פריביו יום חמישי הגדול מתוך חדרי ההלבשה – גיים 1 / דור בלוך

אחרי סידרת הכתבות של מנחם, והיומנים של אייל ורועי מרגיש דיי מיותר לעשות פריביו למשחק מספר 1, אחרי הכל כל היתרונות והחסרונות נותחו לעייפה, הפסיכולוגיה קיבלה את יומה על הספה, ההיסטוריה תוארה ונידונה האסטרטגיות והטקטיות תוארו בהרחבה.

על כן פריביו יום חמישי הגדול מביא לכם באופן אקסקלוסיבי ומראש, את נאומי חדר ההלבשה ישר מסן אנטוניו טקסס, תהנו ושתהיה לנו סדרת גמר מזהירה, ושהטובה ביותר תנצח… לעזזאל שסן אנטוניו פאקינג תנצח!

 חדר ההלבשה של האורחים, שעה לפני פתיחת המשחק, סן אנטוניו, טקסס:

לברון ג'יימס: חברים, אני רוצה לומר לכם…

דוויין וייד: וואו וואו, לברון, עם כל הכבוד זה חדר ההלבשה שלי, אני מתחיל.

לברון מתיישב.

דוויין וייד: אני רוצה להגיד לכם תודה, לכם ולקואץ' ספו. אתם איפשרתם לי לנוח לאורך העונה. 4 פעמים נחתי מעל שבוע, שיחקתי בסה"כ 54 משחקים ובסה"כ 32 דקות בממוצע למשחק, ואתם אפשרתם לי את כל זה בדיוק בשביל הרגע הזה ואני מתכוון להחזיר לכם בריבית דריבית. הם ישלחו עליי את מאנו? שישלחו, אני מת להראות לארגנטינאי הזה מי זה פלאש, bring it on!

לברון ג'יימס: עכשיו אפשר?

דויין: בבקשה.

לברון ג'יימס: כשאמרתי שניקח לא רק 1 אלא 2,3,4 ו-5, הם צחקו עליי, הם צחקו עלינו. אף אחד לא רצה שננצח, אף אחד לא רוצה שננצח. ולמרות זאת חזרנו שנה אחרי שנה, ואנחנו בגמר בפעם הרביעית ברציפות. אנחנו לא צריכים להוכיח לאף אחד שום דבר, כבר הוכחנו. בשנה שעברה ניצחנו כי האמנו, גם ב-6 הפרש 30 שניות לסוף, האמנו. האמנו, ונלחמנו. לכן כריס לקח את הריבאונד, לכן ריי הגיע בדיוק לפינה שלו, ולכן הוא גם קלע. לכן ניצחנו את הגמר. עכשיו סן אנטוניו חזרו, והם טובים יותר מבשנה שעברה, כן הם טובים יותר, אבל גם אנחנו טובים יותר, אם ננצח, ואם נאמין הם לא יוכלו לעצור אותנו. אתם יודעים שהחוזה שלי, של דוויין ושל כריס נגמר השנה, בואו ניקח עוד טבעת אחת, ומי יודע, אולי נחליט לתת לעצמינו את ההזדמנות לקחת את הרביעית ואת החמישית. Let’s go heat!

קואץ' ספולסטרה: חברים, שותפים לדרך, עשיתם את זה. נשארתם ביחד, הגעתם לכאן שוב, בדיוק כמו שאמרנו שנעשה בשנה שעברה. כולם מדברים על פופוביץ', ועל הספרס שלו, על האופן שבו הם משחקים ועל האופן שבו הוא מאמן, ואתם יודעים מה זה באמת ראוי להערכה. אבל אתם יודעים כבר, כי הייתם במקום הזה, שברגע הזה אנחנו המאמנים כבר לא חשובים, אנחנו עשינו את שלנו בחיבור שלכם יחד, בעבודה על התרגילים במחנה האימונים ולאורך השנה, הבאנו אותכם עד לכאן, מכאן זה אתם ושלכם, לנצח או להפסיד. תשאירו את הכל על המגרש, אני מאמין בכם.

גרג אודן: כואבות לי הברכיים.

חדר ההלבשה של המארחים, שעה לפני פתיחת המשחק, סן אנטוניו, טקסס:

פופוביץ': כולכם יודעים באיזה מצב רוח אני הייתי, כולנו היינו אחרי הגמר של שנה שעברה. חודש אחרי הגמר, הבת שלי, שכנראה נשבר לה לראות אותי במצב הזה, ניערה אותי ואמרה לי להתאפס על עצמי, שאני בר מזל יותר מרוב האנשים, שניצחתי כל כך הרבה, ואין לי שום זכות להתבכיין על הפסד אחד. ואתם יודעים מה? היא צדקה. לאורך השנה הזאת עשינו דבר מדהים, לא רק שלא נהרסנו והתפרקנו כתוצאה מאסון הספורטיבי שקרה לנו, התגבשנו כתוצאה ממנו, התחזקנו כקבוצה, והנה אנחנו חוזרים לכאן, עם יתרון הביתיות, חזקים מאי פעם. כמה פעמים הספידו אותנו? אמרו שאנחנו זקנים מדי? שאין לנו יותר דלק? כמה פעמים הוכחנו להם שהם טועים? בואו נוכיח להם עוד פעם אחת.

אנשים חושבים שאני עושה הצגות במסיבות העיתונאים ובראיונות סוף הרבע, שסתם אין לי כוח לעיתונאים, או לפוליטיקה, אבל האמת היא שאני מנסה להעביר מסר, גם לכם, שכל הפסטיבל מסביב, התקשורת והאוהדים, הפרסומות והליגה פשוט לא חשובים, בסופו של דבר זה כדורסל 5 על 5, ובזה אנחנו פשוט יותר טובים מהם. אנחנו נשחק כדורסל-ספרס, נניע את הכדור עד למציאת השחקן החופשי גם אם זה יעלה לנו בשריקת 24 שניות אחת או שתיים, אנחנו נילחם על כל כדור, אנחנו ניצמד לשחקן שלנו כל אחד לשלו ולא נהמר על חטיפות כי אנחנו יודעים שההגנה הקבוצתית שלנו טובה מספיק גם בלי להמר.

עבורי, עבור טימי, עבור מאנו זאת אולי ההזדמנות האחרונה, אבל אף אחד מכם לא יודע האם זאת תהיה ההזדמנות האחרונה עבורו, או שיהיו לו עוד הזדמנויות רבות. תחשבו על שון קמפ הצעיר שהגיע לשחק מול שיקאגו בולס בגמר, כולם חשבו שסיאטל היא קבוצת העתיד אבל זה היה הגמר היחיד בקריירה שלו, הוא מעולם לא התקרב לגביע לארי אובריין שוב. זה יכול לקרות לכל אחד. אז תשחקו היום כאילו זה משחק 7 בגמר האחרון שלכם. תשחקו כך בכל אחד מהמשחקים, ואני מבטיח לכם שאנחנו נגיע ל-4 לפניהם.

גו ספרס!

טימי: אני יודע שרובכם לא שמעו אותי אומר מעולם יותר משני משפטים ברגעים האלה. אולי חלקכם הופתעתם ממה שאמרתי בראיון אחרי שניצחנו את OKC, אבל תנו לי להגיד לכם משהו, ההפסד הזה להיט נגע בי יותר ממה שרציתי להאמין. היו לי הפסדים כואבים בקריירה, השלשה ההיא של פישר, ההדחה מול המדורגת 8, אבל עם כל ההפסדים ההם השלמתי, ניצחתי יותר משהפסדתי ואני אסיר תודה. אבל את ההפסד הזה לא הצלחתי לעכל, ואני לא אצליח עד שלא ניישר את ההדורים, נחזיר את הגביע למקום שהוא שייך. בואו ננצח את החברה, האלה, אני לא אוהב אותם.

הודור.

מאנו: יש לי חוב אליכם. אל כל אחד ואחד מכם, חוץ ממך מרקו אבל זה לא קשור. אני קפאתי בגמר בשנה שעברה, נכשלתי, הכשלתי את כולכם. ואני אומר לכם, אל תקראו לי מאנו ג'ינובילי, הבן זונה הלטיני עם הביצים הכי גדולות בליגה הזאת, אם אני לא אחזיר את החוב הזה.

 

לפוסט הזה יש 527 תגובות

  1. ספליטר:
    כולכם יודעים שאף בחורה לא דחתה אותי כמו שלברון rejected אותי.
    אני רוצה להחזיר את הכבוד העצמי שלי, אני מסתובב כמו צל בעולם מאז. אני סומך עליכם שתאפשרו לי לחזור ולהסתובב לאור יום מחוץ לבית.

    הודור.

  2. חזק מאוד,כולם אומרים מיאמי ב6-7,אבל מצפה להם נוקאאוט
    ישר ללסת,בסגנון 4-1,עד שמיאמי יבינו שהם קיבלו נוקאאוט
    והשופט עומד מעליהם וסופר כבר 7 8 9,יהיה 3-0 לספארס,
    קדימה למלחמה,לכתוש אותם ללא רחם,לא לקחת שבויים,
    כל פאול שיהיה סיבה לשופט לשרוק,

    1. מי זה בדיוק כולם?
      רוב האנשים פה מהמרים על הספרס. וגם חלק גדול מאלה שמהמרים מיאמי עושים את זה כדי לנחס אותם.

  3. גדול, אודן: "כואבות לי הברכיים" LOL.
    אני כבר לא יכול לחכות למחר. איך אומר שי סידי, וואי וואי וואי וואי ווואי

  4. פריוויו ענק.
    ממש אהבתי את ההזכרה של שון קמפ.
    בסוף הוא סיים עם מס' ילדים גבוה יותר מהופעות בפלייאוף….

  5. מעולה! למרות שלא ממש אמין שפופ נותן נאום של יותר משתי משפטים. יותר הגיוני שהוא יסתכל על כל אחד מהשחקנים במבט המפחיד הזה שלו ויגיד- "אתם יודעים מה לעשות". ואז דאנקן יסתכל במבט עגל על פארקר שיצדיע במועל יד לכיוון ג'ינובילי שיתלוש עוד שערה מהקרחת ויצרף לטקס הוודו של האשך

  6. מומי חושב שהגיע הזמן שתתחיל הסדרה
    מומי כבר לא מצא את המשקפים והרגליים מרוב יומנים
    יומן מיאמי 6 מול יומן סן אנטוניו 12
    בחייאת דינק תנו לנו הופס ובובס עד טיפת המיץ האחרונה
    מומי מקווה שמיאמי תפסיד הלילה יהיה מרחץ דמים בטקסס עם שובם של המנסרים
    עד שבוע מומי כולו מונדיאל שיהיה סוויפ מהיר ואכזרי ככה הכי טוב
    מומי מתכנן לטוס לריו ולרענן את החציל בחופים של קופה קבנה

  7. לא יאומן באיזה מתח אני. לא רוצה לדמיין מה עובר על השחקנים…
    השלשה ההיא של ריי אלן לא יוצאת לי מהראש כבר שנה.
    משתוקק שהסדרה הזאת תשכיח אותה סופסוף!

    יאללה שיתחיל כבר
    GO SPURS GO

  8. כל הכבוד פוסט מעולה כמו כל סדרות הכתבות שחיממו אותנו כמושצריך.
    אני מרגיש חובה לראות את המשחק כמו בן אדם ולא לחכות לחסדי הלינקים שיעבדו.
    יש איזה מקום טוב לראות את המשחק?
    לא מזמן צביקה ניסה לארגן בפתח תקוה , איך המקום?
    כל שנה אני רואה את סדרת הגמר במש ת"א. מקום טוב אבל צפוףףף.

  9. פרוויו ענק, גם אני בלי קבוצה קבועה ומקווה שהטקסנים יקחו,
    מקווה למשחק טוב בלי פציעות לאף אחד,
    שנה שעברה זה כאב לי מאד, וגם כיביתי ולא רציתי לראות,
    חשבתי שאני מחוסן והנה גם כואב לאנשים ללא קבוצה.
    משחק שחמט בין שני מאמנים אדירים,
    נקווה לקרב אדיר כמו בין בוסטון לייקרס ובין יוטה לשיקגו.

  10. הלילה זה כאן. בעצם הבוקר. טים דאנקן, שרק השנה הכיר את המושגים "רגש" ו"דיבור", וממש השתמש בשניהם במסיבות העיתונאים, ינסה לדבר ברחבות ולהרגיש את האליפות החמישית ואת רשימת חמשת הגדולים בכל הזמנים מלטפת את קצה ה 2.12 שלו. לברון, שכבר אולי נמצא ברשימה הזאת, ינסה להשאיר את סרט השיער הפעם על פדחתו המידלדלת, בדרך לקיים את שחץ ה "לא 1, לא 2, לא 3…" המפורסם. די-וויד ינסה להניא את האבק החמאתי שהוא קורא "ברכיים" מלקבל מיגרנה ברגע המכריע. פארקר ינסה להיות היעקב של עצמו ולא העשו, כשהוא אוחז בעקבו בדרך לעקדה בה יצחק אחרון. בוש ייזכר שבזמנו הוא היה שחקן של 20 ו 10 באיזו קבוצת לאומית ב' בצפון. ג'ינובילי יגייס את כל הטירוף התולעתי שלו בדרך לרצוח עוד עטלף מרושע ואדום. הבירדמן יקעקע על הבולבול, המקום האחרון של עור חשוף שעוד נשאר לו, את המילה "רצח" באבוריג'ינית. קוואי לאונרד ממלמל כבר שבוע את המנטרה "לאמפחד ממנו, לאמפחד ממנו…" בדרך למשימת ההגנה האיומה ביותר בעולם. ריי אלן, האיש עם החיוך הצדדי והשלשה האכזרית בהסטוריה, פשוט עושה עוד אימון קליעות של שמונה שעות, אחרי אימון רגיל של שתיים עשרה. בוריס דיאו בוהה כבר יומיים בערמת צ'יזבורגרים ומתרגל איפוק בודהיסטי. רשארד לואיס הוציא מהבוידעם את חוזה העתק העתיק שלו ותלה אותו בסלון, כשהוא צווח "זוכרים, ביצ'ז?" דני גרין, אמממ…דני גרין ציחצח שיניים, התלבש והלך לעבודה. מריו צ'אלמרס מתפלל את ברכת ההודיה "ברוך שעשני פוינט בחבורה של גיבורי על". פאטי מילס נובר בתעודת הזהות שלו בנסיון להזכיר לעצמו מי הוא בדיוק ואיך הגיע הנה. יודוניס האסלם מודד נעלי אייר ג'ורדן עם עקבי סטילטו לקראת המפגש עם טימי. וכל השאר גם די במתח. ג'יזוס פאקינג שאטלסוורת'!! סדרת הגמר של האן. בי. איי. הבוקר. אריק ספולסטרה ופט ריילי רוחצים באמבטייה של ג'ל כשהם קוראים סטטיסטיקות, ופופ? פופ חלב את העיזה שלו הבוקר בשלווה, כשרק לסתותיו החשוקות מביעות את הווייט-וולקר שבפנים. "איבודי כדור", הוא מצטט את הראיון של עצמו, "איבודי כדור"…בוקר אור! איי לאב דיס גיים

  11. דיאו משפר את ההרכב בזה שהוא יכול לצאת לבוש.
    קוואי מאוד אגרסיבי עם לברון ואחד דאנקן אלוהינו.

  12. הרוקח הזה של הספרס – מספר 20 – ג׳ינובלי – איזה שחקן תותח! אם הוא היה משחק בשנה שעברה הם בטוח הם היו לוקחים.

  13. הכל אצלכם עעענננקקקק במה שהספארס עושים. ממש כמו ילדים קטנים. ענק…ענק…ענק…

    הורגים את לברון בכניסות (דיאו ממש החזיק לו ביד) ללא שריקות.

  14. סא לא נכנסה להנעת כדור. קוואי בקושי זרק גם גרין פרקר דיאו מתוך תרגיל וכו. מיאמי עושים עבודה מעולה בהגבלת ההנעה של סא. ללא השלשות של מאנו סא במינוס 3

  15. בוקר טוב,

    לא ברור מה התלונות על השיפוט.
    השופטים נותנים לשחק,
    ולא שורקים זריקות על מגע לא משמעותי,
    שחלק מהכוסיות במיאמי,
    מתחילות בהצגות שלהם,
    רגע אחרי שזרקו מבט לכיוון שלהם.

  16. למה הבכי?
    העבירה בכניסה של מאנו לסל גם היתה צריכה להישרק. השופטים נותנים למשחק לזרום וקצת מחזירים פלופרים

  17. א. סן אנטוניו כל הפלייאוף עם השיפוט הכי ביתי מכל הקבוצות.
    ב. הסדרה הזו תוכרע מהשלוש
    ג. ג׳ינובילי מלך

  18. בעיתוי לא טוב ובכל זאת אומר זאת: מאנו הוא מאוד אנדרייטד. הוא רוצח, שחקן קלאצ' שבקלאצ'. הרבה "מבינים" לא מבינים כמה הוא טוב. הוא אחד המוסרים הטובים בליגה. לא יודע מה איתכם, אצלי בסלון יש ריח של נקמה. פלפרון עושה במכנסיים.

  19. לספארס אין מושג, אין מושג, אין מושג בהגנה. זה הכל אשמת מאמנם שלא מלמד אותם. דוויין עובר אותם כאילו אינם קיימים.

  20. פלאש חותך את המעאפנים כמו חמאה. שימשיך ככה.

    וצריך לעייף את מאנו בהגנה, לנסות להוציא ממנו פאולים.

  21. השיפוט טועה מידי פעם לשני הצדדים,
    קשה להבין איך וויד עושה סלים הוא כל כך מטעה
    שאני לא בטוח אם מישהו יכול להסביר את זה,
    לא להספיד אותו לעולם כמו את מאנו המופלא

  22. אשך התגובה על זה שס"א שמה את לברון בפרופרציה ענקית. אתה כמו קוסטנזה, אלוף בניסוחים. תגיד, אתה מפעיל שם את מלוא כח היחוס, כן? השנה זה ההזדמנות האחרי אחרונה שלנו……

    1. אוקיי רק נבלה זה בסדר?

      איפה התלונות שלך על האין הגנה במערב עכשיו מנחם? מיאמי היט חוטפת 53 ועוד לא סיימנו את הרבע.

  23. חחחח….. אהרון אמרתי לך בלינלי חד….. תגידו, גם אתם מצטערים שפופ לא שמע בקולו של מנחם והעדיף את דיאו על המוגבל הזה שעבר לדאלאס?

    1. תגיד לי דרור, האם ישנה לך בעייה מנטלית איתי? (אני רק מציע לך שתחשוב לפני שאתה עונה ותיזהר במילים שלך)

  24. בוא נאמר כך אם השלשות של אלן היו נכנסות המצב היה עכשיו פיגוש לספרס מה שמדאיג שהם כן מגיעים לזריקות פניות ומתי שהוא זה יכנס

  25. מחצית, אני הולך להכניס ציוד לאוטו
    היום בבת גלים צפוייה חגיגה, גל מטר-שנים ורוח בקיצור לי כל גל נושא מזכרת. אין כמו בת גלים לסערות יהההה

  26. מנחם די עם הפלופים…. תן לילד להתבטא, לא אתה זה שאמר שבתגובות אפשר להתפרע? דוווקא הקבוצה שלך מניעה כדור יפה רק שלכולם רועדות ה"אין" ביצים ווייד ואלן משחקים נגד חמישה…..

  27. אחלה מחצית, קצב טוב התאמות מצויינות בהגנות וכל הכוכבים מופיעים.
    אני מזמין משחק התפוצצות אחרון של באטייה בסדרה הזאת.

  28. אין לי כוח וחשק להילחם ולמחוק תגובות ושמות.
    שאלה שרוצים לדפוק את הטוקבק שידפקו אותו. אני יוצא מכאן. חוזר מחר

  29. מי ביקש ממך להילחם? מפריע לך שאני מכנה את הקבוצה שלך בשמות גנאי אתה מוזמן לבקש להפסיק עם זה. לא צריך לאיים בהרחקות.

  30. אני לא חדש באתר אבל לא מגיב. קראתי את התגובות האחרונות, ואחרי תגובה של צעיר בשם ז'אק אני לא מתפלא שהדוק החליט להסתלק מהטוקבק הזה. תגובות כאלה מורידות את הרמה לתת רמה ממש.

      1. ברור שהוא לא החלים לחלוטין אבל תראו איך זה משפיע עליו מנטלית. הוא מהסס בתחילת חדירה, או כהוא עם כדור בפרימטר לבד. הוא זורק לא טוב וממש לא חד היום.

  31. סן אנטוניו לא גומרת את המשחק ועשויה לשלם על כל מחיר כבד
    מיאמי מגיבה בריצה על כל ריצה של הספרס
    מיאמי עוד תגנוב את המשחק

  32. הדוק עכשיו בזמן משחק כמו אוהד אמיתי "לא רואה בעייניים". לא ממש מסוגל לחשוב שקול ברגעים אלו. אנחנו אוהבים אותו ככה.

  33. לברון שחקן ענק
    אין בכלל ספק שהוא כרגע ברשימה של 10 הגדולים.
    ש קטעים שהוא מזכיר ממש את מייקל גורדן. כל שונאי לברון תהיו אובייקטיביים. הוא משחק יפה מאד למרות הפלופריות המפורסמת.

  34. הנה מיאמי התחילה ריצה
    האיבודים של סן אנטוניו זה טמטום. מזכיר את המשחק של ראסל ווסטברוק. נכנס עם הראש בקיר!

    1. אסור לדחוף פנימה כדור שעל הטבעת. הייתה שריקה לא נכונה כי הכדור כבר נפרד מהטבעת כשלברון לקח אותו והחזיר אותו.

  35. מיאמי בהזדמנות נהדרת לגנוב את המשחק ואת הסדרה
    יצאו ממינוס 9 לפלוס 6 ב 9 דקות
    אמרתי שהספרס ישלמו ביוקר שלא גמרו את המשחק מוקדם

  36. יכול להיות שלפופ יש יותר ביצים מכולנו והוא שמר את טייימיייי לרבע האחרון? מלא איבודים זה לא נראה טוב. גם הקינג הזה שחקן די טוב….

    1. התעוררתי כרגע ודפדפתי קצת למעלה… באמת היו פה ושם קצת לכלוכים, והיה גם איזה מנחם אחד שקרא לאיזה דאנקן אחד בנזונה.
      בנזונה >נבלה סרוחה?

  37. תכלס מיאמי לוקחים לספרס את השלשות. אבל מילס לא מקבל מספיק, כנראה בגלל הגנה אבל ביום שפרקר ככ רע אולי אין ברירה.

  38. יכול להיות שהגנת מיליון-הידיים-בכל-מקום של ההיט היא העקב אכילס של התקפת הנמסור-מיליון-מסירות-עד-שנגיע-לזריקה-טובה של הספרס?

  39. מנחם המזגנים דופקים את מיאמי מ נ ח ם!!!! מיאמי משחקים נגד השופטים ונגד המזגנים מנחם. בושה וחרפה מנחם. מנחםםםםםםםםםםםםםםם

  40. אני לא בשל לעוד עוגמת נפש בגמר אפילו שניסיתי להתכונן נפשית לכך. אם יש אלוהים – יתייצב לצד הספרס ומייד

  41. שאולי: לא יכול להיות. הפסד היום רק ימתיק את האליפות שניקח מכם. "הגנת מיליון הידיים"…. יכול להיות שהמאמן שלכם ילד כאפות? ואם כבר אשך, מתי לאנרד נושף על לברון כבר?

  42. מדהים שהספרס בכלל נשארו באיזור עד שהשלשות של גרין הגיעו.
    (במשלוח מיוחד, ממוען ליאיר זעפרני)

  43. אני היחיד המבין כדורסל כאן. אמרתי לכם שהוא פצוע. אז כל רפי ההבנה מיד קופצים "חם לו".
    ממש בזבוז זמן לכתוב לחסרי ידע והבנה.

  44. העיניים של לברון אומרות הכל.
    אני במקומו הייתי חוזר ליאמי לטיפולים ולקראת משחקים 3 ו 4 בתקווה לחזור. אם הוא יכריח את עצמו הפציעה תחמיר והסיכוי שמיאמי תיקח את הסדרה יהיה כמו הסיכוי לזכות בלוטו

  45. מנחם למה שנאה? זו נקרא לאהוד.

    לא סובל את הספרס ולא את מיאמי, אבל את מיאמי שונא יותר.

    למה אוהדי ברצלונה שמחו שריאל עלו לגמר?

  46. אשך, אני ממש לא מאמין מה שאתה כותב. חשבתי שאתה בנאדם קצת יותר גדול. הפכת לנמושה בעיני עם התגובות שלך.

  47. סופית, כל מי שחירבן לס"א את המשחק חזר לתפקד במאני טיים.
    ספליטר עם 9 רצופות שהחזירו את סא למשחק,
    גרין עם השלשות, לאנרד עם שלשה חשובה ופארקר גם.
    הכל בתזמון מעולה!

  48. שלברון פצוע. מה זה אומר על ס"א שהם איבדו 23 כדורים? אני קצת מודאג. אבל לנו יש יותר אשכים. פופ כמו גדול סיים עם הרכב משובח ורענן. נקווה שפארקר שמור.

  49. אוף, הובלנו ב 6, ואז הבן שלי התעורר לראות איתי את המשחק.
    משחק הבא אני מחזיר אותו למיטה !!
    משחק שיראה בליגת הטוטו

  50. נראה לי שקיבלנו הוכחה מי האמויפי של הליגה. בלי לברון מיאמי זה קליבלנד מוחלשת.
    סן לא החטיאו.
    משחק כיף. נקווה שכולם יהיו בריאים להמשך הסידרה.

      1. קשקשן – בחיים אי אפשר להיות בפוקוס על סטרואידים. לכל היותר יותר חזק ויותר סיבולת – אבל על חשבון הפוקוס

  51. ביננו עם לברון כשיר ב7-8 דק' לסוף הספרס היו מפסידים את המשחק הזה.

    מיאמי שמרה מצוין ברבע ה-3 ובתחילת הרביעי את הפיק אנד רול הטוב בליגה.
    23 איבודים לכפות על קבוצה בביתה… אין לי ספק שזה מספיק ב-90 אחוז מהפעמים לניצחון.

      1. לא היה שום מומנטום שבישר על שבירה.
        ספרס התחילה לקלוע אבל גם מיאמי יצרה נקודות וסטופס בהגנה.

        השבירה הייתה כשהוא יצא 5 דק' לסוף.

  52. מנחם ההתעסקות שלך בפן האישי היא לא לעניין. תקלל את הספרס, תפרשן, אבל ראבאק, אתה רק בוכה על השיפוט ועל יתר המגיבים. הפסדתם כי יש לכם תרומה ממקסימום חמישה שחקנים ואני לארג'. כל השאר מטיילים על המגרש במסגרת החופשי חודשי שלהם ונהנים מהנוף. כפיתם 23 איבודים והפסדתם? לבברון נפצע? זה הזמן לגדל ביצים. וכן, היה חצי פלופ של ספליטר. אבל לא, לא היה תוקף של דאנקן. כאן זה לא בלט. עזוב את התירוצים ותיהנה מקבוצה אירופאית אחושילינג, תמיד אמרנו לך שהכדורסל האמיתי הוא ביורוליג. אשך, עוד 3 למנייאק!!!!!!!!!!

  53. הפציעה לשחקנים באה גם מלחץ.
    הוא יהיה בריא למשחק הבא,
    וגם התפלאתי כמה כח יש לו ואיך הוא לא נשחק,
    זה ברור שגם עם לברון ב2 3 דקות האחרונות מימי מפסידים בכל זאת 15 הפרש

  54. לכל המלעיזים, לברון נפצע ב 4 למיאמי ויצא ב 2 יתרון כשמיאמי מובילה. זו היתה מכה קשה בזמן הלא נכון. אם הפציעה לא רצינית זה מאד מעודד כי הם היו בעמדה מעולה לנצח. אם זו פציעה חמורה, די בטוח שהלכה הסידרה.

  55. גם אני מקווה שזה המצב. לברון הוא בעקרון סוס רציני, אז הוא יחזור כמו חדש למשחק הבא. היעדרו של לברון ברבע האחרון זה לא תירוץ למיאמי להגנה הגרועה שהם נתנו ברבע האחרון. ספרס גמרו ביתרון גדול בריבאונד 39-29 ויתרון אדיר באסיסטים 30-16, וזה אומר שמיאמי לא נלחמו ברבע האחרון בכלל.

        1. יותם כרגע התחיל לצפות בנדאל דיוקוביץ מאוסטרליה 2012, והוא לא נוהג להפסיק באמצע. כנראה שזה אומר שמחרתיים הוא עדיין יראה טניס…

  56. כשלברון היה על הפרקט ההיט הובילו ב-2
    ולכשיצא הספרס ניצחו ב-15

    אז אני לא יודע אם הספרס היו מנצחים עם לברון
    אממה לקבוצה שמפסידה ב15 הפרש ללא הסטאר בדקות האחרונות
    לא מגיע לה לנצח ולא מגיע לה טבעת

    מ.ש.ל

    1. זה לא יאומן, רגע אחד מדברים על שלושה סופרסטארים בלה בלה…
      וברגע שני אומרים שלא יכול להיות קבוצה שמפסידה ללא הכוכב שלה…
      תחליטו באיזה צד של המקל אתם מחזיקים.

      שוב הוכח – מהתחלה מיאמי היא קבוצה של שחקן אחד וסביבו אנשים מאוד מוגבלים ומאמן ענק. שים את לברון במרכז, והמכונה תרקוד. תוציא את המנוע – והיא תתחרבש.

    1. אני איתכם, מאחל ללברון שיחזור להסריח את הפארקט ולא את הקווים.
      בלי לראות את לברון נכשל זה פחות כיף, והנקמה לא תהיה שלמה.
      וחוץ מזה, צריך אותו בריא כדי שיוכל להמשיך לתרום לצדקה.

  57. בלי לברון זה לא אותו דבר אבל אם הוא הסיבה לזה שהם התפרקו בדקות האחרונות אז לא מגיע להם להיות אלופים
    חוץ מזה, כל מי שפישל בספרס חזר ברבע האחרון

    1. למה לא מגיע להם להיות אלופים? חדש לך שהNBA זו ליגה של כוכבים? הוא השחקן הטוב ביותר שלהם, הוא השחקן שמכתיב את הטון בדקות האחרונות וברור לגמרי שהם יתפרקו מול הספרס בחוץ בלעדיו.

      בסך הכל מיאמי צריכה להיות מרוצה.
      הם עצרו את הספרס בדיוק בדקות שהם רגילים לבצע את הריצה הקבועה שלהם(סוף רבע 3 תחילת 4).
      ב90 אחוז מהמקרים הריצה הזאת תספיק לניצחון.

      וצריך לזכור הם בסך הכל צריכים לקחת אחד מהשניים הראשונים.

      1. דיברתי ספציפית על מה שקרה בשלוש הדקות האחרונות.
        עם או בלי לברון, קבוצה אלופה לא יכולה להיראות ככה

  58. הנתון אולי הכי חשוב פרט לכל מה שקרה עם לברון הוא הנתון בו הספרס לא קלעו שום שלשה מתחילת המחצית השנייה עד לשלשה של גרין שש ומשהו דק' מהסיום, ברגע שנכנסה השלשה הכל בספרס התחיל לזרום. השלשות הן מפתח עצום בסדרה זו גם מצד ההיט. המשחק היה צמוד לכל אורכו וכל קבוצה הגיבה לריצה של הקבוצה שנייה ולר נראה בשום רגע שקבוצה אחת יותר דומיננטית בצורה משמעותית, הסדרה הזו תמשיך לדעתי להיות כזו.
    משחק הבא לברון יהיה כשיר , וזה יהיה המשחק בו מאימי ילכו על הכל, הולך להיות חם מאוד – גם אם המזגנים יעבדו.
    אגב מזגנים, הבן שלי לא ממש מבין מה כל ההתרגשות – אצלנו באולם הפחים בכלל לא שמעו על ההמצאה זו..

  59. איזה משחק נתן ריי אלן. זה לא יאומן. זה לא רק הקליעה – הוא גנב 5 כדורים, 3 ריבאונדים ו3 אסיסטים, שיחק 32 דקות בחום הזה והיה פשוט בכל מקום. איך שהוא שומר על עצמו זה משהו אדיר.

  60. ספולסטרה עשה בית ספר לפופוביץ היום. מזל של הספרס שלברון נפצע. סן אנטוניו יייבים להשתפר במיוחד במשחק ההתקפה כדי לקחת את התואר

    1. כי הוא יודע מה שקיי הזכיר למעלה – מספיק לקחת אחד מהשניים כדי להפוך את הביתיות.
      ווייד היה במספיק סדרות גמר כדי לדעת שזה בקושי התחיל היום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט