1.מייקל ג'ורדן השחקן הטוב בהסטוריה ובעל הקבוצה הגרוע בהסטוריה
מייקל ג'ורדן כבר לא בעל ההורנטס והמושל בה (GOVERNOR). בקיצור – –
On Sunday night the NBA Board of Governors owners approved the sale of the Hornets to a group led by Rick Schnall and Gabe Plotkin — a venture capitalist and hedge fund manager, who will now take ownership of the team with a surreal group of investors which includes country music star Eric Church and rapper J. Cole, both of whom are from North Carolina.
ב-NBA אתה לא יכול לנהכריח בעל קבוצה, או מחזיק רוב מניותיה, למכור את חלקו. אבל במקרה הזה נדמה לי שמייקל לא יכול היה לחכות שמישהו כבר ייקח ממנו את ההנהלה, האחריות, והכבוד.
מעניין שמאומה לא פורסם על הכספים שעברו מיד ליד, ולי ישנה הרגשה מוזרה – הרגשה בלבד – שגם מבחינה כספית מייקל לא היה חלק מדיל שהכפיל את כספו. אולי הוא אפילו לא הרוויח מהעסק כי אחרת היו מפרסמים זאת.
הנה משפט המחץ:
So ends the Jordan era, not with a bang, but the saddest of whimpers. A 13-year ode to incompetence, bravado, imagined dreams, and realized mediocrity.
הייתה זו אחת האכזבות הגדולות בכל הנוגע למייקל. הוא אמור היה לרומם את הפרנצ'ייז למה שהוא היה תמיד כשחקן: הטוב שבטובים. במקום זה הוא הוליך את הקבוצה מאכזבה אחת לאכזבה יותר גדולה בכל ה-MJ ERA- ואנא, הקשיבו לי, זוהי אשמתו ואשמתו בלבד כי כמו שפעם אמר הנשיא טרומן "THE BUCK STOP HERE".
הקבוצה שהוא עוזב עתה כבעל ראשי היא אותו חורבן כשהוא קנה אותה ב-2010: היא הייתה אז 48-34, והוא עוזב אותה אפילו יותר גרוע – 55-27. כשגרתי בדרום קרולינה שעה וחצי נסיעה משרלוט בקרתי בכמה משחקים, בעיקר מפני שמאמנה סטיב קליפורד היה פעם סטודנט שלי, וכששחקנים כסטפן קרי הגיעו. האווירה הייתה שונה מכל אולם שאי-פעם בקרתי בו. קבוצה ללא קהל ביתי אמיתי, וצופים שבאו לראות 'הצגה' ולא משחק כדורסל בו חייבים לנצח.
אולי הדבר החיובי היחיד שייחשב לזכותו היה שינוי שם הקבוצה מבובקאטס חזרה להורנטס.
עד היום הקבוצה לא מסוגלת להציג כדורסל שבו אתה מאבד חושים, למרות שיש לה את אחד השחקנים המלהיבים ביותר בליגה – למלו בול. הקבוצה הפכה בבעלותו של ג'ורדן לדבר הגרוע מכל: לא רעה. לא מטומטמת. לא גרועה. היא הפכה ל-
מ-ש-ע-מ-מ-ת
רוצים להיזכר בכל עבירות מייקל ג'ורדן? בכל הנזקים שהוא הביא על הקבוצה?
*הוא בחר ב-2006 בסיבוב הראשון את השחקן שהיה אמור להביא את הגאולה – אדם מוריסון.
*הוא בחר בסיבוב הראשון ב-2007 בברנדון רייט, בגלל – יש אומרים – שכמייקל הוא היה תוצרת UNC
*ב-2008 הוא בחר ב-DJ אוגוסטין, שיהפוך עם ריימונד פלטון 'לצמד הבק-קורט שיהיה הטוב ביותר ב-NBA'*הוא *נתן בחירת דראפט ראשונה כדי שיוכל לבחור בצרפתי אלכסיס אג'ינקה
*ב-2012 הוא בחר בחירה שנייה במייקל-קיד גילכריסט, כשבראדלי ביל ודמיאן לילארד עמדו בתור להיבחר
*בחירות סיבוב ראשון גבוהות: קודי זלר, פרנק קמינסקי, מליק מונק
*בפרי אג'נסי הוא לא היה טוב בהרבה: הוא נתן לניקולאס באטום – שחקן ללא מוטיבציה – 120 מיליון, ולא גרושים כמו היום. ל-5 שנים, וזה כשמיליון היה מיליון
כשמייקל הבין שאולי הוא יודע לשחק אבל לא לבחור ולנהל, הוא שכר את מיץ' קופצ'אק לנהל את ענייני הכדורסל – בחירה שהסתברה כבינונית ביותר.
2. שרלוט – קבוצה מינוס-בינונית אומללה
לשרלוט הייתה הזדמנות לבחור במספר 2 שחקן שיהיה סופר-סופר סטאר בבק-קורט סקוט הנדרסון. הנדרסון ולמלו בול היה הופכים קבוצה משעממת לקבוצה מטרפת חושים. במקום זה הם בחרו בברנדון מילר שיהיה עוד מין Dorian Finney-Smith ב-NBA: טוב אך לא סטאר בשום פנים ואופן (הלוואי שאני טועה)
למלו בול חתום לשנים רבות והוא בשרלוט. השאלה מה יהיה עם מיילס ברידג'ס. כנראה שחקן טוב עם ראש דפוק.
להורנטס ישנם שלושה סנטרים שאף אחד מהם אינו יותר מבינוני- ניק ריצ'רדס, קאי ג'ונס, ומרק ויליאמס. האם יצליחו להביא את קפלה? למעשה להורנטס אין אף ביג מן שלמלו בול וטרי רוזייר יכולים לשחק עליהם. האם ברנדון מילר הוא התשובה? רק זמן WILL TELL.
3. הקליפרס נראית כקבוצה הבאה של בוב מאיירס
סיבות רבות:
*בוב מאיירס וג'רי ווסט, ה- executive board member for the LA Clippers – ובוב מאיירס הם ביחסים קרובים זה שנים. בוב מאיירס תמיד החשיב את ג'רי ווסט כאורים ותומים שלו ומשך השנים השניים יצרו יחסי קירבה מיוחדת
*בוב מאיירס למד ב-UCLA וסיים משפטים בלויולה קולג' בלוס אנג'לס. הוא מחשיב את עצמו כנייטיב של L.A
*בוב מאיירס אמר שהוא יצטרף רק לקבוצה עם מאוויי אליפות רציניים, עם הרוסטר המתאים לאליפות.
*הקליפרס תצטרך אדם כבוב מאיירס בעונה הבאה כשקווי לינארד ופול ג'ורג' יהיו שחקנים חופשיים.
4. ה-NBA שלחה אזהרה לדמיאן לילארד בקשר ל-"אני רוצה לשחק רק במיאמי"
מסתבר שה-"רק במיאמי" מנוגד לאחד מחוקי ה-NBA והליגה שלחה לו אזהרה בנידון:
NBA sent a memo Friday to all 30 teams about Damian Lillard’s trade request and the stance that he only wants to play in Miami. Reporting details on @TheRally: pic.twitter.com/xkgMfcTeqI
— Shams Charania (@ShamsCharania) July 28, 2023
5. ת'נאסיס, אחיו של Giannis Antetokounmpo, העדיף לחתום כשחקן חופשי עם מילווקי מאשר הצעה מהניקס
6. קווין דוראנט היה ב-HIGH כשניפגש עם הקומיסיונר אדם סילבר לדבר על אישור השימוש במרואנה ב-NBA
Kevin Durant made an interesting revelation during a recent appearance on a panel.
Durant was interviewed at the inaugural Game Plan sports business conference in Los Angeles this week. The conference was put on by CNBC and Durant’s company, Boardroom. Durant was asked by “Squawk Box” co-anchor Andrew Ross Sorkin about the investments the NBA star has made in cannabis companies.
During his response, Durant revealed that he advocated in a meeting with NBA Commissioner Adam Silver for the league to stop drug testing for marijuana. Durant said that during that meeting, he was high and smelled of weed to prove a point to Silver.
תודה רבה מנחם
נראה שחום קליאון מתחיל להישבר סוף סוף ואולי יהיה שווה לזרוק ציוד באוטו עוד שעתיים שלוש. טוב שיש 3 מדי רוח בחיפה.
הבעיה היא שהים שטוח ואין גל…..
מנחם, בשבילך וכמובן שגם לחובבי הים באתר לינק לבת גלים, מכורתך. חוף בת גלים (הבק דור} שהיה פעם חלק מהבריכה המפורסמת שלך.
הפס הכהה באופק ב 6 בבוקר, זו הרוח שמתכוננת להיכנס.
פחות מ 16 קשרים ב 9 ואין מה להניע.
https://www.9825555.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%91%D7%AA-%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D
.
.
קצת על ליילרד
https://www.si.com/nba/2023/07/28/nba-memo-damian-lillard-agent-heat-specific-trade-request-report
.
דוראנט יוצא מצוין מבחינתי בעניין הקנביס. היה צריך לתת לאדם סילבר כמה שאכטות או לכבד אותו בבראוניס עם קצת חום (סלנג לחשיש, למי שלא בעניינים). כמה ביסים והשיער היה מתחיל לגדול על הסקביאס של סילבר. למשחק פתיחת העונה הוא היה מגיע עם אפרו.
.
טוב, זהו, שבוע טוב לכולם.
שכטות לסילבר. הוא יגש למילון לבדוק מה זה שכטות.
מדובר בלפלפ מהסרטים.
בגלל זה כתבתי בראוניס עם חום
תודה מנחם על המעורב העשיר. רזי היום יצאתי כמנהגי איזה 3 פעמים בשבוע לרוץ ב-05:00 בבוקר בעמק הירדן..
10 ק"מ שהרגישו כמו 30 עם החום והלחות של העמק..
עמק הירדן בלתי נסבל כל קיץ וכל הקיץ.
אי אפשר לנשום וזה מבן אדם שחי טוב בלי המזגנים.
אסף, כל הכבוד. אין פלא שאפיקים מזוהה כל כך עם הבכורה במירוץ העצמאות…
אכן לא ברור איך אפשר לרוץ שם, בכל שעה, בחודשי הקיץ.
אני בעמק רק 10 שנים יש פה מגיבים עם רקורד גדול משלי בעמק המהביל. מודה שאחרי עשור טרם עברתי אדפטציה לתנאים.. פשוט ריצה הפכה לתרפיה למוח שלי אז איכשהו מתמיד..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוף דה רקורד
חחחחחחחחחחחחחחחח
+1966 לאלכס, בקיץ כל האזור בין יריחו לחד נס (מהצד השני של הכנרת) בלתי אפשרי. זו אחת הסיבות שבגללן ויתרתי על גלישה בכינרת.
רזי, חום בלתי נתפס לתיאור שהופך, עבורי לפחות, לקשה יותר עם כל שנה שעוברת.
מזדהה לגבי עניין התרפיה.
ספק אם ישנה תועלת ברחאות בריצה בתנאים כאלו של חום ולחות כפי שאתה מתאר. אך זה לא. בתדר עם השעה שאתה כותב עליה כי בחמש-שש בבוקר לא ממש חם אך אמנם הלחות מאוד גבוהה.
תודה דוק רזי
בכיף.
אם מתחשק לך לראות ים מוכר תשמור תלינק במועדפים.
לוחצים וישר מגיעים לבת גלים.
אצלי זה פתוח במחשב משרד דיי קבוע…
אכן, תקופת מייקל בשרלוט מסתיימת בקול ענות חלושה, נראה מה תעשה ההנהלה החדשה. "אגוסטין ופלטון יוצרים את הבק-קורט הטוב בליגה" זה גדול .
בוב מאיירס לקליפרס זה מעניין מאד. נראה אם, איך, ומתי הוא יצא מהפוזיציה של קוואי וג'ורג', שעליה למעשה מתבססת הקבוצה מאז קיץ 2019.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
בוב מיירס זה רעש גדול בלי פרופורציה. נתנו לו לבזבז ללא הגבלה. יש לא מעט מנהלים שעם קארי בסגל ותקציב פסיכי היו מצליחים בליגה.
קליפרס מומלץ לא לגעת .כמו שלא נוגעים בכד זכוכית שבירה בחנות יוקרה.קליפרס בנו קבוצה המבוססת על פצועים.לא יגיעו גם השנה לכלום.
זה בדיוק מה שמעניין – לראות את מאיירס מחוץ לגולדן סטייט, ולראות מה אפשר לעשות כדי להצליח עם הקליפרס.
.
באופן כללי יותר – לדעתי כל קבוצה בליגה מעניינת מבחינה ניהולית. יש מגוון קבוצות שנמצאות במגוון סיטואציות, כל אחת ואתגריה שלה. צריך רק להבין את האתגר הספציפי, ולחשוב איך מתמודדים איתו.
לא הבנתי למה אתה אומר את זה, הבחור בנה את הווריורס, בחר בחירות דראפט נכונות. בחר מאמן נכון. נתן להם לעבוד. הפריד עיקר מטפל. כל הכבוד לו.
הבן אדם היה חלק מאחת השושלות הטובות בכל הזמנים. תן לו קרדיט.
אחלה מעורב דוק, תודה רבה
עד כמה העבודה של ג'ורדן המקבל החלטות בארגון מסריחה?
הוא הצטרף כבעל המניות לקבוצה ביוני 06'.
חלק מהעסקה היה שהוא מקבל את האחריות על ניהול הקבוצה,
אחריות בה החזיק 17 עונות.
באותן 17 עונות הקבוצה הצליחה להעפיל לפלייאוף 3 פעמים בלבד,
כל אחת מאותן פעמים הסתיימה בהדחה בסיבוב הראשון,
פעמיים בסוויפ.
זה מסתכם ב-3 ניצחונות פלייאוף בתקופה המדוברת.
.
אאוץ'.
לא שהיה לי ספק שהם עשו יותר ממה שכתבת הרגע, אבל פתאום לקרוא שאילו ההישגים שהם הגיעו אליהם בכל כך הרבה שנים.. אאוץ׳.
יש רק 3 בעלים בליגה שמנסים לקחת אליפות. כל השאר לא מעניין אותם . ג'ורדן עשה את האקזיט שלו
מעניין אותם.זה כמו שלי יש על הכוונת כמה יפהפיות.
לבצע סיפור אחר.
יש בליגה מבחינת כדורסל כמה אגודות מיותרות. שרלוט היא אחת מהם.
יש מספר קטן מאוד של קבוצות ששחקנים רוצים להגיע אליהם. אפילו הניקס שיושבת בניו יורק לא הכי מבוקשת.
מדובר בקבוצות עם כיס עמוק במיוחד.לדוגמה הווריורס, לאחרונה פניקס
קבוצות של שוק גדול כמו לוס אנגלס, ניו יורק.
שרלוט לא שייכת לאף קטיגוריה.היא יכולה להסתמך על בחירות דראפט,ושאריות שהגדולים משאירים.
גורדן היה כל כך להוט להיות בעלים שבחר יעד סוג ד .מראש הסיכוי לבנות משהו קלוש.
גורדן לא הצליח כי לא יכול היה להצליח.
כשלונות דראפט אפשר לערוך לכל קבוצה.מספיק לבדוק איפה יוקיץ נבחר, וכבר אני שם ברשימה 40 מחליטים שטעו.קל מאוד לטעות בדראפט, מדובר בבחירות הגבוהות בילדים בנו 18 או 19.בגיל הזה קשה לדעת אם הילד יסיים אונברסיטה ואם יהיה רופא, מהנדס או שחקן כדורסל טוב.בגיל הזה ב 95% מהמקרים מדברים רק על פוטנציאל.
חלק גדול מהשחקנים שגורדן בחר היו שחקנים שישבו גבוה בטבלאות של המומחים.
על מוריסון כתבו בשעתו שהוא בחירה מצויינת.למלו בחירה מעולה.מרק ויליאמס נבחר בסוף הלוטרי.לילארד קיבל תנופה בשבוע האחרון של הדראפט .רוב העונה היה בסוף סיבוב ראשון.ביל אז שחקן הגנה לא טוב.בינתיים אין לו שום הישג קבוצתי.
הכשלון הוא השנה דילגו על שחקן נדיר כמו הנדרסון.
לגבי ההערה ללילארד.שטויות .פורטלנד מחזיקה בזכויות ותעשה מה שמתחשק לה.לדבר אפשר כמה שרוצים במיוחד ביולי.אגב העירו לגבה שרצה רק לייקרס?
יש מקום בנבא גם לשווקים קטנים "ופחות רלוונטים" חלק מהם אפילו לקחו אליפויות – דנבר מילווקי טורונטו…וגם הווריורס עד השושלת האחרונה היו שוק קטן עם אליפות זניחה בסבנטיז.
מזל ולא מעט שכל.עזרו לקבוצות ללכת נגד הזרם.דנוור ומילווקי מזל גדול לקבל שחקן סופר סופר בדראפט בבחירה לא גבוהה.טורונטו שיחקו במזרח גרוע. קיבלו בגמר ווריורס פצועה.
ווריורס כשהיו שוק קטן הם היו לקוחות של הלוטרי.
טורונטו ושארלוט שיחקו באותו מזרח… כמו כן, לטורונטו יש לא מעט פלייאופים מה-17 שהיו להם יותר נצחונות ממה שהיה לשארלוט בכל ה-17 שנים, איך אתה בכלל משווה? ג'ורדן היה איום ונורא בתפקיד הניהולי שלו. זה לא שינה הרבה כי הערך של כל הליגה עלה וגם אי אפשר להפסיד כסף כשאתה בעלים של קבוצת נ.ב.א., אבל התפקוד שלו לא היה סנטימטר מעל מחפיר.
1+
מבקש שתעביר לי את התגובות שלך לאישור לפני שאתה מפרסם אותם. מה יהיה?
חסר ברשימה את קוומי בראון. בחירה ראשונה!
עוד דבר אם מכר ברווח גדול.(יש טענה כזו באתרים)ואנו מדברים על אמריקה ,הרי בסך הכל השקעה טובה מאוד וגם הצלחה.
ספורט זה לא רק כסף,
הצליח מבחינה פיננסית, לא הצליח מבחינה מקצועית
עם קמבה ווקר ג'רמי לין וקליפורס המאמן שרלוט נראתה נהדר , אך לג'ורן לא היתה הבנה לענין היציבות. הנדרשת בקבוצה .
אז העיף את ליןו אחר כך את ווקר .
תוצאת חוסר היציבות שחקנים פחדו לשחק .
קבוצה צריכה שקט ופירגון
מייקל יצר תוהו ובוהו כיאוס:
לא קידם כלום
אנקדוטה על קבלת ההחלטות בשארלוט
ערב הדראפט שבו נבחר מאליק מונק, קליפורד המאמן רצה את דונבן מיטשל
היא סיפר שההצעה שלו נפלה ברוב של 3-2 …
זה מסביר על קבלת ההחלטות של שארלוט
זה כשלון מחפיר כי בשנים שג׳ורדן היה הבעלים, במזרח היה כל כך חלש שגם עונה במאזן שלילי הספיקה לפלייאוף
מה האנקדוטה בזה? עדיף הצבעה מאשר שג'ורדן היה אומר אני בוחר וזהו. אחלה קבלת החלטות
המאמן רצה את דונבן מיטשל
אתה מבין איזה החלטה מטופשת זו? עם כל הכבוד למאליק מונק
https://www.nbcsports.com/nba/news/report-steve-clifford-strongly-urged-hornets-to-draft-donovan-mitchell-over-malik-monk
+1966
אולי ההחלטה המטומטמת הזו עלתה למייק בעוד 500 מליון דולאר?
לך תדע….
כן אני מבין, כמו כל בחירת דראפט בדיעבד
נמחק
מה כל כך בדיעבד שהמאמן רצה מיטצל וקיבל נזיר במקום?
בדיעבד זה שדנוור בחרו בו ושלחו אותו ליוטה בשביל אגוזי של עלית ושקית במבה.
טוב
הצבעה זו בערך השיטה הכי מטומטמת לקבל החלטות כאלו. זה לא דמוקרטיה.
נו אז? גם המאמן זה לא מי שמחליט
נכון
הבחירה במוריסון הייתה הגיונית נכון לאז.
אנחנו נוטים לשפוט בדיעבד בחירות גרועות. מוריסון הושווה ללארי בירד, כולל חוסר האתלטיות. והיה כוכב גדול.. אבל בדראפט 2006 שהיה גרוע לא היו הרבה אופציות טובות אחרי למרקוס אולדריג
תודה על המעורב המשובח
הדבר היחד שאהבתי בשארלוט זה שהייתי תקופה עם מישהי שקראו לה שארלוט(למרות שהייתה מאוהיו).
שיעשע אותי לקרוא לה שארלוטה
יותר ישראלי כזה….
🤣
כשגורדן קנה את החלק שלו בקבוצה היא היתה שווה 300 – 400 מיליון דולר היום היא שווה מינימום 2 מיליארד. איך שלא הופכים את זה הוא הרוויח הרבה כסף מהעסקה.
.
אני אחזור על השאלה מאתמול:
.
בראון ב 304 מיליון ל 5 שנים או
וויגינס ב 107 מיליון ל 4 שנים.
.
מי אתם לוקחים
וויגנס חד משמעי, אבל בתנאי שיש מי שייתן לו את האקלים שארגנו לו במפרץ (מאמנים, שחקנים, היררכיה)
60 מליון לעונה לא עובר לי טוב, אפילו לשחקן שהוא טופ 5 בליגה (וסמארט ממש לא).
השאלה לא נכונה כי זה לא שאלה היו האופציות של בוסטון.
הבחירה הייתה בין בראון ב-304 לאולי פירוק הקבוצה הנוכחית והליכה לריבילד.
כמו כן בראון הוא השחקן השני בחשיבותו בבוסטון, וויגינס הוא רביעי בגולדן סטייט.
מצחיק איך מתעלמים מכל מה שהנהלה עשתה בעונות לפני ומתייחסים לקיץ בלבד, בוסטון נקלעו למצב הזה בגלל שהם פחדו להטריד את בראון בשביל נכס משמעותי (לילארד לדוגמא) , זה דפוס חוזר פעם אחר פעם.
.
בוסטון יכלו להפטר ממנו עונה שעברה ואפילו לפני שני עונות שהחוזה שלו נחשב מדהים? עכשיו הוא אובר פייד משמעותי. לפי החשיבה הקולקלת הזאת החוזה של בראדלי ביל היה מצויין עונה שעברה וגם זה של קולינס ואפילו סימונס, הרי האופציה השנייה הייתה לאבד אותם חינם.
ברוך רק אלוהים מבין את ההגיון שלך (וגם לו בטח יש איזה מלאך שמגרד את הראש ומנסה להסביר מה אתה רוצה). מה גם שלא ברור על איזו הנהלה אתה מדבר, סטיבנס שם לא כל כך הרבה זמן.
אברי זה הגיון פשוט נכון ובסיסי. לא מסתכלים על החלטה מנקודת זמן נוכחית בלבד אלא מסתכלים גם על הצעדים שקדמו לסיטואציה הזאת ולמצב ולאפשרויות שהיה לפני.
.
לפי ההגיון הקלוקל כל חוזה בליגה של קבוצה שקרובה/עוברת את תקרת המינימום עונה להגדרה של מצויין (בטח לפני החוקים החדשים ולסינר השני) מסיבה מאוד פשוטה שאלטרנטיבה באותה נקודת זמן זה לאבד שחקן חינם (גם של ביל עונה שעברה ושל קולינס…)
.
לבוסטון היה אפשרויות להטריד את בראון ולהוסיף בחירות בשביל סופרסטאר, סטיבנס GM שנתיים ומעל עשור במערכת, היה לו שנתיים להטריד את בראון ואת החוזה הקודם שבו בראון הוא אחד מהנכסים הטובים בליגה, אין לי ספק שפורטלנד הייתה מסכימה לטרייד על בראון + כמה בחירות דראפט בשביל לילארד.
.
זה דפוס של בוסטון בפעם המי יודע פחדו לעשות מהלך משמועתי החליטו להיות קבוצת פלייאוף בלי אפשרות ממשית לקחת אליפות.
בלי השפעת פציעות יש סיכוי לאליפות אם משחקים ברמה הטובה שלהם כמו ב-2022 ולא כמו בעונה האחרונה. בגמר 22' הסחטיקס הפסידו בשישה משחקים לאחר שהובילו 1-2 כשהושפעו מפציעות יותר מאשר הלוחמים.
לכן לסגל של הסלטיקס כשהוא בלי השפעת פציעות יש יכולת לזכות באליפות כשמשחקים ברמה שהם יכולים להגיע אליה בשני צדי המגרש.
סדר החשיבות בג"ס:
1-קרי, 2-גרין, 3-וויגינס, 4-פול, 5-לוני, 6-קלי.
.
SG זו העמדה שהכי קל למצוא בה שחקנים טובים מאד. לפני הפציעה קלי היה מצוין בהגנה ובהתקפה. השנב שעברה הוא היה בינוני בהגנה ולא יציב בהתקפה.
זה בערך כמו שתביא את הדוגמה של סטף שהרוויח בזמנו 10 מיליון. זה לא עובד ככה
תודה רבה מנחם
סילבר הוא דו פרצופי.
אף אחד לא עשה כלום ל- Thaddeus Young שהגיע בטרייד לספרס ועשה שם שביתה איטלקית עד ששוחרר
ידוע זה מכבר ששחקנים מודיעים להנהלות לאיזו קבוצה הם לא מוכנים להגיע וקבוצות שבאות משוק חלדש,קטן או חור תחת הן הראשונות להפגע.
זה מגיע גם לדראפטים. מועמד שלא רוצה להיבחר ע"י קבוצה לא בא לאימוני התרשמות או בא ומראה יכולות עלובות
מה נשך את סילבר דוודא בסיפור עם לילארד? מה גרם לו להתעורר? עכשיו תהיה מדיניות אחידה לכל השחקנים?
יאנג לא שוחרר מהספרס אלא עבר בטרייד לטורונטו, ולדעתי גם לא עשה שביתה איטלקית. לפעמים שיחק ולפעמים לא, אבל לא זוכר שביתה איטלקית כלשהי
זה נכון שאנשים שמשתינים בתוך הבריכה בתכלס עושים אותו דבר כמו אנשים שמשתינים מהמקפצה, אבל הנראות משנה
איפה היה זילבר כשחארדן עשה בדיחה מהליגה ביוסטון וביקש טרייד? לצערי הוא לא מכיר את הקטע של לחסל בעיות כשהן קטנות. געגועים לשטרן…
הסוכן של לילרד השתין מהמקפצה.
תודה לכל מגיב
ההודעה של הNBA על לילארד זו בדיחה? מה דוראנט עשה שנה שעברה? מה הארדן עשה פעמיים ביוסטון ובנטס? בראדלי ביל לפני חודשייםכשעבר לפניקס?
שארלוט זה פרנצייז נוראי. מייקל היה חייב להביא GM בעל שיעור קומה ולתת לו לנהל את העסק כמו אוקלהומה, ממפיס ופניקס.
מה אנתוני דיוויס עשה התכוונת 😂😂
אני יכול לחשוב על הרבה GMים גרועים לפני שאני מגיע למיץ' קופצ'ק. נכון שפספס פה ושם אך רוב הבחירות היו הגיוניות או לפחות ברות הצדקה (אולי חוץ מהבחירה בבוקנייט). הבעיה של הפרנצ'ייז הזה זו השמרנות שלו ברמת המאמן ובמזל האיום שלו עם פציעות. אני דווקא חושב שיש להם את אחד הסגלים המבטיחים מתחת לגיל 25. אם פעם אחת יקבלו בריאות, אולי נראה קפיצה לכיוון מקומות 6-10 כבר העונה.
תגובה מעולה אני מסכים איתך.
אני גם אומר שיש מצב שכבר השנה שרלוט תגיע לפליאוף. היתה להם קבוצה נפלאה לפני שנתיים אבל אז לאמלו נפצע ברידג'ס התחרפן הארל הפך לסוחר סמים הם זרקו את מונק ואת המאמן הקודם ברוגדו שבנה קבוצת התקפה נפלאה.
לדעתי הם בחרו מצוין ברנדון מילר יהיה כוכב ענק (לא יודע על הבעיות שלו בראש סטייל ג'ה – כדורסל יש לו). אבל בגדול בסוף כשמסתכלים בשורה התחתונה מייקל היה בהחלט בוס לא מוצלח. כנראה שנדרשים כישורים אחרים לנהל
לגבי לילארד, לא היה לאף אחד בליגה בעיה עם ההתנהלות שלו עד שהסוכן שלו החליט להשתין לסילבר על העניבה. להתקשר ולהפחיד קבוצות שלא להתעסק עם דיים ועוד להצהיר על כך שזה נכון כבר נראה כמו יריקה בפנים.
אני מסכים גם עם זה. ודרך אגב אני לא זוכר מצב של אני "רוצה רק מיאמי". אפשר להגיד קוצה קונטנדרית וכ'. הוא הכניס פה את ההנהלה של פורטלנד לפינה קטנה מאוד. אני דוקא מבסוט עליהם שהם לא נכנעים לו. סילבר צודק.
הוא לא הראשון ובטח לא האחרון שרוצה לעבור בטרייד רק לקבוצה ספציפית
לברון ודיוויס השתינו לו על הראש. הוא יסתדר עם שתן על העניבה
מבאס בשביל ג'ורדן – אכן שורה של החלטות לא מוצלחות (אגב, קוואמי בראון זה היה בוושינגטון, שגם שם היו ערימת החלטות גרועות) . עושה רושם שבמשך שנים הוא פשוט היה משוכנע ביכולת שלו להעתיק את היכולת שלו מהפרקט לחדרי ההנהלה, ומסתבר שאלו מיומנויות אחרות.. גם ביל ראסל, ווילט צ'מברליין, אלג'ין ביילור, איזיה תומאס ואחרים לא ידעו לעשות את המעבר מהפרקט לניהול. בסופו של דבר יש מעט מאוד כוכבי-על שהפכו להיות מאמנים/מנהלים מוצלחים (לארי בירד לשנים ספורות, ג'רי ווסט – מי עוד?). דווקא שחקנים בינוניים הם אלו שמככבים בניהול/אימון (פיל ג'קסון, פט ריילי, סטיב קר, )