A Kosher Hot Dog: הבינגו של דומינגו / ארז שץ ויוני לב ארי

דומינגו הרמן (צילום: septimaentrada.com)

מי לא חולם על צפיה ב-Perfect Game של קבוצתו? אז יוני יכול סוף סוף לסמן V על הקטגוריה הזו, אחרי המשחק המושלם של דומינגו הרמן והניו יורק יאנקיז, אך יש כמה אותיות קטנות שחשוב לדבר עליהן. ומתי נעשה זאת אם לא במהלך משדר מספר 141 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל? ארז, יוני ודומינגו יסכמו את האירוע החשוב של השבוע ב-MLB.

ומה עוד בפרק? ניסינו להבין האם מה שכל כך חסר לקארדינלס מסיינט לואיס, זו דווקא המנהיגות של יאדייר מולינה מחוץ למגרש / בהמשך לפרק 139, בדקנו האם היציעים היו ריקים במשחקים של אוקלנד גם בעונות טובות / וכמובן, הפינות האהובות – הופעות בכורה ב-"השבוע לפני", סוגי הפיצ'ים ב-"מורה נבוכים", ליינאפ השבוע, טריוויית השבוע, מה שיא ה-LOB ב-"להההה", ו-"פינת הביזאר" של אלעד ליבנה. תבלו (:

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. יפה יוני, אהבתי את הכותרת, אבל לגבי החלום, אז כפי שציינתי, קודם כל לתפוס פרפקט (או לפחות נו-נו), ואז שיהיה במשחק של הקבוצה, ואם כבר הגענו עד לשמה, אז גם לצד ״הנכון״. העונה הקודמת יאמר לזכותה, הצלחתי לתפוס שניים מהשלושה שהיו בחזקת לייב (צפייה עיוורת במשחק ביום שלמחרת) ואחד מהם היה לצד הנכון!, ואת השלישי אתה ראית, וכמובן שאת הפסאודו פרפקט שחטפה ישראל בWBC גם ראיתי בלייב-לייב, לתוך הלילה, ככה שהייתי בפור בדו קרב (לא שזו תחרות…) והנה עברת אותי בהליכה. חכה חכה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט