סאמר ליג 2023, חלק ב', סיקור מהאולמות / שגב מטוס

ה SPHERE בהחלט מטורף במציאות.

14.07.23, תומאס אנד מאק סנטר, לאס וגאס, נבאדה

מגמת ההשבתות נמשכת ורמת העניין מעט יורדת, אין מה לעשות, פחות כוכבים = פחות עניין באופן אוטומטי, עדיין יש מה לראות.

13:30 בצהריים, הגעתי למשחק הראשון, יוצאי גולדן סטייט (ריאן רולינס ובולדווין ג'וניור) וקוליבאלי הצרפתי השני שנבחר 7 בדראפט משחקים בשורות וושינגטון, כיף לראות אותם ממשיכים, לעומת זאת אצל אוקלהומה היה זה צ'אט הולמגרן שהצטרף לשורות החבר'ה שעשו את שלהם ויזכו לנוח וליהנות מהצד וכמוהו ג'יילן וויליאמס.

הפתיע אותי שהמשחק בקוקס-פאביליון הקטן ולא במגרש המרכזי בהתחשב בזה שזהו המשחק הראשון היום, אבל המארגנים והתוכניות שלהם.

צ'אט הגיע עם כובע מצחייה וחולצת פסים – קיבוצניק סטייל.

לפחות קיונטה ג'ונסון עדיין משחק, מאוד מסקרן אותי הבחור הזה שנבחר 50 בדראפט.

דז'אן ואסיליאביץ' האוסטרלי (?!) נכנס ודפק שלשה יפה מהפינה, כמה שחקנים יש לוושינגטון, העצוב ביותר זה שאנחנו כנראה רואים פה לא מעט שחקנים שיקבלו לא מעט דקות בקבוצה הבוגרת ונטולת הכוכבים (ג'ורדן פול וקייל קוזמה? רילי?!).

41 שניות לסיום הרבע הראשון 24-18 לוויזארדס.

מחצית, 48-42 לוושינגטון, עשיתי בוק לצ'אט הולמגרן ואפשר לעבור לתומאס אנד מאק לצפות בפילי נגד קליפרס, על הנייר, אחלה משחק, במציאות וביום הכמעט אחרון של הסאמר ליג….פחות (;

אני לא קולט שחקנים מעניינים מידי אלא אם אתם ממעריצי מאקור מייקר אבל אני בספק.

פה בניגוד לאוקלהומה גם אין על הספסל איזה כוכב או חצי כוכב או סתם כו…לפחות לא שאני ראיתי, לפני המחצית ארד להסתובב מאחורי הספסלים לראות אם אני קולו איזה שם מוכר בסביבה.

צ'אבייר מון מהקליפס נמוך בשבע ראשים ממאקור מייקר, עם זאת הוא לוקח ריבאונד הגנה בקרב בין השניים וממשיך ישר ללייאפ ללא פחד מהביג-מאן של הסיקסרס. והנה אני כותב את זה ומייקר שם דאנק.

הבחירה ה-30 של הקליפרס בדראפט האחרון היא קובי בראון, שם מחייב (תחשבו לבד על השילובים), כבר נותן 16 נקודות היום ויש עוד 3 דקות לסיופ המחצית הראשונה, עושה אחלה מהלכים בינתיים. נייס.

 חזרה לקוקס-פאביליון, רבע אחרון, 7 דקות לסיום, 85-72 לוויז, גמור? כנראה, משנה למישהו? לא (;

ריאן רולינס דפק שלשה בהתקפה האחרונה של המשחק, הכרוז התבלבל מעט "ריאן ריינולדסססס", אולי הוא מעוניין בהשקעה(;

תוצאת סיום: 105-89 לוושינגטון.

לונזו אוי לונזו….

תוצאת סיום 2: קליפרס מנצחים את פילי 102-9, בראון עם 35 נקודות ו8 ריבאונדים אך גם עם 7!! עבירות.מה זתומרת? זתומרת שבסאמר ליג מותר לעשות עד 10 עבירות לפני שמורחקים. למה? שאלה טובה.

חזרתי לקוקס, ניקס נגד סלטיקס, כמות הלבנים בבוסטון מפתיעה אותי, ראיתי בחימום לפני שיצאתי לעשות סיבוב ולתחזק את עצמי במעט בירה לפחות 5 כאלו וגם ואלדרמה אחד.

אצל הניקס בעיקר ראיתי את ט'יבס שיפה שעדיין מגיע למשחקים.

עוד רגע מחצית בניקס-סלטיקס, 20 הפרש לכחולים מניו יורק.

זמן טוב לעבור לראות דאלאס-אינדי ואת לייבלי שכבר מצהיר שהוא מצפה לקבל הרבה דקות ולפתוח בשנה הקרובה, נראה מה ג'ייסון קיד יחשוב על זה.

גראנט וויליאמס הגיע לתמוך בחבריו החדשים לקבוצה.

מחצית דאלאס-אינדי, 48-33 למאבס. לייבלי רק עם 6, ווקר עם 15.

יומם של הבראונים, ניקס מנצחים את בוסטון 97-89 צ'ארלי בראון ג'וניור (הבן של הבעלים של סנופי?!?!) מסיים כקלע המצטיין עם 27 נקודות לצד 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

מטושטש ובכל זאת…

דאלאס ממשיכים להביס ועוד מעט סן אנטוניו יעלו, עוד 40 דקות ונראה אם וומבי הגיע לתמוך.

תוצאת סיום: 112-91 למאבס.

על הספסל גרנט וויליאמס מצד אחד ובנדיקט מאתורין מהצד השני.

עוד 10 דקות  תחיל סן אנטוניו-דטרויט, אין זכר לוומבי בינתיים למרות שהקבוצות עלו להתחמם, נראה אולי הוא יפתיע בהמשך אבל משהו בי אומר שהוא העדיף לחזור הביתה ולהתאמן על זריקות מהשדה.

דנבר בינתיים מובילה 25-10 על מיאמי, 2 דקות לסיום הרבע הראשון.

אז אין וומבי, יש זאק קולינס וסוצ'אן באולם.

בארלואו, שנראה מצויין כל הטורניר, ממשיך להינות מהחסרון של וומבי ונותן עוד תצוגת כדורסל טובה מאוד, מסיים את המחצית עם 14-5-1 וחסימה ב75% מהשדה.

בצד השני, האח של אומן(בחירה 4 ליוסטון), אוסר תומפסון, בחירה 5 בדראפט, נראה נפלא ומסתמן שדטרויט פגעה מצויין, 8-7-1 במחצית עם 2/2 משלוש.

לייבלי והקעקועים מקרוב

נלחם בחכמה בהגנה, צולף מרחוק ומטביע באתלטיות תוך מאבק על ריבאונד התקפה עם בארלואו, נפלא.

מחצית: 44-41 לספרס.

תמיד צריך לזכור שזה סאמר ליג והליגה היא משהו אחר שבה באמת רק הטופ של הטופ זוכים לבלוט ולקבל המשכיות של מעל כמה עונות ראשונות(אם בכלל) ולהתפייד.

אני רואה את המשחקים מקרוב, האולמות פה קטנים והתקשורת ממוקמת במרחק מטרים ספורים מהפרקט, ממש אפשר להרגיש איך כל שחקן שם נלחם על חייו, זה לא תמיד עובר בטלוויזיה אבל חלק גדול מהחבר'ה "מתאבדים" על הפרקט וחוטפים מכות בדרך וזה מחזיר לי את ההבנה של כמה קשה "לזכות" בחוזה בליגה.

איך אתה חייב להיות שחקן ואדם כל כך מחוייב עם כל כך הרבה כשרון ופיזיות שתבחר להיות אחד מהשמות שהאוהד הממוצע ישמע עליהם.

מטורף כמה שחקנים מעולים לא מגיעים לכלום מכל כך הרבה סיבות שנקרות במהלך הדרך.

2:20 לסיום המשחק, 72-69 לדטרויט, טיים אאוט.

בארלואו ואוסר תומפסון ממשיכים להוביל את המשחק ראש בראש, שניהם עם דאבל דאבל ריבאונדים-נקודות.

שתי הקבוצות לא יעלו לפלייאוף הסאמר ליג אבל עדיין ניסיון במשחק צמוד זה תמיד טוב וברמת התחרותיות האישית פה, הרף גבוה והאמוציות בשיא.

תומפסון עם ריבאונד התקפה ולייאפ קל מתחת לסל מעלה ל-5 הפרש.

איזה משחק הוא נותן פה.

בארלואו מהצד השני מצליח לעשות את אותו הדבר ולסחוט עבירה, פוגע מהקו אבל נשארו רק 18 שניות והספרס במינוס 3.

הם יצטרכו החטאות מהקו של הפיסטונס ולקוות לפגוע בשלשה שהם לא מצליחים לעשות בדקות האחרונות.

נגמר.

בארלואו מסיים עם 19-11-2, בלוק והרבה אימפקט ונוכחות.

תומפסון מסיים עם 18-14-2 וחטיפה וברור לכולם שמדובר בשחקן שנראה הרבה בעונה הבאה בדטרויט.

79-73 לפיסטונס בסיום.

אני מסיים את הדיווח מנבאדה הרחוקה, היה כיף ומעניין וכל מיני תמונות וקשקושים שמסביב.

הסוף של הסאמר ליג שונה בהרבה מזה שבתחילתו.

ההייפ והתנועה שמסביב יורדת בצורה די משמעותית ועדיין יש את אותה תחושת "קייטנת NBA" באוויר.

היה כיף מאוד ולמרות שלא יצא לי לראות את רוב מי שקיוויתי, עדיין קיבלתי אחלה מנה של כשרונות ושחקנים שעוד נשמע עליהם הרבה (אני מקווה לפחות) ומשחקים צמודים ותחרותיים לפחות ברמת החבר'ה שהתרוצצו על הפרקט.

אז כאמור, יאללה קיץ יקר, אנחנו אוהבים אותך אבל בוא תעבור במהרה, תעשה טובה, תביא לנו את העונה הבאה של ה-NBA עושה רושם שיש כל כך הרבה מה לראות 🙂 

תודה לכולם ושיהיה קיץ שקט ורגוע. 

לילה טוב.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. תודה שהכנסת אותי קצת לאוירה שאני לא רואה בשידורים. התכוונתי לכתוב קצת אבל נראה לי יותר נכון להוסיף כאן.
    .
    אין ספק שהרמה ירדה באופן דראסטי בימים האחרונים ברוב המשחקים. ווישנגטון הבליטו את ג'וני דיוויס שנזכר שהוא בחירת לוטרי מ-2022 והחל להתאושש מהפתיחה המזעזעת של שנת הרוקי שלו. הבעיה שהוא וקולבאלי שיחקו נגד השאריות של OKC. כמעט כל הקבוצות שלפו את הכוכבים. בצדק. אני לא מרחם על GM או צוות אימון שהתעקש להשאיר פרוספקט רק כדי להיפצע ולא להגיע למחנה האימונים. אומנם המשחקים לא ברמה גבוהה בשלב הזה אך הפיזיות וחוסר הניסיון של המשחקים (יחד עם היכולת לעשות 10 פאולים), גורמים לחלק מהשחקנים לבצע מהלכים מסוכנים.
    .
    כמה רשמים שלי מיום המשחקים:
    .
    אסאר ת'ומפסון קלע רק 18 נקודות אך הם היו סוםר מרשימות מכיוון שכמעט לא קיבל כדורים ליד. הוא ריבאונדר אדיר. גם בהתקפה, מוסר פנומנאלי לווינג, חוטף עילאי וממש מרחף על המגרש. אפילו הקליעה סבבה בינתיים. אין לו את השליטה בכדור של אחיו התאום והוא רק אתלט אחוזון 97% אתלטית ולא 99% כמו אחיו. אבל הוא דווקא יותר מתאים לדיטרויט שיש לה כבר מספיק שחקנים טובים עם הכדור ביד. ההגנה האישית שלו מפחידה לגילו (בן 20). לדעתי עד העונה השלישית הוא אול דיפנסיב בליגה. גם מרקוס סאסר עושה רושם של שומר מצויין בעמדת הגארד. הוא לא נראה סקורר NBA ברמה גבוהה, אך לפעמים צריך איזה פטריק בברלי למשימות קשיחות.
    .
    בספרס כדאי לשים לב ליציבות של דומיניק ברלו. הוא יוצא OTE, הליגה המושמצת שהאחים תומפסון הגיעו ממנה. אבל מה שהספרס עשו איתו בקבוצת הג'י ליג שלה יוצאת דופן. בעיני הוא לא היה שחקן NBA לפני שנה. לדעתי מגיע לו מקום ברוטציה. מיד אחרי וומבי, זאק קולינס וג'רמי סוהן. קלדן ג'ונסון לדעתי יועבר בטרייד לכיוון גארד מוביל נורמלי. עוד שחקן שהרשים אותי מאוד זה סידי סיסוקו שהגיע מהאיגנייט. הוא בגיל 18 כשהחל את העונה היה גארד בגובה 5'6. לדעתי הוא כיום קרוב ל-8'6. הוא שרירי באופן מפחיד ומגן כנף נהדר. הוא גם מוביל כדור לא רע ומקבל החלטות טובות. הקליעה…פשוט לא קיימת. עוד שנה בג'י ליג כשהוא בעיקר עובד על המכניקה תעשה פלאים לשנה הבאה.
    .
    היו כמה הופעות יוצאות דופן הלילה. הרוקיס של דנבר קרעו את ההיט שהגיע למשחק עם סגל שלא אף דקה העונה. סגל שלא היה מנצח אף קבוצת ג'י ליג. אבל ג'וליאן סתרות'ר הסיניור מגונזגה והאנטר טייסון, רוקי בן 23 ששיחק 5 שנים בקלמזון עשו מטווח משלוש. הנגאטס לא חיפשו ילדים. הם רוצים שחקנים שייכנסו ויפתחו את המתנות שיוקיץ' מחלק. אז מיאמי לא שמרה במשחק והם טווחו יחד 11/16 לשלוש!!! במיוחד טייסון (7/9 משלוש). לנאגס, יחד עם פייטון ווטסון יש סייז בכנף מהספסל שממש יכול להעניש קבוצות שינסו בחוצפתם לעשות בליצים על יוקיץ.
    .
    בכלל, איך אני אמור לשפוט רוקיז בני 23? כולל קובי בראון ששם 35 נקודות. יש כל כך הרבה שחקנים בליגה שבגיל 23 הם כבר בשנתם הרביעית והחמישית. זה טריקי. קובי בראון הוא בחירה 30 של הקליפרס השנה. מהשנתון התיכוני שלו שנבחרו בדראפט 2019 נבחרו במקומות 27-31 ג'ורדן פול, קלדן ג'ונסון, קווין פורטר ג'וניור וניק קלקסטון. מה היה קורה אם היו יורדים לשחק בליגת הקיץ?
    .
    יש לי התערבות פנימית מי האירופאי הלבן עם קליעה מבחוץ שיפרוץ ראשון. ניקולה יוביץ' הצעיר, או לוקה סמיניץ' שפרח בינתיים בכול ליגה שהיא לא NBA. אני מהמר על יוביץ מכיוון שאם הספרס ויתרו על סמיניץ' לאחר שנתיים של פיתוח, למרות היותו אירופאי לבן וגבוה, כנראה שהוא מתאים לשחק נגד תחרות פחותה. יוביץ רק בן 20. הוא לא עושה שום דבר מדהים. אבל הוא גבוה שאין לו חור התקפי אמיתי מעמדת ה-PF. לא בטוח שיספיק להראות משהו בהיט, אבל לא הייתי מאמין גדול שלו לפני הדראפט ועכשיו אני קצת מתחמם.

    1. זה מאוד מדוייק, בחלק מהמשחקים כדי להשיג תמונה טובה פשוט נכנסתי ועמדתי על הפרקט עצמו (בגבולות הסביר כמובן 🙂 ).

      היה תענוג כמו תמיד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט