החלטתי בכל זאת לכתוב פוסט קצר אחרי המשחק.

אני מדבר על כיווצי השרירים של לברון.

אני לא משתמש בזה כתרוץ, ומי שחושב שכן יכול לקפוץ לי (הנה, מנחם שוב מנבל את פיו!). פציעות הן חלק מהמשחק.

אבל הנה כמה עובדות.

כשאריק ספואלסטרה הוציא את לברון עם 7:03 דק' שנשארו ברבע השלישי פערתי עיני: הוא  א-ף   פ-ע-ם   לא מוציא את לברון בשלב הזה של המשחק, ובמיוחד כשהמשחק שקול. חוסר מיזור האוויר ב-AT&T סנטר (ואני לא מאשים את הפלח שהוא עשה זאת בכוונה, כמו שרד אורבך עשה פעם נגד הלייקרס!) שהפך את האולם למין סאונה, השפיע במיוחד על לברון, הידוע בהסטוריית כיווצי השרירים שלו.

באותו רגע לברון הרגיש כיווץ שנעלם תוך 4-5 שניות אבל הוא הרים ידו לצאת. הטריינר עבר על שריריו והוא היה מוכן לחזור כמעט מיידית.

שהוא לא שיחק את כמעט ה-5 הדקות האחרונות אתם יודעים. הוא שיחק במשחק 7 דקות פחות ממוצע הדקות שלו (ס"ה 32:53 דק').

בחמש הדקות האחרונות הוא חטף כיווץ קשה ולא היה מסוגל לשחק.

בסיום המשחק עתונאים סובבו את ה-CUBICLE שלו בחדר ההלבשה לשאלות.

"כן. שתיתי הרבה מים".

"כן, לקחתי כדורי מלח".

"לא, מעולם לא השתמשתי בסטרואידים, ואני ניבדק כמה פעמים בשנה מרצוני  על כך בגלל בעייה בריאותית אחרת "(אגב, אין כל קשר בין לקיחת סטרואידים וכיווצי שרירים כפי שהרבה גולשים שמחו להודיע שוב ושוב; סטרואידים פשוט מגדילים את מסת השריר ואז יש יותר סכוי לכיווצי שרירים, אבל הסטרואידים עצמם לא קשורים לכיווצי שריר).

אתם רוצים להאשימו בלקיחת סטרואידים? אז צריכים להאשים גם את אסף בולט בלקיחת סטרואידים ולמחוק את כל שיאיו, וניתן להאשים כל שחקן NBA מקובי ועד פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק בלקיחת סטרואידים. למה להיעצר עם לברון, שהיה ילד מסיבי כבר בגיל 14?

הכיווצים עברו, והוא ישחק מחר.

"IT SUCKS AT THIS POINT OF THE SEASON TO GET CRAMPS"

"בקשתי בדקותיים האחרונות מ'ספו' שיכניס אותי שוב אבל הוא סרב".

 

לברון סבל ממה שידוע בשם "TONIC SPASMS" שהוא כיווץ שריר לא רצוני המפוקח (או ניגרם) ע"י המערכת הבלתי רצונית בשרירים. מה שמשפיע על הספאזם הוא ראשית גינטיקה ו-DNA, אבל הוא מושפע גם מעייפות יתר, מאמץ יתר (ואז באה פעולה בלתי רצונית שהיא חלק מה-DEFENSE MECHANISM של הגוף, המכריחה את השריר להפסיק לתפקד), חוסר נוזלים מוגזם, חוסר מלח, וחוסר אלקטרולייטס. גם סוג גוף ומסת שרירים משפיעים על כיווצים כרוניים. ידוע שמגניזיום עוזר נגד כיווצי שרירים בלתי רצוניים. אני לוקח כדור מגניזיום כל ערב לפני שאני הולך לישון כי קורה לי די הרבה שאני חוטף כיווצי שרירים בלילה אפילו ללא תנועה. המגניזיום עוזר באופן מפליא.
ועכשיו, הנה מה שרופאי אליל ממליצים, ואני נשבע לכם בכל היקר לי שזה עובד: אם אתם סובלים מכיווצי שרירים בלילה, שימו סבון – כן, סבון פשוט – על הסדין ליד רגליכם. קראמבה!!!! הפלא ופלא!!!! הכיווצים נעלמים.
אני הייתי ישן עם סבון משך שנים. היום מגניזיום החליף את הסבון.
הטיפול הידוע היחיד המוכר בכיווץ שרירים הוא מסאז' וקרח.
יאללה, ממהרים לגולף. אאחר בעשר דקות, לא נורא!