מעורב הופס ליום ג': קולינס, קארים, ויקטור, קיירי, ועוד תופינים (טופינים?) / מנחם לס

מעורב הופס ליום ג': קולינס, קארים, ויקטור, קיירי, ועוד תופינים (טופינים?) / מנחם לס

1.האם הסיבה היחידה להטרדת ג'ון קולינס היתה לחסוך ב-LUXURY TAX?

לאטלנטה האוקס חייב להיות איזה שהוא סוד במגירה או בבוידום כי אחרת ההטרדה של ג'ון קולינס לא מובנת לי כלל, אלא אם כן היא נעשתה עבור חסרון במס המותרות כפי שכתבתי בכותרת.

אטלנטה בחרה בדראפט את מס' 15 קובי בופקין, את מס' 46 סת' לנדי, ואת מוחמד גאיי שהם קיבלו מהסלטיקס במספר 39. אנא הקשיבו ל-GM לנדרי פילדס שאמר, מילה במילה, "לא בחרנו שחקנים לנצח איתם אליפות כבר עכשיו אלא שחקנים שיתפתחו ל'צ'מפיונס פליירס' בעתיד הלא כל כך רחוק".

איך אמר לנו המורה שלנו קווינט כשב-1946 אמרתי לו בכיתה ד' שלמכבי חיפה יש סיכוי לזכות באליפות כשהייתה בפיגור של 8 נקודות אחרי מכבי ת"א?

"אשרי המאמין"

פילדס אמר: "זה משחק לזמן ארוך עבורינו. יש לנו הרבה שחקנים טובים מאד, REALLY TALENTED PLAYERS RIGHT NOW. הדראפט הזה היה כולו עבור מטרה אחת: למצוא שחקנים צעירים שיתאימו לשיטה שלנו וימשיכו להתפתח בכיוון הנכון שההאוקס בחרה לעצמה".

כאשר ל-GM אין תכלס תשובה אז הוא מדבר על "כיוונים". כיוון מיי אס מיסטר פילדס. דבר אלינו בעובדות, במטרות, בהישגים, והשאר את 'הכיוונים' ל-GPS.

מה אני אומר? שלא שמעתי בולשיט כזה מאז שקיירי אירוינג אמר אתמול שהוא "יכול לעזור לכל קבוצה – לטובה ביותר ולחלשה ביותר – לקיים את מאווייה" (ראו בהמשך). ההאוקס בחרו בבחירה הראשונה את קובי בופקין, שעם כל הכבוד לקומבו-גארד הזה ממישיגן, עם טריי יאנג וג'דונטה מוריי ב-1-2 הוא לא יראה הרבה דקות העונה. למה הם לא הלכו על סנטר בבחירה ה-15 לעולם לא אדע. אתם רוצים לומר לי שבכל העולם, עם היורוליג, אפריקה, אוסטרליה, וארצות הברית של אמריקה, ההאוקס לא יכולים היו למצוא 2.15 מ' השוקל 135 ק"ג שהוא סנטר טוב מספיק להאוקס? שהוא לא טוב יותר מקלינט קפלה? מלבד ויקטור לא ניבחר בדראפט אף סנטר (כאן אולי אני טועה) אז למה לא סנטר במקום ה-1.94 בופקין? שני האחרים, סת' לנדי, ומוחמד גאיי, הם שני פאוור-פורוורדים ממוצעים ביותר בגובה 2.09 ו-2.11. אולי אם יעמידו אחד על כתפי השני יווצר סנטר ראוי.

האם היום נפל אסימון עם ההחלטה להטריד את ג'ון קולינס? כן! המטרה הייתה לחסוך כסף פור גאד סייק.

אז מלבד רודי גיי שנשלף מבית הקברות., לא משנה כיצד תסתכל על הדיל הזה ההאוקס חיפשו דבר אחד: לחסוך כסף.

קולינס אינו תפארת השחקנים בצבע. כלל וכלל לא. עם 13.1 נק' ו-6.5 ריב' העונה (אחרי שב-2020-21 הוא הוביל את ההאוקס עם 21.6 נק' ו-10.1 ריב') הוא לא היה יותר מעלה מתנופף לו ברוח (אם כי אני מודה שהיו לו כמה משחקים טובים, בעיקר בסידרת 6 המשחקים בהפסד הפלייאוף לסלטיקס). הנקודה התחתונה הייתה – היא – שיש לו חוזה על 25.340 מיליון לעונה הבאה שהיה מכניס את ההאוקס עמוק למס המותרות, עובדה עצובה שההאוקס ניפטרו ממנה כשניפטרו ממנו (הוא היה חתום על הארכת חוזה בסך 125 מיליון ל-5 שנים ב-2021). את שש השנים האחרונות קולינס סיים עם ממוצעים של 15.6 ו-8.1 ריבאונדים. לא אסל ולא באסל. בדיוק כמו דראפט 2023 שאם לא היה כשלון מחפיר, גם לא היה דבר להריע עבורו בראש חוצות.

העתון המקומי כתב הלילה במהדורת האינטרנט שלו:

The trade creates options and flexibility for the franchise as it looks to compete in free agency. The Hawks already have three players on their roster, who are due for contract extensions, who fit the system coach Quin Snyder looks to build.

כן? להאוקס ישנם שלושה שחקנים ש"מתאימים לשיטה של המאמן קווין סניידר"? מי הם, ויותר מסתורי הוא 'ומה השיטה של קווין סניידר'? האם הוא מין גאון כזה עם שיטה מסתורית שהוא מכין שחקנים 'להתאים לה'? זה התרוץ האופייני של כל מאמן שניכשל וכל קבוצה שנכשלת. אם אני לא טועה הכוונה לשלושדת השחקנים היא דג'ונטה מוריי, סדיק ביי, והסנטר Onyeka Okongwu. שלושתפ הופכים לשחקנים חופשיים אחרי עונת 2024.

להאוקס יהיו את ה-78 מיליון שהם חוסכים על שלוש השנים שנשארו בחוזה של קולינס להוציא על השחקנים החופשיים הללו. השאלה שאני שואל היא אם אחד מהשלושה (או יותר?) הם החומר המיוחד שקווין סניידר מחפש ל'שיטה שלו'?

אם כן, אז כל מה שיש לי לומר על ההאוקס האלה הוא – –

GOOD LUCK!

(ולנו האוהדים נותר להביט קדימה על עוד חמש שנים של בינוניות)

2. קארים עבדול ג'אבר על ניקולה יוקיץ' (רק מילים חמות)

מעורב הופס ליום ג': קולינס, קארים, ויקטור, קיירי, ועוד תופינים (טופינים?) / מנחם לס

קארים עבדול ג'אבר שם סוף – הוא מקווה! – לנרטיב כאילו הוא ביקר את ניקולה יוקיץ' כסנטר שלא היה מצליח בשנות ה-70 וה-80 כפי שהצליח העונה (ובעונות שקדמו לה). הוא עשה זאת בראיון עם Inside The Nuggets on FanNation.

הוא, קארים, מלא מחמאות לא רק לניקולה, אלא לנאגטס כולה שסובבה סביבו את השחקנים שממצים את יכולתו עד גבול הפוטנציאל שלו.

הוא אמר, מילה במילה – –

"It's nice the way he moves the ball around when he doesn't have good opportunities," Abdul-Jabbar said of Jokic. "He finds the open man and hits him. I think it's great set up the way they have the team because they got guys on the outside that could really hit it."

כל העסק התחיל עם הריאקציה של מאמן מיאמי היט אריק ספואלסטרה לשאלה אם הוא החליט "להפוך את יוקיץ' לסקורר" בזה שההגנה של מיאמי לא השתמשה הרבה בדאבל-טים עליו. קארים SHUT DOWN את השאלה כשהוא נשאל לדעתו על "להפוך את יוקיץ' לסקורר":

"They're not letting him get 50. That's ridiculous."

היה זה דו-שיח מעניין ביותר עם אחד מגדולי הסנטרים אי פעם – אם לא הגדול ביותר מכולם (שזו דעתי): "היום המשחק שונה לחלוטין. היום מבקשים מהסנטר לעשות דברים שבזמני לא עשינו. לא היה סנטר בעבר ששינה את המשחק עם השלשות שלו כפי שיוקיץ' עשה העונה. לא שלא ידענו…אפילו לא ניסינו"

והוא מסיים:

The Nuggets really have a dominant system in place right now, and it's all made" "possible by their MVP Nikola Jokic.

3. המטרה של ויקטור לעונת 2023-24? "לשחק בכל 82 המשחקים"

אני מקווה שגם אתם רואים בחיוכו של ויקטור מה שאני רואה: "בטחון עצמי שקט". תכונה ששווה מיליון בשחקן הצעיר הזה שלא יכבוש את הליגה בסערה, אלא 'שוויה-שווייה' – לאט-לאט – כמו שאומרים החברים שלי מוואדי ניסנס בדאונטאון חיפה. בדיוק כמו שלימד אותנו המורה שלי קווינט בכיתה ב': "מים שקטים חודרים עמוק".

הוא לא יעלה למשחק הראשון לקלוע 35-40 נקודות. 15 חיצים ו-9 קטיפות במשחק הראשון יתאימו לו ולאופיו כמו כפפה ליד. את הסטטיסטיקות של ניקולה יוקיץ' יש לו 5 שנים להשיג. הוא לא ממהר לשום מקום: הוא צעיר צרפתי עם ראש על הכתפיים לעומת, נניח, זאיון ויליאמסון שיש לו ראש בקיבה, או שני ראשים במקום אשכים.

ויקטור וומבניאמה עוזה זיג בשעה ששאר הליגה עושה זאגים.

מאמר שהופיע לאחרונה ע"י אלג'יי אליס, אינסיידר של הספארס (recent article by longtime San Antonio Spurs insider LJ Ellis) מגלה שלויקטור ישנה משאלה מעניינת מאד לגבי העונה הבאה עלינו לטובה: "לשחק את כל 82 המשחקים". גילוי כזה מצעיר בן 19 – במקום לדבר על 30 חיצים ו-15 ריבאונדים לעונה הבאה – מגלה עוד נידבך עליו, שלא החמיץ אף משחק בעונה שעברה עבור קבוצתו הצרפתית Metropolitans 92: הצעיר הזה הוא לא רק שחקן מוכשר בגובה 2.26 מ' (הגובה הרשמי שלו, וזה סופי; משקלו בדראפט היה 108 ק"ג) אלא שחקן פיקח שמבין שהוא לא מסוג השחקנים שיכבוש את הכותרות בסערה, אלא יעלה בסולם העדיפויות של גדולי הסנטרים לאט, בזהירות, ובעיקר בהתמדה.

הבקשה של ויקטור היא מחשבה מרעננת בעולם ה-NBA החדש של LOAD MANAGEMENT כשרק 10 שחקנים שיחקו את כל 82 המשחקים (1.85% משחקני הליגה), כשאחד מהם שיחק 83, וזאת שאלה לטריוויה לעתיד כשמיקאל ברידג'ס שיחק 'אקסטרה גיים' כשהועבר בטרייד מפיניקס לברוקלין!

ויקטור חייב לעבור את הניבון הידוע 'PEDAL TO METAL' – לעשות עשרות אלפי פדלים באימוני אופניים וכדומה כדי להפוך להיות 'מתכת' – איש כוח להתמודד עם מפלצות ה-NBA בסנטר וזה ייקח זמן.

הוא יודע זאת, ולכן הוא לא מבקש דבר אלא לשחק כמה שיותר ובאותו זמן לבנות את גופו באלפי שעות של 'PEDAL TO METAL'.

4. קיירי אירוינג ישמח 'TO ENTERTAIN' – לבדר, יעני – הצעות מקבוצות שונות 'עד שקבוצתו – המבריקס – תתעייף מהבולשיט שלו ותחליט להעיף אותו'

קיירי אירוינג החליט שהגיע הזמן להשמיע קול, ולהזכיר למי ששכח שהוא עדיין חי וקיים, ויכול עדיין לבעוט. בראיון עם Free Agent Kyrie Irving Excited To Alienate All Potential Options – ONION.COM – הוא הצהיר קבל עם ועדה שהוא מוכן להציע את עצמו לכל מיני קבוצות, מדאלאס בה הוא נמצא, עד הטובות ביותר שצריכות את יד הזהב שלו כדי להגיע לזהב, המדדות בליגה המחפשות גואל להוציאן מבור השפכים בהם הן שקועות.

אני עדיין לא בטוח אם הראיון ב-ONION היה נכון או סתם סאטירה.

הוא לא אמר זאת בעברית ולא השתמש במליצות הלשון של עבדכם הנאנן, אבל אם תורידו את כל פניני הלשון הבנאדם אמר שהוא פתוח לכל הצעה – מהקבוצה האחרונה בה שיחק – דאלאס – ועד הטובות ביותר והגרועות ביותר. לכל אחת הוא יכול לעזור בצורה שונה.

הוא אמר מה שאני אמרתי – אבל המילים אחרות. הנה מילה במילה:

. “There are several teams that are definitely at the top of my list in terms of who I’d be most interested in taking meetings with to completely piss off,” said Irving, adding that there were many teams whose chemistry he could destroy by signing with them and giving them absolutely no chance of making it to the NBA Finals. “I’m definitely considering re-alienating the Mavericks, but I also think I could really irritate the coaching staffs on teams like the Suns and the Heat. I could also always go to a rebuilding team to help ruin the development of their younger guys. Of course, it’s always tempting to just sign with the Lakers and spend .every day making LeBron James’ life a living hell.”

הוא סיים באומרו את משפט המחץ: "אני אקח את זמני עם החלטתי", אמר בן ה-31 המתעתד להישאר עם קבוצתו העכשווית – הדאלאס מרביקס – עד אמצע דצמבר, התאריך שגם דאלאס תתעייף מה-BULLSHIT שלו ותחליט TO WAIVE אותו.

5. אחת מהפתעות הדראפט (השליליות) היא הנפילה של Cam Whitmore מבחירת לוטרי 5-10 לבחירה 20

ווייטמור, פרשמן העונה בביג איסט, ושחקן חמישה כוכבים מהתיכון שהוא ס"ה בן 18 צנח צניחה חופשית בדראפט אחרי שהתעוררו שאלות בקשר למוטיבציה שלו, וחוסנו המנטלי:

6. יו"ר ההתאחדות האיטלקית לכדורסל הוא PISSED-OFF על החלטתו של פאולו בנצ'רו לשחק עבור ארה"ב באליפות העולם הקיץ של פיב"א

פאולו בנצ'רו ביקר במילנו. אז מה? לאביו אזרחות איטלקית. אז מה? בנצ'רו החליט לשחק עבור ארה"ב – רגע, מי אמר שהוא יהיה בין ה-12?, ורגע שני, הוא לא ברזילאי בכלל? – ויו"ר ההתאחדות האיטלקית Gianni Petrucci בוער מחימה.

"לפחות שהיה לו את ה-DECENCY לצלצל ולהודיע לי. עלי לקרוא על כך בעתונים?" הוא אחר.

THAT'S LIFE MY FRIEND

7. הסאנס נואשים למצוא עומק, והחליטו לנסות DRAFT BUSTS מהעבר – ג'רמי פרקר

היה זה בעל הקבוצה מאט אישיביה שדיבר אל המדיה והודיע להם שהסאנס החליטו להזמין את ג'ברי פרקר לאימון נסיוני עם הקבוצה 'שמחפשת עומק'. ל-TRYOUT הוזמנו גם ה-X לייקרי סטנלי ג'והנסון והגארד צ'סון רנדל – כולם פרי אייג'נטס.

J

f

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
111 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
TRIP
TRIP
27/06/2023 3:25:05

קייירי הפוך כל קבוצה אוטומטית למועמדת לאליפות אין הרבה שחקנים בליגה שאפשר להגיד את זה עליהם. וומבי יצטרך לשחק 65 משחקים בשביל לקחת רוקי העונה. תחושה שברנדון מילר יקח את זה בסוף

אשך טמיר המקורי
27/06/2023 4:05:05
Reply to  TRIP

צודק, אם היה מגיע מוקדם יותר לדאלאס היו מסיימים מקום 1.
בלוטרי.

trusttheprocess
trusttheprocess
27/06/2023 4:19:43

גם אם קיימים היה חותם ב wnba הוא לא היה הופך אותם למועמדים לאליפות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
27/06/2023 6:16:25

🤣🤣🤣

captain beefheart
captain beefheart
27/06/2023 6:45:27
Reply to  TRIP

הבנתי שאליצור עילבון מעוניינים בגארד המוכשר מהארץ השטוחה

צפנת פענח
צפנת פענח
27/06/2023 7:05:13
Reply to  TRIP

קיירי יצטרף לכל קבוצה שתחפש ליצן

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  TRIP

צודק.קיירי שחקן מאוד מיוחד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 10:35:32
Reply to  TRIP

מבחינת הכישרון שלו אתה צודק, אך בגלל הראש הקשה והאופי הדפוק היא יכול לפגוע בסיכויי האליפות כמו שהיה עם הסלטיקס שאמנם אם הייוורד לא היה נפצע, זה היה פחות משמעותי, אך בכל מקרה בסלטיקס קיירי היה כישלון.

אשך טמיר המקורי
27/06/2023 4:03:43

מעורב מבריק דוקטור.
הקטע עם קיירי ענק אבל זה סאטירה ולא אמיתי (למרות שמאוד קולע).
ג'ון קולינס שחקן מצוין שלא הצליח להראות את יכולותיו בשממה של ההוקס ויגיע למקום הפוך, שהכי ינצל אותן (כמו שראינו העונה עם מארקנן ושאר הסגל שם).
ה-NBA הודיעה – הולכים לעונה פיננסית.

The Oak
The Oak
27/06/2023 15:48:42

אכן the onion זה עיתון של סאטירה

אשך טמיר המקורי
27/06/2023 4:10:12

מאט אישבייה חחחחחחח 😂🙏
חחחחח איזה שטרונגול קיבלו אוהדי הסאנס שהשתוקקו להעיף את "סארבר הקמצן"
קיבלו פזרן בלי טיפה של שכל ששופך כסף על זבל ופירק לחלוטין את הקבוצה 🤣

IDO
IDO
27/06/2023 5:02:44

קבוצת פופקורן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח גבארי פרקר נצפה עם בראדלי ביל באימוני סגירה לריב והגנה 😂😂😊😂
קומדיה
אולי שיחזירו את אייזה תומאס ואריק בלדסו כבר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח יש לו הבנה בכדורסל של בחור אישיבה

gogo
gogo
27/06/2023 5:08:30

תודה על המעורב
מקווה שקולינס לא מגיע על חשבון אוליניק- שחקן קבוצתי וחכם

אשך טמיר המקורי
27/06/2023 8:09:56
Reply to  gogo

אמת

golan
golan
27/06/2023 5:47:03

תודה על המעורב.
די כבר עם קיירי / לברון / דוראנט הם סתם מייצרים דרמה. אפילו בפגרה אני מעדיף לדון על שחקני כדורסל…
וומבי עושה רושם של בחור חביב, אשמח שיצליח, אבל זה נראה לי פסטיבל גדול מדי.
חבל לי מאוד על אוהדי הסאנס, היתה להם קבוצה טובה / טובה מאוד אפילו – עד ההתפרקות בגמר. עכשיו יש להם אוסף שחקנים לא ברור, שיהיה להם קשה להתאחד לקבוצה נורמלית, ההיררכיה ממש לא ברורה, אייטון במצב שלא ברור אם יפתח את העונה ויסיים אותה בפניקס, ועכשיו ג'בארי פרקר ? מה הוא אמור לתרום ? כי התקפה יש להם (דוראנט,בוקר וביל זה התקפה מספיקה גם בלעדיו) בהגנה הוא לא משהו וזה גם לא מעניין אותו.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
27/06/2023 9:09:11
Reply to  golan

הוא יותר מחביב, תראה ראיונות איתו. הבן אדם מדבר כמו בן 30.
ניכר שהגיע מבית טוב, הוא מאד מקורקע וחכם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איך אמר לנו המורה שלנו קווינט כשב-1946 אמרתי לו בכיתה ד' שלמכבי חיפה יש סיכוי לזכות באליפות כשהייתה בפיגור של 8 נקודות אחרי מכבי ת"א? "אשרי המאמין".
:-))))))
אתה גדול מנחם, תודה רבה על המעורב המשובח.

אור
אור
27/06/2023 9:01:15

חחחח באמת מעולה
יש לציין שבאותן שנים כל ניצחון היה שווה רק 2 נקודות אז בכלל מנחם צדק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 10:38:43
Reply to  אור

להפך, בגלל זה פיגור 8 נקודות היה יותר משמעותי ושווה ערך ל-12 נק' מאז שכל ניצחון שווה 3 נק'.

אור
אור
27/06/2023 13:55:38

אז מה להפך בזה

חתוליו
חתוליו
27/06/2023 22:03:16
Reply to  אור

כל הקטע מ"שווה ערך" ועד "ניצחון" היה אמור להופיע בתגובה נפרדת

אור
אור
27/06/2023 23:08:43
Reply to  חתוליו

מה

דוקטור רזי הופמן
27/06/2023 7:01:31

קיירי?
אם אפשר, סיין אנד טרייד.
הלייקרס מחכים לאיחוד המרגש בין הציף האימם הרבי לשקץ….

brooklyndror
brooklyndror
27/06/2023 7:41:18

החוקים החדשים החזירו שפיות מסויימת לליגה בעיקר בקטע של חוזים רעים שכבר לא יעברו עבור המון החירות דראפט ויגנו על קבוצות מעצמם.זה לא עושה את הגנראל מנגרים למטומטמים מצד אחד או לכאלה שהצליחו לגנוב שחקנים בחינם מתד שני.
זאת פשוט הנורמה החדשה וצריך להתרגל ולהפסיק להשוות לעבר ולתהות למה ביל, קולינס, פורזי, ופול עברו ביחד עבור פחות בחירות סיבוב ראשון מרודי גובארט. לשחקנים יש פשוט הרבה פחות ערך טריידים במציאות של החוקים החדשים.
זה עוד יותר גורם לטרייד על גובארט להראות כאחד הגרועים איי פעם. כי אם מינסוטה היו מחכים שנה בטוח לא היו נותנים עבורו שום בחירת סיבוב ראשון (למרות שאם דני איינג אי אפשר אף פעם לדעת😏

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2023 10:49:53
Reply to  brooklyndror

גם שנה שעברה לגלמוני הצרפתי לא היה ערך, עדיין החליטו לשלם עליו מחיר של סופרסטאר , הליגה מלאה בפרייארים עם מלא כסף בכיסים, אין באמת מפסידות וכולם חוגגים כל הדרך אל הבנק .
.
בנוסף כשאתה רואה את סמארט עובר בשביל שני בחירות סיבוב ראשון אתה מבין שזה לא הנורמה המקובלת אלא כמה GM מטומטים שמנסים להפטר משחקן בכל מחיר ולהתחיל מחדש (וושינגטון דוגמא לניהול כושל) במקום למצות את המקסימום מהשוק עליו, לביל היה NTC עדיין לא מביאים אותו חינם עדיף לתת לו אולטימטום תרקב על הספסל ותהיה נהר מגבות או שתסכים לטרייד טוב יותר לקבוצה, אין להם שום עניין כרגע בקאפ ספייס .
.
אצל פול הטרייד לא היה מקצועית, הווריורס רצו להשאיר את גרין וזה היה כנראה אחד מהתנאים. חדר ההלבשה היה הרוס בטח אחרי שטיטאו את הסנוקרת מתחת לשטיח.

brooklyndror
brooklyndror
27/06/2023 13:56:26

סמארט לעומת גובארט יושב על חוזה נוח והוא לא נטל התקפי. בנוסף הבחירות שבוסטון קיבלה עליו היו נמוכות. 4 כוכבים (מי פחות ומי יותר) עברו עבור כלום. זה לא סתם. זאת המציאות החדשה.
לייבש את ביל על הספסל עולה 50 מליון לעונה וזה עוד יותר פוגע בערך שלו. אין בזה שום הגיון.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2023 15:15:16
Reply to  brooklyndror

הם הביאו אותו בחינם, איזה פוגע בערך סטאר בן 30 עם חוזה ל4 שנים גם אם שילמו לו יותר מדי. GM ממולח היה עושה את זה

MacLeod 1
MacLeod 1
27/06/2023 7:55:47

אחלה מעורב, דוק. תודה!

asaf
27/06/2023 8:00:41

תודה מנחם. שאתה מקבל מחמאה מקארים שבעיניי זה השחקן היחיד שיכול לטעון לקרב על העז עם אחד אלוהינו כנראה שאתה עושה דברים נכון. יוקיץ' זה דבר כל כך מרענן באישיות ובאופי ביחס לרוב כוכבי הליגה .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 11:17:05
Reply to  asaf

1. צ"ל "כשאתה…". השאר את "ש", מילית זיקה שהיא קיצור של "אשר", לשימושים המתאימים לה ולא במקום "כש" שהיא קיצור של "כאשר" ויכול לבוא באותו תפקיד הביטוי "בזמן ש".
זו טעות שלא צריכה להיות. אצל דובר עברית כשפת אם.

2. וילט עולה על כארים וממילא הוא קודם בטענה על הקרב על העז.
וילט הצטיין לא פחות בשני צדי המגרש, אם לא יותר, והיה חכם לא פחות אם לא יותר ועם יכולת מסירה מרשימה יותר, והוכיח שיכול להוביל קבוצה לאליפות עם צמד האליפויות בפילי והלייקרס.
והיה מגוון יותר והשיג מעשית מעל מאה ט"ד (אאל"ט אף מעל 120), עשרות קווא"ד ומעל עשרה קוואנ"ד, כולל חסימות וחטיפות שחושבו רשמית רק מעונת 73/4'.
ראה כאן מהתגובה המקושרת ישירות והלאה):
https://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=64&t=1413138&start=220#p9020245
וראה כאן על חישוב ממוצעי חסימות עונתיים של 447 משחקי עונה סדירה ושל משחקי הפלייאוף (כשבפלייאוף חלק מאיסוף נתונים וחלק הערכה):
https://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=64&t=1413138&start=260#p90688934

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 11:21:48

הקישור הראשון מגיע משום מה לתחילת הדף ולא לתגובה שהקישור אמור להוביל אחיה ישירות.
אולי כאן זה יעבוד כראוי:
https://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=64&t=1413138&start=220#p90011276

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 11:23:41

כן, עכשיו נכנסתי והקישור הוביל ישירות לתגובה.

yaniv
yaniv
27/06/2023 11:55:16

צודק לגמרי לגבי סעיף 1 והעונש על זה לדעתי זה חצי שנת מאסר בפועל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 12:02:34
Reply to  yaniv

1. לא צריך עונש, אך דובר עברית כשפת אם לא צריך ליפול לטעויות האלו.
2. אני צודק גם בסעיף שתיים בתגובתי הקודמת.

golan
golan
27/06/2023 14:03:26

לא חייב לתקן את הדקדוק. מבינים את המשמעות וזה לא מבחן בספרות.
לדעתי אתה גם ממש לא צודק בסעיף 2 – אם כבר אז ראסל יותר טוב ממנו – ע"ע מס' אליפויות והשליטה בקרבות בינהם. אבל זכותך לחשוב ככה, וזה בסדר בדיונים תיאורטיים כאלה. (את שניהם לא ראיתי בלייב)
רשימת התארים האישיים והקבוצתיים של קארים מדהימה (כולל 3 אליפויות ב UCLA ואליפות בבאקס) ואני תומך במועמדות שלו למס' 2 של ג'ורדן (חלק יגידו מס' 1) כל שאר השחקנים לדעתי בכלל עוד לא נעלו את הנעליים כדי להצטרף למירוץ הזה. (ראיתי את שניהם בלייב)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/06/2023 11:46:26
Reply to  golan

האליפויות והשליטה בקרבות ביניהם היו כי הסגל של הסלטיקס היה לרוב טוב משמעותית מאשר הסגל שהיה לווילט בפילי והלייקרס, הפעמים היחידות שבהן קבוצתו של וילט הייתה פייבוריטית היו בפילי ב-67' בגמר המזרח ובלייקרס בגמר הליגה ב-69'.

ב-67' אכן פילי ניצחה 1:4 והמשיכה לאחת האליפות המרשימות ביותר כשלצד וילט, נמצאים בשיאם גריר וקאנינגהאם (המאמן של פילי באליפות ב-83' שגם הייתה מהאליפויות המרשימות ביותר) וצ'אט ווקר ועוד, כשבשאר השנים של הסגל הזה לא הצליחה פילי לשחק באותה רמה.
ב-69' הסלטיקס ניצחו במשחק השביעי בל"א לאחר שהלייקרס עלו למגרש בתחושה שהם אלופים והבלונים היו כבר מוכנים.

אם וילט היה בסלטיקס וראסל היה במקום וילט הסלטיקס לא היו מגיעים לפחות אליפויות.
אז אמנם ראסל עלה עליו במנהיגות ובווינריות, אך וילט הוכיח שהוא יכול להנהיג קבוצה לאליפות ולהיות המצטיין בגמר, והיה שחקן לפא פחות חכם מראסל ויכולת מסירה מרשימה לא פחות ואף יותר עם קביעת כמה שיאי טסה לשיץחק שאינו רכז כמו עונות של 8.56 ו-7.78 ופלייאוף של 9 אס' למשחק שיוקיץ' שבר בפלייאוף האחרון וגמר של 6.8 אס' למשחק שיוקיץ" שבר בגמר האחרון, ועלה על ראסל בהרבה בהתקפה וריבאונדר לא פחות גדול וחוסם גדול יותר ואף טוב משמעותית בחטיפות (שני הנתונים האחרונים בלתי רשמיים כי עדיין לא חושבו רשמית אז ולגבי חטיפות יש הרבה פחות נתונים מאשר חסימות שנרשמו הרבה יותר), וראה בהודעות לעיל עם הקישורים.
כך שעם יכולות כאלו כשהוא השיג מעשית בקלות מעל מאה ט"ד כשמדד האס' של היום שפחות מחמיר מבעבר מספרם אף גדול יותר, עשרות קווא"ד כשבמדד האס' של היום מספרם גדול יותר, ומעל עשרה קוואנ"ד כשבמדד האס' של היום ייתכן שמספרם גדול יותר.
עם כל היכולות האלו ווילט בהחלט מועמד ל"עז" למרות היתרונות של ראסל עליו.

ובהשוואה לכארים, לווילט ממוצע קריירה למשחק גבוה יותר גם בנק', גם בכ"ח (גם ביחס לאותו מספר דקות) וגם באס' וגם גבוה בהרבה בחס' וכנראה גם טוב משמעותית בחט'.
גם כאן עם כל היכולות וילט בהחלט עולה על כארים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

וילט לא עולה על קארים – לא במספרי קריירה, לא בהישגים, לא באורך קריירה, ולא בכלל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 15:21:35

הראיתי לך היטב בקישורים שמבחינת הנתונים וילט עולה על כארים.
מבחינת הנתונים הרשמיים לווילט יותר נקודות וכ"ח ואס' למשחק, ומבחינה בלתי רשמית גם יותר חס' וחט' למשחק (אין הערכה לגבי חט', אך השגת כמה וכמה קוואנטיפול דאבל כפי שהבאתי בקישור הראשון [ב-10.1 הבאתי קישור שמוביל ישירות לאחת תגובה בעניין זה ולא רק לתחילת הדף], כשהקישור הראשון אמור היה להיות כך אך משום מה מוביל לתחילת הדף ולא לתגובה מסוימת).
אז איך אפשר להגיב שאין דבר שבו וילט עולה על כארים?!?!?!

The Oak
The Oak
27/06/2023 15:41:22

אני לא בטוח שאתה צודק ולא התעמקתי. באנו להינות. ופה מדובר על אחד הכותבים הטובים במערב.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 21:16:57
Reply to  The Oak

בטוח שאני צודק כי גם קראתי על וילט מבחינת תכונותיו ויכולותיו וגם הבאתי נתונים ברורים המוכיחים היטב את דבריי לגבי הנתונים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ציפור נחמדת – הראית שוילט עולה על קארים בנתונים שונים בממוצע למשחק. לא הראית, ככתוב, שוילט עולה על קארים "במספרי קריירה, בהישגים, באורך קריירה, או בכלל".

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/06/2023 12:05:44

ממוצעי קריירה למשחק הם חשובים יותר מאשר מספרים מוחלטים לאורך הקריירה, כי מקרים הרבה יותר על רמת במשחק.

לדוגמה (ולצורך ההשוואה לשני השחקנים אותם אחוזי קליעה מכל הטווחים ובכל סוגי הזריקה ואותה בריאות לאורך הקריירה ואותו מספר דקה למשחק): שחקן שהשיג 10,000 נק', 5,000 כ"ח, 2,500 אס', 1,500 חט' ו-1,250 חס' ואלף אי' ב-500 משחקים שהם ממוצעים של 20, 10, 5, 3, 2 ו-2, הוא שחקן הרבה יותר טוב ממי שהשיג 15,000 נק', 7,500 כ"ח, 4,500 אס', 2,250 חט' וחס' ו-4,500 איה ב-1,500 משה אף שהקריירה של האחרון ארוכה פי שלוש אך ממוצעים של 10, 5, 3, 1.5, 1.5 ו-3 הם חלשים לעומת הממוצעים לעיל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/06/2023 12:07:48

"או בכלל" כולל במובנו את כל הדברים כולל ממוצעים למשחק שבהם וילט עולה בבירור על כארים (וראסל).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/06/2023 13:18:06

דוגמאות לעונות של וילט –
64/5': 36.9, 22.1, 5, 16 חס' (לפי נתוני חס' מ-24 מש')
65/6': 33.5, 24.6, 5.2, 12.8 חס' (לפי נתוני חס' מ-43 מש').
66/7': 24.1, 24.2, 7.8, 13.1 חס' (36 מש').
67/8': 24.3, 23.8, 8.6, 14.4 חס' (54 מש').

דוגמאות לפלייאופים:
62': 35, 26.6, 3.1, מעל 12 חס'.
64': 34.7, 3.3, בסביבות 10 חס' (הערכה של 10.2).
65': 29.3, 27.2, 4.4, בסביבות 11 חס' (הערכה של 10.9).
67': 21.7, 29.1, 9, 11.6 חס'.
68': 23.7, 24.7, 6.5, כנראה 10-9 חס' למשחק (בסדרת ששת המש' נגד הניקס מתוך שלושה-עשר המש' בפלייאוף זה השיג 10.3 וההערכה שנגד הסלטיקס השיג פחות).

וראה כאן לגבי קווא"ד וקוואנ"ד של וילט ובמקום אחר כתוב שהיו לווילט מעל 120 ט"ד שזה עצום לציר:
https://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=64&t=1413138&start=220#p90011276

NFS
NFS
27/06/2023 18:08:49
Reply to  asaf

חחח..
מלא קשקושים על "כש.." במקום "ש" ושווילט גדול יותר מקארים, אבל שום מילה על "אחד אלוהינו"
🙈🙊🙉

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 21:22:32
Reply to  NFS

1. לגבי "כש" זה הכלל הלשוני ל"ש" ו"כש" מובנים שונים ותפקןגים שונים והם מתאימים לדברים שונים ואין לערבב ביניהם ותא להשתמש ב"ש" במקום ב"כש" כמו שאין להשתמש ב"אשר" במקום "כאשר" וכמו שאין להשתמש בלכן" במקום "למרות" ולא ב"למה?" במקום "איך?" ולא ב"כסא" במקום "שולחן".

2. הגבתי בהקשר לתגובה שכארים וראסל מועמדים לעז והגבתי שווילט לפניהם לדעתי בגלל השילוב של יכולותיו ונתוניו שאין דומה להם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 21:43:29

התגובה המדוברת הייתה בהקשר לטענה שכארים גדול מווילט.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 21:41:08
Reply to  NFS

דעתי על ג'ורדן שהוא ה"עז" ללא עוררין למרות הקריירה של כארים, והמנהיגות והווינריות של ראסל וכל הנתונים של ווילי, כי השחקן חוץ לא הייתה לא כל חולשה במשחק כי היה מעולה באותה מידה בשני צדי המגרש וגם מנהיג ווינר ברמה הגבוהה ביותר וגם גאון כדורסל וגם הוביל קבוצה לאליפות גם ללא ציר רציני וגם עם רכז בינוני, וזה היה נדיר בכדורסל של אז.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 21:42:28

צ"ל "וילט" במקום "ווילי".

Jonathan
28/06/2023 12:26:18

יכול להיות פעם, שאימא של הייתה קוראת לו לבוא לאכול היא הייתה קוראת לו ווילי ולא ווילט. ככה זה שילדים קטנים יש להם כינויי חיבה ואפילו לחלק ממשיכים כינויים גם שהם מתבגרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/06/2023 16:19:00
Reply to  Jonathan

אתה מגיב לי אז תגיב ראוי!!! צ"ל: "ככה זה כשילדים…"
"ש" היא קיצור של "אשר" ולא מתאימה לכאן. "כש" היא קיצור של "אשר" ויכול לבוא במקומה הביטוי "בזמן ש-" וזה בדיוק המתאים לכאן.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/06/2023 16:58:01
Reply to  Jonathan

*תיקון לתגובתי: "כש-" היא קיצור של "כאשר"

אוהד ס"א
27/06/2023 8:41:38

מעורב מעולה:
קארים הוא קלאסה מעבר להיותו אחד מ3 המועמדים ל goat. הוא לא מקנא ולא משתמש באמריקאית חלקלקה אלא אומר את אשר על ליבו ויש לו דברים חכמים מאד לומר. הוא יכול לשבח מישהו (לברון) ואחר כך לתת לו בראש כשמגיע (לברון)
לגבי ויקטור, אוי ואבוי אם הוא יהיה roy. זאת בכלל לא המטרה. המטרה היא עוד 20 -30 פאונד של שרירים עם הבנה טובה יותר של המשחק.
הוא יקבל כ20 דקות למשחק ואם ישחק 65 משחקים זה יהיה מעולה.
אני אוהב את זה שהוא כבר למד לקרוא את דף המסרים של הספרס ואפילו הסכים לוותר על אליפות העולם עם צרפת הקיץ. בדרך כלל הספרס אוהבים לעולל את זה לשחקנים זרים צעירים בארגון. זה לא יפה, אולי אפילו לא פייר. במקרה של ויקטור זה גבולי. הוא זקוק לניהול עומסים עדין ביותר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 11:24:59
Reply to  אוהד ס"א

מי המועמד השלישי, וילט?

אוהד ס"א
27/06/2023 14:09:12

הgoat היחידי והחד משמעי מבחינתי תמיד היה ביל ראסל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 15:15:28
Reply to  אוהד ס"א

1. לראסל הייתה קבוצה הרבה יותר טובה כמעט כל השנים. אם וילט היה בסלטיקס וראסל היה במקומו בפילי והלייקרס, הסלטיקס לא היו שולטים פחות.

2. אמנם ראסל היה מנהיג ווינר גדול יותר אך בשתי האליפויות שזכה בהן והיה המצטיין הוכיח שיכול היה להוביל קבוצה לאליפות.
וילט היה גם הוא מעולה בהגנה אך היה מעולה גם בהתקפה וחכם לא פחות עם יכולת מסירה מרשימה אף יותר עם כמה שיאים מדהימים לשחקן שאינו רכז (ממוצעי קריירה של 4.44 בעונה הסדירה ו-4.2 הפלייאוף כשללא העונות הראשונות שבהן מיעט למסור כדי לקלוע כמה שיותר, הממוצע גבוה משמעותית) עם עונות של 8.56 ו-7.78 אס' למשחק (ב-65/6' ו-66/7' בהתאמה) ופלייאוף של תשעה אס' למשחק ב-67'.
וכן היה חוסם גדול לא פחות וחוטף גדול יותר (שני הנתונים עדיין לא חושבו רשמית אז) והשיג מעשית מעל מאה ט"ד ועשרות קווא"ד וכמה וכמה קוואנ"ד ומספרם גדול יותר עם מדד האסיסטים של היום. וראה הקישורים בתגובותיי לעיל, 10.1 ו-10.1.1.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מה הקריטריון לטרייד מוצלח. התאמה מקצועית או חסכון בכסף?
לטעמי הטרייד של אטלנטה מוצלח ויתרו על שחקן בינוני מינוס חסכו חוזה מצטבר של 78 מליון.
יוטה בחרו בהנדריקס בדראפט אם הוא טוב ,הם יפטרו בשלב הבא מקולינס בחבילת טרייד יפה.
אטלנטה צריכה להפטר גם מקאפלה, האנטר, מוריי.ולשלב יותר את גריפין וגיילן גונסון.
בגדול קבוצה בינונית שתשאר בינונית גם בעשור הקרוב.
קיירי חייב להשאר בדאלאס.הוא צריך להוכיח יציבות. יחד איתו יש קבוצה שיכולה להגיע רחוק. שחקן מעולה לא מקבל דעות לעגניות של מגיבים עליו.
ויטמור כתבתי בבלוג הדראפט בבחירה 18 בערך "אבידה פרס למוצא" .הרבה מאוד קבוצות יתחרטו שלא בחרו בו. הופתעתי שהלייקרס לא בחרו בו. בדרך כלל יש להם הגיון מעולה. גם הם לשמחתי פספסו אותו. במקביל יוסטון המרוויחה הגדולה של הדראפט.לקבל 2 מתוך 5 הטובים באותו דראפט.
אליפות העולם.טורניר מיותר וחסר ערך. השיקול איך נמנעים מלשחק שם? באנקרו החליט נכון בחר בקבוצה שיש סיכוי גדול שלא תזמין אותו. אם זה היה אולימפיאדה באנקרו(לדעתי) היה בוחר לשחק עבור איטליה.
מוקדם לפסוק כנגד הסאנס. יש מספיק זמן למצוא מציאות והם ימצאו.רק נראה לי שהחתמת ביל בעלות של 50 או אפילו אולי 70 מליון מוגזמת מבחינת עלות ולא נחוצה מקצועית.אפשר היה עכשיו לקחת בזיל הזול את קולינס לגוב נחוץ יותר בקבוצה.אני לא הייתי שם את הכסף על ביל שחקן אוברייטד ברמות.קבוצה לאליפות לא זורקת את כריס פול המנוסה.הם פשוט שברו את האיזון בסגל.

golan
golan
27/06/2023 14:09:33

תלוי מה מטרת הקבוצה כשהיא עושה את הטרייד :
אם רוצים לחסוך כסף או לפנות מקום מתחת לתקרה בשביל החתמות – אז אם החתמת את מי שרצית – הטרייד טוב.
גם אם המטרה "רק" לחסוך כסף – אז אם נפטרת מחוזה – ולא קיבלת בטרייד חוזה אחר באותו שווי – הטרייד טוב
אם אתה רוצה להשתפר ולזכות באליפות – אז אם התקדמת משנה שעברה – הטרייד הצליח.
לדוגמה – הטרייד של ביל לסאנס – ברור שיהיה הצלחה רק אם יגיעו לפחות לגמר. אם לא – לא התקדמו והטרייד נכשל.
קיירי – זה טרייד שדינו להכשל. הכשרון לא מוטל בספק, המחוייבות והרצינות ממש.

אור
אור
27/06/2023 9:02:13

תודה מנחם
כאמור ה-onion זה תמיד סאטירה אבל מאוד קרובה למציאות

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
27/06/2023 9:06:55

על ויקטור וומבניאמה אפשר כמעט לומר שה-mental שלו מרשים כמעט כמו ה-physical שלו. וזו חתיכת אימרה!
מזכיר קצת את קארים במובן הזה. מאד מרגש לראות אותו נכנס לליגה. בהצלחה!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/06/2023 9:09:48

יש מעט מאוד שחקני עבר שאני מחכה לשמוע מה יש להם לומר בנוגע לנושאים שונים. כרגע הרשימה מורכבת מקארים ו… זהו, רק קארים.
(דרך אגב, הקטע על קיירי ענק, אבל סאטירה. the onion זה אתר סטירי).
כיף גדול לקרוא, תודה רבה מנחם

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
27/06/2023 9:17:43

אגב סאטירה – אתם חייבים להיכנס לערוץ הזה.
יש להם סרטונים גאוניים על כל מה שקורה ב-NBA. שעות של הנאה מובטחות!

https://www.instagram.com/riotcomedy/?hl=en

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
27/06/2023 9:18:33
Dor
Dor
27/06/2023 10:06:16

הסרטון עם ג'ה ואייג'נט זירו קורע

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
27/06/2023 11:03:17
Reply to  Dor

משום מה רוב הקטעים שלהם על ה-NBA נמצאים דווקא באינסטגרם.
הם חזקים מאד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדיר נקרעתי מצחוק

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2023 10:31:22

אטלנטה חמורים, למה להאריך לו חוזה אם מביאים אותו בחינם? זה כל מה שהוציאו ממנו בחירת סיבוב שני, החברה שם בליגה עושים צחוק מכולם חסרי מושג שמרוויחים מליונים . היו צריכים למכור אותו ביותר אבל האפרון השני מאיים על הקבוצה וחתכו בבשר החי.
.
וובניאמה אני מת על הילד הזה, בגובה שלו עם במוטת ידיים של מטוס בואינג להם כל זריקה היא בלתי שמירה ותלוייה רק בעצמו, והילד בניגוד לשמן זאיון עובד קשה על משחקו.
.
יוקיץ היה שחקן על בכל תקופה, השילוב של שחקן במשקל הזה אם הסקיל הזה (הבן זונה הסרבי מחזיק בכל סקיל התקפי ברמה הגבוהה ביותר) היה הופך אותו לבלתי עציר, מה שיותר מפתיע שזה מדינה כמו סרביה שיש לה פחות אזרחים מישראל מחזיקה ב2 עילויים ששולטים בענפים העולמיים (טניס כדורסל) .
.
לגבי קיירי ארווינג הפעם זה לא היה הדביל וזה קטע פייק, הוא יחתום בדאלאס על מקס.

תודה מנחם מצויין כרגיל

yaniv
yaniv
27/06/2023 11:57:16

אם נסנגר על אטלנטה אז שנה שעברה הם עוד לא ידעו על האפרון2

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2023 12:12:40
Reply to  yaniv

אני כאן חולק על דעתך ידידי, מה זה לא ידעו אז מי ידע? במשך שנים יש דיבור על תקרת השכר הבעייתית ושצריך לשנות אותה, מי כותב את הCBA?הבעלים וGM לא ידעו על חוזה חדש שהנציגים שלהם יצרו וחתמו עליו, טעות קשה בקשר.
.
עזוב שאת קולינס בדומה לביל היה צריך למכור לפני שנתיים כבר אז החולשות שלו היו ברורות. התנהלות לא טובה של אטלטנה.

yaniv
yaniv
27/06/2023 12:31:04

יש הבדל בין דיבור לבין ביצוע בפועל,בגדול אני די מסכים איתך רק אומר ששנה שעברה הם עוד חשבו שיש להם קבוצה שיכולה לרוץ טוב ביחד וקולינס ויאנג היו לא רעים ביחד ששווה היה לנסות לראות אם זה ימשיך לעבוד.סך הכל כל ההפסד שלהם ששילמו השנה את החוזה.הם לא נתקעו עם החוזה,הם לא שילמו בבחירות דראפט שמישהו ייקח את החוזה,בגדול עשו סיבוב פרסה שלא עלה להם בהרבה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 12:51:13

בסרביה היו כישרונות כדורסל גדולים במשך שנים, ואין סיבה שזה יפסיק. אמנם יוקיץ' הוא כישרון ייחודי גם בין הכישרונות הסרביים הגדולים, כי לא היה להם את היכולות להצליח ברמה הזו בנב"א.

אמנון
אמנון
27/06/2023 11:15:23

היום מתחילה אליפות ארה"ב בשחייה באינדיאנפוליס שמהווה גם קריטריון להשתתפות באליפות העולם שתתקיים בחודש הבא ביפן.
קישור למקצים ולתוצאות:
https://www.omegatiming.com/2023/phillips-66-national-championships-live-results
בבוקר מתקיימים מקצי המוקדמות ובערב משחי הגמר.
משתתפים כל השחיינים הבולטים כולל קיילב דרסל שחוזר מפגרה שנטל לעצמו עקב לחצים נפשיים.
סימון מנואל, שחיינית הספרינט המהירה לא תשתתף בתחרות.

דוקטור רזי הופמן
27/06/2023 13:50:58
Reply to  אמנון

יופי
תודה
חבל שאין דיומא סטנדרטי ריק (למעט דיומא ותאריך) לימים שאין אופניים ומי שיש לו מה לדווח יכול להעלות שם בתגובות.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
27/06/2023 12:01:07

אחלה טור דוק. איך שאני רואה את זה, מטרת העל של gm היא לשרוד עוד שנה, ובגלל זה הם לעולם לא יטרידו את הסטאר שלהם – נגיד מוראנט בממפיס – גם אם בטוחים שכרגע הוא במחיר שיא וזה שווה. ככה הם עוברים להיות בפרונט. אותו דבר עם ג'ון קולינס. הכי שמרני היה להאריך לו חוזה בשכר גבוה אבל לא מקס בתור שחקן מוכשר שהבאת בדראפט, למרות. שהיה די ברור שזה לא עובד עם טריי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
27/06/2023 12:02:50

חריגה לכלל ההטרדה של הכוכב זה אם הבעלים רוצה לבנות מחדש, אבל זה כי ה-gm עדיין לא עובר להיות בפרונט

Berch
27/06/2023 12:05:28

מעורב מהאגדות
הרגת אותי עם "אולי אם יעמידו אחד על כתפי השני יווצר סנטר ראוי"
🤣

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2023 14:00:40
Reply to  Berch

עם גובה מעל 4.20 מה זה יהיה סנטר מדהים!!!

orik
orik
27/06/2023 17:27:56
Reply to  Berch

+1

Avri
Avri
27/06/2023 13:56:58

איינג' הנחש הגאון, לקח קבוצת פלייאוף עם תקרה מוגבלת-ברורה, החליף כמה חתיכות, ועכשיו שוב יש לו קבוצת פלייאוף עם תקרה מוגבלת-ברורה, אבל פלוס איזה מליון בחירות דראפט ובחצי משכורת. אני לא מבין איך בעלי קבוצות לא שולחים את המנהלים שלהם לשנה השתלמות אצלו, הבנאדם פשוט גאון.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2023 15:17:46
Reply to  Avri

זה לא עובד, אתה לא יכול ללמד אדם לחשוב. הGM של מיני היה שנים במערכת של דנבר ואיך שהגיע למיני וויתר על כל הנכסים בשביל גובר

Avri
Avri
27/06/2023 17:59:06

פה ידידי אנחנו חלוקים. אני חושב שתמיד אפשר ללמוד מאחרים, ואתה חושב שכולם מפגרים אז בשביל מה אפילו לנסות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

איינג לא גאון. הוא אדם רגיל שעוקץ פגועי מוח ככה אני רואה את הדברים.😁
נגיד מול ברוך איינג לא היה מצליח להעביר אף טרייד גם מול האשך😉

ברוך רובין
ברוך רובין
28/06/2023 0:55:44

ברור שלא רק מטומטים, למזלו יש הרבב בליגה.

אור
אור
28/06/2023 1:06:01

ולמה לדעתך כל המטומטמים מקבלים תפקידים כאלה הטופ של בטופ של הניהול בספורט?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/06/2023 4:05:17
Reply to  אור

שנים במועדון כמו טומי שפרד לדוגמא , לפני זה זה היה שחקני עבר ונפטוזים (פילי לדוגמא..), מה שמצחיק שזה לא באמת עובד זה שהייתה בספרס שנים תחת פופ לא אומר שאתה יודע לאמן ולפתח חשיבה אלא שראית מה הוא עושה. אותו דבר שפרד הגרוע

Pistons
Pistons
27/06/2023 14:36:16

אני לא מבין את הדיבוריל שיש כאן, במיוחד של ברוך. אם היו מקשיבים לברוך, גם את הבחירה שקיבלו לא היה להם.

אז מה עדיף? בחירה או כלום? נראה לי שבחירה

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2023 15:20:41
Reply to  Pistons

למה לא היה להם את הבחירה? לא היה קורה שום דבר אם ביל היה יושב על הספסל חצי שנה , וגם קבוצות היו נכנסות ללחץ. אמרתי אז אפילו הכלב של הנכדה שלי היה עושה עבודה טובה יותר

The Oak
The Oak
27/06/2023 15:53:21

מכיוון שביל מגיע אחרי שתי עונות לא טובות שבהן היה פצוע הרבה
כל ישיבה שלו ביציע הייתה מורידה עוד יותר את הערך שלו
החבר'ה נכנסו לתפקיד והבינו שאסור לחכות אפילו רגע ובצדק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Oak

מורידה את הערך לאיפה חחחחחח מכרו חינם אין כסף 🤣🤣🤣🤣. לא מובן מה היה להם לחץ לשחרר את ביל. לתת להשתולל לסטף הבא גורדן פול? 🤣🤣🤣🤣

Pistons
Pistons
27/06/2023 16:52:17

אני התכוונתי למה שרשמת על אטלנטה.
בנוגע לביל – ומה אם הוא מחליט לעשות סימונס? אני ממשכן את העתיד שלך לכמה שנים קדימה ומושיב אותו בכל העונות על הספסל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

לביל בניגוד לסימונס יש יכולת לשחק כדורסל לכן לא יעשה סימונס וכן עדיף להושיב אותו ביציע מאשר לתת אותו חינם.
חינם אפשר עוד 4 שנים לתת אותו.
לכן זה יפעיל עליו לחץ אבל אם נוח לו לשבת 4 שנים מי אני שאגיד לו לא?
קאווי עושה את זה יופי

Avri
Avri
27/06/2023 18:00:13

ומי אמר לך שביל לא יכול לשחק משחק דומה ועל פרנציפ לסרב מעתה לכל טרייד שיוצע לו?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/06/2023 0:52:28
Reply to  Avri

שיסרב, ייזכר כהערת שוליים בהיסטוריה של הכדורסל מאשר להביא אותו בחינם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

איזה בחירה הם קיבלו? ברוך צודק. עדיף להושיב אותו שנה בחוץ עד שיהיה בלחץ. וקבוצות אחרות יהיו בלחץ. בשנה בwwe הרבה דברים משתנים. הם היו מקבלים בחירה גם עוד שנה או שנתיים

ברוך רובין
ברוך רובין
28/06/2023 0:53:58

בדיוק

The Oak
The Oak
27/06/2023 15:44:14

יש שמועה שרודי גיי מרעיל חדרי הלבשה. הכצעקתה?
כעת זה המבחן של החבר קולינס, כשהוא יוצא מהקבוצה של היושב ראש טריי יאנג שהשילוב ביניהם הזכיר את הימים היפים של ברוגדון וגובר.
וומבי פוטנציאל לעוד 3 4 שנים. ולכן לא כזה מעניין מבחינת כדורסל כאן ועכשיו.

אור
אור
27/06/2023 17:48:59
Reply to  The Oak

נראה לי לא סביר אם הביאו אותו לספרס בזמנו

Avri
Avri
27/06/2023 18:01:13
Reply to  The Oak

רודי גיי בן 36, אף מרעיל חדרי הלבשה לא יכול להסתובב בליגה כל כך הרבה זמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

🤣🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
27/06/2023 21:09:14
Reply to  The Oak

לא נשמע מחובר למציאות.
וטרן אהוד ותורם בכל קבוצה.

orik
orik
27/06/2023 17:27:04

תודה מנחם האגדי, האיחולים בשבילך עד 120 הם גם בשבילנו!, אתה אחד בדורו. הלוואי הייתי יכול להחליף את ביבי איתך!

דן רוזנבלום
27/06/2023 18:09:26

אחלה מעורב. תודה.
TheOnion הוא בהחלט אתר סאטירי. כל הנכתב שם הוא בהומור וסאטירה ואין כל קשר למציאות.

מאז שעשיתי שטות וכתבתי כתגובה מטופשת את "חמישיית כל הזמנים שלי" ובחרתי באותו הרגע את שאק…
המשכתי לחשוב על זה…ואני סבור שאתה צודק. קארים הוא בהחלט הסנטר הטוב בכל הזמנים.

זה לא רק העובדה של הנקודות, אלא האופי וחכמת המשחק שלו יעזרו לכל קבוצה לזרום טוב יותר.
הוא מתחבר טוב יותר ליחידה של 5 שחקנים מווילט ושאק. יש לו אופי צנוע יותר והוא קבוצתי יותר.
אז יאללה מעדכן : חמישיית כל הזמנים שלי חחחחח, איזה דבר מטופש שאין לו סוף 🙂
סטפן קארי
מייקל ג'ורדן
לברון ג'יימס
טים דאנקן (ביל ראסל?)
קארים עבדול ג'אבר

אטלנטה עשו טעות. קולינס שחקן מעולה עם אופי מנצח.
לדני איינג' יש עוד שפן בכובע ואני בטוח שהוא ימשיך לעשות מהלכים גדולים עד שיוטה תאיים על התואר.

המשך שבוע טוב לכולם!

Pistons
Pistons
27/06/2023 18:15:08

ברור שזאת בדיחה. היה רשום שקיירי יפגע בקבוצות שבבניה ותכלס אם זה היה אמיתי, אז הוא יפגע בכל קבוצה, גם כאלה שרצות לאליפות (די מהנטס המפורקים)

ירון, החלום
ירון, החלום
28/06/2023 8:34:23

בס"ד
תודה רבה.
לא נראה לי שקיירי מבין את זה, אבל עם ה cba החדש, קבוצות ת"א מפזרות חוזים גבוהים,
בכזאת חופשיות כמו בעבר.
להערכתי לא יקבל יותר מ 15 מיליון לעונה.

דדי
דדי
28/06/2023 19:00:34

מקס 3+1 בדאלאס.