מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.קיירי אירוינג עושה עסק עם הסינים: סניקר על שמו והוא גם ה-CHIEF OFFICER

מי שחושב שקיירי אירוינג הוא דביל שיחשוב פעמיים. אחרי שנייקי ביטלה איתו את חוזה הנעליים אחרי ההערות האנטישמיות שלו, הוא מצא חברה סינית, ANTA שחתמה איתו על הסכם להוציא נעל על שמו, ולמנותו ב-CHIEF OFFICER של הבראנד שיציף את 1.47 מיליארדי התושבים של סין.

קיירי קיבל בשמחה את הודעת הנתק מנייקי כי הוא מעדיף שיהיה לו עסר עם כמעט מיליארד וחצי צ'ייניז מאשר 300 מיליון אמריקאים.

הסינים נהודיעו שעם הנעל הם יפרסמו את האישיות של קיירי ואת ה-"LIFE STYLE שלו. אני לא יכול לחכות: הם יהפכו אותו למין קדוש – משהו כמו יישו בסין, ואירוינג – היושב על חוזה של 126 מיליון לשלוש שנים – יעשה פי שניים או שלוש כסף מהסניקר החדשה, לפי הדיילי-מירור הבריטי.

2. "הסעודים באים. הסעודים באים". (אדם סילבר: לא ניתן ש-sovereign wealth (כסף של 'שליטים') ישתלט על קבוצת NBA)

ציטוט:

LAS VEGAS — NBA commissioner Adam Silver said Monday there is no pathway "in the foreseeable future" for sovereign wealth funds to become the controlling owners of an NBA franchise.

הוא רואה מה קורה בגולף. הסעודים פתחו ליגת גולף משלהם בשם LIV Golf שהציעה סכומים אסטרונומיים לשחקני ארגון הגולף האמריקאי PGA, וכמה מטובי שחקני הגולף הטובים בעולם עברו לליגה הסעודית. למעשה הסיכון שה-LIV GOLF הייתה כה גדולה שבטורניר PGA האחרון ה-PGA נכנעה והירשתה לשחקני ה-LIV להשתתף באליפות כשווים-אל-שווים.

סילבר אמר:

"It's very important to us that there be a person [in charge], and this is independent of sovereign wealth funds. I think that in terms of the connection with the community, the connection with the players and their other partners in the league."

עד עתה חוקי ההשקעה ב-NBA מכריחים CONTROLLING OWNER שיהיה בעל לפחות 15% מערך הפרנצ'ייז, וכל השקעה מ-SOVEREIGN WEALTH יכולה להיות פסיבית בלבד עם שליטה מינימלית של 5% בערך הפרנצ'ייז.

לפני חודש, קרן כספית מקטאר המוגדרת כ-SOVEREIGN WEALTH רכשה 5% מחברת Monumental Sports & Entertainment שישנה לה אחזקה בוושינגטון ויזרדס, בקבוצת ה-WNBA וושינגטון מיסטיק, ובקבוצת ההוקי וושינגטון קפיטלס.

בחודשים האחרונים מכירות המילווקי באקס והפיניקס סאנס הגיעו לשיאים חדשים של 3.5 מיליארד ו-4 מיליארד – מחירים שמתחילים להגיע לשיאים חדשים שאנשים פרטיים לא יוכלו לשלם ויצטרכו להתחבר למשקיעים אחרים. סילבר יודע זאת והוא חושש ממקור כספי סעודי (או מדינת נפט אחרת) שישתלט על קניית קבוצת NBA ולכן הוא הזכיר אמש שוב את חוק ה-SOVEREIGN WEALTH המגביל את סכום הכסף של ה"שטלתני" ל-5% מערך הקבוצה.

הכל טוב ויפה אבל אני לא מבין כיצד במדינה קפיטליסטית חוק כזה יכול לשרוד.

3. ריץ' פול, סוכנו של לברון אתמול ב-"NBA TODAY"

"לברון שומר על גופו והדיאטה שלו בצורה המדוקדקת ביותר. הוא ישחק על בטוח עוד 5-7 שנים. למעשה אני לא רואה סיבה שהוא לא ישחק עד גיל 50"

4. אנטוני דייויס נראה ממש כמו מתאגרף בסרטון שהראו ב-'NBA TODAY'

5. עורכי הדין של ג'ה מוראנט טוענים שה-ASSAULT שלו על ג'שועה הולידיי – אחת משתי האשמות נגדו – היה ב'הגנה עצמית'

אם אמנם זאת תהיה החלטת בית המשפט ייתכן ועונשו יקטן.

6. לפי ספורטס אילוסטרייטד, טורונטו מעוניינת לטרייד מהיר של סיאקם פסקל, "אבל היא בינתיים לא קבעה את ערכו"

טורונטו לא מתכוונת להאריך את הסיפור איתו: “don’t intend to drag the process out for weeks or months,”. הקבוצות שעומדות בתור לשמוע מה טורונטו דורשת עבורו הן ההאוקס, הפייסרס, ואורלנדו מג'יק.

ההאוקס היא האפשרות החמה ביותר. ההאוקס יצאו עם הכותרת "סיאקם ייתן לנו 'ביג 3', ואיתו "נהיה הקבוצה הטובה ביותר שהיינו ב-20 השנים האחרונות".

כמובן שקיימת בעייה בטרייד: מה יש לך לתת כדי לקבל את מה שאתה רוצה. אם מניחים שטריי יאנג ודג'ונטה מוריי הם לא לממכר, אני לא רואה שחקני האוקס אחרים שטורונטו תהיה מעוניינת בהם.

6. היכן ג'יימס הארדן? תתפלאו. עדיין ב'עיר אחוות האחים'

כשג'יימס הארדן ביקש טרייד (ישנם הטוענים שהוא לא דרש טרייד אבל כך הובן מדבריו) ההרגשה הייתה שהוא כבר נמצא ברגל אחת בעיר אחרת.

FAST FORWARD כמה שבועות והנה – SURPRISE! – הוא עדיין נמצא בפילדלפיה בשעה ש-BLOCKBUSTER TRADES אחרים קרו בליגה.

עכשיו זה:

There could be a good reason for this. ESPN’s Dave McMenamin reported Tuesday (h/t the Dan Patrick Show) that Harden is more likely to be back with the 76ers next season than he is to receive a trade.

כן, הדיווח הוא שהמזוקן נשאר בפילדלפיה (report on James Harden situation)! שחקנים כמו בראדלי ביל, קווין דוראנט, או דמיאן לילארד ד-ר-ש-ו טריידים. אצל הארדן זאת לא הייתה דרישה מחלטת וברורה. הכל היה בגמגומים ויד שנייה או שלישית. בקיצור ולעניין, אם פילדלפיה לא מקבלת בדיוק מה שהיא רוצה הארדן נשאר בעיר אחוות האחים. למעשה לא מורגש ממש שהוא רוצה לשחק במקום אחר:

There have been strong rumblings out of Philadelphia that if the Sixers don’t get the kind of offer they are looking for in a James Harden deal they are comfortable playing out next season with him on the roster,” Chris Mannix of Sports Illustrated reported recently.

7. דאלאס מחפשת בנרות סידור להביא את Bojan Bogdanovic

היא רוצה אותו לשמש כאופציה שלישית.

אים מקמון מ-ESPN מדווח על רצון המבריקס להביא את בוגדנוביץ' (reported this week on his show “Howdy Partners), והם מוכנים לתת את טים הרדאוויי עבורו.

לדעתי זאת שגיאה גדולה אבל אני רק אומר. לדאלאס עוד לא היה המאמן שהצליח להוציא מטים הרדאוויי את מה שיש לו. כמובן שלוקה דונצ'יק הוא סיבה עיקרית. עוד לא היה מאמן שהצליח להוציא את המקסימום מהשניים בעת ובעונה אחת.

אבל זוהי דעתי.

הדיעה בדאלאס היא אחרת, ולדעתם בוגן בוגדנוביץ' הוא אחד הסמול פורוורדים הקלעים הטובים ביותר שהפוטנציאל שלו עדיין לא הושג.

בוגדן הוא בן 34 והוא BIG ASSET, ואני יודע זאת. הוא שחקן טוב מאד, אבל שמו של טים הרדאוויי ממשיך לקפוץ לראשי כשאני חושב על בוגדן בדאלאס. הוא הוביל את דטרויט בעונה שעברה עם 21.6 נק' ב-40.4% דיוק מהטריי. ביוטה הוא קלע מספרים דומים.

דאלאס הוסיפה כמה שמות מעניינים הקיץ: גראנט ויליאמס, סת' קרי, רישאון הולמס, ודנטה אקסום, אבל אף אחד מהם אינו צלף מהשלוש כמו בוגדן, מלבד, אולי, סת', אבל ההבדל הוא שסת' לא משתחרר מספיק להשליך את הכדור, ובוגדן כן.

8. לא תאמינו את מי בחר דוויין ווייד להציגו בבחירה להיכל התהילה

דוויין ווייד ייכנס להיכל התהילה בחודש הבא, ולהפתעת כולם זה לא יהיה שחקן או מאמן ממיאמי היט שיציג אותו.

איירה ווינדרמן מפלורידה סנטינל הודיע ביום רביעי (reported on Wednesday) שדוויין בחר את אלן אייברסון להציגו. דוויין ווייד ייכנס להיכל יחד עם – בין האחרים – דירק נוביצקי, טוני פרקר, ופאו גאסול.

אייברסון הוא בחירה מעניינת של דוויין. הוא לא ידוע כנואם, וקרבתו לדוויין אף היא לא מעל מקרית. אבל דוויין אמר לאיירה ווינדרמן שאייברסון היה אחד מגבורי הכדורסל שלו, והוא תמיד היה אחד ממעריציו הגדולים. דוויין גילה גם בפעם הראשונה שהוא לבש מספר 3 משך כל הקריירה לכבוד ה-3 של אייברסון.

אתה למד כל יום דבר(ים) חדש!

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
95 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2023 2:22:05

מנחם קיירי ארווינג אהבל, האיש למעלה חנן אותו בכשרון לכדור הכתום ובגלל זה הוא שווה מאות מליוני דולרים, חוזה נעליים כזה או אחר לא מצביע על חכמה של שחקן.
.
2. איזה קשרים לקהילה יש בדיוק בNBA רוב הקהילה לא יכולה ללכת למשחקים כיוון שהכרטיסים יקרים להחריד אלא אם שמים אותך לעד הירח, המחוקקים האמריקאים יתערבו ולא יתנו לכסף הסעודי לגשת לNBA.
.
3. אין לאטלנטה מה לעשות עם סייאקם גם איתו לא יקחו אליפות , אין להם גם מה להביא אליו.
.
אני בדרכי לישראל (:

דוקטור רזי הופמן
13/07/2023 8:23:25

אולי החכמה היא של סוכן המחירות שעומד מאחוריו?
גם בשביל לבחור אחד כזה צריך לפעמים קצת שכל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/07/2023 2:51:20

אחלה בחלה מעורה ומשוקשק
שיחות הארכת החוזה בין הסלטיקס וג'יילן בראון מתעכבות מכיוון שהשחקן מעוניין בסעיף וטו על טריידים, כך על פי דיווח.🤣🤣🤣
גוואלד, יש מועמד חדש לשיקוץ העונה.

Drexler
Drexler
13/07/2023 2:56:36

הכל בגלל וושינגטון המטומטמים האלה שיצרו תקדים של סעיף וטו לשחקן שהוא לא כוכב על. אני לא חושב שזה יעשה אותו שיקוץ , כל קיץ מדברים על להטריד אותו ואחרי שסמארט הוטרד , הוא רוצה להבטיח לעצמו יציבות , שזה הגיוני מצד אחד ומצד שני הוא גם ככה יקבל מלא כסף אז זה הסיכון שבא עם הכסף.

עידו גילרי
13/07/2023 6:07:46

זה בולשיט עד החתימה עוד יצאו מספיק ספינים משני הצדדים או של סתם 'עיתונאים' שאין להם מספיק קליקים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/07/2023 2:51:45

קיירי אירוינג הוא דביל

דוקטור רזי הופמן
13/07/2023 8:26:17

דביל יש רק 1!

Drexler
Drexler
13/07/2023 2:52:44

אם קייירי חותם על עסקת נעליים עם הסינים זה אבסורד מוחלט אבל לא מפתיע . הוא מספיק משוגע לעשות דברים כאלה. מצחיק שהבנאדם שמשחק אותה ליברל מוחלט , שהיה נגד כפיית חיסונים עושה עסקים עם דיקטטורה שמכפיפה את כל האזרחים לרצון המדינה . בהמשך לזה , אני רואה את מה שהסעודים עושים לכדורגל האירופאי , איך שחקני מיד לבל בכדורגל עוזבים וכנראה שגם הבכירים ילכו בהמשך . טוב יעשו ב nba אם כבר עכשיו יעבירו חוקים נגד בעלים ממדינות דיקטטוריות שלא יהפכו לבעלים , ואני מקווה שאף שחקן לא יתפתה ללכת לשחק במדינות כאלו , למרות שאני לא יודע אם הסעודים בעניין של כדורסל.
לסיכום כשהכסף מדבר הצדק שותק

אור
אור
13/07/2023 3:49:02
Reply to  Drexler

בוא, לא מעט מהבעלים האמריקאים רחוקים מלהיות תמימים בעסקים ובכלל. אני בטוח שהם עושים עסקים עם אותם סעודים ברגע שזה משתלם להם וזין על ה"צדק"

אשך טמיר המקורי
13/07/2023 6:01:50
Reply to  Drexler

מדויק. מסכם את מהותו של קיירי. אגואיסט מוחלט שלא רואה דבר מלבד עצמו אך זה לא מפריע לו לשחק אותה גנדי.

PhillySpecial
13/07/2023 9:06:50

שחקן בינוני ואישיות מבחילה, כמו רוב הליגה היום

Avri
Avri
13/07/2023 9:05:41
Reply to  Drexler

איזו השפעה בדיוק יש לכניסת השייח'ים לכדורגל? שחקנים ממש לא עומדים בתור לפדות צ'קים מהסיטי או פסז? ההשפעה היחידה היא בעלייה המטורפת של הסכומים אבל בליגה יש תקרת שכר.

Guy d
Guy d
13/07/2023 18:20:03
Reply to  Avri

פגיעה בתדמית. זאת פגיעה קשה מאד כיוון שהיא עשויה לפגוע בהכנסות של הבעלים האחרים ואת זה הליגה לא יכולה לאפשר

אור
אור
13/07/2023 3:46:38

תודה מנחם
.
ה-life style של קיירי זה בהחלט משהו שכולנו משתוקקים לגלות בעזרת מותג הנעליים הסיני שלו
.
לא בקטע של ביקורת כי הוא בכל זאת לא מתאמן להיות כזה, אבל אנטוני דייויס לא נראה כמו מתאגרף עם ה-stance הזה ועבודת רגליים נוראית

Smiley
13/07/2023 3:50:49

The Phoenix Suns have "continued to explore trade scenarios regarding reserve guard Cam Payne," according to Yahoo Sports' Jake Fischer.
.
Fischer reported that Indiana Pacers guard T.J. McConnell is among Phoenix's potential targets and that a third team would possibly get involved in the deal with the Suns and Pacers.

אשך טמיר המקורי
13/07/2023 6:13:03
Reply to  Smiley

דיר באלאק

עידו גילרי
13/07/2023 6:13:30
Reply to  Smiley

אי אפשר את שניהם…?

Smiley
13/07/2023 3:52:16

הארדן נשאר בפילי כי פשוט אין קופצים על "המציאה"

אור
אור
13/07/2023 4:03:42
Reply to  Smiley

זה גם מה שאני חשבתי לעצמי, הוא ניצל את האופציה וסיכם על עזיבה בטרייד אבל מי כבר תציע על עונה אחת שלו משהו שהסיקסרס ירצו? גם אין לו שום לברג', אם מורי ירצה הוא יעבור (וגם אם כן זה יקרה ברגע האחרון) ואם לא הוא ישחק במקום לשבת בצד בשנת חוזה

אשך טמיר המקורי
13/07/2023 6:11:53

איך שאתה מצליח להוציא מעורב גדוש כזה בכזו עונה זה לא יאמן.
לברון לא אמר שהוא פורש? אני מצפה ממנו לעמוד במילתו.
AD נראה כמו מתאגרף על קביים (סטילטס).
עוכרי הדין יכולים לטעון מה שבא להם.
הארדן – איש לא רצה אותו אז הוא עשה אחורה פנה. תענוג! שייתקע לפילי בגרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בwwe שאף אחד לא שומר עליו השקץ יכול לשחק עוד 5 7 שנים בכיף ולצבור סטט יתנו לו וסט טו קוסטס ולייאפים בגסות כמו 5 השנים האחרונות וקליר פאת כמו כל הקריירה

שדות פופ לנצח
13/07/2023 7:53:13

תיאוריה מעניינת וחדשנית שימון, מתי חשבת עליה? בטח בימים האחרונים …נחמד לקרוא סוף סוף רעיונות רעננים שלך בניגוד לכל השאר שרק לועסים את אותם הערות שוב ושוב

דוקטור רזי הופמן
13/07/2023 8:29:43

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
האמת? התגעגעתי. הרבה זמן לא שמענו את הקוסט והשאגות וכו'

עידו גילרי
13/07/2023 6:12:43

כריס פול בווריורס קיירי באנטה – לא הקיץ של קליי

trusttheprocess
trusttheprocess
13/07/2023 6:35:24

מה בעיה טורנטו? טוביאס על סיאקם , קחו עכשיו לפני שיגמר מבצע הקיץ
אני מאד אוהב את אייברסון אבל הבן אדם לא מסוגל לחבר 3 משפטים קוהרנטים ורוצים לתת לו לנאום?

איצקו
איצקו
13/07/2023 7:07:12

כבר ישלו נאום מוכן
הוא יגיד הרבה פעמים practice
סמוך עליו שזה יתפוצץ ויהיה נאום המאה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
דאלאס, למרות כל הבוגדנוביצים והגרנט וויליאמסים תגיע בדיוק עד לתקרת הקיירי שלה, והתקרה הזו מוגבלת להפליא.
.
לסיאקאם באמת כבר אין יותר מדי מה לחפש בטורונטו. מעניין אם ועד מתי פולטל ישאר שם.
.
הבלגן עם הארדן לא לגמרי מפתיע, הבחור ביקש טרייד כמעט כל עונה בשנים האחרונות. הוא הופך לסוג של קיירי. ווטאבר.
.
לא חשבתי בכלל על סוגיית הכסף המדינתי בהקשר של הליגה, מזל שסילבר חשב על זה, הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה קטאריזציה של הליגה, כמו בכדורגל.
.
לא מבין מה קרה שם בין די-וויד למיאמי, אבל יאללה – סולחה. ממש לא מתאים.

עידו גילרי
13/07/2023 7:28:12

למה בדיוק ווייד צריך סולחה עם ההיט?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נראה לי שעבר שם איזה חתלתול שחרחר – החוזה שלו בשיקגו, אחר כך המעורבות שלו ביוטה, עכשיו אייברסון. לא נשמע שיש אצלו יותר מדי מיאמי בשנים האחרונות.

עידו גילרי
13/07/2023 9:06:17

אתה שוב מנתח יותר מדי…
אתה זוכר איפה הוא סיים את הקריירה?
תחזור לצינוק לא זכור לי שהסתיימה תקופת העונש הקצובה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ואחרי שסיים את הקריירה, איפה השתלב בניהול ואחזקה במועדון? ביוטה… מיקי אריסון לא יכל להכניס אותו? זה מוזר מאד בעיני.

עידו גילרי
13/07/2023 11:12:44

מיקי אריסון הציע לו בזמנו – הוא לא רצה להתחייב.
את המהלך יזם חבר שלו והוא רכב עליו. זה שהוא מחזיק אחוז במועדון מסוים לא אומר שיש לו ריב עם המועדון "שלו".
אתה שוב בונה הרים על כלום.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נו, לא רצה להתחייב לאריסון וכן ליוטה? זה מוזר. לא פעם ראשונה אמנם, נדמה לי שבאיזשהו שלב שאק היה בעל אחוזים בקינגס (או קווינז, כמו שהוא אהב לקרוא להם), אבל בכל זאת מוזר.

Avri
Avri
13/07/2023 9:07:12

הוא חזר להיט אחרי החוזה בשיקגו

yaniv
yaniv
13/07/2023 9:33:34

יש לו בעיות עם פלורידה כמדינה שהולכת ומקצינה ומעבירה כל מיני חוקים שיכולים לפגוע בבת שלו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  yaniv

מצער לשמוע אבל לא נראה לי שהמצב ביוטה המורמונית יותר טוב בעניין זה.

TRIP
TRIP
13/07/2023 7:16:49

קיירי התחיל ברנד חדש משלו לא מבין מה הבעיה פה. מי שלא מבין את המשמעות שיצפה בסרט אייר. דאלאס לא יגיעו לשום דבר בלי קיריי אחריי שיביא אליפות יסתום פה הרבה פיות

עידו גילרי
13/07/2023 7:25:38
Reply to  TRIP

לא ברנד חדש, מצטרף לאחד קיים.

אור
אור
13/07/2023 8:32:10

מפתיע שהאוהד מספר 1 לא יודע זאת..

Eladkatz
Eladkatz
13/07/2023 9:57:52
Reply to  אור

זה אוהד? הייתי בטוח זה הסוכן שלו…

אור
אור
13/07/2023 9:59:20
Reply to  Eladkatz

חחח, זה הוא בעצמו

עידו גילרי
13/07/2023 10:15:04
Reply to  אור

the real hebrewman

tlv1983
tlv1983
13/07/2023 7:49:39

בסוף סילבר עוד יחטוף את הסעודים מכיוון אחר כמו שקרה בגולף.
זה לא מנותק מהמציאות שהם יקימו ליגה מתחרה (אולי תוך השקעה בקבוצות היורוליג ואולי ליגה חדשה) שתתחרה בnba ותפתה שחקנים בחוזים של מיליונים. שחקני דרג ב וג בוודאי ילכו לשם. אם הסעודים יחשבו שזה מספיק חשוב, הם יעשו את זה.
ובקשר לא מפתיע עם הסעיף הראשון של המעורב, קיירי יכול להיות הפנים של הליגה הזו…

אור
אור
13/07/2023 8:23:36
Reply to  tlv1983

מה יש להם לעשות עם שחקני דרג ב' ו-ג'? את מי זה יעניין?
.
להפך, רק אם כוכבי ה-NBA לא היו מרוויחים כל כך הרבה כמו בגולף זה היה אולי "הגיוני" להחתים אותם על חוזים מופרכים רק שכבר יש להם את זה אז אין שום סיבה לליגה מתחרה

Ogigi
Ogigi
13/07/2023 7:52:29

תראו מה זה, כמות המלל שאנחנו מבזבזים על 2 שחקנים שבאמת לא עשו כלום בקריריה שלהם. כלום!
הטרלול קיירי והמתחזה הארדן.

קיירי לקח אליפות אחת בזכות לברון ! אחת. והיה חלק חשוב בריצה הפלייאוף באותה אליפות. וזהו ! לא עשה כלום לפני וכלום אחרי. רק צרות. אין עונה אחת בלי טרלול ממנו. ואנחנו לא מפסיקים לדבר עליו.
והארדן, אני פשוט לא סובל את השחקן הזה המתחזה הזה שכל מטרתו מהיום הראשון הינה לסחוט עברות בהצגות שונות ומשונות. האיש לא עשה כלום בקריירה שלו ! לא הגיע פעם אחת לגמר . אחת !!! ולא מפסיקים לכתוב עליו
בבקרים אני לא יודע מי יותר כלב, זה שמוליך או זה שמולך.
אנלוגיה לגביי קריאת המידע על 2 הטרלולים הללו.
בואו נדבר על שחקנים חשובים באמת שלא מייצרים באז שלילי, בואו נדבר על יאניס, על יוקיץ, על סטף, לברון, על קואי והפציעה ממנה הוא לא מחלים ועתידו הלא ברור. הינה שחקן חשוב מאוד שהיה חלק בלתי נפרד מ2 אליפויות. ובפלייאוף האחרון פשוט השבית את דוראנט לבדו . פוטנציאל אדיר שלא מגיע למימוש בגלל פציעות.
אני רק אומר ….😉

ארבל חילבה
ארבל חילבה
13/07/2023 16:37:26
Reply to  Ogigi

באמת מזמן לא שמענו שום דבר על לברון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/07/2023 8:37:37

תודה רבה מנחם

Lior
Lior
13/07/2023 9:00:11

שטורונטו, דטרויט ודאלאס יאחדו חלקים במעורב ויעשו טרייד של קיירי סיאקאם ובוגדן

רפיקי
13/07/2023 9:46:06

תודה מנחם.
אנתוני דיוויס נראה מתגרף בערך כמו אדם סילבר או ריץ' פול

רפיקי
13/07/2023 9:46:20
Reply to  רפיקי

מתאגרף

אור
אור
13/07/2023 10:02:20
Reply to  רפיקי

קצת יותר טוב מסטיבן איי סמית
.
https://youtube.com/shorts/4JOoeTaHEXI?feature=share3

gogo
gogo
13/07/2023 9:46:36

תודה על המעורב
לצפות בדיוויס מתאגרף(במדים של הלייקרס) זה ממש סרט אימה. אתה שואל את עצמך מתי הוא יקרוס. היה צריך לבקש להילחם נגד גורדן פול שאוהב לספוג בפרצוף

Yinon Yavor
13/07/2023 9:47:29

מל
זה די obvious למה רוצים לשלוח את הארדווי.
יש להם כבר לוקה וקיירי כדי לייצר בקו האחורי.
הם צריכים מישהו שירוויח מהמבטים הפנויים שהם מייצרים

אשך טמיר המקורי
13/07/2023 10:20:43
Reply to  Yinon Yavor

אין כמעט הבדל בקליעה של שני השחקנים.
הארדוואי נתן בעונות האחרונות 3 שלשות בכמעט 40%.
בויאן מספרים דומים מאוד.

אשך טמיר המקורי
13/07/2023 10:21:01

למשחק כמובן

שייקה
13/07/2023 13:15:52

בעונה האחרונה בלבד יש הבדל די גדול בקליעה בין שניהם. הדבר היחיד המשמעותי שמשחק לטובתו של טימי הוא מספר המשחקים ששיחק. לא בדקתי שתי עונות שלפני זה אבל בבדיקה מהירה ברור שבויאן במגמת שיפור בתחום הקליעה בשנים האחרונות.

שייקה
13/07/2023 11:00:59
Reply to  Yinon Yavor

לדעתי, לא משנה מי משחק עם לוקה וקיירי הוא יזרוק הרבה, כך שאני לא בטוח שהסיבה להבאתו היא קליעה. רוב הסיכויים שזה קשור יותר לזה שהוא יכול להגן על ווינגז יותר טוב מהארדווי. שלא לדבר על זה שהוא 2+ אינצ׳ים גבוה יותר ושוקל יותר. הוא פורוורד והארדווי לא.

Yinon Yavor
13/07/2023 12:06:45
Reply to  Yinon Yavor

שי ושייקה (יצא מצחיק…)
כנראה שלא הסברתי את עצמי.
אתה לא רוצה three of the same באותה קבוצה. לכן אם יש לך אפשרות לשחקן אחר מטימי, שייתן קליעה דומה פחות או יותר אבל גם יוכל לעשות דברים אחרים ולתת גמישות בהרכבים – ברור שזה עדיף.

שייקה
13/07/2023 13:14:32
Reply to  Yinon Yavor

סליחה אחי, קראתי לא נכון את התגובה הראשונה שלך. אני רואה שאנחנו מסכימים…

gogo
gogo
13/07/2023 9:50:17

אולי צריך בנבא טורניר אמצע עונה באיגרוף. יהיה מעניין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gogo

איזה אגרוף חחח הם זורקים ראש מהאוויר באיגרוף יעיפו להם את הראש. בשבילם הכי טוב זה חגורת רסלמניה והדבר האמיתי wwe על מלא. הרייאינג לדעתי יעבור את הwwe המקורי יאללה גואיש מאני סילבר

Berch
13/07/2023 10:30:51

אחלה מעורב אבל אני מתפלא עליך מנחם….
אתה, שראית את הגדולים ביותר בפחות מ 2 מטר אומר שדיוויס נראה כמו מתאגרף ???
הרשה לי לגחך קמעה
אין כמעט תנועת רגליים
הידיים נמוכות למטה ורפויות
מזלו שהתמודד מול פרפר בחצי גודל ממנו
🙂
ואייברסון אליל. מקום שני באלילות אצלי אחרי בארקלי. גם אני תכננתי ללבוש 3 כל הקריירה אבל לא קיבלו את זה בהתלהבות במשרד
🙂

John
13/07/2023 11:04:22

הייתה בדיחה על כך שהנעל החדשה של קיירי תיקרא Anta-Semitism
אבל ברצינות, הקפיטליזם תמיד ימצא פרצות. קיירי הוא פנומן מבחינת אומנות השליטה בכדור וככזה אפשר לחגוג את היכולות שלו ועדיין להסתכל לו בעיינים ולומר שהוא דביל. כלכלית הוא עדיין מותג חזק. מעניין מה יש לקליי תומפסון לומר על כך שהוא לא הפנים של המותג יותר.
.
תגידו רק אני רואה טרייד של סיאקום לפורטלנד, הירו + רובינסון+ יוביץ' לראפטורס ודיים למיאמי? הראפטורס חייבים לפנות לסקוטי בארנס מקום להיות פליימייקר והם איבדו את וואן פליט. הירו ורובינסון נותנים קליעה קטלנית ויוביץ הוא שחקן מאוד מעניין בקו הקדמי. סיאקום יושב לגמרי נהדר ב-3 ליד ג'רמי גראנט או ב-4 כמחליף שלו. הוא יעזור עם הובלת הכדור וייביא להם אחלה שחקן עם נסיון אדיר אך לא מבוגר מדי.

אשך טמיר המקורי
13/07/2023 11:09:15
Reply to  John

נשמע מעניין אבל הם רצו 2 שחקנים טובים + בחירות

John
13/07/2023 11:45:21

הם לא יקבלו 2 שחקנים טובים ברמה של סיאקום. סיאקום הוא גם התאמה קבוצתית. הוא יושב מצויין בין עמדות 3-4 ויכול לשמש כמוביל כדור משני.
לבלייזרס יש מלא שחקנים לפתח. תראה את יוסטון שהייתה צריכה לחתוך את קניון מרטין ועוד צעירים מבטיחים ועדיין יש להם כמה שחקנים צעירים שהולכים להתמרמר על הספסל השנה. קבוצה לא יכולה לטפל ביותר מ3-4 צעירים בו זמנית כאשר כל שנה עוד שחקן יחכה להארכת החוזה שלו.

עידו גילרי
13/07/2023 11:13:21
Reply to  John

חח, זה טוב.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
13/07/2023 16:43:41

ועכשיו לתהות האם צחקת ממשחק המילים, או מהצעת הטרייד – הרי יש תת סעיף עזר עירוני שרק אתה, דדי ודריל מורי מכירים, שלא מאפשר לשחקני מקסימום ילידי אפריקה לעבור תמורת שחקן שנבחר לאול-סטאר לפחות חמש פעמים במדי הקבוצה שבחרה אותו בדראפט (אם זו קבוצה שמגרש הבית שלה לא בתחומי USA)

עידו גילרי
13/07/2023 16:47:32

חח, זה טוב…

yaniv
yaniv
13/07/2023 11:13:37
Reply to  John

מה יש לפורטלנד לעשות עם סיאקם? והם בטח רוצים כמה שיותר בחירות דראפט

Dor
Dor
13/07/2023 12:18:54
Reply to  John

ההיט יצטרכו להוסיף עוד בחירת סיבוב ראשון שתלך לבלייזרס

אבג
אבג
13/07/2023 11:22:52

1) נעליים שמונעות ממך ליפול כשמגיעים לסוף העולם (כשעוברים את סין, לא?).
2) כמו שלברון נראה בפלייאוף האחרון הירידה ביכולת לא תאפשר לו להיות משמעותי עוד שנתיים שלוש. יכול לעשות יודונס האסלם אולי אחרי זה, אבל זה לא נראה לי האופי שלו.
3) יש איסור שלברון יציג את וייד? זה מתבקש.

עידו גילרי
13/07/2023 11:26:51
Reply to  אבג

כן יש "איסור"

עידו גילרי
13/07/2023 11:27:24

ויש מצב שבכיוון השני זה בהחלט יהיה המצב.

אבג
אבג
13/07/2023 13:05:42

תודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

משמעותי חחח יפנו לו את הדרך בכל מצב ובכל גיל צריך לתת מספרים

אבג
אבג
13/07/2023 13:05:31

אם היו מפנים לו את הדרך היה כבר עם עשרים אליפויות, לא?
בפלייאוף האחרון היה ברור שיוקיץ פשוט טוב יותר.
זה רק ילך ויחמיר כי הגיל עושה את שלו ביכולת, גם אם פיזית הוא בסדר (מה שגם יורד עם הגיל).
אתה חושב שדנבר פיהו לו את הדרך?

Pistons
Pistons
13/07/2023 14:32:52
Reply to  אבג

שמעון שמעון שמעון. גם חזרת המון פעמים על הטענה שהשופטים ידאגו לו לניצחונות והוא הושפל בפלייאוף.

Pistons
Pistons
13/07/2023 14:31:09

אני חושב שלא הבנתם את המשמעות של צ'יף אופיסר.
הכוונה לצ'יף כמו האינדאים. קיירי יבוא ויהיה אחראי על הדלקת הקטורת.

אור
אור
13/07/2023 14:35:18
Reply to  Pistons

🙂

עידו גילרי
13/07/2023 14:37:17
Reply to  אור

לא ציפינו ממנו לפחות מזה.

אור
אור
13/07/2023 14:39:48

🙂

Pistons
Pistons
13/07/2023 14:43:24

יצא למישהו לראות את הסדרה שיצאה על לברון? ראיתי בחצי עין שזה קשור לשנים שלו בתיכון או בגיל צעיר אחר

אשך טמיר המקורי
13/07/2023 16:08:00
Reply to  Pistons

רציתי, אבל בסוף העדפתי לנצל את הזמן בלספור חרצפים בשפד"ן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/07/2023 17:52:20

גם אני רציתי,
אבל הפסיכולוגית נעלה אותי בחדר אטום להגנתי הנפשית וזרקה את המפתח.
ואז נזכרתי שאני מאוד אוהב לראות צבע מתייבש או נמלים עושים ילדים

רן הנרגן
רן הנרגן
13/07/2023 17:46:29

עוד מישהו שם לב שלאוקלהמה יש 21 חוזים? אני לא מבין את החשיבה של פרסיכבר שנתים הוא דורך במקום. עם כל בחירות הדראפט הוא אפילו לא עולה לפליאוף. בכסף שהוא שילם על החוזים של רודי גאי, ברטנס ואולדיפו הוא יכול היה להביא את סיאקם. היה מעביר חלק מהצעירים שהוא ממילא יחתוף פלוס כמה בחירות דראפט מהערימה שאף פעם לא יוכל לממש, כי כמה צעירים קבוצה יכולה לגדל? היה יכול להביא את גורדן פול מג"ס או את אננובי מטורונטו. לא מבין

עידו גילרי
13/07/2023 18:07:25

חכה, סבלנות הקיץ רק התחיל. גם ככה הוא לא יכול להחזיק 21 אפילו בקיץ אז פעולות עוד יהיו.

רן הנרגן
רן הנרגן
13/07/2023 20:47:33

ודאי שיהיו אבל זה לא עיקר הפוסט שלי

עידן
עידן
13/07/2023 20:00:39

כמות השחקנים שעברו הקיץ מאירופה לליגה הסעודית בכדורגל היא מטורפת ואנחנו עוד לא בסוף עונת המלפפונים.רונאלדו כבר עבר לשם בחורף אבל עוברים לשם לא רק שחקנים בסוף הקריירה אלא גם שחקנים בני 28-32 שעוד יש להם כמה שנים לתת בקבוצות הצמרת באירופה.עברו כבר עשרות שחקנים הקיץ הזה.רובם מקבוצות מה 4 הליגות הבכירות אנגליה ספרד איטליה גרמניה.הסכומים שהסעודים מציעים גבוהים בהרבה מאירופה.מסי ויתר על ההצעה הסעודית שהיתה גורמת לו להרוויח סכומים הכי גבוהים לשחקן אי פעם בגילו המופלג אבל בחר במיאמי בגלל המשפחה.

רן הנרגן
רן הנרגן
13/07/2023 20:48:26
Reply to  עידן

תרגיע. יעברו כמה חודשים והם יבינו שלחיות בסעודיה זה לא כזה פאן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

Never underestimate the heart of someone who wants more money

ברבור שחור
ברבור שחור
13/07/2023 21:14:04

קיירי אידיוט וגם את העסקה הזאת הוא כבר ידפוק עם איזו הערה גזענית או ביקור מנקר עיניים בטייוואן או ביפן…סומך עליו !!
בודנוביץ הוא אולסטאר..הרדווי יכול לצחצח לו את הנעליים.

מי יותר טוב סיאקם או וויגינס ( ווריורס) ?

ירון, החלום
ירון, החלום
14/07/2023 8:22:21

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.
מעניין יהיה לדמיין את דאלאס עם בוחן מול פיניקס, יגמר עם איזה 270 נקודות ל 2 הקבוצות . ואולי יותר…