פרי אייג'נסי 2023 – היום הראשון: הרבה נשארים בבית, ון פליט ביוסטון, הארכות רוקי להאליברטון וביין

פרי אייג'נסי 2023 – היום הראשון: הרבה נשארים בבית, ון פליט ביוסטון, הארכות רוקי להאליברטון וביין

בשש בערב, שעון ניו יורק (1:00 בלילה אצלנו), נפתחה תקופת הפרי אייג'נסי בליגה. אנחנו כאן כדי לעדכן.

העונה החדשה נפתחה בעיקר בגל של חתימות מחדש של שחקנים חופשיים בקבוצותיהם אבל גם יש כמה שמות בולטים שמצאו בית חדש וגם שתי הארכות רוקי משמעותיות.

*

הממפיס גריזליס סיכמו עם שחקן הקבוצה דזמונד ביין על הארכת רוקי מקסימלית בגובה 207 מליון דולר לחמש שנים. ההארכה תיכנס לתוקף החל מעונת 2024/25. ביין שנבחר במקום ה-30 של דראפט 2023 הפך לקלעי אמין דרדם 21 נקודות למשחק באחוזים גבוהים בעונה שעברה.

*

אינדיאנה פייסרס סיכמו עם רכז הקבוצה טייריס האליברטון על הארכת רוקי מקסימלית לחמש שנים עם אפשרות סופרמקס. המשמעות היא שהחל מעונת 2024/25 האלבירטון יקבל לפחות 207 מליון דולר שיכולים להפוך ל-260 מליון אם ייבחר בשנתיים הקרובות לאחת מחמישיות העונה. האליברטון שהגיע בטרייד על סאבוניס הפך לאחד הרכזים הטבעיים האמינים בליגה שגם מסוגל לשים נקודות על הלוח ביעילות.

*

מסאיי אוג'ירי לא משתהה לאחר עזיבתו של פרד ואן וליט. הראפטורס מחתימים את הגארד דניס שרודר על חוזה לשנתיים בשווי 26 מיליון דולר.

*

פרד ון פליט ששיחק כל הקריירה עד עתה בטורונטו ראפטורס סיכם על חוזה ביוסטון רוקטס וירוויח 130 מיליון דולר בשלשו העונות הקרובות. שכר תקדימי לשחקן שלא נבחר בדראפט.

*

לאחר שדאלאס מאבריקס הביאו את קיירי אירווינג בטרייד בדלליין של העונה שעברה שני הצדדים הגיעו לסיכום על המשך ההתקשרות ביניהם כאשר אירווינג ירוויח 126 מיליון דולר סך הכל בשלוש העונות הקרובות. העונה האחרונה בחוזה היא אופציית שחקן.

*

קריס מידלטון שוויתר על אופציית השחקן שלו בגובה 40 מיליון דולר סיכם על חוזה חדש בבאקס לשלוש שנים. החוזה יהיה ידידותי לקבוצה ויכניס לשחקן 102 מיליון דולר.

*

דריימונד גרין נשאר בווריוס על חוזה ארבע שנתי בשווי של 100 מיליון דולר. גרין ממש את הציפיה לחתימה מחדש לאחר הטרייד על ג'ורדן פול עם חוזה ידידותי למשתמש לפחות נכון לעכשיו כאשר הוא חותם על חוזה בו השנה הראשונה נמוכה בכ-5 מיליון דולר משנת האופציה עליה ויתר.

*

ג'רמי גרנט נשאר בפורטלנד כשהפורוורד והבלייזרס סיכמו על חוזה חמש שנתי בשווי של 160 מיליון דולר. גרנט שיכול היה להאריך את חזוהו בסוף העונה הקודמת מוסיף שנה לחוזה מעבר למה שהיה יכול להשיג בהארכה.

*

קייל קוזמה נשאר בוושינגטון תמורת 102 מיליון דולר לארבע שנים.

*

קמרון ג'ונסון שהגיע בדדליין האחרון לנטס בטרייד על קווין דורנט סיכם על הישארותו בקבוצה תמורת 108 מיליון דולר לארבע השנים הקרובות.

*

המאבס ממשיכים במסע הבניה סביב לוקה וקיירי כאשר הגיעו להסכמה על חוזה לשנתיים על סך 9.3 מיליון דולר עם הגארד המנוסה סת' קרי, שאמור לעזור בריווח על הפרקט.

*

יאקוב פולטל חזר בדדליין של העונה שעברה לטורונטו (לאחר שהועבר לסן אנטוניו בטרייד על קאווי). הצדדים סיכמו על הישארותו של האוסטרי בקבוצה בארבע השנים הקרובות תמורת 80 מיליון דולר סך הכל.

*

לאחר שהביאו את קריסטפאס פורזינגיס לקבוצה בטרייד לפני הדראפט, הבוסטון סלטיקס והשחקן על סף סיכום על הארכת חוזה של שנתיים בשווי של 60 מיליון דולר.

*

תחנה חדשה עבור הגארד הותיק דרק רוז שיצטרף לגריזליז עם חוזה לשנתיים בסך 6.5 מיליון דולר.

*

אחד השחקנים שהיה צפוי למצוא בית חדש הוא ברוס בראון שהיה בורג משמעותי באליפות של הנאגטס העונה. בראוון אכן ירכב על גל ההצלחה הזה לקבוצה חדשה כאשר האינדיאנה פייסרס סיכמו עם השחקן על חוזה לשנתיים בשווי 45 מיליון דולר.

*

עוד שחקן שמנצל את ההצלחה האישית והקבוצתית לשדרוג השכר בקבוצה אחרת הוא גייב וינסנט שהיה אחד הגיבורים של הריצה הנהדרת של המיאמי היט בפלייאוף האחרון. הגארד שלא נבחר בדראפט סיכם על חוזה לשלוש שנים בלוס אנג'לס לייקרס בגובה 33 מיליון דולר.

*

הלייקרס גם השאירו בקבוצה את הרכש שהגיע מוושינגטון לקראת סוף העונה שעברה כשרוי האצ'ימורה מסכם על חוזה תלת שנתי בגובה 51 מיליון דולר. בנוסף הם סיכמו על חוזה של 4.5 מיליון דולר לעונה אחת עם טוריאן פרינס שנחתך מהטימברוולבס וקאם רדיש שסיים את העונה הקודמת בפורטלנד סגר על חוזה דו שנתי בקבוצה (שנה שניה אופציית שחקן).

*

הרברט ג'ונס שהיה הבחירה ה-35 בדראפט 2021 ימשיך בניו אורלינס פליקנס על חוזה של 54 מיליון דולר למשך 4 שנים.

*

קובי וויט סיכם על הישארותו בשיקגו בולס על חוזה תלת שהנתי בגובה 33 מיליון דולר שיכול להגיע עד ל-40 מיליון דולר על ידי עמידה בתנאי תמריצים.

*

הבולס מסכמים גם עם ג'בון קארטר ששיחק בבאקס בעונה האחרונה על חוזה תלת שנתי בשווי של 20 מיליון דולר.

*

קאריס לאוורט נשאר בקליבלנד בשנתיים הקרובות כשהקאבלירס ישלמו לשחקן 32 מיליון דולר.

*

הקאבס סיכמו גם עם ג'ורג ניאנג שסיים את העונה האחרונה בסיקסרס על חוזה לשלוש שנים בשווי 26 מיליון דולר.

*

הסן אנטוניו ספרס וטרה ג'ונס סיכמו על המשך שירותיו של הרכז בקוצה בשנתיים הקרובות תמורת 20 מיליון דולר סך הכל. עוד שחקןו שנשאר בקבוצה הוא ג'וליאן שמפני שחתם לארבע עונות בשווי כולל של 12 מיליון דולר (שנה אחרונה אופציית קבוצה).

*

ג'ו אינגלס הותיק סיכם לשנתיים הבאות באורלנדו מג'יק תמורת 22 מיליון דולר.

*

טריי ליילס והסקרמנטו קינגס סיכמו על הישארותו של השחקן בקבוצה על חוזה דו שנתי בגובה 16 מיליון דולר שיכול גם להיות גבוה יותר עם עמידה בתמריצים.

*

הפיניקס סאנס ממלאים את הסגל לאחר הטרייד ששלח את כריס פול לוויזארדס והביא לאריזונה את בראדלי ביל. בקבוצה החתימו מחדש את טורי קרייג ודמיון לי והוסיםו גם את דרו יובנקס מהבלייזרס, קייטה בייטס-דיופ מהספרס קימזה מטו מהקינגס ויוטה וואטנבי ששיחק עם דורנט בנטס בעונה שעברה.

*

גם הטימברוולבס ממלאים מהר מספר מקומות בסגל עם חוזה דו שנתי לשייק מילטון מהסיקסרס בסך 10 מיליון דולר, חוזה דו שנתי לטרוי בראון מהלייקרס בוגבה 8 מיליון דולר וחוזה שו שנתי לניקייל אלכסנדר ווקר שסיים את העונה הקודמת בקבוצה.

*

למרות שלא היה שותף משמעותי לאליפות של הנאגטס, רג'י ג'קסון ימשיך בקבוצה עם חוזה לשנתיים בגובה 10 מיליון דולר (שנה שנייה אופציית שחקן). גם דיאנדרה ג'ורדן שראה את האליפות בעיקר מהספסל ימשיך בקבוצה.

*

ג'וש ריצ'ארדסון שהתחיל את הקריירה במיאמי היט חוזר לקבוצה שבחרה בו בדראפט על חוזה דו שנתי (שנה שניה אופציית שחקן). מי שישאר בקבוצה לאחר שעבר אליה בעונה שעברה הוא קווין לאב הותיק.

*

בטרייד לפני הדראפטו הברוקלין נטס העבירו את ג'ו האריס לו נותרה עונה אחת בחוזה בגובה 19 מיליון דולר לדטרוייט פיסטונס יחד עם שתי בחירות סיבוב שני (2027 של המאבס ו-2029 של הבאקס). העסקה תאפשר לנטס גמישות בהחתמות ולפיסטונס למלא את המקום עד לרצפת השכר.

*

עוד טרייד שצפוי להתרחש הוא המעבר של כריס דוארטה מאינדיאנה לסקרמנטו קינגס תמורת נכסי דראפט שעדיין לא פורסמו/סוכמו.

*

מונטה מוריס עובר בטרייד לדטרויט, הוויזארדס יקבלו בתמורה בחירת סיבוב שניה

*

ויקטור אולדיפו מסיים את דרכו במיאמי, ועובר לאוקלהומה סיטי להמשיך את תהליך ההחלמה שלו בברך שמאל.

*

בחדשות אחרות מרחבי הליגה – בשנה הבאה ייכנסו באופן נסיוני לאחר שהנושא יאושר בפגישת בעלי הקבוצות הקרובה שני שינויי חוקים:

  • עבירה טכנית על פלופ שתזכה בזריקת עונשין.
  • צ'לנג שני לכל מאמן.

*

בנושא אחר שמשפיע גם על איך שאנחנו צורכים את הליגה:

פיטורים המוניים ב-ESPN, מתברר שהעובדה שאף אחד מאיתנו לא משלם על ה-ESPN+ או איך שלא קוראים למנוי בתשלום שלהם עלתה לואן גנדי, ג'יילן רוז, מקס קלרמן, וכנראה לא מעט אנשים אחרים, במשרתם. למרבה הצער טרם פורסם על פיטוריו של מארק ג'קסון אבל אנחנו לא מאבדים תקווה.

לפוסט הזה יש 236 תגובות

    1. גוד 1🤣🤣🤣
      הייתי לוקח לשמנדריק זיון את כל הכסף,
      עד שיתחיל להתנהל נורמלי ומשחק נורמלי,עד אז שידחוף לקרדה

    1. Here’s what I know about Dame and Philly. Philly will try to make a play for him. But the sense is that they won’t have enough assets in return from Harden trade

      זה מה שהוא רושם על פעלי ולילארד

  1. Free agent forward Trey Lyles with CEO Rich Paul of Klutch Sports and agent Lucas Newton has reached an agreement to return to the Sacramento Kings, league sources tell @NBAonTNT, @BleacherReport.

  2. Cleveland Cavaliers G Caris LeVert has agreed on a new two-year, $32 million contract, co-head of @CAA_Basketball Austin Brown tells ESPN. LeVert had career highs on three-pointers (127) and makes (39 percent) last season

  3. Free agent center Drew Eubanks has agreed on a two-year deal with the Phoenix Suns, with a player option in second season, sources tell @TheAthletic @Stadium. Eubanks is represented by agent James Dunleavy of Excel Sports

  4. Free agent F Kyle Kuzma has agreed on a four-year, $102M deal to return to the Washington Wizards, co-head of @CAA_Basketball Austin Brown tells ESPN. Kuzma took a shorter deal with Lakers three years ago — and now cashes in after a career-year with Wizards

  5. ESPN reporting with @malikaandrews: Free agent Bruce Brown has agreed on a two-year, $45M deal with the Indiana Pacers, his agents Ty Sullivan and Steven Heumann of @CAASports tell ESPN. Denver — limited in what it could pay — loses a key piece to its repeat hopes.

  6. Free agent forward Jerami Grant and Klutch Sports CEO Rich Paul have agreed on a five-year, $160 million deal to return to the Portland Trail Blazers, sources tell @TheAthletic @Stadium.

  7. הסיפור של ציון חוזר ונשנה בניו אורלינס :
    זוכרים את מונטי וליאמס שם ?
    זוכרים איך הם.שיחקו אז עם טייריק אוונס כרכז .
    אז ככל שנראו גרועים אז עד כמה נמוך הצליחו לרדת בהמשך דוקא עם מאמן מצוין .
    זוכרים באיזו מהירות נפטרו מכספי מפני שנפצע ?
    קל מאד להאשים שחקן אך מה היה הסיפור עם דייוויס איך הוא לא הפסיק להיפצע שם ?
    בעיקרון הפליקאנס זו קבוצת זבל.
    מה ציון שווה ניתן לדעת רק אם יגיע
    למועדון רציני .
    כמה משחקים קאוואי משחק ?
    למה קאר הוריד את איגטגלה לספסל ?
    יש שחקנים עם נטיה כרונית להיפצע צריך לעבוד איתם על יכולות
    התאוששות ולהגביל את דקות המשחק שלהם .
    קבוצת זבל מתיחסת לנכסיה כאל זבל.
    קבוצת זהב מתיחסת לנכסיה כזהב ומתוגמלת בהתאם.
    האם ציון הוא מקרה אבוד?
    ענין של מזל תלוי לאן יפול אם ימשיך בפליקנס חבל עליו .

  8. גרנט חוזה רע
    פורזי חוזה רע
    קוזמה חוזה רע
    ברוס בראון חוזה רע

    והיד עוד נטוינ
    אני מחכה להארכות חוזה של לופז ומידלטון במילווקי כדי להשתין מצחוק

  9. Free agent guard Jevon Carter has agreed on a three-year, $20 million deal with the Chicago Bulls, his agents Mark Bartelstein and Reggie Brown of @PrioritySports tell ESPN. Carter leaves the Bucks to bring Bulls his perimeter toughness.

    1. השאלה מה היה השכר של הראשון. נפתרו גם מג'יילן רוז. מארק ג'קסון חבר אישי קרוב של סטיבן איי סמית'. האחרון לא מפסיק לנסות לדחוף אותו לאימון של קבוצה. בכל מקרה מניח שזה משפיע בדרך כלשהי. יש ממש עצומות שלמות של אוהדים נגד ג'קסון. ESPN מתעלמים

  10. Free agent F George Niang has agreed on a three-year, $26 million contract with the Cleveland Cavaliers, his agents Mark Bartelstein and Andy Shiffman of @PrioritySports tell ESPN. Niang leaves Sixers for another Eastern contender.

  11. קיירי
    Free agent Kyrie Irving has agreed to a three-year, $126 million contract to return to the Dallas Mavericks, with a player option in third season, @TheAthletic @Stadium learned.

  12. ESPN Sources: Free agent C Jakob Poeltl has agreed on a four-year, $80 million contract to stay with the Toronto Raptors. Poeltl is represented by Michael Tellem and Sam Goldfeder of @excelbasketball. Deal includes a player option.

  13. Restricted free agent F Cam Johnson has agreed on a four-year, $108 million deal to stay with the Brooklyn Nets, his agent Steven Heumann of @CAA_Basketball tells ESPN. Nets keep a young cornerstone acquired in deadline deal with Suns.

  14. איזה חוזים גרועים לא להאמין F ענק איך ג’ונסון הנכה הזה מקבל 25 מליון לעונה, גרנט 40 מליון. פורזינגס ? ליגתה המונפול כולם צוחקים כל הדרך אל הבנק, דבילים אחד אחד שמעטים שם יודעים את העבודה
    .
    דדי המקורות שלך זה עוגיות מזל? (: עד עכשיו חברי הם בעיקר טועים.

    1. אתה לא ממש עוקב הא ברוך ?
      היה פספוס גדול עם גרין כי דברים השתנו, גם דניס בטורונטו, אבל מספר הדברים שקלעתי בהם גבוה פי כמה.
      אבל רק למי שעוקב…

  15. פאק הברנר טעה
    Free agent guard Gabe Vincent has agreed on a three-year, $33 million deal with the Los Angeles Lakers, sources tell @TheAthletic @Stadium. Vincent’s agent, Bill Neff, negotiated the new deal for a tremendous undrafted success story.

      1. הבנת הנקרא זה לא הצד החזק שלך?
        הם באסט כי הם מחוץ למיאמי בדיוק כמו ג'וש ריצ'רדסון שהיה מצוין במיאמי וזבל בחוץ , ברגע שהם יוצאים מהחממה של ריילי וספו הם נראים כמו דלעת

  16. ESPN Reporting with @_andrew_lopez: Free agent F Herb Jones has agreed on a new four-year, $54M deal to stay with the New Orleans Pelicans, his agents Mark Bartelstein and Kieran Piller of @PrioritySports tell ESPN. Jones declined his option to sign a long-term deal with Pels.

      1. עוד מועדון כושל, שעדיין בונה על לילארד במקום לבעוט אותו בטרייד ולהשיג כמויות של נכסים,

        במקום ללכת לבסיס החדש של הנדרסון סימונס, בונים על לילארד בן ה32, היו צריכים ללכת לרבילד.

        1. כבר לפני שנתיים היו צריכים להטריד את לילארד ואז הוא עוד היה שווה הרבה יותר.
          לדעתי לילארד מפחד לעזוב כי הוא יודע שגם עם מיאמי או לצורך העניין פילי שעלתה היום הוא לא יקח אליפות ואז אי אפשר יהיה להאשים את פורטלנד.נוח לו שם אבל לפי דעתי פורטלנד הפעם לחוצה להעיף אותו ולבנות מחדש.יש להם כבר שלישיית קו אחורי צעירה של סקוט הנדרסון אנפרני סימונס ושיידון שארפ ובטרייד עם מיאמי יקבלו אולי גם את הירו ועם פילי את מקסי וזה אחלה קו אחורי שיהיה בשל עוד שנתיים שלוש

    1. הוא לא יודע לשחק כדורסל אבל במינימום אין מה להפסיד, טורנטו נתנו 80 מליון לפולטל הנכה הזה, פשוט לא להאמין מה שהולך בליגה, מתי סילבר מכריז על תחרות רפה ההבנה הגדול ביותר?

  17. Free agents still available:

    Dillon Brooks
    Austin Reaves
    Grant Williams
    Fred VanVleet
    Brook Lopez
    Rui Hachimura
    Cam Reddish
    Christian Wood
    D’Angelo Russell
    Russell Westbrook
    Mo Bamba
    Donte DiVincenzo
    Malik Beasley
    Mason Plumlee

    1. קבוצות צריכות לשלם למישהו. אבל החוזה של פרד ואן פליט שערורייתי עבור שחקן שבקושי מגרד את ה0'6 וקלע פחות מ-40% מהשדה. יוסטון לא יכלה להגיע תחת לשכר המינימום הקבוצתי אז העדיפה שחקן שיהפוך לסוג של מאמן על הפרקט. אם מישהו יכול ללמד את הרוקטס הצעירים מהי עבודה קשה זה הוא.
      .
      אני עדיין מנסה להיזכר מי השחקן האחרון שההיט גילו שאשכרה היה טוב מחוץ למיאמי. ג'סטיס ווינסלו? טיילור ג'ונסון aka מ'ת קרי? ג'יימס ג'ונסון? ג'וש ריצ'רדסון? כעת ווינסנט וסטרוס…

  18. שייק שחקן טוב מניאנג , שניהם באו מאותה קבוצה, אבל הוא אבל יקבל חצי מהשחקן הפחות טוב.
    מנפלאות אמנות המשא ומתן. אבל אם אני מילטון אני מפטר את הסוכן שלי.

    1. זה ממש לא מדויק כי מינסוטה וקליבלנד צריכים דברים שונים
      קליבלנד צריכים שוטר מבחוץ כי היו איומים בקליעה לשלוש
      מינסוטה קבוצה מתה ששמה שחקנים ביחד לראת מה יקרה
      גם ניאנג וגם שייק לא מסוגלים להיות שחקנים תורמים בפלייאוף

      1. Amen!
        לפי איך שאני רואה את זה הוא מקבל 30 מיליון לשחק ועוד 10 מיליון כדי להרביץ קצת תורה בצעירים שם. נכון שהוא בקושי מגיע ל-40% מהשדה, אבל הוא אחד מסוסי העבודה הגדולים בליגה. בינתיים אף מאמן לא הצליח לאלף את הסוסים שם. יודוקה הוא לא משיח. עדיין מדובר על מאמן צעיר. השחקן שפעם קראו לו steady Freddy יעזור. וכן המחיר עדיין שערורייתי.

  19. אני רוצה לראות את התגובה של שמעון על החוזה של ואן וליט.
    ברור שהוא לא שווה את זה אבל בחירה נכונה של יוסטון שיש לה שנתיים 3 לפתח את הצעירים וחייבים לבזבז את הכסף אז עדיף ואן וליט לתקופת הביניים הזו מאשר איזה מקרה ראש כמו הארדן ווסטברוק או קיירי שיהרסו הכל

    1. האיש ניסה להבין בשידור חי מה זה 'בת דודה שנייה' ומה מותר לעשות איתה… הוא לא מפסיק לבכות על מצב ה-nba ולא מפסיק להציע חוקים חדשים שהוא שולף מהמותן. אבל לפחות הוא לא מארק ג'קסון שמחזיק את espn בביצים

  20. כל החוזי שנתיים האלה בסופו של דבר מתבררים כעונה אחת מובטחת + אופציית קבוצה, אז ההסטריה לגבי הסכומים לא במקום.

  21. Toronto Raptors and Gary Trent Jr. — with CEO of Klutch Sports Rich Paul and agent Lucas Newton — are working on finalizing a lucrative multiyear extension, league sources tell @NBAonTNT, @BleacherReport.

  22. בואו נרגיע אין בנתיים ממש חוזה גרוע. סהכ החתמות סבירות שמצמצמות סיכונים לקבוצות בעיקר דאלאס ובוסטון שלא התחייבו לתקופות ארוכות מידיי לקיירי או פורזינגיס שמצידם קיבלו שכר הולם לכישרון שלהם ומעמדם בתור מספר 2-3 בקבוצה (אם שמים בצד את הפציעות בגוף ובראש) אבל לגמריי לא מאקס או קרוב לזה. רק גראנט קיבל בנתיים חוזה שמן מידיי אבל בתור שחקן טו-ויי בין הטובים בליגה בעמדה שלו זה גם לא לגמריי תלוש מהמציאות גם אם לא עוזר לפורטלנד להתקדם להישגים. אבל חוזה רע זה לא.

  23. שמח שטרה ג'ונס נשאר אצלנו, ובמחיר סביר לשני הצדדים 20/2. הבחור נבחר באזור 40 בדראפט, לא יודע כמה חבר'ה באזור הזה בכלל נשארים בליגה.
    באופן כללי נראה לי ששחקנים שלנו, בין אם נבחרו על ידנו, ובין אם עברו אצלנו, מצליחים לעשות קריירה בליגה – הסאנס, כמו שאט"ה ציין, החתימו עכשיו את קב"ד, מטו, יובנקס המיתולוגי, וזאת בנוסף ללנדייל שכבר שם. טרי ליילס נשאר בסקרמנטו ועוד נראה איפה לוני ווקר יסגור.
    .
    אי אפשר יהיה לסכם את פיניקס עד שהתמונה עם אייטון לא תתבהר, אבל נראה שהם גייסו רול פליירז קבוצתיים ונוחי מזג, השאלה היא האם החמישיה הפותחת שם תתגבש גם היא. ימים יגידו.
    .
    זה מסוג הדברים שאחרי כך מסבירים לי שלא הייתה ברירה אחרת כי "ההסכם החדש/צריך לשמור על הנכס/עוד שנתיים זה יהיה חוזה סחיר" וכאלה, אז אני מודיע מעכשיו שהחוזה של קיירי הוא בדיחה לא מצחיקה, על חשבונו של דונצ'יץ', ושקיובאן יבכה עליה בעתיד הקרוב.

    1. שוק של היצע וביקוש. רצפת המינימום הצריכה מכול הטאנקיונרים לבזבז את הכסף. יש להם מקומות מוגבלים בסגל. אז חייבים לזרוק כסף על מישהו. בשנים הבאות זה יהיה שוק עצוב עבור כמה שחקנים באמת טובים שיהיה קשה לשלם להם.
      כדאי לוויזארדס להתפלל לאלוהי הכדורסל שבילאל קולבאלי יהפוך לסופר סטאר. אחרת שאלוהים ישמור אותם. כואב לי על טיוס ג'ונס…

      1. הנהלה רקובה בדיוק כמו הקודמת שום החלטה נכונה לא עושים. טריידים גרועים בחירות הזויות וחוזים דפוקים צריך להוריד את הקבוצה ליגה

      1. ליגה של רפי הבנה ראית את פולטל עקץ 80 מליון אם אני מידלטון אני מפטר באותו רגע את הסוכן, גראנט עם 160 מליון והוא עם חוזה של נגר כמו דריי

    1. זה לא רק הוא. אבל מי שאשם זה ארגון השחקנים שדרש את הסופר מקס , חוזה הגיוני כשמדובר בסופר סטאר עם קבלות אבל בפועל שרת את כריס פול, הארדן ודומיהם שלא סיפקו את הסחורה. עכשו כשהתקרה הקשוחה המכונה סינר שני נפלה על ראשי ה GMים יהיו בכיות רבות בעתיד הקרוב

      1. לא צריך להביא ל האליברטון סופר מקס, אינדיאנה ארגון דפוק יש להם זכויות בירד אליו, היו צריכים להציע לו 10-20 מליון מעל מה שהיו מציעים לו בשוק ולבעוט אותו בשביל בנייה מחדש . לא כל שחקן שווה סופר מקס

        1. הם באמצע בנייה מחדש, אתה רוצה שכל שנתיים הם יטפחו שחקנים ויעיפו אותם בשביל בנייה מחדש וקורא לאחרים רפי הבנה 🤦🏻🤦🏻

      2. לרן – תהיינה בכיות אך לא של הפייסרס. למעט האלי, יתר החוזים הגבוהים בקבוצה הם הילד, טרנר ועכשיו גם ברוס בראון – כולם קצרים ונוחים להעברה ולא יוצרים בעיה עם החוזה הגדול שמאת'ורין הולך לקבל (עוד שנתיים, בתום עונתו השלישית, שלושת החוזים הללו כבר יסתיימו אם לא יועברו עוד קודם לכן)

  24. יוטה וואטאנבי לפיניקס זה שיחוק.
    .
    על איזו אקסטנטיונס פלינקה הצליח להחתים את כל החדשים? למשל קאם ראדיש?

  25. הדולרים נשפכים כמים . כנראה שדריימונד והלוחמים אחד הם עד הפרישה. לא יודע מה להגיד על החוזים של מידלטון ופורזי, ואן ליט וג'רמי גראנט שדד את הברינקס אם כל אהבתי אל שניהם. תנחומי לדני שראה את האור בקצה המנהרה ואז קיבל את פול וקוזמה על הראש שוב.
    כאוהד לייקרס די מרוצה ממה שעשו בנתיים, האצ'ימורה ווינסנט לגמרי חוזים סבירים, פרינס ייתן עוד הגנה מתחת לסלים נשאר לראות רק מה יהיה עם ריבס.
    שתיים שעברו מתחת לראדר במהלכים בעיניי לפחות טובים:
    ממפיס נתנה חוזה ענק לביין אבל ממה שראינו והקפיצה שעושה כל שנה זה ישתלם לדעתי . גם ההבאה של רוז במחיר ששילמו כרכז גיבוי בעיניי לא רעה בכלל.
    מינסוטה עם ההחתמות הסבירות לגמרי של ניקל אלכסנדר ומילטון נותנת עוד חיזוק הגנתי במקומות שהייתה צריכה.

  26. 20 נק' ב-58% אפקטיבי, 40% משלוש, 10 אסיסטים וניהול משחק ברמה הגבוהה ביותר.
    הוא רק בן 23, הוא הראה יציבות מרשימה בשנים הראשונות של הקריירה.
    החוזה של האליברטון מצויין ומתבקש בדיוק כמו שזה של בוקר היה עת זה חתם עליו.

        1. אבל אמרת שהחוזה של סימונס סופר מוצדק בזמנו ונתת את הסטט העצום שלו עם האפקטיבי לא?

          תשמע הליברטון שחקן נהדר אבל הוא לא קרוב ולא יהיה קרוב לעילית והטופ של הליגה. השכר שהוא מקבל זה שכר של השחקן הטוב בליגה. במימדים של סטף וכאלה והוא רחוק משם שנות אור. קודם שיעשה מה שעשו גה מוראנט או טריי יאנג או לוקה ויוביל קבוצה לאיפה שהוא. והסטט שלו גם חלש לשחקנים ברמה הזאת.
          אינדי יצאו מפגרים נתנו לשחקן חביב בינוני ויציב שכר של הטופ של הליגה

            1. כן תביא יש תוכנת ריגול. אתה כתבת אחרי 4 עונות שהוא שווה מקס. תראה מה אני ברוך כתבנו שזה בדיחה. תביא תביא את הפוסט של הארכת החוזה של סימונס אני מחכה

            2. איזו התפתלות משעשעת …
              רגע אחד זה לפני העונה, אחר כך אחרי 4 עונות …

            3. גיא האם יש לך הבנת הנקרא? מי התפתל. אני הפעם האחרונה שאמרתי משהו טוב על סימונס הייתה בעונת הרוקי. אתה 4 שנים אחכ עוד חשבת שהוא שווה מקס חחח אתה אמיתי?
              תביא תביא את הפוסט על הארכת החוזה של סימונס,שנצחק קצת.
              בזמן הארכת החוזה כולם ידעו מי הוא סימונס והיו לו מספיק עונות בליגה והרי צפית בו בלי סוף ואמרת שהוא שווה כל אגורה או שאני טועה?
              אז מה ההתפתלות לא מובן….
              היה לך את זה גם על גובר וכל מיני.. .
              קיצר לפעמים צריך לצפות במשחקים ולא להיכנס לדפי הסטט המתקדמים אם רוצים לראות מה שחקן שווה.
              די קל לראות שהחוזים שניתנו חוץ ממידלטון הזויים ולא יעשו כלום מקצועית לקבוצות האלה
              לשלם לשחקן כמו הליברטון עם חיוך מקסים ושחקן חביב 50 מיליון וצפונה זה להיות רפה הבנה.

            4. אני כתבתע על סימונס טרם היה בליגה חחח
              .
              מילים (כדורבנות) שלך.

        1. סימונס אף פעם לא היה שווה לא צריך לשנות את ההיסטוריה, זה לא הקופסא זה היכולת הכדורסלנית לא הייתה לו מעולם הבלוף התגלה בפלייאוף שנה אחרי שנה ופילי התעקשה על הבלון שבסוף התפוצץ.

          האליברטון שחקן טוב מהנגר, אבל הוא לא שווה סופר מקס אפילו לא קרוב. אתה רואה אותו הופך לסופרסטאר בליגה ? אני לא.

          אינדי הייתה צריכה לתת לו מקס גבוה.

            1. אממ
              לא ברור לך שההשוואה היא בין אחוזים ולא בין מספר נומינלי?
              .
              דרך אגב, גם מייקל ג'ורדן לא קיבל 50

    1. גיא כתבת אותו דבר על החוזה של סימונס (: האליברטון לא ספק נקודות ברמה הגבוהה ביותר , בעונה הסדירה הכל טוב ונחמד שאין הגנות, בפלייאוף אם יגיעו בכלל אין לו מה לחפש. שחקן מצויין לאופצייה שלישית אבל יש הבדל בין מקס גבוה לסופר מקס.
      .
      ההבדל בינו לבין בוקר שבוקר היה אחד משחקני האיסו הטובים בליגה אם קליעה קטלנית, האליברטון לא יותר ברמה כזאת גבוהה.

      איפה הציון של החוזה לדעתי 4-6 מ10 מצד אחד זה חור כמו אינדיאנה הם חייבים להציע לשחקן ייתר בשביל שבכלל ישקול להשאר בעיר המתה הזאת, מצד שני שילמו לו יותר מדי.

      1. ברוך,
        אתה כתבת דברים דומים על יוקיץ' …
        .
        האליברטון גבוה, קולע, מנהל משחק, יציב.
        לפייסרס לא באמת הייתה ברירה,
        והאליברטון הוא השקעה נבונה לצורך בנייה לעתיד.

        1. יוקיץ סופרסטאר שזכה בMVP לא חשבתי שהוא ייקח אליפות וטעיתי, אבל הוא בהחלט היה שווה חוזה סופר מקס שקיבל אותו.

          1. השאלה אם האליברטון שווה אותו חוזה, אם הוא ספק נקודות ברמה של יוקיץ קרי… לדעתי התשובה ברורה.

            הוא בהחלט שווה חוזה מקס בליגה, אבל הוא לא שווה סופר מקס.

            1. כמה ברירה אתה חושב שיש לאינדיאנה?

            2. מעט מאוד אבל חוזה סופר מקס זה חוזה שהוא חרב פיפיות גם קשה להטריד עבורו גם הוא תוקע את הבנייה העתידית של הקבוצה, אל יש לך סופרסטאר כמו קרי ברור שזה חוזה ששווה כל אגורה לא להאליברטון.

              לגבי התקרה שלו אני לא חושב שהוא יכול להגיע לרמה של פול, פול הצעיר היה שווה סופר מקס סחב את הפליקאנס החלשים לחצי גמר המזרח תוך שהוא שולט בקצב המשחק בצורה מופלאה, למרות שהסטטיסטיקה שלהם דומה האליברטון כיום לא שם.

              האלבירטון יכל לקבל בשוק החופשי סביב ה140 מליון, היו צריכים להציע לו 170-200 מליון (170 ל4 שנים/200 ל5), הסופר מקס היה טעות

            3. התגובה יצאה לי בלי פיסוק אז אני אכתוב אותה שוב.
              .
              מעט מאוד אבל חוזה סופר מקס זה חוזה שהוא חרב פיפיות גם קשה להטריד עבורו גם הוא תוקע את הבנייה העתידית של הקבוצה, אל יש לך סופרסטאר כמו קרי ברור שזה חוזה ששווה כל אגורה לא להאליברטון.
              .
              לגבי התקרה שלו אני לא חושב שהוא יכול להגיע לרמה של פול, פול הצעיר היה שווה סופר מקס סחב את הפליקאנס החלשים לחצי גמר המזרח תוך שהוא שולט בקצב המשחק בצורה מופלאה, למרות שהסטטיסטיקה שלהם דומה האליברטון כיום לא שם.
              .
              האלבירטון יכל לקבל בשוק החופשי סביב ה140 מליון, היו צריכים להציע לו 170-200 מליון (170 ל4 שנים/200 ל5), הסופר מקס היה טעות

            4. 118.8
              זה האופנסיב רייטינג של הפייסרס העונה עם האליברטון על הפרקט.
              טופ 5 בליגה.
              .
              20 נק', 10 אסיסטים, 40% משלוש.
              זה כבר מחוזות סטטיסטיים שלא ביקרו בהם לפני כן.
              להזכיר –
              אלו הפייסרס.
              הילד וטרנר קלעים מס' 2 ו-3 בקבוצה.

  27. בשורות הלייקרס, לראשונה מאז 2020, יש הגיון בריא בבניית הקבוצה.
    לברון ודייוויס, כל השאר בני 27 או פחות.
    וינסנט מביא לקבוצה הגנה וניסיון בעמדת ה-פוינט גארד.
    פרינס מביא 3&d במחיר מבצע (בעצם הוא החריג, היחיד מעל גיל 27 בנוסף לדייויס ולברון).
    אני חושב שיש להם עדיין את ה-mle למשלמי מס, כך שהם לא סיימו לעבוד.

    1. מסכים, שני החתמות מצוינות. לדעתי החתמה של וינסנט מראה לריבס את הדרך החוצה אם ייקבל הצעה גבוהה (בשוק הנוכחי אין שום סיבה שלא יקבל הצעה סביב 80-100 מליון קבוצות מתפזרות אם כסף). הוא יכול להוות תחליף ראוי.

  28. באופן עקיף ובלתי צפוי, נדמה שהסכומים המוצעים לשחקנים קצת יורדים בדרגתם…
    מלבד חוזהו הלדעתי מוגזם של פרד וואן-ווליט.
    אני מקווה והליגה חוזרת לנורמטיב כלשהוא שבהם השכר יחסית מאוזן בין השחקנים המובילים לבין המשלימים.
    מעניין מאוד לבכל זאת.

    דנבר REPEAT!!! חחחח….

  29. נכון שנשמע מופרז אבל משלמים בליגה לפי פוטנציאל ולא בסוף הקריירה לפי השגים. והפוטנציאל של הליברטון הוא טופ 3 רכזים בליגה. כל קבוצה משלמת מאקס ללפחות אחד שניים כוכבים. הליברטון הוא בפירוש הכוכב של אינדי.

    1. חחחחחחחח זה לא הפוטנציאל של הליברטון והוא גם לא הראה פוטנציאל לזה. נתן חצי עונה בקליר פאת בקבוצת תחתית ללא מטרות או ציפיות ובקושי מישהו שמר עליו. איך שעזב את הקינגס הם התפוצצו. תשמע הוא שחקן טוב ששווה 25 מיליון עם הפוטנציאל, סטייל מידלטון כזה. לשלם 50 לאחד כזה זה צחוק כמו לשלם לציון גם הוא הראה פוטנציאל 🙂
      לוקה טריי גה כולם הובילו קבוצות לפיינלס איזורי בגיל יותר צעיר והליברטון לא מתקרב לרמה שלהם בכלל

          1. 3 ו…הודחו בסיבוב הראשון, זה אחד.
            שתיים – נראה מה יהיה בסוף העונה הזו.
            שלוש – אני שמח בשביל סקרמנטו והנה אני מחזק אותם בכריס דוארטה שסאבוניס לא ירגיש לבד.

  30. אני רואה כאן את הוויכוח על האליברטון ואני אומר – מוסד שב"ר חזר בשם חדש – איגוד רפי ההבנה העולמי, כאשר ברוך סגן היו"ר. קודם כל לברוך – האלי פותח את עונתו הרביעית בליגה, מה זה "להעיף אותו בשביל בנייה מחדש" – הוא הבנייה מחדש שהתחילה שנה שעברה בטרייד עליו תמורת סאבוניס. וזו בדיוק בנייה מחדש – ירידה לתחתית, איסוף צעירים מבטיחים ושימור שלהם לאורך זמן (מאת'ורין ו-ווקר שנבחרו בבחירות גבוהות בדראפט הקודם והנוכחי). האליברטון הוא הפנים של הקבוצה, הוא מנהל את הכל והוא הוכיח את עצמו במגבלות הסגל (בעונה שעברה לאינדיאנה היה סגל חלש מאוד). האלי הוא הבנייה מחדש, הוא הפרנצ'ייז פלייר וקיבל חוזה של פרנצ'ייז פלייר.
    ועכשיו ליו"ר איגוד רפי ההבנה ה-GM שלידו בילי קינג זה דני איינג' – החוזה גבוה, מאוד גבוה אבל שני דברים – ראשית כפי שגיא אמר, הפייסרס זה לא מועדון ששחקנים ששים להגיע אליו וקשה לשמור על השחקנים הטובים לאורך זמן (ע"ע playoff piece of shit), ככה שלתת את החוזה הזה לשחקן שאתה רואה בו את העתיד של המועדון זה לחייב אותו למועדון ולבנות סביבו. ומקצועית, האלי הראה שהוא ראוי לבנות סביבו. שנית, כמו שציינו עידו ודדי – יש רצפת שכר שחייבים להגיע אליה. לפייסרס יש המון שחקנים על חוזי רוקי וחוזים נמוכים (למעט הילד וטרנר). החוזה של האלי, בנוסף לחוזה של בראון, מאפשר הגעה לרצפת השכר הזו. גם ככה הרב סיימון לא קרוב לתשלום המס.
    אני בתור אוהד מאשר מאוד את החוזה הזה של האליברטון, לדעתי שמו על ברוס בראון קצת יותר מדי כסף אבל זה בסדר, הוא הסמול פורוורד הפותח. לא נגיע העונה לפלייאוף אבל עונה הבאה כן, ואז יינתן חוזה גבוה וארוך למאת'ורין ותהיה יופי של קבוצה.

    1. נדבר עוד כמה עונות ונראה איפה תהיו (רמז לא הרבה יותר גבוה מהיום) ובטח שבפלייאוף לא תעשו כלום חוץ מלקבל בראש סיב 1 אם תגיעו אליו.

      גיללן ברונסון שווה הרבה יותר מהליברטון אם כבר.

      אתם חתמתם על בינוניות בחוזה מקס, לא החלטה גאונית כ"כ

      1. בנוסף להיותך רפה הבנה נהיית גם נביא? לא הכל תלוי בחוזה של האליברטון.
        ואני לא אתחיל להתווכח איתך על ההגדרה לבינוניות או הצלחה, רק אגיד שסמיילי הביא לכאן לפני שנתיים כתבה שמדברת בדיוק על זה בהקשר של אינדיאנה. מוזמן לחזור לשם ולנסות להבין מה זה הצלחה עבור הפייסרס ולמה במדינה מוטרפת כדורסל שיש למועדון המקצועני בה תחרות מטורפת על הקהל מול כדורסל תיכונים (ואני בכלל לא מדבר על הקולג'ים), אליפות היא לא חזות הכל.
        ואני אסתכן ואתנבא ואגיד – גם האליפות בוא תבוא.

          1. כמה פעמים להסביר לך עד שתבין? אני גם כתבתי את זה. העונה לא יהיה פלייאוף. זו המהות של בנייה מחדש. דבר איתי עונה אחת אחרי (השלישית של מאת'ורין, השנייה של ווקר, האחרונה בחוזה של טרנר ובראון אם יישארו).
            ואז נראה.

    2. הי ידידי, אני לא חושב שלאינדי יש מספיק כשרון ושהם מוכנים להמר על פרנצייז פלייר, אני גם לא חושב שהאליברטון כזה.
      .
      הוא בהחלט שחקן מצויין ששווה מקס הוא מנהל משחק ומוסר מדהים הוא קולע מצויין מ3 למרות זריקה מוזרה אבל ההבדל בליגה בינו לבין העלית ביכולת ליצור נקודות קיים וזה ההבדל בין שחקן מקס לסופר מקס , הוא בהחלט יכול להיות אולסטאר קבוע ואופציה שנייה מצויינת ליד סקורר על .
      .
      האם האליברטון מתורן וגראז ווקר זה בסיס טוב מספיק לקבוצה קונטנדרית? אני לא חושב. אינדיאנה הייתה צריכה להביא לו מקס גבוה לפי דעתי זה היה הופך את החוזה לFAR 10 אבל סופר מקס זה חוזה כל כך בעייתי

      1. זה קצת סותר את עצמו, אם הוא כרגע שווה מקס בעיניך אז הוא שווה סופרמקס.
        כדי לקבל סופרמקס הוא יצטרך להיבחר לאחת מחמישיות העונה וזה די אומר (למעט מקרים של הרבה פציעות של כוכבים) שהוא יהיה בין חמש עשרה השחקנים הטובים בליגה שזה לגמרי שווה סופרמקס.

        1. אנלוגיה מקולקלת לגמרי ממתי בחירה לאחת מחמישיית העונה זה אחד מ15 השחקנים הטובים בליגה? לפי המחשבה הזו גוברט היה אחד מ10 השחקנים הטובים בליג ה(חמישייה שנייה פעם אחת), ו3 פעמים חמישייה שלישית, ודריימונד גרין ב2016 גם היה אחד מהם.
          .
          הליגה הגדירה הגדרות ברורות לאף מינמלי של משחקים כדי להתחרות על פרסים המספר הוא 65. לא מעט סופרסטארס לא יגיעו לרף הזה.
          .
          צריך לחזור לעונת 2018-2019 לפעם האחרונה שקרי עבר רף כזה של משחקים, דוראנט, לברון, דיוויס…
          .
          סופר מקס אמור להיות למגה סופרסטארס של הליגה, לא כל קבוצה צריכה לחלק חוזה כזה (נ״ב גם בראון לא שווה חוזה כזה) אני בהחלט חושב שהאליברטון שווה מקס גבוה ושאינדינה הייתה חייבת להשאיר אותו הוא שחקן מצויין, האם הוא יכול להפוך לעילית של הליגה (גיא הזכיר את בוקר מקודם) אני לא חושב.

          1. הרף החדש ישנה את המנוחות של הכוכבים – זה רק לטובה. החרגתי כבר מקרים של הרבה פציעות וגובר לא דוגמה כי הוא קיבל בגלל הבחירה לשחקן ההגנה.
            צריך לזכור גם שהחלוקה לעמדות לא תהיה קיימת יותר כך שנקבל משהו יותר קרוב לשחקנים הכי טובים בעונה.

          2. מעבר לזה זה קצת הסתכלות עקומה. כי אם הם מביאים שחקן ותיק יותר על מקס בשוק החופשי הם משלמים לו בדיוק כמו הסופרמקס על הליברטון, אז לא לשלם רק בגלל שהוא לא 'סופרסטאר' נניח לפי ההגדרה שלך (למרות שצריך עוד לראות אם יגיע לשם).

            1. תשובה די מעורפלת, אתה חושב שבראון שווה סופר מקס? מה לגבי ביל?הוא הרי קיבל חוזה כזה.
              .
              הבעיה עם חוזה סופר מקס זה שהוא אוכל המון מתקרת השכר של הקבוצה ומקשה נורא על לבנות סגל מסייע.
              .
              מה קורה לאינדיאנה עם מתורן נבחר לחמישייה שלישית אבל לרגע לא מתקרב לרמה של מגה סופרסטאר (בדומה לביל?בראון…) וגם זכאי לסופר מקס?
              הם ישלמו ל2 שחקנים סופר מקס ו70% מהתקרה? איך הם בונים סגל סביב זה?
              .
              סופר מקס אמור להיות למגה כוכבים של הליגה אני לא חושב שהאליברטון יכול להגיע לשם, מה שNBA הייתה צריכה לעשות להגדיר את זה לחמישייה ראשונה/ שנייה, אבל כנראה השחקנים היו מסרבים ובצדק.

            2. אתה מבין שזה לא אותו סופרמקס?

            3. 'אמור להיות' זה רק בראש שלך. זה תמיד עניין של סיטואציה ולא רק של יכולת השחקן.
              ללא ספק יש הרבה מקרים שבהם עדיף לא לשלם לשחקן שכר כזה.

  31. פשש, הרבה החתמות מעניינות. לא יאמן כמה כסף רץ בליגה הזאת (אפרופו דה שוט ואחרים שדיברו על ירידה ברייטינג).
    הסכומים מוגזמים אבל מה לעשות שיש רצפה שחייבים לעבור (ע"ע ון פליט ביוסטון). ET לליגה מייד ובדיעבד.

  32. מעניין האם ההחתמה של קוזמה היא לקראת טרייד המשך? מה אומרות השמועות? או שלפחות העונה דני שוב נתקע לחכות לשאריות שלו ושל פול?

    1. דני אבדיה יזרוק לסל רק בחימום, לא ציפיתם שהוא יהפוך לאופציה התקפית של הוויזארדס הוא שחקן משלים מוגבל מאוד התקפית

      1. אני לא מסכים עם הבכי והנהי
        שחקנים כמו קיספרט והאצ'ימורה זרקו לסל לא משנה ליד מי הם שיחקו
        אם כולם פה רוצים שדני יהיה סקורר אז זה מה שהוא צריך לעשות (וכנראה שגם המאמן מונע את זה ממנו בהרכבים החזקים)

  33. הלייקרס עם עוד החתמה סולידית וטובה של ג'קסון הייז בתור סנטר מחליף. כנראה הקיץ הכי מוצלח של פלינקה בתפקיד . האמת שזה התחיל כבר מהטרייד דדליין האחרון בינואר, כמעט הצליח לתקן את כל נזקי הטרייד על ווסטבורק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט