul]. Maybe they want to free up the books for the next people.’ But as far as it being about basketball, the x’s and o’s on the court, I don’t really see that elevating the Golden State Warriors to be honest.

He is up in age,” Cousins added of the 38-year-old Paul. “You got rid of a youthful guy [Poole] for an aging veteran. I’m not taking away anything that Chris Paul has done throughout his career. I’m just speaking on this stage of his career. I don’t see him elevating the Golden State Warriors.

6. מכתב פרידה קצר של ג'ורדן על מכירת חלקו בהורנטס

Although we were not as successful on the court as I – and many of you – would have liked, I am proud of the things that we accomplished as an organization,” Jordan wrote.

Jordan added that he envisioned remaining a minority owner for years to come.

Although my love for the game of basketball and the NBA remain strong, now is the right time for me to hand over the reins and focus on my family, my personal interests and some new challenges,” Jordan added. “I’m excited to see what the future holds, and I look forward to supporting the team and the community in my new role for many years to come.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
31 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
FAN
FAN
4 באוגוסט 2023 3:08

מדהים איך קאזינס נעלם כלא היה..וואו.. סיפור הזיה
תכלס הוא צודק לגבי פול את פול, אבל עם החוקים של הליגה הזאת הכל הגיוני איכשהוא
תודה רבה

MBK
Editor
MBK
4 באוגוסט 2023 7:11

האמריקאים צעירים מדי וברגע שיקלעו לפיגור הם יפשלו
הזדמנות לראות אם סטיב קר באמת מאמן כל כל גדול
הלייקרס לא זקוקים לטרייד על טרי רוזיר שכנראה רוצה לברוח משארלוט
כדאי להם להמשיך לרוץ על הסגל הקיים, בשליש האחרון של העונה הם היו מהקבוצות הטובות בליגה

asaf
4 באוגוסט 2023 7:29

תודה מנחם.דאנקן נראה שמור היטב, אולי אפשר לעלות אותו לצד וואמבי שיעשה לו חניכה 😁

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוגוסט 2023 10:28
Reply to  asaf

גלישה על שובל גל שמעלה סירת מרוץ עדיין לא ניסיתי אבל זה בתכנון.
נראה שטימי מתרכז בלהשאר בשוומ"ש על הבורד כלומר יש לו עדיין לאן להתקדם.

Yp
Yp
4 באוגוסט 2023 7:30

בוקר טוב לכולם ושוב המון המון תודה למנחם על המעורבים הנפלאים האלו .
מסכים בהחלט שיש כאן הזדמנות גדולה לאנטמן , הנבחרת הזו עם סגל חלש מאד , חלש יותר מאשר במונדובסקט הקודם , אבל לתחושתי יש בה רעב שלא היה בסגל הקודם , מה שגורם לי לחשוב שתהיה דומה יותר לנבחרת של 2010 , שהיתה מאד מאד רעבה , מאשר לנבחרת של 2019 .
אגב , אני צופה בימים האחרונים במשחקי הנבחרת מ-2010 ו-2012 , חייבים לציין שגם ראס היה מצוין מהספסל בשני הטורנירים האלו .
לגבי קווין , כתבתי פה בעבר מספר פעמים , שהמשחק שלו יותר תואם את הכדורסל הבינלאומי מאשר כל שחקן אמריקאי אחר ב-15 השנים האחרונות . אני אפילו חושב שהוא שחקן פיבא יותר טוב מאשר הוא שחקן נבא . אם אנטמן הצעיר גם יפגין כזו הסתגלות , יהיה לנבחרת נכס להרבה שנים . מאחל לו הרבה הצלחה .

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
4 באוגוסט 2023 7:50

אדוורדס לא מנהיג. התוצאות שלו במיניסוטה ממש לא משכנעות.למלו בול שנבחר 2 מקומות אחריו נחשב לדעת רבים לשחקן הטוב יותר בדראפט .
הנבחרת לאליפות , אוסף של שחקנים לא מגובש,די מקרי . מנסים ליצור כוכב מלאכותי לחבורה הזו.לא רואה אותם כזוכים באליפות.לא בטוח שיגיעו לגמר.
רוזייר לא מסוגל גם כשחקן מסייע להביא אליפות לשום קבוצה.
לברון בגיל מבוגר עדיין כוכב גדול. פול לא יהיה כוכב גדול אבל הוא יכול להיות הדבק, שעל כך נחוץ ללוחמים.

