מעורב הופס ליום ראשון: לוקה התארס עם חברתו אנהמריה / מנחם לס

1.זיכרו את דברי: ההחתמה של דריו סאריץ' ע"י הווריורס תסתבר כמצויינת

דריו סאריץ', ששיחק לפני כן באוקלהומה סיטי ת'אנדר ופיניקס סאנס, והיה אחד השחקנים ה-MOST SOUGHT AFTER, חתצם בינתיים לעונה אחת עם הווריורס.

הוא יחזור לשחק עם כריס פול, ולראשונה עם סטף קרי וקבוצה המשחקת ראשית משחק קבוצתי, ולדעתי ה-2.10 מ' ירגיש שם בבית מהרגע הראשון.

לסאריץ' יד מצויינת מה-3, ומשחק טוב תחת הסל ואני רואה אותו שחקן של 15 נקודות ו-7 ריב' שיהיה מרכיב חשוב מאד בנסיונה של הקבוצה לחזור לגדולה.

2. ויקטור וומבה לא הזהיר (מהמילה 'זוהר'), אבל הוא ניצח

תראו. הוא, ויקטור, צעיר בן 19. היה זה משחק האימון הראשון שלו כשעולם ומלואו מסתכל על כל תנועה שלו. הוא שיחק נגד שרלוט הורנטס ובחירת הדראפט השנייה ברנדון מילר. הלחץ עליו היה כבד מנשוא.

"היה זה רגע מיוחד עבורי", הוא אמר. "משחק אימון אבל משחק ראשון ב-NBA. היה זה כבוד גדול ללבוש את הגופייה הזאת ולדעת שאני סוף-סוף שחקן NBA. האמת? הייתי קצת מבולבל ולא ידעתי בדיוק מה אני עושה על המגרש, אבל העיקר שניצחנו, ועבורי הייתה זאת דרך מצויינת להתחיל את הקריירה ב-NBA".

הוא לא רק ענק בגובה 4'7. הוא מדבר אנגלית ציחה, והוא נשמע כצעיר אינטיליגנטי מאד. הוא אמר: "אני נמצא בתחילת עקומת הלמידה שלי ("MY LEARNING CURVE"). כל אימון וכל משחק ארגיש נוח יותר ויותר ומקובל יותר ויותר. התאמנו רק 3 פעמים לפני המשחק. אני עדיין לא בכושר גופני טוב. כל אימון וכל משחק יקדמו אותי למטרה שלי להיות שחקן NBA מקובל וטוב".

אין שאלה שהוא לא היה מפוקס. יותר מדי מתח. יותר מדי צפיות (מוגזמות ביותר!) משחקן צעיר מעולם אחר שרק שלשום היה לו טאקל עם בריטני ספירס. כל מה שאני אומר זה 'תנו לצעיר להסתגל. תנו לו זמן. תנו לו לשחק מבלי שכל גדולי הספארס של העבר מודדים כל תנועה שלו.

זה לא פייר לנסות ולשפוט אותו לפי משחקו הראשון, כפי שכמה מכם עשו.

הוא איבד את בטחונו בזריקה, אבל אמר לאחר מכן: "אני בן 19. יש לי חיים שלמים להשתפר עם ה-LEARNING CURVE ("עקומת הלמידה")". אולי אחרים מאוכזבים אבל אני לא. ידעתי למפרע שתהיה לי תקופת הסתגלות למשחק קצת שונה וקבוצה חדשה".

מה שאני אוהב אצלו הוא חוש הבגרות שהוא משדר.

3. נבחרי הדראפט הגבוהים סקוט הנדרסון ואמן תומפסון נפצעו במשחק הפתיחה

תומפסון והנדרסון לפני הפציעות

שניהם, הנדרסון מהבלייזרס ותומפסון מהרוקטס, נפצעו במשחק הפתיחה שלהם בלאס ווגאס. יוסטון ניצחה 99-100.

הנדרסון, הנבחר השלישי בדראפט יצא מהמשחק ברבע השלישי עם פגיעה בכתף הימנית ותומפסון נחת לא טוב ונפצע בעקבו כשניסה לחסום זריקה ברבע הרביעי, ולא חזר. שניהם נתנו משחק ראשון טוב מאד כשהנדרסון קולע 15 עם 5 ריב', ותומפסון קובר 216 עם 4 ריב', 5 אס', 3 גניבות, ו-4 חסימות. התגובות על משחקם היו מצויינות.

4. פרד ואן-וליט מבטיח "TO PROVE EVERY PENNY" מחוזהו (שרבים מחשיבים למוגזם)

LAS VEGAS – Fred VanVleet, fresh off signing his three-year, $130 million deal with the Houston Rockets on Friday, reminisced about beginning his NBA career as an undrafted rookie who was a backup on the Toronto Raptors' summer league team

אחרי שבע שנים בליגה, טבעת אחת, ואול-סטאר אחד הרוקטס החליטו לשלם 130 מיליון לשלוש שנים – 43 מיליון לעונה – לפרד ואן-וליט שיוביל את צעיריהם המאד מוכשרים כמה שאפשר יותר קדימה.

"הם אמרו לי שהם רק רוצים שאהיה עצמי. זה כל מה שאני יודע ויכול לעשות: להיות עצמי. ואני מוכן לומר עוד דבר: כן, הם שילמו הרבה כסף כדי להביא אותי, אבל אני מבטיח להצדיק כל פרוטה שאני מקבל".

זוהי הבטחה גדולה מאד. הוא הוסיף:

""They don't want me to be anybody but myself,. And I know people are crazy about the number, but the league is growing every year and that number won't be that number in a few years. So I know it's a shock factor with the narrative that I have around me as an undrafted guy, but I'm going to work every day to make sure I prove every penny."

עם ג'לן גרין השוטינג גארד שהוביל את הרוקטס עם 22.1 נק' בעונה שעברה, ופרד ואן-וליט המצויין לידו, ליוסטון רוקטס יש פתאום את אחד הקווים האחוריים הטובים בליגה..

5. למרכוס סמארט מטרות חדשות בממפיס

מרכוס סמחארט אמר שהוא השאיר חלק מליבו בבוסטון, אבל הוסיף שככל שהוא יותר 'גריזלי', הוא מתמלא יותר ויותר בשאיפות חדשות ומטרות חדשות שלא היו לו בבוסטון.

"בבוסטון תמיד שיחקתי בארגון בוגר עם שחקנים וותיקים ומנוסים, והמטרות תמיד היו לנצח את האליפות. זה שזה לא קרה בשנים האחרונות זה סיפור אחר. כאן בממפיס אני מרגיש כבוגר המנוסה. אני מרגיש 'A SENSE OF EXHILIRATION' להגיע למטרה הבאה', הוא אומר.

"I'm excited to start a new journey in my life and in my basketball career, and what better way to than to be in a city where it fits me perfectly?" Smart told ESPN before his introductory news conference Friday as a member of the Memphis Grizzlies. "Grind City. I'm a grinder; that's what I do."

.מרכוס היה צריך את הגריזליז להוסיף אתגר חדש לחייו הכדורסלנים, אבל אולי יותר מכך הגריזליז היו זקוקים לו. איך אמר מאמן הקבוצה טיילור ג'נקינס?

Added Grizzlies coach Taylor Jenkins: "For me it was, 'Yes! Let's blankin' go!' I was fired up. … We've got a great competitive group that needs more juice to get us to the next level, and that's what Marcus is going to do for us."

סמארט מתלהב בעיקר מההזדמנות שתהיה לו לעבוד עם ג'ה. ג'ה עצמו אמר: "אני לא יכול לחכות שמרכוס סמארט כבר יגיע ויהיה האח הגדול שלי שילמד אותי כיצד דברים נעשים ברמה הגבוהה ביותר של הכדורסל. אני מחכה לו כחבר קבוצה אבל גם כמדריך ומנהיג".

וסמארט אומר על ג'ה:

"Ja is a very special player, very special player, and he's very important to the team. For us to do anything great, we're going to need Ja, and we're going to need Ja to be the best he can be. So for me as a competitor, I love to push guys to the limit, especially a guy who's great."

6. קלעו בול: הגריזליז החתימו גם את דריק רוז, "להביא נסיון ובגרות לקבוצה הצעירה"

בנוסף לנסיון ובגרות שמרכוס סמארט ודריק רוז יביאו לגריזליז, הם גם ימלאו את מקומו של ג'ה שיחסיר את 25 המשחקים הראשונים בגלל העונש שהוטל עליו ע"י ה-NBA.

7. שרלוט הורנטס מחתימה את מיילס ברידג'ס שהיה בעונש כל העונה שעברה

הוא לא שיחק כל העונה שעברה גם בגלל העונש שהוטל עליו (https://larrybrownsports.com/wp-content/uploads/2022/06/miles-bridges-1.jpg), ואז בעיות אחרות שמנעו ממנו לשחק.

אבל אנא זיכרו את – –

Bridges was coming off a career year in 2021-22 with averages of 20.2 points, 7.0 rebounds, and 3.8 assists per game. He was slated for a massive new contract worth well over $100 million in total salary before he was arrested at the beginning of the 2022 offseason

8. אנטוני אדווארדס על העונה הבאה עלינו לטובה

I think I should be in conversations with one of the best players in the NBA. Not now, but after next year I will be,” Edwards said. When asked why next year, Edwards responded, “cause of the season I’m going to have.”

9. אטלנטה הוקס מביאה את פאטי מילס עבור חבילת שחקני משנה

In a cost-cutting move, the Atlanta Hawks are trading guard TyTy Washington Jr., forwards Usman Garuba and Rudy Gay, and a future second-round pick to the Oklahoma City Thunder for Patty Mills, sources told ESPN on Saturday.

עם הדיל הזה לאוקלהומה סיטי ישנן בכיס 35 בחירות דראפט סיבוב ראשון ושני בשנים הבאות.

10. לוקה דונצ'יק התארס עם חברתו זה שנים ANAMARIA GOLTES

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
118 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
09/07/2023 2:14:16

Just In: San Antonio Spurs coach Gregg Popovich – the winningest NBA coach of all-time – has signed a new five-year contract extension with the franchise.

בשביל אשך (שי)

ברוך רובין
ברוך רובין
09/07/2023 3:51:29
Reply to  עידן

פופ ישאר עוד עשור למה לו לפרוש? הגמלאות זה עניין סופר משעמם. אשתו הלכה לעולמה, הילדים שלו בעולם שלהם עם המשפחות שלהם. אני מאמין שהכדורסל זה מה שמשאיר אותו חי ובועט, עכשיו הוא קיבל גם תקווה חדשה בדמות וובניאמה להוסיף טבעת שניים ליד השנייה

אור
אור
09/07/2023 17:49:21

לאמן ב-NBA זה מתיש, למה שלא יטייל בעולם במקום?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2023 19:19:31
Reply to  אור

יש לו חופש 4 חודשים בשנה, לא כיף לטייל לבד בעולם, אין לו שום סיבה כלכלית להשאר זה בפן הנפשי, יש כאלה שהעבודה מחזיקה אותם בחיים.

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 4:41:36
Reply to  עידן

זקנתו המאוחרת מביישת את זקנתו

חגי "התותח" ניסני
09/07/2023 7:06:39

צחוק בצד. אם נדבר רגע ברצינות היחס שלך לפופ פשוט דוחה ברמות.

עידן
עידן
09/07/2023 2:16:15

הימור מופרע של תחילת יולי.
מיניסוטה נכנסים לשישיה הראשונה במערב ואנטוני אדוארדס MVP של הליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
09/07/2023 3:38:32
Reply to  עידן

לא ראית מה קרה לדה שוט ועגלה של מינסוטה ?
https://giphy.com/gifs/filmeditor-musical-leaving-xTiIzLmsjbQmmkRYrK
.
תודה מנחם פנטסטי וובניאמה היה נוראי אבל כמו שרשמת זה משחק ראשון של כדורי העל, הוא לא קיבל כדורים כפה זריקות קשות ועדיין לא הבין איפה לעמוד, לי הוא נראה סכנת פציעה מהלכת, אני רק חושב שלברון נכנס בו במקום היחדים והגוף שלו מתפרק לשניים אם יהיה בריא השמים הם הגבול . הנדרסון נראה כמו הדבר הבא.
.
4. ואן פליט צודק בתקופה של הילד של שמעון נגרים יקבלו 300 מליון, רוקטס מפגרים אם הסכומים אבל בליגה הזאת תמיד אפשר למצוא קבוצה אחרת שרוצה לצאת לבנייה מחדש.
.
5. שארלוט זה מועדון שצריך להוריד אותו ליגה, ההתנהלות שם פושעת, יגיעו לסיבוב ראשון ואז יפרקו הכל.

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 4:15:08
Reply to  עידן

האנשים בחלוקים הלבנים בדרך אליך

IDO
IDO
09/07/2023 4:35:39
Reply to  עידן

עידן צודק. יש נבואה שלי כתובה. מינסוטה בדרך למעלה. קרמיט טופ חמש.

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 4:58:06
Reply to  IDO

הווישפול גובר עליך…

ברוך רובין
ברוך רובין
09/07/2023 5:45:07
Reply to  IDO

ככה תראה העונה של מינסוטה https://giphy.com/gifs/oGsCtcD0gLvSE

יגיעו סיבוב ראשון אולי יעלו לחצי הגמר במקרה הטוב וילכו שוב לקנקון

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 7:54:50

😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

חיים בסרט לא טופ 5 וגם לא טופ 10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

אדוארדס לא יהיה mvp

עידן
עידן
09/07/2023 2:52:10

NBA In-season tournament groups Western Conference groups:

Group A: Memphis, PHX, Lakers, Utah, Portland
Group B: Denver, LAC, Pelicans, Mavs, Houston
Group C: Kings, Warriors, Thunder, Wolves, Spurs

עידן
עידן
09/07/2023 2:56:24

NBA In-Season Tournament Eastern Conference groups:

Group A: 76ers, Cavs, Hawks, Pacers, Pistons
Group B: Bucks, Knicks, Heat, Wizards, Hornets
Group C: Celtics, Nets, Raptors, Bulls, Magic

Rocky1
Rocky1
09/07/2023 3:50:14

עידן אתה יכול להזכיר לנו בבקשה מה זה הטורניר הזה? פיספסתי את הממו נראה לי.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/07/2023 3:56:15
Reply to  Rocky1

תחרות סתמית באמצע העונה, של משחקי נוקאוט מנסים להעתיק מהיבשת הישנה, כל שחקן מהקבוצה המנצחת יקבל בונוס חצי מליון אבל בסכומים שעפים בליגה זה כסף קטן לרוב הליגה. הליגה עשתה טעות שלא הבטיחה מקול בפלייאוף לקבוצה המנצחת היה יוצר עניין גדול יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח חצי מיליון דולר חחחח השחקנים אפילו לא יעלו לפרקט 🤣🤣🤣 יעלו האלה עם החוזה 10 ימים

עידו גילרי
09/07/2023 7:12:18

בסכומים שעפים בליגה זה יהיה ליותר מחצי מהשחקנים תוספת של 10% לשכר או יותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/07/2023 7:28:30

וכמה דקות יותר מחצי מהשחקנים האלה משחקים? כמה מתוכם כוכבים או משהו שקרוב לכך? התשובה לשאלה השנייה היא 0.

לכוכב אין שום תמריץ להשתתף בטורניר המטופש הזה וגם הקבוצות לא יסכנו את הכוכבים שלהם בשביל זה. היו צריכים להבטיח מקום בפלייאוף ואז הטורניר הזה היה מקבל משמעות/ עניין.

עידו גילרי
09/07/2023 7:31:38

זה בדיוק כמו כל משחק אחר להם אין ישירות אבל יש להם אינסנטיב כדי לעזור לחברים לקבוצה.
הקבוצות לא יסכנו את השחקנים שלהם אז מתי הם יתחילו לשחק בפברואר?

tlv1983
tlv1983
09/07/2023 7:56:23

כל משחקי הטורניר, להוציא את הגמר, הם משחקים שנחשבים במאזן של העונה הרגילה (חלק מה82). אין שום סיבה שהכוכבים ישבו בחוץ או לא ירצו להתאמץ פחות מבמשחק רגיל…
הגמר הוא היוצא דופן אבל שם הרצון לזכות בתואר יעשה את שלו

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 8:48:43
Reply to  tlv1983

זה כבר נשמע יותר הגיוני

Rocky1
Rocky1
09/07/2023 4:02:27

רעיון פצצה עם הבטחת מקום בפלייאוף למנצחת. יאללה לשלוח לסילבר עוד לא מאוחר.

Rocky1
Rocky1
09/07/2023 4:02:53
Reply to  Rocky1

זה לברוך בתגובה שמעליי.0

trusttheprocess
trusttheprocess
09/07/2023 4:33:51

מרוב שסאריץ' היה מבוקש אף קבוצה לא רצתה אותו והוא חתם בגולדן במינימום
אני לא מבין מה דאריו עושה ב NBA , הוא כבר מיצה
הוא לא מהיר או אתלטי מספיק , שיחזור לאירופה , הוא יהיה כוכב על וירוויח יותר כסף

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 4:43:32

אמת. פעם אחרונה שהיה טוב זה היה אצלכם. בערך בעונה הראשונה של סימונס.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/07/2023 6:14:02

קשה לוותר על החלום שלך. הוא מעדיף להשאר בNBA לתת עונת פריצה ושאיזה קבוצה מפגרת תזרוק אליו עשרות מילונים

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 7:56:27

עונת פריצת דיסק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣 יש צדק גם עם ברוך הליגה הזאת פתאום מישהו יכול לנחית עליו 20 מיליון לעונה

The Oak
The Oak
09/07/2023 11:33:33

סאריץ' מסיים את העונה כמו דראגן בנדר.
שנה הבאה ביורוליג.

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 4:46:19

מצוין דוקטור.
רחמי על פאטי מילס. לא מגיע לו.
אנטוני אדוארדס פשוט טיפש כמו נעל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/07/2023 7:10:35

אנטוני אדוארדס זה קרמיט?
הייתי בטוח שאתה אוהב אותו שי.
אני הייטר שלו כבר מההתחלה,דביל עם פה במקום מעשים.
נו ללוקה תהיה סיבה להשמין עוד קצת,
קיובן כזה טיפש

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 7:59:27

הוא לא הטייפ שלי. נראה בחור חביב אבל טיפש כמו נעל.

IDO
IDO
09/07/2023 11:56:39

האשך אוהב אותם מנומסים וצייטנים. כמו פודלי שחי בתיק של פאריס הילטון.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/07/2023 13:22:31
Reply to  IDO

🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 20:04:53
Reply to  IDO

אני בכלל חשבון ברנר של הפלח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

😂😂😂

Warrior
Warrior
09/07/2023 7:34:25

לשם שינוי נראה שלא העלה במשקל אלא להפך..

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 8:00:12
Reply to  Warrior

אני אהבתי את הסמל פאלי ברקע

lshamir
lshamir
09/07/2023 5:53:46

אוסקר טשיבוויי נראה בסדר גמור עבר אינדיאנה בכמה דקות שנתנו לו לשחק. להזכירכם, מדובר בשחקן השנה במכללות (והראשון בהיסטוריה שזוכה בתואר ולא נבחר בדראפט).

עידו גילרי
09/07/2023 7:09:20
Reply to  lshamir

אני רואה שאתה דואג לכל מה שיוצא מקנזס…
מניח שזה לא במקרה.

lshamir
lshamir
09/07/2023 7:17:24

איך אוסקר טשיבוויי קשור לקנזס? שיחק בקנטקי, ואני חושב שלפני זה בווסט ווירג'יניה. ממש לא קשור לקנזס.

עידו גילרי
09/07/2023 7:19:55
Reply to  lshamir

🤦 צודק…
brain fart על הבוקר

lshamir
lshamir
09/07/2023 7:28:27

הכל טוב. גם אני לפעמים מתבלבל בין קנטקי לקנזס. הדם הכחול של המידווסט.

עידו גילרי
09/07/2023 7:36:48
Reply to  lshamir

so if we are not in kansas anymore
בניגוד אליו החבר שלו לקבוצה, כריס ליווינגסטון קיבל חוזה ( "אמיתי , לא טו-וויי) ממילווקי הלילה.

lshamir
lshamir
09/07/2023 8:32:56
Reply to  lshamir

כריס ליוונגסטון? באמת? חייב להגיד שאני מופתע. לא החזקתי בכלל מקנטקי של העונה. אני אפילו מופתע שקסון וואלאס נבחר כל כך גבוה בדראפט.

עידו גילרי
09/07/2023 9:04:05
Reply to  lshamir

עוד לפני הדראפט הוא ביטל וורקאאוטס וכולם היו בטוחים שיש לו הבטחה מאיזה קבוצה. ביום הדראפט גם היו דיבורים שריץ' פול התקשר לקבוצות בבקשה לא לבחור בו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברכות ללוקה, לפחות דבר טוב אחד קורה לו הקיץ הזה.
.
ויקטור יהיה בסדר, אם לא יפצע, אבל זה יקח זמן. פופ השועל גוזר את הקופון, ובצדק, הוא שווה לא פחות מדילון ברוקס
😉
.
נראה מה יקרה עם טורניר אמצע העונה הזה. נשמע לי מוזר.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב

עידו גילרי
09/07/2023 7:06:26

מה זה מה יקרה?
ישחקו את המשחקים וקבוצה כלשהיא תנצח…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

There is more in life than
winning or losing
הפלייאין הצליח להיות משהו מעניין, גם בגלל שקבוצות הצליחו לצאת ממנו להצלחה בפלייאוף. לא ברור לי אם יש בטורניר אמצע הזה סנריו דומה, משהו שיהפוך את זה ליותר מסתם הפסקה באמצע העונה נוסח האולסטאר המיותר.

עידו גילרי
09/07/2023 8:04:54

קודם כל הפסקה זה בטח לא כי זה חלק מהעונה הסדירה.
אני מניח שלפחות החצאי גמר והגמר יביאו קצת עניין.

lshamir
lshamir
09/07/2023 7:15:39

הרעיון של טורניר אמצע עונה לקוח מכדורסל המכללות. שם יש את הטורנירים האלה כל הזמן. אני חושב שההצלחה של הטורנירים האלה מבחינת אחוזי צפייה היא מתונה. אבל במכללות הכסף יותר משמעותי כי כל קבוצה מקבלת רק בין 30 ל 70 מיליון דולר לעונה עבור זכויות השידור, ולכן הם צריכים את הטורנירים האלה למרות שהם לא מאוד משמעותיים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/07/2023 7:13:54

"גרג פופוביץ' האריך חוזה בסן אנטוניו ב-5 שנים נוספות" 80 מליון בוםבום
איזה וואחד מסמר דפקו לשי בעכוז חחחח

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 8:01:31

בלי וזלין ובלי אפשרות להוציא

asaf
09/07/2023 9:13:30

תנסה את שיטת פופ לאפסון רוקיז' ושים את העכוז במקפיא אולי יעזור🤣

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 16:12:40
Reply to  asaf

יש לך את הטל' של ד"ר לאוניד?…

דוקטור רזי הופמן
09/07/2023 16:59:26

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא אבל יש לו את התחת של באקי גריפין.

onetwo3
09/07/2023 7:41:03

רישמו, מסגרו ושימו בכותרת:
'ממפיס הולכת גבוה גבוה השנה'

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 8:02:12
Reply to  onetwo3

אין ספק שג'ה יהיה high

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/07/2023 8:06:20

חחחחחחח

asaf
09/07/2023 9:10:23
Reply to  onetwo3

תודה מנחם על המעורב.
אני גם מאמין שממפיס יעשו העונה עוד קפיצת מדרגה, הביאו את רוז וסמארט כבוגרים אחראים ויחד עם אדאמס יש מצב שיצליחו לסדר לג'ה את הברגים איכשהו. (במידה ולא תמיד אפשר להביא את אחותו של אדאמס שתיתן לו איזה כדור ברזל לראש) . לא מבין גם את הסקת המסקנות המהירה כלפי וואמבי, תנו לו רגע של חסד, הגיע לארגון ולמאמן הנכון להתפתח בו בשקט . מאמין שעוד שנתיים-שלוש אף אחד לא ידבר עליו במושגים של באסט, פלופ או אפילו אכזבה קלה.

The Oak
The Oak
09/07/2023 11:30:53
Reply to  asaf

אדאמס נשאר? היו דיבורים על טרייד…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/07/2023 8:52:27

ראיתי פרסומים ברשת על הדיאטה החדשה של לוקה וכמה הוא ירד במשקל. חשבתי שזה הכנה לליגה, אבל כנראה שהוא בסך הכל רוצה להיראות טוב בצילומים לאלבום החתונה. בכל מקרה אני שולח מכאן ברכות לזוג הצעיר, לצערי לא אוכל להשתתף בשמחתם (לאור העובדה שלא הוזמנתי).
תודה רבה מנחם

asaf
09/07/2023 9:11:44

😂😂😂 תגובה גדולה האווי. אחרי הכל הוא לא רוצה כבר מעכשיו להרגיז את הכלה המיועדת.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

פופ הוחתם לחמש שנים, זו אינדקציה שבסן אנטוניו יודעים שויקטור צריך הרבה זמן להתפתחות.מבט קליל בויקטור, הבחור מאוד רזה.הייתי מנסה בשלב ראשון למנוע פציעות עד כמובן שהבחור יהיה הרבה יותר חזק.צריך מאוד להזהר בחירות 3 ו 4 נפצעו כבר במשחק הראשון. הולמגרן הפסיד עונה שלמה.שחקנים קודם כל צריכים להתאים את עצמם פיזית למשחק.
ואן וליט לא יכול להצדיק כל פני בשכר שיקבל , למעשה אף שחקן בליגה לא יכול להצדיק שכר של 43 מליון לעונה.מדובר בשכר מושחת .מה מה עם אילו שמרווחים 60 או 50?או בקצב הזה אילו שירוויחו 80 או 90?יש פה קריסה מוסרית לא רק בכדורסל גם בענפים אחרים.כסף שהיה יכול לשמש למטרות חברתיות, מגיע לאנשים שלא יודעים מה לעשות איתו.זה כסף מיותר ומבוזבז. חבורה של מיליארדרים משתעשעים במשחקי אגו.
סמארט יכול לספר סיפורים. הוא הנדפק העיקרי של שוק השחקנים, אם לא מספר 1.ביין קיבל חוזה אדיר גה יהיה מועמד לסופר מקס. כמה ישלמו לסמארט? יחזיקו רק קו אחורי של יותר מ 100 מליון לעונה?מי מתוך השלישיה(סמארט, ביין.מוראנט) ישב בספסל?מקבוצה מועמדת לאליפות הוא הולך למועדון שלא יגיע לכלום. מועדון שהמילה בינוניות כתובה לו על המצח.מחפש מטרות? הייתי מחפש להגיע לקבוצה אחרת.
שרלוט מחתימה לשנה את מכה הנשים.אין להם דרך אחרת להשיג שחקנים.יחד עם מילר עם תקרית האקדח.יש לנו מרכז לשיקום עבריינים.
אדווארדס עושה בשכל . זה הזמן להצהיר הצהרות. בתקופת הפגרה זה הסחורה הכי מבוקשת.אחרי 30 משחקים לא יהיה לו בכלל חשק לדבר.
לוקה תפס בחורה נחמדה.אין לה סולם ריכטר גבוה.בחורה סולידית שגבר נורמלי צריך.

trusttheprocess
trusttheprocess
09/07/2023 11:55:45

אין ספק שהיכה את אשתו והוא חרא של בן אדם, אין ספק גם שאישתו ביטלה את התלונה , חזרה אליו וסלחה לו.
מה העונש(פרט למה שהיה לו עם החוק) שמגיע לו? אסור לו לשחק כדורסל יותר אי פעם?מה כן מותר לו לעשות?
תמיד חשבתי ששיקום עבריינים(וזה כולל אנסים,אלימים ורוצחים) הוא אחד מאבני היסוד של חברה דמוקרטית כדי למנוע מהם לחזור לפשע מה שיעזור להם ולסביבה.
אם אף אחד לא מעוניין בשיקום של אנשים מהסוג הזה אז מה האלטרנטיבה? לשים אותם במחנות עבודה?לתת להם עונש מוות? לשחרר אותם באמצע הפסיפי על רפסודה?

John
09/07/2023 13:20:11

טראסט, יכול להיות שאתה צודק. אנחנו לא יודעים עם עבר שיקום ארוך בו עבר התבוננות ותהליך נפשי עם הבעיות שלו (סלח לי שאני לא סומך על הודעת ה-PR שלו. היא קצת מזכירה את זו של ג'ה מוראנט). לי מפריע שעיקר הטרוניה על הסיפור שלו היה בזה שעשה את מה שעשה שבוע לפני שקיבל הצעה למקס. ולי מפריע שהוציא הודעת התנצלות מדובלמת מעולם ה-PR עכשיו, לפני שחתם על הכסף ולא אחרי שאוהדים ראו איך פוצץ לחברתו את הפרצוף מול עיני ילדו.
.
במדינה דמוקרטית לא תמיד ניתן לאזן בין זכות הציבור לביטחון ולבין חופש התנועה וההעסקה של אדם. במקרה של ברידג'ס אומנם נפגע כלכלית, אך לא בדיוק ירעב ללחם. הוא לא ישב יום אחד במאסר ויש בעייה עם אלימות במשפחה בגלל יחסי הכוח מצד אחד ומצד שני הפחד של הצד המוכה להעיד ולסכן את עצמו. גם סטטיסטיקות סביב מעצרים נוטות לגבות זאת. בעוד שרק 10 עד 18 אחוז מהעצורים בגין אלימות במשפחה נעצרים שוב תוך שישה חודשים, 15 עד 30 אחוז עומדים בפני מעצר שני תוך 28 חודשים, ועד 60 אחוז נעצרים מחדש תוך 10 שנים. וזה רק המעצרים החוזרים. ניתן לדמיין כמה חוטפות שוב ולא מתלוננות יותר. ל-NBA יש זכות מלאה למנוע מאדם כזה לשחק אצלה כמה שרק תחפוץ. אין לאף ארגון חובה להעסיק אדם הפוגע בתדמיתה. אז הנה קיבל הזדמנות שנייה, בוא נראה מה זה שווה מעבר להבטחות PR

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/07/2023 13:34:53

במקרה של מי שהיה את אשתו. הפיתרון להכותו כמו שהיכה של אשתו ואחרי זה שילך לשיקום…

חגי "התותח" ניסני
09/07/2023 15:40:18

פתרון הזוי ומזעזע. מקווה שאתה צוחק.
ורציתי לומר לך פעם אחת ותעשה עם זה מה שבא לך כי לא אחזור על זה עוד הפעם:
צריך להיות קטן אמונה בקדוש ברוך הוא שהראיות שלך חוזרות כל פעם למקום של אנשים חכמים מאמינים אז זה מאשר לי את האמונה. לך ותעבוד על המידות שלך אם זה הטיעון שמצדיק את האמונה שלך.

ירושלמי
ירושלמי
09/07/2023 16:07:32

כבודו קראי?

Jonathan
09/07/2023 9:36:36

תודה על המעורב מנחם.
דריק רוז מגיע לממפיס כיועץ למוראנט לגבי איך להתחמק מאשמות פליליות?
.
סאריץ' ייקלע הרבה יותר מ15 נקודות וייתפוס יותר מ-7 ריבאונדים העונה.
כמה יהיה לו בממוצע למשחק, אני לא יודע.

עידו גילרי
09/07/2023 9:47:17
Reply to  Jonathan

אל תבנה על זה…
שביר מתפורר בקלות

Jonathan
09/07/2023 16:00:42

אתה אומר שצריך לדאוג יותר מאשר עם וייזמן?

עידו גילרי
09/07/2023 16:01:49
Reply to  Jonathan

כן ולא. שם היו יותר ציפיות.

Jonathan
09/07/2023 16:03:25

אבל בכל זאת. וייזמן לא הגיע אפילו לנקודה בעונת האליפות

עידו גילרי
09/07/2023 16:09:17
Reply to  Jonathan

אה אז אתה כבר הולך על אליפות – כאמור אופטימי.

Jonathan
09/07/2023 16:52:19
Reply to  Jonathan

אליפות בבריאות

רן הנרגן
רן הנרגן
09/07/2023 21:18:08

ריק סלבריני העמיד את אוטו פורטר על הרגלים למספיק משחקים כדי שיתרום לאליפות. נראה לי שסריץ פציינט יותר קל

John
09/07/2023 12:56:25
Reply to  Jonathan

אני תמיד מתחבר לאופטימיות הבלתי נגמרת שלך. אם סאריץ' אכן בעונת קמבק דרך הווריורס, אוריד את הכובע. בפעם האחרונה ששיחק קלע סבבה, אך היה כבד רצח ולא בדיוק פוסטר של בריאות. ל-10-15 דקות כתחליף לגבוהים של הווריורס זה סבבה.

Jonathan
09/07/2023 14:49:26
Reply to  John

למה אופטימי?
אתה חושב שב10 משחקים, אם לא ייפצע – הוא לא יגיע ל-15 נקודות?

John
09/07/2023 15:49:53
Reply to  Jonathan

15 נקודות במצטבר או פר משחק 🙂 ?
לדעתי לא. קליי וסטף יזרקו כל כך הרבה יותר ללא פול. סאריץ לא אמור להעלות בחמישייה. תחשוב לכיוון בייליצה. אבל אין לי מונופול על העתיד. זו תחזית. אולי באמת הלוחמים יעשו איתו קסמים. זו עדיין החתמה לא רעה. אני הייתי מעדיף איזה סנטר אירופאי כמו ווילי הרננגומז אבל זה אני

רן הנרגן
רן הנרגן
09/07/2023 21:22:30
Reply to  John

אני חושב כמוך. סאריץ הוא יותר תואם ביאליצה מאשר אוטו פורטר. ג"ס צריכה ממנו 10 – 12 דקות משחק בתחילת הרבעים 2 ו 4 (הרוטציות של קר די קבועות כבר שנים). אני מאמין שבמשחקי גב לג הוא ישב במשחק שהותיקים האחרים ישחקו.

The Oak
The Oak
09/07/2023 11:30:11

מארקוס סמארט נהדר. פייטר. מלא בתשוקה למשחק. בזכותו אהדתי את בוסטון ובזכותו אתחיל לאהוד את ממפיס.
אני מבין שאטלנטה הולכים לשחק ראן אנד גאן השנה. רק מי יעשה שם הגנה. פאטי מילס בתחרות קשה עם הבחור עם השיער המוזר על תואר המגן הגרוע בליגה.

John
09/07/2023 12:54:50
Reply to  The Oak

goעם כל הכבוד לרוברט ווילאמס, אני לא חושב שמרקוס אי פעם שיחק עם מגן טבעת ברמה של JJJ. אני גם לא חושב שאי פעם קיבל חסימה כמו של סטיבן אדמס לכניסה לסל. לרוע מזלו כשג'ה יחזור, יירד לספסל. ג'ה וביין לא מספיק גדולים או ארוכים לשחק SF. סמארט אולי יכול פיזית, אך הווינגים במערב מצריכים גודל.

FAN
FAN
10/07/2023 3:21:18
Reply to  John

דווקא נראה שהמערב הצטמק טיפה בסייז בעמדה הזאת ולא פוסל ריצה ארוכה עם שלושתם על המגרש

John
09/07/2023 13:29:51

צריך למצוא לזאיון חברה סלובנית ולא שף פרטי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/07/2023 16:34:19
Reply to  John

יש כל מיני דרכים להגביר מוטיבציה לרדת במשקל (ואני מתנצל שאני גונב למומי בדיחת אייטיז):
זאיון רצה לרדת במשקל. הלך לחבר שלו לוקה, שאמר לו: 'יש מכון דיאטות בעיר משהו ז'ונגלר, לך שים 400 שקל תראה מה קורה. אפשר גם 200'.
הולך זאיון למכון, שם 200 שקל על השולחן ואומר לפקידה 'אני רוצה דיאטה'. הפקידה אומרת לו '200 שקל? לא 400? טוב, יש לך שעה'. זאיון פותח את הדלת, ומולו עומדת הכלה של לוקה בבגדים בהם נולדה, עם שלט ביד שאומר 'אם אתה תופס אותי, אני שלך'.
שעה זאיון מפרפר, וכלום, לא תופס את העלמה.
מעוצבן, וגם קצת חרמן, בא זאיון למחרת למכון, שם 400 שקל על השולחן ואומר 'היום אני הולך על הביוקר'. 'בכיף', אומרת לו הפקידה.
זאיון פותח את הדלת, ומולו עומדים שני האחים של יוקיץ' בבגדים בהם נולדו, עם שלט ביד שאומר 'אם אנחנו תופסים אותך, אתה שלנו'.

John
09/07/2023 16:44:20

האמא של בדיחות האייטיז. ממש דידי מנוסי מבקר באתר הופס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/07/2023 13:37:18

הוגים דונצ'יץ ולא דונצ'יק!

דוקטור רזי הופמן
09/07/2023 16:53:07

שנשלח אליו את ציון?
https://www.israelhayom.co.il/sport/other-sports/article/14368829
נובק איש חכם!

שייקה
09/07/2023 17:17:40

AI גימיק חמוד – לדירוג הקוראים. באופן מפתיע הגרסה של קוואי לא רעה בכלל. באופן לא מפתיע, ציונה ויליאמס קצת פחות…

https://www.facebook.com/100064550271655/posts/pfbid035r4w7H7Jvpy6vUDWanJHwnhRozN68snzWFSzrAoRT7mgTbArqkaJGB4CzVeXi4rPl/?mibextid=cr9u03

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 17:42:31
Reply to  שייקה

והמנצחות:
קיילי תומפסון
טרייסי יאנג – איך הפכו עכברוש מרוט לבחורה חמודה?!
למלה בול – נראית הרבה יותר חכמה מאחיה
לוסיה דונצ'יץ' – לא וואו אבל לא רעה
יוקי ווטנאבה
.
הכי מכוערת – אתם יודעים מי.

אור
אור
09/07/2023 17:53:22

הרגתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח סטפני קרי לא רעה גם חחח

הלברונית אמאלה חחחחחח שיקצה על מלא איפה יואל😂😂😂😂😂

אוי זה אחד החזקים

אשך טמיר המקורי
09/07/2023 19:40:38

נכון סטפני נכנסת לפלייאין

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/07/2023 21:18:53

טפי דונצ'יץ ולברונה והגבה 🤢🤢🤢

אור
אור
09/07/2023 20:48:28

הכי טובים לדעתי – יאנג, בוקר, יוקיץ' ולברון

אור
אור
09/07/2023 17:54:10

תודה מנחם
.
לא שהיו הרבה ברירות אבל במקום מוראנט הלכו על מוראנט המבוגר איטי ופציע..

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
09/07/2023 20:50:01

אני דווקא חושב שסאריץ' היה אחלה שחקן בראשית דרכו בפילי ….הפציעות גמרו אותו. אם יהיה קצת בריא הוא בדיוק הטיפוס המתאים לגולדן סטייט. הלוואי שיצליח אני בעדו. יש לו כדורסל .

Pistons
Pistons
09/07/2023 21:01:49

קצת אוף טופיק על משהו שמאוד מרגיז אותי.
הממשלה ביד אחת נותנת פטור גורף לחרדים משירות צבאי או לאומי והמצד השני קוראת למתנדבים שנתנו 20-30 שנה מחייהם סרבנים.
והכי הזוי שהנציגים החרדים שדואגים לזה (פלוס מיליון הטבות וקצבאות כמו צוהורנים ב-50 ש"ח) מצטרפים לסה.
האירוניה התאבדה

עידו גילרי
09/07/2023 21:17:20
Reply to  Pistons

בתור אחד שהתלונן פה מספר פעמים על תגובות שלא קשורות לכדורסל אתה יכול להבין את הבקשה הבאה: בוא ננסה לשמור את האווירה כאן נקיה מפוליטיקה. יש מספיק מקומות אחרים בשביל זה.

Pistons
Pistons
09/07/2023 21:37:15

אין לי בעיה עם הבקשה אבל איפה הסימטריות? הרי על מאות/אלפי תגובות אוף טופיק שחוזרות על עצמן, העלימו עין.
ואני רק אדייק את מה שרשמת. התלונות שלי היו על כמות בלתי נסבלת של הודעות שחוזרות על עצמן (קרי ספאם) כולל תלונות על חפירות התאגיד שכן קשורות לכדורסל. אי אפשר לקרוא את התגובות כשעשרות מהן הן על חפירה קבועה בכל יום.

עידו גילרי
09/07/2023 21:42:45
Reply to  Pistons

לא לא רק אני זוכר בדיוק על מה התלוננת.

Pistons
Pistons
09/07/2023 22:00:58

לא הבנתי מה רשמת. אתה רושם שרק אתה זוכר מה רשמתי? שאתה לא זוכר מה רשמתי? שלא רק אתה זוכר מה רשמתי ויש עוד שזוכרים?

natinati
natinati
09/07/2023 23:33:01
Reply to  Pistons

לא,לא רק. אני זוכר בדיוק על מה התלוננת.

Pistons
Pistons
09/07/2023 23:34:24
Reply to  Pistons

מי כבודו שזוכר?
אני לא זוכר את השם משתמש שלך

natinati
natinati
09/07/2023 23:35:36
Reply to  Pistons

מה אני קשור רק עזרתי לך איך לקרוא את התגובה שלו

רן הנרגן
רן הנרגן
09/07/2023 21:45:28

מזמן לא קדחתי לחברים פה על ג"ס:
.
ראשית למי שעקב בתחילת הקיץ כתבתי שאני חושב שהם צריכים לותר על קלי ולהשאיר את פול. חלק מהנימוקים תקציבים. בהמשך כהתחילו לזרום חומרים וביחוד אחרי הופעת האורח של קר בפודקסט של גרין הבנתי שהיה לא תהיה. הותיקים צופפו רווחים וקר נעמד לצידם. התוצאה:
.
עגלקטיקוס. הצעירים בראשות פול נשלחו לארוז – לא ממש כולם. קמינגה נשאר TBD, צודי נשאר ונוספו שני רוקיז שמבינים דבר על משחק הכדורסל. אבל את הקבוצה יובילו בחור נמרץ בן 35 יחד עם חבריו בני ה 33 ולתגבור הגיע כריס פול בן ה 38.
.
אז למה אני אופטימי? ראשית, כמו שג'ון אמר, אני אוהד. אני עוקב אחרי הקבוצה מראשית שנות ה 90 כשלא היה אינטרנט ומידי פעם הייתי מצליח להתארגן על עותק של THE SPORTING NEW שהועיל בטובו להקדיש פסקה או שתין ל ג"ס. אז לא אכזבה מכך שההנהלה בחרה בקרי ולא בגורדן תשבור אותי.
.
שנית, בהנתן הניסים הרפואיים של ריק סלבריני לגבי כריס פול ועונה טובה של וויגינס וקמינגה יש לנו קבוצה מבטיחה. נשארה בעיה קטנה לגבי האגן של כריס פול אבל אני מקווה שקר יצליח לשכנע אותו לעלות מהספסל. כריס פול הוא די תמונת ראי של קרי כ PG כולל היכולת לגדל שחקנים צעירים לידו. 6 הדקות בתחילת הרבעים השני והרביעי שבהם נראה את פול-GP2-מודי-קמינגה-סאריץ הם המפתח להצלחה העונה. זו חמישיה נמוכה שקולעת בצורה סבירה מהשלוש ותהיה חזקה מאד בהגנה. משחק בין 2 של פול עם סאריץ וקמינגה יניבו הרבה נקודות.
.
בקיצור, נמתין ליחס ההימורים של וגאס.

Dor
Dor
10/07/2023 15:21:15

אם נזקק קצת את המצב שלכם, לדעתי היכולת של וויגינס זה הנעלם הכי חשוב בעונה שלכם, מה כשלעצמו כבר קצת מדאיג…. כשהוא נתן עונת אולסטאר (חמישיה!) לקחתם אליפות. כשהוא היה חלש/לא שיחק לא היה לכם סיכוי

רן הנרגן
רן הנרגן
10/07/2023 17:51:35
Reply to  Dor

נכון מאד. צריכים עונה טובה שלו

Berch
09/07/2023 23:41:16

תודה על המעורב
נראה כיוון טוב בממפיס
😁

אטאפומה
09/07/2023 23:50:38

לא הבנתי למה הפוסט של האוםניים לא מוצמד למעלה :
אחרי הישג אדיר בלתי נשכח.כזה ?