מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1.סקוט הנדרסון 'החל במסע' לסיים כ"פוינט גארד הטוב שהיה בכל הזמנים"

פוסט זה הוא תרגום קליל של כמה קטעים מהפוסט מאת  DEYSCHA SMITH בסלאם מגזין עם הכותרת

Scoot Henderson is on a Mission to Become the Best NBA Point Guard Ever

Scoot Henderson is on a Mission to Become the Best NBA Point Guard Ever | SLAM (slamonline.com)

**********

אנחנו נכנסים אל תוך העולם של סקוט הנדרסון. לי זה עולם המרגיש קרוב כי גם הוא, וגם גייל ואני, גרים באותו פרבר של אטלנטה – MARIETTA. זה כבר עושה אותו השחקן שאני מרגיש קירבה אליו, ואעקוב אחרי עולמו המקצועי כאילו הוא בן-בית.

כשאתה נכנס בכניסה הראשית של Next Play 360 training center in Georgia אתה רואה תמונה ענקית שלו על החלון כשהוא לובש את גופיית קבוצתו ב-G LEAGUE IGNITE כשהוא מחזיק בידו כדורסל כאילו היה אשכולית והוא פורץ ישר לעברך ללא כל מעצור.

האולם שמורץ ע"י משפחתו הוא האולם בו הסריטו את "DAY IN THE LIFE"

לפני שנתיים כשהוא עדיין עם האפרו שלו, ושולט בכל עולם הכדורסל של 'קרלטון קל היי סקול' כשהוא מדורג כשחקן התיכונים מס' 1 ב=2022. הוא חתם אז, כשהוא עדיין ג'וניור, עם IGNITE. הוא רק בן 18 וכבר יש לו DEAL עם PUMA, דיל האנדורסמנט הגדול ביותר שנחתם אי-פעם ע"י שחקן שעדיין לא היה בדראפט.

עכשיו חודש אפריל, סקוט בן 19 והוא נבחר שלישי בדראפט ע"י פורטלנד בלייזרס.

כשכוצב המאמר דיישה סמית' הורשה לבקר ב-PRIVATE FACILITY הזה לאימון אישי עם הטריינר שלו, דיישה קלט מיד על מה כל הסערה כשמזכירים את שמו של סקוט הנדרסון. באולם נמצאים כמה סוכנים של פומה. חל איסור מחלט על צילומי וידיאו וצילומים רגילים, מלבד הצילום הראשי של השחקן המיוחד הזה.

הוא עתה ללא גופייה. הוא עם צמה קצרה אחורית שזה עתה נשזרה ע"י ספר פרטי. כשהוא מתעופף באולם ועולה מדריבל מרתק לדאנק קליל אתה מבין את כל ההשוואות לראסל ווסטברוק במיטבו. הדאנק הקלילח הזה מסביר את כל הסיפור: הוא מתעופף בקלי-קלות, וכמו מייקל ג'ורדן כשהיה בן 19, נראה היה שבשיא הגובה הוא נעצר לרגע, ומחייך לעבר כל נוסחאות משיכת האדמה כאומר "ה-'G' של משיכת האדמה לא עובד עלי; אני היוצא מין הכלל". כמו לארי בירד בזמנו ואחריו מייקל, והיום סטפן, ישנם באולם עוד כמה צעירים מוזמנים אבל העין מרוכזת רק בסקוט. אתה לא מסיר מבט מהצעיר הזה. כמו מגנט הוא מושך את סקרנותך אפילו כשהוא מבקש כוסית מים.

לפתע זה מכה בך: אם אתה תוהה בקשר לעתיד הכדורסל, אז הרי הוא עכשיו עומד 7 מטרים ממך. ממש מולך אתה רואה את THE FUTURE OF BASKETBALL.

אח"כ, כשכולם נחים, ואתה מבקש מסקוט שיתאר לך את עתידו ואת עתיד הכדורסל שלו, הוא עונה במין בושה אבל בבטחון עצמי מחלט:

. “I see a big house. Family. NBA. All-Star. Rings. MVPs, DPOYs, Rookie of the Year. "Whatever I can achieve, I know what it takes to get there. I know it’s not an easy route at all, but I think I’m the man to do that.”


אתה מסתכל על הקיר ורואה "ODD" – המוטו של סקוט. אתה שואל אותו לפרוש המילים והוא אומר בשקט, כאילו נבוש הצעיר -"ODD – OVERLY DETERMINED TO DOMINATE"

סקוט מסביר את ה-ODD:

“I’m like, Dang, I need a slogan. Like, it really came about [based on] my journey to where I am now: it was unorthodox and unheard of and very odd. So I’m thinking of ‘odd’ and I’m like, Hmm, some O-words that just describe me. I work hard, so I just came up with ‘overly determined to dominate.’ That’s kind of just how I view my competition, I want to be overly determined to dominate the competition. Not just that, it applies to life as well—to dominate that day.” 

כולם אומרים שסקוט מוכן ל-NBA. מוכן לכל אתגר. אחרי שהוא שלט בכדורסל התיכונים הוא עשה אותו דבר ב-IGNITE ב-G-LEAGUE. כבר עתה ברור שככל שהאתגר גדול יותר, סקוט מסוגל להחליף מהלךמ ולהגיע לשלב הבא. במשחק נגד ויקטור וומבי מהמטרופוליטן 92 הוא החל עם שלשה מעל הענק הצרפתי, המשיך עם REVERSE LAYUP, ומשם, פשוט, HE TOOK OFF והראה לעולם ומלואו של-NBA מגיע בחור חדש שבקרוב יהיה הנושא הראשי לכל שיחת הופס.

"אוחז בכדור כאילו היה אשכולית"

ה-IGNITE הייתה קרש קפיצה אידיאלי עבור בן ה-17 כשהגיע לנבאדה. לא פשוט לעזוב בית, משפחה, חברים, ולהגיע לקבוצה מקצוענית בנבאדה. מהרגע הראשון הוא הופיע כמקצועני. הגיע לכל אימון 20 דקות מוקדם כדי לעשות את החימום האישי שלו. יודע בדיוק כיצד להתנהג בחדר ההלבשה ובמשחק. הוא יודע בדיוק נכיצד זה לעלות בחמישייה כשחקן הראשי, ובמקרים מסויימים כיצד לעלות מהספסל. הוא יודע כיצד לפנות למאמניו בשאלות, והוא מקשיב בריכוז מחלט לתשובת המאמן.

"HE IS PREPARED" זה המשפט המתאר טוב מהכל מי הוא, ומה הוא, סקוט הנדרסון. הוא אומר – ללא כל שחצנות או פרוזה – – "אני רוצה להיות הפוינט גארד הטוב ביותר שאי-פעם שיחק את המשחק. מילה במילה:

want to be the best point guard to ever play the game. That’s the legacy I want to leave behind. I’ve always thought to myself, how they say, you know, MJ and Kobe and those guys…I just want to kind of show people that like, you can be great no matter where you’re from. No matter how old you are, you could do what you got to do, as long as you put your mind to it. And you’d be ODD.”

עד כאן זה רק תחילת המאמר. מי שמעוניין לקרוא את כולו, אז הנה הלינק שוב פעם (Scoot Henderson is on a Mission to Become the Best NBA Point Guard Ever | SLAM (slamonline.com))

 

2.פורטלנד: "מיאמי לא נותנת מספיק עבור דמיאן לילארד"

מיאמי מציעה – בין השאר – את טיילר הירו עם חוזה ה-120 מיליון שלו. פורטלנד לא מתלהבת.

הנה הטוויטר

The Trail Blazers are “not impressed” with the Heat’s trade offer for Damian Lillard, which could lead to a deal elsewhere now, per @wojespn: – While Damian Lillard prefers Miami, Portland needs “maximum value” in any trade. – Miami needs at minimum a third team to take on… Show more

3. אסון: דוריס בורק היא המועמדת מס' 1 להחליף את ג'ף ואן-גנדי כאנליסט(ית) הכדורסל של ESPN

היא נראית בתמונה הרבה יותר טוב מאשר במציאות

ב-ESPN פיטורי ג'ף ואן-כנדי עוררו גל מחאה גדול. אחרי השוק הראשון החלו דיבורים על מי שימלא את מקומו. רוב התגובות מבקשות את דוריס בורק כמחליפתו. לי זה יהיה אסון: אני פשוט לא מסתדר אתה כאנליסטית. היא פשוט לא טובה מספיק. לא מחדשת דבר ופוחדת להושיט את צווארה קדימה. היא חוזרת שוב ושוב ואומרת דברים ידועים. לדעתי היא תבריח הרבה מאזינים, אם לא את רובם.

הדיבורים עתה הם דוריס בורק יחד עם מייק ברין ומרק ג'קסון נגד מייק ברין ומרק ג/קסון לבדם, או הבאת ג'יי ג'יי רדיק.

4. לברון ג'יימס ואנטוני דייויס מגיבים לידיעה שיוסטון החתימה את דילון ברוקס על 80 מיליון לארבע שנים

5. טיילר הירו כבר לא מאמין שהוא יוטרד עבור לילארד, כשהוא חושב שהוא יהיה שחקן הנטס

6. לונזו נראה בסדר הקיץ למרות האפשרות שעם ה-NBA הוא גמר

7. אוסטין ריבס פרסם את הסרטון הזה באינסטגראם לרגל הארכת חוזהו בלייקרס

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @austinreaves12

8. הסיקסרס יכולים לדוג את דמיאן לילארד אם יסכימו להטריד את מקסי (ואולי לזרוק למשוואה גם את טוביאס) עבורו

NBA Rumors: 76ers could work Damian Lillard trade by offering 1 player (fansided.com)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
117 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trusttheprocess
trusttheprocess
05/07/2023 1:54:17

אני אכתוב את זה גם פה: אני לא באמת מבין מה קורה עם הארדן, בתקשורת אומרים שהוא כועס על פילי,כועס על הבעלים והפרונט אופיס,לא רוצה לשחק שם ומעדיף לשבת בבית.
מצד שני אתמול בוויט פארטי השנתי של מייקל רובין(מחזיק מניות לשעבר בקבוצה) בהאמפטונס , הוא הראה משוחח ארוכות עם הבעלים הראשי ג'וש ומבלה ורוקד יחד עם אמביד,טוביאס,מקסי ועוד ואז יוצא פתאום מאמר שפילי רוצים להשאיר את הארדן ויש סיכוי טוב שזה יקרה

המסיבה נערכה בבית של 50 מליון דולר והנה רשימה חלקית של המשתתפים : Jay Z, Beyoncé, , Kim Kardashian, Kendall Jenner, J-Lo, Ben Affleck, Leonardo Di Caprio, Tom Brady and Kylian Mbappé

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2023 3:22:52

פילי תעשה מצויין אם תיפטר מהגופה של הזקן, הוא גמור בקושי זז על המגרש, יכול לתת פה ושם משחק גדול כמו מול בוסטון שהקליעה נכנסת באחרים הוא חושך.
.
למיאמי אין נכסים בשביל טרייד על לילארד, פורטלנד תעשה טוב אם תמכור אותו, היא עשתה טעות ענקית עם גרין והחוזה ההזוי אבל יש להם בסיס טוב.
.
אנדרסון יהיה כוכב לדעתי האופי היכולת יש לילד הכל, כל שחקן שנכנס לליגה היה חותם על קריירה כמו של ראס (400 מליון …ו MVP), אם זאת אנדרסון שחקן חכם פי כמה מהחמור המקפץ.

FAN
FAN
05/07/2023 3:57:11

תודה רבה מנחם.
.
לא ידעתי שואן גנדי פוטר רק הבנתי שיש מלא בלגן שם.. חבל דווקא היו אחלה צוות..מה קרה כולם התחפרנו שם?!
דווקא רדיק בזמן קצר מאוד עשה עבודה יפה בשידורים שלו.. הוא אוהב להכניס פוליטיקה בפאנלים אבל בשידורים עצמם דווקא הוא לא רע
.
מה עוזר קבוצה שלישית למיאמי ולילארד?

Smiley
05/07/2023 4:02:50
Reply to  FAN

לקחת את הירו ולהעביר בחירות לבלייזרס

golan
golan
05/07/2023 4:07:59

תודה על המעורב.
מעניין כמה טריידים דרך קבוצה שלישית מציעים כדי להעביר את לילארד למיאמי, דיים ומיאמי רוצים אבל הנכסים של מיאמי לא עוזרים לפורטלנד.

Smiley
05/07/2023 4:10:55
Reply to  golan

בגלל זה מנסים לערב קבוצה שלישית (ואולי רביעית). שיחקו את הירו והתחושה שלו בתמורה לבחירות

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2023 9:08:05
Reply to  Smiley

השאלה כמה בחירות יקבלו עליו אם בכלל, בכללי אני לא הייתי נכנס לטרייד עם מיאמי המערכת שלהם גורמת לשחקנים להראות נפלאים, ברגע שהם יוצאים מהחממה הסופר מיוחדת שיש שם הם נעלמים.

Smiley
05/07/2023 9:50:15

רק שיש הבדל בין כל האלו שלא נבחרו בדראפט מול הירו שהיה מבטיח עוד בקנטקי

Florida man
Florida man
05/07/2023 4:47:53

פורטלנד משחקים קשים להשגה במשא ומתן עם מיאמי וזה בסדר גמור. הירו אכן לא מתאים להם כי הם משופעים בגארדים צעירים לכן יחפשו קבוצה 3 שתהיה שותפה בטרייד. לפי מה שראינו כמו עם דוראנט/ הארדן ושחקנים מסוגם גם לילארד יקבל את מה שהוא רוצה כי אף קבוצה לא תרצה לקבל חוזה ענק עם שחקן כעוס ולא מרוצה.
ואן גנדי חפרן אבל הוא אחלא והוידף המון צבע לשידורים. דווקא ג'קסון זה חתיכת גלולת שינה שלא ברור מה עשה שם.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 5:16:47

כולי תקווה שהנדרסון לא יהיה שיקוץ 🙏

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 5:17:30

אמן שהארדן ייתקע לפילי בגרון

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 6:39:39

שאמפני וברלו נתנו בראש הלילה:
https://youtu.be/pgZr8k85X6o
הבעיה? לא יראו דקה מושתנת אצל פופ.
ממש מבאס שהוא מושך ככה את הקריירה ומונע הזרמת דם חדש על הקווים.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 6:42:29

אם אנחנו לא מביאים רכז מאמין שימשיך הניסוי עם ברנהאם בעמדה.
חבל שלא אספו את מילס לסיום הקריירה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

להתחיל את הדיווח על דוריס בורק במילה אסון זה כנראה הדבר הכי מצחיק, מוגזם, ומדויק להפליא, בעת ובעונה אחת, שקראתי בחיים שלי, או לפחות טופ-5
:-))))))
לא יודע מה להגיד על ההנדרסון הזה. רוב אלה שמדברים הרבה, ולא קוראים להם קובי, מצליחים פחות ממה שדיברו, אז הסיכויים נגדו, אבל סבבה, נפרגן לו ונקווה שיצליח.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

מומי החציל
05/07/2023 7:40:05

תגיד מאנו
היית יושב עם דוריס בג׳קוזי ומדבר איתה על האחוז האפקטיבי של ג׳ינובלי?

דוקטור רזי הופמן
05/07/2023 8:33:52

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סוף סוף קצת עניין

מומי החציל
05/07/2023 7:38:40

אוי ואבוי
מומי בתחילה הבין שדוריס בורקס אשתו של ניסים בורקס הולכת להיות האנליסטית של ESPN
דוריס בורק זאת אבי נמני בזכר, הייתה פה ושם דוחפת מיקרופון לפרצוף של שחקנים אחרי משחק ומקווה שיזמינו אותה למקלחת שאחרי המשחק
איזה קידום לעמדת השידור הבכירה
היום הכל PC PC PC, יעני איזון נשי
לא עלינו הגיעה לתחנת מונית נהגת, יש אפילו נהגות אוטובוס ולא עלינו נהגות משאית
לאן הגענו? יש אפילו את שקמה ברסלב מחסידי ברסלב שחזרה בשאלה ומנהיגת מחאה
וואלק אם כבר סוגרים כביש למה לא לשרוף איזה חזייה שנוכל לשטוף העייינים עד שמפנים את התנועה

דוקטור רזי הופמן
05/07/2023 8:35:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה צריך לבוא יותר בעונה בשביל לדחוף קצת מלפפונים או נאמר חצילים לצנוניות…

Avri
Avri
05/07/2023 10:57:58

מומי, ההערה על שיקמה ברסלר די מפגרת. הפכת בשביל בדיחה די חלשה דוקטור ממכון וייצמן ומנהיגה חברתית לזוג ציצים. שיקמה אגב לוקחת כאן כל אחד מהמגיבים באחד על אחד (שיחקה בנבחרת הנוער).

etayef
etayef
05/07/2023 16:15:07
Reply to  Avri

האמת שהוא לא עשה את זה.
קצת הומור לא מזיק

captain beefheart
captain beefheart
05/07/2023 8:09:13

דוריס בורק תהיה אסון רייטינג. לא נכנס אפילו לתוכן – תבנית הקול והדיקציה שלה פשוט לא נעימים

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 9:48:44

אני למדתי להסתדר איתה ולפעמים אפילו להעריך אבל האובדן של ון-גנדי עצום. הוא היה קול ייחודי בים ה-PC וגם מעניין ומצחיק ועכשיו נישאר רק עם הבולשיט והלקקת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אי אפשר לשמוע אותה

עגל
05/07/2023 16:21:44

אני די אוהב את היבשושיות שלה. . .
בלי קשר לון גנדי (גם אותו אני אוהב)

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/07/2023 8:16:49

לראות את הסלוגן של סקוט, ולהשוות לעומק של וומבניאמה שהפגין בפודקאסט עם ג'יי ג'יי רדיק…

Guy d
Guy d
05/07/2023 13:48:16

בול, אם זה באמת מה שהנדרסון רוצה אני מרחם עליו. כבר מגיל כזה להקדיש את החיים למרדף שווא אחרי הכי זה מתכון לסבל לדעתי

yaniv
yaniv
05/07/2023 8:56:27

תודה מנחם.
אני כל כך שמח שריבס נשאר אצלנו והלייקרס לא עשו שטות איתו.אני מאוד מקווה שימשיך את היכולת שהפגין בסוף העונה ובפליאוף והוא בהחלט יכול להיות השחקן השלישי בחשיבותו באופן קבוע.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 9:47:31
Reply to  yaniv

הוא השחקן השני ולפעמים הראשון.
לברון מתפקד רק כ-catfish לשופטים.

Avri
Avri
05/07/2023 10:59:27
Reply to  yaniv

אם הוא באמת הכין ופרסם את הסרטון הזה על עצמו אז הוא די דוש.

עידו גילרי
05/07/2023 11:19:12
Reply to  Avri

כן ברור, הוא ישב מול המחשב יומיים ולא זז עד שהיה מוכן ..זה לא שיש לו סוכן בשביל דברים כאלה.
כמובן שהוא דוש כי הוא בלייקרס…אם הוא היה מוציא את הסרטון בסלטיקס זה כבר סיפור אחר.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
05/07/2023 13:43:52

"הוא דוש כי הוא בלייקרס" — טאוטולוגיה נצחית (משנת 92)

Avri
Avri
05/07/2023 17:14:29

קודם כל, זה לא משנה מי בפועל הכין את הסרטון. מי שמעלה סרטון הערצה עצמית שכזה הוא דוש, בין אם הוא משחק בלייקרס ובין אם לא. אתה אומר את זה כאילו אני מעריץ במיוחד את שחקני הסלטיקס – פול פירס הוא האמא של הדושים, את גארנט אני די לא סובל ואת רונדו לדעתי גם אמא שלו לא סובלת.

NFS
NFS
05/07/2023 20:07:30
Reply to  Avri

אני מסכים פה עם Avri. זה לגמרי דוש להוציא סרטון הערכה לביצועים שלך, גם אם מי שהכין אותו זה השכן של המכונאי של שוטף הכלים שגר ליד הגרושה של סבא רבא שלך.

yaniv
yaniv
05/07/2023 12:36:30
Reply to  Avri

לא הבנתי מה הקשר למי שהכין את הסרטון ולא הבנתי למה איכפת לי אם הוא דוש או לא דוש.כל מה שאיכפת לי זה שימשיך ביכולת של סוף העונה שעברה גם בעונה הבאה בשביל שיהיה לנו סיכוי להתמודד.
ובלי קשר אם היית רואה קצת משחקים של הלייקרסהיית רואה שהבןאדם הזה הוא אחרון שהוא דוש,תמיד נותן 100 אחוז,לא מתלונן על שום דבר,לא מתבכיין ומשחק כדורסל כמו שצריך,אה וגם מתראיין סבבה לגמיר

etayef
etayef
05/07/2023 16:18:48
Reply to  yaniv

דוש או לא דוש זה הקריטריון מספר אחת אצל שחקן. אחר כך שיקוץ או לא.

Avri
Avri
05/07/2023 17:17:23
Reply to  yaniv

קודם כל, "למה איכפת לי אם הוא דוש או לא דוש." – אתה צודק ב100%. בהחלט לא צריך צריך להיות לך אכפת, הבנאדם משחק בשביל כסף ועושה את העבודה.
דבר שני, אני הבעתי את דעתי שמי שמפרסם סרטון הערצה עצמית הוא דושבג רציני. מה אכפת לי אם אכפת לך אם זה חשוב או לא.

yaniv
yaniv
05/07/2023 18:24:15
Reply to  Avri

כי הגבת לי. אני לא דיברתי על הסרטון ואתה החלטת להגיב את זה בתגובה למה שאני אמרתי. זה הכל

Avri
Avri
05/07/2023 18:59:16
Reply to  yaniv

fair enough

Avri
Avri
05/07/2023 19:00:05
Reply to  yaniv

אני במצב רוח לוחמני היום, אל תיקח אותי יותר מידי ברצינות.

yaniv
yaniv
05/07/2023 21:03:26
Reply to  yaniv

הכל טוב.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 10:16:05

הצעת הגשה:
לילארד להיט, ניקס קבוצה שלישית שמקבלת את הירו.
comment image
היט נותנים את רובינסון (לפורטלנד) והירו (לניקס) ומקבלים את דיים.
ניקס נותנים לפורלטנד את פורנייה, שתי בחירות סיבוב ראשון 24 ואחת שני, ומקבלים את הירו.
פורטלנד מקבלים על דיים את דאנקן רובינסון, פורנייה (לעיסקה עתידית), עוד שחקן להשלמת שכר ובחירות.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2023 10:57:45

אם הייתי הGM של פורטלנד, הייתי מנתק את הקו חברי ושואל אותך אם להביא את הווזלין מהבית או שהוא מגיע ביחד עם פורנייה.
7 בחירות ראשונות זה המינימום על לילארד עדיין סופר כוכב בליגה, עם 3 שנים בחוזה.

NBA בדם
05/07/2023 11:07:44

מסכים.
שחקן טופ 10 כמוהו והוא לא מראה סימני ירידה משמעותיים כמו הזקן.
או המון בחירות או כוכב צעיר ומעט בחירות.
אם אני פילי, אני מטריד את מקסי עבורו.
גם ככה יש לאמביד שלוש ארבע שנים בלחץ להיות בטופ, זה בדיוק השנים שלילארד מסוגל להיות קרוב לשיאו.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 11:12:21
Reply to  NBA בדם

פילי יעשו טעות אם ייתנו כוכב צעיר ומבטיח כמו מקסי תמורתו.
הם צריכים להעיף את הארדן ולבנות על מקסי.
גם פורטלנד, מצידם, למה שיקבלו את מקסי שיושב על מקום הצעירים שלהם כמו הירו?
ד"א יש לך 100 שחקנים בטופ 10

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 11:13:45

מ-7 בחירות אתה יכול לשכוח, מה הוא נראה לך, גובר?!

דוקטור רזי הופמן
05/07/2023 18:39:04

הוא גובר על רודי גובר…

NBA בדם
05/07/2023 12:42:10

אני לא מחזיק ממקסי יתר על המידה.
גארד קטן שמתקשה לייצר לעצמו (ביחס לכוכב כמובן).
לגבי הטופ 10:
לברון,דיוויס,דוראנט,בוקר,יאניס,לוקה,
אמביד,יוקיץ,טייטום,לילארד,קרי,יאנג
בסך הכל 12 שחקני עילית.
לא 100 ידידי

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:13:28
Reply to  NBA בדם

עילית הערק

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 11:09:47

הם לא יקבלו כלום ויישארו עם כוכב ממורמר.
עדיף להם כמה בחירות מכלום.
בכל מקרה אפשר לבדוק להוסיף בחירות או מהניקס או מההיט.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 11:13:10

פורנייה מגיע עם הווזלין מתנת "הקצב".

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2023 11:22:41

אשך חברי רשמתי לך את החבילה למטה, זה המינימום.

2 בחירות סיבוב ראשון ופורמייקה (השגיאת כתיב בכוונה) מה נראה לך אנחנו וושינגטון שמחלקים שחקנים בחינם. אם על הגמלוני הצרפתי קיבלו 7 בחירות דראפט זה המינמום שאני מוכן בכלל לשמוע על לילארד

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2023 11:19:34

באופן היפותטי המחשבה של הgm של פורטלנד למרות שאי אפשר לדעת למה הדפוק הזה יסכים אחרי החוזה ההזוי לגרין.
.
יש לנו שני צעירים תותחים בעמדת הגארד שאנחנו רוצים שיקבלו כדור ודקות אז אנחנו לא מעוניינים בגארדים, כדי שטרייד אם מיאמי יתבצע הם צריכים להחליף את הבחירה של 25 ו26 עם אוקלוהמה (מיאמי חייבת לפרסטי השועל בחירה)+ מיאמי צריכה להטריד את טיילר הירו ולהביא לנו את מה שקיבלו עליו כשהמטרה זה בחירות .

החבילה אז תהיה : מיאמי מקבלת לילארד
פורטלנד מקבלת: 3 בחירות סיבוב ראשון מיאמי ,3 החלפת בחירות)+ החבילה שקיבלו על טיילר הירו.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2023 11:30:33

יש שמועות גם על ברוקלין אני בספק אם נכונות לדעתי זה מיאמי מפרסמת רק בשביל לעלות ערך, מה יש להם לעשות עם לילארד.

John
05/07/2023 11:38:37

סקוט נכנס למכונה המשומנת. אבל הוא בחור רציני מאוד, גם במשטר האימונים וגם על המגרש. הוא שומר על תזונה ואימונים בצורה כמעט דתית. זה אצלם במשפחה (להורים יש בעלות על מתקן אימונים). אפשר להשוות אותו לווסטברוק אבל ההבדל ביניהם הוא שווסטברוק על המגרש הוא בעל הילוך אחד בלבד וזה הילוך שישי, וסקוט הסכיל בגיל מוקדם לעבוד על שליטה קצב המשחק. זה עוד לא 100% כי זה לוקח שנים, אבל הוא ממש עבד באופן מודע בחלק השני של העונה על התקפות עומדות ולא ניסה לרוץ בכול מחיר. הקליעה מבחוץ תכריע עבורו האם הוא ALL NBA ברור או פוינט גארד פותח מצויין ואתלטי. אם יביא אותה לפחות ל-35-36% ההגנות כבר יאלצו לכבד את הזריקה והכול ייפתח.
.
פורטלנד – מיאמי straight up כבר לא יקרה. השחקן היחיד שפורטלנד רוצה, אדביו, לא פנוי עבורה. זה רק עניין של הקבוצה השלישית. מיאמי מוכנה לפרוק כמעט כל שחקן אחר. בסוף היא יודעת לבנות שחקנים חדשים שיהיו רול פליירס. הבלייזרס ישמחו לסנטר נייד טוב שיעזור הגנתית או לווינג טוב שמוכן לתת תוצרת מיידית.
.
דוריס ברק היא לא אסון במובן האישיותי. שמעתי אותה בפודקאסטים. היא לגמרי מבינה כדורסל ברמה מצויינת. היא פשוט הייתה בקווים שנים ורק כאשר היא קיבלה את הבמה היא עשתה אי-אס-פי-אנ-יזציה והפכה לבלטה שטחית עם טייקים מהגהינום. זו לא החלטה של רייטינג זה בטוח. ג'יי ג'יי רדיק וריצ'ארד ג'פרסון מייצרים הרבה יותר תנועה עבור הרשת. או שהם לא הסכימו, או שהיו יקרים מדי, או שזה לא הראה מספיק גיוון. אבל דוריס ליד הדביל ג'קסון זה מתקון לניצוצות. ג'קסון הכומר השמרן שכול הזמן מתרפק על העבר וחושב שכל שריקה היא נכונה לא משנה מה ושפעם שיחקו כדורסל עילאי לעומת היום, ימצא יריבה שהיא הרבה יותר מתריסה. נראה לי שהם בונים על הניצוצות והקונפליקט הזה.
.
לונזו סיים את העונה. הוא אולי יכול ללכת ולעמוד על הרגל, אך לא יוכל לשחק כדורסל בעתיד הקרוב. הוא עבר ניתוח 3 ניתוחים בברך שלו, שרק האחרון נראה תקין אבל דורש שיקום ארוך הרבה יותר. מדברים על חזרה שנה הבאה, אך כמו שראינו עם קליי השנה הראשונה לא יציבה.
.
הסיקסרס כרגע בונים הרים וגבהות עם מקסי בגלל הגיל. אבל קשה לי להאמין שהם היו אומרים לא, אם הצעה אמיתית הייתה על השולחן. אני מניח שהם יודעים שדיים לא ירצה לשחק שם וזה לא יגרום להם לקבל אותו במיטבו. מקסי ככל הנראה לעולם לא יתקרב לרמה של דיים אבל הוא אוהב את העיר ואת הקבוצה ורוצה תפקיד גדול יותר. השאלה הגדולה היא איך אמביד יגיב. אם מורי ישחק הארד-בול כמו עם סימונס ויגיד להארדן להתלבש ולשחק עד שימצאו עבורו טרייד, לדעתי יש סיכוי שזה יראה אחרת ממה שהיה ביוסטון בגלל היחיסים ביניהם.

Dor
Dor
05/07/2023 12:06:37
Reply to  John

סקוט הוא עוד ילד שלא קרע זוג נעליים. שיעבור עשור בטופ של הליגה ואז נדבר. פילי לא צריכים ללכת על דיים אלא להטריד את הארדן (אם הוא באמת לא רוצה להישאר) בלי לחץ רק תמורת כמה חתיכות נחמדות לפאזל + בחירות. למורי יש נטיה לשבור הכל ולהרכיב מחדש ללא צורך ולא תמיד הפריש-מיש הזה מסתדר. העיקר שלא יטריד לנו את מקסי

John
05/07/2023 13:21:23
Reply to  Dor

סקוט – ברור… יש לו כמה שנים לפני שהוא יידע בדיוק מה הוא עושה. פוינט גארד, גם אלה ששמים מספרים, זקוקים לכמה שנים לפני שהם הופכים למשמעותיים בליגה.
לגבי הארדן – חשוב לזכור כמה אמביד חשוב בהחלטה הזו. יש החלטות הזויות כביכול שקבוצות מקבלות רק כי הסופרסטאר לחץ. אם אמביד ידרוש את דיים ודיים יזרום איתו הסיקסרס תחליף כל שחקן אפשרי עבורו. אם אמביד יאמר שהוא לא רוצה לחכות למקסי שיגיע לשיאו וחייב כוכב מוכח, הנהלת פילי לא יכולה לשחק ולבנות בנחת. החלון של אמביד כסופרסטאר שניתן לרכוב על גבו, קצר ממה שחושבים בגלל הבריאות.

Dor
Dor
05/07/2023 15:23:07
Reply to  John

מדויק ג'ון. מקסי לא ברמה של הארדן ודיים ולא יהיה שם, אבל יש לו אופי וכישרון. בשביל דיים (שיותר מתאים לנרס מהארדן) פילי תצטרך למשכן הרבה וקו אחורי של דיים ומקסי זה אוויר בהגנה

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:18:57
Reply to  Dor

יותר טוב משניהם. הארדן זה בכלל גרוטאה שתקועה ברוורס.
דמיאן קופץ ראש מטיח שלשות ומייבש את הפוטנציאל של השחקנים סביבו.
אם אתה נותן עכשיו שתי קבוצות זהות, אחת מוביל דיים ואחת מקסי, מקסי מנצח בגדול.
הבעיה שלו הייתה שהביאו לו את הארדן על הראש.

Dor
Dor
05/07/2023 19:30:32

ברור שלא ראית את פילי והבלייזרס הרבה השנה ואני מנחש שלא ראית את הארדן ומקסי בפלייאוף ושאתה רק מדבר כרגיל מפוזיציה. אני אוהב מאוד את מקסי בעיקר את האופי שלו אבל גם הארדן וגם דיים הרבה יותר טובים ממנו עם הכדור

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 20:27:53

חחח הצחקת אותי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

הארדן סתם פח שפעם ב10 משחקים יוצא לו שלשות ואז נראה טוב אבל הוא בקושי זז ומאט את המשחק.
אני במקום פילי בועט אותו וגם את אמביד שיפצע בסיב השני 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

תן למקסי זמן כדור כמו הארדן ויעשה פי 100 הוא יותר טוב ופילי מפחדים לקדם אותו לפרונט.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 20:28:23

אמת. גם מלילארד

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:16:34
Reply to  John

מקסי יותר טוב מדיים כבר היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה לא הייתי נוגע בדיים נרד שאולה הוא בסוף יקפוץ על אמביד. דמיאן יכול להיות מצויין למיאמי עם הגנה סביבו כי באמת אין להם סקורר ברמה הזאת וזורק ראש עילאי

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:21:27
Reply to  John

כמו שכתבתי מהרגע הראשון שראיתי את הנדרסון, יש לו מיינד סט שהכי מזכיר את קובי מכל השחקנים שעברו בליגה מאז.
לכן ניתן להניח באופן ודאי שיצליח בגדול ויגיע רחוק. הוא הוא ניחן באמביציה מטורפת ועובד קשה בשביל זה.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
05/07/2023 11:47:42

מופתע מאד ממה שאני קורא פה מאנשים. אני מת על דוריס. הדברים שהיא אומרת, ואיך שהיא אומרת אותם.
אשמח לשמוע יותר ממנה וכמה שיותר. הלוואי שזה לא היה על חשבון ואן גנדי שגם הוא מעולה..
אם חייבים, אפשר להיפטר ממארק ג׳קסון 🙂

NBA בדם
05/07/2023 12:18:33

כנ"ל.
דוריס אחלה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הייתי מביא את לארסה פיפן או לאלה אנטוני.נשים קדושות עם הבנה סופר סופר בכדורסל.
את מרק גקסון הייתי זורק ממזמן, בא לי לפהק איך שאני רואה אותו.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:22:39

אבל אז צריך מסך מפוצל, אחד על המשחק ואחד עליהן

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כבר שבועיים לפני הדראפט.אמרתי ששרלוט נופלת בפח והולכת לשים את הבחירה שלה על מילר.
מה שהם יצטערו בשנה הבאה זה כלום לעומת מה שהולך להיות בשנים הקרובות.
הייתי שולח את למלו בול שהוא בכלל פציע ועם חוזה בומבה.מקבל לפני הדראפט שזה זמן שוק מצויין שחקנים די טובים אולי כמה בחירות דראפט.והכי חשוב נותן את המפתחות להנדרסון.
שלחתי מייל להורנטס לא חושב שמישהו עד היום בכלל קרא אותו.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:23:40

צודק לחלוטין. גם אמרתי לפני הדראפט שהם יבחרו במילר כי לא ירצו מישהו שיתחרה בלמלו.
שמו את כל יהבם על שחקן מוגבל ומאוד פציע.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2023 17:18:22

אנחנו מסכימים !!!

אור
אור
05/07/2023 13:49:19

זה די ברור שמארק ג'קסון יותר זול או לקח paycut לעומת ואן גאנדי.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:24:32
Reply to  אור

מנחש שלא. ניחוש: חפש את ההבדל בפיגמנטים.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:25:36

וב-PC
אוהבים שם יסמנים מלקקי תחת
רדיק לבן PC מושלם שנהנה להצליף בעצמו על חוסר הפיגמנטים אז הוא מועמד טוב בשביל חסר פיגמנטים

ירון, החלום
ירון, החלום
05/07/2023 15:51:42

בס"ד
תודה מנחם.
מקוה שסקוט הנדרסון ימלא את הציפיות ממנו.

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 16:26:05

לא נראה לי שאפשר לפספס איתו

עידן
עידן
05/07/2023 17:04:49

ESPN Sources: The Orlando Magic are promoting Anthony Parker to GM, replacing longtime league executive John Hammond who’s decided to transition into a senior advisory role.

אנתוני פארקר מונה ל gm של אורלנדו.נדמה לי התפקיד הקודם שלו היה gm של הקבוצה שלהם ב G ליג.

Avri
Avri
05/07/2023 17:19:45
Reply to  עידן

ובאותה נשימה ואותה קבוצה – המג'יק חותכים את בול בול. לא מבין לגמרי למה, דווקא היה סביר.

אור
אור
05/07/2023 17:37:24
Reply to  Avri

מנסים לקרוץ לקהל היהודי

Avri
Avri
05/07/2023 17:39:57
Reply to  אור

מחתימים את פארקר, חותכים את הבולבול, לגמרי קורצים לקהל היהודי :-). כל עוד אף אחד שם לא ישאל את הסבא של הואגנרים מה הוא עשה בשנות ה40 המוקדמות זה יכול לעבוד.

עידו גילרי
05/07/2023 17:41:40
Reply to  Avri

רצחת…

עידן
עידן
05/07/2023 18:24:56

Lol

yaniv
yaniv
05/07/2023 18:26:22
Reply to  Avri

🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

🤣🤣🤣🤣

Dor
Dor
05/07/2023 19:32:37
Reply to  Avri

🤣

NFS
NFS
05/07/2023 20:12:39
Reply to  Avri

חחחח.. נהדר

עידן
עידן
05/07/2023 17:24:05
Reply to  עידן

היה עוזר ה gm של אורלנדו אחרי התפקיד כ gm ב g leauge

אור
אור
05/07/2023 17:35:58
Reply to  עידן

איזה אנתוני, אנתוני שלנו?

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2023 17:20:07

חושב שאפשר לסכם את דיים והארדן באותו משפט: אלו שרוצים לא יכולי ואלו שיכולים לא מעונינים

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2023 17:26:35

לו אני מיאמי אני ממתין לראות את סימונס באליפות העולם. מי יודע אולי יוולד מחדש. אם כן, מסכים לקחת אותו ואת דיים תמורת שחרור של אדביו. השאלה היא במקרה שסימונס יולד מחדש איזו מוטיוציה תהיה לברוקלין לשחרר אותו.
.
בקיצור, כולם נדפקו אבל יש להם הרבה כסף ליעזור להם להטביע את יגונן.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2023 17:38:26

לילארד >>> אדאביו. סימונס ואליפות העולם מזכיר את הסיפורים שאם לסבתא היו גלגלים, הילד לא קשור לכדורסל

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 18:04:41

מה ?!

ברוך רובין
ברוך רובין
05/07/2023 18:21:28

אדאביו לא על הפרק מבחינת מיאמי אבל עם יד על הלב הוא די מוגבל התקפית, הוא נלחם אבל לילארד הוא לא.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2023 18:30:39

נורקיץ ולילארד תמורת באם ולאורי. לילארד-הירו-גימי-נורקיץ זה שלד יותר טוב מזה שיש למיאמי של הירו-גימי-באם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 סימונס יבריז בסוף מאליפות העולם

רן הנרגן
רן הנרגן
05/07/2023 18:51:16

בחלט יש מצב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מאד אופתע אם הוא ישחק כי הוא יחשף יותר מהwwe בטח יחגוג על לבנון איראן קונגו וכאלה ואז מול נבחרת נורמלית יעשה 2 נק 😁

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 20:30:40

אין סיכוי שישחק הוא ייצא מושפל וכבר עכשיו הוא מושפל עד עפר.
אלא אם הוא מזוכיסט שנהנה לקבל בראש כמו התותח

חגי "התותח" ניסני
05/07/2023 21:25:48

אני יודע שזו הדרך המעוותת שלך לומר לי עד כמה אתה מתגעגע אלי. זה בסדר. אני מקבל אותך איך שאתה. עם כל העיוותים.

NBA בדם
05/07/2023 19:00:50

הייתה לו עונה מתישה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣

אשך טמיר המקורי
05/07/2023 20:30:58
Reply to  NBA בדם

🤣

Berch
05/07/2023 19:21:44

תענוג של מעורב
אם ליילארד ירצה למיאמי הוא יגיע למיאמי.
דונט וורי
🤣

עידן
עידן
05/07/2023 19:37:03

מאטיס טייבול בדאלאס

NFS
NFS
05/07/2023 20:15:30

נהדר מנחם.
סקוט אצלי בסימן שאלה אחרי הבלינג-בלינג בשיניים והריקוד הג'ה-מוראנטי בערב הדראפט. כמובן שאין בהכרח קשר ויתכן ויהפוך להיות עם אופי של שיין באטייה, אבל עוד חזון למועד.
דוריס ברק – באסה, נו מגוסטה. יכלו כבר לשכור את יובי בראון שהוא גם פרשן מעולה וגם יבקש קצת דלק לאוטו וסנדביץ עם נקניק.