שלהבת
Editor
4 באוגוסט 2023 8:00

תודה רבה מנחם, נגעת בהמון נושאים מעניינים.

Berch
4 באוגוסט 2023 8:01

אחלה מעורב
אם הנבחרת הזו תיקח אליפות זה יהיה מפתיע….
אולי שיזמנו גם את כריס פול וסקארי טרי
וכרמלו
🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
4 באוגוסט 2023 8:04

קיבלתי טלפון היסטרי מחבר אוהד הסלטיקס.גלינרי הולך להרוג אותנו. איך נזכה באליפות?
גלינרי יודע שבשעמום של אוגוסט יקשיבו לו.כשיתחילו המשחקים ישכחו ממנו.
לארי בירד לא היה כוכב יחיד .מקהייל ופאריש היו שותפים מלאים לאליפויות של הסלטיקס.לצמברלין היה חסר לרוב כוכב נוסף ולכן שלל האליפויות שלו רזה.לגורדן ופיפן חייבים לצרף את רודמן.
ללברון , וויד . היה שותף נוסף מאוד בכיר, כריס בוש.גם ביל ראסל לא לקח אליפות לבד , היתה סביבו חמישיה שלמה של כוכבים.גם מגיק שמשום מה לא נזכר לקל אליפויות עם סקייהוק וגיימס וורתי.מצטער תיאוריה לא נאמנה לעובדות.

דן רוזנבלום
4 באוגוסט 2023 8:52

תודה על עוד מעורב טעים ביותר…
סוף שבוע נעים מנחם ולכל הגולשים.

עגל
עגל
4 באוגוסט 2023 9:14

תודה מנחם על המעורב. אנחנו מעריכים את ההשקע בשעות המאוחרות של הערב/לילה.
סקיירי טרי הוא כוכב? בחייך, שחקן לא רע וזהו.
גלינארי כבר לא יעשה שום דבר משמעותי בליגה, אולי הברקה זו או אחרת, אבל הוא מבוגר מדי.
קאזינס צודק לגבי הגיל של כריס פול; מבחינת כדורסל יש לו עדיין והרבה.
קרמיט יכול להיות המנהיג של נבחרת ארה"ב. הוא שחקן מאוד חזק שיהיה לארופאים להתמודד איתו. מצד שני, חסר ניסיון.
צפו להרבה מהלכי ראש בקיר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 באוגוסט 2023 10:02

תודה רבה מנחם

historyteacher
4 באוגוסט 2023 10:37

תודה, מנחם.
זו אכן נבחרת חלשה מאוד. דוראנט הוא טופ-5 היסטורית בעמדה שלו. אדוארדס? נו… זה לא. הסיכוי שלהם לא יותר גבוה מאשר אוסטרליה, קנדה וצרפת. היסטורית _ב-30 שנים האחרונות), ללא התגייסות של המיטב של הנ.ב.א., הנבחרות האמריקאיות מתקשות מאוד

דה שוט
דה שוט
4 באוגוסט 2023 10:54

תודה מנחם אחלה מעורב.
לגבי אדוארדס – שמתי עליו את הז'יטונים שלי כבר בשנה שעברה, הוא היה טוב אך לא מספיק, מאמין שאם לא היו פוגשים את דנבר בסיבוב הראשון מיני יכלו לעבור סיבוב. השנה הם יהיו חזקים, אני צופה להם סיבוב שני או שלישי. אדוארדס יהיה כוכב גדול.
כריס פול עם סטף יהיה תענוג, אבל הוא כבר מבוגר מדי בשביל ריצות ארוכות. אני חושב שזה גימיק שיווקי – בין השאר – ויהיו שם עוד שינויים. אם הוא יהיה בריא אז ג"ס יהיו קבוצה קשוחה (תמיד היו) ויהיה קשה מולם בפלייאוף.
ובאשר לדוראנט – בפייסבוק כל הזמן מריצים חמישיות-כל-הזמנים ודירוגים למיניהם. בכולן דוראנט מככב בטופ של הטופ עם כל הגדולים למרות שההישגים שלו נופלים מהם. ההתייחסות ל-"מורשת" בארה"ב שונה – לדעתי – מזו שכאן (בהופס למשל). הם מסתכלים פחות על הישגים קבוצתיים ויותר על השחקן עצמו. כשבאים להרכיב חמישיית כל הזמנים או את החמישייה הכי חזקה (זה הכי מעניין) מחפשים את השחקנים הכי טובים ולא את ה"מנהיגים" או "ווינרים" או "אלופים" וכל התארים המצחיקים האלה. מייקל היה "אלפא", "מניהג", "ווינר" ובלה בלה בלה הכל נכון – אבל הוא היה גם הכי טוב מקצועית! קפץ הכי גבוה, היה הגארד הכי חזק פיזית, קלע הכי טוב מחצי מרחק, כדרר חזק, ידע למסור, ושמר הכי טוב עם הרגליים. קובי חריג בעניין הזה גם עקב הטרגדיה אבל גם לפני – כיוון שהיה כריזמטי בצורה יוצאת דופן. כשמחפשים את השחקן הכי טוב בכל הזמנים לעמדה מספר 3-4 אז דוראנט לגמרי בטופ של הרשימה הזאת, עם לברון, דאנקן ובירד.
בקשר לאליפות 2010, זה היה לפני שהזיזו את קו ה-3 אז היה צריך לאסור עליו לשחק. הוא פשוט קולע מידריינג' בדופק של אימון ומקבל על כל זריקה 3 נקודות. חחחח… מה זה זה?
https://www.youtube.com/watch?v=qJOMx0903l0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לדוראנט פשוט יש,קליעת עילית ולכן תפר הוא בא לכדורסל ולקלוע לא לזריקות ראש ושטויות למרות שבסאנס התחיל לזרוק ראש ולעוף לריצפה. אדוארדס אין לו את הקליעה הזאת. האירופאים יקשו עליו מאד שם לא יקבל שריקות אוויר

thetroll
thetroll
4 באוגוסט 2023 21:24
Reply to  דה שוט

דוראנט ברמה ההסטורית זו בעייני אחת הקריירות הכי מפוספות בליגה. מזל שהיה לו את שת שתי העונות הללו עם הלוחמים אלרת יש מצב שהיה סוג של ברקלי שחקן ענק שפורש בלי כלום . אני חושב שהוא הסמול פורוורד הטוב בהסטוריה. הוא פשוט פיספס קריירה שלמה בגלל מי ששיחק איתו:
1. ראס – שהיום ברור לכולם שאיתו אי אפשר לזכות בכלום. אני גם נפלתי במלכודת של ראס הרבה שנים עד שהתפקחתי.
2. קיירי – שבעצם לא שיחק איתו בגלל הקורונה.
בנוסף הפציעה המטורפת באכילס.
עכשיו הוא בפיניקס. לדעתי הם מועמדים ברורים לאליפות. העונה הזאת יכולה לקבוע הרבה לגבי המורשת שלו ומקומו ההסטורי.
נתפלל בשבילו ובשביל פיניקס שפשוט יהיו בריאים. הם לא צריכים יותר מזה כדי לקחת אליפות וזה לא רק הביג 4 שיש להם. הם הביאו גם כמה שחקני עומק משמעותיים. נראה.

רן הנרגן
רן הנרגן
4 באוגוסט 2023 22:32
Reply to  thetroll

אתה מקל איתו. זה האפי שלו שדפק אותו. הוא לא מנהיג.

thetroll
thetroll
5 באוגוסט 2023 15:45

זה לא מבחן מנהיגות. מה שדפק אותו זה השנים עם ראס. וכשהוא העז לצאת מהחיבור ההוא הוא עבר כזה מסע השמצות זה פגע לו מאוד בתדמית שילם על זה מחיר כבד – המנטרה היא שזה בגלל שעבר לאלופה אבל זה נכון רק ברמה החלקית – בהעיה המרכזית היא הפרידה מראס שנתפסה כנסיון לקנות תואר. בחיגה הזאת מצפים ממך שתיקח אליפות עם הקבוצה שבחרה אותך בדראפט משום מה ללברון מותר היה לעבור לדוראנט לא. . מסכים שהוא לא מחודד והוא לא מנהיג וככל שהשנים עוברות אני פחות אוהב אותו. לא סובל את המסע שלו לעידוד השימוש בקאנאביס הדבר הזה בסוף דופק את המוח. אני נגד סמים.

דה שוט
דה שוט
4 באוגוסט 2023 22:59
Reply to  thetroll

אני איתך, וגם רן צודק עקרונית. זה שילוב.

ברבור שחור
ברבור שחור
4 באוגוסט 2023 11:55

אף אחד פה לא הולך לדבר על ההפסד של ביל לנער בן 16 ?
זה בכלל נכון ?

עמיחי קטן
Admin
4 באוגוסט 2023 16:20

כנראה שלא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
4 באוגוסט 2023 12:04

גו טימי, גו 🏄🏄🏄
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 באוגוסט 2023 14:54

יופי של מעורב מנחם,
אדוורדס די דביל מה שראיתי, אולי ני טועה.
נראה לי שהוא הולך להתרסק, האמת מי שמצהיר הצהרות בומבסטיות בדרך כלל נכשל.
גלינריממש שמוק, שיגיד תודה ויסתום,קיבל כסף כדי לנופף מגבות, פצוע ,זה נכון,אבל הוא הפך לנטל מוחלט,למה שבוסטון תמשיך לשלם על לולב?הם מנסים לזכות באליפות.
רוזייר לשליייקרז יכול להיות אחלה, הם ימצעו סחורה בשוק, הבעייה ששני ה״כוכבים״שלהם גמורים.
מנחם, בבקשה לא לעזור לבבון והגבון, גם ככה הם מקמבנים מהצד ומתחת לשולחן.

trusttheprocess
trusttheprocess
4 באוגוסט 2023 18:21

דיאנג'לו ראסל מקסימום יכול לפרוח כמו הצמח המטפס הזה שרואים על בניינים ואז באים איזה שני מקסיקנים עם בלו טורץ' ושורפים אותו

אהרון שדה
Editor
4 באוגוסט 2023 18:59

תודה מנחם אני זוכר מאד טוב את האליפות ההיא ב 2010 שכן היו אלו המאמרים הראשונים שלי באתר
ובכלל הטורניר הראשון מאז נכנסת לאתר
הכוונה לאחר שקנית אותו הימים קצת אחרי המעבר של לברון למיאמי .

thetroll
thetroll
4 באוגוסט 2023 21:13

מנחם איזה מעורב מעולה אני שואל את עצמי איך מתוך הישימון (מדבר ציה) של הקיץ הלוהט והאין סופי הזה הזה אתה מצליח לתת כאלה מעורבים מעניינים ומשובחים?…
קאזינס- צודק. כריס פול: 1. גמור 2. אין לו שום דבר לתת ללוחמים. הלוואי ואתבדה.
האנט מן – נחיה ונראה – הוא לפחות מנסה להתנהג כמו בחירה מספר 1 – תשווה אותו לשחקנים כמו קאט או איטון ברור שהוא יותר דומיננטי – עוד לא החלטתי אם הוא מנהיג. מדהים כמה כשרון יש בארהב זה נבחרת של כוכבים tier 3 ואולי אפילו tier4 ועדין לא הייתי מהמר נגדם בשום אליפות.
גלינרי – ענק אבל אני מסכים שזה יותר עניין של תשומת לב.
טרי רוזיר לא שחקן כינור שלישי אולי רביעי ובכל מקרה זה לא יעזור ללייקרז. הארגון הזה במבנה הנוכחי שלו סיים את תפקידו ההסטורי.

דה שוט
דה שוט
4 באוגוסט 2023 23:02
Reply to  thetroll

אכן הרבה מאוד כישרון בארה״ב ורק 330 מיליון. מעניין

thetroll
thetroll
5 באוגוסט 2023 15:48
Reply to  דה שוט

לגודל יש משמעות אבל.. איסלנד מדינה של 100 אלף אנשים זכתה באליפות אירופה בכדורגל. יש גם איזה 180 מליון רוסים. איפה הם ואיפה האמריקאים. זו פשוט מדינה אחרת. הם עושים דברים טוב.

דה שוט
דה שוט
4 באוגוסט 2023 23:00

שמעון יפה כתבת למעלה – לדוראנט יש קליעה במובן הכי רחב של המילה. חחחח רק סטף וקליי קולעים ככה בווליום כזה.
תראה את זה – מה אומר?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02gckwgCLG1vDXArDMVTK67rcHjDpKo19a5EvM9sWNBaNnfKwmrCrwmgK6c5P6RV1Al&id=100064814465224&mibextid=qC1gEa

ירון, החלום
ירון, החלום
6 באוגוסט 2023 18:10

בס"ד
תודה מנחם, מעורב משובח.
בעיניי ארצות הברית לא פייבוריטית.
טרי רוז'ייר, נחמד, אבל הלייקרס צריכים כוכב צעיר, שיעמוד על הרגליים.