פריוויו מונדיאל – בית ד'

 המונדיאל, שהוא גביע העולם לנבחרות כדורגל, נערך עד כה 19 פעמים בסך הכל, כאשר 8 מדינות זכו לראות את נבחרתן מניפה את הגביע הנכסף. שלוש מהן הוגרלו לבית ד', הבית המעוטר ביותר בטורניר, עם 7 זכיות משותפות.

אנגליה

תהילת העבר: לפני שנחשפנו על בסיס קבוע לליגה הספרדית (כולל שידורים חוזרים לבנטה-ראיו וואיקאנו באמצע הלילה בערוץ הספורט במקום משחק NBA בערוץ הספורט) וסלטה ויגו של מוסטובי, קרפין, מיצ'ל סלגאדו וכמובן, חיים רביבו, והרבה לפני שברירת המחדל כמתנת בר מצווה לגברבר הצעיר חובב הכדורגל הפכה לביקור בקאמפ נואו/סנטיאגו ברנבאו, הליגה האנגלית הייתה הליגה הזרה הפופולארית בארץ בלי תחרות.  למרות שבנוסף לאיבוד המנדט, אנגליה איבדה את אהדת הקהל הישראלי, דבר אחד אי אפשר לקחת מנבחרת שלוש האריות (וגם את זה ניסו, למי שששמע על השער השנוי במחלוקת של ג'ף הרסט), גביע העולם במגרש הביתי, משנת1966

עבר או לא עבר? שער הנגיחה של הרסט מגמר 1966 מול מערב גרמניה
עבר או לא עבר? שער הנגיחה של הרסט מגמר 1966 מול מערב גרמניה

מי ומי:

מאמן: רוי הודג'סון – לאחר שבמונדיאלים הקודמים עמדו על הקווים פיגורות דוגמת סוון גוראן אריקסון ופאביו קאפלו, שנחשבו למאמנים מובילים בעולם הכדורגל, בטורניר הנוכחי ימשיך לעמוד על הקווים המאמן הותיק והצנוע בן ה 66, שהוביל את הנבחרת למונדיאל לאחר קמפיין מוקדמות שקט במהלכו אנגליה נותרה בלתי מנוצחת.

הרכב משוער: ג'ו הארט (סיטי), לייטון ביינס (אברטון) פיל ג'אקליקה (אברטון), קייהיל (צ'לסי), גלן ג'ונסון (ליברפול), ג'רארד (ליברפול), הנדרסון (ליברפול), לאלנה (סאות'המפטון), דני וולבק (יונייטד), סטארידג' (ליברפול), רוני (יונייטד)

ימלא את נעליו של אשלי קול.  לייטון ביינס
ימלא את נעליו של אשלי קול.
לייטון ביינס

בולטים מהספסל: פיל ג'ונס (יונייטד), לאמפרד (צ'לסי), ראחים סטרלינג (ליברפול), ריקי למברט (ליברפול), רוס בארקלי (אברטון) ג'ק ווילשר (ארסנל)

האם סטרלינג יזכה להזדמנות להוכיח שהוא שווה כל דולר?
האם סטרלינג יזכה להזדמנות להוכיח שהוא שווה כל דולר?

הנבחרת האנגלית מורכבת כמעט כרגיל על טהרת הפריימר ליג, ומגיעה לטורניר עם סגל מלא בצעירים מוכשרים  אך חסרי ניסיון בינלאומי, שצפויים להוביל את הנבחרת ב 2018.

בשני הטורנירים האחרונים הם הודחו רק לאחר שנתנו פייט של ממש.  במונדיאל הקודם הם הודחו מול גרמניה החזקה לאחר שערוריית שיפוט במהלכה נפסל שער נפלא וחוקי לגמרי של לאמפרד, שגרם לאינספור דיונים על הכנסת אמצעים טכנולוגיים לכדורגל שנמשכים עד היום, ומיורו 2012 הם הודחו ע"י איטליה רק לאחר דו קרב פנדלים.

אם יש משהו שהאנגלים מצטיינים בו (רמז: לא כדורגל), הוא ליצור לחץ וציפיות לא ריאליות, אשר הגיעו לשיאן במונדיאל 2006, אז טענו האנגלים שעם הקישור של בקהאם-לאמפרד-ג'רארד וג'ו קול + ווין רוני הצעיר, הם הפייבורטים.

הפעם, לאור הסגל הצעיר, מלבד לאמפרד וג'רארד שרוצים לסיים את הקריירה הבינלאומית עם טעם טוב בפה, אנגליה מגיעה אל הטורניר רגועה יחסית, והנחייתו של המאמן כי נשות השחקנים האנגלים הידועות לשמצה יישארו בבית, תעשה רק טוב לשחקנים.                                                                                                                       אנגליה הנוכחית לא נחשבת לנבחרת התקפית במיוחד, אך אם הודג'סון יחליט להמר על התקפה, זה יכול להשתלם לו בגדול. עם רוני, סטארידג' המצוין, חלוצה החדש של ליברפול ריקי למברט וחברו לשעבר ללאנה שאולי יצטרף אליו, וכן ילד הפלא ראחים סטרלינג וג'ק ווילשר, לאנגליה אין במה להתבייש. במקרה הטוב, ההימור יצליח ואנגליה תהפוך לסיפור הטורניר, ובמקרה הרע, החבר'ה הצעירים יצברו ניסיון חשוב לקראת הטורנירים הבאים.

שימו לב ל: נ

  1. ווין רוני – זהו כבר המונדיאל השלישי של מי שכונה "פלה האנגלי" בתחילת דרכו. לאחר שני מונדיאלים בינוניים ביותר ולאחר עונה גרועה של היונייטד, זוהי ההזדמנות של רוני להוכיח על במת הכדורגל הגדולה מכולן כי הוא עדיין אחד מהשחקנים הטובים ביותר בעולם, כאשר יסחב את הנבחרת על גבו. אם הטורניר יהיה מוצלח כפי השתלת השיער שעבר, רוני יחצה את סף 40 השערים לטובת הנבחרת ויעבור את ילד הפלא האנגלי הקודם לשעבר, מייקל אואן (40 שערים), ויגרוף אינספור מחמאות מהתקשורת האנגלית הצמאה להצלחה בינלאומית. אם אנגליה תיכשל – הוא יהיה החשוד המיידי.
  2. ג'ו הארט – אל המונדיאל הנוכחי מגיע הארט כשוער האנגלי הבכיר ללא כל תחרות אמיתית. בקמפיין המוקדמות אנגליה ספגה 4 שערים בלבד, אך הפעם תיאלץ להתמודד עם סוארז, קאבאני ובאלוטלי, חלוצים שמגיעים להזדמנות אחת טובה לפחות בכל משחק. התעלות אחת לפחות של שוער אלופת אנגליה, כמו באותו משחק מול דורטומנד לפני שנתיים, אז נראה כאחד השוערים הטובים בעולם, ואנגליה מסודרת.
בונים עליהם
בונים עליכם

המטרה: לעבור את שלב הבתים.

זה הולך להיות: קשה, אבל אפשרי. אנגליה צריכה להימנע מהפסד מול איטליה, וניצחון קליל על קוסטה ריקה בזמן שאיטליה ואורגוואי ייפגשו במחזור האחרון יכול להקנות לה העפלה נוספת משלב הבתים. ההגעה אל הטורניר בפרופיל נמוך אמורה לעזור, בדרך לכישלון מפואר בשמינית הגמר.

ואם לא כדורגל: יש להם אחלה סדרות טלוויזיה.

ספיישל שרלוק: פענוח הכישלון של הנבחרת
ספיישל שרלוק: פענוח הכישלון של הנבחרת

איטליה

תהילת העבר: ארבע פעמים אלופת העולם (1934,1938,1982,2006), אלופת אלופת אירופה (1968) , הסקאודה אזורה, כפי שכתב דור בלוך, היא נבחרת קשה מאוד לחיזוי. את המונדיאל ב 2006 לקחה בצל פרשיות הטיות המשחקים החמורות במדינה ולאחר שכשלה ביורו 2004, במונדיאל 2010 הודחה בבושת פנים בשלב הבתים, וביורו 2012 הגיעה עד לגמר מול ספרד.

מי ומי:

מאמן: צ'זארה פראנדלי האיטלקי בן ה 56,  נבחר ע"י ההתאחדות האיטלקית להיות האיש שישקם את הנבחרת לאחר הכישלון במונדיאל 2010. הביקורות על מינויו של המאמן שלא זכה להישגים משמעותיים בזירה המקומית התפוגגו לאחר ההצלחה ביורו 2012.

הרכב משוער: בופון (יובנטוס), דה שיליו (מילאן), בונוצ'י (יובנטוס), קייליני (יובנטוס), אבאטה (מילאן), דה רוסי (רומא) , וראטי (פ.ס.ז'), פירלו (יובנטוס), מרקיסיו (יובנטוס), קאנדרבה (לאציו), באלוטלי (מילאן)

מונדיאל אחרון לקפטן ושיאן ההופעות של איטליה?
מונדיאל אחרון לקפטן ושיאן ההופעות של איטליה?

בולטים מהספסל: קסאנו (פארמה), אימבוליה (דורטמונד), טיאגו מוטה (פ.ס.ז'), בארצלי (יובנטוס), אינסיינה (נאפולי)

אל המונדיאל הנוכחי העפילו האיטלקים בקלות כשסיימו ראשונים ללא אף הפסד בבית שכלל את דנמרק וצ'כיה המאכזבות. איטליה, שחטפה מכה כאשר קלאודיו מאריקזיו המצוין שבר את רגלו ויחמיץ את הטורניר, מתבססת לא מעט על סגל יובנטוס האלופה, בונה על התיאום של בופון בלתי נגמר עם הבלמים, על רוסי ווראטי ההגנתיים שיפנו את פירלו להפעיל את ההתקפה, ועל התפרצויות כישרון של הילד הרע של הכדורגל האיטלקי, מאריו באלוטלי, שהפעם יצטרך להוכיח את עצמו בכל משחק כדי לפתוח בהרכב, שכן על הספסל אורבים לו מחליפו הטרי של לבדונסקי בדורטמונד, אימבוילה המצוין, וכן שני נערי הזהב של הכדורגל האיטלקי, אחד לשעבר (קסאנו), והנוכחי (אינסיינה).

את מי נקבל בטורניר? ד"ר מריו או מיסטר באלוטלי?
את מי נקבל בטורניר? ד"ר מריו או מיסטר באלוטלי?

שימו לב ל: אנדראה פירלו . איש המפתח של האיטלקים בטורניר הוא פירלו הנהדר בטורניר הבינלאומי האחרון שלו. רגע לפני שהוא מעביר את המושכות למרקו וראטי הצעיר הנהדר, המנהיג הותיק של מרכז השדה של הנבחרת ינסה להגיע הכי רחוק שאפשר וירכז את המשחק האיטלקי. האם בגיל 35 ולאחר שעבר עונה של עליות וירידות ביובנטוס המאסטרו האיטלקי עדיין מסוגל להוביל את הנבחרת? תשובות בקרוב

המטרה: מקום ראשון בבית, והעפלה לרבע הגמר. באיטליה משוכנעים שעם הגנת ברזל

זה הולך להיות: הצלחה מופלאה או כישלון אדיר. אין באמצע עבור הנבחרת הזו.

ואם לא כדורגל אז: יש להם אחלה אוכל להתנחם בו.

מישהו רעב?
מישהו רעב?

אורגוואי

תהילת עבר: בתור ילד שרק החל להתעניין בכדורגל, ידעתי שאורגוואי זכתה במונדיאל הראשון, עוד לפני שידעתי היכן היא ממוקמת על המפה. אורגוואי, הסלסטה,  זכתה בגביע הנכסף פעמיים. הפעם הראשונה הייתה במונדיאל הראשון אותו אירחה בשנת 1930, ואילו הגביע השני הגיע בשנת ב 1950, כאשר ניצחה בגמר את המארחת ברזיל, שמאז לא תשוב לשחק עם מדים לבנים לעולמי עולמים.

מי ומי:

מאמן: אוסקר טאברז בן ה 67 הוא אגדה מהלכת באורגוואי. ב 2006 החל את הקדנציה השנייה שלו בנבחרת הבוגרת, והחזיר אותה לצמרת הכדורגל הדרום אמריקאי כשהוליך אותה למקום הרביעי במונדיאל הקודם, ושנה לאחר מכן לזכייה בקופה אמריקה. השחקנים, החל מצעיר השחקנים בסגל ועד לדייגו פורלאן הותיק מעריצים אותו, ומשאירים את האגו בבית כשהם מתאמנים תחתיו.

הרכב משוער: מוסלרה (גאלאטאסראיי), קאסארס (יובנטוס), דייגו גודין (א. מדריד), דייגו לוגאנו (ווסט ברומיץ'), פראיירה (בנפיקה), ארבאלו (מורלייה), לודיירו (בוטאפוגו), כריסטיאן רודריגס (א. מדריד), סטואני (אספניול), קבאני (פ.ס.ז'), סוארס (ליברפול)

האם גודין וסוארז יצטיינו השנה גם במונדיאל?
האם גודין וסוארז יצטיינו השנה גם במונדיאל?

בולטים מהספסל: אבל הרננדס (פאלרמו), פורלאן (אוסאקה), דייגו פרס (בולוניה), גסטון רמירס (סאות'המפטון)

עם האוכל בא התיאבון, ואת מוקדמות המונדיאל פתחה הנבחרת בציפיות גבוהות במיוחד, ואף דובר על העפלה אוטומטית מהמקום הראשון בבית לפני ארגנטינה ובהיעדר ברזיל. ציפיות לחוד, מציאות לחוד. אורגוואי הייתה חלשה מאוד במהלך הקמפיין, סיימה במקום החמישי בלבד, והשיגה את הכרטיס המיוחל דרך לאחר מפגש כפול עם ירדן.

עם זאת, את תושבי המדינה הקטנה (פחות מ 3.5 מיליון תושבים) והגאה, זה כבר לא מעניין. הם במונדיאל פעם נוספת, ועם דייגו גודין הנפלא שכמעט והגיע למונדיאל כשחקן שחתום על שער האליפות בספרד ובליגת האלופות, דייגו פורלאן האגדי במונדיאל אחרון, ובעיקר לאחר שלואיס סוארז הוכרז ככשיר להשתתף, אי העפלה לפחות לשמינית הגמר תיחשב לכישלון אדיר.

שימו לב ל: אדינסון קבאני. במונדיאל הקודם, החלוץ הנפלא, שרק בשנה שעברה ביקר בכותל כדי להתפלל, נחשב לאופציה השלישית בהתקפה אחרי פורלאן וסוארס. מאז אותו מונדיאל, קבאני, "המטאדור", התפתח להיות אחד החלוצים הטובים בעולם, ואל הטורניר הנוכחי הוא מגיע לאחר עונתו הראשונה בצרפת במדי פ.ס.ז'. עונת הבכורה שלו בצרפת הייתה טובה כשנזכרים שהוא משחק ליד זלאטן הכה דומיננטי, ואילולא אותה החטאה גורלית מול צ'לסי בחצי גמר האלופות, הייתה נחשבת לטובה מאוד. אם אורגוואי בונה על סוארז שישחזר את הצלחתו מהפריימר ליג מול ההגנה האנגלית, הרי שמול איטליה, יבנו על ניסיון העבר המוצלח מאוד של קבאני מימיו בנאפולי מול ההגנה האיטלקית הקשוחה. בנוסף, כל עוד כשירותו המלאה של סוארז עדיין מוטלת בספק, ולמרות שפורלאן כמעט תמיד מתעלה במדי הנבחרת, קבאני חייב להצטיין כדי להשאיר לנבחרתו סיכוי לממש את הציפיות.

פורלאן אחרי השיא, סוארס לא בשיא הכשירות, זה הזמן שלך חבר
פורלאן אחרי השיא, סוארס לא בשיא הכשירות, זה הזמן שלך חבר

המטרה: לפחות רבע הגמר. אורגוואי מגיעה אל הטורניר עם ציפיות עצומות, ומאמינה כי היא טובה יותר מאנגליה ואיטליה. חובת ההוכחה עליהם.

זה הולך להיות: במונדיאל הקודם ממש התרגשתי כשאורגוואי ודייגו פורלאן שהיה אדיר הגיעו עד לחצי הגמר, אך ההרגשה שלי שהנבחרת השלישית באיכותה בדרום אמריקה הולכת לגלות שלפעמים קל יותר להיות בעמדת האנדרוג. אני מאמין שהיא תנצח את קוסטה ריקה, אבל לא רואה אותה מוציאה 4 נק' מאנגליה ואיטליה (כלומר, אחת מהן תנצח אותה), ועם משחק אחרון ראש בראש עם איטליה, בבית בו 4 או אפילו 6 נק' עלולות שלא להספיק, אני מהמר נגדם.

ואם לא כדורגל אז: בימים בהם מתנהל בישראל מירוץ מלוכלך כאין כמוהו למוסד הנשיאות, אורגוואי יכולה להתגאות ולהתהדר בנשיא הצנוע בעולם, חוסה מוח'יקה.

קוסטה ריקה

תהילת העבר: הישג השיא של ה"טיקוס" הוא שלב שמינית גמר מונדיאל 1990, אליו העפילו לאחר שניצחו את סקוטלנד (לפני שהכדורגל הסקוטי פשט רגל) ואת שוודיה בשלב הבתים.

מה ומי:

מאמן: חורחה לואיס פינטו , בן 61 מקולומביה. בקדנציה השנייה שלו בנבחרת (פוטר ב 2006), הוביל המאמן את הנבחרת לקמפיין מוקדמות מוצלח ומפתיע בו סיימו במקום השני אחרי ארה"ב ולפני מקסיקו המאכזבת.

הרכב משוער: נבאס (לבאנטה), אקוסטה (אלז'ואלנס), גונזאלס (קולומבוס), אומנה (ספריסה), ר. מילר (אינדיאנה פייסרס,סתם, רק רציתי לוודא שאתם עדיין קוראים, ניו יורק רד בולס), בורחס (שטוקהולם), קאלבו (ולרנגה), טחדה (ספריסה), בולאניוס (קופנהאגן), רואיס (איינדהובן), קמפבל (אולימפיאקוס)

יקבל תוספת שכר על שעות כוננות ספיגה?  קיילור נבאס
יקבל תוספת שכר על שעות כוננות ספיגה?
קיילור נבאס

בולטים מהספסל: דוארטה (קלאב ברוז'), גראנאדוס (הרדיאנו), אורנה (קובאן).

הגרלת הבתים במונדיאל לא האירה פנים לנבחרת הצפון אמריקאית, וסיכוייה להשיג אפילו נקודה בשלב הבתים נמוכים מאוד.

המטרה: לא להתבזות, ולהרשים את מאות הסקאוטים ביציעים בדרך לקבוצות חדשות.

זה הולך להיות: בלתי אפשרי. ההגרלה התאכזרה אל הנבחרת, ובשנת 2014 הם כבר לא יכולים לבנות על כך שהנבחרות שמולם לא מכירות אותם.

שימו לב ל: ג'ואל קמפבל – בגיל 18 החלוץ הצעיר והמבטיח, שהוזכר כמועמד לשתף פעולה עם יניב קטן בחוד ההתקפה של מכבי חיפה (אך למזלו לא חתם בדרך לסיים כמו ההבטחה מגאנה, אוסיי ראנספורד), חתם על חוזה מקצועני בארסנל. מאז הוא הושאל ללוריין, בטיס, והשנה לאולימפיאקוס. סקורר גדול הוא לא, אבל הוא כן שחקן קבוצתי שעובד קשה למען חבריו. הוא מגיע יחד עם נבחרתו אל הטורניר בגישה לפיה אין להם מה להפסיד, וגם אם נבחרתו תובך מול שחקני ההתקפה המלוטשים של היריבות, סגנון המשחק ההתקפי של נבחרתו יסייע לו לבלוט, אולי בדרך למקום בסגל של ארסנל.

כמו יניב קטן, גם לקמפבל יש שער בליגת האלופות מול היונייטד
כמו יניב קטן, גם לקמפבל יש שער בליגת האלופות מול היונייטד

ואם לא כדורגל אז: יש להם אחלה קפה ואתרי גלישה.

 

 

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. הטבלה .
    1. איטליה
    2.אורוגוואי
    3.אנגליה
    4. קוסטה ריקה.
    אשר לאיטליה איני מאמין שברזגלאי לא יפתח …הוא גם הכי טוב בתפקידו וגם שותף להגנת יובה יחד עם בופון קלייני ובונוצי .

  2. בלי ספק בכלל, איטליה לא יעלו מהבית הזה.
    זה אורגוואי ואנגליה רק לא יודע מי הראשונה.
    איטליה ממש חלשים ומצליחים לעבוד על אומה שלמה שהם שווים משהו, ושוב, הם ממש ממש חלשם לא משנה השחקנים וההרכב שאם מתייחסים לזה יש להם שחקנים טובים אבל כנבחרת הם עלובים,
    גם שהגיעו ביורו 2012 לגמר הם היו עלובים.
    לא הבנתי אהרון שדה, מה גורם לך בכלל לחשוב שהם יהיו ראשונים.

  3. הליגה האנגלית בדעיכה לא רק אצל הציבור הכללי, אלא כנראה גם אצלך בסלון.
    הפסקתי לקרוא לאחר שרשמת בהרכב אנגליה שגלן ג'ונסון וסטארידג' שחקני צ'לסי…

  4. אורוגוואי יעלו בוודאות. איטליה לא נראים מי יודע מה(1-1 מול פאקינג לוקסמבורג). האנגלים בהחלט יוכלו להפתיע את האיטלקים. בית אחד המעניינים בלי ספק.

  5. לדעתי אורוגוואי ראשונה ואיטליה שנייה.
    אורוגוואי – בגלל ההתעלות בטורנירים גדולים, המסורת וסוארז. והכי חשוב – כי הסטטיסטיקה על מונדיאלים שנערכו באמריקה לא משקרת.
    איטליה נבחרת מאוזנת עם שחקנים טובים מאוד בכל עמדה והרבה ניסיון. ופירלו אחד.
    אנגליה תמשיך במסורת ההתבזות שלה. הפעם אפילו האוהדים לא מצפים לכלום.

  6. אנגליה, אנגליה, תחי אנגליה!!!
    הליגה האנגלית זה ליגת הספורט הכי טובה שיש אחרי הNBA. הכדורגל הספרדי זה לחלשים ולאנשים שצורכים את ערוץ הספורט באינפוזיה.
    אנגליה תהיה אלופת העולם! ואם לא אלופת העולם אז סגנית, ואם במקרה לא סגנית אז היא בוודאות תגיע לחצי גמר ואם גם חצי גמר לא יתקיים בגלל שיפוט מזעזע אז המקום ברבע הגמר מובטח ואם הוא לא יובטח (בטח בגלל טעות אנוש) אז שמינית גמר כמו תמיד או מינימום הדחה בבתים!
    אנגליה, אנגליה, תחי אנגליה!!!

    ותודה רון על הפוסט – הרבצת עבודה!

  7. עם הארט ג'אקליקה וקייהיל אני לא יודע איך יצליחו להבקיע נגד אנגלי.
    אפשר מרחוק, אפשר מקרוב, אפשר בנגיחה, פשוט לא יודע.

    השאלה הפתוחה היחידה זה מי ראשון, איטליה או אורוגוואי.

  8. הסבר מעמיק.
    איטליה הכי מאוזנת .שוער טוב ,הגנה טובה ,קישור טוב (אך מבוגר) והתקפה טובה פלוס.
    אורוגואי : שוער סביר הגנה טובה חוד מדהים אבל מה עם הקישור ?
    אנגליה : שוער סביר ,הגנה סבירה ,קישור סביר וחוד טוב …אבל מנטליות ותנאים בעייתים בשבילים.
    קוסטה ריקה .לא תעלה אך תעשה חיים קשים לפחות במשחק אחד.

  9. איזה התקפה טובה יש לאיטליה? פרנדאלי היה חייב לקחת איתו את רוסי. באלוטלי שחקן לא יציב בעליל וקשה לסמוך עליו. הוא יכול לתת תצוגות כמו מול גרמניה ביורו והוא יכול לתת תצוגות כמו במילאן העונה. קאנדרבה אחלה שחקן אבל הוא רחוק מלהיות שחקן שאפשר לבנות עליו. הכוח שלהם תמיד היה במרכז ההגנה ומרכז הקישור וזה מה שאנחנו נראה מהם גם במונדיאל.

    אורגוואי לדעתי זאת הנבחרת הכי חזקה בבית הזה (והנבחרת הכי חזקה בדרום אמריקה). ההתקפה שלהם פשוט חלומית, יש להם שוער מצויין, הגנה נהדרת ומאמן גדול. כן הקישור לא מרשים במיוחד זה מתקזז עם ההתקפה המדהימה שלהם.

    אגב תשימו לב איזה שוערים מדהימים יש בבית הזה. בופון, מוסלרה, קיילור נבאס וג'ו הארט. מטורף.

      1. לא חושב שהיה לו סיכוי. אם לדי נטאלה, דסטרו ורוסי אין מקום בסגל אז לטוני בוודאי שאין. הזימונים של פראנדלי באופן כללי נכונים לגמריי למעט רוסי. אני אישית מקווה שהוא יתן צ'אנס לאימובילה שסיים כמלך השערים של הליגה האיטלקית בעונה החולפת וכבר הספיק לעבור לדורטמונד.

        1. הקשיב לך, אימובילה קיבל צ'אנס ולקח במשחק אימון (שלושער ושני בישולים)
          לא הבנתי למה התכוונת ב"תצוגות כמו במילאן העונה", הדבר היחיד שאני מוכן לקחת מאיל ברקוביץ' זה המשפט "חלוץ זה סטטיסטיקה" 18 שערים ב-41 משחקים בעונה כזו זה יופי.

  10. אחלה פוסט.
    אני דווקא חושב שאם האנגלים יצליחו לעלות לשלב הבא (והם לא) הדרך לרבע יחסית סלולה, הודות לבית המקביל.
    אורוגוואי יכולה להגיע שוב רחוק. ייתכן אפילו שהיא תצליח לשחזר את הזכייה במונדיאל הקודם בברזיל (על אף שלדעתי אם הם שוב יזכו במונדיאל בברזיל זו עלולה להיות עילה למלחמה מבחינת הברזילאים…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט