מיאמי – ספארס: מה יהיה אחרי (מאמר 5) / מנחם לס

הבית של לברון

פיל ג'קסון חטף $25,000 קנס על "TAMPERING" עם דרק פישר לפני שהעונה הסתיימה ולפני שהיתה לו רשות לדבר עם שחקנים.

מה הוא הציע לפישר?

אני לא יודע על בטוח, אבל הייתי שם כסף שהוא דיבר איתו על אימון הקבוצה.

נראה שכולם מדברים על העונה הבאה מלבד הספארס ומיאמי היט. בספארס מאמנם לא מרשה להם לדבר. כנראה שהרבה שינויים לא יהיו, אבל הרבה תלוי במה שיקרה עם האליפות. אני לא רוצה לדבר על הספארס – הם מעניינים אותי (מלבד הסידרה המתחילה מחר כמובן) כמו סערת המדבר האחרונה בצפון הסהרה. שיישארו, שיילכו. אני לא מקדיש יותר מ-5 דקות מחשבה  ב-9 חודשים על הקבוצה הסבונית והמשעממת הזאת. רק בפלייאוף כשיש סכוי שיגיעו לשחק נגד מיאמי אני מסתכל על ה-ROSTER שלהם לראות איזה שחקנים יש להם.

עם מיאמי הסיפור שונה לחלוטין. אני חושב עליהם יומם ולילה, וחי עם כל הרעלת קיבה או שפעת לכל אחד משחקניה. עד לפני שנתיים אפילו ידעתי עד כל נאד שתקעו בחדר ההלבשה.

אז דווקא ממיאמי לא שומעים דבר על מה יהיה.

דוויין ווייד אמר הבוקר ל-ESPN שאין לו מושג מה תוכניותיהם של לברון ג'יימס או כריס בוש לעונה הבאה. "אנחנו אף פעם לא דברנו על זה עד עכשיו. אני אומר לכם את האמת. אין לי מושג מה חושבים לברון וכריס לעשות בעונה הבאה אם ניקח אליפות שלישית או אם נפסיד. אני לא יודע מתי ואם נדבר על זה. עד עתה לא דברנו!".

כריס בוש ענה באותן מילים: "לא דברנו. כל מה שאני יכול לומר הוא על עצמי. אם הכל יסתדר הייתי מעדיף להישאר במיאמי. אשתי ואני אוהבים לגור כאן. זה מקום שכל זוג חולם לגור בו. אז למה שלא ארצה להישאר? אבל כמובן שהרבה עלול להשתנות בשבועות הקרובים".

לברון הגיב: "אני לא מדבר על שום דבר מלבד המשחק הראשון מחר".

ביולי לברון, דוויין, וכריס בוש יכולים להפוך להיות שחקנים חופשיים, אם זה מה שהם רוצים.

ללא קשר לגורל הסידרה, במיאמי יהיו שינויים רבים. שיין בטייה כבר הודיע שהוא פורש. ריי אלן חושב על פרישה אבל עדיין לא החליט. מריו צ'אלמרס, ג'יימס ג'ונס, ורשאד לואיס יהיו שחקנים חופשיים.

ריי אלן אמר: "הדבר הטוב ביותר בלהיות שחקן וותיק הוא שאיש מאיתנו לא דואג על דבר שהוא עדיין לא כאן. מתחילה סידרה. איש לא מדבר על מה יהיה אחרי. ננצח את הסידרה? הנצחון מעמיד סט אחד של אפשרויות. נפסיד את הסידרה? סט שונה של אפשרויות לנגד עינינו. למדנו משך השנים לא לדאוג על דברים בטרם קרו. לכן אף אחד כאן לא מדבר על שום דבר מלבד הסידרה עם הספארס".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. I am surprised no one is already waiting for Battier with a head coach position. Seems to be very trendy these days. Oh well, he'll have to spend two seasons with ESPN before he'll get the offer

  2. רק כסיל גמור יגדיר קבוצה שקולעת 113 נקודות ל-100 פוזשנים כמשעממת.

    הספרס טובים ממיאמי, אבל גם יוטה ופיניקס של בארקלי היו טובים משיקגו, וזה לא עזר להם.

    אם לברון גדול כמו ג׳ורדן מיאמי ינצחו. אם לא אז הספרס ייקחו את מה שהיו צריכים לקחת לפני שנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט