מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1. נבחרת ארה"ב בכדורסל מרגישה שהיא ח-י-י-ב-ת את ג'ואל אמביד כדי להבטיח זהב באולימפיאדת פאריז 2024

76ers Joel Embiid records 24th 35-point game this season, most by center since Moses Malone

בפעם הראשונה בקיץ הבא ג'ואל אמביד רשאי (ELIGIBLE) לשחק באולימפיאדה. ה-MVP של ה-NBA זכאי לשחק עבור שלוש ארצות בהן ישנה לו אזרחות: בקמרון בה נולד, בצרפת, האם הבכירה של קמרון, ובארה"ב בה קיבל אזרחות.

בקמרון הוא לא ישחק גם בגלל שהיא כנראה לא תוזמן לאולימפיאדה בכדורסל וגם בגלל שהיא חסרת סיכוי אם – בעזרת השם של קמרון והרבה מזל – היא כן תעשה את האולימפיאדה. נשארו צרפת וארה"ב. לצרפת שני סנטרים – רודי גובר וויקטור וומבי. הסנטר האמריקאי הטוב ביותר הוא ברוק לופז, והוא התחיל בירידה מראש הגבעה, לא שראש הגבעה שלו היה מגדל אייפל.

מאז שהוא הפך לאזרח אמריקאי לא הפסיקו לשאול אותו עבור איזה קבוצה הוא מעדיף לשחק ועד עתה הוא לא נידב תשובה. בימים שבנבחרת ארה"ב שיחקו מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון, לארי בירד, ושאר הכוכבים איש לא היה מטריד שחקן כאמביד כי אז נבחרות החלום של ארה"ב יכולות היו לשחק עם סנטר בינוני או ללא סנטר כלל. ב-1992 למשל הסנטרים פטריק יואינג ודייויד רובינסון היו נטל יותר מאשר הכרח.

אבל היום – אוקיי בשנה הבאה כעת חיה – המצב הוא אחר לחלוטין. אין מייקל ג'ורדן ושות', ולברון ג'יימס את סטפן קרי, ושאר הסופרסטארים יהיו זקנים מדי. הכוכבים החדשים? הם עדיין לא כוכבים. סקוט הנדרסון או התאומים אאוסר ואמן תומפסון הם צעירים מדי. הנבחרת תהיה חייבת להתרכז בשחקנים בני 21-22 עד 30, ואיזו קבוצה שלא תבחרו תהיה חייבת סנטר כג'ואל אמביד כדי להתמודד עם היוקיצ'ים של העולם. אז זה המצב:

Team USA Basketball Managing Director, Grant Hill, has contacted Embiid about their interest in 2024. Hill went on SiriusXM NBA Radio and said he was unsure where Embii’d head is at. They would love to have him play for Team USA, but the French have just as strong of a chance to land him.
Joel Embiid would be a massive pick-up for Team USA in the 2024 Olympics

צרפת, הנבחרת המתחרה נגד ארה"ב על אמביד היא – וגם הייתה באולימפיאדה הקודמת – היריבה הקשה ביותר של ארה"ב. באולימפיאדה היא ניצחה את ארה"ב במוקדמות, ובמשחק הגמר נתנה לארה"ב ריצה טובה על הכסף שלה, עם COMEBACK ברבע האחרון שכמעט ניצח לצרפתים את המשחק. וב-2024 יהיה לצרפתים את Victor Wembanyama עם שנת נסיון ב-NBA בכיסו.

ג'ואל אמביד אמריקאי באולימפיאדת 2024 הוא חובה!

2. אמביד לווריורס?

 Lee Tran of Fadeaway World מציע טרייד של אמביד לווריורס כדי לתת צ'אנס גם לווריורס וגם לסיקסרס להגיע לגמר ולנצח.

מיד התעוררה השאלה במוח של הפרופסור 'אם השתיים תגענה לגמר, כיצד השתיים תנצחנה'. אז מיד ראש הפרופסור הגיע לפשרה המתבקשת: הווריורס (או הסיקסרס) ב-2024, ואז ב-2025 זאת מהשתיים שלא ניצחה ב-2024.

בקיצור, אמביד לווריורס ב-BLOCKBUSTER TRADE שיביא לסיקסרס את אנדרו ווויגינס, ג'ונתן קמינגה, קוון לוני, גארי פייטון ג'וניור, ובחירות דראפט סיבוב ראשון ב-2027 ו-2029. לווריורס תהיה 'רביעייה גדולה' של אמביד, סטפן קרי, קליי תומפסון, ודריימונד גרין – שכל מה שהיא צריכה זה שחקן נוסף טוב (ולווריורס ישנם כמה כאלה) ולסיקסרס יהיו את כל הנ"ל, פלוס טייריס מקסי ושאר שחקני הסיקסרס, כולל ג'יימס הארדן שיקפוץ על ההצעה כשתהפוך לדבר אמיתי כי הוא יידע שעם וויגינס, קמינגה, לוני, גארי פייטון, ושאר שחקני הסיקסרס, ישנה לו אליפות כמעט בטוחה.

3. מה חדש בפיניקס 'א': החתמת אודוקה Azubuike

אודוקה אזובייק (Azubuike) שיחק 4 עונות עם הג'ייהאוקס של אוניברסיטת קנזס ואז נבחר 27 ע"י יוטה ג'אז בדראפט של 2020.


הקיץ הוא היה שחקן חופשי ופיניקס החתימה אותו על חוזה TWO-WAY. אומרים על הניגרי הענק הזה (2.12 מ', 110 ק"ג) שהוא פוטנציאל רציני שעד עתה לא נראה מה באמת יש לו

3. מה חדש בפיניקס "ב": Mat Ishbia, הבעלים – – "אנחנו נצטיין בכל דבר שנעשה מעכשיו והלאה"

בראנץ' – ארוחת בוקר/צהריים ב-FOUR SEASON PENTHOUSE במנהטן. יושבים שם קמייב ביל, אשתו של בראדלי, בראדלי ביל, ג'יימס ג'ונס, נשיא הקבוצה, המנכ"ל ג'אש ברטלשטין, בעל הקבוצה מאט אישביה, והמאמן החדש פרנק ווגל. כולם הוטסו יום קודם למנהטן בג'ט פרטי. לאירוע הוזמנו המובילים בטיווי ועתונאים בכירים ביותר שניבחרו בפינצטה. הפגישה לא פורסמה למפרע כדי למנוע הפרעות.

הפגישה הייתה לשבת לחגוג בתפוח הגדול את הצטרפותו של בראדלי ביל לקבוצה, ולהסביר לכל מי שרוצה לשאול כיצד הצטרפותו של ביל לקבוצה שמשחקים בה קווין דוראנט ודווין בוקר תהווה את החלק האחרון בפאזל שכותרתו צריכה להיות "הצטיינות ברמה הגבוהה ביותר מעתה והלאה".

אישביה הגיב לעתונאים: "אני לא חי באיזה עולם אחר. אני יודע על ה'סינדרום של בעל הקבוצה החדש' – או שבעל קבוצה חדש רוצה מיד לעשות שינויים כאילו שהוא יודע מה טוב לקבוצה, או שהוא אומר, 'אני הבעלים'; אתם המומחים. אתם תעשו את העבודה".

אני אחר. קראתי, דסקסתי. אני לא יודע בקשר לבעלים אחרים אבל אני מאמין שיש לי מספיק ידע בכדורסל שאוכל לדסקס עם ג'יימס (ג'ונס), ג'אש (ברטלסטין) ופרנק (ווגל) עניינים על הפרק באותו LEVEL שלהם. לא אחליט על דבר מבלי להתייעץ, ולחשוב על כל הצדדים וההיבטים בכל החלטה. הרצון שלי הוא למצויינות נמשכת ורמה גבוהה של כדורסל בכל הרמות. כמובן שבאליפות זוכה רק קבוצה אחת אבל אנחנו נהיה בשיחה ובאירוע כל עונה. תמיד נהיה פקטור חשוב במרוץ לאליפות".

הוא יכול לומר מה שהוא רוצה על דסקוסים בכל הרמות, אבל השינויים שנעשו בקבוצה מאז שהוא הגיע מצביעים על בעל קבוצה שאולי מדסקס לפני שהוא מחליט, אבל הוא העגלון שמוביל את העגלה. כיצד כתב ה-SUN?

But that's not who Ishbia is and it's not who he will be. Less than six months in with several massive and gutsy deals that he piloted already under his belt, Ishbia has let it be known how he is going to run the Suns: aggressively and from the front.

Ishbia, 43, was audacious in building the business empire that allowed him to pay $4 billion valuation for the Suns. He was audacious in his first day in the role when he negotiated directly with current Nets owner Joe Tsai in a blockbuster deal to land superstar Kevin Durant. He was audacious when he severed ties with his cable partner in an effort to move Suns games to free TV. And he was audacious in going for Beal, trading the last of the Suns' available draft assets and blowing into the newly-created "second apron" of the NBA's collective bargaining agreement that was supposed to deter superteam building.

