בראדלי ביל בפיניקס – איך זה יעבוד?/שחר צ'קוטאי

‏רבים וטובים ממני כתבו על המעבר של ביל לסאנס, אם זה על החוזה המנופח והסעיף המיוחד, או דווקא ההפסד של וושינגטון שברגע של יאוש נתנו לכוכב לסנדל אותם לעתיד. גם על ההשפעה של המהלך על הנציג הישראלי הליגה אפשר למצוא בכמעט כל אתר, אך ארצה לגעת בנקודה אחרת – דווקא על המגרש.

  1. קודם כל יש מאמן חדש באריזונה והמאמן יודע להתמודד עם כוכבים, כך שביל נכנס למקום מסודר מבחינת יצירת היררכיה ברורה בתוך הקבוצה, דבר שלא הרבה יודעים לעשות טוב כמו פרנק ווגל.

2. 'הם שלושה שצריכים כדור ויש רק כדור אחד'. זה אולי ישמע מפתיע אבל גם ביל וגם בוקר יודעים ויכולים למסור. בעונות השיא שלהם הם מסרו מעל 6.5 אס' תוך כדי שהם קולעים מעל 26 נק' בממוצע לערב. ערן סורוקה הביא נתון שיותר משליש (36.5%) מהאס' של וושינגטון הגיעו מידיו של ביל. הוסיף על זה אור עמית חברנו מהכדור הכתום –

כך יוצא שביל די סביר בחלוקת מסירות. יחד עם הקליעה של בוקר ודוראנט לצד אייטון, המתגלגל הטוב בליגה, ההתקפה של פיניקס תהיה קטלנית במיוחד. בסרטון הבא אפשר לראות איך ההגנה מתכווצת לצד אחד וביל מוצא את דני לשלשה.

3. ‏התקפה נוספת שיכולה לעבוד היא התקפת הפיסטול בו גארד חוסם לגארד וההגנה צריכה לבחור על מי לשמור יכול להיות מסוכן מאוד כאשר ביל ובוקר במשוואה.

4. ביל יכול לשחק ללא כדור, הוא חותך הוא נע לא מעט ועובר בחסימות. בווש היה בו יותר צורך כמנהל משחק, משהו שבפיניקס לא בהכרח יקרה. בסרטון אנחנו יכולים לראות איך הוא יכול לנוע בלי כדור, הוא מבין את ההתקפה ומשום מה אני סומך עליו שהוא מבין את הסיטואציה שהוא נכנס אליה.

5. פיק&רול/פופ בין הגארדים לבין דוראנט ואייטון הוא מפחיד מעצם המחשבה על זה. דוראנט כחוסם יתן לו את העמדה הנוחה בחצי מרחק וישחרר את היתר לקלוע בחופשיות.אייטון אנחנו מכירים כבר כמתגלגל רציני, והוא יהיה זה שיכול להרוויח הכי הרבה מהסיטואציה. ביל נכנס כאן בתפקיד קלעי השלשות המיומן והמרווח שנותן את האיום הנוסף בהתקפות.

כעת לקושיות:

6. הגנה – דוראנט מצוין, בוקר טוב וביל מעולם לא הראה רצון גדול בהגנה אבל הוא היה חלק מוושינגטון החזקה לצד הפטיש שהצליחה לחסל יריבים גם בהגנה. יש לו את הנתונים הפיזיים להיות שומר טוב, הרצון הוא הסיפור. ווגל מאמן הגנה טוב וכאן אנחנו נראה כמה הוא באמת יצליח לשנות את ההרגלים של ביל.

7. אגו – ווגל הצליח עם הלייקרס מלאת הכוכבים – דוויט האוורד, לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס וראזון רונדו. אני סומך עליו יצליח לנהל את האגו של שלושת המוסקטרים בפיניקס. אגו אצלם לא משחק תפקיד.

‏8. ספסל – גם ככה הספסל היה קצר בתחילת העונה הקודמת, ואחרי הטרייד על דוראנט הוא התקצר עוד יותר. כעת, אחרי הטרייד על שאמט כבר לא נשאר מי שיעלה מהספסל ויהיה משמעותי. כן יש את וורן ורוס שצריכים לחזור 4 שנים אחורה כדי לתת שבב חלום להגיע רחוק.

9. כשירות – זה כבר אי אפשר לחזות. נקווה לטוב.

מה לדעתכם העתיד של הקבוצה הזאת?

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. ניתוח מעניין
    הבעיה ש"על הנייר" פיניקס מועמדת לאליפות כבר 3-4 שנים.
    להמר בעדם זה כמו להמר נגד מיאמי בפלייאוף האחרון.
    מעניין, נראה אם הניסוי יצליח
    😁

  2. לגבי פניקס. יש להם כרגע 7 שחקנים חתומים לחוזה.כך שיהיו עוד שינויים בהרכב . לנדל וקרייג בעדיפות להחתמה נוספת.
    לטעמי המרוויחה מהטרייד זה וושינגטון. וינגר הבוס החדש עושה בינתיים עבודה טובה . הוא חוסך בשנים הבאות 250 מליון דולר.הקבוצה מלאה בשחקנים בינוניים מינוס אוברייטד ברמות.הטרייד יפנה כסף לעתיד. מבחינה מקצועית הנזק קטן
    גם לפני הטרייד לא היתה קבוצה שיכולה להגיע אפילו לפליי אין. בנית קבוצה הוא הכרח , אין פה שאלה של מדיניות . אין אופציה אחרת.
    בסאנס 3 שחקנים על אותה פונקציה העולה הון תועפות. ביל יעלה 50 מליון דולר תוסיפו מס מותרות ואנו מדברים על 60 אולי אפילו 70 מליון לשחקן אחד.
    כמובן יש סיכוי לאליפות . אבל זה לא בטוח אין לקבוצה עומק וחסר לה מספר 4 אמין. דוראנט וביל נוטים להפצע.
    לטעמי החלטה נמהרת , לא מאוזנת, תוספת של שחקן שלא הוכיח את עצמו במאבקים חשובים. אוברייטד במחיר עלות לא נתפס.

  3. אני לא יידע אם פינקס תצליח, מכיוון שלהזכירך שחר, הארדן שעבר לברוקלין היה איתו את קיירי ארווינג ודוראנט, והיה הרבה מלחמות אגו ולא הייתה כימיה טובה בין האאדן לקיירי.
    מה שאני בא להגיד זה שביל הוא לדעתי לא שחקן שאוהב למסור, ראיתי הרבה משחקים שלו וגם בעיני יש לו אגו.
    כך שדוראנט אני מאמין לא יכדרר הרבה אלא יתן לביל ובוקר להוביל, אבל אני לא בטוח שהם יסתדרו.
    האם אנו בדרך לברוקלין 2?

  4. הסטטיסטיקות הן תוצר של סגנון משחק.
    בטוח שהשחקנים מבינים שהשילוב שלהם ישנה במשהו את המעמד של תחנה אחרונה בקבוצות הקודמות שמשתקף בסטטיסטיקה.
    השאלה הראשונה היא נכונות להיות חלק ממשהו גדול ולא בהכרח להתעסק במי זורק כמה.
    כי בשביל להצליח צריך לפתח משחק קבוצתי ולא לבודד כל כוכב לפי תורות.
    אז מקווה בשבילם שהכינו את עצמם נפשית ולא יתעסקו בקרבות אגו.
    השאלה השניה, פציעות, יכולים לחלק מאמצים במהלך העונה, אבל בפלייאוף צריכים להגיע.
    השאלה השלישית, מי ינהיג, דוראנט בד״כ איכזב במישור הזה, ספק אם מישהו אחר שם מתאים, מישהו כמו דריימונט גרין מתאים שם.
    והשאלה הרביעית, הטכנית, מי ישלים סגל, כשארבעה שחקנים מרוויחים כמו קבוצה שלמה

  5. אתה לא יכול לרוץ רחוק בפלייאוף בלי ספסל, ולכן גם אם ההתקפה תבריק והiso ינצח את הכל, זה לא יחזיק לטווח ארוך.

    1. +1966
      אבל צריך לראות מי הם יביאו בשכר מינימון (ם), יכול להיות שיצליחו לגרד כמה שווים שיכולים פה שם לתת וושששש

  6. לא יזכו בכלום.
    אין להם הגנה, הספסל שלהם לא קיים,
    בסכום הכסף שמקבלים ארבעת הבכירים לא נשאר לשאר כלום. ואין כסף להתחזק.

  7. הסיכוי שאיטון ישארהוא נמוך מאוד.
    בהתקפה אני מאמין שהם יסתדרו ויתנו את התפוקה שלהם,הבעיה כמובן היא בהגנה ובעומק.אתה לא יכול לתת לדוראנט לשחק שוב מעל 40 דקות כל משחק

  8. תודה שחר,
    אני עדיין בדעה שיהיה מאתגר לבנות התקה מתפקדת ומתואמת בין שלושתם. לא בלתי אפשרי – אבל זה לא טריוויאלי.
    הרבה אסיסטים זה לא המדד היחיד להסתכל עליו כשמדברים על איך שחקני ISO ייסתדרו ביניהם, כי בגדול – רובם מוסרים די הרבה אסיסטים מתוקף זה שהכדור אצלם.
    .
    מדד יותר רלוונטי בעיני זה נקודות מקאץ' אנד שוט.
    .
    אם תסתכל על העונה (ובטוח שגם אם תלך לעונות קודמות), אז תראה שאף אחד מהשלושה לא מרוויח שם את לחמו. כאנקדוטה – זה רק ממחיש כמה קליי תומפסון הוא נכס:
    https://www.nba.com/stats/players/catch-shoot?Season=2022-23&SeasonType=Regular%20Season&dir=D&sort=CATCH_SHOOT_PTS

        1. הסתכלתי – זה שיפור מהעונה שעברה, אז הוא היה קולע 1.0 נקודות.
          חשבתי שיהיה ההיפך כי היה לו את ברונסון לידו.
          אחר כך אנשים ימשיכו להאשים את חוסר ההצלחה של דאלאס בזה שלא הביאו שחקנים מספיק טובים לשים ליד לוקה

          1. הטענה היא שעם שחקנים טובים השיטה היתה משתפרת.
            בכל מקרה לא חושב שלוקה צריך לזרוק מיד כשהוא מקבל, אין לו שחרור מהיר, והוא לא קלעי טוב במיוחד כשהוא פנוי. גם רכז על לידו לא ישנה את זה.
            לדוגמא דוראנט (או כל סקורר אחר) היה עוזר שם מאוד (בעיני) בלי להגדיל את כמות את הקטש אנד שוט של לוקה

      1. אסיסטים פשוט לא אומרים הרבה כשאתה שם שלושה סקוררים ביחד. כל אחד יינסה קצת ואז יימסור?
        הסאנס בפלייאוף האחרון שיחקו כדורסל די סוליסטי (במבחן העין, אין לי כוח לחפש סטטיסטיקות…). לא בטוח שזה יימשך לעונה הבאה, אבל בראדלי ביל כשלעצמו לא צפוי להיות מה שמבשר את השינוי

  9. מקצועית בטוח שפניקס התחזקה, כי היא קבלה את ביל בתמורה לאדים שנשארו לפול במיכל. השאלה היא אם זה יספיק. כבר 4 שנים שביל לא שיחק מעל 60 משחקים בעונה. השיא של דוראנט אחרי הפציעה זה 55. לבנות קבוצה כזו עם ספסל קצר זה מתכון די בטוח להתרסקות.

    אני מניח שהצעד הבא של פניקס זה לתת את אייטון בתמורה לחבילה של שחקנים מוכשרים מהדרג השני והשלישי לקבוצה שמחפשת אולסטאר – הניקס עקרונית יכולים לספק חבילה יפה

    1. חולק עליך.
      זה לא משוואה פשוטה ביל > פול ברמת היכולת האישית וזהו.
      יש את עניין ההתאמה – ביל הפוך ממה שהם צריכים (מוסיף עוד סקורר וסוליסט מושלם לצד שניים כאלה), ופול מתאים יותר.
      יש את עניין ההגנה – גם פה יתרון לפול.
      יש את עניין המנהיגות – גם יתרון לפול.
      יש את שאמט שאיבדו, שהיה שחקן הספסל הכי חשוב שלהם בפלייאוף, וזה מה שהם הכי קצרים בו.
      אז מקצועית, לדעתי, הם נחלשו מאוד.

    2. האמת שזה בכלל לא משנה כי פול לא שיחק בפליאוף לכן אי אפשר לדעת כלום. צריך שחקנים שישחקו. הם חייבים יהיו בדומה לדנבר שנה שעברה לבצע לואוד מנג'מנט ברמת הקבוצה שיתן מנוחה לפצועים הכרוניים – דרך אגב גם לבוקר לא חסר – ולהביא את שלושתם/ארבעתם בריאחם לפליאוף. זה המשימה העיקרית אחר כך נראה.

  10. השאלה שנשאלת איך זה עובד הגנתית? אין שם שום מגן אחד טוב, דוראנט בינוני בוקר מתאמץ אבל הוא לא עילוי הגנתית ביל זוועה, זה קו אחורי שברמה של דאלאס הגנתית. ואין להם איזה כיסוי בצבע כרגע ואייטון שכנראה יעזוב צריך GPS כדי למצוא איפה לעמוד על המגרש.
    .
    עוד בעיה נוספת זה עומק, שלושתם פציעים דוראנט יתחיל את העונה הבאה כשהוא בן 35 והסאנס דלילים על הספסל יותר מהפדחת של לברון.
    .
    התקפית זה כנראה יעבוד מצויין, בפלייאוף ראינו כמה היה חסר יוצר נוסף ליד בוקר ודוראנט, בטח בהתקפת הבידודים הדבילית של הסאנס.
    .
    פיניקס רק פעמיים עברה את ה108 נקודות בסדרה מול דנבר שהתחילו להניע כדור ולהשתמש בבוקר כמוביל, יהיה הרבה יותר קשה להביא דאבל טים כשיש את ביל כאופציה שלישית בהתקפה גם אם ישחקו את הISO הדבילי, הסיכוי ששלושתם יתפסו יום קר כמעט אפסי+ יש להם אפשרות להעמיד שני סקוררים על המגרש בכל דקה זה לוקסוס שלאף קבוצה אחרת בליגה אין.
    .
    וואחד הימור לקחו פיניקס ביל הוא לא השחקן שמתאים להם אבל במחיר הזה זה הימור ששווה לקחת, הם חייבים להשאיר את לנדייל וכנראה יבעטו את אייטון בשביל עומק והגנה.

    יותר מדי סימני שאלה כרגע יש בקבוצה הזאת אבל ללא ספק היא הקבוצה המעניינת בליגה

  11. כל עונה והפרוייקט שלה (שבדרך כלל כולל את דוראנט…). תתחבר או לא, פיניקס תספק השנה הרבה כותרות, ותרכז הרבה יותר עניין מבדרך כלל

    1. +1966
      מתי מגלים שהמצב פקקקט 🤣🤣🤣
      שבר מזהים מיידית שפיניקס במיץ של השושנה.
      חברי המספרים והעובדות(טנש) מחזקים את דברי שבר.
      דהשוט מפסוט מהטרייד ורוכב על העגלה של טנש מהצוק.
      דה שוט, בנסיעת מבחן בטרום עונה
      https://giphy.com/gifs/thomas-EYkWy4vU0zNLO

  12. או שיהיה נהדר, או שזה יתפוצץ, מה שבטוח 1. יהיה מעניין. ו2. ביל עדיף על פול, שדי הפך לגופה השנה (למרות שגם פול כבר הראה שאסור לקבור אותו).

    בסך הכך המטרה של ההנהלה זה להתחזק, ואת זה הם עשו, ולהגביה את התקרה והפוטנציאל של ללכת עד הסוף, וגם את זה הם עשו. מכאן והלאה זה על המאמן, השחקנים, ואלוהי הפציעות.

    יש משהו בנהי של האוהדים על פירוק הקבוצה ההיא שהגיעה לגמר, ויכול להיות שהסגל ההוא עם ברידג'ס וג'ונסון יותר אטרקטיבי ואמין מהנוכחי עם דוראנט וביל (בטח ובטח איך שברידג'ס התפתח). אבל זה כבר נהי על חדשות של שלשום, והשאלה על הפרק היא האם להביא את ביל בטרייד הנוכחי זה רעיון טוב, ולדעתי, ברור שכן.

    1. אתה יודע שהמצבשבו פיניקס הייתה מאוד מאוד מזכיר את המצב שבוסטון היו בזמנו שיכלו לנסות להביא סופרסטאר מוכן שהיה על המדף כמו קוואי ודיוויס ובטח עוד איזה אחד או שניים ששכחתי ואיינג סירב בתוקף לעשות את הטריידים האלה.זכור לי שמישהו הגן בחירוף נפש על ההחלטה של איינג לשמור את המיליון בחירות ולא לעשות טרייד.בכל מקרה לא זוכר אם זה אתה היית או מישהו אחר אבל בכל מקרה לא זוכר אותך יוצא נגד ההחלטה של איינג.

      1. גם לי לא זכור הויכוח, למרות שרוב הסיכויים שאכן הוא התרחש במציאות כי נדירות הן הפעמים בהן יצאתי נגד החלטה של איינג', ואכן רוב החלטותיו התבררו כנכונות. אבל יש לך זיכרון קצת סלקטיבי כי איינג' דווקא ידע להטריד בחירות גבוהות כשהעסקה הנכונה היתה על השולחן, ולצערי כשהוא עשה זאת זה התברר כנפילה: הוא נתן את בחירה 8 של דראפט 2018 (יחד עם איזייה וקראודר) בעבור קיירי. בבחירה הזו איינג' היה יכול להביא את שרגא או את אחד הברידג'סים שעדיין היו פנויים. רק דמיין לעצמך.

        זו השוואה לא ממש הוגנת. קודם כל פיניקס לא העבירה בחירות סיבוב ראשון בכלל בטרייד הנוכחי. דבר שני קוואי ואם אני זוכר נכון גם דייויס היו על תקן השאלה לשנה כי החוזה שלהם עמד להסתיים. דבר שלישי, אם אתה כבר מזכיר את העמדה שלי לעניין בוסטון, אז תהיה הוגן ותזכיר שגם תמכתי בעונה שעברה בטרייד של ג'יילן על דוראנט.

    2. אניאפתיע אותך. פול בכלל לא גרוטאה, הוא מיצה את עצמו בפיניקס ועכשיו יהיה טוב היכן שיפול ובתנאי שיגיע לקבוצה צעירה ולא אחת שמלאה באגו כי האגו שלו הכי גדול.

        1. אברי,מהר לכפר ה-ללל לטיפול מונע ועיקור מלא.
          למילה אהבה והגמד אין קשר.
          מי שטף לך את המוח?
          נוסיף ליתר ביטחון גירוש שדים לריפוי מלא

  13. תודה על הפוסט. שוב פרוייקט גרנדיוזי שמסקרן לדעת אם יצליח. השאלות שיעזרו להבין אם מדובר פה פרוייקט כושל או מצליח תלויות בשתי שאלות שקל לשאול (אבל קשה לענות עליהן) – האם הברגים של כולם במקום? מי הצוות המסייע שיעמוד לרשות הקבוצה?

      1. חייב להגיד לך שראיתי את התגובות שלך אתמול וגרמת לי לחשוב איך החיים מצחיקים.נראה לי שבכל מצב ובכל זמן אם היו אומרים לך שאפשר להיפטר מסארבר היית רק שואל איפה חותמים ולא היה מעניין אותך כלום ודווקא בהפוך על הפוך אם סארבר היה נשאר הייתם באמת שומרים על הקבוצה ההיא. ואני בהחלט מבין אותך הייתה לכם יופי של קבוצה שיכלה להיות יופי של קבוצה ללא מעט שנים

  14. שאלה מצוינת, התשובה קצת מסובכת:
    .
    א – האמת שצריך לחכות לדעת מה קורה עם אייטון – אם נשאר, או הולך, ואם הולך עבור מי.
    .
    ב. היות שאין לי סבלנות לחכות לא'…. נראה לי כמו סוג של ברוקלין – תלוי מאד בעד כמה שלושתם ישארו בריאים.
    .
    ג. מה שהייתי עושה זה נותן לשניים לשחק הרבה, כנראה בוקר וביל, והופך את דוראנט לסוג של דאנקן הזקן – שישחק 25 דקות בממוצע למשחק, ימנע ככל האפשר מבקטובק, ויכנס לעניינים בפלייאוף. יספיק, אולי, למקום בפלייאוף, תלוי בתחרות, ואז מתפלל לבריאות וניסים בפלייאוף עצמו, קצת כמו הלייקרס ומיאמי העונה.
    .
    ד. אחרי כל זה – לדעתי זה לא יעבוד, סיבוב ראשון או שני בפלייאוף ותו לא.

    1. זה לא מתג של הדלק וכבה נותן לו 25 דק וזה מאנו אתה לא במשחק מחשב. הם רכים חלשים אף אחד לא יקח ריב או יעשה הגנה ינסו לנפח סטט בוקר וביל לא ככ הצליחו בנבחרת ארהב😉 דוראנט די הציל אותם.
      הבעיה שפה יש מולם דברים יותר איכותיים.
      הם בעיקר יזרקו הרבה ראש ויבלו על הקו ויקבלו בראש בפלייאוף אם בכלל יגיעו אליו (תלוי כמה דוראנט יהיה פצוע או ישחק 25 דק…)

  15. וואו יופי של פוסט תודה שחר !!
    ראשית אני אוהב שהכל מגובה בנתונים.
    אני חושב שנתונים זה דבר חשוב.
    ואז אני רואה שהנתונים אומרים שבראד דביל טוב באסיסטים. או לפחות סביר. ואז אני שואל את עצמי אם הנתונים מתאימים למה שראיתי. ואם מה שראיתי הוא שונה מהנתונים אני הולך על מה שראיתי . אז זה ככה:
    בראד דביל לא מוסר ולא נעליים. הוא אנוכי הוא סוליסט זה לא מעניין אותו והוא השחקן האחרון שהייתי בונה עליו איזה שהוא סוג של משחק קבוצתי. הוא פשוט לא. הוא קלוריות ריקות. כרמלו. לא יצא ממנו כלום.
    אבל… וכאן זה אבל גדול – האמת שהוא אחד השחקנים היחידים ברמת הסופר סטארס שאין לי באמת דעה עליו למרות שראיתי הרבה ווש.
    הוא לא ראס בלאטה כמו ראס. ראינו אותו עד היום לאורך כל הקריירה משחק עם כוכבים tier 2 דרומה. עם וול הוא עשה דברים נחמדים.
    אבל עכשיו הוא הולך לשחק עם שני כוכבים שבעייני הם tier1 לגמרי והוא עצמו בעייני ממש לא כוכב ברמה של ז'ק לוין או דרוזן שהם טיר 2- 3 קלאסיים. בעייני הוא כוכב על סף טיר 1 אם לא ממש שם.
    וזה עושה את כל העסק מעניין. אפילו מעניין מאוד.
    אני לא באמת אהמר נגד פיניקס אם הם משחקים עם הרביעיה – דוראנט בוקר ביל ואיטון.
    זה יהיה טיפשי.
    הכל יקום ויפול שם לדעתי על שני דברים:
    1. שיצליחו להחזיק את איטון – לשמור על 4 חוזי מקס זו נראית לי חריגה משמעותית. הם מוכנים לשלם? האם יחזיקו אותו?
    2. שימצאו את השחקנים האלה שהם שחקני מינימום אבל שנותנים הרבה אקסטרה. כל מיני שחקנים טובים שסר חינם התבגרו וכ' שיצאו מהראדרים של המנג'רים בליגה אבל יודעים לתת תפוקה – לא חסרים כאלה. בקיצור שיצליחו לבנות סגל משלים סביר סביב החבורה הזאת. יש שם את קאם פיין וורן שבעייני הם סבבה. גם טורי קרייג לא רע בכלל למה שהוא עושה.
    לא – אני לא אהמר נגד פיניקס השנה.
    זה לא נראה לי חכם וזה שפרוייקט גלקטיקוס אחד נכשל בברוקלין לא אומר שהוא לא יצליח באריזונה.
    אני צריך עוד לראות אבל נראה לי שאני אלך על פיניקס השנה – כמו שזה נראה עכשיו. עד הטרייד בלוקבאסטר הבא שמן הסתם יגיע בקרוב.
    טוב נראה.

    1. וכמובן אם כבר היגגתי אז נשלים את ההגיגה:
      הכל תלוי גם כמובן ב:
      3. לואוד עצבני כי יש גם בוקר גם דוראנט גם ביל ואפילו איטון פציעים אז הקבוצה תצטרך לנהל אותם טוב שיגיעו בריאים לפליאוף.
      ועוד הערה קטנה – לדעתי בניגוד למה ששמעתי פה הוא בדיוק סוג השחקן שהם זקוקים לו. שחקן יוצר שלישי. מה שקרה בפליאוף הזה זה שברגע שבוקר ודוראנט התעלפו מעייפות (משחק 5 ומעלה בסדרה מול דנבר) לא היה אף אחד שחקן אחר שיכול היה לתת שם עבודה. אחרי שניהם יש בפיניקס חלל עצום עד השחקן הבא. ביל פותר את הבעיה הזאת.
      נראה.

      1. מה שאתה אומר פה זה כמו לשים פלסטר על פצע פתוח
        זה להגיד הלכה למעשה: יש לנו קבוצה עם משחק ISO כבד שמסתמך על שני שחקנים ושניהם בלבד, כשהשאר הם על הפרקט לפרוטוקול בלבד. במקום לבנות את הסגל ככה שהכדורסל יהיה אשכרה קבוצתי, אנחנו פשוט נביא עוד אחד שאם שניהם מתעייפים – יכול למלא בצורה סבירה את התפקיד שלהם, שחלילה וחס לא יחסר לנו שחקן שלא יודע לשחק ISO כי בלי זה אין לנו איך לייצר התקפה.

        1. ברור. זו קבוצת iso תאהב או לא תאהב. אני למשל לא אוהב. זה לא גולדן סטייט. השאלה היא רק לגבי היעילות וזה יכול להיות יעיל מאוד. לזה התכוונתי. בוקר דוראנט ביל אלה שחקנים של iso.

  16. כתבת יפה
    יעבוד בערך כפי שעבד בוושינגטון
    כאשר ביל קוזמה ופורזינגיס ירט מכל מצב .
    ואף איד אחר ראה כדור וכמובן
    בהתאם גם לא הגן.
    את ההיפך ראינו עובד יופי
    עם הגמר שהפגיש את באטלר
    עם אדאביו,ווינסנט, כיילב,ואיך קראו
    ל… לא זוכר כי אהה רובינסון
    זה לא במקרה שאני לא זוכר …
    כי כולם שחקני צוארון כחול
    ועובדה עבד.
    כדורסל אם ללמחד את הלקח הוא משחק קבוצתי .
    פיניקס לא למדה את הלקח
    מאי הצלחת דוראנט בנטס
    חזרה על אותה טעות נכשלה
    לא למדה והמשיכה באותו קו.
    נאחל להם בהצלחה .

    1. הכישלון הצפוי של פיניקס יהיה הצלחת המשחק הקבוצתי .
      בלייגה הסדירה ילך להם מן הסתם
      בהתחלה עד שהמובילים יפסיקו
      לעמוד בעומס .

  17. תודה שחר. ניתוח מעניין.
    גם אני חושב שביל יודע למסור. עכשיו כשהוא מגיע לקבוצה בה הוא כינור שלישי הוא ישחק אחרת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט