חם מהתנור: פורסמו חמישיות ההגנה של העונה**חדשות בקשר לניקס/רועי ויינברג

פרסי האנ.בי.איי ממשיכים להיות מחולקים, ולאחר כל הפרסים האישיים ופרסום חמישיות הרוקיז, הגיע הזמן לפרסום חמישיות ההגנה. ללא כל הקדמות מיותרות, הנה הן:

חמישייה ראשונה:

רכז- כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס, הופעה רביעית בחמישיית ההגנה הראשונה, 19.1 נק', 10.7 אס', 2.5 חט' למשחק (הוביל הליגה בחטיפות העונה)

קלע- אנדרה איגודלה, גולדן סטייט ווריורס, הופעה ראשונה בחמישיית ההגנה הראשונה, 9.3 נק', 4.7 ריב', 1.5 חט' למשחק.

סמול פורוורד-פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס, הופעה ראשונה בחמישיית ההגנה הראשונה, 21.7 נק', 6.8 ריב', 1.9 חט' למשחק.

פאוור פורוורד-סרג' איבאקה, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, הופעה רביעית בחמישיית ההגנה הראשונה, 15.1 נק', 8.8 ריב', 2.7 חס' למשחק.

סנטר-ג'ואקים נואה, שיקגו בולס, שחקן ההגנה של העונה שמופיע פעם שנייה בחמישיית ההגנה הראשונה, 12.6 נק', 11.3 ריב', 1.5 חס' למשחק.

כמות הקולות שכ"א קיבל:

פול-156 נקודות, 64 הצבעות לחמישייה הראשונה (הצבעה לחמישיה הראשונה-2 נקודות. לחמישיה השניה-נקודה).
איגודלה-148 נקודות, 57 הצבעות לחמישייה הראשונה.
ג'ורג'-161 קולות, 65 הצבעות לחמישייה הראשונה.
איבאקה-152 קולות, 54 הצבעות לחמישייה הראשונה.
נואה-223 קולות, 105 הצבעות לחמישייה הראשונה.

חמישייה שנייה:

רכז-פטריק בברלי, יוסטון רוקטס, הופעה שנייה בחמישיית ההגנה השנייה, 10.2 נק', 2.7 אס', 1.4 חט' למשחק.

קלע-ג'ימי באטלר, שיקגו בולס, הופעה ראשונה בחמישיית הגנה כלשהי, 13.1 נק', 4.9 ריב', 1.9 חט' למשחק.

סמול פורוורד-לברון ג'יימס, מיאמי היט, הופעה ראשונה בחמישיית ההגנה השנייה (5 הופעות בראשונה), 27.1 נק', 6.9 ריב', 1.4 חט'.

סמול פורוורד-קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס, הופעה ראשונה בחמישיית הגנה כלשהי, 12.8 נק', 6 ריב', 1.7 חט' למשחק.

סנטר-רוי היברט, אינדיאנה פייסרס, הופעה ראשונה בחמישיית הגנה כלשהי, 10.8 נק', 6.6 ריב', 2.2 חס' למשחק.

כמות הקולות שכ"א קיבל:

בברלי-112 קולות, 24 הצבעות לחמישייה השנייה.
באטלר-103 קולות, 45 הצבעות לחמישייה השנייה.
ג'יימס-134 קולות, 20 הצבעות לחמישייה השנייה.
לאונרד-89 קולות, 57 הצבעות לחמישייה השנייה.
היברט-76 קולות, 46 הצבעות לחמישייה השנייה.

הקבוצות היחידות ששלחו יותר מנציג אחד לחמישיות ההגנה הנן אינדיאנה פייסרס ושיקגו בולס, עם 2 נציגים כ"א. למיאמי, סן אנטוניו, יוסטון, גולדן סטייט, אוקלהומה סיטי והקליפרס, יש נציג אחד, לכל קבוצה.

מספר רב של שחקנים זכו לקולות נוספים, ביניהם קווין דוראנט, טים דאנקן, ריקי רוביו, ג'יימס הארדן ודיאנדרה ג'ורדן. הרשימה המלאה כאן.

*

קווין לאב מבלה את סוף השבוע האחרון בבוסטון, ויתכן כי הוא עושה "סקאוטינג" לחיים בעיר, בקשר למעבר פוטנציאלי לקבוצה. בבוסטון גלוב דווח כי השחקן שהה במשחק בייסבול של הבוסטון רד סוקס יחד עם סוכנו ועם ראז'ון רונדו מהסלטיקס, ובילה בברים בעיר. השחקן, שהופך לשחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הבא, אמר בעבר בראיון כי הוא מעריץ את לארי בירד, שחקן בוסטון, וחושב שאסור שהגופייה עם מספרו, 33, תשוחק ברחבי הליגה.

למרות זאת, מנג'ר הוולבס, פליפ סונדרס, אמר כי הוא מצפה שלאב ישאר במינסוטה למשך כל העונה הבאה, ושהוא מקבל הרבה הצעות מקבוצות, אבל כרגע הוא מתכנן להשאיר הפאוור פורוורד בקבוצה. כאשר נשאל בקשר לסלטיקס, אמר כי המעריצים שבונים על לאב הם אותם מעריצים שבנו על טים דאנקן בדראפט 1997, כאשר לבוסטון הייתה הבחירה השלישית (ציפו כי הספרס יבחרו בואן הורן/בילאפס/מקגריידי, אך בחרו בדאנקן), ואמר כי אינם צריכים לצפות למעבר של הסטאר לקבוצתם.

*

לארי בירד רוצה שלאנס סטפנסון ישאר באינדיאנה. המנג'ר אמר כי אינו מסכים עם הדרך של סטפנסון, אבל שלא נותנים לכישרון כזה לחמוק לך מבין הידיים. כידוע, סטפנסון יהיה בקרוב שחקן חופשי. למרות הכעס של שחקני הפייסרס ובירד על הטראש טוק והאלימות של סטפנסון, כנראה שישאר, במידה וירצה (הסיכויים לכך אינם גבוהים), עקב 6 טריפל-דאבלים שעשה במהלך העונה, הכי הרבה בליגה. בירד הבהיר כי אינדיאנה לא תשלם מס מותרות, ולכן תציע לסטפנסון בין 8 ל-12 מיליון דולר.

*

דריק פישר נשאל בקשר לעתידו כשחקן/עוזר מאמן פוטנציאלי באוקלהומה, או כמאמן בניו יורק ניקס תחת פיל ג'קסון כמנג'ר, ואמר כי מוקדם מדי לחזות העתיד כרגע. במהלך השבוע, הוא ידבר עם פיל ג'קסון בקשר למשרת האימון הראשי בניו יורק. ג'קסון אמר כי הוא מאמין ששחקנו יצליח לעשות את המעבר המיידי ממשחק לאימון, כמו ג'ייסון קיד בעונה שעברה. פישר נחשב למועמד המוביל למשרה-ג'קסון מתכנן להחתים מאמן צעיר, ולחנוך אותו, בדומה למה שריילי עשה עם ספולסטרה (כנראה שג'קסון לא יהיה המאמן הראשי של הניקס בתקופה מסוימת, ופישר/מאמן אחר יהיה עוזרו).

עוד מועמדים לניו יורק-קורט רמביס, שחקן הלייקרס באייטיז ועוזרו של ג'קסון בארץ, שאימן במשך חצי עונה את הלייקרס, ובמשך שנתיים את הטימברוולבס. מאזן כמאמן ראשי- 145-56. הישג השיא שלו כמאמן הנו ההגעה עם הלייקרס לחצי גמר המערב, בו הפסידה בסוויפ לאלופה של 1999, סן אנטוניו ספרס, ועוזר מאמן הלוס אנג'לס דיפנדרס בליגת ההתפתחות, שחקנו של ג'קסון לשעבר, לוק וולטון.

מועמד נוסף הנו אגדת העבר, פטריק יואינג. לסנטר הגדול (21 נק', 9.8 ריב' למשחק, 11 פעמים אול-סטאר), יש ניסיון של 12 שנה כעוזר מאמן, בוויזארדס, ברוקטס, במג'יק ובבובקאטס, בה עובד נכון לרגע כתיבת שורות אלה. הסנטר הגדול אמר כי ישמח להתראיין למשרה, אם זה יהיה אפשרי.

*

עקב קניית הקליפרס על ידי סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט ואחד הפעילים המרכזיים בקשר להבאת קבוצת NBA לסיאטל, לא בטוח כי סטיב הנסן, שותפו של באלמר במאבק, ימשיך לנסות להביא קבוצת אנ.בי.איי לסיאטל, מפני שלפי המכירות האחרונות זה יעלה לו מיליארד דולר. עדיין קיימת אפשרות אשר בעתיד סטיב באלמר יעביר את הקליפרס לסיאטל.

*

מנהל פעילויות הכדורסל בדטרויט, סטן ואן גנדי, מצא גורם מקצועי שיהיה מעל מאמן דטרויט, סטן ואן גנדי. דווח כי כנראה הוחלט מי יהיה המנג'ר-ג'ף באוור, מנג'ר ניו אורלינס פליקינס בעברו. מ-2002/03, עד סיום עונת 2009/10, עבד בקבוצה, ובמסגרת עבודתו בחר את כריס פול, דארן קוליסון, דיוויד ווסט, וג'יי אר סמית', בדראפט.

*

טוני פארקר כשיר לחזור לשחק, ויפתח עם סן אנטוניו ספרס את סדרת הגמר.

*

מאמן אוקלהומה סיטי, סקוט ברוקס אמר בראיון כי אינו מודאג בקשר לעבודתו, אלא אם כן הת'אנדר יעשו משהו קיצוני.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. אגב הייתי מכניס את דיאנדרה לחמישייה השנייה במקום היברט(כי על חצי עונה של הגנה מצוינת וחצי עונה של קונוס אתה לא צריך לקבל מדליה, וחוץ מזה הנוכל הזה זיין אותי בפנטאזי השנה אז לא מגיע לו!).

  2. פיל ג'קסון יושב חזק על דרק פישר שיבוא לניקס.
    האמת רעיון נחמד, על שנה הבאה אין מה להפסיד. שיתגלח שנה על התחת של הגרוטאות ועוד שנתיים יתחיל לעבוד עם חומר אמיתי.

  3. לאב הלך למשחק של הרד סוקס, פתח את הדלת ולחץ את היד לרונדו.

    השמועות אומרות שגם דני אורטיז ורוב גרונקאוסקי פינקו אותו בסופש האחרון רק כדי שיסכים לעבור לעיר הכי אירית באמריקה.

    אחר כך הוא נכנס למשרדים של בוסטון וביקש שיכינו לו קסטה של הGREATEST HITS של הסלטיקס מכל הזמנים.

    וכל זה כדי להלחיץ קצת את מינוסוטה שיעבירו אותו.
    הוא יעבור ואז אחרי שנה יחתום על חוזה במקום אחר.

    זהו בערך.

  4. כבר ניבאתי שלאב יגיע לבוסטון. נראה בכיוון.
    לגבי דרק פישר, כפי שמסתמן הוא יצטרך לבחוק בין הניקס ללייקרס. בחירה לא קלה בין שתי קבוצות פח. לדעתי הוא יבחר בלייקרס. לקיד לקח 9 יום מהפרישה עד שהוא מצא קבוצה, בוא ניתן לפיש עוד שבוע.

        1. וולאדי ראשון בהכל. אבל אני יצרתי את המציאות ושתלתי אותה במוחות של כולכם בזמן האולסטאר בריב עם k או דדי או שניהם. ככה עובדת תקשורת. כותבים לאב יגיע לבוסטון ככה סתם בלי סיבה ותוך כמה חודשים זה מציאות

  5. חברה בואו נירגע, הוא בסה"כ הגיע לטיול. לבוסטון יש את החבילה הכי טובה להציע למינסוטה. אני מקווה שיגיע לבוסטון משתי סיבות:
    1) המערב כבר צפוף בטירוף, ואם הוא מגיע לג"ס יהיה בכלל לא יאמן.
    2) אם הוא מגיע לבוסטון, למיאמי יהיה קצת אתגר במזרח. מעבר של לאב יאזן את הפער בין הקונפרנסים.

        1. לא מבין טת סונדרס שעדיין מתעקש להשאיר את לאב במקומו שולח אותו למרבה במחיר ומפרק תקבוצה לגמרי … היחיד שישאר דיאנג
          פקבויץ רוביו והיתר פנויים להצעות..
          רוביו לסקרמנטו תמורת בחירה8 פאקוביץ לניו אורלנס תמורת אנדרסון זה חצי לאב..
          את קויין מרטין אולי אפשר לשווק לאוק תמורת פארק ובחירת דרפט
          ויש לך קבוצה חדשה עם עתיד ורוד סטיל אורלנדו מגיק

          1. בתור אוהד אוקלהומה לא הייתי מתנגד אם מרטין היה חוזר. תלוי במחיר.
            לגבי רוביו ופקוביץ, את רוביו הייתי שולח, את פקוביץ משאיר. בכל זאת סנטר של 18 ו-8, 130 קילו.

          2. פאקוביץ אומנם סנטר התקפי מצויין אבל חור בהגנה .. לשלם עליו 12 לשנה זה המון במיוחד שיש לך סנטר הגנתי מצויין עם פוטציאל להשתפר על חוזה רוקי…
            אוק צריכה 3 דברים פשוטים.
            1 להחליף מאמן … (לארי בראון, גורג קרל, הולינס, טיבודו)
            2 להביא רכז שיעשה סידור עבודה לדוראנט ווסטברוק (רונדו)
            3 להביא קלעי ל3 מוכח בזול ( מייק מילר, אנטוני מורו, גודי מיקס..)

      1. אורלנדו לא ראיינה את אקסום בקומבאט אבל קשה לי מאוד מאוד מאוד לראות אותם מוותרים עליו בבחירה ה-4.

        הוא הפוטנציאל הכי גדול שם ומיותר לציין שאם הם לוקחים אותו אז הם כמעט אוטומטית הופכים לקבוצה עם הריצ' הכי גבוה בהיסטוריה בחלק האחורי.

        1. הבחירה השנה באמת קשה ,לא זוכר שנה שהיו 5 כוכבים פוטנציאלים שהיו כל כך קרובים ברמה שלהם ..אולי 94 של קיד היל ורובינסון..
          באמת צריך לבדוק את כולם לעומק .. אני במקומם מנסה לקחת את שתיהם .. יש להם בשר לטרייד .. אולדיפו או בחירה 12 + מישהו השאלה לאיזה מקום הוא יפול.. גם ככה אקסום נראה לי יותר שוטינג גאד מרכז

          1. אקסום מרגיש יותר נוח כPG וקשה לי מאוד לראות אותם מנסים ליזום טרייד כדי לקחת את שניהם.

            שניהם ישחקו כPG(לפחות בשנים הראשונות) מהסיבה הפשוטה שהם מהווים מיס מאץ' בגודל לכמעט כל PG בליגה(סמארט חזק כמעט מכל PG בליגה, אקסום גם העלה כמעט 10 פאונד בשנה האחרונה וגם ריצ' של מעל ל9'6).

  6. ועכשיו הניקס כבר יהיו מוכנים לשמוע הצעות לסיין אנד טרייד של מלו… ושחקנים הבינו מג'קסון שיהיו שינויים.. ושמועות על פישר…
    סופסוף משהו זז בפח זבל בניו יורק

          1. מה בדיוק יוסטון יכולים להציע ? שיחכו עוד שנה יתפנה להם כסף ויהיה מלא פרי איגנטים .. ויחתימו את מי שצריך .. כרגע עןד כוכב לא יעזור להם , חסר להם קבוצה שלמה..

          2. בגדול מה שהולך עכשיו ביוסטון על פי אתרי האוהדים זה שגעת טריידים. כל מי שהוא לא הארדן או הווארד יכול להיות על סכין הטריידים מבחינת מורי שמצידו אמר שאם תהיה לו הזדמנות ללכת על סופרסטאר שלישי הוא ילך על זה בכל הכוח.
            אני מקווה מאוד מאוד שלא אבל ליוסטון יש מ-ל-א נכסים להעביר בטריידים במידה ומורי ילך על תכנית 'בעל הבית השתגע' שנכנסת לו לראש מדי פעם

  7. איך אנטוני דיוויס לא בחמישייה .. זה מבחינה אישית הוא לוקח את כולם 10 ריבאונד 3 חסימות ו1.5 חטיפות והוא לא בחמישייה .. הליגה מכורה..
    נכון שלקבוצה יש הגנה גרוע אבל הוא לא קוסם והוא עשה מעל ומעבר ואפשר לבדוק את זה … בסדר אני מהמר שהוא יקח עוד לפחות 3-4 פעמים שחקן ההגנה של השנה

  8. גם לאנטוני דייויס וגם ללברון יש מקום בחמישיית ההגנה. אבל גם ליואקים נואה מקום בחמישייה. אבל מה פול ג'ורג' עושה שם?

  9. אם שמעתי נכון, בהסכם המכירה יש התחייבות של באלמר שלא להעביר את הקבוצה לסיאטל.
    ובאופן כללי, כפי שכבר צויין ע"י מגיבים כאן באתר, אתה לא מעביר קבוצה מלוס אנג'לס לסיאטל. זה בכל זאת גוף כלכלי ואחד שנקנה ב2 מיליארד דולר. מצד שני, כנראה שהכסף הוא לא העניין כאן.
    הלוואי הלוואי הלוואי שתהיה כבר קבוצה בסיאטל.
    בתור אוהד קליפרס זה היה יכול להיות אדיר.
    ובכלל כרגע אני בסיאטל (לעוד 7 שעות) בביקור (ראשון ומקווה מאד שלא אחרון).
    אחח, איזה תענוג היה לראות את אוקלאומה מודחים כשאני בסיאטל. פיצוי קטן על זה שהעיפו את הקליפרס…

  10. לא רואה סיבה להעביר תקליפרס .. בטוח אחרי ששילמת 2 מיליארד ..
    והשוק מספר 2 בארצות הברית , אם כבר היה לוקח קבוצה קטנה ומעביר אותה אורלנדו או ניו אורלנס ברבע מחיר סביבות החצי מיליארד ומעביר אותה.. לשתי הקבוצות עתיד ורוד ביותר ואם ניהול נכון תוך שנתיים יכולות להיות קונטנדריות..

    1. לעבור מלוס אנגלס לסיאטל לא כזה הגיוני, עם כל הכבוד לסיאטל.
      יש לך מלא קבוצות בערים פח שאפשר להעביר- מילווקי, אורלנדו, ניו אורלינס. בסיאטל אפילו יסתפקו בקבוצה פח בלי צעירים בכלל. תנו לסיאטל קבוצה!!

  11. "מנהל פעילויות הכדורסל בדטרויט, סטן ואן גנדי, מצא גורם מקצועי שיהיה מעל מאמן דטרויט, סטן ואן גנדי."

    – אתה עושה לי דווקא?!

    * "מאמן אוקלהומה סיטי, סקוט ברוקס אמר בראיון כי אינו מודאג בקשר לעבודתו, אלא אם כן הת'אנדר יעשו משהו קיצוני."

    * כמו להשתמש בהיגיון

  12. איפה טוני אלן אינעל העולם,כריס פול המגן הכי אוברייטד בהיסטוריה
    של כול סוגי הספורט בעולם,לא סובל אותו-שחקן של סטטיסטיקה,
    הוא יקח אליפות ביום שהוא לברון ודוראנט ישחקו ביחד,
    שקובי עולה מהספסל\

    1. מספיק לראות את ההגנה שעשה על דוראנט בסדרה ביניהם שגבוה ממנו בשני אאשים כדי להבין כמה הוא לא אובררייטד.
      וזה רק הדובדבן של שחקן הגנה סופר חכם.

      1. ברור שזה לא משנה, אבל מי אמר שפיל מביא מאמן לעונה אחת וזהו? הוא רוצה מאמן לשנים הקרובות. ומה כזה מעניין בדריק פישר? אם היית אומר לי לטרל ספריוול עם פי ג'יי קרליסימו כעוזר אז סבבה, אבל פישר זה אחד האנשים הכי לא מעניינים בספורט.

  13. הסיבה ששילמו 2 ביליון עבור קליפרס היא קודם כל כי הם בלוס אנג'לס.

    הקליפרס לא הולכים לשום מקום.

    ( אלא אם כן מתחשק לבעלים למחוק מיליארד דולר מההשקעה שלו תוך יום…. )

  14. אתם צריכים להבין משהו לגבי בחירות חמישות ההגנה –

    העונה בפעם הראשונה לקחו את זכות ההצבעה מהמאמנים ונתנו אותה לעיתונאים.
    ובגלל ש"עיתונאים" זה כולל אנשים כמו מנחם, אז פתאום גם ג'יימס הארדן ודייויד לי מקבלים קולות לחמישייה השניה, ועוד כל מיני דברים מוזרים.

    אבל מה שבטוח זה שהבחירה של ג'ורג' היא בטח לא אחד הדברים המוזרים, ואת זה יודע כל מי שראה את אינדיאנה העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט