בראדלי ביל עובר לפיניקס סאנס ודריימונד גרין שחקן חופשי

בראדלי ביל עובר לפיניקס סאנס ודריימונד גרין שחקן חופשי

השוטינג גארד המוכשר של וושינגטון וויזארדס עובר לפיניקס תמורת כריס פול, לאנדרי שאמט בנוסף לבחירות סיבוב שני.

ביל (עוד 5 ימים בן 30), משחק בוויזארדס מעונת 2013 עד היום.

באמתחתו 2 עונות של מעל +30 נק' למשחק.

פיניקס תקבל בדיוק את כח האש שאבד לה עם לכתם של מיקל ברידג'ס וקמרון ג'ונסון.


דריימונד גרין, פורוורד גולדן סטייט מזה 11 עונות, החליט לוותר על אופציה בסך של 27.5 מיליון דולר ולהיות שחקן חופשי בחלון הקרוב. גרין זכה עם הווריורס ב-4 אליפויות, פעם אחת בתואר שחקן ההגנה ונבחר פעם אחת לחמישייה השנייה ופעם אחת לשלישית, 4 פעמים לכל אחת מחמישיות ההגנה ו-4 פעמים לאולסטאר.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
192 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
etayle
etayle
19/06/2023 0:07:17

לדעתי בזמנו דדי אמר שביל יקבל מה שהוא רוצה מוויזרדס, אז דאגו לו לטרייד לאן שרצה. פיניקס הביאו כלום והוויזרדס הולכים לבנייה מחדש?(או לשום מקום שזה מה שהם עשו יפה בשנים באחרונות).

דדי
דדי
19/06/2023 0:35:43
הגב ל  etayle

האמת היא שלא היתה להם כל כך ברירה בגלל הוטו על טריידים שיש לו בחוזה אבל בגדול זה נכון.

Florida man
19/06/2023 0:09:34

טרייד גרוע כל כך, אין לתאר…
לא למדו כלום ממה שהיה בברוקלין?

Avri
Avri
19/06/2023 9:21:58
הגב ל  Florida man

כן, על פניו נראה שיכלו לקבל יותר. כנראה אבל שהבוס של הוויזארדס הוא לא לגמרי מטומטם, ולאור האופציות שהיו לפניהם, לאור הטרייד בלוקר שלו, ולאור הרצון לבנות מחדש, זו היתה האופציה הכי טובה.

ברוך רובין
19/06/2023 9:26:00
הגב ל  Avri

למה בדיוק ? מה הבעיה להציב לו אולטימטום מחמם ספסלים או להסכים לטרייד שיותר טוב למועדון? הרי שום כוכב לא יבוא לוושינגטון והיא צריכה לבנות דרך הדראפט, אין לקבוצה כזאת איזה נחיצות לשימוש בקאפ ספייס, טרייד נוראי לוושינגטון, הGM בחדש צריך לשבת בכלא ליד הדביל הקודם שנתן את החוזה לביל

Avri
Avri
19/06/2023 11:45:16

מה הבעיה? הבעיה היא שהאופציות שהזכרת לא היו משתלמות להם. לחמם אותו על הספסל בשביל 50 מליון לעונה יעזור להם איך בדיוק? 'להסכים לטרייד שיותר טוב למועדון' – למה אתה חושב שהיה כזה על השולחן? או שביל הסכים לכזה? (שוב, יש לו טרייד בלוקר)? ויש לך בכלל ספק שאם היה טרייד טוב יותר על השולחן הם לא היו לוקחים אותו? הוא כוכב מזדקן ופציע על חוזה עצום. כמה ביקוש אתה חושב שכבר יש לו.

ברוך רובין
19/06/2023 14:08:55
הגב ל  Avri

איזה כוכב מזדקן הוא עדיין לא בן 30 אם חוזה ל4 שנים, על גובר שילמו 7 בחירות ראשונות.
.
אין שום סיבה להביא נכס טוב בחינם, הוא לא רוצה להסכים לטרייד אין בעיה שישאר על הספסל להביא אותו בחינם רק כי רוצים להפטר ממנו זה טיפשות.

birdman
birdman
19/06/2023 15:11:16

הם עושים טנקינג.

Avri
Avri
19/06/2023 15:45:28

נו ברוך, באת להתווכח ולא להקשיב. אין לי כוח לזה. (עוד שבוע בן 30, פציע לאללה, חתום עד 2027…). שוב פעם אתה חושב שכולם מפגרים חוץ ממך. מה נראה לך? שאם היו על השולחן 7 בחירות דראפט הג'מ שלהם לא היה לוקח?

ברוך רובין
19/06/2023 16:42:44

אני מקשיב אתה פשוט אומר דברים לא נכונים, איך הוא מפריע לטנקינג אם הוא יושב על הספסל ולא משחק? וושינגטון לא צריכה קאפ ספייס עכשיו היא לא צריכה ללכת לשוק החופשי.

התהליך של וושינגטון זה לבנות מהדראפט, שום סיבה היה לוותר עליו בחינם או כזה מהר בלי לקבל עליו תמורה הולמת.

יותר פשוט לשים אותו על אש קטנה שישרף לו התחת לחכות שאחת הקבוצות תהיה בלחץ ושהוא יסכים להצעה גם שטובה לקבוצה או שפשוט לא ישחק.
.
לביל יש החלטה של לאן הוא עובר אבל וושינגטון לא הייתה חייבת לשחרר אותו בחינם יכלו להוציא עליו הרבה יותר וזה כשלון של GM.

Avri
Avri
19/06/2023 18:16:26

אתה מזכיר לי את סבתי עליה השלום, בעת צפיה משותפת במשחק כדורגל. אני זוכראת סבתא היקרה מאדימה מעצבים, צורחת על המרקע: "מה הבעיה!?? שיבעט כבר ויכניס גול!! כמה מסובך זה יכול להיות!!"

ברוך רובין
19/06/2023 18:26:09

אנלוגיה יפה גם כלל לא נכונה, עדיין לא ענית לי על השאלות וזה מוכיח הרבה דברים.
.
איך בראדלי ביל מפריע לבנייה מחדש אם הוא יושב על הספסל ולא משחק?

Avri
Avri
19/06/2023 21:43:44

לא מאמין שאני נגרר לזה, הרי אתה מבין ויודע לבד את התשובות, כמו, לדוגמה, שזה חוזה של 50 לעונה לעוד ארבע שנים (לא צריכים קאפ לארבע שנים???), ולהחזיק כוכב ממורמר על הספסל זה אולי מחזק את שריריי הנראה לו מי הבוס שאנחנו הישראלים אוהבים לפתח, אבל הרסני לקבוצה, למועדון (כולל למוניטין ולעתיד) ולשחקן עצמו.

ברוך רובין
19/06/2023 23:09:57

אתה לא מבין את תקרת השכר, הכסף הזה הולך ככה או ככה, קבוצה בליגה חייבת להגיע ל90% מסך המשכורת שלה או שהכסף מתפצל לשחקנים האחרים בסגל גם אם בעל חוזה נמוך יותר.
.
וושינגטון מתחילה בנייה מחדש והיא בלי נכסים אין לה שום שחקן צעיר משמעותי ששווה כסף גדול והיא חייבת בחירת דראפט לניקס, למה למען השם להטריד את הכוכב היחיד שלך בחינם במקום להוציא עליו נכס, עדיף שירקב על הספסל אם לא מסכים לטרייד מאשר לוותר עליו.
.
איך הרסני למועדון ולתדמית עושים את זה אלפי פעמים בכדרוגל (ריאל מדריד אלופה בזה), ואיזה תדמית יש לוושינגטון בדיוק.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/06/2023 0:12:01

זה לא מחיר זול? משהו בסדר גודל של 'שחקן מזדקן אחד וכל מה שיש לי בכיס האחורי, טייק איט אור ליב איט'?
בהצלחה לפיניקס והחמישייה הבלתי נתפסת שלה. אני מבין שעידו וגיא יקודמו לחמישייה השלישית לאור המצוקה באיזור הזה, אבל ניחא

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מכרו אותו חינם חחחח וחילצו את הסאנס מפול. הייצי מפטר אותם בזה הרגע

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/06/2023 0:15:25
הגב ל  NBA בדם

חזק. אם הוא יהיה אסרטיבי אולי יתנו לו להוציא כדור מתחת לסל

הבן הממזר של דנילו גלינארי

🤣🤣🤣🤣

Ohad
19/06/2023 7:26:20

חחחחחחחח

ברוך רובין
19/06/2023 9:36:12

ענק!!

אשך טמיר המקורי
19/06/2023 3:28:48
הגב ל  NBA בדם

😂

IDO
IDO
19/06/2023 7:41:51
הגב ל  NBA בדם

Jjj

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/06/2023 0:14:22

ודרך אגב, יש בעיה לגלוש ולהגיב מדפדפן כרום במצב desktop מהסלולר. במצב מובייל האתר עובד תקין

curry
curry
19/06/2023 0:22:17

מה בדיוק וושינגטון הרוויחו?

שי אבן צור
19/06/2023 0:26:17
הגב ל  curry

נפטרו מהחוזה שלו
יש לי תחושה שהיו מוותרים עליו גם ללא תמורה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  curry

נתנו אותו חינם בדכ זה עבור הלייקרס אבל כנראה הם בתקרה חחח

Avri
Avri
19/06/2023 9:23:52
הגב ל  curry

הולכים לריבילד שאיתו לא ממש היה יוצא לפועל. האלטרנטיבה היתה להשאר קבוצת פלייאין בעתיד הנראה לעין.

שי אבן צור
19/06/2023 0:24:05

הדבר הראשון שעולה במחשבה זה שוושינגטון הפסידה בענק
אבל כשחושבים על זה עוד קצת מבינים שהיא פשוט רצתה להיפטר מהחוזה המופרך (שלא לומר המופרע) שלו

שי אבן צור
19/06/2023 0:25:17

וסאנס הולכת אול אין על כאן ועכשיו – לקאפקייק אין יותר מדי זמן

IDO
IDO
19/06/2023 11:43:26

סאנס הולכת להטרייד את דוראנט בוקר או ביל. דיי בטוח שאת ביל. עכשיו הוא כבר לא בחוזה עם וושינגטון ואין לו יותר את הסעיף המטופש.

thetroll
thetroll
19/06/2023 16:51:19
הגב ל  IDO

אף אחד משלושתם. אולי איטון?

ברוך רובין
19/06/2023 16:55:57
הגב ל  IDO

קשה לי להאמין שיטרידו את ביל עכשיו, במקרה שהשילוב לא יסתדר יכולים להטריד אותו ולקבל הרבה יותר מבחירת סיבוב שני.

שי אבן צור
19/06/2023 0:32:25
הגב ל  NBA בדם

נכון
פיניקס אולי צריכה את ביל (מעניין אם ואיך זה יעבוד)
מה שבטוח זה שהוויזארדס צריכים להיפטר מהחוזה שלו
יש מצב שהם היו כ"כ נואשים שהם אמרו לפיניקס "תנו לנו את כריס פול ומאה גרם גרעינים רק קחו אותו באמאש'כם" חחח

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 0:38:32
הגב ל  NBA בדם

היה לו סעיף אישור טרייד בחוזה והוא דחה טריידים של מילווקי ,מיאמי וסקרמנטו

שי אבן צור
19/06/2023 1:36:50
הגב ל  trusttheprocess

בתגובה ל NBA בדם

ואז הסאנס היו עונים להם משהו בסגנון:
גירסא ארוכה –
היי, תתחילו להירגע.
אנחנו, כמו שאר הקבוצות בליגה, לא רוצים לקחת עלינו חוזה כזה גרוע (מעניין אם סעיף הנו טרייד עדיין בתוקף אחרי המעבר🤔) אבל הקאפקייק שלנו מוגבל בזמן אז אנחנו מוכנים מ-ת-ו-ך א-י-ל-ו-ץ ואתם, שיודעים שהוא לא הוביל וגם לא יוביל (שאחרת לא הייתם מחפשים טרייד) אתכם לשומקום, נחושים להיפטר מהחוזה שלו מתוך רצון ללכת לבניה מחדש.

בקיצור, אל תהיו חמדנים – קיבלתם יופי של תמורה:
שחקן של 20 מיליון פחות בעונה הבאה, שאם יסכים להישאר (אם גדול אמנם) אז הוא יהיה אכבר מנטור שבעולם (העונה שלו באוקלהומה היתה קסומה בעיני) ואם לא ישאר, אז כל החמישים מיליון יחסכו מכם כבר עכשיו!
בנוסף, אתם מקבלים את לנדרי שאמט, שאם כמה שהוא מושמץ יש לו הבלחות לא רעות בכלל במאני. אמנם זה בא לידי ביטוי יותר בפילי מאשר אצלנו. אנחנו מבינים, בדיעבד, שהסיטואציה אצלנו לא היתה טובה עבורו
unfortunate.
הוא מקצוען, הוא team player , הוא תמיד מוכן והוא גם תורם על המגרש ומשקיע את כולו. שחקן שיוכל לפרוח אם תשכילו לרתום אותו לתהליך הבניה מחדש שלכם, זאת עשויה להיות סיטואציה טובה עבורו ועבור הקבוצה.
חוץ משתי החתיכות הנאות האלה אתם גם מקבלים בחירות סיבוב שני
כל זה ואתם רוצים בחירת סיבוב ראשון?
שהרי, עם מה זה משאיר אותנו במידה והקאפקייק נכשל ופורש עוד שנה שנתיים?
נכון מאוד!
עם החוזה של ביל!!!
בלי בחירות ראשונות😱
אז יאללה, חלאס עם הגרידיות, ובואו נחתום
מאחלים לכם בהצלחה ומקווים שאקספרימנט הביג טרי שלנו יצליח

גירסא קצרה –
אתם מתים להיפטר מהחוזה שלו והוא קובע שזה אצלנו! אנחנו חושבים שאתם מקבלים תמורה הוגנת פלוס, טייק איט אור ליב איט (במילים אחרות: נראה אתכם מוותרים על זה בגלל בחירת סיבוב ראשון שיהיה לכם כאלה בשפע)

שי אבן צור
19/06/2023 0:40:24
הגב ל  NBA בדם

ועדיין, החוזה שלו זאת בעיה ענקית שכנראה הקשתה עליהם מאוד במשא ומתן
אם היה מרוויח 30 לעונה אפשר היה לומר בפה מלא שהם יצאו פראיירים

שי אבן צור
19/06/2023 0:42:19

אפשר רק לדמיין מה ה GM החדש חשב על החוזה הזה🤣

הבן הממזר של דנילו גלינארי

עדיין אתה לא נותן שחקן כמו ביל בחינם. שערורייה

שי אבן צור
19/06/2023 7:47:14

הי, כבוד היושב ראש
ראה תגובה 7.2.1.1.1.2

הבן הממזר של דנילו גלינארי

2 הקבוצות הפסידו בענק ועל ההנהלה להיות מפוטרים לאלתר. ווש נתנו אולסטאר בחינם והסאנס לקחו את האולסטאר שהם הכי פחות צריכים כי יש להם 2 כמוהו ויותר טובים בעבודה חחח. מי ישמור שם. בן סימונס?

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 0:30:18
הגב ל  NBA בדם

הוא ייחתך עוד שבוע

TRIP
TRIP
19/06/2023 0:26:11

חחחחח איך אייטון לא מוערב בטרייד לא הגיוני אבל ברוך שפטרנו מביל

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 0:29:24

הטרייד הזה אומר כמה דברים
לביל לא היה ערך גבוה בעיקר בגלל הסופמקס שלו , ואם בוסטון לא יתעשתו יקרה להם אותו דבר עם ג'יילן בראון שהוא שחקן בערך באותה רמה של ביל.
הארן לדעתי נשאר בפילי , אחרת הם יכחו לתת הצעה יותר טובה, החוזה הנגמר של טוביאס בתוספת מלטון ואותן בחירות סיבוב שני היו הצעה יותר טובה ממה שוושינגטון קיבלו.
אני לא מבין מה פיניקס עושים , עוד סקורר שצריך את הכדור לא יתרום להם כלום , ועכשיו אייטון שבקושי ראה כדור מקודם בכלל לא יגע בכדור, יכול להיות שטרייד של אייטון על גובר דווקא יהיה טוב לפיניקס

הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
19/06/2023 0:31:15

פיניקס הלכו על ביג 3 בעמדות חופפות מדי. לא יודע איך זה מקדם אותם לאליפות של משהו שהוא לא 2k. כמו כן – הגנה?
וושינגטון לעומתם הרשימו – לעולם אל תמעיט בערכו של פרנצ'ייז שתמיד יכול להפתיע לרעה. הם כבר מומחים לאכזבות. שנה הבאה לוקחים את המקום של דטרויט, את המזרח על הכתפיים ואולי עם קצת מזל וטריידים, דני ימצא את עצמו בספרס ונוכל כולנו לחזור ולהתעלם מהקבוצה המיותרת להפליא הזו.

דדי
דדי
19/06/2023 0:39:49

זה מאד פשוט – וושינגטון היו חייבים להיפטר מהחוזה הזה כדי להתחיל את הרבילד, ולא היו שום הצעות מקבוצות שביל היה מעוניין בהן.
פניקס נכנסים לתקופה מאד מאתגרת מבחינת מגבלות על מה שהם יכולים לשנות בסגל, אבל סחתיין על המחוייבות לנסות ללכת all in.

שי אבן צור
19/06/2023 1:44:33
הגב ל  דדי

+105

Ohad
19/06/2023 10:27:12
הגב ל  דדי

דדי, אז למה לא להשאיר את ביל על הספסל. אם הוא מכריח אותם לעסקה מאוד גרועה שנותנת חהם כלום בסהכ, לא עדיף לייבש אותו וזהו?

Avri
Avri
19/06/2023 11:47:47
הגב ל  Ohad

כי לייבש אותו גם עולה להם 50 מליון לעונה ותוקע אותם סתם בלי שום אפשרות להתחזק. בכלל, אסטרטגיית ה'לייבש אותו' טובה בעיקר לאגו, להרגיש שאנחנו הבוסים ושאנחנו יכולים להעניש את מי שלא עושה דברינו. חישוב קר ולא אמוציונלי יראה שאין בזה הרבה הגיון.

Ohad
20/06/2023 8:43:39
הגב ל  Avri

אבל את הכסף הם יוציאו כך או כך. וזה לא בשביל האגו, יתחיל את בעונה על הספסל ומצי שהוא אחת הקבוצות תתחיל להילחץ מהתוצאות ותציע הרבה יותר. ובוא, אחרי חצי שנה בספסל הוא יסכים לעבור גם לבני פלפלה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
19/06/2023 0:41:22

ווש רצו להיפטר מביל ופניקס מפול, טרייד הגיוני בסך הכל, כשהמנצחת היא ווש שנפטרה מהחוזה המזעזע של ביל. עכשיו היא רק צריכה להיפטר מפול תמורת בחירת סיבוב ראשון וכמה שחקני רוטציה

דדי
דדי
19/06/2023 0:49:30

אף אחד לא יתן עליו בחירת סיבוב ראשון כשיודעים שהאלטרניטבה של וושינגטון היא ביי אאוט.
הקליפרס רק צריכים להציע חוזי שנה אחרונה ששווים פחות כסף, אולי איזה בחירת סיבוב שני סמלית, וזה סגור.

golan
golan
19/06/2023 0:55:24

כולם כ"כ שמחים להיפטר מחוזים גרועים… ועוד בלי לצרף בחירה למי שלוקח את החוזה.
ביל תקע את וושינגטון על סף הפלייאוף, עכשיו שיגרדו קבוצה סבירה, ויתחילו לנצח.
פול עשה טוב לפניקס בעונה הראשונה ואז נפצע. ופה בערך נגמרה התועלת שלו לפניקס.

Avri
Avri
19/06/2023 11:48:26
הגב ל  golan

הרעיון זה עכשיו להתחיל להפסיד…

FAN
FAN
19/06/2023 1:02:02

בחיים לא היה שלישייה שהמרחק בין הנק' לאס' שלה ככ גדול
וכל זה על מגרש אחד, עם כדור אחד
יאללה באלגן

IDO
IDO
19/06/2023 11:47:14
הגב ל  FAN

למה? תיאורטית עכשיו כל מסירה שווה אסיסט בפיניקס יש לך שלוש רחובות ללא מוצא .

Air Canada
Air Canada
19/06/2023 1:07:08

וושינגטון הפסידו מאוד בטרייד הזה. למרות החוזה הגרוע הם יכלו להשיג משהו שיעזור להם יותר. פיניקס גם לא הרוויחו יותר מידי כי הם התחזקו בדיוק במה שלא צריך (סקורינג). אם הדיווחים על החוזה של פול בפיניקס היו נכונים היה כדאי לפיניקס או להחתים אותו על חוזה חדש ויותר נמוך או להביא רכז יותר צעיר (ואןוליט). עכשיו הם נראים כמו ברוקלין2 ובברוקלין זה לא נגמר טוב

Drexler
Drexler
19/06/2023 1:22:50

איזה טרייד , וושינגטון משלמים את מחיר הטעויות שעשו , נתנו לביל סעיף וטו על טריידים ועכשיו משלמים בטרייד גרוע, הדיווחים(לא יודע אם אמינים) היו שפיניקס ניסתה לתת את אייטון אבל ביל סירב לטרייד . לחשוב שעל גובר קיבלו 7 בחירות דראפט ועל ביל ממש כלום.
לדעתי זה טעות של פיניקס , ביל לא מוסיף להם שום דבר שאין להם כבר. ראיתי אותו לא מעט בגלל דני , הוא פציע , הנקודות שלו לרוב הם קלוריות ריקות , הוא מכדרר יותר מדי , הגנתית גרוע , וקליעה משלוש לא מספיק טובה לרמת פלייאוף. מה שיעבוד לזכותו זה שהוא משחק עם שני קלעים אדירים לידו.
אחחח , כמה אני לא סובל את דוראנט ולברון , עם קבוצות הסופר טימס שלהם ואני ממש שונא קבוצות סופר טימס , קיצורי דרך מגעילים . מתי כוכבים יבינו שלזכות באליפות בקבוצת סופר טימס זה לא כמו להוביל קבוצה עם רמת כישרון לאליפות , אליפויות של יוקיץ ויאניס שוות הרבה יותר מאליפויות של דוראנט.
אבל בכל מקרה זו טעות , כי כל האלופות האחרונות מוכיחות כמה חשוב זה עומק. ווריורס עם כוח האש שלהם לא הצליחו להתחרות השנה בגלל שלא היה להם את העומק של שנה שעברה. פיניקס , במיוחד בגלל ההסכם שכר החדש לא יוכלו להביא יותר מווטרנים במינימום וכמה כאלה יש כבר . מקווה ששחקנים טובים לא יוותרו על המון שכר בשביל אליפות זולה .
אני לא אתפלא אם נראה את הארדן או קיירי מצטרפים במינימום בשביל אליפות . איזה מעשה לוזרי זה יהיה.
דוראנט חוזר על הטעויות שלו מברקולין ואפילו מגולדן סטייט , גם אם כולם מתיישרים לשחק ביחד ואין סכסוכים , הסגל הקצר מביא לפציעות של הכוכבים ואס המחסור בעומק ניכר. זה שוב אליפות או באסט, ואם לא יקחו אליפות כל מה שישאר זה חצץ ופיניקס שוב תצטרך להיבנות מחדש .
נקודה אחרונה , שמח בשביל דני עם הטרייד הזה, וושינגטון הולכת לעונת טנקינג וזו הזדמנות שלו בעונת חוזה להוכיח את עצמו דרך סטיסטיקה ריקה כמו שהליגה הזו כל כך אוהבת ולזכות בחוזה דו ספרתי בקבוצה חלשה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Drexler

אין שום סיכוי לסאנס לקחת אליפות. הם יקחו כמו שהקליפרס והנטס לקחו

Drexler
Drexler
19/06/2023 1:26:48

עוד נקודה , בסוף מול פיניקס עמדה הזדמנות לתרגם את החוזה של פול לעוד כוכב במחיר טוב (בזכות הוטו של ביל) וטכנית זה טרייד מצוין עבורם, אבל מקצועית לא נראה לי. אם הדברים לא יעבוד הם לו יוכלו להטריד את ביל בגלל הוטו אז יהיו חייבים להטריד את אייטון וזה יפגע בהם.

Smiley
19/06/2023 1:45:17

וושינגטון היו צריכים ללכת לריבילד עם אייטון… אפילו פה נראה שהם מפשלים (עדיין צריך לראות מה ייעשו).
מסכן אייטון… רק בפלייסטיישן הוא אשכרה ישחרר כדורסל.
פיניקס צריכים להתקשר לטימברוולבס כדי להביא את גובר, שחקן שיודע מה זה לרוץ למעלה ולמטה בלי לראות כדור ואשכרה עם מוטיבציה לשחק הגנה.
גם מיילס טרנר אופציה בגלל הקליעה מבחוץ.
.
פיניקס יקומו ויפלו על הבריאות של דוראנט וביל

The Oak
The Oak
19/06/2023 8:38:01
הגב ל  Smiley

ביל לא הסכים לטרייד על אייטון

IDO
IDO
19/06/2023 11:48:56
הגב ל  Smiley

אייטון יעמוד מתחת לעץ ויחכה לתפוחים שיפלו לו לפה

Smiley
19/06/2023 1:47:55

Kevin O'Connor
@KevinOConnorNBA
·
Follow
The Wizards want expiring deals so maybe send Paul and Shamet to the Clippers, Gordon and Morris to the Wizards. Beal to the Suns.
.
If Shamet stays with the Wizards, then the Clippers would have to send another salary with Gordon. Coffey, Covington, or Batum all work financially.
.
.
Chris Haynes
@ChrisBHaynes
The Washington Wizards are likely to reroute Chris Paul in a trade and the Los Angeles Clippers are expected to pursue a reunion with the future Hall of Famer, league sources tell @NBAonTNT, @BleacherReport.

Drexler
Drexler
19/06/2023 2:00:09

לא מבין גם מה היה הלחץ של וושינגטון לתת את ביל עכשיו ועוד ב מחיר בדיחה כשהוא גם מסרב לטרייד שכולל את אייטון. מה זה משנה אם ביל נמצא בקבוצה או לא, בשביל טנקינג . מעיפים את קוזמה ופרוזינגיס ממלאים בחוזים קצרים ורצים ככה לטנקינג , ביל גם ככ
משחק אותה פצוע חצי מהזמן. היה להם כבר מקרה כזה עם וול .יש איזה דראפט על בשנה הבאה שהם צריכים להיות במקומות נמוכים עבורו? מה הלחץ לתת אותו עכשיו , ועוד כשהוא מכופף לך את היד. קבוצה מטומטמת .

Ohad
19/06/2023 10:30:19
הגב ל  Drexler

כל מילה

ברוך רובין
19/06/2023 2:30:10

וושינגטון שה הארגון הכושל בליגה ביחד עם דטרויט. חוזה מזעזע נתנו לדביל (לא רק סופרמקס גם סעיף וטו; וטרייד יותר מזעזע נפטרו מהנכס היחיד שלהם בחינם, צריך להוריד את הארגון ליגה

ברוך רובין
19/06/2023 2:31:40

על גובר הזבל הוציאו 7 בחירות סיבוב ראשון (3 החלפה מתוכם) על ביל מוציאים סיבוב שני והגופה של פול שמדברים שבוע שחותכים, להוריד את הקבוצה ליגה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחח אשכרה מדהים איזה דבילים מסתובבים בליגה 🤣🤣🤣 נתנו כוכב על זבל

גובר 7 בחירות. ביל סיב,שני וחוזה נגמר הגיוני

ברוך רובין
19/06/2023 9:27:45

שמעון ותר על הכינוי, לצערי אין לנו באמת תחרות נגדם.

אור
אור
19/06/2023 11:57:20

הטמטום היה לתת לו את הוטו על טריידים (אם הייתה להם ברירה, לא מבין בזה)
לכן עם הטרייד הזה דווקא לא הייתה להם ברירה

thetroll
thetroll
19/06/2023 17:06:01
הגב ל  אור

צודק. ולדעתי הג'נרל מנג'ר הקודם שילם את מלוא המחיר על החוזה המטומטם הזה שנתן לו.

אור
אור
19/06/2023 17:08:37
הגב ל  thetroll

לדעתי חוזה כזה מגיע מהבעלים
אם תשאל את שפארד הוא לא היה נותן לו את זה
מה שכן חוסר ההצלחה באופן כללי ושאר חילופי השלטון בהנהלה עלו לו במשרה

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 2:39:04

אם בוסטון יתנו סופרמקס לג'יילן בראון אם יהיו באותו מצב כמו וושינגטון בעוד שנה שנתיים

Smiley
19/06/2023 2:54:41
הגב ל  trusttheprocess

להבדיל מביל, ג'יילן בראון גם משחק הגנה

ברוך רובין
19/06/2023 3:04:12
הגב ל  Smiley

לביל לעומת זאת יש ייתרון גדול יותר בהתקפה, הוא מכדרר ברמה הרבה יותר גבוהה צלף טוב משמעותית מבראון (כקטש אנד שוט הוא היה סביב ה40% מ3), הטרייד הבא לדעתי זה אייטון אין מה לעשות עם האפאתי הזה. פיניקס יביאו לא מעט ווטרנים במינימום.

ברוך רובין
19/06/2023 2:54:58
הגב ל  trusttheprocess

בוסטון יביאו מקס רגיל לבראון ולא יכניסו את הסעיף המטומטם שח איסור טריידים.

וושינגטון זה ארגון רקוב מלעמלה למטה זה מתחיל בבעלים עובר לפרונט אופיס ויורד לשחקנים,וויל דאוקינס זה דביל שלא למד כלום מפרסטי, פרסטי על זבל מוציא שני בחירות סיבוב ראשון. הם פחות או יותר הטרידו את הנכס היחיד שלהם על כלום.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 3:02:07

אתה מודע לזה שוושינגטון החליפו את כל הפרונט אופיס לפני כמה שבועות וזאת הסיבה שהם נפטרו מביל
ובמקביל ביל דחה טריידים למיאמי,מילווקי וסקרמנטו שהיו כנראה יותר טובים בגלל הסעיף שההנהלה הקודמת נתנה לו.
מה בדיוק אתה רוצה שהם יעשו?

ברוך רובין
19/06/2023 3:05:27
הגב ל  trusttheprocess

שישארו אותו אפילו על הספסל, אין שום סיבה להטריד אותו בשביל זבל כזה. המשוואה פשוטה תחתום על טרייד או תהפוך לשחקן מחליף.

שי אבן צור
19/06/2023 8:02:20

ואם הוא נשאר מחליף כי ממילא זה החוזה האחרון שלו? מה הם עושים?

ברוך רובין
19/06/2023 9:29:17

מה עושים ימצאו קבוצה לחוצה, שחקן רוצה לשחק כדורסל בטח שהוא חייב לבוא לכל משחק ואימון , היה מסכים לטרייד במקרה שלא אפשר לעשות את הטרייד הזה עוד שנתיים שלוש זה לא מפריע להם לבנייה מחדש.

ברוך רובין
19/06/2023 3:05:39
הגב ל  trusttheprocess

שישארו אותו אפילו על הספסל, אין שום סיבה להטריד אותו בשביל זבל כזה. המשוואה פשוטה תחתום על טרייד שטוב יותר למועדון או תהפוך לשחקן מחליף.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 3:11:54

זה לא נכון ולא מעשי
אני בטוח שיש להם מהלכים אחרים שהם רוצים לעשות והם צריכים את הקאפ ספייס.
אתה רוצה שהם יוותרו על שנה שבה הם יכולים להתחיל ריבילד כדי לעשות דווקא לביל.
זה אידיוטי

ברוך רובין
19/06/2023 9:20:10
הגב ל  trusttheprocess

למה הם צריכים את הקרפ ספייס, איזה שחקן יגיע אליהם? הם צריכים לבנות דרך הדראפט וביל לא מפריע לזה בטח אם בועטים אותו לספסל.

וושינגטון אכלו את כל הלקרדה מביל וזה נטו אשמתם,היו צריכים להציב לו אולטימטום או שאתה מחמם ספסלים 4 שנים ובא לכל אימון שתסכים לחבילה יותר טובה למועדון, הוויתור על הנכס היחידי שלהם בחינם זה פשע.

IDO
IDO
19/06/2023 11:51:55

ברוך, שנה שעברה עם ביל פצוע, וושינגטון עשו כמה ריצות יפות. קומה ופורזינגיס אחלה ביחד בלי הפרעה של רחוב ללא מוצא ביל

Avri
Avri
19/06/2023 11:50:41

בוסטון יתנו לבראון את המקסימום שהם יכולים, גם אם זה הרבה מעבר לשווי שלו. אין שום הגיון לתת לו ללכת.

אור
אור
19/06/2023 3:27:22

שיחקו אותה (וושינגטון). מה הסאנס עושים זה אני לא יודע

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

עושים ברוקלין ישר למצולות.

golan
golan
19/06/2023 9:10:57
הגב ל  אור

אולי הם בונים צוק ממש גבוה לעשות ממנו תלמה ולואיז ולהתרסק ?

אור
אור
19/06/2023 3:27:58

מעניין יהיה לראות איזו התקדמות דני יוכל לעשות השנה.. או לא

אשך טמיר המקורי
19/06/2023 3:40:17

כל פעם שוברים שיאים של רפות הבנה בליגה המביכה הזאת.
ואח"כ אומרים לנו שאנחנו לא מבינים כלום ואיך אנחנו מעיזים להגיד שיש GM'מים מטומטמים.
תכיר, גיא – פיניקס נטס.
וושינגטון? פח זבל שאליו זורקים דברים בליגה, ויש גם כאלה שמחטטים ומוציאים משם דברים…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחח ווש זה בדיוק זה גם ככה בטריידים יעבירו בחינם ללייקרס או משהו לקראת הפלייאוף 😉

ד"ר פופרס
19/06/2023 4:41:22

גוווווווו פיניקס
פשוט מושלם,
אייטון יהפוך לעגל במשרה מלאה
ביל מעלה את רמת השיקוציות והריכוז של הזבלה, חיובי.
דה שוט הולך להתפלץ🤣🤣🤣אבל יתן עבודה.
פיניקס נפלו חזק לחיריה
וושינטון, מוציא חוזה מקצועי על הפרנט אופיס הקודם, דני ,לברוח מסיביר

Florida man
19/06/2023 5:04:09

פיניקס צרכיים ללכת עכשיו בכל כח על דונובן מיטשל להשלים רביעיה חלומית שתקלע 150 נקודות למשחק ותחטוף 180

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הטרייד על דוראנט היה, לדעתי, טעות, אבל אפשר היה להסביר אותה. הטרייד הזה, לדעתי, כבר בלתי ניתן להצדקה. רחמים על בוקר ועל האוהדים. פיניקס היו סוג של דנבר ועכשיו הפכו לסוג של ברוקלין. זוועה.
.
בהקשר זה – מתחיל הדסטראט לספר על עונת 2024 של הסאנס – "געגועי לסרבר" – מאת גילרי וגיא. טקסט מסחרר המשלב את כל הז'אנרים האפשריים – מתחיל כדרמה, קצת קומדיה, קומדיית טעויות, עכשיו טרגדיה ובסוף גם פארסה. חובת קריאה.
.
ממש באסה, מאד אהבתי את הקבוצה הישנה, ואני באמת חושב שיכלו ללכת עד הסוף בשנים הקרובות.

asaf
19/06/2023 9:10:30

מאנו מה עם מבצע חילוץ איטון לספרס? הזדמנות ליצור את צמד תאומי המגדל החדש שלכם עם וואמבי..
מה יש לכם לתת בתמורה? תכלס הסאנס בעיקר צריכים לטעמי שחקני כנף שמוכנים לשמור ולא ידרשו יותר משאריות+ גארד אולי לעיבוי רוטציית הקו האחורי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  asaf

האמת יכול להיות מעולה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  asaf

מבחינתי זה רעיון מעניין מאד, אבל אני לא חושב שיש לנו שחקנים שגם נסכים לתת וגם מתאימים לדרישות. אני לא רוצה לתת את ואסל או קלדון ג'ונסון, ולא חושב שזאק קולינס או דאג מקדרמוט מתאימים.

גיא רוזן
19/06/2023 5:45:22

אני ללא מילים.
.
ברור לי למה הסאנס עשו את מה שהם עשו, אבל עדיין. ללא מילים.
.
הסבר קצר על הסיטואציה:
בפברואר הסאנס עשו את הטרייד עבור דוראנט. אפשר לאהוב, אפשר לשנוא, אבל זה טרייד עם הגיון פנימי.
המחשבה בזמן אמת היא שאם בשנה א זה לא עובד, יש זמן בשנה ב למקצה תיקונים עם מעט חיזוקים.
ואז הגיע הסכם השכר החדש באפריל שהשאיר את הקבוצה תקועה.
עכשיו כבר אי אפשר להתחזק. מקצה שיפורים לא תופס.
.
תחת הכללים החדשים השאלה היא האם מנסים לתמרן מתחת לרף הקשוח במיוחד שהליגה הציבה או –
מחליטים שאם כבר חוצים את הרף, אז ALL IN
.
כאמור, אני פחות אהבתי את הטרייד בפברואר, אבל הבנתי אותו (והוא גם פיתח תקוות).
אני הרבה פחות אוהב את הטרייד הנוכחי, ועדיין, בסיטואציה הנוכחית יש לו הגיון פנימי.
.
עכשיו חסר רק טרייד עבור כדור משחק נוסף ואנחנו בלתי עצירים…

רן הנרגן
19/06/2023 5:56:01
הגב ל  גיא רוזן

כשהבעלים החדש מתערב יותר מידי בהחלטות זו לרוב התוצאה. החלטות שופוני

אשך טמיר המקורי
19/06/2023 12:40:02
הגב ל  רן הנרגן

זה ממש משמח שזה הגמול על התרגיל המסריח לסארבר

Om3r
Om3r
19/06/2023 12:16:53
הגב ל  גיא רוזן

אפשר לוותר על כסאות הספסל באולם של פיניקס ולמכור אותם בכרטיסים לאוהדים, כי אין לקבוצה הזאת ספסל.
פשוט טרייד רע. כבר שומעים את הליצן הראשי קנדריק פרקינס מתלהב מהטרייד ומכנה את הסאנס "הקבוצה הטובה בליגה". דוגרי – דנבר ינגבו איתם את הרצפה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Om3r

לא רק דנבר

ירון, החלום
ירון, החלום
21/06/2023 0:19:05
הגב ל  גיא רוזן

בס"ד
וואלה רעיון טוב,
להטריד את אייטון עבור כדור?
גם ככה אייטון לא יראה כדור.
Win win

הקיפוד
הקיפוד
19/06/2023 5:52:56

אני לעומת רבים חושב ששתי הקבוצות עשו מעשה טוב ונכון בשבילם
וושינגטון ויתרה על חוזה גרוע רצח ועל שחקן שיכל לתפוס אותה בביצים והעבירה אותו עבור נזיד עדשים אבל שחקנים שיש להם שווי בחוץ, שמאט רול פלייר שמתאים ללא מעט קבוצות בליגה ופול יכול לחנוך את הצעירים
מהצד של פיניקס קיבלו את השווי היותר טוב, וכמו רובכם אני לא חושב שזה יצליח אבל פיניקס כנראה תקבל עליו יותר מאשר וושינגטון בטרייד וזה ניתן לדעת בעקבות זה שהיו טריידים יותר טובים שהוצעו עליו
עוד דבר שהופתעתי ממנו הוא דווקא שדנבר לא לקחה את ביל עבור פורטר ג'וניור למרות האליפות חי קשה לראות אותם מצליחים ותמיד השם שלהם היה מקושר לביל
ואני גם מציע טרייד בנוסף על אייטון
שארלוט: אייטון
פיניקס: פול, ריצרדס וקודי מרטין
שארלוט מקבלת סנטר עם עתיד ומשלמת מחיר מינימום
פיניקס מוותרת על שחקן שהיא לא צריכה ומקבלת גארד ששומר ולא חייב כדור, ווינג וסנטר לרוטציה

גיא רוזן
19/06/2023 5:55:47

בכל הנוגע לאיזה כדורסל הסאנס מכוונים –
משחקים 3 ו-4 בסדרה מול דנבר.
בוקר מנהל המשחק המרכזי.
ביל במקום פיין, מה שמשאיר שוב לפיין את המקום בו הוא מצטיין שזה כחלק מהרכב הספסל.
.
בכל הנוגע לאיזה כדורסל הסאנס מכוונים 2.0 –
מה עושים עם אייטון? מסכן הילד, אין לי מושג.
אני מחזיק לו אצבעות שיגיע לפייסרס בטרייד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

מקורות מוסרים לי שהסאנס נרשמו לאליפות העולם ב3 על 3 וייצגו את נבחרת ארהב

ירון, החלום
ירון, החלום
21/06/2023 0:20:27

בס"ד
בדיוק.
הם גם המציאו ענף חדש בארצות הברית, 3 על 5.

asaf
19/06/2023 8:49:57
הגב ל  גיא רוזן

באמת רחמים על איטון גיא. לא מבין איך קבוצות עוד מוכנות להמר על ביל עם האופי לא משהו שלו .

Avri
Avri
19/06/2023 11:54:22
הגב ל  גיא רוזן

אם המטרה היא לזכות באליפות אז הטרייד הזה הרים לכם את התקרה ושיפר לכם את הסיכויים. ברור שיש גם את האופציה שזה הכל יתפוצץ בפנים אבל הלכו אול-אין, הוסיפו כוכב בלי לוותר על אייטון, שזה בדיוק מה שהם צריכים לעשות כרגע. ברור שהיה יותר טוב אם היו מביאים כוכב אחר, אבל בכלל לא בטוח שיש כזה בנמצא. קיצר, טרייד מצויין לפיניקס. שילמתם די כלום והרמתם את התיקרה בצורה די משמעותית.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אחד המהלכים הכי גרועים אי פעם. הם כבר גמרו את הסיפור עוד לפני אבל עכשיו זה השקיעה למצולות התרסקות מהירה ומפוארת כמו הנטס. עגליקטוס.
מי יעשה שם לעזאזל הגנה או ריב חחחחח
אייטון עכשיו יקבל מלא כדורים 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

3 מידריינגרים מפוארים והרבה iso אבל יפצעו בתורות וחוסר סינרגיה. ישקעו בפלייאוף איך שיציגו מולם קצת קשיחות. בעונה הסדירה ייתכן וילהטטו למרות שלא נראה לי גם. מהטריידים הגרועים שניתן היה לדמיין.

מדהים איזה רפי הבנה מוחלטים מנהלים בליגה הזאת.

דוקטור רזי הופמן
19/06/2023 6:50:22

פאת'?
והרבה קליעות מהקו…
אני חושב שזו תהייה קבוצה שתלך הכי הרבה לקו בעונה הרגילה ועוייבר חוייכםס יאמרו לנו שזה בגלל סגנון המשחק….

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בראדלי ביל נצפה עושה אימוני הגנה וסגירה לריב 😂😂

Avri
Avri
19/06/2023 11:55:46

אה, פתאום אתה דואג להגנה? חשבתי שכולם גם ככה עושים קליר פת' אז מה זה בכלל משנה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

הם קליר פאת אבל צריך ריב ותזוזה מינימלית גם לעשות כאילו הגנה. אין להם מי יעשה כאילו הגנה. וחכה שדוראנט יהיה בחוץ לכמה משחקים חחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הסאנס חייבים שחקן הגנה שיכול לשמור על כל העמדות ולא צריך כדור.
בן סימונס זה הזמן 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Avri
Avri
19/06/2023 11:56:27

אתה צוחק אבל אם לא היה פציע ויקר זה דווקא היה רעיון מצויין.

אור
אור
19/06/2023 11:59:24
הגב ל  Avri

פציע, יקר, והראש שלו לא בכדורסל. אם לסבתא היו גלגלים.. שחרר כבר את סימונס 🙂

Avri
Avri
19/06/2023 15:47:06
הגב ל  אור

ברור לך שזה לעולם לא יקרה. אני עם בן עד הסוף. וכשהוא יכנס להיכל התהילה ביום מן הימים הוא יזכיר בעיניים דומעות את אברי, היחיד שהאמין בו לאורך כל הדרך.

אור
אור
19/06/2023 16:59:40
הגב ל  Avri

🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Avri

ענק!!!!!
:-)))))

golan
golan
19/06/2023 21:12:02
הגב ל  Avri

אתה צריך להיות ממש סבלני

NFS
NFS
19/06/2023 6:30:12

וושינגטון הצליחו להיפטר מביל רגע לפני שהיו נתקעים איתו עד המעבר לאחוזת ראשונים בבירה.
עכשיו רק צריך לא להחתים את קוזמה.
פורזינגיס בטח גם יעבור בעונה הבאה לקבוצה תחרותית (או העונה כבר? יש לו player option, אין לי מושג מה זה אומר ולא מבין דבר בחוזים וחוקים).
תהיה קבוצת ג'י ליג מפוארת שתיאבק על המקום האחרון בקונפרנס, אבל הפקק נפתח לפחות.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 6:47:35

אם זה אפשרי קוזמה לפילי לעמדה מספר 4 זה מושלם
גבוה שיודע לקלוע מבחוץ וריבאונדר טוב
רק שאני לא יודע איך זה קורה
אולי סיין אנד טרייד על טוביאס
אין טנק קומנדר יותר טוב מטוביאס, זה בחירה טופ 3 בבנק

asaf
19/06/2023 7:33:46

בהצלחה לפיניקס עם זה .. לא ברור מי שומר שם ואיך הוא, בוקר ודוראנט מסתדרים בהתקפה עם כדור אחד.
וושינגטון קיבלו עליו פירורים ושאריות אבל ה-GM החדש שלהם בעיקר רצה להפטר מהחוזה הנוראי שקודמו בתפקיד נתן לו ודי בצדק וסעיף הוטו של ביל על טריידים מאוד הגביל אותם.
וואלה לאבדיה מה שכן זו בשורה מצוינת, הבנאדם עוד יתחיל לגעת בכדורים בהתקפה באופן שיטתי ועקבי..

Jonathan
19/06/2023 7:34:19

נראה כאילו הסאנס מעתיקים את הניסוי הכושל שהנטס עשו עם דוראנט.
.
לגבי וושינגטון – עם קוזמה ופורזינגיס לכריס פול יש למי למסור. זה טרייד מעניין מבחינתם. למרות שקשה לי לראות המלחה מעבר ללהיכנס מהפלייאין. שזה אכן שיפור מבחינתם…

asaf
19/06/2023 7:59:32
הגב ל  Jonathan

קוזמה ופורזינגיס עם אופציות שחקן בקיץ הזה, ספק אם ישארו בוושינגטון, השמועות על פול כבר רצות על בייאאוט וחבירה לחבר לבננה בלייקרס.. לדעתי אף אחד מהשלושה לא פותח עונה בוושינגטון. מה שכן
לדני אבדיה יש סיטואציה חלומית במצב הזה, קבוצת טנקינג בשנת חוזה זו הזדמנות להתפוצץ , להראות למה כולם ראו בו פוטנציאל כזה גדול ולנפח את הכיסים היטב בחוזה הבא כבר.

Jonathan
19/06/2023 8:11:42
הגב ל  asaf

אתה אומר שדני ייקלע המון כי יש סיכוי שהוא השחקן הסביר היחיד שיישאר?
לא יודע כמה חלומי זה…

asaf
19/06/2023 8:46:53
הגב ל  Jonathan

כשאתה בשנת חוזה עם אופציה לחוזה הבא משודרג ואולי שגם קבוצות עם עתיד קרוב/ הווה יש מצב שיסתכלו עליך אז כן, בהתחשב במצב שבו ביל נשאר יחד עם קוזמה ופורזינגיס ודני שוב עומד ומתייבש בפינות מחכה לשאריות ברור שזה חלומי.

אור
אור
19/06/2023 9:25:25
הגב ל  Jonathan

לפי מה שרושמים פה פול לא יישאר בוושינגטון

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

מנסים לארגן לשקץ מוביל כדור יש בעיה קצת עם תקרת השכר מחפשים פתרונות.
נראה לי פול בסוף יגיע לבית אבות של הקליפרס דווקא

אור
אור
19/06/2023 9:32:12

נכון, כל הטרייד הזה היה בשביל למצוא איך לארגן את פול לשקץ

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

ברור השקץ דרש חיזוק מההנהלה בעקבות הסוויפ

אשך טמיר המקורי
19/06/2023 12:42:36

השקץ מחכה לקיירי ודריימונד

אור
אור
19/06/2023 14:49:55

יסתפק בדראמונד

Jonathan
19/06/2023 9:56:21
הגב ל  אור

זה מעניין – כי כריס פול בוושינגטון זה הרבה יותר הגיוני לקבוצה מלצרף עוד שחקן הירו בול לKD ולדווין בוקר

אור
אור
19/06/2023 10:09:01
הגב ל  Jonathan

להגיד לך את האמת – מבחינתי אין שום דבר מעניין במה וושינגטון יעשו איתו..

Jonathan
19/06/2023 10:32:15
הגב ל  אור

אין שום דבר מעניין בוושינגטון. למעט דני, אבל זה מפוזיציה ולא מכדורסל.
מעניין החלק שבו הסאנס חושבים שזה רעיון טוב ללכת על שלישיה של שחקנים שאוהבים את הכדור בידיים, כשכדורסל עדיין משחקים עם כדור אחד

thetroll
thetroll
19/06/2023 17:14:15
הגב ל  Jonathan

זה שניסוי אחד נכשל לא אומר שהשני יכשל.

IDO
IDO
19/06/2023 7:44:05

Relax boys.
It's not done yet. One or two superstars going to be traded

Berch
19/06/2023 7:59:45

סוף סוף קיבלו שכל בוושינגטון והחליטו לתת לאבדיה להוביל את הקבוצה…
יופי
🤣

המשגיח
19/06/2023 8:09:05

יהיה מעניין לראות את ביל בקבוצה שאשכרה רוצה אליפות. מעניין איך זה יעבוד

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  המשגיח

ישחקו בתורות עם הכדור וגם עם הפציעות יקלעו 130 יחטפו 140. יבלו הרבה על הקו עם הזריקות ראש והמריחות על הפרקט wwe על מלא

Zion king
Zion king
19/06/2023 8:13:36

מהלך מצויין של וושינגטון, העיקר להפטר מביל בלי עלות תשלום של בחירות או ספיגת חוזים רעים ( כמו פליקנס עם גרהם שעלה 4 בחירות סיבוב שני כדי להפטר ממנו או דאלאס שרצתה להפטר מפרוזינגס וספגה חוזים רעים של וושינגטון בארטנס ועוד …).
וושינגטון צריכה עכשיו להחליף את פרוזינגס באיזה בחירת דרפט סיבוב ראשון ולא להחתים את קוזמה .
וושינגטון הולכים לבניה מחדש ופשוט אין להם כלום ששווה לשמור , גם את דני דלון רייט וקיספרט הייתי מעביר , העיקר לקבל משהו .
רצוי כמה שיותר בחירות השנה ולתת להם לשחק , יש הרבה שחקנים מעניינים ששווה לתת להם הזדמנות .
מבחינת פיניקס טרייד נוראי , אין שום הגיון והתאמה ליד בוקר ודוראנט, כמובן שביל בפני עצמו חוזה הגרוע בליגה ושחקן סופר פציע .
עכשיו חייבים טרייד על איטון להביא שחקנים משלימים .

אשך טמיר המקורי
19/06/2023 12:43:30
הגב ל  Zion king

100+

thetroll
thetroll
19/06/2023 17:18:17
הגב ל  Zion king

הסכמתי עם כל מילה לגבי ווש.
לגבי פיניקס ימים יגידו. בכל מקרה זה אומר 4 חוזי מקס בפיניקס לכן אני די בטוח שאיטון על הגריל.

The Oak
The Oak
19/06/2023 8:44:47

טרייד נהדר.
תודה רבה וברוך שפטרנו מעונשו של זה.
הסופר סטאר הכי בינוני בתולדות הליגה.
אלק סופר סטאר. לפני שנתיים היה מקום 15 בליגה ומאז התדרדר משמעותית.
סיבות שוושינגטון עשו את הטרייד
1. פצוע לעתים קרובות.
2. כששיחק בשנתיים האחרונות היה בינוני.
3. יש לו חוזה עצום שגדל כל שנה.
4. מרעיל את חדר ההלבשה )תשאלו את דינווידי)
5. ריזיקה שימשיך להיפצע ולהיות בינוני ואז כבר לא יזכרו שלפני שנתיים היה אולסטאר
6. הנו טרייד שלו לא מאפשר לעשות טרייד טוב מדיי כי הוא לא מסכים להחליש את הקבוצה שהוא עובר אליה
7. כל הסיבות הנל הן סיכון עצום למי שלוקחת אותו כי כל הסעיפים בחוזה עוברים כעת להיות על הראש של פיניקס

אם ווינגר עושה הד סטארט של פירגון אני שם מאתיים שח בקלות. ביל האכיל אותנו קקי בכפית כבר כמה שנים

צ׳ומפי
צ׳ומפי
19/06/2023 8:48:32

מהלך סביר ל2 הקבוצות לטעמי. וושינגטון כרו לעצמם בור עמוק עם החוזה המופרך לביל ועכשיו היו צריכים לשלם כדי להפטר ממנו, כמובן שזה התנהלות הזויה אבל הבעיה היא החוזה לא הטרייד. פיניקס הלכו אול-אין על אליפות בשנה הבאה, גם אם יש סיכוי לא רע לכישלון מהדהד הייתי אומר שיש להם לפחות 10-15% סיכוי שהכל יתחבר (ובריאות) וירוצו לאליפות. הם לא מישכנו את העתיד שלהם תמורת הסיכוי הזה, סך הכל כריס פול שבירידה תלול, שחקן משלים ובחירה סיבוב שני. הייתי אומר שזה מהלך של פיניקס שהוא low-risk high-reward

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  צ׳ומפי

הבעיה המרכזית, לדעתי, בעסקה הזו, היא שהחוזה המופרך של ביל עבר עכשיו אליהם, אז אם זה עובד – אחלה, אבל אם לא – זה בהחלט משכון של העתיד.

אופיר נ.
אופיר נ.
19/06/2023 8:58:35

הדרך יחידה של פניקס להצליח היא אם המאמן מנחה את 4 השחקנים היקרים שלו, שמי שלא מסיים משחק עם לפחות 5 אסיסטים עולה מהספסל.
והיעד הנוסף הוא ש אייטון יסיים משחק עם לפחות 12 זריקות לסל וריבאונדים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אופיר נ.

התבלבלת. הם מנחים את המאמן לא להיפך. אני מחכה לפרצופים של דוראנט במשחקים חחח ואם הוא יפצע קצת הם סביר להניח לא יגיעו לפלייאוף😁
נראה לי שגיא היה מעדיף את ראס 😂😂😂
הם לדעתי יטרידו את אייטון בקרוב מאד נחכה שבועיים

ירון, החלום
ירון, החלום
21/06/2023 0:33:18
הגב ל  אופיר נ.

בס"ד
כדי ש אייטון ימסור 5 האסיסטים במשחק, הוא צריך לקבל 5 כדורים.
לא בטוח שיפרגנו לו עד כדי כך.
לגבי ביל, העברת כדור מיד ליד נחשבת אסיסט עצמי?

captain beefheart
captain beefheart
19/06/2023 9:21:01

איכס עגלקטיקוס.
צדק המגיב שמעלי כשטען שבעלים חדש שולף "הכרעות" כאלה מהמותן זה שווה לתחת.
מזכיר קצת את מירי רגב שנכנסת למשרד ממשלתי ותוך יומיים מפציצה ב"החלטה" שלא קשורה לאסטרטגיה ותיכנון מוקדם. כל מטרתה היא לגרום לחלק הנמוך של בייס הבוחרים הרגשה שהגיע איזה גאון, שרואה דברים שאחרים לא ראו, ותוך דקה יש לו פיתרון פלא שרק חיכה למגע הקסם של הגאון.
ככה נראה ומרגיש אשבייה.
אני מאחל לסאנס שבין "שלושת הגדולים" תתפתח כימיה וקירבה בנוסח גמליאל/אטרבריאן ושיגיעו לפלייאין עם קרחות ענק ביציעים.

MBK
MBK
19/06/2023 9:28:12

פיניקס הולכים לשלם כ 170 מיליון דולר על 4 שחקנים
עם ההיסטוריה הבריאותית של KD, ד-ביל ובוקר לא הייתי בונה על עונה רגילה מלאה
עכשיו, מי ישלים להם סגל של 15 שחקנים ב 30 מיליון דולר?!?
יש סיכוי שדרגאן בנדר יקבל טלפון
ואיך ווגל מאמן עם אופי הגנתי אמור להשתמש בכלים ההתקפים האלו?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  MBK

בן סימונס מגיע מנפח שרירים לשמור גם על עמדה 5 😁

ברוך רובין
19/06/2023 9:34:26

ימצאו ווטרנים שיסכימו למינימום, גף גרין,בברלי האח הפחות מוצלח למשפחת הולידיי…

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 10:15:07

מעניין מתי תתחיל החקירה הבדיחה של ה NBA ותוך כמה זמן יקחו לפיניקס בחירת סיבוב שני
הבן של הסוכן של ביל הוא המנכ"ל של פיניקס.
האמת שזה רק מקרה שביל דחה טריידים ל 3 קבוצות אחרות כולל מיאמי ומילווקי כדי לקבל רק את ההצעה של פיניקס
בדיוק כמו הניקס שהחתימו את אבא של ג'יילן ברונסון להיות עוזר מאמן ממש לפני שהבן נהיה פרי אייג'נט

Om3r
Om3r
19/06/2023 10:21:23

החוזה של בראדלי ביל צריך להיות שיעור ענק לכל הליגה – מה קורה לקבוצה שעושה הכל בכל מחיר בשביל להשאיר את הכוכב שלה.
הם לא היו צריכים לתת לו את החוזה הזה – In fact הוא היה צריך להיות כבר בעונה שעברה בקבוצה אחרת. לוושינגטון הייתה אולי הזדמנות להשיג בחירת דראפט גבוהה כבר השנה (או את וומבי אפילו). במקום זה הם באיחור כרגיל.
מוטב מאוחר מאשר לעולם לא במקרה הזה. בכל מקרה – לאבדיה זה חלום.

yaniv
19/06/2023 11:10:30
הגב ל  Om3r

החוזה עצמו פחות בעייתי הדבר ההזוי ומה שבתכלס דפק אותם היה הסעיף וטו על טרייד.מה לעזאזל חשבתם לתת לו את זה אלוהים יודע

Om3r
Om3r
19/06/2023 11:44:51
הגב ל  yaniv

זה חלק מהחוזה, אבל זה אכן החלק הבעייתי ביותר

דוקטור רזי הופמן
19/06/2023 10:40:47

אני דיי אמביוולנטי לגבי ציפי. מצד אחד הייתי רוצה שהו יקדם את דני. אנחנו יודעים שהנייאאק מקדם את קבוצותיו כשהוא מגיע. פול בהחלט מתאים להכניס לקבוצה בבנייה קצת מכות בטוזיק. מצד שני הוא ביצ'פר לפלופרים. לא מתאים לעובדייה החשדן…

Om3r
Om3r
19/06/2023 11:06:19

הוא לא ישאר בוושינגטון. או שימצאו לו טרייד או שישלמו לו את החוזה והוא יחתום אצל לברון בלייקרס

yaniv
19/06/2023 11:10:53
הגב ל  Om3r

לדעתי הוא חוזר לקליפרס

Drexler
Drexler
19/06/2023 14:02:19

חבל לי על התהליך שהיה בפיניקס אחרי הרבה שנים ופשוט נזרק , מונטי וויליאמס בנה שם קבוצה מעניינת , היה שם עומק ושיטה שנתפרה לשחקנים , נכון הם עדיין לא היו מספיק טובים כדי לזכות באליפות , אולי עם רכז יותר טוב הם היו שם אבל הסבלנות אוי הסבלנות , זה מה שמבדיל בין אלופות לכל השאר .
כמה אמרו לדנבר להעיף את פורטר גוניור או שיוקיץ לא יוכל להביא אליפות , כמה אמרו ליאניס שהוא צריך לעבור קבוצה כדי לזכות במשהו אבל הם האמינו בעבודה הקשה ובתהליך וזה השתלם. תמיד התקשורת והאוהדים מציעים לפרק ולבנות , הרי לפרק זה קל , אומרים את זה עכשיו גם לבוסטון עם ג'יילן בראון ואומרים את זה לווריורס עם קליי וג'ורדן פול.
פיניקס יכלו לעשות שיפצורים קלים ולהתחרות עוד פעם על האליפות אבל הם וויתרו איך שהם נתקלו במשוכה הראשונה שלהם , חטפו מכה כואבת מדאלאס ומאז לא התאוששו , ואז הפיתוי להביא את דוראנט . מה יכול להשתבש זה לא כאילו הוא הצליח רק בקבוצה היסטורית . ועכשיו הפיתוי להביא את ביל במחיר מצחיק ,אבל למה? אם לילארד ירצה לעזוב את פורטלנד אז מה הם גם צריכים להטריד את אייטון עבורו , מי צריך לקחת ריבאונד
דוראנט מנסה לחקות את גולדן סטייט כשהוא שיחק שם אבל לא מבין שכדי שקבוצות על יעבדו , שחקנים צריכים לותר על האגו שלהם . בגודלן סטייט קליי וסטף ויתרו על זריקות , דריימונד התמקד רק בהגנה במיאמי זה היה כריס בוש . מי יוותר על האגו שלו עכשיו? דווין בוקר שיצטרך עכשיו לרכז יותר , אבל הבחור קלעי מעולה לא הייתי רוצה שיוותר על זריקות . האמריקאים כל פעם חושבים שאם מעמיסים כוכבים בקבוצה זה מספיק לאליפות כאילו לא צריך יותר מזה.
דוראנט הורס את פיניקס כמו שהרס את ברוקלין , גם היא הייתה קבוצה שנבנתה טוב אחרי שנים של כלום .הוא וקיירי קיבלו סגל משלים מצוין אבל הם ויתרו על הכל בשביל הטריו המהולל שנכשל לחלוטין.
הבעיה של פיניקס זה שאם דברים נכשלים הם תקועים עם שחקן שיש לו זכות וטו על טריידים ודוראנט שלבטח ינסה לקפוץ לקונטנדורית הבאה .

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Drexler

פורטר גם עכשיו להעיף. דנבר היו זוכים גם בלעדיו להיפך הוא הסיבה שהסדרות שלהם הוארכו 😁.
גם את גיילן בראון להעיף😉.
אבל אתה צודק לגמרי במהות.
הסאנס גמורים ילכו וידעכו ויהיו פרצופים לא מרוצים

Drexler
Drexler
19/06/2023 18:12:24

כן ומה תביא במקומם? פורטר עוד אפשר למצוא מישהו במקומו , אבל גם אם תביא לדוגמא את סיאקם , האם זה אומר שהוא יסתדר בשיוה שהוא יתאים למועדון ? יש עוד דברים חוץ מהתאמה מקצועית ואגב לא חושב שבעיה היא בג'יילן בראון ולא יודע מה תביא במקומו שהוא ברמתו בגילו וביכולות ההגנתיות שלו. לדעתי אם בוסטון צריכה שידרוג זה בצוות המקצועי , המאמן או העוזרים שלו(עוזר מאמן הגנתי כמו שהיה תיבודו) ולסגל הייתי מוותר על ברוגדון לטובת שחקן פנים איכותי.

אור
אור
19/06/2023 17:04:19

לו וויליאמס פרש

thetroll
thetroll
19/06/2023 17:30:49

לפיניקס יש עכשיו 4 חוזי מקס לשלם ולדעתי בתנאים החדשים של הליגה זו התאבדות פיננסית לכן אחד מה 4 הולך אני מניח שזה יהיה איטון.
לווש לא היתה ברירה למעט כמו שברוך כתב לייבש את ביל אבל זה לא משהו שמקובל בליגה. הג'י אם הקודם של ווש למעשה שילם את מלוא המחיר על החוזה המזעזע הזה והוא פוטר. אמרתי מיד כשהחוזה הזה ניתן לביל – שלא ווש היא זו שתשלם אותו – אלא שתהיה קבוצה אחרת – והם אכן הגשימו את הנבואה שניתנה לשוטה כמוני. החוזה בסדר איכשהוא – אבל הסעיף נו טרייד הוא שערוריה והם משלמים עכשיו את מלוא המחיר על הסעיף הזה ולמעשה נאלצים לתת כוכב בחינם כי לא היתה להם ברירה.
לגבי פיניקס – אז כמובן מיד עולה ההשוואה לניסוי שנכשל בברוקלין אבל זה ששם זה נכשל זה לא אומר שפה זה לא יצליח. פיניקס הופכת להיות קבוצה מפחידה. מבחינתי היא כרגע מועמדת ראשית לאליפות (במידה והם כן מתכוונים להשאיר את כל 4 החוזים הגדולים).
ברור שזה טוב זה יכניס עניין לליגה – אני לא נגד הטרייד הזה לאף אחת משתי הקבוצות בהינתן האילוצים.

ברוך רובין
19/06/2023 18:06:40
הגב ל  thetroll

אני אחזק ואוסיף.

לביל היו דורשים הוא עדיין אחד מהגארדים הטובים בליגה ״אולסטאר״ עדיין לא בן 30. הוא עדיין נכס חיובי למרות החוזה הגבוה. למען השם על גובר קיבלו 7 בחירות דראפט ראשונות.
.
המחשבה של ההנהלה החדשה בוושינגטון הייתה להפטר ממנו בכל מצב ולא להתייחס עליו כנכס היחידי שלהם ומכאן הטעות.
לא היה קורה כלום אם היה הופך למחמם ספסלים והיו נותנים לו אולטימטום או שתגמור ככה את הקריירה ואף אחד לא יזכור ששיחקת בליגה (כמובן שהוא מחוייב לבוא לכל אימון, לא יראה דקת משחק) או שתסכים לטרייד שטוב יותר לקבוצה ויהיה לך סיכוי לטבעת (כמו שקורה אלפי פעמים בכדורגל). תקרת השכר לא באמת משנה לוושינגטון כיוון שהמטרה שלהם זה לבנות דרך כשרון מהדראפט.
.
מהבחינה של פיניקס זה די ברור אול אין גם אם הוא לא ההתאמה האידאלית לקבוצה, אנשים שוכחים אבל ברגעים המועטים ששלושת הדבילים ברוקלין שיחקו ביחד הם נראו נפלא.
.
פיניקס מתחשבים בעובדה שכשחקן קטש אנד שוט מ3 הוא קלע 40%. השאלה שנשאלת איך הם מסתדרים אם כדור אחד מי עושה שם הגנה זה מעניין, לדעתי הטרייד הבא זה של העגל אייטון למרות שווגל מת על סנטרים בשביל מגני כנפיים וסנטר הגנתי

אשך טמיר המקורי
19/06/2023 18:11:28

נראה לי לא ראית אותו משחק. הוא זבל אורגני ונזק לקבוצתו.
הכי קלוריות ריקות שיש.

ברוך רובין
19/06/2023 18:24:05

לא צפיתי כמעט בוושינגטון אני משאיר את זה למזוכיסטים כמו דה שוט. עדיין במשחקים שראיתי את ביל הוא היה טוב יש לו קליעה וכדרור הוא מסוגל ליצר נקודות, הגנתית הוא זבל.
.
הוא לא האולסטאר המתאים לסאנס שחייבת שחקני הגנה )אבל במחיר כזה (חינם) שחלון הזמן תכו נסגר זה הימור שמגביה את התקרה.

אשך טמיר המקורי
19/06/2023 20:30:36

התקפית הוא גם זבל. קולע באחוזים נמוכים מאוד, תוקע את המשחק, לוקח זריקות מטומטמות ומכריח WAAW.

thetroll
thetroll
19/06/2023 19:48:05

ברוך אני מסכים איתך… בעולם נורמלי זה היה קורה – חימום ספסל אבל זאת הליגה.. אין צה לעשות לא עושים דברים כאלה פשוט למרות שנכון לעשות אותם. אני מסכים. אני גם מסכים שבראדלי הוא דביל ככה קראתי לו כי הוא באמת שחקן של קלוריות ריקות אבל אולי ליד שחקנים כמו בוקר ודוראנט יצא ממנו משהו יותר מעניין. הוא לא נראה לי מקרה אבוד כמו ראס למשל אבל אני לא פוסל שבסוף פיניקס תתחרט על זה. כרגע זה נראה שזה נותן להם סיכוי לליגה שנראתה סגורה עם הג'וקר כמה שנים קדימה. לגבי איטון עוד מעט נדע.

דה שוט
19/06/2023 19:04:57

טרייד מצויין לפיניקס, ביל כוכב על, יותר נייד מבוקר ודוראנט והם צריכים את זה. אם ביל היה בפלייאוף הזה – הם היו מקשים הרבה יותר על דנבר ואולי גם עוברים אותם. כבר ראינו בעבר שכוח-אש מביא אליפויות: ס"א (פארקר ומאנו לא שומרים גדולים), מיאמי (שלושה ספקי נקודות לא עצירים), ג"ס בכל גירסאותיה (הספלאש ו/או עם דוראנט). נכון גם רק "כוח" מביא אליפויות (דנבר של יוקיץ' וגורדון, מילווקי של יאניס, הולידיי וברוק) – אבל הדרך היחידה להתמודד עם "כוח" – אם אין לך באותה רמה – זה כוח-אש.
כאמור טרייד מצויין לפיניקס.
טרייד טוב גם לוושינגטון שהיו חייבים להיחלץ מהחוזה של ביל כדי ללכת לדרך חדשה. כריס פול יכול לעזור שם לסדר קצת את העניינים. לא חסר שם כישרון. זה יהיה פיניקס-2021 לעניים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מה המשמעות של היציאה של דריימונד מהחוזה שלו? חוזה ארוך טווח בגולדן? חוזה ארוך טווח במקום אחר? משהו אחר? מעניין.

Om3r
Om3r
19/06/2023 20:18:19

מאיירס הלך ואיתו פוחתים הסיכויים שדריימונד ישאר בגולדן סטייט. הוא חד משמעית בוחן את השוק ואם תבוא הצעה מקבוצה שתקרוץ לו (כנראה שהוא רוצה לייקרס, ורק לייקרס) לדעתי הוא לא יהסס.

אשך טמיר המקורי
19/06/2023 20:32:25
הגב ל  Om3r

יילך לתחוב את הלשון המגעילה שלו בחלחולת של השקץ.
לא בטוח מי יותר מפסיד מהעניין.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 21:46:33

הוא עושה את זה כי הוא רוצה להיות מעורב באימפריית העסקים של לברון , זה לא קשור לכדורסל
הוא יקח משכורת קטנה יחסית ולברון יבטיח לו דברים מחוץ למגרש

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2023 20:00:27

אני לא מבין מה ההשוואות פה לטרייד על גובר, זה היה משהו חד פעמי
ש GM מנוסה וממולח ניצל קבוצת רוכשים חדשה כדי לעשות רכש ולנסות לנצח בכל מחיר(מאד קרוב למה שפיניקס עושה עכשיו)
זה לא יקרה עוד פעם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  trusttheprocess

מסכים לגמרי. אנומליה מוחלטת שאינה מהווה בנצ'מרק לשום דבר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/06/2023 22:03:03

מה סיפור עם דריימוד גרין? הולך לחתום בגס על חוזה חדש, או אולי איחוד מפתיע עם דוראנט?

אשך טמיר המקורי
20/06/2023 6:34:51

חחחחחחחחחחחחח אישיבייה ותומאס "היועץ המיוחד" בפיניקס זה יותר טוב מכל מה שיכולתי לדמיין 🤣

ירון, החלום
ירון, החלום
21/06/2023 1:30:37

בס"ד
תודה רבה.
הבעיה של פיניקס בטרייד היא לא מה שנתנו, הבעיה היא מה קיבלו, שחקן פציעב עם חוזה ענק,
ולא מתאים מקצועית לקבוצה. לדעתי, 3 הכוכבים ישחקו מעט משחקים ביחד, ועם סגל קצר מאד מסביב,
לא רואה אותם מגיעים רחוק.