לסכם הכל בכמה מילים על אישביה, הנה מה שהוא אמר ל-ESPN:

"We are going to win at everything we do," Ishbia told ESPN recently while on a videoconference call from his office at United Wholesale Mortgage outside Detroit. "I don't believe you accomplish anything by being average. That's not who I am."


וג'ונס, המקשיב לאישביה, מחליט להיות האחרון שמדבר. הוא אומר לאנשי הטיווי והמדיה האחרים:

"אני לא מתרברב ולא מדבר מתוך כל הזייה כשאני אומר, בפשטות, שאנחנו בשלב של להמשיך ולשפר גם אחרי בראדלי ביל עד שתהיה לנו את הקבוצה הטובה ביותר בכל ה-NBA"

4. מיאמי משפרת את הצעתה לפורטלנד

 Jedd Pagaduan מה'אורגוניאן' מדווח שכבר עבר חודש מאש שדמיאן לילארד ביקש שהבלייזרס יטרידו אותו, מהקבוצה שהוא קורא לה בית כבר מ-2012. הוא לא סתם ביקש טרייד. הוא ביקש טרייד למיאמי היט. בקשתו סיבכה את הטרייד שלו לכל קבוצה אחרת.

מה שסיבך יותר מכל את הטרייד הייתה ההודעה של פורטלנד שהנכסים שמיאמי מציעה עבור דמיאן לא נראים לה מספיקים. (פורטלנד מתעקשת על בחירת דראפט סיבוב ראשון רביעית)

זה כמובן לא עצר את פט ריילי. לפי שאמס צ'רנייה מיאמי היט כבר הציעה – או עומדת להציע היום או מחר – לפורטלנד חבילה 'חדשה' שנראית כאילו מספקת את הדרישות ( Heat’s improved Damian Lillard trade package for Blazers, revealed. חיפשתי וחיפשתי את 'החבילה החדשה' ואני לא מוצא אותה.

5. אנטוני אדוורדס משנה מספר גופייה מ-1 ל-5

Timberwolves’ Anthony Edwards changing jersey from No. 1 to No. 5: What’s the significance?

ATLANTA, GEORGIA - MARCH 13:  Anthony Edwards #1 of the Minnesota Timberwolves reacts after forcing a turnover against the Atlanta Hawks during the fourth quarter at State Farm Arena on March 13, 2023 in Atlanta, Georgia.  NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement.  (Photo by Kevin C. Cox/Getty Images)

By Shams Charania and Jon Krawczynski

אדוורדס קיבל סוף סוף את מבוקשו: מספר 5 הוא המספר שהוא לבש ממיני בסקטבול ועד ג'וניור היי, היי סקול, ואז באוניברסיטת ג'ורג'יה.

בנוסף:


It is also a way for Edwards to honor his family. He lost his mother and his grandmother to cancer in the same year when he was just 14. Five denotes that family unit that helped raise him and is a nod that those who have passed are still with him.

6. באדי בוהיים, בנו של ה-X-מאמן של סירקיוז ג'ים בוהיים, מקבל עוד צ'אנס

באדי בוהיים, בנו של המאמן האגדי ג'ים בוהיים מסירקיוז, לא ניבחר בדראפט של 2020, אבל שיכנע מספיק את דטרויט להחתימו בעונה שעברה על שנת חוזה מינימום. מסתבר שהוא מילא את תפקידו כהלכה כי הם החתימו אותו לשנה נוספת, עדיין בשכר מינימום. אני מאמין שהפריצה תבוא ל-1.97 מ' הלבן הזה כי הוא …לבן, והוא סמול פורוורד טוב למדי עם קליעת שלוש טובה.

7. ג'ון וול באיטליה. מדסקס PLAYING עם אולימפיה מילנו

ג'ון וול מבקר באיטליה. הוא בשיחות עם אולימפיה מילאנו שהיא כמעט קבוצת NBA מילואים: מאמנה הוא ה-X-עוזר לייקרס ו-X עוזר ספארס אטורה מסינה, והקבוצה מלאה בשחקנים ששיחקו ב-נבא – Nikola Mirotic, Alex Poythress, Kevin Pangos, and Nicolo Melli).

8. מונטרזל הראל מהסיקסרס קרע את ה-ACL

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
47 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
golan
golan
3 באוגוסט 2023 2:17

אחלה מעורב. תודה
לא יודע, נראה כאילו משווקים את אמביד לכל מקום. אבל לא נראה לי שהוא הפתרון.
יצליח כי הוא לבן ? בגלל זה יש כ"כ הרבה כוכבים לבנים בNBA ? המסכן גם משחק בדטרויט אז כמה הצלחה תהיה לו ?

אהרון שדה
Editor
3 באוגוסט 2023 2:19

נהדר מנחם תודה רבה

Smiley
Editor
3 באוגוסט 2023 3:30

האמריקאים עושים עם אמביד את מה שעשו עם אולג'וואן בזמנו.
האולימפיאדה לדעתי תהיה שירת הברבור של דוראנט במדים הלאומיים (והוא כבר יבטיח עוד מדליית זהב), כאשר אני חושב שגם קארי, שטרם זכה במדלייה אולימפית, יצטרף כי קאר המאמן.
.
לאמריקאים יש מספיק גופות גדולים ואתלטים לשים על הנפילים האירופאים. אדבאיו (ומגי) הספיקו כל עוד דוראנט משחק.
קסלר מיוטה רק ישתפר ואפילו בנקרו מספיק פיזי כדי לשחק סנטר ברמת הנבחרת.
אפילו דיוויס יכול פתאום לרצות לשחק בעוד אולימפיאדה.
האולימפיאדה תמיד הייתה חשובה יותר לכוכבים (מספיק שלברון פתאום גם מחליט להתייצב וזה כבר מביא את כל השמות הגדולים).
.
לילארד לדעתי הודיע שבכלל מקרה הוא יתייצב למחנה האימונים של הבלייזרס.
ועדיין לדעתי עדיף לקבוצות לסגור על הטרייד לפני כדי להימנע מהסחות דעת, לפתוח דף חלק עם הסגל שעומד לרוץ בעונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 באוגוסט 2023 8:05
Reply to  Smiley

לפורטלנד אין שום סיבה להטריד את לילארד עכשיו, הקבוצות עדיין לא התחילו את העונה ואין עליהם לחץ לבצע מהלכים מסוכנים טריידים בומבסטיים, פורטלנד צריכה לחכות במדוייק את מה שברוקלין עשו עונה קודמת עם דוראנט, לחכות שהשוק יגיע לנקודת רתיחה ואז לקבל עליו חבילה מקסימלית (במקרה של דוראנט זה היה כל העומק של הקבוצה שני שחקנים צעירים, 5 בחירות דראפט ראשונות .)

Smiley
Editor
3 באוגוסט 2023 9:06

לילארד הבלייזרס לוקח דקות חשובות מהנדרסון, שהוא העתיד.
מיאמי חייבים את לילארד במחנה האימון כדי לייצר כימיה כי קשה באמצע העונה לחבר שחקן הקליבר הזה.
.
לדעתי יותר ממה שמיאמי מציעה הבלייזרס לא יקבלו מקבוצה אחרת כי כולן יודעות שהוא לא מעוניין להגיע אליהן.
אף אחת לא תהמר על שחקן ממורמר

ברוך רובין
ברוך רובין
3 באוגוסט 2023 10:29
Reply to  Smiley

ללילארד יש חוזה ל3 שנים או ל4 במקרה ויבחר לממש את האופציות שחקן מה שכנראה יקרה.
לילארד ישחק איפה שיגידו לו בטח אחרי ההזהרה מהליגה, הנסיון לייצר לעצמו NTC זה די מצחיק, אין לו שום לבארג על פורטלנד.
.
לילארד ניסה להחזיק את המקל בשני הצדדים כמו שעושים לא מעט כוכבים, מצד אחד לקבל את המקסימום במשכורת ומצד שני לדרוש טרייד ולדפוק את הקבוצה בניסיון לעבור רק למיאמי.
.
החבילה שמיאמי מסוגלת להציע על שחקן בקלאיבר של לילארד בעל חוזה ל3-4 שנים. היא עלובה. מיאמי כמעט ולא יכולה להטריד בחירות דראפט ראשונות (חייבת בחירה לפרסטי) + אין למיאמי שום שחקן צעיר שפורטלנד מעוניינת בו ויתרה מכך מיאמי לא בלחץ היא בדיוק סיימה עונה מצויינת. יש קבוצות שיכולות ויתנו הרבה יותר בטח כאלה שיהיו בלחץ של העונה הסדירה אחרי כמה הפסדים . השוק עכשיו יבש אף קבוצה לא בלחץ לבצע טרייד בומבסטי. להטריד את לילארד עכשיו יהיה טעות.
.
איך בדיוק לילארד לוקח דקות חשובות מהנדרסון אם הוא יושב על הספסל? בנוסף ללמוד משחקי כמו לילארד יתן לו בוסט.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 באוגוסט 2023 11:18

מצטער על החזרתיות, התגובה נחתכה לי כמה פעמים

Smiley
Editor
3 באוגוסט 2023 11:28

אני עדיין לא רואה קבוצה שלוקחת סיכון על שחקן שכבר אמר שהוא לא מעוניין לשחק אצלה – "הנזק" כבר נעשה (גם אם הסוכן חזר בו)
.
הבלייזרס צריכים בעיקר בחירות דראפט ודקות לצעירים שלהם.
המטרה הבאה היא למצוא טרייד לגראנט (שאני די בטוח שלא היו מחתימים אותו אם ידעו שלילארד יבקש טרייד)

Florida man
Florida man
3 באוגוסט 2023 15:36

בגלל שדיים הודיע שהוא רוצה רק למיאמי אז אף קבוצה לא נתנה הצעה (רצינית) לפורטלנד ורק מיאמי נשארו. זה פשוט משחק של משא ומתן בין 2 הקבוצות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

דיים ישחק כמו גדול ויתאמץ בכל קבוצה שיטרידו אותו. הוא חלש בפוקר. לא יתאמץ 3 שנים? נראה אותו. אין מצב שהייתי שולח אותו למיאמי תמורת האשפה שהם מציעים עדיף לי אותו ביציע בתור די גי דיים דולה. מהר מאד קבוצות יהיו בלחץ ויתנו עליו חבילות יפות. בליגה הזאת רפי ההבנה רק מתרבים וגדלים. צריך סבלנות.

שלהבת
Editor
3 באוגוסט 2023 21:46

דיים יגיע למיאמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל עוד דוראנט וסטף בנבחרת אין להם מה לדאוג. הזהב בכיס.
אם הם לא נמצאים ארהב לא תזכה בזהב אם הנבחרות האחרות באות בסגלים מלאים עם הכוכבים

Jonathan
Editor
3 באוגוסט 2023 6:43

תודה מנחם.
אמביד בווריירס? מצד אחד, הבחור כישרון ענק. מצד שני – זה יחייב שינוי שיטת משחק וגם הוא ודריימונד באותו חדר הלבשהטחרי הפסד = מכות.
עדיין רעיון מעניין.
.
ממש סקרן לגבי הסאנס. המון כישרון אבל רובם שחקני ISO ויש רק כדור אחד.יכולה להיות קבוצה שבקושי תפסחד ויכול להיות עוד סיפור גלקטיקוס מדשדשים.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 באוגוסט 2023 6:52
Reply to  Jonathan

אני אגלה לך סוד בשביל אמביד הווריורס בועטת את הנגר, אם לא יחזרו על הטעות שעשו עם דוראנט.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 באוגוסט 2023 6:50

מנחם אמביד לווריורס רעיון מצויין עם זאת החבילה תמורתו שהצעת זוועה, 8 בחירות דראפט ראשונות משנת 2026 + קומינגה והשלמות שכר.
אמביד לא ישחק באולימפיאדה וגם אם כן יפצע בחצי גמר.
.
אישבייה בסאנס במילון מופיע המילה ״קארמה״ מתחת לזה, מבעלים קמצן לבעלים שמפזר בלי הכרה ופירק את הקבוצה תוך 4 חודשים . בכל מקרה אם זה יצליח ואני מקווה שכן נראה בנייה של קבוצות אינסטנט שוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 באוגוסט 2023 7:17

האם מישהו יודע פה עם טייטום ובראון יהיו בנבחרת?
אני זוכר שטייטום אמר שיבוא אם יקראו לו, מקווה שיעמוד במילה.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 באוגוסט 2023 7:18

באולימפיאדה ברור זה טורניר עולמי. בטח שהוא יהיה אחד מהכוכב הראשיים

Yinon Yavor
Editor
3 באוגוסט 2023 7:18

צריך לזכור שבנוסף לכתוב, צרפת תהיה ביתית באולימפיאדה של שנה הבאה

MBK
Editor
MBK
3 באוגוסט 2023 7:28

תודה מנחם
אמביד זה השחקן האחרון שצריך הרפתקאה אולימפית, אם תהיה לו ריצת פלייאוף ארוכה מוטב לו לנוח
ארה״ב אגב עשתה את אותו טריק עם האקים שייצג אותה
בנטפליקס כבר עובדים על סרט – ״איך דחפנו את הבאגט לצרפתים״
מסע של נבחרת בדרך לזהב, כולל סיפורים על המורשת של קובי, עשו סייאנס והוא סיפר על מוסר העבודה שלו, היה קם ב 23:00 לעשות אימון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 באוגוסט 2023 9:59
Reply to  MBK

היה מתאמן כל הלילה ובבוקר מפתיע חדרניות

רן הנרגן
רן הנרגן
3 באוגוסט 2023 14:21
Reply to  MBK

+1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

😂😂😂 אמת. רק טעות אחת זה לא יהיה סיאנס של קובי אלא סיפורי הגבורה של השקץ 😂😂😂

asaf
3 באוגוסט 2023 7:31

"איך דחפנו באגט לצרפתים" …ענק מידן.
מנחם תודה על המעורב העשיר, תן לנו איזה טעימה מה קורה בארה"ב סביב נבחרת כדורגל הנשים בימים אלו, אתמול היו מרחק קורה אחת בתוספת הזמן מהדחה סנסציונית כבר בשלב הבתים..

asaf
3 באוגוסט 2023 17:01
Reply to  מנחם לס

בעיניי הבעיה הכי גדולה שלהם זה המאמן .מקבל החלטות תמוהות מבחינת מערכים והרכבים.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
3 באוגוסט 2023 8:25

אמביד ללוחמים. קשקוש גדול אין סיכוי שפילי תעשה מהלך כזה.זו הכרזה על פשיטת רגל זה כמו טרייד שיוקיץ במרכזו.
פניקס עשתה רכש מצויין השיגה בעלים יוצא מן הכלל. אין ספק פניקס מועמדת חזקה מאוד לאליפות. חסר לה קצת עומק ואז הוסיפו את בול,ועכשיו אוזובוקה. שני שחקנים טובים שסובלים מחוסר הערכה בליגה.
מה תיתן מיאמי לא מציע לשבור את הראש.מיאמי תעשה מגה טרייד שיכלול כמה קבוצות. במקרה כזה קשה לנחש מי ילך ולאן.מה שבטוח פורטלנד תזכה בהרבה בחירות דראפט. מה שכן הייתי מציע לפורטלנד תשיגו סמול פורוורד טוב (הירו לא כזה כ 3)הזדמנות כזו לא תחזור.אני משוכנע למרות כל הדיבורים מסביב רק טרייד עם מיאמי אפשרי. יש יותר מידי רכזים טובים בליגה.

רן הנרגן
רן הנרגן
3 באוגוסט 2023 14:30

בלי קשר לכ / לא החליף את אמביד, אם זה יקרה וכאשר יהיו קבוצות, אוקלהומה למשל או יוטה שיש להן הרבה יותר בחירות ושחקנים צעירים מבטיחים לתת מאשר לג"ס. אם פילדלפיה מותרת על אמביד זה במטרה לעשות טאנק. מה בדיוק הם יעשו עם וויגינס ולוני?

thetroll
thetroll
3 באוגוסט 2023 8:54

מעורב משובח מנחם.
אפרופו 29-5 35-8 וכל המספרים המוזרים האלה …
כסיום סיומת לארועי הקיץ האחרון וללא כל קשר-
השופט שזכור לכל אוהד מכבי מהסדרה נגד מונאקו, במיוחד במשחק מספר 2 בו הורחקו בולדווין והיליארד ונשרקו שריקות "תמוהות", התגלה כמי שתיווך שוחד לשופטים אחרים במסגרת גמר היורוקאפ 2021 בין קאזאן למונאקו. מי שגילה את המידע הזה הוא לא פחות מהשופט ששפט בגמר 2021 אמר שבוריס ריז'ק הציע לו 10 אלף יורו כדי שקאזאן תנצח. בבקשה.
https://basketnews.com/news-192840-ukrainian-referee-exposes-shocking-bribery-attempt-in-eurocup-final.html

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 באוגוסט 2023 11:11
Reply to  thetroll

גועל נפש מרוכז
מה לעשות שרבים לא עומדים בפיתוי.

yaniv
yaniv
3 באוגוסט 2023 11:37

למה גועל נפש מרוכז?
סך הכל הם חברים מאוד מאוד טובים כבר עשרות שנים,יש להם יחסים מדהימים טבתור חבר הוא נתן לו מתנה קטנה של 10000 יורו.
מה קרה פתאום אי אפשר לתת מתנות בין חברים?
חשבתי שמי שחבר טוב אין שום בעיה שיקבל מתנות מחברים שלו ולא משנה בכלל התפקיד שלו.

עגל
עגל
3 באוגוסט 2023 13:04
Reply to  yaniv

חחח יניב, אתה חד היום

אלכס דוקורסקי
Editor
3 באוגוסט 2023 11:15

מנחם, תודה רבה. מעניין מאוד.

Berch
3 באוגוסט 2023 11:22

אחלה מעורב
רואים שגראנט היל למד דבר או שנים משמעון מזרחי….
לא בטוח כמה דקות תקבל אצלנו אבל העיקר שלא תשחק "אצלם"
🙂

אוהד ס"א
3 באוגוסט 2023 12:23

אמביד זה בן אדם שדורש מכות (כל כך הרבה כישרון, וכשלים אישיותיים)
אין כמו גרין לטפל בזה
מה זה בשביל גולדן סטייט עד 100 מליון מס מותרות

רן הנרגן
רן הנרגן
3 באוגוסט 2023 14:33
Reply to  אוהד ס"א

נגמרה החגיגה. בעונה של 2024-2025 ג"ס יורדת מתחת לסינר השני.

John
3 באוגוסט 2023 12:35

אם אין פציעה רצינית, פילי לא שולחים את אמביד לשום מקום. אם ידרוש טרייד, אולי אבל זה פחות הסטייל שלו. אני גם לא מאמין שירצה להצטרף לסגל האמריקאי. אני חושב שהוא די התחייב לנבחרת צרפת, אולי אני טועה. בכול מקרה החבילה של הווריורס עלובה לעומת מה שהוא יכול לקבל וכפי שלמד דורארט הווריורס לא אוהבים לתת קריט לשכירי חרב המגיעים לעזור להם לאסוף אליפות. יש לו מעט מאוד תמריץ להגיע ללוחמים. הבוקר שמעתי את קר מתראיין ואמור שסטף רוצה לשחק באוליפיאדה. אני מאמין שטייטום וקרי יהיו די בטוחים. דוראנט לדעתי פרש מהנבחרת. צריך לשים לב לקנדה שמגיעה עם לא מעט כוכבים וגם כוללים את זאק אידי שעד שנה הבאה עלול להפוך למפלצת פיב"א (ב-NBA יהיו לו מורכב יותר). קו אחורי של מורי ו-SGA הוא לא פשוט לפיצוח בחוקי פיבא כי הם יכולים גם לקלוע, אבל חושב יותר הם חודרים טובים.
.
פיניקס בהחתמות לא רעות, אבל הבעלים החדש עושה וויבים לא טובים. -KD לא נהיה צעיר ולא אפול מהכיסה אם הוא יפצע שוב. בראדלי ביל לא שיחק מעל 60 משחקים מאז 2019. נכון שיש להם את בוקר ואייטון ועוד כמה כלים מעניינים, אך הסופר טים הזה לא בדיוק יושבים בול אחד על השני ויצריכו הרבה תיאומים בשנה הראשונה.
.
לגבי ההצעה של ההיט, זה יהיה בעיקר עניין של אגו. ההיט כבר מזמן יודעים איך נראית ההצעה הסופית שלהם. הם כול פעם ישחררו עוד קצת כדי לתת לבלייזרס תחושה שעשו דיל טוב. בגדול קבוצה עם רצון לסקורר צעיר תתן עבורו 2-3 בחירות להיט. ההיט אז ישחררו את הבחירות שלהם ועוד שחקנים שהבלייזרס כן מעוניינים בהם שהם לא ג'ימי או באם. אני הייתי מקשיב על מי ההיט אומרים כל הזמן אין מצב… זה השחקן שהם "יוותרו עליו" ברגע העסקה. אולי קאלב מרטין. אבל עסקה תקרה אלא אם כן הבלייזרס יעלבו או ישבר להם מההיט, ישברו את הכלים ויסימו פס על הרצון של דיים. במקרה כזה כולנו יכולים להיות מופתעים.

רן הנרגן
רן הנרגן
3 באוגוסט 2023 14:51
Reply to  John

אם אני פורטלנד אני יושב בשקט. נותן למיאמי להזיע. מיאמי לא היו טובים בעונה הרגילה בשנה שעברה . זה לא הפורטה של גימי. שיאכלו חצץ עד מועד העברות. אז העסקה היא דיים ונורקיץ תמורת באם ו בחירות. שמיאמי יעשו מה שהם רוצים עם הירו רק שיביאו בחירות. דיים זה לא הארדן לא סימונס ולא קיירי. אני לא אופתע אם הוא יחליף סוכן בקרוב.
.
קר עושה טסטים לאולימפיאדה השנה באליפות העולם. הוא צריך מגן ראשי. באליפות לפני שנתיים ככל שהאליפות התקדמה דריימונד שיחק יותר ויותר דקות. דיים לא סיפק בכלל את הסחורה (כנראה בגלל הפציעה). ההרכב האידיאלי של קר זה קרי פלוס 3 שחקני כנף בגובה "7'6 – "8'6 וסנטר שיודע לשמור על הטבעת וגם למסור. הסנטר זו הבעיה. AD היה יכול לפתור את הבעיה אבל הוא שביר ואין הרבה סיכוי שיבוא לנבחרת. נשארנו עם באם (קצת נמוך) אולי ג'ראט אלן. רוברט וויליאמס תמיד פצוע. אולי אחד הצעירים. גרין זו תמיד אופציה כשקר וקרי בסביבה
.
בקיצור אל תופתעו לגלות את לוני בנבחרת -:)

John
3 באוגוסט 2023 16:35

דווקא הבנתי מהראיון של קר שהוא לא עושה טסטים לשחקנים אלא פשוט יכריז על סגל.
דיים אכן היה פצוע, אך לא בטוח שירצה להגיע לאולימידה. בנוסף דיים לא יקבל את השריקות להם הוא רגיל בחדירה לסל.
אתה צודק לגבי הגובה של הווינגים. לכן בעיני טייטום הוא עניין סגור. גם הוצא צבר הרבה ניסיון פיב"א. קרי הוא רכז אחד והוא לא יהיה צעיר. בספק אם קר יביא לנבחרת את שיטת ג"ס כי אין את הריווח שיש ב-NBA או כאלה שיסכימו לנוע בלי סוף לאורך הטורניר. רוב הליגה לא משחקת ככה. בדיוק כמו שפופ לא הביא את סן אנטוניו לנבחרת.
.
לאמריקאים יש לא מעט סנטרים, צוללי צבע כמו ג'קסון הייז או ג'רט אלן רבל דווקא הייתי לוקח את אוון מובלי הנייד והרב גוני ומוסיף כמה גבוהים יותר עוצמתיים. אני דווקא חושב שדיאנדרה אייטון יהיה מצויין לפיב"א. אופציה נהדרת אחרת היא ווקר קסלר, שלתת לו לחנות בצבע בהגנה יחזיר אותו ישר למכללות שם חסם כל דבר שזז. אופציה גם טובה היא וונדל קרטר מאורלנדו, אולי השחקן הכי אנדרייטד בליגה. רק שצופים בו מבינים כמה הוא מגוון וטוב. גם בריבאונד, גם בצבע. הוא גם מוסר מצויין. באם הוא אופציה להרכבים מסויימים, אך הוא עלול להיבלע מול כל מני הרי אדם אירופאים שהם יותר בסגנון של יוקיץ' בצבע. בסוף הוא סביב ה-8'6 – 9'6
.
לגבי פורטלנד – זה לא עניין עסקי. הסיפור עם דיים הוא רגיש כי האוהדים שלו ושל הקבוצה לא מעוניינים לתת לו דקירה אם לא חייבים. ברור שאם זה היה סיפור של סתם כוכב, היו עושים טרייד ולא רואים אותו ממטר כפי שעשתה ברוקלין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

אין סיכוי שאמביד ישחק בצרפת הוא תיחמן אותם. אם בכלל ישחק וגם זה אני סקפטי הוא יבחר בארהב כי הוא יותר מחובר לשם וזה גם הרבה יותר קל ופחות מאמץ.

רן הנרגן
רן הנרגן
3 באוגוסט 2023 20:12
Reply to  John

התכוונתי שהאליפות השנה מהווה מבחן עבור כל המשתתפים. לאולימפיאדה יהיה הרבה יותר ביקוש מצד הכוכבים ולא כל מי שישחק השנה, אפילו אם הנבחרת האמריקאית תנצח כל קבוצה חמישים פור יזכה להשתתף באולימפיאדה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיים לא היה פצוע פשוט לא היה לו צוות שיפוט איתו

אור
אור
3 באוגוסט 2023 14:37

מצחיק שהאמריקאים צריכים "מתאזרחים"
.
תודה מנחם

gogo
gogo
3 באוגוסט 2023 15:26

תודה על המעורב
לא רואה את אמביד מתחיל להזיע בקיץ. ואם יגיע לאחת הנבחרות יגיע בלי כושר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גון וול מחפש לקושש עוד כמה דולרים מכמה רפי הבנה. הוא לא יסתדר ביורוליג בכלל אין שם waaw ושופטים שיעבדו בשבילו שלא נדבר על דרישות הגנה ומאמץ. איך הוא לא מצליח לרושש איזה פראייר בwwe עם איזה חוזה 80 מיליון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
3 באוגוסט 2023 19:09

האמריקאים יהיו בסדר גמור גם בלי אמביד. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.