חם מהתנור: פורסמו חמישיות העונה/רועי ויינברג

סיימו לחלק פרסי האנ.בי.איי, וכעת חולקו חמישיות העונה. אין הפתעות בחמישיות עצמן, וללא כל הקדמות מיותרות, הנה הן:

חמישיית הליגה הראשונה:

רכז: כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס, 19.1 נק', 10.7 אס', 4.3 חט' למשחק. קיבל 86 הצבעות לחמישייה הראשונה, 540 נקודות. הופעה רביעית בחמישיית הליגה הראשונה.

קלע: ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, 25.4 נק', 6.1 אס', 4.7 ריב' למשחק. 73 הצבעות לחמישייה הראשונה, 502 נקודות. הופעה ראשונה בחמישייה הראשונה.

סמול פורוורד: לברון ג'יימס, מיאמי היט, 27.1 נק', 6.9 אס', 6.4 ריב' למשחק. 124 הצבעות לחמישייה הראשונה (מתוך 125), 623 קולות. הופעה שמינית בחמישייה הראשונה.

סמול פורוורד: קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ה-MVP ומלך הסלים. 32 נק', 7.4 ריב', 5.5 אס' למשחק. 125 הצבעות לחמישייה הראשונה, 625 קולות. הופעה חמישית בחמישייה הראשונה.

סנטר: ג'ואקים נואה, שיקגו בולס, שחקן ההגנה של העונה. 12.6 נק', 11.3 ריב', 1.5 חס' למשחק. 101 הצבעות לחמישייה הראשונה, 551 קולות. הופעה ראשונה בחמישייה הראשונה. נואה הפך לאירופאי הראשון שמופיע בחמישיית ההגנה וחמישיית הליגה הראשונה באותה עונה.

חמישיית הליגה השנייה:

רכז: טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס, 16.7 נק', 5.7 אס', 0.5 חט' למשחק. 14 הצבעות לחמישייה הראשונה, 210 קולות. הופעה שלישית בחמישייה השנייה.

רכז: סטפן קארי,, גולדן סטייט ווריורס. 24 נק', 8.5 אס', 42.4% מהשלוש למשחק. 65 הצבעות לחמישייה הראשונה, 489 קולות. הופעה ראשונה בחמישייה השנייה.

פאוור פורוורד: בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. 24.1 נק', 9.5 ריב', 0.6 חס' למשחק. 5 הצבעות לחמישייה הראשונה, 350 קולות. הופעה שלישית בחמישייה השנייה.

פאוור פורוורד: קווין לאב, מינסוטה טימברוולבס. 26.1 נק', 12.5 ריב', 0.5 חס' למשחק. 2 הצבעות לחמישייה הראשונה, 237 קולות. הופעה שנייה בחמישייה השנייה.

סנטר: דוויט הווארד, יוסטון רוקטס. 18.3 נק', 12.2 ריב', 1.8 חס' למשחק. 9 הצבעות לחמישייה הראשונה, 226 קולות. הופעה שנייה בחמישייה השנייה (לאחר 5 הופעות רצופות בחמישייה הראשונה).

חמישיית הליגה השלישית:

רכז: דמיאן לילארד, פורטלנד טרייל בלייזרס. 20.7 נק', 5.6 חט', 39.4% מהשלוש למשחק. 2 הצבעות לחמישייה הראשונה, 115 קולות. הופעה ראשונה בחמישייה השלישית.

רכז: גוראן דראגיץ', פניקס סאנס. השחקן המשתפר של העונה. 20.3 נק', 5.9 אס', 40.8% מהשלוש למשחק. הצבעה לחמישייה הראשונה, 115 קולות. הופעה ראשונה בחמישייה השלישית.

סמול פורוורד: פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. 21.7 נק', 6.8 ריב', 3.5 אס' למשחק. 4 הצבעות לחמישייה הראשונה, 171 קולות. הופעה שנייה בחמישייה השלישית.

פאוור פורוורד: לה מרקוס אולדריג', פורטלנד טרייל בלייזרס. 23.2 נק', 11.1 ריב', 45.8% מהשדה למשחק. 2 הצבעות לחמישייה הראשונה, 159 קולות. הופעה שנייה בחמישייה השלישית.

סנטר: אל ג'פרסון, שרלוט בובקאטס. 21.8 נק', 10.8 ריב', 1.1 חס' למשחק. 4 הצבעות לחמישייה הראשונה, 191 קולות. הופעה ראשונה בחמישייה השלישית.

עוד קיבלו מעל 50 קולות-כרמלו אנטוני, ניו יורק ניקס;ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס;טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס;דמאר דה רוזן, טורונטו ראפטורס. את הרשימה המלאה ניתן לראות כאן.

הקבוצות היחידות ששלחו יותר מנציג אחד לרשימה הנן הרוקטס (הארדן והווארד), והבלייזרס (לילארד ואולדריג'). באופן מפתיע, הספרס, ההיט והת'אנדר, שלחו רק נציג אחד לכל החמישיות-טים דאנקן, דווין וויד, וראסל ווסטברוק לא נכנסו.

*

יוסטון מתכננת לשחרר את צ'נדלר פרסונס, בהתאם לאופציה שיש בחוזה הרוקי של השחקן, ולהפוך אותו לשחקן חופשי מוגבל-כלומר, יוסטון תוכל להשוות החוזה שיוצע לו על ידי כל קבוצה, כדי שישאר אצלה. בעונה האחרונה, פרסונס קלע 16.6 נק' עם 5.5 ריב' ו-4 אסיסטים למשחק. שחרורו הצפוי של פרסונס, שיהפוך לרשמי ב-30 ביוני, מחזק השמועות בקשר למעבר של סמול פורוורד אחר, כרמלו אנטוני, לרוקטס.

*

שמועות חזקות בקשר לעתידו של קווין גארנט. חלק מהשמועות טוענות כי ישאר לעוד עונה, ואחריה יפרוש. שמועות אחרות טוענות כי מתכנן לתלות את נעלי הכדורסל, אך מנג'ר הנטס, בילי קינג, אמר כי הקבוצה לא קיבלה מידע בקשר לזה מהפורוורד בן ה-38, וכי כרגע הוא צפוי לשחק בקבוצה בעונה הבאה, משום שהוא תחת חוזה.

*

שמועות כבדות בקשר לזה שהסלטיקס תבחר את ארון גורדון, הפאוור פורוורד מאריזונה, בבחירה השישית בדראפט.

*

מאמן גולדן סטייט בשנתיים האחרונות, מארק ג'קסון, אמר בראיון כי לאמן ולשחק עבור הניקס לא מתאים לכל אדם. ג'קסון נחשב למועמד לאימון ניו יורק, למרות שלא יצר קשר עם האחראי על פעולות הכדורסל בקבוצה, פיל ג'קסון. הוא אמר בראיון (מארק) כי לשחק ולאמן הניקס לא מתאים לכל אדם, כנראה כדי לתקוף הפייבוריט למשרה, דריק פישר, שאמר שהרושם הראשוני שלו מניו יורק היה רע, ושכרוקי הוא היה מודאג מהעיר הגדולה (גדל בליטל רוק, ארקנסו), ונעל עצמו בחדר המלון, מפני שדאג ממה שיקרה לו בלילה.

כידוע, ג'קסון שיחק במדי הניקס מ-1987 עד 1992, בתחילת קריירה בת 17 שנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. איפה מלו? מה הארדן עושה בחמישייה הראשונה? מה לאב עושה שם? כרגיל כמה בחירות לא מובנות בעליל.

    מארק ג'קסון לא מועמד ולא נעליים. פיל ג'קסון אמר שהוא מחפש מאמנים שהוא עבד איתם ובכל יום שעובר זה נראה יותר ויותר כמו דריק פישר, עם כל הצער שבדבר.

    1. מלו קיבל 86 הצבעות, אחת לחמישייה הראשונה. הוא צריך להיות אולי בשלישית, וגם לאב. אם אתה לא בפלייאוף, אין לך מקום בחמישיית הליגה הראשונה או השנייה, אפילו אם אתה נותן 50-15-10 למשחק.

  2. ברור שלא בראשונה או השנייה. לדעתי הוא היה צריך להיות בחמישייה השלישית ולאב לא היה צריך להיות שם בכלל. הניקס אומנם נראו זוועה כל העונה אבל מלו נתן עונה מצויינת.

    לפי הדיווחים הניקס מחפשים למצוא פראיירית שתיתן להם בחירת סיבוב ראשון. התקווה שלי שנקבל איזה בחירה 20 או משהו כזה וניקח את אלפריד פייטון או טיילר אניס.

    1. וזה יהיה ממש יופי, כי אז נקבל שתי ציפורים במכה אחת – גם בחירת דראפט וגם תשובה לשאלה מי הGM הכי פראייר בליגה.
      האמת יש אצלנו חוזים נגמרים שאולי נמצא איזה מיואש שייקח.

  3. כמעט הכל צפוי בכל זאת הופתעי מאד להעדפת הארדן על פני קרי בחמישייה הראשונה …מבחינתי אין מה להשוות.
    נותר הפרס האחרון …האם וי פי של הגמר …לדעתי אחד שלא נבחר לשלושת החמישיות הראשונות יזכה בפרס …וזה לא וייד ….

  4. שוב אנשים מתבלבלים בין מה שראו בפלייאוף לבין מה שראו בעונה. הארדן נתן פלייאוף לא משהו בכלל (גם קרי אגב) אבל עונה רגילה פשוט אדירה. ביסס את המעמד שלו כגארד 2 הכי טוב בליגה בלי תחרות בכלל

  5. בחרו סנטרית מה WNBA לחמיישית העונה ?
    וואלק איה הימים של יואינג האקים קארים שאק רובינסון דוהרטי פאריש ליימביר משה מלון איטונג בחיי שבנות השמונים נואה היה סנטרית בחמישייה 14 במקרה הטוב

    1. על מה מגיע לנואה,סנטר עם 11 נקודות למשחק שקולע ב47 אחוז
      להכניס לחמישיית העונה זו תעודת עניות לליגה,

    1. אגב, עוד לא שמעתי ממך מילה בקשר לבחירה של הלייקרס.
      מי אתה מאמין שיהיה עדיין פנוי ואת מי נראה לך שיבחרו?

  6. בסך הכל בחירות לא רעות, אבל הייתי משנה כמה דברים – והכי חשוב זה דראגיץ' שחייב להיות בחמישייה השנייה.

    פול, הארדן, לברון, דוראנט, ג'פרסון

    דראגיץ', קארי, גריפין, לאב, נואה

    פארקר, לילארד, ג'ורג', אולדריג', הווארד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט