חם מהתנור: הארכת סופרמקס לאנת'וני אדוארדס וחדשות פרי אייג'נסי אחרות

המינסוטה טימברוולבס חתמו עם כוכב הקבוצה אנת'וני אדוארדס על הארכת סופרמקס שיכול להכניס לכיסו של הגארד האקספולסיבי עד 260 מיליון דולר לאורך חמש שנים (30% מתקרת השכר). ההארכה תיכנס לתוקף החל מעונת 2024/25 ועל מנת להגיע למלוא הסכום אדווארדס יצטרך להיבחר לאחת מחמישיות העונה של הליגה בשנה הבאה. במקרה ולא יעמוד במטרה גובה החוזה יהיה 207 מיליון דולר לחמש עונות (25% מהתקרה).

*

שחקן נוסף שהאריך חוזה הוא ג'ורדן קלארקסון שהגיע לסיכום עם היוטה ג'אז על הגדלת שכרו בעונה הקרובה והארכת החוזה בעוד שנתיים על סך 55 מיליון דולר. המהלך היה צפוי לאחר שקלארקסון בחר לממש את האופציה על השנה האחרונה בחוזהו וזה התאפשר על בסיס המקום שיש ליוטה מתחת לתקרה.

*

בפיניקס סאנס סיכמו עם אריק גורדון על חוזה מינימום לשנתיים (כשסביר שהעונה השניה היא אופציית שחקן). לגורדון היו הצעות גבוהות יותר אבל הגארד הותיק בחר להצטרף לפרויקט הגלקטיקוס השאפתני במדבר.

*

לוני ווקר ששיחק בעונה האחרונה בלייקרס חתם על חוזה לעונה אחת בברוקלין נטס.

*

מיילס ברידג'ס שפספס את כל העונה שעברה בגלל אלימות כלפי בת זוגו חתם על הקוואליפיינג אופר של ההורנטס בגובה 7.9 מיליון דולר וישחק עבור הקבוצה בעונה הקרובה אחריה יהפוך לשחקן חופשי. לבריד'גס עוד נותרו 10 משחקי השהייה לרצות מתוך ה-30 שהליגה גזרה עליו.

*

המילווקי באקס ממשיכים למלא את הסגל ומאחדים מחדש את האחים לבית לופז כאשר אחרי החדימה של ברוק עכשיו גם רובין לופז סגר בקבוצה כנראה על חוזה מינימום. בנוסף הבאקס מצרפים את מאליק ביזלי על חוזה מינמום לשנה.

*

קודי זלר, בשנה שעברה במיאמי היט, חתם לעונה אחת בשווי 3.1 מיליון דולר בניו אורלינס פליקנס.

*

מייסון פלאמלי ממשיך בקליפרס לעוד עונה עבור 5 מיליון דולר.

*

הגארד הותיק, קורי ג'וזף, סיכם על חוזה מינימום לשנה אחת בגולדן סטייט ווריורס.

*

עוד גארד ותיק שבדרך לקבוצה חדשה הוא פאטי מילס שעבר בעסקה סיבובית מהנטס ליוסטון שמצידם העבירו אותו הלאה לאוקלהומה סיטי ת'אנדר.

*

ג'סטין הולידיי חתם על חוזה לשנה במדי האלופה הדנבר נאגטס.

*

טורי קרייג ששיחק בעונה האחרונה בפיניקס סאנס חתם על חוזה לשנתיים עם השיקגו בולס כשהשנה השנייה היא אופציית שחקן.

*

השיקגו בולס הגישו לליגה בקשת חריגת פציעה שתאפשר להם להחתים שחקן נוסף על חשבונו של לונזו בול הצפוי להחמיץ את כל העונה הקרובה עקב התמשכות הפציעות בברכו.

*

הפילדלפיה סבנטי סיקסרס מבטיחים את מלוא שכרו של דאנתוני מלטון לעונה הבאה בסך 8 מיליון דולר (עד עתה רק 1.5 מיליון היו מובטחים)

*

הסלטיקס החתימו את דלאנו בנטון לחוזה מינימום דו שנתי עם אופצית קבוצה על השנה השניה.

*

ולחדשה עם זוית ישראלית מעניינת. לירון פנאן שכבר כחמש שנים מועסקת על ידי הקליבלנד קאבלירס קודמה למשרת הג'נרל מנג'ר של קבוצת ליגת הפיתוח של הקאבס – הקנטון צ'ארג. שיהיה בהצלחה.

Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
03/07/2023 23:00:57

סוף סוף חוזה מקס לשחקן מקס. בדרך להפוך לשחקן עילית שעוד ישתפר ויהיה טופ 5 בעוד שנתיים שלוש.

Dor
Dor
03/07/2023 23:57:32
Reply to  NBA בדם

ועדיין, הזוי ש 30% מתקרת השכר הולכת לשחקן אחד שמגרד את הטופ 10

NBA בדם
04/07/2023 0:03:25
Reply to  Dor

שחקן שיכול לקחת קבוצה שלמה על הגב שווה את זה והוא בהחלט נראה בדרך לשם.
כל הכוכבים הגדולים ראויים ומקבלים חוזה כזה (במידה וייבחר לחמישיית העונה השנה).
הוא לבטח ראוי יותר מלמלו ובסבוניס שלא קרובים ללהיות טופ 20 בליגה, ועוד הרבה חוזים הזויים כמו גובר,סימונס ואחרים.
הוא כוכב על אמת והוא הולך ומשתפר.

אשך טמיר המקורי
04/07/2023 4:43:32
Reply to  NBA בדם

לא.
עוד חוזה סופר דופר מקס XL לסתם אולסטאר.

NBA בדם
04/07/2023 6:56:19

הוא כולה בן 21, בנוי לתלפיות ועם אופי של מנהיג.
כישרון יש לו בשפע, בניגוד לפרימדונות בגילו הוא שומר מעולה.
הוא יהיה יותר מאולסטאר סביר

אשך טמיר המקורי
04/07/2023 8:07:04
Reply to  NBA בדם

אין לו שום אופי של מנהיג. הוא סוליסט חסר בינה.
הדבר היחיד שהוא עליון בו זה יכולת אתלטית. שזה כידוע לא מנבא הצלחה קבוצתית.

NBA בדם
04/07/2023 9:58:17

אתה שופט שחקן בן 21 שהוא כבר האלפא של קבוצתו.
להגיד עליו שהוא רק אתלטיות, זה לא נכון.
מי בדור שלו שומר? אף אחד.
חוץ מזה סאבוניס ראוי לחוזה מקס יותר ממנו?גובר?סימונס?לאמלו?ואן וליט?
הוא שחקן מבטיח שעתידו עוד לפניו.
ראוי גם ראוי.

Li Ming
Li Ming
04/07/2023 7:37:02
Reply to  NBA בדם

זה נשמע כאילו שחקנים עומדים בתור כדי לחתום בקבוצות כמו סקרמנטו, שארלוט או אינדיאנה.

סבוניס, למלו והליברטון זה הכי טוב שהקבוצות הללו יכולות להגיע אליו. אז החוזים בהתאם

NBA בדם
04/07/2023 10:04:08
Reply to  Li Ming

הליברטון ראוי.
למלו וסבוניס לא שווים בעיני מקס.
הנתון שהכישרון הזה הוא מה שיש לקבוצות, לא אומר שהם צריכים לזרוק עליהם חוזה מקס סתם כך.

Li Ming
Li Ming
04/07/2023 10:27:11
Reply to  NBA בדם

יכול להיות. אולי לשארלוט ולסקרמנטו נמאס להיות תקוע בעליבות והן מוכנות להסתפק בבינוניות פלוס, עם האפשרות לפרוץ מדי פעם קדימה (כמו הקינגס העונה)

NBA בדם
04/07/2023 11:01:17
Reply to  Li Ming

הקינגס פרצו בגלל פוקס בפלייאוף.
אין יותר גרוע מלהיות בינוני בnba.
ברגע שאתה מתחייב לסאבוניס בחוזה כזה, אתה מסנדל את עצמך מלהצליח.

NBA בדם
04/07/2023 14:24:53
Reply to  Li Ming

זה שיש חוזים גרועים בליגה, לא אומר ששחקן שמבקש חוזה גדול צריך לקבל כמוהם.
יש הרבה מנגרים שלא מבינים בענף.

עידו גילרי
04/07/2023 10:30:06
Reply to  NBA בדם

תתחיל בזה שסבוניס לא מקבל מקסימום.

NBA בדם
04/07/2023 10:57:15

מעל 40 מליון זה מקס או ממש קרוב לכך.
וחוץ מזה הוא לא שווא את הסכום האדיר הזה, גם אם תקרת השכר בעלייה.

עידו גילרי
04/07/2023 11:07:07
Reply to  NBA בדם

אז כמה הוא כן שווה?

NBA בדם
04/07/2023 12:20:52

15-20.

עידו גילרי
04/07/2023 12:23:04
Reply to  NBA בדם

בוא תנסח קריטריונים לזה ואל תנקוב בסכום אלא אחוז מהקאפ.

Li Ming
Li Ming
04/07/2023 12:26:56
Reply to  NBA בדם

כלומר בהשוואה לחוזים אחרים שנחתמו הקיץ – פחות מקוזמה, פחות מברוס בראון וחצי ממה שג'ראמי גראנט חתם עליו.

בהשוואה לסנטרים אחרים בליגה – הוא שווה לדעתך חצי (או אפילו פחות מזה) ממה שאייטון או גובר מקבלים?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2023 12:40:46
Reply to  NBA בדם

גילרי סבאוניס קיבל 20% מהקאפ לא?
.
צריך להבין את הסיטואציה סקרמנטו קבוצה שהייתה תקועה שנים במרטפי הליגה והגיעה סוף סוף לפלייאוף שלסבאוניס יש תפקיד עיקרי בהנעת כדור והוא חלק חשוב לקבוצה. הבעיה היא בפלייאוף.
.
החולשה ההגנתית של סבאוניס עושה אותו לנטל, בפלייאוף קבוצות יתקפו אותו פעם אחר פעם בדיוק כמו שגולדן עשו השנה ויוציאו אותו מהמשחק. זה למה החוזה הזה יראה אפילו יותר רע בעוד שנתיים.
.
לסקרמנטו בדומה לממפיס חשוב להיות יותר בפלייאוף מאספקט של ריצה לאליפות, ולכן החוזה הזה.

עידו גילרי
04/07/2023 13:00:10
Reply to  NBA בדם

השנה קצת מעל 20% בבאות עוד קצת קשה לדעת אבל נראה כמו 27-28%

NBA בדם
04/07/2023 12:52:02

1. כוכב ראשון- 35%
2.כינור שני- 25%-
3.כינור שלישי- 15%
4.שחקן חמישייה מכובד- 10%
5.שחקני רוטציה סבירים- 5%
6.שחקני רוטציה שוליים- 5% ומטה
סבוניס שייך לבין הקטגוריה השלישית לרביעית.
תקרת השכר באיזור ה160, אז סבוניס יהיה שווה 15-20 מליון לעונה.

ירושלמי
ירושלמי
04/07/2023 13:00:12
Reply to  NBA בדם

מי כינור שני בקינגס אם לא סאבוניס?

עידו גילרי
04/07/2023 13:04:14
Reply to  NBA בדם

אז מבחינתך שחקן חמישיה מכובד שווה פחות מ-MLE…
ואני חושב שרוב האנשים היו שמים את סבוניס בין 2 ל-3 בטח לא מתחת ל-3.
יהיה לך מאד קשה להתחרות על שחקנים ככה.

עידו גילרי
04/07/2023 13:07:31
Reply to  NBA בדם

איפה אתה שם את סאבוניס בהשוואה ל: פולטל,נורקיץ או ולנציונאס (שמתי לך רק לבנים כדי לשמור על הטייפקאסט…)

Li Ming
Li Ming
04/07/2023 13:19:04
Reply to  NBA בדם

סבוניס בהחלט כינור שני ראוי. שחקן All NBA חמישייה שלישית שהוביל את הקבוצה שלו למקום השלישי במערב הצפוף (כן, גם אם הפסידו בסיבוב הראשון) בהחלט שווה את הכסף, במיוחד בשוק לא אטרקטיבי כל כך כמו סקרמנטו

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2023 13:47:12
Reply to  NBA בדם

סאבוניס לא מספיק טוב להיות מספר 2. הוא חלש מאוד הגנתית ולא מפסיק טוב התקפית לחפות על זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2023 13:49:23
Reply to  NBA בדם

הוא גם לא הוביל את הקבוצה הכוכב הראשי היה פוקס, לא מוריד את העובדה שהיה לו חלק משמעותי בהנעת הכדור בעונה הסדירה.

ירושלמי
ירושלמי
04/07/2023 13:57:01
Reply to  NBA בדם

מי כן מספיק טוב להיות שם מספר 2 כשגם ריאלי לסקרמנטו להביא אותו?
מסכים שהוא לא שווה את מה שהביאו לו אבל מנגד 15-20 זאת הגזמה לצד השני.
שווה בכיף 20-35

Li Ming
Li Ming
04/07/2023 14:15:06
Reply to  NBA בדם

ברור שסבוניס פחות טוב מכוכבי משנה מובילים כמו ג'מאל מורי, ג'יילן בראון או דווין בוקר. אבל הוא לפחות ברמה של באם או של דזמונד ביין, ויותר טוב מרוב שחקני הטייר השלישי כמו מייקל פורטר ג'וניור, טייריס מקסי או פורזינגיס.

תוסיף לכך את העובדה שהרבה מההתקפה של הקינגס בנויה על הנעת הכדור סביבו ואת העובדה שהוא ופוקס הפכו סופסוף את הקבוצה הזאת לרלוונטית (גם אם לא מועמדת בכירה לאליפות) ולטעמי מדובר בחוזה ראוי

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2023 14:24:10
Reply to  NBA בדם

לא שווה להכנס לחוזה רע, רק בכלל שכרגע אין אלטרנטיבה, לא חייב מספר 2 שהוא סופרסטאר כמו מארי, כמה מספרי 3 מצויינים ליד כוכב על בהחלט מספיקים (הולידיי מידלטון, וויגנס פול קלי).
.
סבאוניס באותה יכולת של קולינס פחות או יותר עם חולשות ברורות (קרי רקד הורה בצבע נגדו).
קבוצה אחרת שיותר חזקה מגודלן סטייט הלא מאוזנת הייתה גומרת את הסדרה הרבה לפני.
סקרמנטו עשו את אותה הטעות של אטלנטה שנה שעברה רק בממדים גדולים יותר.
.
סקרמנטו יהיו קבוצת פלייאוף כמה שנים שלא מאיימת לרגע על אליפות לדעתי זה הייתה המטרה העיקרית שם בדיוק כמו בממפיס.
.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2023 14:33:29
Reply to  NBA בדם

לי מינג שיש לך את השחקן הטוב בעולם כמו יוקיץ ועוד סופרסטאר לצידו מארי מספר 3 לא צריך להיות חזק
.
מיאמי זה קבוצה סופר שהוציאה 150% מעצמה עם כוכב ומאמן על פלוס סגל שבו כל אחד בו יכל להתפוצץ ביום נתון, עדיין המחסור בסקורר נוסף צעק לשמיים ולכן הם רוצים כל כך את לילארד.
.
המטרה של ממפיס זה פלייאוף לא אליפות לכן הם נתנו חוזה כזה לביין. דרך אגב בגלל שקבוצה אחרת נתנה חוזה שהוא רע אתה לא צריך לחקות את זה.
.
*לגבי בוקר הוא סופרסטאר הוא כיום טוב מדוראנט דוראנט זה האופציה השנייה

NBA בדם
04/07/2023 14:29:51

תאמת אני לא מחזיק מסבוניס ומשאר הגבוהים שציינת.
בסך הכל הם די מוגבלים במשחקם.
קוטפים ריב, נותנים הגנת צבע וחא הרבה מעבר.
סבוניס הפוך, הוא מצטיין כמוסר וכמנהל משחק, אך בלי הגנת צבע.
כולם שחקני חמישייה סבירים ותו לא.

עידו גילרי
04/07/2023 15:28:36
Reply to  NBA בדם

אז תרשום לפחות חמש דוגמאות למי נכנס אצלך ככינור שלישי.

NBA בדם
04/07/2023 16:48:05

כינור שלישי:
1.באם אדבאיו.
2.אוסטין ריבס.
3.מיילס טרנר.
4.ג'יילן ברונסון
5.ג'רמי גראנט.

עידו גילרי
04/07/2023 17:08:18
Reply to  NBA בדם

אתה אול אובר דה פלייס….

NBA בדם
04/07/2023 17:33:39

למה?
המשותף לכולם הוא שהם לא יכולים להיות אחד משני השחקנים ההתקפיים הנדרשים של קבוצה.

עידו גילרי
04/07/2023 18:58:55
Reply to  NBA בדם

המציאות חולקת עליך בלםחות שניים מהמקרים כאן וגם סבוניס

NBA בדם
04/07/2023 19:08:42

אחדד: שחקני כינור שלישי הם לא כאלה שיכולים להיות השני שחקנים בבירור משאר הקבוצה שיובילו אותך לאליפות.
לא רואה את ברונסון ככוכב משני ראוי לקבוצה אלופה, אותו דבר באם, סאבוניס. (אם כי ברונסון מעט מעליהם).
ברור שלקבוצה סבירה, רק עם שאיפות להעפיל לפליאוף זה בסדר, אבל ברגע שאתה רוצה הצלחה, הם לא הכתובת, הם טיר מתחת.

חגי "התותח" ניסני
03/07/2023 23:06:42

אהבתי לראות את אנט מפתח יכולות הגנתיות ככל שהזמן עבר. עושה רושם שהוא באמת מתקדם ורוצה. נתונים פיזיים יש ברוך השם.

מנחם לס
03/07/2023 23:07:09

המיליונים זורמים כאילו היו גרושים

NBA בדם
03/07/2023 23:07:42

הנהלת פיניקס הודיעה שבעקבות הגעת גאנר נוסף לקבוצה, אייטון יושגח 24/7 ע"י מאבטחים מטעמם על מנת שלא יפגע בעצמו.

Tamir
Tamir
03/07/2023 23:16:16

לונזו בול זה סיפור עצוב רק שלא יצא נכה מהסיפור הזה
🤦🤦🤦

PhillySpecial
03/07/2023 23:19:05
Reply to  Tamir

שיחק עם הנעליים של אבא שלו במקום יחף…

trusttheprocess
trusttheprocess
03/07/2023 23:56:36
Reply to  PhillySpecial

זה פוסט מהטובים ביותר
כל כך הרבה רבדים למשפט פשוט

דוקטור רזי הופמן
04/07/2023 7:00:18
Reply to  PhillySpecial

אם זה לא היה עצוב אפשר היה לראות שזה בעצם קצת מעלה חיוך.
האם זה יגמר בחנות נעליים באלנבי?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/07/2023 1:00:39

בהצלחה ללירון פאנן, הישג מרשים

דוקטור רזי הופמן
04/07/2023 7:00:34

+1966

IDO
IDO
04/07/2023 2:50:42

ברכות לקרמיט. אני צופה השג שיא למיניסוטה ואולי אפילו שלב שני בפלייאוף

עידן
עידן
04/07/2023 4:13:17

מאליק ביזלי חתם לשנה במילווקי

אשך טמיר המקורי
04/07/2023 4:24:42

עוד שחקן סתמי לחלוטין שמקבל בוחטות של סופרסטאר אלוף.
התמריצים הסובייקטיבים והפוליטיים של בחירה לחמישיות ובחירות אחרות זה בדיחה.
התמריץ היחיד שהייתי נותן לשחקן זה לפי מספר נצחונות. בעונה הרגילה ובפלייאוף.

חגי "התותח" ניסני
04/07/2023 7:03:00

תמריץ גאוני. תמיד יעודד כישרונות לחתום בקבוצות חלשות

thejanitor
thejanitor
04/07/2023 8:23:51

תמריץ מצויין, גם בקבוצות חלשות. התמריץ יכול להתבסס על x נצחונות יותר מאשר בעונה הקודמת. לדעתי אתה סתם מחפש את האשך. הביקורת הנכונה היא שהוא טועה לגבי ביין.

אשך טמיר המקורי
04/07/2023 9:13:10
Reply to  thejanitor

לא דיברתי על ביין אלא על הסופרמקס של אדוארדס

thejanitor
thejanitor
04/07/2023 10:57:19

אה סורי. מסכים. קודם שיעשה משהו בליגה לפני שהוא מקבל סופר מקס. לפחות הוא לא לאמלו.

Li Ming
Li Ming
04/07/2023 7:42:06

אז איך נראה הסגל של פניקס? פיין, בוקר, ביל, גורדון, דוראנט, אייטון זאת שישייה מעולה. צריכים רק עוד 2-3 שחקנים להשלים רוטציה מצויינת.

עם ההיחלשות של שחקני המשנה בסגל של דנבר, אם פניקס יישארו בריאים הם נראים (לי לפחות) כמו מועמדים להגיע לפיינלס מהמערב

Yinon Yavor
04/07/2023 8:26:57

בהצלחה ללירון.
אני עוד זוכר אותה מהיחידה הצבאית בה שירתנו לפני "אלוהים-יודע-כמה" שנים.

אור
אור
04/07/2023 13:25:31
Reply to  Yinon Yavor

עוד ביחידה הצבאית היא הייתה סקפטית..

ירון, החלום
ירון, החלום
04/07/2023 9:31:17

בס"ד
בהצלחה ללירון.
ביזת חתם, מתי במבה מצטרף אליו?

עגל
04/07/2023 11:30:59

מזל טוב ללירון! באמת כל הכבוד, לא פשוט להצליח במערכת האמריקאית השמרנית.
טורי קרייג עזב את פיניקס? אוהדי פיניקס לא מודאגים/כואבים שלא נשאר הרבה מהשלד הישן והטוב שהיה להם פעם?

עידו גילרי
04/07/2023 11:35:28
Reply to  עגל

בנוהל הרגיל – הוא חוזר אלינו בטרייד דדליין…

אור
אור
04/07/2023 13:24:35
Reply to  עגל

כמו שנאמר* – שלדים יש רק בארון
.
*הומצא על ידי הרגע יותר נכון

Berch
04/07/2023 14:04:58

מזל טוב לנציגה הישראלית הבכירה בבק אופיס.
לאדווארדס נראה שיש את האישיות והכישורים.
אם כבר מינסוטה המושלגת מהמרת על מישהו נראה שזה הימור לא רע בכלל… יחסית לשאר הסחורה בחוץ
🤣

NBA בדם
04/07/2023 14:35:47

תגובה לירושלמי:
מסכים איתך שלמועדון כמו סקרמנטו, קשה יותר להביא כוכבים גדולים, אפשר לתת קצת יותר לשחקן שבמקום אחר יידרוש פחות, אבל מעל 40 מליון לעונה זה לטעמי מוגזם.
כל עוד הוא היה מקבל 25, לא הייתי מדבר כלל.
הסכום שהוא קיבל צועק לשמיים.
עכשיו במידה וסק חושבים שהוא כינור שני, הסכום סביר. לפי ההגיון, הוא לא מתאים להיות כינור שני ופה הבעיה.
הם תוקעים את עצמם בבינוניות.
בכל מקרה אולי אכתוב על זה פוסט, זה נןשא סופר מעניין.

asaf
04/07/2023 15:15:02

ברכות ללירון פנאן , חתיכת הישג מרשים.
הבאקס עם יופי של שתי החתמות לרוטציה , פיניקס עם החתמה טובה גם היא להעמקת הרוטציה וגארד שגם ישמור וגם הבולס עם גניבה יפה של קרייג שבעיניי הוא אנדרייטד תמידי.

asaf
04/07/2023 15:16:42

לא יודע על החוזה של אדוארדס מה שבטוח יותר גרוע מהטרייד + חוזה שקבלו של לגובר בקיץ האחרון לא יכול להיות. זה מקסימום החוזה השני הכי גרוע בזאבים.😂

אהרון שדה
04/07/2023 15:19:16

הזלזול כאן בסאבוניס לא מובן לי
הוא בעיני היה אולי השחקן החשוב ביותר של סקרמנטו בסדירה.
נכון שסט זה לא חזות הכל אבל היו לו בקירוב
19 נק 12 ר 7 אס
מדד 31.1
לפחות לפי המדד
רק יוקיץ , לוקה , אמביד, יאניס ,יאנג ודיוויס לפניו
בכל הליגה כולה
אז אני חושב שאתם קצת מלבלבלים מבלי לייחס לסט את חזות הכל