מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.לברון: I AM SCARED AND DEVASTATED (עתה נודעד שברוני שוחרר מביה"ח)

כשברוני ג'יימס סבל מדום נלב, סוואנה ולברון ביקשו מכולם שירשו להם פרטיות והבטיחו TO UPDATE את המדיה אם יהיו כל חדשות בקשר לבעיית הלב של ברוני.

עכשיו הגיע השלב הבא של המשפחה: השלב בו לברון ואשתו סוואנה מודים שהם “scared and devastated. "אני עכשיו אבא החושש לבריאות בנו בכורו. אני בשלב של השגת 'THE BEST MEDICAL AND PSYCHOLOGICAL CARE' לבני. "אני ב-MODE של אבהות וכל מה שחשוב לי עתה זה שיהיה לבני את הטיפול הרפואי הטוב ביותר".

ברור שהשאלה הבאה היא – ואותה מנסים להדחיק עתה – מה הוא עתידו הכדורסלני. תהיה זו שגיאה חמורה להתעלם מהאמת: האם זה הסוף של עתידו ככדורסלן?

אני לא רוצה לעייף אתכם בחזרה על מה שכתבתי שישנו פנומנון ידוע בין אתלטים שחורים צעירים על דום לב ו-HEART FAILURES אחרים.

איך שלא תסתכל על עתידו של ברוני ככדורסלן זה עניין של GAMBLING. לקיחת צ'אנס. היו אתלטים רבים שחורים שאחרי דום לב חזרו לאט-לאט לכושרם וחזרו לשחק ללא בעיות. היו שחזרו לשחק ונפחו את נשמתם על הפארקט.

לברון מודע היטב למצב.

2. ג'יילן בראון רוצה להביא 'BLACK WALL STREET' אל בוסטון

כשג'יילן בראון נשאל מה הוא יעשה עם כל הכסף שלו – 304 מיליון ל-5 שנים – הוא ענה תשובה מדהימה: "אני רוצה להקטין את הפער (DISPARITY) הכספי בין ניו יורק לבוסטון ובין לבנים ושחורים, וברצוני להקים וליצור BLACK WALL STREET IN BOSTON"

אם ישנו מישהו שיעשה עם כספו – לפחות חלק מכספו – מבצעים שיעזרו לשחורים כלכלית וחברתית הלא הוא ג'יילן בראון.

דריימונד גרין היה הראשון שהגיב וירלית בסושיאל מדיה:

3. בראדלי ביל מבטיח להיות בפיניקס 'SOMETHING I HAVE NEVER BEEN

הפיניקס סאנס – עם השפעה רבה ומחלטת מהבעלים מאט אישיביה – הלכו ALL-IN לעשות מהקבוצה הפאורהאוז ההתקפי של הקונפרנס המערבי (בינינו, כל ה-NBA). עם שלושה שולפים ויורים מבלי לחשוב פעמיים כקווין דוראנט, דווין בוקר, ובראדלי ביל. אין כלל שאלה שלפחות על הנייר יש כאן פוטנציאל של 80 נקודות כל משחק, אבל יש כן שאלה בקשר להגנה.

יבואו חכמים כשימון ויגידו לי, 'קאם און, דוק, מי צריך הגנה כשישנה התקפה כזאת? ובכלל, לא שמעת עדיין שדנבר ניצחה אליפות די בקלות בהיותה מחוץ לתריסר הקבוצות המגינות הטובות ב-NBA לפי הדפנס רייטינג??? אז על מה אתה מדבר 'הגנה' כשיש התקפה כזאת?'

יש כאן חומר למחשבה יעני כי איך אמר פעם רד אורבך? "התקפה טובה תגבור על הגנה טובה כל פעם". ואחרי 4 שניות של שקט הוא הוסיף: "גם ההיפך הוא נכון".

טווב, לא על זה רציתי לדשדש. רציתי לספר לכם מה בראדלי ביל אמר ל-SLAM: "אני החלטתי, ואני מבטיח, להראות בפיניקס שאני יכול להיות אחד מה- BEST TWO-WAY PLAYERS IN THE LEAGUE. לכל מי שאמר וכתב שבראדלי ביל לא מסוגל לשחק הגנה מחכה העונה הפתעה גדולה. אני מגיע העונה ל-"Showing that I can really compete at a high level and play a meaningful game."

מפתיע מאד לשמוע מילים כאלה מביל שאף פעם בכל 11 שנותיו בליגה לא נחשב ל-TWO-WAY PLAYER: הנה, תקראו בעצמכם:

In fact, during Beal's 11-year career, only two seasons have seen him achieve positive defensive plus/minus (DPM) — his rookie (0.2) and third year (0.2). It's been nearly a decade since he's served as even a marginally positive contributor on defense. 

Last season, Beal's DPM was down to -1.2. Additionally, he hasn't averaged more than 1.6 stocks (steals + blocks) per game since 2018-19. Beal averaged 1.6 last season, which is fine but nothing near "elite" two-way play. 

כל מה שיש לי – חשדן עם קבלות – לומר זה אם בראדלי ביל יפתיע עם הגנה כפי שפיו מבטיח, הפיניקס סאנס יעשו שני עורכי אתר חשובים מאושרים מאד. 

4. אם שחקני ה-NBA מחפשים למי להודות על הרשות להשתמש בקנביס (מרחואנה) ב-NBA, הרי קווין דוראנט הוא האדם

Cannabis is no longer a banned substance under the NBA’s new collective bargaining agreement. After putting a pause on testing for marijuana during the bubble, the owners and players agreed to permanently remove testing for cannabis going forward.

When NBA players light up this season, they have Kevin Durant to thank for it.

A conversation between Durant and NBA commissioner Adam Silver led to cannabis being removed from the banned substance list. Durant recalled his encounter with Silver during a recent CNBC conference with his media company The Boardroom.

He smelled it on me, so I didn’t have to say much,” Durant said when asked how he convinced Silver to end the league’s marijuana ban. “It’s the NBA. Everybody does it, to be honest.”

5.מייקל ג'ורדן נאלץ למכור את השרלוט הורנטס לקבוצת משקיעים. הוא נשאר MINORITY OWNER

ichael Jordan is no longer the governor of the Charlotte Hornets. On Sunday night the NBA Board of Governors owners approved the sale of the Hornets to a group led by Rick Schnall and Gabe Plotkin — a venture capitalist and hedge fund manager, who will now take ownership of the team with a surreal group of investors which includes country music star Eric Church and rapper J. Cole, both of whom are from North Carolina.

(מחר המאמר הראשי במעורב הוא על מייקל ג'ורדן, ה-X-OWNER של ההורנטס)

6. לאנס סטיבנסון רוצה לחזור ל-NBA

"אני בכושר מרשים ורוצה לחזור ל-NBA. הפעם למורשתי וביתי בניו יורק, ולכן אני מעדיף את הניקס או את הנטס"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
PhillySpecial
Editor
28 ביולי 2023 1:41

תודה מנחם. על הכל וכל הזמן.

yehuda
yehuda
28 ביולי 2023 2:17

ג'יילן בראון הוא אוברפייד. יכול להיות שהוא אדם נדיב, שהמחוייבות שלו לקהילה השחורה חורגת ממילים ומושקעת בכסף רב. אבל אין קשר בין נדיבות ולערך כדורסלני – הסלטיקס נפלו על השכל.
כאוהד ותיק של הסלטיקס (מאמצע שנות ה 70) זה עוד יותר מדכא כי הם ויתרו על סמארט שהוא שחקן חשוב בהרבה, מכיוון שאין לא תחליף מדף. שחקני נשמה שיש להם את הגריט ואת המסירות הקבוצתית הם נדירים הרבה יותר משחקנים תואמי-ג'יילן בראון. המרכיב הזה גריט, מסירות, מלחמה ואופי הם האלמנטים שחסרים לסלטיקס בשלבים המכריעים של הפלייאוף, גם השנה וגם בשנה שעברה.
אני מאמין שהסלטיקס יאכלו אותו על הטרייד הזה – והאמת שזה מגיע להם.
במילים אחרות, לא עיכלתי את הויתור על סמארט שמצטרף למעשה המכוער עם אייזיה תומאס. משהו משתנה בקוד הגנטי של הסלטיקס. דברים כאלו לא היו קורים בעידן רד אאורבך והבנאדם שואל את עצמו האם זו הקבוצה שהוא אוהד.
יש מי שיגיד שהקוד הגנטי של הנבא השתנה והסלטיקס הם חלק מהטרנד הכללי. אבל זה לא מדוייק – סן אנטוניו, דנבר, ג"ס, מלמדות שגם היום יש קבוצות שיש בהן נאמנות לשחקנים שגוררת נאמנות של השחקנים למועדון … ומה שמעניין וחשוב זה שהיחס הזה הוא לא רק אנושי אלא גם כדאי. ושווה להזכר במה שמחבר ספר משלי (לפי המסורת החכם באדם – שלמה המלך) אמר לנו: כַּמַּיִם הַפָּנִים לַפָּנִים כֵּן לֵב הָאָדָם לָאָדָם.

FAN
FAN
28 ביולי 2023 3:21
Reply to  yehuda

יפה כתבת
היו שנים אחרות בעשור האחרון שעוד אפשר היה לקבל בהבנה ויתור על סמארט. אחרי הפלייאוף האחרון- ממש ממש לא ברור
מילא זה היה בטרייד על לילארד או משו בסגנון..
הכי מצחיק שאם יש שחקן שאפשר להגיש שפישל ברגעי האמת השנה, זה היה בראון שפשוט לא הצליח להסתדר עם ההגנה של מיאמי ובעיקר באטלר..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 5:29
Reply to  yehuda

כאוהד סלטיקס לאוהד אחר, אני התחלתי לעקוב אחרי הסלטיקס בסוף שנות השבעים.
לגמרי מסכים שהוויתור של בוסטון על IT וסמארט הן טעויות גדולות מאד וכך גם הוויתור על רונדו בזמנו!
הסלטיקס זו קבוצה שאני אוהד ואמשיך לאהוד למרות שיש לי ביקורת מוחצנת (מדי) על מי שמנהלים שם את העניינים והתנהלותם.
אגב, הסלטיקס עדיין יכולים להביא את IT בחזרה בחוזה מינימום והוא יכול לתרום מהספסל כגארד או פויינט גארד אבל ברור שזה לא יקרה כי בנוסף לברוגדון יש גם פריצארד וגם ילד האפרו (פלאיני של בוסטון עם הרעמה והאי יכולת לנגוח לכיוון הנכון למי שהכיר אותו ביונייטד) החדש שלא ממש מרשים עד כה.

yehuda
yehuda
28 ביולי 2023 7:53

מסכים לחלוטין לגבי רונדו.
אבל לטעמי תחילת ההתפרקות של החבילה המוצלחת של סלטיקס-סוף-העשור-הראשון-של-המאה-ה21 היתה עם העברה של פריקנס. לא גאון כדורסל אבל שחקן חשוב בתמהיל שעשה את הסלטיקס ההיא.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
28 ביולי 2023 8:58
Reply to  yehuda

תחילת התפרקות? סלטיקס קבוצת צמרת מזה מספר שנים.מי שיקרא תגובות יחשוב שמדברים על דטרויט יוסטון או שרלוט.
מה שכן סמארט זו אבידה.הטרייד שלו זה הימור.לא חשבתי שפורזניגיס שווה מחיר כל כך גבוה.אני גם לא מתלהב כשמחתימים שחקן עם נטיה גבוהה להפצע.אלא אם כן שמו דוראנט

yehuda
yehuda
28 ביולי 2023 11:18

מהפנט, אם תקרא את הדברים שכתבתי ההתפרקות מתיחסת לקבוצה של 2008. זו כבר היתה מזמן ואפשר לדבר עליה.
לגבי הקבוצה הנוכחית אני לא נביא ואין לי מושג מה יקרה איתה, הניתוח שלי הוא שמכירת סמארט, הבאת החד-קרן הפציע והחוזה המופרע שקיבל בראון (שתוקע אותה תקציבית) – לא ישפרו את מצבה. אבל לך תדע.
אבל מעבר לדיון על ההצלחה יש דיון על הדרך, על אופי של מועדון האם הוא עובד כמו באסטה בשוק, מוכר וקונה כדי לתפוס רגע הצלחה שבו ההימור מצליח או שהוא בונה קבוצה שיש לה עמוד שדרה ארוך טווח, נאמנות ואופי יציב.
הסלטיקס היו בדרך ליצור קבוצה עם שחקני בית ועם אופי. ומכירת סמארט לימדה שהם לא שכחו דבר ולא למדו דבר מאז ימי IT. וזה עושה לי רע כאוהד. במיוחד משום שבשנים המעצבות שלי כאוהד הקוד הגנטי של הקבוצה היה דומה למה שראינו בעשור האחרון בג"ס ובשניים וחצי העשורים האחרונים בסן אנטוניו ובשנים האחרונות בדנבר.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
28 ביולי 2023 12:56
Reply to  yehuda

"הסלטיקס היו בדרך ליצור קבוצה עם שחקני בית ועם אופי", "עובד כמו באסטה בשוק"…

סמארט שיחק בבוסטון 9 שנים. כמה זמן אתה חושב קריירה של כדורסלן נמשכת שאתה כותב שהסלטיקס היו בדרך ליצור? חוצמזה שאם כבר ההחלמה של בראון היא ניסיון של בוסטון ליצור דרך והמשכיות על חשבון ניסיון להשיג נכסים על שחקני בית

birdman
birdman
28 ביולי 2023 15:12
Reply to  מנחם לס

Isaiah thomas הקטן

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
28 ביולי 2023 7:25
Reply to  yehuda

כל כך מדויק

etayef
etayef
28 ביולי 2023 8:06
Reply to  yehuda

Yehuda – מה שכתבת מאד רומנטי, אבל לצערי לא קשור למציאות.
אין שחקן בליגה שהוא אוברפייד, בגלל מבנה השכר, השחקנים מתחלקים עם הבעלים ברווחים.
בוסטון חשבו הרבה לפני שהחליטו לחדש לבראון את החוזה, וכנראה שלא היתה להם אופציה יותר טובה.
הברירה היא בין לחזור לאחור, ללהישאר רלוונטיים.
אם אתה אומר להם לא לשלם לבראון – מה האלטרנטיבה?
לגבי סמארט – לקחו סיכון גדול בהחלפה שלו בפורזינגיס, כי הבינו שלא מצליחים להתקדם. דווקא צעד אמיץ בעיני.
נאמנות של קבוצות לשחקנים? לא חושב שיש את זה בליגה. קבוצות כל הזמן מעיפות שחקנים שלא מתאימים להן.

Avri
Avri
28 ביולי 2023 13:02
Reply to  yehuda

אתה מצטרף לדיון מאוחר ודי משעמם לחזור על אותן טענות שכבר לעסנו.
לגבי ג'יילן: כל מה שכתבת לא רלוונטי, הדבר היחידי שמשנה זה מה האלטנטיבה של לא לתת לו את הכסף – לאבד אותו, לאבד את הסטטוס קונטנדרית, ובסופו של דבר גם את טייטום.
לגבי סמארט: אכן סוג של אבדה אבל אנחנו מסודרים בקו האחורי, ופורזי סוגר לנו חורים.
לגבי איזייה, סמלים וכיוב: לא קשור למציאות. זו קבוצה מקצוענית, לא מלכ'ר, והשחקנים משחקים בדיוק את אותו המשחק. תחשבו רגע מי המציא את המונח ברינקס, ומה היה קורה בסוף אותה עונה אם לא היה מקבל ברינקס. וגם בקבוצות שהזכרת אין שום נאמנות לשחקנים, אלא אם כן זה משתלם. וזה נכון לשני הצדדים, גם קרי דריימונד וקליי היו חותכים תוך דקה אם היו לא היו מקבלים ברינקסים, ובצדק.
להחזיר את רונדו – שטות הזויה. רונדו הפך לרעל בעונות האחרונות שלו ואיך שהקריירה שלו התפתחה רק הראה שלא היו צריכים לשלם לו חוזה גדול.

FAN
FAN
28 ביולי 2023 3:14

DEVASTATED לא אומרים על אסון שכבר קרה?
.
השאלה אם הפסקת ספורט מקצועני משפרת את הסיכויים להמנע מבעיות נוספות בלב..
.
הזכרת לי את הסרטונים מארה"ב על חנויות שנועלות מקרר גלידה עם שרשראות טנקים כי כל היום שודדים אותם זה פשוט משו שקשה לעכל. פשוט הזוי
.
עייפתי מהבטחות לשינויים של כוכבים. מחכה שנראה בפועל. גם לגבי ביל, וגם לגבי סימונס שכל שנה אומרים "השנה הוא הולך לחזור בטירוף!" ובינתיים הכל נשאר אותו דבר במקרה הטוב.
.
תודה מנחם היקר!

thetroll
thetroll
28 ביולי 2023 3:38

אחלה מעורב תודה דוק.
ברוני זה סיפור עצוב מעניין אם הוא השתמש בחומרים אסורים (נא לשים לב ששאלתי אם ולא מעניין באיזה חומרים אסורים הוא השתמש – אני במוד העדין שלי היום).
מאז הנשיפה באוזן אני אוהב את לאנס סטיבנסון הדביל אבל הייתי שמח גם כן לשחק עבור הניקס או הנטס וגם אני מצפה להצעה מהשתיים. תהיה לי תרומה זהה לשלו (אפס משני הצדדים של המגרש two way zero players).
ואפרופו בראד – דה – ביל אין ספק שבניגוד אלי וללאנס הוא יכול להיות שחקן 2D אם רק היה רוצה ואין לי ספק גם שכרגע הוא רוצה ובאותה מידה אין לי ספק שזה יחזיק בדיוק חמישה משחקים והייתי נדיב. לא סותר את זה שאין לי ספק שהסאנס על הנייר צריכים ללא כל ספק לקחת אליפות השנה בהליכה (בסוויפים) עם או בלי הגנה וכל זה כאמור ללא ספק למרות שאני חייב לציין שיש לי ספקות מסויימים לגבי
העדר הספק שלי בעניין. אין ספק שזה ויכוח פנימי ביני לבין עצמי .
לגבי ג'יילן בראון הוא אחלה שחקן והמעורבות החברתית שלו ראויה לציון אני מניח שהוא יתרום 1 מ דולר כל שנה שזה בערך 10% מהריבית שיקבל על הכסף שלו (צריך לדעת לא רק לקבל את הסופר מקס אלא גם מתי לקבל אותו רצוי בעידן שיש ריבית. לג'יילן יש את כל החבילה כאמור וכמו שאמרתי לגבי בראד דה ביל מיד כשקיבל את המקס – שלא וושינגטון היא זו שתשלם אותו – אני אומר את אותו דבר על בראון. גורלה של בוסטון נחקק בסלע עם החוזה הזה אליפות הוא לא יביא והחבילה שם תפורק … עוד נסיון אחד או שניים לא יותר.
שבת שלום לכולם ומועדים לשמחה.

thetroll
thetroll
28 ביולי 2023 3:49
Reply to  thetroll

נ.ב. ואם כבר נגענו בעניינו של ברוני בהנחה שהוא יקבל את ההחלטה הרציונלית הסבירה והמתבקשת (לפרוש) אני רק מקוה שלברון לא יחליט לחכות לשחק על אותו מגרש עם הבן השני שלו. זה יהיה מעבר לכוחותי ולכושר הספיגה הלא גבוה ממילא שלי אני מקוה שהוא יקבל את ההחלטה הרציונלית והמתבקשת – תפרוש כבר רבאק… תפרוש.

ברוך רובין
ברוך רובין
28 ביולי 2023 7:36
Reply to  thetroll

כמות הסימני השאלה שיש בסאנס היא ענקית.
.
חסר מנהל משחק, השאלה שנשאלת איך השלושה ישחקו ביחד אם כדור אחד. זה קבוצת אינסטנט שלא הספיקה לבנות כימיה והשחקנים יושבים על תפקידים דומים, הדביל זה האולסטאר האחרון שהסאנס צריכים שיש להם שניים יותר טובים ממנו בעמדה, מי יעשה הגנה בדיוק, כן ביל עם 250 מליון יעשה הגנה רק חסר שיגידו שסופרמן מגיע לכדור הארץ .

.
והנושא אולי החשוב ביותר זה הבריאות. דוראנט בוקר והדביל הם לא ההגדרה המילונית לאיירון מן, ובהחלט ניתן להסיק שהם יסבלו מפציעות.
גם על הנייר זה ממש לא קבוצה מאוזנת, או אחת שתפרק את הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא יעשה שם הגנה עונה סדירה הם יסחבו לא רע אם דוראנט לא יפצע להרבה זמן וזה האופטימלי. בפלייאוף יקבלו בראש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 5:34
Reply to  thetroll

לגבי הסלטיקס, הנבואה ניתנה לשוטים ואנחנו שוטי הנבואה שותים וויסקי טוב.
אבל, אני דיי מסכים שהכסף ילך והקאדר הזה יוביל אולי לעוד גמר או שנים בעתיד. לא חושב שתחת הבוט נראה אליפות אבל מחזיק אצבעות שהסטיבוט יוכיח קבל עם ועדה שאני רפה הבנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון בדרך למטה. עונה סדירה אולי עוד יחזיקו בפלייאוף פחות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 7:10

נחיה ונראה

ברוך רובין
ברוך רובין
28 ביולי 2023 7:30

דוק הטבעת היחידה ששחקני בוסטון יראו זה מהגניקולוג.

אשך טמיר המקורי
28 ביולי 2023 5:29

סטף הגיע ל-hot ones
https://youtu.be/nbxVfd1bw3s

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 5:43

תודה רבה דוק
אני שמח שסוף סוף הבינו שם באין BA, MA (שרית של ביבי), שקנביס זה טוב וצריך להוציא אותו מהרשימה השחורה. השמפו למתקרח קווין קאפקייק דוראנט. בכלל קנביס צריך לצאת מהרשימות בכל העולם כולל ארצנו האהובה והדמוקטטורטית.
אני אשמח לראות שחקנים מחייכים כל הזמן ומשחקים מסטולים ב 3 בבוקר, אולי אפילו אוכל בראוניס במקום הפק"ל אבטיח.
הגראס מוריד את רף האלימות ועם כל האנושות תלך על הקנבועידים (שגיעט קטיב) אולי לא יהיו עוד מלחמות בעולם.

Tzafriros
Editor
28 ביולי 2023 6:36

חזק מאוד רזי. אתה אגדה.
ולגבי פלאיני עשה קופון אחרי הצמד שכבש מולכם שהיה ב אברטון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 6:58
Reply to  Tzafriros

אכן, היה שודד גדול הפלאיני הזה. היה לו גובה (רב) ופריזורה עם פרצוץ רצוץ של דוגמן שוקולד בלגי רקוב, אם היה מקצץ את הפריזורה כשהיה בשיא, היו לו עוד 50 שערי נגיחה לפחות במדי היונייטד. אבל עזוב, זה כמו פיפי בשרותים אחרי שהורדת את המים.

Berch
28 ביולי 2023 10:16

My new favorite doctor
😍

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שימון יגיד לך שהסאנס לא יזכו בשום אליפות ויעופו מהצוק יהיו מסננת ולגבי ביל הכי כיף זה כל ההצהרות האלה אהיה שונה וזה חחח היפוך נמר חברבורותיו? שחקני ברינקס בגיל הזה לא יתחילו לעשות הגנה ולקלוע 10 נק 😂😂😂 הסאנס יקלעו 130 יחטפו 140 יעשו נטס. שדוראנט לא ישחק יקבלו בראש כל משחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 7:12

אחרי שהגנרל עזב נראה אם בלוכר יכול לקחת את מקומו בתור השקץ הבא.
שנה שעברה ניצנים נראו בארץ. קול התור והציץ.

מומי החציל
28 ביולי 2023 7:32

שימון זה היאיר גולן של הופס
מזהה תהליכים
שימון צדק!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
28 ביולי 2023 7:38

די צפוי שרוב השחקנים בNBA מעשנים, חייבת להיות סיבה לראסטות (: הייתי בטוח שאינגרם מעשן באמצע משחקים , האיש זומבי מהלך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעשנים חופשי בטח גם במחצית אינגראהם זה הפנים לפרסומת על זה🤣🤣🤣

IDO
IDO
28 ביולי 2023 12:16

סיימנס של פורטלנד יש לו בנג בשירותים. שיוכל להוריד ראש בין ההתקפות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

מומי החציל
28 ביולי 2023 7:31

בובת הוודו של ה-ללל עשתה עבודה נוראית
מומי יודע את האמת המרה ויביא פה סקופ
בכנס ה-ללל ה 666 ישבו במועצה והעלו רעיונות איך לגמור את האבו פלופר
מומי הביא בהופעת אורח את גבריאלה סן מרטיני, מכשפה ממוצא ארגנטיני-אינדיאני
מומחית בגירוש עין הרע, גירוש שדים עם עבר פלילי עשיר בגין מעשי מרמה
הפרטים ישארו במערכת אבל אחד מגדולי הארגון (למומי ולו יש יחד 3 ביצים כמו בשיר של ביאליק)
אחז בבובה הגדיל לעשות, דקר אותה אחוז דיבוק יחד עם המכשפה שאפילו ניסתה לעשות טקס להורדת האשך הטמיר
נפלה טעות מצערת, המכשפה ששמה הלך לפניה
לא שומעת טוב באוזן ימין!
במקום לייצר בובה של לפלופ, היה התקמצנה ויצאה בובה של לפלופ ג׳וניור
איזה אסון כבד
האשך מרגיש מאוד רע עם העניין שמכשפה ארגנטינית בת 75 שיחקה לו באשך הטמיר, מרחה אותו בתערובת תבלינים ללא שום תוצאות

Berch
28 ביולי 2023 9:06

ללא שום תוצאות זה אומר עם שום
?
🤔

IDO
IDO
28 ביולי 2023 12:18

חט היוהרה, עם כל הבליונים, הילד דחף כל כך חזק להיות כמו אבא , שהמשאבה נשברה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 7:31

לקל הקרחים מכל העדות כולל האתיופי הפרנג'י באתר
בדיחמין לשבת, כמו פעם.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=4306324002925463&set=a.1398856867005539

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 7:32

אני תמיד עושה את זה קצר, את הסיפורים אני משאיר לחציל הרקוב.

מומי החציל
28 ביולי 2023 7:42

רקוב?!?!
החציל בשיא תפארתו ותפחרתו
נותן עבודה כמו שעון שוווצירי 3 פעמים ביום
לסילבי הייתה חברה מרגלית שבעלה ניסים היה עם חציל נבול, הבעיה שניסים היה עם אגו גדול
מרגלית הלכה לדוקטור שפיץ, דוקטור מומחה לעניני חצילים
אמר לה, קחי פה כדורים, את שמה לניסים חצי כדור בקפה והוא ייתן עבודה כמן בימים היפים
אחרי חודש ד״ר שפיץ פגש את מרגלית
שאל אם הכדור עבד?
מרגלית אמרה, שמתי לניסים כדור שלם בקפה
תפס אותי על השולחן, הרים החצאית ונתן הופעה חצי שעה בלי לעצור
נו??אז מה לא בסדר שאל הדוקטור?
מאז אני לא יכולה להראות את הפרצוף שלי בבית קפה

Berch
28 ביולי 2023 9:05

גדוללללל
🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 ביולי 2023 9:06

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קנאת סופרים וגו (פלו?)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣

ירון, החלום
ירון, החלום
28 ביולי 2023 7:44

בס"ד
תודה על מעורב משובח מנחם.
יפה שבראון תורם.
לא חושב שמייקל אולץ למכור, פשוט קיבל מחיר טוב. עח עסק לא ממש מוצלח.
ברוני, רק בריאות. אנחנו לא ממש יודעים מה מצבו.
נחיה ונראה עם בים, לא רק שהוא יקבל פחות כדורים, לא נראה לי פתאום שהוא ישקיע 100 אחוז הגנה.
אולי יהיה שיפור מסויים, אבל לא ממש מגן עלית.

רן הנרגן
רן הנרגן
28 ביולי 2023 8:20

דירוג הקבוצות ש אי אס פי אן פרסמו שמרני להחריד. אף קבוצה צעירה לא משובצת בשמונה הראשונות. קליבלנד, אוקלהומה, ניו אורלינס, אחת מהשלוש תפרוץ השנה לשמיניה הראשונה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
28 ביולי 2023 9:13

אוקלהומה מועמדת שלי לפרוץ.עמדות הגארד מפוצצים בכשרון,הולמגרן נראה מבטיח, גיילן ויליאמס בדרך לכוכבות.
ניו אורלינס זה פיצה קולד,לך תדע מה יעשה ציון.
קליבלנד שני גארדים נמוכים עושים אותו הדבר ולא טובים בהגנה.
יוסטון תפתיע יותר מידי כשרון מסתובב שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם שאלה על גיילן בראון יש מישהו שהיה לוקח אותו היום לקבוצה על פני מייקל ברידגס למשל?

trusttheprocess
trusttheprocess
28 ביולי 2023 8:59

אני לוקח את בן סימונס

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
28 ביולי 2023 9:14

אני לוקח שבדית

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28 ביולי 2023 9:11

מאז "שהיהודי הקרח" מנהל את הWWE, יש תקווה לכל אחד מהשחקנים להפוך לשיקוץ מהלך.
אל תאבד תקווה לגבי מייקל ברידגס🤣🤣🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
28 ביולי 2023 9:15

נראה לי שאף אחד לא הולך על בראון.

Avri
Avri
28 ביולי 2023 13:07

גם אני לוקח את בריג'ס קודם, בעיקר לאור זה שהוא עמיד בטירוף (ומקווה שלא ניחסתי…). אבל כמו שכתבתי למעלה, זה עניין של סיטואציה, זה לא שיש לנו על המדף שני שחקנים ואנחנו יכולים לבחור את מי לקחת.

Berch
28 ביולי 2023 9:04

גם מריחואנה וגם לאנס סטיבנסון באותו מעורב???
חגיגי משהו, אבל מעולה
והפרחים לקווין דוראנט
😉
🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
28 ביולי 2023 9:17
Reply to  Berch

לאנס בוחר בין נטס לניקס.שמעתי שיש תור ארוך של 30 קבוצות לשים עליו יד.הסוכן שלו שם חבל ועמדת תור מסודרת.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28 ביולי 2023 10:07

מציע את שירותי בתוך מומחה קנאביס לליגה או לכל אחד מחבריה, עם התמחות ראשית בגלגול וקיסוס. מגיע עם המלצות בעל פה, לאף אחד אין מספיק כוח לרשום אותם.
תודה רבה מנחם

רן הנרגן
רן הנרגן
28 ביולי 2023 20:43

אני אעתיק לפה שאלה מהטוויטר (אם אחד העורכים יעביר אותה למעורב של מחר יהיה נחמד):
איזה חוזה אתם מעדיפים לקבוצה שלכם:
.
בראון ב 304 מיליון ל 5 שנים
.
וויגינס ב 107 מיליון ל 4 שנים

רן הנרגן
רן הנרגן
28 ביולי 2023 20:43

אני מעדיף את החוזה של וויגינס, גם אם אני בוסטון)