מה התרגיל, אריק?

אנחנו כבר עמוק בתוך סדרת הגמר, ניתן לומר שהספארס למדו את ההגנה של מיאמי ומסוגלים לבצע את משחק המסירות בצורה עוד יותר מהירה ועוד יותר יעילה וכנראה תגיע ל 100+ נקודות גם במשחק הבא.

אבל, אם בהגנה אתה צריך להגיב ליריב הריי שבהתקפה אתה תלוי בעצמך, אז מה התרגיל אריק?

בניגוד לאוקלוהומה למיאמי יש תרגילי התקפה שלא כוללים רק בידודים של לברון ווייד, הם יודעים לבצע פיק אנד רול שמוציא את בוש ואלן לקליעות או מוצאות איש פנוי מתחת לטבעת אז למה הם לא משתמשים בארסנל התרגילים האלו? יכול להיות שההיט תחת יותר מידי לחץ שלברון וייד ואלן מנסים להציל את המשחק לבד? או יכול להיות שלברון סומך על היכולת שלו יותר מאשר על המאמן שלו? האם הוא חוזר לדפוסיי ההתנהגות שאפיינו אותו בתקופת קליבלנד?

במשחק 2, LBJ הוציא קליעות שלא יאומנו מחצי מרחק ומהשלוש עם יד על הפנים תוך כדאי סיבוב, למרות שמדובר באחד מ-2 השחקנים הטובים על הפלנטה היום אלו זריקות של אחוזים נמוכים, והאחוזים התיישרו במשחק 3-4. לגביי וייד אני אשאיר את השורה רייקה.

בין משחק 3 ל – 4 אריק ספולסטרה אמר בדיוק את זה לשחקנים ותחילת המשחק אופיינה במשחק התקפה שניסה להיות מסודר מול הגנה מאד מאד מסודרת וקשוחה וראו זה פלא, מיאמי הימרה את ההתקפות שלה לנקודות באחוזים טובים, אבל, היה אי סדר בתנועה על המגרש של מיאמי.
שחקנים לא נכנסו לחסימות ולא זזו למקום הפנוי הגדיל לעשות בוש שפשוט היה עצלן ולא זז… ושוב הנקודות הגיעו מיכולת אישית של לברון וריי אלן. ברבע השני ההתקפה של מיאמי כבר היתה סטטית לחלוטין. ברבע השלישי לברון קיבל נגיעה אלוהית, כמו במשחק 2 אבל זה כבר היה מאוחר מידיי וקצר מידיי.

בשביל לחזור להתמודדות ההיט חייבת להתחיל לזוז בהתקפה. לחסום לפנות קווי פריצה, לזוז למקומות הנכונים. אני לא חושב שאריק ספולסטרה הוא מאמן גרוע אבל בנקודות המשבר הנוכחי השחקנים לא מקשיבים למה שהוא אומר כבר 2 משחקים רצוף. מיאמי שווה יותר מ 86 נקודות למשחק, ואת זה בדיוק אריק ספולסטרה צריך להוציא מהקבוצה שלו.

הסדרה הזאת הולכת להיות מוכרעת לא על סטאר פאוור אלא על הקבוצה היותר מאומנת על המגרש ולאריק ספוסטרה יש מה להציע בנושא אז מה התרגיל, אריק? איך תכניס יותר כדורים לסל?

 

 

– – –

עברו כבר שבועיים מאז סדרת גמר המערב וסם פרסטי עדיין לא החליף את ברוקס. כמה זמן יעבור עד שאוקלוהומה תקבל מאמן אמיתי?

– – – –

אגב גמר המערב ולאור יחסיי הכוחות בין אלופת המערב למזרח. איזה עוד קבוצות מערביות היו יכולות לנצח את מיאמי?

 

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. כל 8 הקבוצות שעשו את הפלייאוף במערב מסוגלת לנצח או למתוח את מיאמי לפחות ל 7 משחקים
    האופי הפחות טוב של אוקלהומה והקליפרס יכל להיות להן לרועץ
    דאלאס מתחה את הספרס ל 7 משחקים
    ממפיס יכלה לטחון את מיאמי בצבע ללא רחמים
    גולדן סטייט יכולה לנצח כל קבוצה בליגה כשהיא בריאה
    פורטלנד ויוסטון יכולות לנצח את מיאמי , שוב אופי קצת חלש בעיקר אצל יוסטון .
    הספרס קורעת את מיאמי לגזרים

  2. העניין בהרגל שלוקח זמן אבל בסוף אתה מתרגל
    על סאן אנטוניו רואים שהם מתורגלים במסירות.
    אולי קצת יותר מדי כמו שציינו פה אחרי משחק 2…
    מיאמי לא יצליחו ללמוד בשאר שנותר.
    ולברון לא יקלע יותר מ 50-60 למשחק
    מי ותן והקבוצה הקבוצתית תנצח
    ולברון יקבל את ה MVP… הראשון לדעתי מאז ג'רי ווסט שהוא לא מהקבוצה המנצחת
    מענין

    1. אין שום סיכוי שלברון יקבל MVP. ג'רי ווסט קיבל את ה MVP כי הוא סיים את הסדרה של 7 משחקים צמודים עם ממוצע של 38 נקודות, כולל משחק 7 מטורף של:
      p42 points, 13 rebounds, 12 assists
      הסדרה הזו תסתיים ב 5,6 משחקים, לאונרד כנראה יזכה בזה

  3. עידו, יפה.
    אני חושב שהאחוזים, בינתיים, לא ממש התיישרו. הוא ממשיך לקלוע מבחוץ באחוזים גבוהים מדי, שהוא לא הוכיח לאורך זמן שהוא יכול לעמוד בהם. לפיכך, הניחוש שלי הוא שמשחק 5 יהיה הגרוע שלו עד כה והאחוזים ירדו משמעותית. זה כמובן חדשות רעות להיט, כי אין להם סיכוי לנצח בלי זה.
    יותר מ-60% לשלוש? לא לרדת מ-50% מהשלוש בשום משחק? זה לא ג'יימס, עם כל חיבתי אליו.

  4. עידו בסוף אני יצליח לכנע אותך שהבעיה היא בפרסטי… לגי המערב אז כמובן שאף קבוצה לא הייתה מנצחת את מיאמי כולל דן אנטוניו ואחרי הקאמבק שלהם נקבל פוסטים מפה ועד השמיים על איך לברון עבר את מייקל והוא כבר היום השחקן הטוב ביותר שהיה אי פעם

    1. פרסטי צדיק. אל תגע לי בו.
      אני אולי לא מעלה פוסט כל יום, אבל אני אמשיך לחפור בשאלה מתיי יוחלף סקוטי עד שסם פרסטי יעשה משהו בנידון. אני מרגיש שזו החובה שלי בתור אזרח כדוה"א.

    1. אין פה שאלה בכלל, אבל הייתי רוצה שמיאמי תופיעה לתחרות…
      בינתיים היא נוכחת לא נוכחת באולם שבו משחקים.

      גם דאלאס גם פורטלנד (בקצת) וגם OKC הראו יותר אופי ויותר התנגדות

  5. בלי אריק ספולסטרה הקבוצה הזאת בכלל לא היתה עוברת סיבוב ראשון, מנחם ספר להם איזה מאמן דגול הוא. מוציא את המקסימום מהרוסטר המינימליסטי של ההיט כבר ארבע שנים ברציפות.

  6. אני לא רוצה להישמע כמו פסיכולוג בגרוש, אבל אחרי שהספרס עושים בהיט כאוות נפשם בהתקפה, ההיט עולים בהרגשה שהספרס חכמים ומוצלחים יותר, וששום תרגיל לא יעבוד.
    ההיט מזכירים לי ילדים קטנים. הם לא מסוגלים גם לשחק מהספר וגם יצירתית, רק דבר אחד בפול כוח.

  7. רמת הביצוע של הספרס בשני המשחקים האחרונים הזכירה לי את ברצלונה בכדורגל בימיה הגדולים עם הטיקי טאקה – ממש כמו משחק מחשב. אף קבוצה לא יכולה לנצח רמת ביצוע כזאת. השאלה היא האם הם יכולים לשחזר שוב את אותה הרמה ועד כמה מיאמי פגועים מנטלית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט