ווגאספורטלנד- ליגה של קיץ / א.מנור

ווגאספורטלנד- ליגה של קיץ / א.מנור

מיוחד מלאס ווגאס -סיקור ליגת הקיץ של ה-NBA. כבר שנים שרציתי ללכת לראות במה האירוע מדובר אבל לא הסתדר מאילוצי משפחה ועבודה, עד השנה ,בה תפרתי דיל עם אשתי ( באה לרבוץ בבריכה ולעלות לי בשופינג) והזנחתי את עיסוקי כדי לבוא , לראות , להתחכך ולסקר את הקורה בווגאס , עם דובדבנים בדמות ויקטור וומבאנימה וסקוט הנדרסון.

סקוט, לצערנו , נפגע בכתף והשאיר את הבמה לשיידון שארפ וחברים וגם ויקטור הפציע , כיפכף את בריטני ועזב, אבל צברתי רשמים מאוד מעניינים מאחורי ולפני הקלעים על האירוע : ליגת הקיץ בווגאס מתקיימת כבר הרבה שנים כאשר בפורמט החדש כל קבוצות הליגה משתתפות ושולחות קבוצות. לרוב , הסגל יהיה מורכב מהרוקיז הנבחרים ( שנה א' ושנה ב') מחוזקים בשחקני G ליג ובשאר ירקות שאולי אולי ( רמז: לא יקרה ) אם ירשימו,יקבלו זימון למחנה האימונים באוקטובר.

חלקם גם נרשמו בפנקסים של אבי זילברמן,גיא גודס ואירופאים אחרים ויקבלו הצעות במהלך הקיץ לשחק מעבר לים.

הטורניר משוחק כל יום בשני אולמות אשר מחוברים בינהם במסדרון ויש תנועה חופשית בין שניהם בלי הגבלה והכל באווירת נונ-שלאנט, אווירת קיץ באיזי. הזמן הזה מאפשר גם לנהל משא ומתן ( הפרי אי'נסי פתוח עד ה-14 ), להתחכך ובעיקר לעשות את ווגאס בערב אחרי המשחקים.

בנוסף, קיבלנו שלל הזמנות לאירועים של הליגה כמו : כנס טכנולוגיה בכדורסל, NBA-CON- אירוע אוהדים, איזושהיא מסיבה עם 2CHAINS, משחק JR/NBA ועוד. לא הוזמנתי לאף מסיבה נחשבת אבל יש למה לשאוף בעתיד…

בתרבות המקצועית-קואופרטיבית אמריקאית נהוג להגיע לווגאס למען כינוס (CONVENTION ׁ) בערך פעם בשנה וזה הצ'אנס של השחקנים,צוות,מנהלים ועובדי הקבוצות להגיע לעיר החטאים בתירוץ כלשהו ובמימון כלשהו…

ה-COX אולם קטן כמו בהרצליה, הTַ&M גדול אבל בשום שלב לא היה קרוב להיות מלא וזה טיפונת אכזב שהליגה לא מסוגלת למלא היכל של עשרים אלף,בקיץ,בווגאס ( עיר שנכנסים אליה מאה אלף איש ביום !) .

כרטיס לאירוע עולה בערך 60$ ( כניסה לכל היום ) כאשר אפשר לקנות לכמה ימים או לשדרג לאיזה מתחם VIP .

הרוב המוחלט של המבקרים הם אוהדי/יצורי לייקרס מלוס-אנג'לס

יצא לי כבר לראות מקרוב כמעט את כל שחקני הליגה . ויקטור הוא באמת ראש מעל כולם.
זה קיגאן (סקרמנטו-מוכח אחרי עונה אחת ) ולא קריס (נבחר סיבוב ראשון ע"י הבלייזרס וחובת ההוכחה עליו). הם ממש דומים ואי אפשר להבדיל בינהם.

ביום שני התקיימה מסיבת עיתונאים של הבלייזרס לצורך עדכון שאין עדכון בנושא מצבו של לילארד ומעמד החתימה של ג'רמי גראנט ומאטיס ת'ייבול על חוזים חדשים: הייתה אווירה מאוד מתוחה בחדר גם לנוכח גודל הסיפור, גם בין הכתבים מפורטלנד לבין הכרישים הכלל-ארציים ( ESPN,THE ATHLETIC, B/R, WASHINGTON POST ) לגבי קדימות וחשיפה לכלל רבדי הסיפור.

התחיל מנומנם משהו

בסיומה השתחרר הלחץ ואחרי שכבו המצלמות הייתה אווירה משפחתית בחדר ואף הצלחתי לקבל מג'ו קרונין תגובה לחוזה שהוצע לאדי טווארס מריאל מדריד: ( " אתה יודע שאסור לי לדבר על חוזים בנתיים ") וחיבוק גדול מגראנט , גם על החוזה הגדול שלו וגם על החוזה הנחשב של אחיו ג'ריאן עם פנתנאייקוס. הבלייזרס במצב ביניים ולמרות כל הבלאגן וההתנהלות של ההנהלה עד עכשיו עוד מוקדם לקבוע מה סך הנזק. רק אחרי שיהיה טרייד ותהיה קבוצה לעונה הבאה יהיה מה לשפוט לפי עילת הסבירות…

הבלייזרס הם גם האלופים המכהנים ורוצים לחזור ולזכות. אם סקוט עוד יחזור לשחק יש מצב טוב שזה יקרה.
מאמן וילאנובה החדשה-ת'יבס מחפש טרייד לרנדל
אלפריד שאנגון קרוע
אלה מפורסמי יוטויב או טיקטוק שהבן שלי רואה כל הזמן
סקוט ברוקט וניק קוליסון נזכרים בימים הטובים
ג'בארי סמית – הבחירה הראשונה שנה שעברה יוסטון רוקטס- בנתיים מצטיין הטורניר
שחקני אוקלהומה באו לתמוך בצעירים. מיציץ' עוד יקבל ביקור העונה
ג'ונה הרשקו ורודני (אחשלו) בילאפס- צוות המאמנים של הבלייזרס לליגה.
היה חום מטורף בחוץ שהגיע ל-42 מעלות צלזיוס אבל בלי לחות.
הגביע הנחשק

כבר מפמפמים את טורניר אמצע העונה בשדה התעופה

שיישיי מתראיין לטראוויס מהרדיו בפורטלנד. בעיניי הוא הדבר הבא: משהו בין וינס קרטר לקוואי לנארד.

למרות שכל בכירי הקבוצה סירבו להגיב, לדעתי הם לא הסכימו להעביר אותו בשום טרייד (כנראה כולל ציון ) ובגלל זה הלכו על הבחירה בסקוט ובמחיר ההסתבכות עם דיים. הוא בחור מאוד שקט,מופנם וקנדי אבל ננסה אותו לפני תחילת העונה.

זוג משועמם בהומאז' לתקרית בריטני וויקטור .

.

ראש לפחות מעל השחקנים ה"רגילים"

הטורניר הוא בהחלט רק תירוץ: רמת הכדורסל לא רצינית ברוב המקרים ועצם העובדה שאין חשיבות לתוצאה בגדול גורמת לכל האירוע להיות בעיקר זירת חיכוך ומינגלינג של הליגה .לכן זה בעיניי מומלץ לאוהדים שרוצים לבוא: רק שם אפשר לברך את לירון פנאן על הג'וב החדש ושנייה אחרי זה ללחוץ יד למסאיי יוג'רי, לעשות סמולטוק עם גראנט וויליאמס ואז עם דווין סמית' ואז עם בן גוליבר. אבל באווירה התאגידית של הליגה תמיד קורים דברים מאחורי הקלעים ובחדרים סגורים והמפגש הפיזי הזה נותן להם יכולת להתממש ולהמשיך לעניין ולרגש את כולנו.

מקווה שתרמתי ובהצלחה לשגב בהמשך השבוע. עדיין מצייץ לפעמים Orenmanor26@

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. איזה יום (ערב?) מגניב. אני מה זה מתגעגע לימים ההם שגם אני יכולתי. תמונות מגניבות ונהדרות. וואללה גאווה לאתר שאחד מאיתנו – א. מנור – היה שם. תודה גדולה ביותר.

  2. א., אתה הישראלי הראשון לראות את ויקטור. בא לך לגעת בו? כשעמדתי ליד מייקל ג'ורדן כשהיה רוקי ב-NBA הייתי חייב לגעת בו. הושטתי לו יד אבל הוא היה עסוק בדברים אחרים עם עתונאים אחרים אז סתם נגעתי בו (שנים אח"כ ישבתי ליד אמו באול-סטאר והוא הגיע לשולחן שלנו ולחץ את ידי ואמר לי תודה שאני יושב באותו שולחן עם אמו (שם הושיבו אותי בערב הגאלה)

  3. וואו! איזו חוויה אדירה א.! איזה כיף שהכל הסתדר ושנינו זכינו(זוכים עדיין (: ) להיות פה.
    אחלה תמונות ונראה שהיה כיף לאללה!

    תודה על הסיקור

כתיבת תגובה

סגירת תפריט