מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.התפרסם אתמול: ניקולה ג'וקיץ' לא יצטרף לנבחרת סרביה לאליפות העולם FIBA

הסיבה? עייפות מנטלית ופיזית.

הוא שיחק העונה 89 משחקים.

מאמנו פסיק אומר:

With Jokic, we had several conversations, and I must say they were some of the best conversations I've had with players who couldn't make it to the roster," Pesic said, according to MozzartSport. "He's physically and mentally exhausted, not feeling ready to take responsibility at the moment."

גם ווסיליג'יי מיצ'יק שרק חתם עם אוקלהומה סיטי לא ישחק.

האליפות תחל ב-25 לאוגוסט בפיליפינים, יפאן, ואינדונזיה.

אני מזמן כתבתי על הודעות כאלה: אפשר לחשוב שהוא עבד 10 שעות ביום בחום של 40 מעלות בקטיפת כותנה. מה זאת אומרת 'עייף פיזית'? גבר צעיר שמשחק 35 דקות למשחק כל יומיים, כולל טיים-אאוטים והפסקות אחרות, ואחרי זה מנוחה של חודשיים עם כל הכסף בעולם למרכזי נופש, עם מסאז', סאונות, והאוכל הטוב והטרי בנמצא, והבנאדם 'עייף' פיזית'? ומה הסיפור בקשר ל'עייפות מנטלית'? מה, הוא היה בשבי עם עינויים, רעב, ושלוש שעות שינה?

נמאס לשמוע מכל הבכיינים האלה שעוד מרוויחים 40 מיליון לשנה.

2. קייל אנדרסון ממינסוטה וולבס ישחק עבור סין באליפות העולם

קייל אנדרסון קיבל אזרחות בעזרת יאו מינג, נשיא התאחדות הכדורסל של סין.

The citizenship could also enable Anderson to represent China at the Olympic Games in Paris next year. FIBA allows teams to have one naturalized player on their roster. Chinese media reported Anderson's maternal grandmother was born in Jamaica to a Chinese father and Jamaican mother.

קייל אמר:

"I'm so happy to announce that I will be representing China at the World Cup," Anderson said in a video posted to his Weibo account. "Really proud and honored to wear the Team China jersey."

The citizenship could also enable Anderson to represent China at the Olympic Games in Paris next year. FIBA allows teams to have one naturalized player on their roster. Chinese media reported Anderson's maternal grandmother was born in Jamaica to a Chinese father and Jamaican mother.

בנבחרת הכדורגל הסינית ישנם כבר כמה שחקנים ברזילאים. מעניין אם קני הוקיע את אזרחותו האמריקאית כפי שעשו הברזילאים עם אזרחותם הברזילאית כי החוק הסיני אוסר על אזרחות כפולה.


3. דמאר רוזן לקליפרס אמת או פנטזיה?

Six-Time All-Star DeMar DeRozan Shipped Off To Los Angeles In Blockbuster Trade Proposal That Would Shake Up The West

Story by Alex Hoegler בקלאץ' ספורט

ההצעה היא:

Favale proposed a trade in which the Clippers land six-time All-Star DeMar DeRozan from the Chicago Bulls in exchange for Robert Covington, Norman Powell, Amir Coffey and a 2028 first-round pick (top-four protected):

הקליפרס חייבים פוינט גארד סופרסטאר. על ג'יימס הארדן לא ניתן לסמוך יותר ברמות הגבוהות ביותר. דמאר דרוזן יחד עם קוואי לינרד ופול ג'ורג'? (והארדן עולה מהספסל)

הנה העובדה הקרה:

he Clippers signed Leonard and acquired George via trade four summers ago, hoping the of Famers would lift the franchise to its first championship. But the Clippers have won just three total playoff series’ in the George-Leonard era, and they failed to win a single series in each of the last two years.two future Hall

רק כך יש להם סיכוי:

הבעייה? אני כמעט בטוח שיקגו תסרב!

4. החדשות האחרונות בקשר לברוני ג'יימס

ברוני נח עתה בבית החולים. אמו, לברון נמצאים איתו. לפח TMZ הוא יישאר בבית החולים "עוד כמה ימים" לפני שישוחרר לביתו. הבדיקות עד עתה לא מצאו סיבה אחת לדום הלב שקרה לו.

הוא אשר כתבתי ואני כותב שוב: קיים פנומנון בלתי מוסבר למקרי דום לב אצל אתלטים שחורים. מחקר בן 30 שנה הראה הבדל "חשוב" (SIGNIFICANT) בין מקרי דום הלב אצל שחורים נגד אתלטים לבנים. כמובן שעולם הרפואה מתעקש לא לקבל סתם "פנומנון". עולם הרפואה מחפש ס-י-ב-ו-ת.

ובכן ישנם מקרים כאלה המשוייכים לגזע אנשים מסויים. למשל, ישנם SLEEPING DISORDERS – למשל Narcolepsy – שיהודים אשכנזים סובלים מהם יותר מאוכלוסיות אחרות ואת הסיבות לכך אף פעם לא מצאו.

ייתכן שאחרי תקופת-מה ברוני יורשה לחזור לשחק, בדרגת קושי גוברת בהדרגה וייתכן – זה הסיכוי לפי מקרי העבר – שהוא לא יסבול יותר לעולם מליבו. אבל ייתכן גם – והסיכוי נמוך – שהוא יחזור לשחק וערב אחד יתמוטט ויילך לעולמו מדום לב טראגי כי זה קרה לאתלטים שחורים צעירים לפניו.

5. ללברון צי מכוניות יקרות בשווי 4.5 מיליון דולארים

6. קובי ג'ורג', בנו של קרל ג'ורג' המאמן הוותיק, הוא עתה עוזר מאמן בסיקסרס

7. מיקאל ברידג'ס מפתיע בדו"ח חיובי ומבטיח בקשר לבן סימונס

כולנו יודעים את הסיפור של בן סימונס. אבל רובנו שוכחים שהוא היה שלוש פעמים 'אול נבא' בהגנה, ופעם אפילו שני בבחירת 'מכן העונה'.

קרה לו משהו מנטלי?

אני מאמין שכן.

אבל הניתן לצאת ממשבר מנטלי? על שאלה זו אני יכול לענות 'כן' בגוף ראשון כי זה קרה לי עצמי לפני הרבה, הרבה שנים. בן סימונס הוא עתה בן 27, הגיל האופטימלי לכדורסל, ומיקאל אומר שבן חזר מאוסטרליה בנאדם אחר. "אני בוטח בו עכשיו 100%" הוא אמר בהופעה בפודקסט "Podcast P with Paul George.”".

הקשיבו למה שהוא אמר על סימונס בפודקסט (נימחקו כמה 'פאק'ים)

F–ks with all of us, like we’re close,” said Bridges. “He’s the one talking in the chat all the time and we all f–k with him. Obviously, we want him to score. But we ain’t [sic] pressed about it.”

הנה:

8.זוכרים את ג'ייסון ריצ'רדסון, אלוף תחרות הדאנק לפני 20 שנה? 

הנה הוא ב-CP3 בגיל 42, מדנקק כאילו היה בן 22. שימו לב ל-ELEVATION שלו. מדהים ממש!

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
90 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אטאפומה
אטאפומה
27 ביולי 2023 2:41

בכל מקרי.דום הלב שנבעו מ….
אין קשר לא מצאו כלום מעניין. ?
אז אולי לא היה ?
סוני קורברלי הרוכב אופניים מצויד
במכשיר התראה בכל מקרה ופרש לחלוטין מספורט הוא כעת שגריר של בחריין וויקטוריאס ,
אגב בחריין מקום 2 בעולם בכמות המוזרקים יחסית לאוכלטסיה נחש מי מקום ראשון …

גיא הירוק
Admin
27 ביולי 2023 5:36
Reply to  אטאפומה

קטע. עשיתי איזה בדיקה קטנה במרשתת במטרה לברר שמועה שהתגלגלה לאוזני.
נראה שיש מצב, וזה לא סתם פייק ניוז ככל הנראה, שאנשים סבלו מדום לב גם לפני הקורונה!
כן, גם אני בשוק!

ד.ב.
ד.ב.
27 ביולי 2023 8:08

אין מצב!
עוד רגע גם תגיד לי שקצת לפני ותוך כדי שאנשים חוסנו הסתובבה בעולם מחלה שיכולה להעלות את הסיכוי לדום לב, גם כמה חודשים אחרי ההחלמה!

Pistons
Pistons
27 ביולי 2023 11:30

גיא, אתה יודע מה אני שמעתי? בכל הימים אחרי הופעות של הביטלס, היו אנשים שמתו ברחבי העולם.
משמע, הופעות של הביטלס הורגות אנשים ואפילו הורגות בארצות שבהן הם לא הופיעו.

Pistons
Pistons
27 ביולי 2023 11:32

נ.ב.
מציע לך להסתכל איך עשיתי אתמול קציצות מהאנשים שעליהם הוא הסתמך בטענות שלו (לקראת סוף ההודעות).
כל כך מביך שהוא מסתמך על כתבת שפרסמה פייק או על הארגון של איזה בחור, כשהארגון מפרסם פייק.

Avri
Avri
27 ביולי 2023 12:00

חברים, מצער מאוד לראות את התגובות שלכם. לא כי התגובות לא נכונות, אלא פשוט כי טרולים לא מאכילים. אילו הייתם ממשיכים להתעלם יש מצב שהוא היה מתאדה למחוזות הצל וחבריו שלשמחתי כבר לא פוקדים את האתר. אני חושב שקניתם לנו לפחות עוד שבוע עם הבחור.

עגל
עגל
27 ביולי 2023 13:44
Reply to  Avri

לצל אני דווקא קצת מתגעגע.
אולי בגלל שהמצב בטטה
🙂

Avri
Avri
27 ביולי 2023 14:02
Reply to  עגל

שישאר באופניים. ולצל היחף אני בהחלט לא מתגעגע.

Pistons
Pistons
27 ביולי 2023 16:10
Reply to  Avri

יש לי הרגשה שהבחור הזה הוא הצל.
בהנחה שלא, מעניין מה קרה לו. בן אדם שהיה כל כך אובססיבי בתגובות שלו לא נעלם עובר ברגע אחד ממאה לאפס ונעלם. אני יכול לחשוב רק על שני דברים שיכולים לגרום לו לעשות את זה ושניהם לא בדיוק טובים.
מטרידה מאוד כמות הקונספירטיבים שיש באתר. אתם חושבים שזה מדגם מייצג לאוכלוסיה?
מצד שני כשאני חושב על זה, כשאני רואה כל כך הרבה ביביסטים שהולכים בעיניים עצומות אחרי ביבי, אולי זה דווקא סביר. דודה שלי כבר חודשים מבלבלת את המוח שהם יגיעו להסכמה ועילת הסבירות לא תעבור ללא הסכמה. גם אחרי שעברה קריאה שניה היא המשיכה לקשקש אותם דברים. גם עכשיו היא עוד אומרת שהם יגיעו להסכמה למרות שכבר עבר החוק.
מגלגל עיניים
לפחות דודה נוספת שהיתה מאוד בעד מחנה ביבי (הצביעה בן גביר) התפכחה. מעלה לי חיוך לראות לשמוע את הדברים שהיא אומרת עליו 🙂

Avri
Avri
27 ביולי 2023 16:42
Reply to  Avri

לא חושב שזה הוא, סגנון אחר. בכל מקרה, החיים קצרים מידי בשביל להתווכח עם פוסטים כאלו.

עגל
עגל
27 ביולי 2023 17:47
Reply to  Avri

אטאפומה זה לא הצל, הם כותבים וחושבים אחרת. הצל הוא חכמולוג אבל הוא אדם חושב. בעצם הקונספירטיבים של האתר כולם אנשים חושבים. הינה, גם לדקסטר ועידן אני מתגעגע. זה לא קשור לכדורסל, רק לשבירת החדגוניות. לרוב אני אוהב לשמוע את הסיפורים שלהם כי זה כמו לראות סרט של מארוול (כל עוד לא מגזימים עם הקורונה וכל זה).

Guy d
Guy d
27 ביולי 2023 18:18
Reply to  Avri

הצל באמת היה אחלה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 18:35
Reply to  Avri

גם אני נהנה מריבוי דעות באתר כל עוד שומרים על השיח. ברגע שזה יורד לפסים אישיים והופך ללא נעים אני משתנה ולא לטובה. יש פה אנשים שיעידו על זה. וכן אנשים כמו דקסטר והצל חסרים פה.
דקסטר גם היה במפגשי הופס והיה בחור חביב ושחקן כדורסל טוב.
יש לא מעט שהייתי שמח לראותם חוזרים לאתר.

Pistons
Pistons
27 ביולי 2023 19:00
Reply to  Avri

עגל, אני חולק עליך לחלוטין. הצל היה מקיא מה שלימדו אותו בסרטוני יוטיוב. כל היום וכל יום חזר על אותם משפטים בורסיה כזו או אחרת.
זה מחזיר אותי כמה שנים טובות אחורה למבחן שהיה לנו. המרצה חילק חוברת שאלות. אני לא פתרתי שאלה אחת ממנה ובחרתי יותר להתמקד בחומר. אני מגיע למבחן ואנשים באמצע המבחן מריצים דאחקות. אני הייתי ברמה טובה יותר מהם ועדיין לא היה לי פשוט בכלל והבנתי שמשהו מוזר מתרחש כאן. לא יכול להיות שכל כך קל להם אלא אם יש פה משהו שאני לא יודע. המבחן בשני חלקים. בהפסקה אני שואל אותם, מה הולך, למה הם כל כך שמחים. הם אמרו לי שכל השאלות היו בחוברת תרגילים. אני ועוד סטודנט היינו היחידים שלא הכרנו את השאלות. עדיין קיבלתי את הציון הכי גבוה בקורס כי הם ידעו רק להקיא את מה שהם ראו שזה בערך מה שעשה הצל. ראה סרטון יוטיוב וכתב מה שהוא ראה.

Pistons
Pistons
27 ביולי 2023 19:02
Reply to  Avri

ולאברי – פחות חפירות אבל המהות זהה. הוא יודע הכל וכולם טועים. ברגע שמראים לו שהוא טועה הוא בורח לנושא אחר. הוא תופס את ההודעה הראשונה באמצע הלילה וכותב בה קונספירציות כדי שכולם יראו.
בהחלט לא הייתי פוסל שזה הוא.

Pistons
Pistons
27 ביולי 2023 19:05
Reply to  Avri

דרך אגב, אף אחד לא ענה על מה שרשמתי. בימים שהביטלס הופיעו היו אנשים שמתו ברחבי העולם. אני פשוט לא מאמין שהמשיכו לתת להם. אפילו היו אנשים שמתו באותו יום מהתקף לב.
הביטלס היו יותר מסוכנים מהרעל של הקורונה.

עגל
עגל
27 ביולי 2023 13:44
Reply to  Avri

אגב אטאפומה הוא מגיב-אופניים מעולה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

יוקיץ' – לגיטימי, הבחור צריך קצת זמן אחרי עונה ארוכה מאוד.
.
סלומו – לכולנו יש איזו סבתא מאיזשהו מקום איפושהו בעץ. מוצאים אותה רק כשצריך. הוא בטח הכי גבוה בנבחרת.
.
דרוזן – לוקיישן, לוקיישן לוקיישן! הקליפרס הופכים לסוג של לייקרס – "אנחנו ניקח את הכוכבים שלכם, ואתם תיקחו חלקי חילוף וקצת בחירות אם נשאר". בכל מקרה זה דרוזן או הארדן, לא שניהם, יש גבול לכל תעלול.
.
בן סימונס לפיניקס? לא בטוח שזה רעיון רע. פיניקס צריכים מישהו שלא רוצה את הכדור, יודע למסור ולעשות הגנה, ולא ברור שאייטון רוצה להיות האיש הזה, וברוקלין יכולים להפוך לפיניקס של פעם, עם ברידג'ס, קמרון ג'ונסון המופלא ואייטון. תוסיפו איזו בחירה שתחזור לפיניקס, ויש לנו פיצוח.
.
תודה רבה מנחם, גם כשהטמפרטורות מרקיעות שחקים אתה נותן בראש מדי יום ביומו.

Avri
Avri
27 ביולי 2023 14:03

מסכים עם הכל.

TRIP
TRIP
27 ביולי 2023 3:56

ברידגס מנהיג אמיתי

Avri
Avri
27 ביולי 2023 12:01
Reply to  TRIP

נכון.

Wave Bull
27 ביולי 2023 4:27

תודה מל. מצטרף למאנו דה מן – אתה ה״גווט״ שלנו משכבר ועד עולם

danf
danf
27 ביולי 2023 4:31

תודה על המעורב..

האם יש סיכוי שברוני ימשיך לקריירה מקצוענית אחרי אפיזודה כזו או שנגמר הסיפור שלו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 4:47

ריאל מדריד ומנצסטר יונייטד במשחק ידידות כעת, הלינק למשחק למטה.
ריאל מובילים 1:0 מגול הקפצה מעל השוער החדש של היונייטד, אני אמביוולנטי אבל אוהד קצת יותר את היונייטד. קיצ' שוויון מתאים לי.
https://cdn.buffsports.stream/embed77/?event=stack.html&link=1&domain=&force=https%3A%2F%2Fcdn.buffsports.stream%2Fnginx.php%3Fid%3D134&ask=1690421400&lgt=3

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 4:48

הגנת ריאל רצחנית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 5:16

מדריד בלי כארים, צריכים להנחית מישהו מהשורה הראשונה בשביל להשאר רלוונטיים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 15:48
Reply to  מנחם לס

אתה מתכוון שיחקו
מדריד נצחו 2:0 המשחק הבא של היונייטד בארה"ב מול דורטמונד כמדומני.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
27 ביולי 2023 5:04

מסכים עם כל מילה על יוקיץ'. איזו אכזבה לאוהדים הסרבים ובכלל לטורניר. אבל, הרבה מהכוכבים הגדולים של הNBA גם לא מגיעים (נבחרת ארה"ב לא מורכבת מהטופ אאלט), אז אולי בדנבר החליטו לא לתת יתרון מנוחה לקבוצות אחרות.

התרגום העברי ל significant הוא מובהק.

גיא הירוק
Admin
27 ביולי 2023 5:37

אין על מאמי (זכויות שמורות במקור לעידו) ברידג'ס.
איזה שחקן, איזה בן אדם.

ברוך רובין
ברוך רובין
27 ביולי 2023 6:34

סימונס אוי סימונס, אם זה לא היה כזה מצחיק זה היה עצוב, האיש לא קשור לענף הכדורסל, גם אם היה לו את המנטליות של דוגקוביץ/ גורדן הוא לא היה קולע, חסר לו דבר קטן שנקרא כשרון, זה הסיבה שערוותו נחשפה לציבור פליאוף אחר פליאוף

שי אבן צור
27 ביולי 2023 8:07

מחזיק ביחס הכי גבוה של מילים פר כישרון
כמה מילים וכסף נשפכו על כלום…

חגי "התותח" ניסני
Editor
27 ביולי 2023 10:21

כפרה עליו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 6:31

לכל אנשי כפר ה LLL חעד זיכרון יעקובוב, נא לא להיכנס!
אם נכנסתם, חובה עליכם לעשות 100 סיבובים במערבל בטון שחזר עכשיו אחרי שירות ארוך ומייגע בקלקיליה (התגלה על ידי רחפן וחזר הביתה בסיוע משטרת ישראל). ראו הוזהרתם!!!
https://bestcelebrityzone.com/documenta%c9%bey-reveals-cha%c9%a9%c9%a9enges-inside-leb%c9%beon-james-school-for-vu%c9%a9nerable-students/?fbclid=IwAR2avqeohLacYYHWPmcJdB6gKjjwBhOhHrsWVKX9n-sORxZt7WyBijpWbww

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27 ביולי 2023 8:51

דוקי רז ימנייק, ירקתי קיא שעות.
התקשרתי לאחמד,שישלח לי את המערבל המעוצב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח צודק מנחם לגבי יוקיץ וכל המפונקים האלה אבל אם יש לך הרבה כסף אתה יכול להתפנק בשביל זה יש כסף לא?
עייף מנטלית 🤣🤣🤣🤣 שילך לעבוד בשדות או יעבוד כמו כל בן אדם מידי יום ויראה מה זה עייפות מנטלית 🤣🤣🤣🤣
חצי שנה זורקים לסל משחקים 36 דק במשך 3 שעות ואז בחופש מתאמנים 4 שעות בלחץ ביום חחח ומרוויחים מיליונים החיים שלהם בהחלט קשים מסכנים עייפים פיזית ומנטלית😉

Avri
Avri
27 ביולי 2023 12:03

לא מבין את ההתנפלות הזאת. רוצה קצת חופש בקיץ, מה קרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

ההתנפלות לא עליו בכלל. במצבו וכספו גם אני הייתי בחופש כל הזמן בנבחרת אין waaw אין לגסי אין ברינקס בשביל מה להגיע?

זה פשוט על התלונות של עייפות מנטלית ושטויות מהסוג הזה. תהיה גבר תגיד אין לי כוח לשחק רוצה להנות מהחופש וזהו.

עייפות מנטלית עלאק. רוצה לראות עובדים עייפים מנטלית? לך לסופר שם זה אמיתי

ברוך רובין
ברוך רובין
27 ביולי 2023 13:34

שמעון הוא תשוש ועייף מכל הבחורות , הג’וקר עושה טריפל דאבל לא רק על המגרש. תשוש מנטלית די מצחיק, צריך להיות דפוק בשביל לשחק באליפות לא משמעותית, מה שיותר מצחיק שבאולימפיאדה אף אחד לא תשוש

דה שוט
דה שוט
27 ביולי 2023 8:39

תודה מנחם. אחלה מעורב.
בקשר ליוקיץ – יש ראיון נהדר בערוץ 5 של שי האוזמן עם דני אבדיה – דני מדבר שם בכנות גדולה. אפשר לקבל הצצה ל-״תשישות״ המנטלית שאנ בי איי.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
27 ביולי 2023 8:59

אני לא עובד תחת השמש ב 40 מעלות חום.גם אני כמו הרבה מגיבים משתדל לחיות חיים נוחים ככל האפשר.לרוב גדול בציבור אין עיסוק הכרוך בסטרס.סטרס זה המקור לעייפות מנטלית. העייפות לא פיזית.
אם מעמידים לי אפשרות :
לקטוף דובדבנים כל היום בשמש, או לשחק בסדרת גמר. אני כמו הרבה אחרים יעדיף לקטוף דובדבנים.
חלק גדול מאיתנו לא קם בבוקר כדי להילחם בכל העולם.אנו מעדיפים שקט נפשי.
מאוד לא סימפטי להיות במצב של סימונס שסובל גם פיזית וגם נפשית.כל המליונים במצב כזה לא בדיוק עוזרים.
אגב באיזה תפקיד ישחק סימונס? במצבו התפקיד האחרון שעליו לקבל תפקיד רכז.
ברידגס – התגובה שלו תגובה של מנהיג.ההתפתחות שלו מדהימה משחקן טוב הוא מתפתח לאול סטאר+.

ברוך רובין
ברוך רובין
27 ביולי 2023 12:04

איזה סובל? כל היום חוגג עם דוגמניות וחי את החלום. מי היה עובד בשדה כותנה מאשר לשחק בסדרת גמר (ואתה יודע ששם הלחץ היה גדול יותר בטח בשביל תפוקה).

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
27 ביולי 2023 14:09

מי עובד היום בשדה כותנה. בשעתו זה היה סבל (אמיתי) לעבדות.
אני מעריך ספורטאים ובני אדם שאוהבים התחרות והמרצת האדרנלין.אך לא כולם כאלה.
יש מספר גדול של אנשים כנראה הרוב שמעדיף חיים רגועים, ומתרחק ממצבי לחץ ככל האפשר.
לי לא מתאים בדקה האחרונה של משחק לקלוע קליעות עונשין.זה חסרון. אבל חסרון של הרבה מאוד אנשים.

Avri
Avri
27 ביולי 2023 12:04

+1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אתה באמת מעדיף קטיף מאשר לשחק בסדרת הגמר ולהביא ברינקס 😁

ברוך רובין
ברוך רובין
27 ביולי 2023 13:31

אחד 250 מליון דולר מובטחים, לשבת כל היום בבית בתי מלון דוגמניות שפעם 5 כוכבים, השני לעבוד ב40 מעלות תחת לחץ (לרוב של בעלי העבדים). הבחירה קשה (:

Avri
Avri
27 ביולי 2023 14:00

האמת? זה באמת המשפט היחידי בתגובה של המהפנט שלא התחברתי אליו. קטפתי פירות בימי חיי (לא דובדבנים), זה שעמום רצח. לשחק בגמר נבא נשמע יותר אטרקטיבי.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
27 ביולי 2023 14:26
Reply to  Avri

לא רציתי לכתוב כותנה, זה מזכיר עבדות.

Avri
Avri
27 ביולי 2023 16:43

כותנה מעולם לא קטפתי. לא חושב שזה יותר מעניין מלקטוף פירות.

אור
אור
27 ביולי 2023 17:16
Reply to  Avri

אתה לא יודע מה אתה מפסיד..

Avri
Avri
27 ביולי 2023 18:08
Reply to  Avri

אני בטוח 🙂 . אתה פלח?

עידו גילרי
Admin
27 ביולי 2023 18:10
Reply to  Avri

זה יותר מעניין ויותר ממוזג…

אור
אור
27 ביולי 2023 18:11
Reply to  Avri

לא, אבל מוזמן לשאול זאת את פופ במסיבת העיתונאים הבאה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
27 ביולי 2023 14:11

אתה יכול להבטיח לי חוזה בשרלוט?
תנסה לחיות חיים פחות לחוצים ותבין אותי.

ברוך רובין
ברוך רובין
27 ביולי 2023 15:02

איזה לחץ יש להם בחיים? הם מסודרים לכל החיים, עובד במקדונלדס שלא יודע איך ישלם חשבונות ויממן את הילדים שלו לחוץ הרבה יותר. זה רק כדורסל, בן סימונס חוזר אחרי הופעה נוראית ולא חושב על זה בכלל הכסף דופק בבנק, עובד בעבודה אחרת שמופיע כמוהו חותם בלשכה.

Guy d
Guy d
27 ביולי 2023 18:22

אני גם מעדיף סגנון חיים רגוע. חקלאות זה אחלה דבר. אפשר לעשות את אותו דבר כל יום, לאכול את אותו דבר כל יום ולחיות עם אותה אישה ולהיות מרוצה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27 ביולי 2023 10:04

תנו לזרועות הלבנות של יוקיץ 'קצת לנוח, כמה סימנים אדומים הם יכולות לסבול? שימשה על איזה חוף וישתזף.
תודה רבה מנחם

עגל
עגל
27 ביולי 2023 13:47

🙂

Berch
27 ביולי 2023 10:55

אכן, דור מפונק
אבל דווקא יוקיץ' לא כזה מפונק. כנראה שיש לו סיבות.
לפחות סלואו מו מצא בית
🙂

John
27 ביולי 2023 12:56
Reply to  Berch

הוא לא מפונק. זה לא עניין שלא "בא לו". שחקנים בעבר היו נפצעים מלא ואז מאטים את המשחק מעל גיל 33. הם היו מקבלים זריקות ועולים לשחק פצועים… הדור של היום רוצה לשחק 20 שנה כמו לברון ולמקסם כסף כשחקני מקס. אף אחד לא יסכן את הקריירה אם הגוף שלו לא 100% עבור טורניר שאין בו כמעט לגסי כיום. האליפות העולם האמיתית היא האוליפיאדה והאליפות שעושה גלים לאומיים היא היורובאסקט. מה גם שיש לו עבר מלא כשחקן נבחרת. הוא דווקא לא מהמבריזים הסדרתיים

אלכס דוקורסקי
Editor
27 ביולי 2023 10:56

מנחם, תודה רבה.

Warrior
Warrior
27 ביולי 2023 11:15
John
27 ביולי 2023 12:48
Reply to  Warrior

לדעתי לא זז מילימטר. תראה ממש מתחת לתמונה הראו מזוית אחרת. הוא 7'6 למרות האובססיה להפוך אותו לסנטר…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
27 ביולי 2023 14:16
Reply to  John

בויקיפדיה הוא 2.13. כמובן שאני לא מתייחס לזה ברצינות.

ברוך רובין
ברוך רובין
27 ביולי 2023 13:47
Reply to  Warrior

קומינגה חודשיים בן 21, לא גדלים בגילאים האלה.

yaniv
yaniv
27 ביולי 2023 12:39

זה לא עניין של עייפות זה פשוט טורניר שלא מעניין כל כך את השחקנים.פעם זה היה אליפות אירופה בשנים שאין אולצפיאדה אז גם אף כוכב לא הגיע.
עכשיו שעשו את אליפות אירופה מעניינת אז השיקול של השחקנים זהאולמפיאדה ואחרי זה אליפות אירופה ובסוף אליפות העולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

אמת

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
27 ביולי 2023 14:18
Reply to  yaniv

מסכים איתך. הבעיה שחברה פה ערבו שדות כותנה ועבדות לנימוקי נגד.

דן רוזנבלום
27 ביולי 2023 15:33

אם אני הייתי כותב את המילים האלה במאמר כלשהוא הייתם קוראים לי גזען חשוך ימים…
עם מנחם אתם מבינים שאלה רק גינוני לשון ושאין בהם זדון כלשהוא…
מבקש להבא שתתייחסו לדבריי גם באותו הדרך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 15:55

גזען חשוך זה ההפך ממך.
אתה לייט כמוני
🙂
השחקנים עוד לא רגילים לאוננה והוא חטף היום גול בהגבהה מעליו. מניח שנראה עוד כאלה השנה ואני מקווה שנראה אותו מוציא מתפרצות שסופן גולים והרבה…

דן רוזנבלום
27 ביולי 2023 22:33

חחחחח תודה רזי…
אני למען האמת לא אהבתי את ההעברה של אלנגה…
אך מקווה שההחתמות לא תמו עם זאת…

דווקא הרגשה טובה שיונייטד תסיים את העונה עם כרטיס לליגת האלופות בוודאות.
סופ"ש נעים תותח!! <3

אור
אור
27 ביולי 2023 16:21
Reply to  yaniv

מה השינוי שאתם מדברים עליו באליפות אירופה?

דן רוזנבלום
27 ביולי 2023 15:24

1. לחלוטין מסכים. היום היו 46 מעלות שמדדנו ברכב אז בחוץ בטח היה יותר. למרות זאת לא קטפתי כותנה אלא סחבתי גזעים כבדים של עץ ינבוט מפלצתי שהורדנו בשיכונים באילת. הרווחתי היום $100 ואני לא מתלונן. היה לי דיון באתר רדדיט שבו קווין דוראנט הסביר על "מנוחות" ולמה היה עייף בפלייאוף ושהבעתי את דעתי, כמה תקפו אותי שם, וואוו. אם אני בגיל 39 יכול לצאת כל יום ולעבוד 8-10 שעות בחום בעבודה פיזית קשה ביותר, לפרי מדונות האלה אין תירוץ להיות עייפים. כי אם הייתי מרוויח רק $1000 ביום, הייתי עובד גם 15 שעות עד השקיעה!
לגמרי מזדהה עם הנרטיב! זה מכעיס, מביך ומשפיל את כל כחולי הצוואר האחרים בעולם שמעריצים וסוגדים לאנשים האלה לכאילו שהם אלים.

4. דעתי הבלתי מקצועית מספרת שהפרעות שינה אצל אשכנזים (להורים שלי היו כאלה וכעת גם לי מעט) נובעים תורשתית מן פחד רדיפה ולחץ נפשי. כשאני מביט בליבו של ברוני, הוא בכלל לא רוצה או מעוניין להיות שחקן כדורסל. מצידו לשחק ב-PS5 כל היום ולבחור איזה בחורה הוא רוצה שתבוא לישון אצלו היום. אני סבור שזה נובע מלחץ נפשי כאשר הלב נלחם בגוף ובמוח ובשלב כלשהוא נוצר נתק במערכות והתוצאה היא דום לב והפרעות אחרות. לדעתי, זה מלחץ נפשי עמוק שקבור תחת זהות מאולצת וברת כפייה בתור הבן של אחד מגדולי כל הזמנים.

לראש העיר באילת היה אתמול יום הולדת והוא בן 70. כתבתי לו בברכות "70 זה החמישים החדש!" והוא נראה נהדר, רזה, אנרגטי ופעיל מתמיד. הוא עשה לי לייק לברכה 🙂

ג'ייסון ריצ'רדסון רק מוכיח זאת שעם תודעה בריאה לצד התפתחות טכנולוגית ורפואית, הגיל הוא אכן רק מספר שמגביל את תודעתנו באשר לאיך שאנו צריכים להגיב אליו. עדיף לכולם, להפסיק להביט במספר ופשוט לחיות את החיים באופן הבריא ביותר עבור עצמם.

תודה על המעורב ואחלה סופ"ש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 16:02

אל תעבוד יותר מדיי קשה בחום הזה, הרופאים לא ממליצים.
מה שכן, הכיף הגדול אחרי יום כזה להיכנס למים בחוף הצפוני וקצת לשנקרקל לקרר קצת את הגוף.
וגלידה או חצי אבטיח קר!
וגם
.
.
.
.
.
.
אבטיח!

דן רוזנבלום
27 ביולי 2023 22:35

חחחחח, אתה צודק. אבטיח זה כל כך טוב בתקופה הזו…
היו כמה לקוחות שהביאו לנו בשטח כפינוק…זה הרגיש כמו אורגזמה מלאה ובלתי יאמנת…
אקנה מחר.

סיימתי את יום העבודה, פתחתי כמה סיידרים של תפוח ושיחקתי באינטרנט…
עכשיו הכנתי מקפוא קרעפלך קלאסי עם בצל מטוגן ושמנת עם שמן זית, קצת בוטנים גרוסים וכמובן בצל ירוק בצד…
שישי שבת חופש. התאוששות.

חחחחח, תודה רזי!!!

Avri
Avri
27 ביולי 2023 16:45

אני כנראה בכושר הכי טוב שהייתי אי פעם בחיי, ובכל זאת, הגיל זה ממש לא רק מספר…

golan
golan
27 ביולי 2023 22:13

זה לא אותו סוג עבודה. רמת הריכוז הנדרשת ממך היא מינימלית, והם צריכים להיות ערים לכל כך הרבה פעולות של שחקנים אחרים במהירות ובזמן קצר,
אתה בטוח מכיר את זה שהמוח חושב טיפה שונה והגוף מגיב לאט יותר אחרי מאמץ… ואז לקלוע עונשין מכריע.
אני אתן לך דוגמא מהצבא, אחרי מאמץ תמיד יש לך ירידה בקליעה. ואתה בכושר מעולה. אתה מתאמן על זה שעות ומצליח להשתפר, ועדיין, בלי מאמץ אתה פוגע יותר טוב…
העייפות לא נובעת רק מ"משחק של 30 דקות"
תוסיף את השעות באימונים, הטיסות, לילות במלונות, ימים שלמים עם אותם אנשים, זה עומס נפשי לא פשוט.
אני בהחלט מסכים איתכם שהמשכורות שם הפכו למוגזמות אבל הדבר היחיד שיותר מוגזם מזה היא כמות הכסף שעושים בעלי הקבוצות. אז שיתחלקו קצת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

רק הטיסות מעייפות וגם זה מטוס פרטי מהטופ זהו. מלונות שלהם סופר פאר הבחורות מגיעות בהזמנה האוכל מהטופ העולמי אותם אנשים זה בכל עבודה כמעט. שעות אימונים זה כולה סטים של כמה זריקות לסל ואימוני כושר שגם ככה בריאים לך וה30 דק אתה מרגיש אל ונהנה מכל רגע מהתשואות והקללות אולי קצת הדיפנס דיפנס מעצבן.
על כל זה אתה מקבל מיליונים נהנה צוחק עושה טראש טוק דורות דורותיך ואתה מסודרים כלכלית חצי שנה חופש עם מסיבות ופלייסטיישן.
וואלה חיים עם מלא סטרס לחץ מתח נפשי דאגה כלכלית דאגה להשכלה דאגה לילדים לקנות להם בית משכנתא……אין ספק שאפשרות הקטיף עדיפה ויש שם פחות לחץ 😁

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 16:06

החברה של גיילן בראון
עם חזה (…) ענק כמו שייש ל JB לא פלא שהסבתות באות
https://sports.walla.co.il/item/3597263

Avri
Avri
27 ביולי 2023 16:47

לפחות הבחור בוודאות לא אייג'יסט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 17:33
Reply to  Avri

ולא מיזוגן כמומומי

Avri
Avri
27 ביולי 2023 18:11

שיהיה לו לבריאות. עם טעם כזה אני לא אתפלא אם לא תגיע גם איזו קרדשיאן בהמשך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 18:37
Reply to  Avri

כל עוד הוא לא מכריח את הסלטיקס להיפרד ממנו ונותן פליאופים טובים מאד שתיפול עליו איזו אופרה שהוא רוצה עם נכדים ונינים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

יש לו 30 קרדשיאן מהצד מה אתה דואג.
עם הברינקס עכשיו זה יגיע ל300 או 3000.
אגב הקרדשיאן המקורית חזרה לרכב על הTT (אאודי כן? 😉)

אור
אור
27 ביולי 2023 21:00

לאנשי האופניים
.
https://sports.walla.co.il/item/3597509

historyteacher
27 ביולי 2023 21:45

בעיני זו החלטה סבירה של יוקיץ. המאמץ של שחקן ברמות האלו זה לא רק 100 המשחקים בעונה, אלא אלפי שעות של אימונים/חדר כושר/אימונים אישיים שנלווים לכך ויש להם מחירים מבחינת הגוף. מעבר לזה, הלחץ הנפשי שכל איבוד כדור, החטאה, רגע שוק, הכל זוכה לשריקות בוז מ- 20,000 איש מיידית, ומעוד רבבות ברשתות החברתיות – זה שוחק מאוד, היום יותר מאשר בעבר. מישהו כמו יוקיץ, שלא עושה LOAD ולא מבריז ממשחקים, אלא במשך כמה עונות נותן את המקסימום – וואלה, הרוויח ביושר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרגתם אותי עם הקטיף פה בתגובות אוי כמה צחקתי.
גם הקשר בין הביטלס לקורונה טווובבב 🤣🤣🤣🤣
יאללה נקווה שנבירת ישראל u18 גם יצחיקו אותנו למרות שכרגע הם בכיוון הבכי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 22:36

כן, מחציץ עכשיו
מכבי נתנו בראש עם שלישייה ביתר בתיקו 0 בינתיים וב"ש מובילים 1 מול 0 בינתיים.
שימון, הסרבים לא נותנים לגלגל כדוררררר… מה נש'ה?
אל מי נפנה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27 ביולי 2023 22:46

YEY
הנבחרת מצליחה לצמצם מ 16 בערך ל 7. פשוט לא נותנים לסרבים לקלוע.