A Kosher Hot Dog: ביג רד קמין / ארז שץ ויוני לב ארי

כשאתה מזכיר בשידור את ג'וני בנץ', פיט רוז וג'ו מורגן, כנראה שפוזרו בין לבין לא מעט חיוכים. בפרק מספר 144 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, ארחנו את זאב קמין, אוהד הסינסינטי רדס, קבוצה ממנה עדיין לא הצלחנו למצוא אוהדים בארץ. זאב סיפר לנו על ימיו כילד, כשאביו, שגדל על ה-ביג רד משין, קבע לו עובדה – אתה אוהד של הרדס. לאחר שנזכר מעט בימים היפים שלו כאוהד, קמין ניסה להבין לאן פניה של קבוצתו האהובה.

אבל אפילו בפרק כזה לא כל העולם סינסינטי. בין לבין שילבנו את הפינות האהובות – מי חבט ומי זרק ב-"השבוע לפני", רוקי מפתיע ו-האיש השווה מיליונים ב-"שחקן השבוע", ליינאפ השבוע, חידת השבוע (כולל פרידה מרגשת) ובפינת הביזאר של אלעד ליבנה – הגענו עד לגיבורי העל. ומה רצוי לברר לפני שהולכים מכות עם קולר מים? הכל בפנים.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. הסינסינטי רדס היו אז הפאור האוז של הליג. פיט רוז – חייבים להכניס אותו להיכל התהילה לפני שיילך לעולמו – ג'וני בנץ'… ומורגן…איזה שחקן ואיזה אנליסט טיווי אדיר אחרי שפסק לשחק.
    ושוהי אוטני??? לאן הוא יעבור???
    המטס ריסקו את היאנקיס 3-9 אמש. איזו מכה!
    תודה לשלושתכם

    1. דוק, אני לא מכיר בקיומו של היכל התהילה שלא מכיר בקיומם של גדולי השחקנים בהיסטוריה. המוזיאון החביב הזה הוא fake כמו הסיפור שהביא להקמתו בקופרסטאון. הפלאקים על הקירות שלו הם תעודת עניות לענף שגם ככה סובל מהיסטוריה בעייתית.
      הסאבווי סירייס 2-2 אקרוס דה בורד, וזה די מייצג את העונה של שתי הניו יורקיות, אכזבה מרה משני מועדונים שהיו אמורים להתחרות על האליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט