!Deng Deng Ding Let the Bidding Begin

לאחר הפסקה זמנית של פרוייקט השחקנים החופשיים של קיץ 2014, בעיקר כדי לחכות להגרלת הלוטרי של הדראפט, אנו חוזרים, והפעם נתמקד בלואל דנג שסיים את חוזהו בקליבלנד.

דנג

לואל הוא הבן השמיני מתוך תשעה (חמש אחיות, ארבעה בנים) למשפחת דנג משבט הדינקה, אשר ידוע כאחד השבטים הגבוהים באפריקה. אביו, אלדו, שכיהן כשר החינוך והתחבורה של סודאן, נכלא לשנתיים לאחר שהממשלה שם הופלה. כשהשתחרר מהכלא, חזה את הקונפליקט הנוצר שהוביל למלחמת אזרחים, ולואל ואחיו הוטסו למצרים מבלי שארזו את  חפציהם, שכן נאמר להם שהם יוצאים לחופשה משפחתית. הוריו של דנג טסו לאנגליה שנתנה להם מקלט מדיני, ודנג ואחיו נשארו במצרים.בגיל 7 נגע לראשונה בכדורסל, עת הגיע למחנה כדורסל יליד סודן נוסף משבט הדינקה, מאנוטה בול הענק ז"ל, שהגיע בעיקר כדי לתמוך בפליטי המלחמה.

בנאדם ענק בכל קנה מידה.  מאנוטה בול 1962-2010
בנאדם ענק בכל קנה מידה.
מאנוטה בול 1962-2010

בול לימד את אחיו הבוגרים של דנג כמה מיסודות המשחק, ואלו לימדו את השאר. לימים סיפר דנג כי הוא זוכר שהוא וכמה מחבריו השמאליים (דנג ימני), זרקו לסל רק ביד ימין שכן חשבו שאלו חוקי המשחק…

בול ודנג שנים רבות לאחר אותו מחנה קיץ
בול ודנג שנים אחר אותו קיץ

לאחר שהאחים הגדולים במשפחה החלו לעבוד וחסכו מספיק כסף כדי שבני המשפחה יוכלו לגור יחדיו במצרים (האחים הופרדו תחילה והתגוררו בפנימיות), המשפחה התאחדה עם הוריהם באנגליה.

לאחר שתפילותיו להפסיק לגבוה כדי שיוכל להמשיך לשחק כדורגל (1.88 בגיל 12) לא נענו, לואל הצעיר התמקד בכדורסל והצטיין בתחום. לאחר שאחיו אג'ו, 213 ס"מ, ואחותו ארק זכו להצעות למלגות לימודים ממס' מוסדות לימוד ביניהם קונטיקט ומרילנד. לאחר שהאחות בחרה באקדמיית בלייר מניו ג'רזי, משפחת דנג לא רצתה לשלוח אותה לבדה, ואחיה הצעיר, לואל בן ה – 14, 1.96 מ',  הצטרף אליה. מאמנה החדש של קבוצת הכדורסל של התיכון שכללה בין היתר שחקני עתידיים, צ'ארלי וילאנובה ורויאל אייבי, הכיר את אחיו הגדול של דנג, והניח שאם הילד הגבוה יתקרב אפילו קצת ליכולתו של  אג'ו, הוא יהיה נכס עבור קבוצתו.

large_blair nba

לאחר קריירת תיכונים מפוארת , שבסופה נחשב לאחד מחמשת שחקני התיכונים הטובים במדינה (בצוותא עם לברון ג'יימס וכרמלו אנטוני), בחר דנג לשחק במכללת דיוק, עימה הגיע אל פיינל פור המכללות.

DukeSports_t640

רגע לפני שהחל עידן סטיב נאש בפיניקס, הספיק לואל דנג, הפרשמן המעולה מדיוק שמתנשא לגובה 206 ס"מ, להיבחר במקום ה 7 בדראפט 2004 על ידי פיניקס. זאת מיהרה להעביר אותו לשיקגו עבור הרוקי האלמוני ג'קסון ורומן + בחירת סיבוב ראשון של הבולס. האם דנג פספס הזדמנות פז לשחק עם החבורה המלהיבה בליגה, או שמא התמזל מזלו שהועבר לבולס? אני אלך על האופציה השנייה.

עם סגל שכלל את נאש, סטודמאייר, ג'ו ג'ונסון, שון מריון וקוונטין ריצ'ארדסון, תחת המאמן מייק ד'אנטוני (שמאמין בשחיקת שחקניו על ידי קצב מטורף ורוטציה קצרה), דנג לא היה מקבל הזדמנות נאותה לשחק, ובטח שלא היה לומד לשמור.

היה לו מקום?
היה משתלב שם?

בשיקגו הוא התחבר לשחקן השנה הראשונה קירק היינריך ולאלוף המכללות הטרי מקונטיקט, הצלף בן גורדון (עוד שחקן חופשי שיזכה לסיקור בהמשך הפרויקט). היינריך ריכז באחריות, גורדון צלף מהספסל, ודנג, שהדיח את אנדרס נוצ'יוני מהחמישייה, סיים עונת רוקי מוצלחת עם 11.7 נק'  ו 5.3 ריב' למשחק. בנוסף, דנג אף נבחר לחמישיית הרוקיס של העונה בצוותא עם גורדון, איגאודלה, אוקאפור ודוויט הווארד.

גולת הכותרת של העונה עבור הבולס הייתה הגעתם הראשונה לפלייאוף מאז עידן ג'ורדן.

דנג עצמו לא נטל חלק בפלייאוף עקב פציעה שסיימה עבורו את העונה. בלעדיו שיקגו הודחה ע"י הויזארדס של גילברט ארינאס בשישה משחקים, אך הקבוצה מעיר הרוחות סוף סוף סיימה עונה במצב רוח טוב, בידיעה שיש לה על מי לסמוך בעתיד.

בעונה הבאה (2005/06) דנג המשיך להשתפר וזכה לשחק לראשונה בפלייאוף, כאשר עלה מהספסל מול האלופה שבדרך, המיאמי היט של וויד ושאקיל. החבורה הצעירה,  שכונתה בייבי בולס, מתחה את מיאמ עד שנכנעהו בשישה משחקים, בסדרה נוספת שנראתה כשכר לימוד לשנים הבאות.

החזירו את שיקגו לפלייאוף
החזירו את שיקגו לפלייאוף

עם שלד צעיר של היינריך,גורדון, דנג, כריס דוהון וטיירוס תומאס, שיקגו ידעה שהיא בדרך למעלה, ורצתה לאייש את עמדת הסנטר הבעייתית (טייסון צ'אנדלר היווה אכזבה גדולה דאז). בקיץ הבולס התחזקו בשני אלופים. אחד מהם היה מנהיג אלופת המכללות של השנתיים האחרונות, ג'ואקים נואה מפלורידה, והשני היה מנהיג אלופת ה NBA  מ 2004, שחקן ההגנה של השנתיים האחרונות, "ביג בן" וואלאס מדטרויט, שהפך לנגר העשיר בעולם כשחתם על חוזה עתק של 46 מיליון דולר ל 3 שנים.

"ידיים למעלה, זה שוד..."
"ידיים למעלה, זה שוד…"

לואל דנג ביסס את עצמו כאופציה מס' 2 בהתקפת הקבוצה לאחר בן גורדון, אך השידוך בין וואלאס לשיקגו נכשל עוד יותר מ"דייט בחשכה", ולמזלם קליבלנד, שחיפשה להתחזק כדי לשכנע את לברון להישאר בקבוצה, נפלה בפח ולקחה אותו מהם בטרייד.  הבולס סיימו את העונה עם מאזן של 49-33 ומחוץ לפלייאוף, אך מעז יצא מתוק. שיקגו זכתה בלוטרי בבחירה מס' 1, ומימשה את הזכייה כשבחרה בדריק רוז.

את עונת 2008/09 החל לואל דנג שחתם על החוזה הגדול הראשון בקריירה, בצורה בינונית, סיים את העונה מוקדם פעם נוספת עקב פציעה, ולא היה שותף לאחת מסדרות הסיבוב הראשון הטובות ביותר מול האלופה הגאה מבוסטון (נטולת גארנט, שאלמלא פציעתו ייתכן והסלטיקס היו היום עם עוד דגלון בתקרת האולם).

את עונת 2009/10 החל דנג ללא חברו הטוב בן גורדון שחתם בדטרויט, אך שמר על מעמדו כאופציה מס' בהתקפה ליד דריק רוז. לאחר הדחה נוספת בסיבוב הראשון של הפלייאוף, הגיעה לקיצה תקופתו של ויני דל נגרו כמאמן הקבוצה, ועוזרו המוערך של דוק ריברס מבוסטון, טים ת'יבודו, חתם בקבוצה.

תחת טים ת'יבודו, ועם החתמתו של קרלוס בוזר, הבולס הפכו לאחת הקבוצות הטובות בליגה. בעוד דריק רוז כיכב על המגרש בדרך לתואר ה MVP, דנג הפך לחביבו של מאמנו החדש. יכולתו לקלוע וכן לשמור על הסקורר של הקבוצה היריבה זיכתה אותו ביותר ביותר דקות למשחק מכל שחקן אחר בקבוצה, כאשר באותה עונה הם הגיעו עד לגמר המזרח מול מיאמי.

נהנו לשחק ביחד
איתו הכל נראה אחרת

בשנתיים הבאות הבולס החלו לסבול מבעיות כשירות של דריק רוז, אך לואל דנג עצמו המשיך בשלו, הוביל את הליגה באותה תקופה בממוצע הדק' למשחק, ולמרות שמספריו ירדו מעט, הפך לאחד השומרים הטובים בליגה , נבחר לחמישיית ההגנה השנייה של הליגה פעם אחת, וזכה להיבחר פעמיים ברציפות למשחק האולסטאר.

ללא דריק רוז הפצוע, דנג לא הצליח להוביל ביחד עם נואה את הקבוצה אל מעבר לסיבוב השני (בנוסף, החמיץ את שני המשחקים האחרונים בסדרה שהסתיימה בניצחון 3-4 על ברוקלין ולאחר מכן את המפגש מול מיאמי), אך בתחילת העונה, עם חזרתו של דריק רוז, קיווה כי יוכל להתמודד מחדש על האליפות.

לאחר פציעתו התורנית של רוז ויכולת חלשה של הקבוצה,

הבולס החליטו לוותר על שירותיו ושלחו אותו ואת וחוזהו הנגמר תמורת כמה בחירות דראפט ו… כלום בעצם (אנדרו ביינום שוחרר מיידית).

באחד הראיונות הראשונים של כשחקן קליבלנד, דנג הפגוע, ששיחק כמעט 10 שנים עבור הבולס, פעמים רבות כאשר הוא סוחב פציעה, סיפר כי צפה שהבולס יעבירו אותו בטרייד, אך עדיין רצה להאמין שזה לא יקרה. עוד הוא סיפר על הקושי בלעזוב את המערכת שהוא מכיר כל כך טוב, ובפרט את צוות האימון וחבריו לקבוצה שכל כך אהב.    מה שדנג "שכח" לספר, הוא סירובו לחתום על הארכת חוזה ל 3 שנים עם הבולס עבור 30 מיליון דולר…

תגובתו של דנג לטרייד
תגובתו של דנג לטרייד

לאחר שהתרגל לשחק תחת קבוצה ששואפת לנצח ולהגיע הכי רחוק שאפשר, הוא הגיע לחבורת הלא יוצלחים של קליבלנד, שלא ראו פלייאוף מאז עידן לברון. לאור חולשת המזרח העונה, כשהגיע לקליבלנד רבים חשבו שכעת, כשהעמדה הבעייתית ביותר בקבוצה מאז עזיבתו של לברון (אפילו כספי לא עזר) אוישה באולסטאר שיודע גם לשמור, נראה את קיירי אירוויג לראשונה בפלייאוף, למרות מאזן של 23-11.

במציאות, זה ממש לא עבד. קליבלנד אמנם השתפרה וסיימה במאזזן של 21-19 עם דנג בשורותיה, אך השחקן חווה ירידה בדקות, במספרים וביכולתו, ולמעט כמה משחקים, נראה היה שהוא בכלל לא רוצה להיות שם, ורק מחכה לסוף העונה. העונה הסתיימה, קליבלנד לא הצליחה להעפיל לפלייאוף, ודנג נפרד מהקבוצה מבלי שחתם על חוזה חדש.

כעת, עתידו של דנג, שחקן חופשי ובלתי מוגבל להזכירכם, אינו ברור. מצד אחד, הוא בסך הכל בן 29. מאמנו לשעבר, טים ת'יבודו שיבח את דנג כשאמר שהוא עשה עבודה נהדרת עבור הבולס, שהוא שחקן  שחקן בעל יכולת קליעה טובה המשחק כדי לנצח, ויכול לשמור בהצלחה על מס' עמדות.  בנוסף להיותו שומר מעולה ושחקן התקפה סולידי, הוא ניחן בכושר גופני מעולה, ולא פחות חשוב, נחשב לחבר נהדר לקבוצה, ולאדם משכמו ומעלה שאף זכה להוקרה מהליגה כשהוכרז כאזרח השנה, וכן

מצד שני, למרות גילו הצעיר יחסית, הגיליון הרפואי שלו ארוך יותר מהעונה הסדירה. הוא סבל ממס' פציעות מטרידות בקריירה, החמיץ לא מעט משחקים, וחוזה גדול וארוך טווח אליו הוא מייחל, לא יגיע בקלות. בנוסף, מלבד פלייאוף 2007, הוא לא ממש מתעלה בפלייאוף, כאשר בשניים האחרונים, בהם הקבוצה נאלצה להסתדר בלי דרק רוז, היה בינוני מול פילדלפיה (רוז נפצע בשלהי המשחק הראשון) לפני שנתיים, ובשנה שעברה לא הרשים מול ברוקלין לפני שנפצע וסיים את העונה (אם כי יש לציין ש 44.8 דק' למשחק לא עזרו לו).

חצי העונה האחרונה בקליבלנד לא עזרה ללואל דנג, אך אני לא מאמין שפגעה בו יותר מדי. בהנחה שקייל לאורי ממשיך בטורונוטו, כל עוד כוכבי דראפט 2003 (הטריו של מיאמי + אנטוני) לא יודיעו אחרת, לואל דנג יהיה ככל הנראה השחקן הבכיר בשוק השחקנים החופשיים הלא מוגבלים (שחקן חופשי מוגבל = קבוצתו הנוכחית יכולה טיוטת חוזה שהוא מקבל מקבוצה אחרת). האם ינצל את מעמדו הלא רשמי כדי ויילך על ההצעה הגבוהה ביותר, או שמא יצטרף לקבוצה מנצחת תמורת חוזה נמוך נמוך יותר?

"הארכת חוזה? נסחפתם..."
"אתם רוצים שאני אחזור? תנו לי לחשוב על זה…"

אלו האופציות העיקריות שמוזכרות בהקשרו

1.קליבלנד קאבלירס – מבחינה כספית, קליבלנד תוכל להציע לו את ההצעה הגבוהה ביותר. מבחינה מקצועית, פיטוריהם המבורכים (אם שואלים רוב אוהדי הקאבס) של מייק בראון והג'נרל מנג'ר כריס גרנט הכושלים וודאי ולא פגעו בסיכויים שדנג יחזור לקבוצה. כמובן שזהות המאמן הבא תשפיע, אך עם סגל שכולל את קיירי, וויטרס, תומפסון , ורז'או וג'ארט ג'ק, מדובר בקבוצה שהייתה אמורה להגיע לפלייאוף עוד העונה, וככל הנראה תעשה זאת בשנה הבאה. שכחתי מישהו… אנטוני בנט, בחירה מס' 1 בדראפט, שלא תרם מאומה לקבוצה. אני לא חושב שהוא כזה שחקן גרוע כמו שעשו ממנו, אבל הוא לא רלוונטי כרגע. מה שכן רלוונטי הוא שהמזל שיחק לקליבלנד פעם נוספת, ובחירה מס' 1 בדראפט הקרוב והכה מדובר היא שלהם. אם הם יילכו על ויגינס או פארקר, אין לדנג, שקליבלנד כבר ניסתה להעביר בטרייד ללא הצלחה, סיכוי לחזור גם אם יחפוץ בכך, אך אם הם יילכו על ג'ואל אמביד, חמישייה של קיירי וויטרס דנג תומפסון ואמביד תוכל להגיע רחוק מאוד תוך שנתיים-שלוש (בהנחה והתחזיות לגבי אמביד יתממשו).

אחד מהם יהיה בקליבלנד בשנה הבאה. האם דנג יצטרף?
אחד מהם יהיה בקליבלנד בשנה הבאה. האם דנג יצטרף?

2. דאלאס מאבריקס – דירק נוביצקי בוודאי יהיה מוכן לקצץ בשכרו עוד יותר כדי שדנג יגיע לקבוצה, וזה לא שמארק קיובן ידוע כמי שמפחד לשלם מס מותרות. אם כאופציה ראשונה בהתקפה הוא לא יתפקד (עם כל הכבוד לתצוגות שלו בנבחרת בריטניה, כולל נגד ישראל) וכאופציה שניה הוא יכול להיות טוב, כאופציה שלישית (אחרי מונטה ודירק) הוא יהיה פשוט מצוין.

יצטרף בדאלאס לחברם לנבחרת של אליהו וגרין?
ישחק באימוני דאלאס מול ישראלי אחר?

3. אורלנדו מג'יק – עם אולדיפו וווצ'וביץ המבטיחים, בחירה אפשרית של דונטה אקסום או רנדל המבטיחים לא פחות , אורלנדו יכולה להתחזק משמעותית אם תמצא דרך לסחור בג'אמיר נלסון וארון אפללו המצוין כדי לצרף את דנג לשורותיה. הוא יוכל להפוך באופן מיידי למנהיגה של הקבוצה הצעירה שתאיים להפוך לכוח העולה במזרח. במידה וזה אפשרי, נשאלת השאלה האם דנג מוכן לחתום בקבוצה בתהליכי בנייה.

4. אטלנטה הוקס – דמארה קארול עשה עבודה הגנתית טובה מאוד השנה בהוקס, אך לואל דנג יהווה שדרוג של ממש מבחינה התקפית. עם ג'ף טיג המשתפר ונוכחותו על המגרש של לפחות צלף שלשות אחד על הפרקט (קייל קורבר הנפלא או לו ויליאמס) בכל חמישייה, בנוסף לשיפור בקליעה מבחוץ של מילסאפ, דנג יוכל להתרכז בקליעה מחצי מרחק שהוא כל כך אוהב. ויחד עם השתפרות של דניס שרודר, אנטיץ' וקארול מהספסל, וכמובן, חזרה טובה של אל הורפורד מפציעה, אטלנטה יכולה להפוך לאחת הקבוצות הטובות במזרח.

קבוצות נוספות שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו הן הלייקרס (שלטעמי יעדיפו לשמור את הכסף כדי לנסות ולהחתים כוכב גדול יותר), פיניקס (הייתה במו"מ עם קליבלנד לגבי טרייד אפשרי אך סירבה לתת לה בחירת סיבוב ראשון תמורתו מחשש שלא יחתום על הארכת חוזה), ושארלוט הורנטס (יתאים לשיטה של סטיב קליפורד)

אז מה אתם הייתם מציעים לדנג לעשות?

תודה על הקריאה

לפוסט הזה יש 37 תגובות

    1. לגמרי החתיכה החסירה.
      אם מצליחים להביא אותו על חשבון החוזה הנגמר של גריינג'ר ומעיפים את דאדלי (תמורת בחירה דראפט סיבוב שני) זה משדרג אותם בטירוף!!

  1. אני מקווה שיגיע לדאלאס. כמו שאמרת בתור אופציה שלישית הוא יהיה מעולה. הוא גם יוכל להתרכז יותר בהגנה, וככה לבלוט.
    אם לא דאלאס, פיניקס בהחלט אופציה טובה מאוד. קבוצה צעירה שצריכה שחקן ותיק שיכוון אותם. דנג מתאים להם בול.
    אטלנטה אופציה לא רעה, מין 50/50 כזה אם לא יצליח להגיע לקבוצה טובה.

    1. חבל לדאלאס שהעונה לא עונת 2015-2016 כי עד שיש לה מקום בתקרת השכר ויש לה 3 ותיקים שעדיין ברמה הגבוהה אין פרי איגנטס להחתים ..
      בעונת 2015-2016 כבר לא נראה לי שה3 יהיו רלוונטים..
      לפי דעתי נווצקי צריך לפרוש הוא כבר עשה את שלו ולהגיע לאליפות עם דאלאס הוא כבר לא יגיע .. האירופאי הגדול בכל הזמנים שהשיג אליפות לבד ללא שום סופרסטאר לצידו ..
      נוואצקי קובי גארנט ופירס נאש צריכים לפרוש ..

      1. נוביצקי נתן עונה טובה מאוד, כנ"ל פירס, קובי פצוע ואף אחד לא באמת יודע מה קורה איתו.. למה שיפרשו? כל עוד יש מי שנותן להם חוזה והם אוהבים את המשחק.. מהר מדי חורצים פה גורלות.. אם דאנקן היה מקשיב לאנשים הוא הם היה פורש כבר לפני שנתיים..

  2. בעניין השחקנים החופשיים, תמיד יש לקחת בחשבון את ברוקלין אשר כסף לא מהווה שיקול לבעלים. יש לקחת בחשבון גם את פילדלפיה שכמעט לא משלמת משכורות כי רוב שחקניה בליגה פחות מ 4 שנים.

    1. ברוב המכריע של המקרים השחקן ייקח את ההצעה הגבוהה ביותר שתונח לפניו. מקרים דוגמת מאלון או שאקיל בערוב הקריירה, שטבעת אליפות קודמת לכסף, נדירים המה.
      תראו את קובי בראיינט, הוריד מועדון שלם לשנתיים לקבר בשביל שיהיה לו בבנק גזיליון דולר + 50 מיליון במקום סתם גזיליון.

  3. לא מבין את כל הסחבת עם נושא מינוי המאמנים של הלייקרס ניקס…
    כאילו הם הולכים לרוץ לאליפות .. להזכירם המטרה של העונה הבאה לגבי שתי המועדונים זה רק שתעבור העונה הלייקרס יכולים לשים את דדי ןK כמאמנים וזה יהיה מצויין .. שנה הבאה מאמנים טובים יותא יהיו פנויים אז למה לחפש בכח בכלל זה נראה כאילו הלייקרס והניקס אימצו את שיטת העסקה של נמל אשדוד העבודה רק למקורבים..

  4. מת על השחקן הזה אבל הוא עשה טעות שלא הלך על החוזה ששיקגו הציעו לו שהיה ריאלי לחלוטין.
    למזלו אין יותר מדי שחקנים מרשימים בשוק השנה והרבה קבוצות ירדפו אחריו כך שאולי בסוף הוא עוד יקבל את החוזה איבאקה שהוא רוצה, אבל אם בסוף הוא יקבל 10 או פחות לעונה הוא יצא חומוס שעזב את שיקגו.

  5. הדבר הכי מעניין לגבי דנג הוא שיש סיכוי סביר שהוא יהיה השחקן החופשי המשמעותי היחיד (!) הקיץ שיעזוב את הקבוצה שלו ויחתום בקבוצה אחרת.

    אני ממשיך להאמין בכרמלו לבולס, אבל בין אם זה יקרה או לא, המשפט לגבי דנג עדיין נכון , מעניין, ואומר בעצם הכל לגבי עונת המלפפונים השנה (מנחם על תתבע אותי על זכויות יוצרים…).

    חוץ מזה, אורלנדו הם לא אופציה עבורו – הם לא ילכו עליו.
    לגבי שאר הקבוצות – אני חושב שפגעת נכון במועמדות העיקריות לקלוט אותו, למרות שאפשר להוסיף עוד 2-3 קבוצות לרשימה (אבל אף אחת מהן לא אורלנדו…).

    הבעיה האמיתית של דנג הקיץ עשוייה להיות טרבור אריזה.
    בזמן שדנג רואה את עצמו כשחקן מקסימום או קרוב לזה, אריזה נתן השנה עונה לא פחות טובה ממנו, והמחיר שלו נראה כלא יותר מ 7 ספרות, אולי 8 מאד נמוכות בגלל שוק השחקנים הלא קיים.

    אז אלא אם כן דנג יתגמש משמעותית בדרישות שלו, הוא יצטרך להמתין לחתימה של אריזה בוושינגטון (או בקבוצה אחרת – מה שעשוי אפילו להפוך את הוויזרדס לאופציה עבור דנג), ורק אחר כך קבוצות ישקלו לשלם סכום מופרז עבור דנג.

  6. לא מאמין שוושינגטון ישתגעו בלהחתים את אריזה וירצו לתת יותר במה לפורטאר גם ככה יש גיבוי את וובסטר
    דאנג כנראה יגיע לקבוצה כמו פיניקס או שארלוט..
    הוא יקבל סכום יפה ולא בצדק , בשל המחסור הגדול בסמול פוורוד בליגה..

  7. תודה על הפוסט
    הייתי מציע לו כסודני לחצות את הגבול דרך מיצרים להתאזרח בהולי לנד ולחתום בהפועל ירושלים

    קשה להאמין שיגיע לסאנס לאחר העונה של גרין
    אורלנדו היא האופציה המעניינת ביותר עבורו יכול להיות המבוגר האחראי בקבוצה שתרוץ רחוק כבר העונה

  8. היה מזעזע לראות אותו בקליבלנד; מה קרה לשחקן הלוחמני והנייד שהיה פעם? היו פעמים שלא הבדלתי בינו לבין אנטוני בנט…
    לסאנס, לדעתי, הוא לא מתאים בכלל. כנ"ל אורלנדו. דאלאס, בול!

  9. כרגיל כתבה מעניינת וכיפית. הייתי שולח אותו לדטרויט במקום אחד הגבוהים.
    לגבי הכתבה שהבטחת על בן גורדון – תגנוז, הוא במקרה הטוב יישחק בצסק״א מוסקבה

  10. חדשות סופר משמעותיות מכיוון יוסטון.
    או לפחות הערכות ושמועות –

    ליוסטון יש אופציה לשמור את פארסונס עונה הקרובה במחיר סופר זול, ואז הוא נהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הבא, אבל יש להם גם אפשרות טכנית לוותר על האופציה עליו לעונה הקרובה, הוא יהפוך כבר עכשיו לשחקן חופשי, אבל שחקן חופשי מוגבל – כזה שיוסטון יוכלו להשוות כל הצעה שיקבל ולשמור אותו אצלם.

    השמועה אומרת שהם בוחרים באופציה השנייה, מה שלדעתי הוא טעות נוראית.
    – אם יש קיץ שבו שחקן חופשי טוב יכול להשיג חוזה מופרך ומוגזם – זה הקיץ הזה שבו כמעט ואין שחקנים חופשיים ששווים משהו וצפויים לעזוב את הקבוצות שלהם.

    לדעתי הוא צריך להיות המטרה מספר אחת של אטלנטה אם יוסטון הולכים על המהלך המטורף הזה.

    1. לא יכול לחשוב איפה ההגיון מאחורי מהלך כזה. נראה שמורי זומם את אחת התכניות המתחכמות שלו, זו הדרך היחידה להסביר מהלך כזה.
      (או ללכת על דנג במידה ויהיה אופציה זולה יותר בסוף).
      בכל מקרה נראה שמורי שוב מנסה ללכת על מהלך גדול לצרף סופרסטאר שלישי

  11. הם עושים את זה בשביל טרייד עם מינסוטה כנראה סיין אנד טרייד מדברים על חוזה של12 לשנה (אידיוטים אם זה מה שנותנים לו) עדיין לא מבין איזה עסקה יוסטון יכולה להציע שתהיה שווה למינסוטה..
    במקס הם יציעו פרסונס גונס בחירת דרפט השנה ואולי עתידית..
    כבר עדיף ללכת על עסקה עם בוסטון או פיניקס…
    לפי דעתי העסקאות הכי טובות יצאו מבוסטון שיקגו ופיניקס..
    במקומן הייתי הולך על פיניקס ..
    פיניקס תציע את כל בחירות הדרפט +לן תמורת לאב ודיאנג ושנה הבאה הם קונטנדרים בטוח.. מוסיפים את דאנג או אריזה

    1. הלו יש לך אסיק שהוא בכיף סנטר טופ 10 בליגה, ג'ונס שהוא פוטנציאל אדיר, פרסונס ו-2 בחירות דראפט. אין קבוצה שיכולה להציע טרייד טוב מזה

  12. פרסונס שחקן חביב בטוח שלא שווה תחוזה שהוא רוצה.. מקס 8
    גונס פאור בינוני ולא יותר אסיק סנטר טטב עם חוזה לשנה אחת 15למינסוטה אין שימוש יש לה כבר 2 סנטרים טובים ממנו..
    בחירות 25 ו42 לא שוות הרבה .. שיקאגו פיניקס ובוסטוו יכולות להציע יותר …
    מינסוטה צריכה בנייה מחדש מה שאומר בחירות דרפט גבוהות או צעירים עם אמפסייד גבוהה.. גונס ופרסונס בטוח לא כאלה..
    אני הייתי הולך על מלו ולא על לאב …

    1. א. ג'ונס ופרסונס זה אפסייד מטורף, אם אתה אומר שלא אז באמת לא ראית אותם משחקים בשנתיים האחרונות.
      ב. זה היה הפחד הגדול שלי. כרגע נראה שעל מלו הולכים בכל הכח.
      הם בטוח יפטרו מאסיק ולין גם בלי תמורה, רק כדי לפנות מקום בתקרה. השאלה מה יביאו תמורתו. בגדול אין להם בעייה לחרוג מהתקרה בשביל להשאיר את פרסונס אבל השאלה עד כמה.
      חמישייה של הווארד, מלו, פרסונס הארדן ובברלי נשמעת כמו חלום רטוב לכל אוהד אבל אם זה יהיה רק זה וכלום מלבדם אז זה מתכון לצרות.
      לך תדע בסוף לברון יגיע 🙂

  13. שמשון ויובב כבר משחקים מבוכים ודרקונים.

    זה מוצא עוד תסריט מופרך ולא הגיוני, וזה מסביר כמה טובה החבילה הכל כך לא אטרקטיבית של יוסטון עבור לאב…

    כל מה שקרה כאן זה שיוסטון רצו להבטיח שפארסונס לא יברח להם בקיץ הבא.
    זה אולי יעלה להם יותר כסף משהיו רוצים, אבל לפחות זה יהיה עכשיו תלוי בהם ולא בו.

    אני עדיין מקווה שאיזה הצעת מקסימום תבריח אותם, אבל סביר להניח שכבר היו שיחות בין יוסטון לסוכן של פארסונס לגבי סדר גודל של מספרים.

    1. בינתיים דדי כל מה שאמרתי שסביר שיקרה לפני כמה חודשים פתאום בראש החדשות עכשיו. לאב לבוסטון, יוסטון ושיקגו הן כרגע 2 המועמדות הראשיות לקלוט את כרמלו וחבל שמילווקי לא קיבלה בחירה ראשונה כדי לקחת 500 שקל מהחבר שלך מקבוצת "מתנשאים ועילאיים שלא יודעים כלום"

  14. אני מעריץ את מורי על התושייה שלו.. באמת כל הכבוד שתמיד מנסה להשתפר ולהתחזק.. מערמה של זבל הוא עושה זהב ומנצל מצבים..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט